• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:06
Ben je bij het begin ook eventjes zichtbaar? Ik was toevallig bij mijn 1e keer direct the beast. Ik had vrijwel direct een jet boven mijn hoofd. (Wat ook toeval kon zijn natuurlijk) Ondanks dat had ik nog 2 locaties gepakt voordat die mij dood had.
Gek genoeg raakte hij mij een aantal keer. Zelfs 1x ontplofte de auto maar ik bleef leven. Heb je als beast meer health?

[ Voor 5% gewijzigd door Kasper op 17-09-2015 18:20 ]

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 12:34

WoBBeL

*zwaai*

Ja, als beast heb je meer health.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Blo0odyHell schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:39:
Ben je bij het begin ook eventjes zichtbaar? Ik was toevallig bij mijn 1e keer direct the beast. Ik had vrijwel direct een jet boven mijn hoofd, ondanks dat had ik nog 2 locaties gepakt voordat die mij dood had.
Gek genoeg raakte hij mij een aantal keer. Zelfs 1x ontplofte de auto maar ik bleef leven. Heb je als beast meer health?
Ey volgens mij waren wij samen in die sessie en was ik dus die jet. Ging jij dood als beast in de buurt van die hydro plant rechts op de map vlak boven de stad? Ik weet wel dat wij samen hadden gespeeld in een sessie :D

Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/beast_down.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-09-2015 18:14 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:06
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:06:
[...]

Ey volgens mij waren wij samen in die sessie en was ik dus die jet. Ging jij dood als beast in de buurt van die hydro plant rechts op de map vlak boven de stad? Ik weet wel dat wij samen hadden gespeeld in een sessie :D

[afbeelding]
Haha ja dat komt me bekend voor! Ik wist ook totaal niet wat ik moest doen xD

Ik vond t wel apart dat mijn auto ontplofte en ik werd gewoon op straat gesmeten ;p

Zijn die checkpoints, welke je als beast moet pakken, total random? Of krijg je telkens de zelfde. Zelfde vraag bij de time trial op de pier (pretpark)?

[ Voor 18% gewijzigd door Kasper op 17-09-2015 18:23 ]

• Sir_Hendro
Ik durf het je niet te zeggen. Het was mijn eerste keer met deelname aan de beast mode. Er stond een tekst op mijn scherm dat de beast steeds kort zichtbaar zal zijn op de kaart wanneer hij een landmark heeft bereikt.

Die time trial slaat tevens helemaal nergens op. Je moet van de pier naar het midden van de dam in minder dan 1:43 qua tijd. Ik heb meerdere pogingen gedaan maar met veel geluk haal ik 2:00. Dan rij je dus echt al heel snel met afkortingen en alles terwijl het schijnbaar nog VEEL te traag is :/

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:39:
Ik durf het je niet te zeggen. Het was mijn eerste keer met deelname aan de beast mode. Er stond een tekst op mijn scherm dat de beast steeds kort zichtbaar zal zijn op de kaart wanneer hij een landmark heeft bereikt.

Die time trial slaat tevens helemaal nergens op. Je moet van de pier naar het midden van de dam in minder dan 1:43 qua tijd. Ik heb meerdere pogingen gedaan maar met veel geluk haal ik 2:00. Dan rij je dus echt al heel snel met afkortingen en alles terwijl het schijnbaar nog VEEL te traag is :/
Ja idd, mijn snelste tot nu is 1:48, ik verlies altijd best veel tijd wanneer je bij de dam bent en dan de berg op moet gaan richting de finish. Eerste aantal keer vloog ik ook 1-2 van de berg af :P

• Sir_Hendro
Ik gebruik ook de Akuma en zelfs als je probeerd over de berg te gaan ipv weg volgen kom ik niet in de buurt van 1:43. Wellicht staat er al een tutorial op Youtube, ff zoeken.

Gevonden:

Dat wordt dan nog maar een paar pogingen wagen :P

Of gewoon iemand vragen of hij met een Cargobob jouw erheen vliegt :D

[ Voor 35% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-09-2015 18:57 ]

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 19:17
Ik zoek voor nu 2 mensen voor Heists! GTA V PC versie

PM me even als je geinterreseerd bent!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:26

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Sir_Hendro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:50:
Ik gebruik ook de Akuma en zelfs als je probeerd over de berg te gaan ipv weg volgen kom ik niet in de buurt van 1:43. Wellicht staat er al een tutorial op Youtube, ff zoeken.

Gevonden:
[video]

Dat wordt dan nog maar een paar pogingen wagen :P

Of gewoon iemand vragen of hij met een Cargobob jouw erheen vliegt :D
Met een cargobob schijnt niet te werken. Maar met een Akuma had ik na 3 pogingen een 1:42 en uiteindelijk de tijd weten aan te scherpen naar 1:38 en een beetje.

Met een T20 kwam ik niet verder dan 1:44. Maar dat was wel met super veel geluk.

https://untappd.com/user/OzzBier

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Ik ben eigenlijk pas begonnen met GTA Online op de PC. Ik zit wel al in de Tweakers crew, de heists zijn wel leuk en ik moet ze ook nog doen, maar waar ik de meeste lol uit haal in GTA V zijn vaak hele andere dingen. Geen idee of ik hier de enige in ben, maar wat ik haal veel lol uit kleine details zoals allemaal in dezelfde outfit/gestylde voertuig naar een missie rijden. Ook lijkt t me tof om een keer een eiland trip te doen met bijvoorbeeld alleen maar bikes of supercars, onderweg stoppen bij mooie spots om foto's te nemen etc..

Is dit raar 8)7 ? Mocht iemand mij toe willen voegen:

http://socialclub.rockstargames.com/member/e1ndbaas

edit: Dit soort dingen bijvoorbeeld :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/TYUTS5Fuwk2lxCqKEdc6Pg_0_0.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door dannbla op 17-09-2015 20:27 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:50:
Gevonden:
[video]
Dankzij de route in dat filmpje, heb ik de time trial gehaald met 1:43:122 precies :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
nickvanozzie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:14:
[...]

Met een cargobob schijnt niet te werken. Maar met een Akuma had ik na 3 pogingen een 1:42 en uiteindelijk de tijd weten aan te scherpen naar 1:38 en een beetje.

Met een T20 kwam ik niet verder dan 1:44. Maar dat was wel met super veel geluk.
Nou ik heb na 25x proberen heel vaak 1:43~1:44 gehaald maar niet onder 1:43. Pas na heel veel pogingen en irritaties heb ik 1:42.550 als personal best gehaald :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik heb 1.37 nog wat in die time trail, maar ik doe een totaal andere route dan in dat filmpje.

Zo doe ik hem:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VV5hfznMg_A&feature=youtu.be]
Deze poging is maar net iets onder de 1.43, door wat onhandig verkeer in sommige bochten. Dus het hoeft ook niet perefect te gaan voor een tijd onder de 1.43. (gemaakt in de editor, dus helaas zonder timing in beeld).

En er is nu een nieuwe time trail, ook een leuke:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9I7rRf2Yp40]

[ Voor 79% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 18-09-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/actual_1442587663_zpsmvqdzqz3.jpg

en voor elke dag een gratis t-shirt:

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/actual_1442587680_zpstymcye0b.jpg

bron en meer info: http://www.rockstargames.com/newswire?shortlink404

[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 18-09-2015 19:59 ]

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ik heb deze week de story uitgespeeld, (PC) en ben nu online begonnen; is het mogelijk om de Tweakers crew te joinen?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

witeken schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:56:
Ik heb deze week de story uitgespeeld, en ben nu online begonnen; is het mogelijk om de Tweakers crew te joinen?
kijk even in het crew topic voor meer info, daar staan ook links naar de social club pagina's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-09 17:38
Welke Tweakers PC crew heeft de meeste actieve leden. Alle Nederlandse crews lijken qua activiteit opgedroogd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
  • Laatst online: 24-09 17:38
Hier ook zo te merken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad rustig, maar de meeste mensen hier spelen het spel ook al vrij lang en doen ondertussen weer andere spellen. vaak is er alleen ff een piek als er weer eens een update voorbijkomt.

[ Voor 22% gewijzigd door RubenSaurus op 21-09-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
GTA lijkt wel ineens dood ja...Ik moet zeggen, het is er ook niet leuker op geworden sinds de laatste update met de freemode-events.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 15:09

Ktenolix

Pijlsnel

Ik ben juist de laatste tijd weer meer GTA aan het spelen. Heerlijk om online een beetje dom te cruisen op m'n PCJ600. :) Laatst een nieuwe motor gekocht (IRL) en deze lijkt verdomd veel op m'n motor in GTA. :+

Ik had alleen een wtf-moment; ik kon na een crash niet meer bij m'n motor komen :P:
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/TscQAlmSYUiGIHK6ztx9ew_0_0.jpg

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ktenolix schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:32:
Ik ben juist de laatste tijd weer meer GTA aan het spelen. Heerlijk om online een beetje dom te cruisen op m'n PCJ600. :) Laatst een nieuwe motor gekocht (IRL) en deze lijkt verdomd veel op m'n motor in GTA. :+

Ik had alleen een wtf-moment; ik kon na een crash niet meer bij m'n motor komen :P:
[afbeelding]
Ah.. Daarom stond je toen stil daar :+
Ik speel sinds vorige week ook weer wat vaker GTA:O.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Noctonix schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:26:
[...]

Ah.. Daarom stond je toen stil daar :+
Ik speel sinds vorige week ook weer wat vaker GTA:O.
Haha ja, ik was hem ook vet lang aan het zoeken. :') Toen maar opgeblazen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan moet je verzekeringsgeld betalen.

Wat ik doe als een voertuig vast staat/ligt en nog wel heel is is even een kilometer weg gaan van die plek en dan gewoon de mechanic bellen. Dan bezorgen ze hem gewoon gratis weer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ja klopt, alleen had ik daar geen zin in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lowrider DLC komt eraan
With next week’s release of GTA Online: Lowriders for PS4, Xbox One and PC – lovers of cars and customization all across Los Santos and Blaine County will have a suite of brand new options and a new place to go get them. Introducing Benny’s Original Motor Works, a new customs shop in downtown Strawberry that offers a huge range of lowrider customizations that can turn your classic junker into a high-spec, tricked-out king of the streets.
Visit Benny’s website via the shortcut on your in-game phone to choose from a half-dozen select customizable vehicles – then bring them down to the man himself for an upgrade that unlocks new custom lowrider mods. Deck out your engine block with covers and air filters, coat your interiors with velour, leather and patterns, choose custom colors and designs for your dials, or add a new steering wheel and custom shift levers. Give your ride lift with hydraulics - the more powerful the pumps, the higher you can bounce. And boost your stereo’s performance with new speakers and subs in the back.

Then, meet up with friends and fellow car enthusiasts to show off your new rides – use the Player Interaction Menu while inside or outside the car to open up the vehicle doors, hood and trunk, switch on the engine to flash your neons and bump your favorite radio station for all to admire. Crew car shows are about to go next level.
And keep an eye out for calls and texts from Lamar – he’s making moves of his own through a series of new missions and he’s going to need your help. You’ll want to hit up your trusted allies, wheelmen, and sharpshooters for backup too, as things are going to get hectic.

Get stocked with the fully automatic Machine Pistol or Machete from Ammu-Nation. The upwardly mobile can also expand their garage space and fleet of vehicles with the addition of the oft-requested fourth purchasable property. There’s also tons of new clothing, hair and accessory options as well as 3 new Adversary Modes and more.
GTA Online: Lowriders arrives for PS4, Xbox One and PC as an automatic update on Tuesday, October 20th. See more screens from next week’s update below.
http://socialclub.rocksta...er-20th#comments#comments

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit! ga zeker weer ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen mensen dit spel nog? Of is het spel samen met de hype dood gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Speel het nog wekelijks, nog steeds een boel lol. Missies en heists worden een beetje afgezaagd, het normale straatleven is nog steeds gezellig, zeker nu de random challenges erbij zijn gekomen. En met de aankomende update zal het straatbeeld nog gevarieerder worden.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik speel het nog 4-5 keer per week en ben blij dat ze vrij regelmatig dit soort DLC toevoegen, voegt elke keer weer wat leuks en nieuws toe!

Helaas begin ik de heists wel aardig beu te raken, wat toch de beste manier is om ingame geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

PolluxDKB schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:15:
Ik speel het nog 4-5 keer per week en ben blij dat ze vrij regelmatig dit soort DLC toevoegen, voegt elke keer weer wat leuks en nieuws toe!

Helaas begin ik de heists wel aardig beu te raken, wat toch de beste manier is om ingame geld te verdienen.
Met vrienden zijn de heists nog steeds lekker om te doen, maar met random mensen online toch heel wat minder. Geen tactiek, er gaat altijd iets mis etc.

Ik hoop op een leuke single player DLC binnenkort. TLOD en TBGT waren geweldige aanvullingen op GTA IV. Iets soortgelijks voor V zou ik zeker toejuichen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
Het lijkt erop dat singleplayer dlcs niet gaan gebeuren anders hadden we er nu teminste al een gehad lijkt me ?

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:22:
Het lijkt erop dat singleplayer dlcs niet gaan gebeuren anders hadden we er nu teminste al een gehad lijkt me ?
Ze hebben natuurlijk wel veel gedaan aan GTA: Online, ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen singleplayer DLC komt voor GTA V. Er zijn in ieder geval zat mensen die het zouden kopen en denk alleen daarom al dat er wel wat komt. Zo nu en dan hoor je ook weer eens een paar geruchten dus het houdt de mensen wel bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Recent heeft de director of design van Rockstar nog tegen IGN aangegeven dat hun focus volledig op Online ligt, dus binnenkort zal er sowieso niets uitkomen.
As for single-player, two pieces of DLC were released for GTA IV – The Lost and the Damned and The Ballad of Gay Tony – but nothing has been mentioned for GTA V. Since its release, it seems the focus has moved onto GTA Online. Is single-player DLC for GTA V a possibility?

"Right now our focus is on GTA Online which has exceeded our expectations. We currently have all key members of the team that launched Grand Theft Auto V focused on supporting GTA Online in every capacity. The community we’ve been able to foster is massive, growing each day and we have so many ideas that have yet to make it into the game. The evolution of GTA Online on these newer platforms is also an exciting prospect as the power of those systems is going to allow us to achieve even more."
Maar uiteraard hoop ik dat het er ooit nog wel gaat komen, ik zou het liefst DLC zien met een nieuw character in plaats van iemand die een direct verband heeft met Michael/Trevor/Franklin (naast eventueel een cheeky referentie naar ze in missies of dialoog hier en daar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:04
Vorige maand nog de Criminal Mastermind gehaald.
Toch wel lekker die 10M extra 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5pu46okl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FhhDQVFl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

PolluxDKB schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:32:

Maar uiteraard hoop ik dat het er ooit nog wel gaat komen, ik zou het liefst DLC zien met een nieuw character in plaats van iemand die een direct verband heeft met Michael/Trevor/Franklin (naast eventueel een cheeky referentie naar ze in missies of dialoog hier en daar).
Jammer, hoop inderdaad dat ze ook nog eens met single player DLC komen. Ik vind de uitbreidingen in online ook tof, maar dat is het leukste samen met vrienden en dat organiseren is soms lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga morgen wel weer eventjes kijken wat er allemaal te halen valt, ben toch elke update weer razend benieuwd naar wat er allemaal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Laatst online: 17:03
Heeft iemand ook problemen met GTA 5 in combinatie met de AMD 15.10 beta drivers? Nadat ik naar deze drivers ben geswitched heb ik last van missende textures in gta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja zeg, zo heb ik straks niet genoeg aan 4 garages zeg ;)

Leuk, ben benieuwd wat ze daar precies mee gaan doen.
--
https://www.reddit.com/r/...en_content_new_apartment/

geen idee of het echt is, maar ziet er wel echt uit.

[ Voor 42% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-10-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:28
Ik zou het fijner vinden als ze een hoger maximum aantal zouden bevestigen mbt vastgoed in GTA:Online. Je bent nu zo snel vol en dan komt er nog deze DLC er ook nog eens bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je bedoelt bevestiging van de viere garage?

http://www.rockstargames....ng-next-week-october-20th
"The upwardly mobile can also expand their garage space and fleet of vehicles with the addition of the oft-requested fourth purchasable property"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Toch maar nieuwe bril bestellen. Ik had het nog niet bewust meegekregen in het artikel.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Xbox one komt de update binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:36
(jarig!)
De Lowriders update kan ik nu binnenhalen op de PS4 :).

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:20
PC versie wordt hier ge-update...

(Boxed Retail / Rockstar Social Club Download)

[ Voor 43% gewijzigd door Sato op 20-10-2015 11:59 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:41

Zorian

What the fox?

Helaas nog geen update hier op Steam. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Pannekoek81 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:24:
Op de Xbox one komt de update binnen
Ben ook online, hoe kreeg jij te zien dat hij binnen kwam?

Edit..... ff opnieuw opstarten, bijna 1.5Gb.... Downloading & done....

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 20-10-2015 12:12 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Die rockstar servers op pc zijn echt traag.

Telkens ook reconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Hoolz14 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:09:
Die rockstar servers op pc zijn echt traag.

Telkens ook reconnect.
Geen PC versie, maar hij komt hier met 200Mbit binnen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 14:44

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Pc hier, update is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Eindelijk, hij begint.
Servers op Steam zijn voor de verandering eens snel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kTz0DjR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

The Outlaw schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:17:
Die upgrades bij Benny zijn misselijk duur zeg. 230K!
Valt me mee tbh, moet die 20 miljoen toch ergens aan uitgeven. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:17:
Die upgrades bij Benny zijn misselijk duur zeg. 230K!
En jij denkt dat DLC's gratis zijn? Sharkcards zeg ik je :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Ben ook online, hoe kreeg jij te zien dat hij binnen kwam?

Edit..... ff opnieuw opstarten, bijna 1.5Gb.... Downloading & done....
Sommige moeten inderdaad opnieuw opstarten. Kwam vrij snel binnen.

Leuke update. Appartement erbij. Aantal auto's net gekocht en zijn door Benny nagelopen. Leuk haha.

Nu nog uitzoeken hoe je je kofferbak opent. Vermogen erin gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Bullet NL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:12:
[...]

Geen PC versie, maar hij komt hier met 200Mbit binnen
Download hem hier via de Social Club client, maar dat schiet niet echt op.

Nu is mijn verbinding ook niet heel snel, maar haal ik altijd wel 2MB/s, maar zelfs nu max 500kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vyV2OGZ.jpg

Deze gekocht en zojuist voor dik een miljoen aan uitgegeven. Nu de rest nog. Niet alle auto's kunnen naar Benny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:21:
[...]

Nu nog uitzoeken hoe je je kofferbak opent. Vermogen erin gestopt.
Volgens mij via doe je dit via het player interaction menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Volgens mij via doe je dit via het player interaction menu.
Las het ook net op een ander forum. Mooi. Anders kan niemand mn motorblok zien of de speakers in de kofferbak 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik moet de garage nog kopen. Is het al zo dat die rebateactie al is ingegaan?

Ik denk dat ik voor ik naar benny ga eerst alle 6 de auto's wil gaan jatten (die van 225 ook, ongeacht of ik hem in mijn garage kwijt kan. Het gaat om het idee :D )

en dan inderdaad maar eens geld bij benny stuk smijten. (Voorlopig maar 1 auto, want het is wel duur en ik moet die T20 toch echt een keer kopen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn het gewoon bestaande properties die je kan kopen? Zag op die tweet van Rockstar ook een gebouw dat wij nog niet eerder hadden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die gaat waarschijnlijk met de volgende dlc voor halloween komen. Mooie locatie, dus ik twijfel nu ook even wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
Ik ga de vierde garage kopen en er een aantal autos voor benny in droppen. Kun je de aanpasbare wagens allemaal kopen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Vandaag het spel gekocht. :)
Hoe kun je het beste cash verdienen om online uit te geven?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:30:
Heists is een leuke manier, maar ook losse missies of gewoon playlisten joinen. Wil je er niet voor werken, dan je portemonnee trekken en Shark Cards kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zelf ook nog een vraagje trouwens...

Kan je die editor mode ook gebruiken om wat mooiere screenshots te gebruiken dan de standaard manier op de PS4, of anders dan met je in game telefoon?

Ik vind screenshots maken via de PS4 zelf niet echt handig, en die resolutie van die in game telefoon is kut.

Zelf sinds de editor mode update niet meer gespeeld, maar nu toch wel weer even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:30:
Heists!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:50:
Zelf ook nog een vraagje trouwens...

Kan je die editor mode ook gebruiken om wat mooiere screenshots te gebruiken dan de standaard manier op de PS4, of anders dan met je in game telefoon?

Ik vind screenshots maken via de PS4 zelf niet echt handig, en die resolutie van die in game telefoon is kut.

Zelf sinds de editor mode update niet meer gespeeld, maar nu toch wel weer even doen :)
Dat zou gewoon moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 14:44

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik vind de update enorm tegenvallen, het interieur van veel super/sportauto's is nog precies het zelfde (en is niet aan te passen).
Het lijkt mij gewoon een manier om te zorgen dat mensen meer shark cards gaan kopen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
The Outlaw schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:05:
[...]

Dat zou gewoon moeten lukken.
Ja, maar is er een optie voor? Kan dat niet echt ergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djesse8999 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:10:
Ik vind de update enorm tegenvallen, het interieur van veel super/sportauto's is nog precies het zelfde (en is niet aan te passen).
Het lijkt mij gewoon een manier om te zorgen dat mensen meer shark cards gaan kopen. :/
Hahaha dat is toch met alle updates zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik ga hem straks ook maar eens aanslingeren. Iemand al een idee of je doormiddel van hydraulics zo een auto kan laten springen? Zo ja, dan kan je er vast leuke stunts mee uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:35:
Ik ga hem straks ook maar eens aanslingeren. Iemand al een idee of je doormiddel van hydraulics zo een auto kan laten springen? Zo ja, dan kan je er vast leuke stunts mee uithalen.
'x' indrukken en linkerstick bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Maichel schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

Heists is een leuke manier, maar ook losse missies of gewoon playlisten joinen. Wil je er niet voor werken, dan je portemonnee trekken en Shark Cards kopen ;)
Oke thanks guys.
Dalijk dus even heisten. :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Die benny is wel een dure jongen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-04 14:10
Die lowriders kosten wel veel geld.

Zijn er mensen die goed zijn in gta heists en nog niet de criminal mastermind challenge hebben gedaan, want mijn vrienden kunnen geen enkele missie doen zonder dood te gaan.

Het zou wel fijn zijn om die 10 mil te krijgen, omdat alles zo duur is.

(Op PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Jezus wat duur. Geen wonder dat de criminaliteit zo hoog is in Los Santos 😂
Afbeeldingslocatie: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2015/10/gta-online-benny-prices.jpg

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kecin schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:37:
Jezus wat duur. Geen wonder dat de criminaliteit zo hoog is in Los Santos 😂
[afbeelding]
Maar de Willard Faction is het waard. Met bobble head :D.

Vanmiddag al 5 miljoen uitgegeven. Huis. Aantal auto's en verbouwingen

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 20-10-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Voor de update had ik al zo een gevoel dat deze nieuwe bakken me niet zullen bevallen en na 1 mil ongeveer in zo een wagen te hebben gestoken blijf ik het echt kut bakken vind. Ze zijn er wel een beetje geinig uit maar verder heb je er geen reet aan. Ik rij hem Benny's garage uit. Spring een beetje rond op de hydraulics en dacht 'ok leuk, zet maar in je garage en nooit meer aanraken' :P

Alleen dat busje is wel geinig want daar kan je tenminste met zware wapens vanuit de schuifdeur schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Je kan die dingen zo heerlijk fout maken. :+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5v7pUyBypmXFwh22q1p6fcYk/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tW5SZI6DsxtqxaqmBgwMobxS/medium.jpg

Overigens valt het me op dat bijna iedereen met de Liberty City horn rond rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iAZzKTfIMw0&feature=youtu.be]Die nieuwe missies zijn wel weer vermakelijk. Ze zijn niet heel lastig, maar als je met randoms speelt en zonder afstemming gewoon maar wat doet dan gebeuren altijd de gekste dingen :+
Suicyder schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 00:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

Overigens valt het me op dat bijna iedereen met de Liberty City horn rond rijdt :P
Die Liberty City horn is ook erg nice :Y

[ Voor 48% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 21-10-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Suicyder schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 00:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

Haha jup!
Die van San Andreas vind ik maar gaar klinken :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ja, en het kost 90.000. :P

Ik heb nu 4 auto's getuned en hen daar al meer dan 4 miljoen aan uitgegeven, het is een dure update.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
had 10 miljoen staan, en heb alle wagens kunnen tunen.

700,000 over nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Het is een verschrikkelijk dure hobby, nu moet ik toch echt een keer gaan werken aan die criminal mastermand ongein.
Heb aan dat busje gisteren een grove 1,25 miljoen uitgegeven, ok aanschaf + tuning zit daarbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoolz14 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:32:
had 10 miljoen staan, en heb alle wagens kunnen tunen.

700,000 over nog :P
Ik ga er denk ik maar 1 tunen. Was eerst ook van plan om ze allemaal te doen. Maar dat wordt wel erg duur.
Welke vind je het leukst geworden? Zelf vind ik de bucaneer er wel het tofst uit zien op foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Trevor schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:36:
[...]

Ik ga er denk ik maar 1 tunen. Was eerst ook van plan om ze allemaal te doen. Maar dat wordt wel erg duur.
Welke vind je het leukst geworden? Zelf vind ik de bucaneer er wel het tofst uit zien op foto's.
Kwa prestatie en rijden vind ik de 2 '' normale '' wagens zoals de Primo het leukste, omdat die voor mijn idee echt een rauw geluidje krijgen.

Aan de andere kant is het ook erg leuk om deze aan te zetten in je lowrider.
YouTube: Cruising Down the street in my 64 / Eazy-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:36:
[...]

Buccaneer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 17:38
Is er een manier om heist of races te doen met mensen van je eigen niveau/klasse? Als ik nu mee doe met een heist en ik word voor me pannekoek geschoten en de rest haalt daardoor de heist niet krijg ik alleen maar gemekker.
Als ook het feit met races. Je word constant OF aan de kant gebeukt of als je 1e rijd ook weg gebeukt of de spelers rijden met custom auto's en zodra ze gas geven zie ik ze nooit meer.
Ik zit volgens mij al wel in de GOT freedom crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

gewoon wachten tot hackers weer geld spawnen ;)

per ongeluk op je hoofd ja je kon er niks aan doen he.....

[ Voor 39% gewijzigd door BruceLee op 21-10-2015 19:39 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 17:38
BruceLee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:38:
gewoon wachten tot hackers weer geld spawnen ;)

per ongeluk op je hoofd ja je kon er niks aan doen he.....
Snap niet zo goed wat ik met deze reactie moet?
Pagina: 1 ... 129 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.