Zag nergens een optie om het percentage aan te passen als CEO zijnde. Je verdient in dezelfde tijd die je bent als associate meer als je winkels overvalt.Beakzz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:59:
[...]
Wel realistisch toch ?Ik krijg ook minder van de baas dan wat ik verdien
Rockstar is alleen vergeten dat we dit voor de lol doen. Nu is het totaal nutteloos om een CEO te helpen iig.
Zelfs met npc's neerslaan gaat het nog harder denk ikFrits Flits schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Zag nergens een optie om het percentage aan te passen als CEO zijnde. Je verdient in dezelfde tijd die je bent als associate meer als je winkels overvalt.
Gister alle 3 die nieuwe wagens gekocht, valt me redelijk tegen voor hetgeen wat ik ervoor betaald heb.The Outlaw schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:48:
Heeft iemand al met succes zijn kratjes verkocht als CEO? Ik was er gisteravond mee bezig maar ben benieuwd of de mensen in mijn organisatie ook hetzelfde krijgen als pay out?
Tevens:
[video]
Kleine 6M lichter en niet echt het kopen waard imo.
Tevens vind ik het jammer dat de nieuwe CEO dinges alleen in public gedaan kan worden.
Met een beetje geluk laat iedereen je met rust, anders krijg je gelijk de hele server achter je aan, schiet ook niet echt op imo.
Ik wilde het volgende even doorgeven over de paycheck voor je associates:
Every completed mission (even if you only get some of the cargo to the warehouse) will increase the associates paycheck by $500 (10%) up to a total of $10K (100%). The bonus is corporation-dependent, so when you get an invite to a corp., the notification also shows you what bonus percentage you'll be getting when starting.
Every completed mission (even if you only get some of the cargo to the warehouse) will increase the associates paycheck by $500 (10%) up to a total of $10K (100%). The bonus is corporation-dependent, so when you get an invite to a corp., the notification also shows you what bonus percentage you'll be getting when starting.
Hmm dus je zou het wel in moeten kunnen stellen ergens. Daar zal dan wel weer een vage max aan zitten dat het alsnog te weinig is. Blijft vaag hoe makkelijk je 10 K in het spel kan verdienen en hoeveel moeite dit kost. Zelfs een complete heist gaat veel sneller dan een warehouse volstouwen.pascal073 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:52:
Ik wilde het volgende even doorgeven over de paycheck voor je associates:
Alleen de nieuwe van gekocht en het is eens wat anders. En je upload genoeg knijpen zorgt er voor dat je solo in een public server kan spelen. Je bent dan helaas wel slecht te joinen door vrienden (maar dat kan ook aan de server problemen van gisteren liggen).Psychoot schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:43:
[...]
Tevens vind ik het jammer dat de nieuwe CEO dinges alleen in public gedaan kan worden.
Met een beetje geluk laat iedereen je met rust, anders krijg je gelijk de hele server achter je aan, schiet ook niet echt op imo.
pff het is nog verdomd lastig om cargo te verkopen-.-
moest met een boot die zo traag is als stront de oceaan op. Dat hele ritje duurde 5 minuten omdat hij zo traag is!
moest met een boot die zo traag is als stront de oceaan op. Dat hele ritje duurde 5 minuten omdat hij zo traag is!
Die oceaan missies doe ik nu bij voorkeur met een Dodo plane. Dan kan je gewoon in het water landen.
Ik had die twee nieuwe super cars gekocht en compleet geupgrade, echter was de performance niet zo geweldig en gingen ze een uurtje later weer in de verkoop. Met dat geld mijn office gefinancieerd.
Ik had die twee nieuwe super cars gekocht en compleet geupgrade, echter was de performance niet zo geweldig en gingen ze een uurtje later weer in de verkoop. Met dat geld mijn office gefinancieerd.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Het kan zijn dat de inkomsten aan de lage kant is voor je Sell missions dat komt omdat er dan te weinig man op je server aanwezig zijn zie het volgende:
Sell missions grant special bonuses to players on crowded servers. Greater risk reaps greater rewards.
Link: http://www.ign.com/wikis/...res_in_Finance_and_Felony
Sell missions grant special bonuses to players on crowded servers. Greater risk reaps greater rewards.
kan bij deze niet. Het was de verkoop van je cargoSir_Hendro schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:32:
Die oceaan missies doe ik nu bij voorkeur met een Dodo plane. Dan kan je gewoon in het water landen.
kreeg 10k voor 1 medical crate met 10 man in de server:Opascal073 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:34:
Het kan zijn dat de inkomsten aan de lage kant is voor je Sell missions dat komt omdat er dan te weinig man op je server aanwezig zijn zie het volgende:
[ Voor 35% gewijzigd door rwbk op 08-06-2016 13:37 ]
Ja maar de prijzen dalen en stijgen kan goed dat als je een half uur later had gekeken dat prijs stuk hoger ligt.rwbk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:35:
[...]
kan bij deze niet. Het was de verkoop van je cargo
[...]
kreeg 10k voor 1 medical crate met 10 man in de server:O
Warehouses also include a workbench so players can upgrade vehicles used in sell missions with truck and plane armor, increased boat speed, and more.rwbk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:09:
pff het is nog verdomd lastig om cargo te verkopen-.-
Het is mogelijk om je boot een stukje sneller te maken
Ja klopt 230k als ik mijn eigen niet vergis. 230k !pascal073 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:47:
[...]
Warehouses also include a workbench so players can upgrade vehicles used in sell missions with truck and plane armor, increased boat speed, and more.
Het is mogelijk om je boot een stukje sneller te maken.
Ik vind het inderdaad ook erg overdreven, als we nou zoveel verdiende maar dat valt ook helaas tegen xD.rwbk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:50:
[...]
Ja klopt 230k als ik mijn eigen niet vergis. 230k !
Ik heb nog een ton of wat te weinig voor een warehouse, maar je kunt toch gewoon op een invite only server gaan zitten bij de verkoop, en dan 1 betrouwbaar iemand erbij die ook gewoon rustig bezig wil? Ik ben zelf in elk geval van plan om het op die manier te gaan doen.
(Al twijfel ik er ook over om niet gewoon puur solo te blijven en dan de solo vipmissies te blijven doen, dat betaalt ook prima.)
(Al twijfel ik er ook over om niet gewoon puur solo te blijven en dan de solo vipmissies te blijven doen, dat betaalt ook prima.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee, helaas, CEO gebeuren werkt alleen in een "public" session , in private/crew sessions is dit niet beschikbaar.Trevor schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:52:
Ik heb nog een ton of wat te weinig voor een warehouse, maar je kunt toch gewoon op een invite only server gaan zitten bij de verkoop, en dan 1 betrouwbaar iemand erbij die ook gewoon rustig bezig wil? Ik ben zelf in elk geval van plan om het op die manier te gaan doen.
Ok... zag gisteren op Twitch twee personen samen kratten verzamelen, en er kwam pas een derde bij na een invitatie.
Geen idee dan hoe die dat voor elkaar kregen, jammer.
Denk dat dat gewoon een glitched public sessie was ofzo waarbij ze toevallig maar z'n 2en waren en weinig tot geen mensen in kwamen ofzo. Zag ook al zoiets op reddit dat sommige mensen dit hadden.Trevor schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:12:
Ok... zag gisteren op Twitch twee personen samen kratten verzamelen, en er kwam pas een derde bij na een invitatie.
Als je een Office koopt ben je CEO toch ?
En als CEO heb je ook de VIP benefits.... kun je dan nog wel in passive mode gaan eigenlijk ?
Zou beetje raar zijn om je Office te verkopen om weer in passive mode te kunnen.
En als CEO heb je ook de VIP benefits.... kun je dan nog wel in passive mode gaan eigenlijk ?
Zou beetje raar zijn om je Office te verkopen om weer in passive mode te kunnen.
Je kunt CEO gewoon uitzetten en aanzetten wanneer je wilt hePsychoot schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:31:
Als je een Office koopt ben je CEO toch ?
Maar je kunt als je CEO en VIP bent inderdaad niet in passive mode.
Dat is super makkelijk. Heb ik ook gemeld in dit topic maar ja.. Gewoon je upload rond de 200kb zetten in de router.Trevor schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:12:
Maar bespaar je de moeite want ik heb het net een paar uur gedaan en ben nog net niet overleden aan een overdosis saaiheid. Je bent per 3 kratjes zo 10 tot 15 min bezig dus voor dat je een medium warehouse vol hebt ben je uren verder. Net 275K verdiend door een zooi crates te verkopen (was er klaar mee). Op zich lekker zou denken maar dan ben je minstens 1,5 uur verder (als alles goed gaat) en heb je al een kleine ton geïnvesteerd (buiten je property's om). Zelfs een combo missies/ VIP missies verdiend nog sneller en is minder saai.
Dit had echt leuk kunnen zijn maar Rockstar heeft er weer een dikke grind van gemaakt ...
Dat ben ik maar gedeeltelijk met je eens, ja, de opbrengsten van het CEO gebeuren zijn erg laag maar als je hiermee in korte tijd zeer veel geld mee kunt verdienen is de lol er ook snel af..
Ik speel voor mijn plezier, vind het geheel wel leuk gedaan (iets meer inkomsten zou leuk zijn maar toch)
ik moet hierbij wel vermelden dat ik met een vaste groep mensen speel en we de rollen van CEO/hulpje rouleren, gewoon relaxed kratten ophalen/verkopen beetje convooi verdedigen tegen spelers die wel op een normale manier meedoen, daar kan ik me prima mee vermaken.
Wat ik vervelender vind zijn spelers die continu CEO's aan blijven vallen en niet van ophouden weten, ik snap dat dat bij het spel hoort, maar je kunt het ook overdrijven.
Ik speel voor mijn plezier, vind het geheel wel leuk gedaan (iets meer inkomsten zou leuk zijn maar toch)
ik moet hierbij wel vermelden dat ik met een vaste groep mensen speel en we de rollen van CEO/hulpje rouleren, gewoon relaxed kratten ophalen/verkopen beetje convooi verdedigen tegen spelers die wel op een normale manier meedoen, daar kan ik me prima mee vermaken.
Wat ik vervelender vind zijn spelers die continu CEO's aan blijven vallen en niet van ophouden weten, ik snap dat dat bij het spel hoort, maar je kunt het ook overdrijven.
Al verdiende je redelijk dan zou het bij mij nog niet veel helpen. Misschien heb ik de normale missies al veel te vaak gespeeld en vind ik het daarom zo saai. Waarom moet ik bijvoorbeeld elke keer naar het kantoor om een nieuwe opdracht aan te nemen? Er staat toch een laptop in mijn warehouse?dragoncry schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:57:
Dat ben ik maar gedeeltelijk met je eens, ja, de opbrengsten van het CEO gebeuren zijn erg laag maar als je hiermee in korte tijd zeer veel geld mee kunt verdienen is de lol er ook snel af..
En als ik dat met de helikopter doe na een opdracht dan kan ik weer 2-3 minuten wachten. Voor de rest is het haal die crate op ..de assistente verwacht geen problemen...die zijn er natuurlijk wel...je schiet alles easy dood en je kan weer 1 tot 3 keer naar je warehouse gaan rijden met een ontiegelijk langzame camper/kleine vrachtwagen. Niet mijn idee van plezier iig.
Sommige spelers zijn vreselijk irritant inderdaad. Gisteravond viel een speler mij ook zonder reden tientallen keren achter elkaar aan met zijn tank. Doordat ik op een open plek stond, kon ik ook niet wegkomen. Mijn associate overkwam hetzelfde. Doordat ik CEO was kon ik ook niet in passive mode gaan.dragoncry schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:57:
Daarnaast zijn de missies redelijk herhalend en is het ontzettend jammer dat je een missie vanuit je kantoor moet starten. 90% Van de tijd ben je aan het reizen.
Ik moest zojuist een flare neer pleuren zodat mijn crate wordt gedropt. Hiervoor kreeg ik 8 flares mee die op een locatie dus neer gesmeten moesten worden. Ik sta dus op de target locatie en smijt die 8 flares om me heen maar lagen schijnbaar niet voldoende dichtbij de target. Shit, ik zit zonder flares wat nu? Toen kwam ik op het Idee om een airstrike via Merryweather te bestellen. Ik pleurde de nieuwe flare op de target en nadat de bommen waren gevallen kwam gelukkig ook mijn crate
Was een ammu-drop niet gemakkelijker geweest?Sir_Hendro schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:15:
Ik moest zojuist een flare neer pleuren zodat mijn crate wordt gedropt. Hiervoor kreeg ik 8 flares mee die op een locatie dus neer gesmeten moesten worden. Ik sta dus op de target locatie en smijt die 8 flares om me heen maar lagen schijnbaar niet voldoende dichtbij de target. Shit, ik zit zonder flares wat nu? Toen kwam ik op het Idee om een airstrike via Merryweather te bestellen. Ik pleurde de nieuwe flare op de target en nadat de bommen waren gevallen kwam gelukkig ook mijn crate
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Bevatten die dan ook flares?
Net weer een bug. Ik wilde eens een verkoop van goederen uitproberen dus verkocht ik het minimum aantaal (waarde 170k voor 11 crates ofzo) en nadat ik beide trucks had afgeleverd kwam de melding "unable to save this transaction" of iets in die richting. Geen geld maar gelukkig zitten de crates wel weer in mijn warehouse. Het rare is dat ik nu wel 170k onder earnings heb staan bij deze warehouse
wtf
//edit:
Ik lees nu dat meerdere mensen hier last van hebben. Schijnbaar een kinderziekte van deze nieuwe update.
Net weer een bug. Ik wilde eens een verkoop van goederen uitproberen dus verkocht ik het minimum aantaal (waarde 170k voor 11 crates ofzo) en nadat ik beide trucks had afgeleverd kwam de melding "unable to save this transaction" of iets in die richting. Geen geld maar gelukkig zitten de crates wel weer in mijn warehouse. Het rare is dat ik nu wel 170k onder earnings heb staan bij deze warehouse

//edit:
Ik lees nu dat meerdere mensen hier last van hebben. Schijnbaar een kinderziekte van deze nieuwe update.
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-06-2016 21:14 ]
Klopt, ik ook
Continu de melding 'savings failed' o.i.d., er werd ingame echt níets meer gesaved.

Continu de melding 'savings failed' o.i.d., er werd ingame echt níets meer gesaved.
Haha de mensen die zeuren dat de associates weinig verdienen 
Een CEO moet wie weet hoeveel large warehouses vol hebben en verkopen zonder dat er iets mis gaat om een beetje winst te draaien. Wat waren de kosten voor een CEO? (in mijn geval) ongeveer 10 M voor 1 warehouse á 3 of 3,5 M en de duurste office á 6 M of zo. Daarnaast natuurlijk cargobob gekocht á 3M, dus eer ik dat er allemaal uit heb ben ik wat jaartjes verder
Gelukkig heb ik nog 48M op de bank
Een CEO moet wie weet hoeveel large warehouses vol hebben en verkopen zonder dat er iets mis gaat om een beetje winst te draaien. Wat waren de kosten voor een CEO? (in mijn geval) ongeveer 10 M voor 1 warehouse á 3 of 3,5 M en de duurste office á 6 M of zo. Daarnaast natuurlijk cargobob gekocht á 3M, dus eer ik dat er allemaal uit heb ben ik wat jaartjes verder
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Goed, ik ben nu definitief klaar met de nieuwe update. Klaar in de vorm van "zeer kwaad en ga me er niet meer mee bezighouden".
Zoals ik eergisteren al had beschreven waren een vriend en ik een large warehouse aan het vullen. We hebben er uiteindelijk na een uur of 10 maar liefst 2 large warehouses volgekregen. Dan eindelijk het sellen. Krijg je zo'n missie waar je 3 planes naar een plek moet brengen waar uiteraard 30 enemy's lopen. Dat ook gelukt, krijg ik deze melding:
"You received 10.000$ for helping X deliver the packages"
Toen ik begreep dat dit gewoon alles is wat ik kreeg zonk me de moed echt even in de schoenen. Hij (en met alle respect, ik kan die warehouses e.d. nog niet betalen) krijgt 2.2 miljoen per warehouse en kan die niet verdelen. Twee warehouses, dus nog eens 2.2 miljoen voor hem en 10K voor mij.
Conclusie: voor CEO's is het leuk (maar ook alleen op een lege server), maar voor een associate is het echt dubbeldikke-bout. Ja, je krijgt (afhankelijk van je CEO) 10K per 15 minuten. Ja, je krijgt een idiote hoeveelheid XP. Waar komt dat dan uiteindelijk op neer? Van lvl 31 naar 47 en ongeveer 400K waar ik zo'n 100K al kwijt ben aan ammo en armor aan die missies. Oja, en het heeft 10 uur van mijn tijd gekost die ik niet meer terugkrijg. Het spijt me dat ik een zeer negatieve toon aansla over dit onderwerp, maar dit is toch waanzin?
Even helemaal buiten het verdienen om: het is echt waar zo ontzettend saai dat ik niet gedacht dat ik echt tegenzin zou krijgen om verder te spelen
Op het begin is het leuk, maar een stuk of 100 van die missies doen en je snapt wat ik bedoel. En je Zweedse vriend vind het dan nog leuk ook nog, ja doei!
, hij mag zich die 10K zelf houden.
Zoals ik eergisteren al had beschreven waren een vriend en ik een large warehouse aan het vullen. We hebben er uiteindelijk na een uur of 10 maar liefst 2 large warehouses volgekregen. Dan eindelijk het sellen. Krijg je zo'n missie waar je 3 planes naar een plek moet brengen waar uiteraard 30 enemy's lopen. Dat ook gelukt, krijg ik deze melding:
"You received 10.000$ for helping X deliver the packages"
Toen ik begreep dat dit gewoon alles is wat ik kreeg zonk me de moed echt even in de schoenen. Hij (en met alle respect, ik kan die warehouses e.d. nog niet betalen) krijgt 2.2 miljoen per warehouse en kan die niet verdelen. Twee warehouses, dus nog eens 2.2 miljoen voor hem en 10K voor mij.
Conclusie: voor CEO's is het leuk (maar ook alleen op een lege server), maar voor een associate is het echt dubbeldikke-bout. Ja, je krijgt (afhankelijk van je CEO) 10K per 15 minuten. Ja, je krijgt een idiote hoeveelheid XP. Waar komt dat dan uiteindelijk op neer? Van lvl 31 naar 47 en ongeveer 400K waar ik zo'n 100K al kwijt ben aan ammo en armor aan die missies. Oja, en het heeft 10 uur van mijn tijd gekost die ik niet meer terugkrijg. Het spijt me dat ik een zeer negatieve toon aansla over dit onderwerp, maar dit is toch waanzin?
Even helemaal buiten het verdienen om: het is echt waar zo ontzettend saai dat ik niet gedacht dat ik echt tegenzin zou krijgen om verder te spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Kuusj op 10-06-2016 00:22 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Je snapt het gewoon niet. Het is logisch dat een CEO meer krijgt voor de moeite die hij er in steekt. Maar wat heeft hij er aan als zijn "werkers" geen reet verdienen? Niemand wil je uiteindelijk helpen dus ben je lekker alleen je pakhuisjes aan het vullen...wat een lol.miicker schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:32:
Haha de mensen die zeuren dat de associates weinig verdienen
En als je 48 miljoen op de bank hebt staan dan moet je lekker gaan rentenieren in plaats van hier opscheppen over je digitale bankrekening

die warehouse moet je gewoon combineren met vipmissies. Die leveren wel goed geld op voor de helpers.
Net mijn gta$ die ik vanwege die connection problemen ben verloren gerefund gekregen, er is nog hoop
Mochten mensen nog workers nodig hebben dan mag je mij altijd vragen. Ik speel toch meer voor de lol dan voor de poen.
Verwijderd
Gister even GTA gedaan na een lange tijd The Division gespeeld te hebben....
Nog niet genoeg geld om een bedrijf te starten helaas zit aan 300K... eindelijk weer wat extra kunnen sparen gister kreeg ik de melding dat mijn game niet gesaved kan worden naar de Rockstart servers... weer mijn werk voor niets geweest
Nog niet genoeg geld om een bedrijf te starten helaas zit aan 300K... eindelijk weer wat extra kunnen sparen gister kreeg ik de melding dat mijn game niet gesaved kan worden naar de Rockstart servers... weer mijn werk voor niets geweest
Goed om te wetenSir_Hendro schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:13:
Mochten mensen nog workers nodig hebben dan mag je mij altijd vragen. Ik speel toch meer voor de lol dan voor de poen.
Speel je op pc?
Ja op PC,
capt_mirskii
Is het trouwens niet verstandiger om steeds 1 crate te bestellen voor 2k dan 3 voor 18k?
capt_mirskii
Is het trouwens niet verstandiger om steeds 1 crate te bestellen voor 2k dan 3 voor 18k?
[ Voor 60% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-06-2016 10:31 ]
Ik speel dit spel heel soms, maar word echt gek van de lange laadtijden, constant wachten..........
Ik speel op de Xone btw...
Ook het geld wat je kan verdienen is maar magertjes en dan heb ik ook maar 1 vriend die dit speelt, dus wachten op andere mensen die willen meedoen met lowlevel heists.....
Nee ik denk dat ik er mee ga stoppen want dit schiet niet echt op zo.
Ik speel op de Xone btw...
Ook het geld wat je kan verdienen is maar magertjes en dan heb ik ook maar 1 vriend die dit speelt, dus wachten op andere mensen die willen meedoen met lowlevel heists.....
Nee ik denk dat ik er mee ga stoppen want dit schiet niet echt op zo.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Kosten technisch wel :Is het trouwens niet verstandiger om steeds 1 crate te bestellen voor 2k dan 3 voor 18k?
$2.000 X 16 = $32.000 investeren of $18.000 X 5= $90.000 + 1 X $2.000 komt totaal op $92.000 investeren,
nu weet ik niet of dit met verkopen nog uitmaakt maar neem even aan van niet (je verkoopt tenslotte 16 crates)
Maar tijd technisch lijkt het aanzienlijk minder tijd te kosten... maar nu ik de berekening nu zo zie ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tijd het scheelt en wat de opbrengst dan is.
Nog even verder denkend : 16 runs ten opzichte van 6 runs, dan is de wachtijd voor de missies starten alleen al 27 minuten extra, daar komen nog de missies zelf bij (10 stuks), dat vind ik toch die besparing van $60.000 niet waard eerlijk gezegd. Wel wil ik het een keer proberen, kijken of deze berekening enigsins klopt, of dat het erg meevalt
[ Voor 35% gewijzigd door dragoncry op 10-06-2016 12:31 ]
Nieuwe poging gewaagd om alles te verkopen.
Inhoud van warehouse voor het starten:

Bewijs dat ik de delivery heb gestart:

Nadat alle crate drops zijn uitgevoerd met de Titan komt deze melding:

Hier na ziet het er zo uit bij mijn warehouse (kijk naar Sales Made en Lifetime Earnings):

Dus geen geld gekregen maar gelukkig ook geen crates kwijt.
//edit
Voor de derde keer geprobeerd, weer zonder succes.
Sale Made: 3
Lifetime Earnings: 2.9 mil
Inhoud van warehouse voor het starten:

Bewijs dat ik de delivery heb gestart:

Nadat alle crate drops zijn uitgevoerd met de Titan komt deze melding:

Hier na ziet het er zo uit bij mijn warehouse (kijk naar Sales Made en Lifetime Earnings):

Dus geen geld gekregen maar gelukkig ook geen crates kwijt.

//edit
Voor de derde keer geprobeerd, weer zonder succes.
Sale Made: 3
Lifetime Earnings: 2.9 mil
[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-06-2016 16:06 ]
Ik speel vooral solo, welke hoeveelheid crates kan ik verkopen in 1 bezorging?
Ik probeer via google en wat andere fora die info te vinden, maar heb geen succes.
Ik probeer via google en wat andere fora die info te vinden, maar heb geen succes.
Mijn kleinste delivery bestond uit 11 crates en daarvoor moest ik solo twee vrachtwagens afleveren een paar straten verder (van LS vliegveld naar dat grote gebouw naast LS Customs).
je kunt alles in 1x verkopen al zal je daar zoals hierboven ook al staat toch meerdere dingen voor moeten doen.
Solo verkopen op een public server is echt af te raden. Gisteren wel gedaan, maar mijn upload zo laag gezet dat ik op een lege server zat. Maar goed ook want met 42 crates verkopen staan er 2 vrachtwagens onbeheerd voor je warehouseTrevor schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 07:37:
Ik speel vooral solo, welke hoeveelheid crates kan ik verkopen in 1 bezorging?
Ik doe het niet echt voor het geld, maar ga dus ook maar gewoon per krat verkopen. Levert weinig op, maar meer kans op succes
Die crates zorgen er wel voor dat het een stuk leuker wordt in de public sessions. Vroeger ging ik direct naar een job, maar nu blijf ik wat langer om op jacht te gaan op mensen die crates vervoeren.
Gisteren avond kwam er weer een update bij het starten van GTA. Vandaag tijdens een lege sessie een vierde poging gedaan om alles te verkopen (82 crates) en deze keer ging het wel goed en ben nu 1.7 mil rijker 
Delivery jobs tot zover gedaan:
Small delivery (11 crates):
Twee trucks van A naar B over kleine afstand.
Large delivery (68 crates):
Met een Titan rond vliegen en op diverse plekken pakjes eruit laten droppen.
Large delivery (74 crates):
Drie trucks van A naar B met behulp van Trackify App (of hoe het ook heet).
Large delivery (82 crates):
Drie kleine vliegtuigjes naar Sandy Shores vliegen waar de landing site vol met enemies was die je eerst moest killen.
Delivery jobs tot zover gedaan:
Small delivery (11 crates):
Twee trucks van A naar B over kleine afstand.
Large delivery (68 crates):
Met een Titan rond vliegen en op diverse plekken pakjes eruit laten droppen.
Large delivery (74 crates):
Drie trucks van A naar B met behulp van Trackify App (of hoe het ook heet).
Large delivery (82 crates):
Drie kleine vliegtuigjes naar Sandy Shores vliegen waar de landing site vol met enemies was die je eerst moest killen.
Jammer van die anticheat maatregelen, missies brengen geen zak op eigenlijk. Heeft iemand nog modders gezien sinds de grote update?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Het zal vast niet lang duren voor ze terug zijn om het online weer voor iedereen te verzieken.
Met een week of 2 zijn alle hack clients weer geupdate, dus geniet nou gewoon even van de game nu het nog kanRacing_Reporter schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:32:
Jammer van die anticheat maatregelen, missies brengen geen zak op eigenlijk. Heeft iemand nog modders gezien sinds de grote update?
Will try, alleen zonder geld is het un peu lastig somsStatie Geld schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:33:
[...]
Met een week of 2 zijn alle hack clients weer geupdate, dus geniet nou gewoon even van de game nu het nog kan
PS:
That's the thing, it's a lot less likely now due to the new measures. Gtav previously detected any scripting mods or other files in the directory of gtav, but now they are detecting hooking into the game. And so it will make many of the DLL mods near impossible to use without being instantly detected, and at least logged by gtav. It will make it extremely hard to avoid. Obviously there are some methods but much harder to implement. So I think we may have a few weeks without hackers. (No doubt there will be hackers on tomorrow despite this long message, lol)
Kort vraagje, kheb al even online gezocht maar nog niet gevonden. Ik heb deze game lang links laten liggen en zit nu ergens op level 27, alleen heb ik nu geen story missies om te spelen. Meestal krijg ik gewon invites voor Heists, zijn er nog story missies die je kan doen om dat niveau? of hoe zit dat juist?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Weet niet wie de beheerder is van de TS server, maar mij perm-bannen omdat ik een keer je auto op blaas? Heb je issues?

Als ik het goed begrijp wil je geen GTA Online doen maar 'gewoon' GTA 5 (de singleplayer dus), dan moet je even naar de singleplayer wisselen (ergens in het menu, heb al een tijd niet gespeeld dus weet zo niet precies waar het staat).IStealYourGun schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:00:
Kort vraagje, kheb al even online gezocht maar nog niet gevonden. Ik heb deze game lang links laten liggen en zit nu ergens op level 27, alleen heb ik nu geen story missies om te spelen. Meestal krijg ik gewon invites voor Heists, zijn er nog story missies die je kan doen om dat niveau? of hoe zit dat juist?
Volgens mij Ben jij de Gene met issues maar dat terzijde. We zijn bezig met het bezorgen van goederen en uit het niets blaas je de kratjes op. Als ik je erop aanspreek reageer je niet.Statie Geld schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:06:
Weet niet wie de beheerder is van de TS server, maar mij perm-bannen omdat ik een keer je auto op blaas? Heb je issues?
[ Voor 39% gewijzigd door jorpesch op 12-06-2016 19:26 ]
Eerder missies zoals je die krijgt van Lamar. Nu heb ik niet echt een doel op dit punt.Djesse8999 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:22:
[...]
Als ik het goed begrijp wil je geen GTA Online doen maar 'gewoon' GTA 5 (de singleplayer dus), dan moet je even naar de singleplayer wisselen (ergens in het menu, heb al een tijd niet gespeeld dus weet zo niet precies waar het staat).
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Perm ban is nogal wat, maar de auto van een crewlid opblazen is ook echt wel behoorlijk fout (zéker als diegene bezig is met crate delivery).Statie Geld schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:06:
Ja, ook al is het maar 1x.
voor de genen die gene zin meer hebben in destroyed cargo en op de pc spelen, download netlimiter en zet je gta v client vast op 5kb/s op up/down load tijdens het laden van online (naar public session natuurlijk)
Dan kom je in een public session alleen en kun je vrienden uitnodigen. Supersimpel om zo geld te verdienen!
edit:
als je je geld niet krijgt door network error bij afleveren van de cargo kun je je lifetime earnings terugvragen die je kwijt bent... ik had voor 250k teruggekregen maar ik had eigenlijk recht op 52k. Ik kreeg mijn crates telkens terug en probeerde het tot driemaal aan toe te verkopen, hierdoor kreeg ik iets teveel lifetime earnings
Dan kom je in een public session alleen en kun je vrienden uitnodigen. Supersimpel om zo geld te verdienen!
edit:
als je je geld niet krijgt door network error bij afleveren van de cargo kun je je lifetime earnings terugvragen die je kwijt bent... ik had voor 250k teruggekregen maar ik had eigenlijk recht op 52k. Ik kreeg mijn crates telkens terug en probeerde het tot driemaal aan toe te verkopen, hierdoor kreeg ik iets teveel lifetime earnings
[ Voor 35% gewijzigd door doebbalapoent11 op 13-06-2016 09:05 ]
Heb het gedownload, maar raak niet echt wijs in de app. Zou je misschien (in het kort) kunnen vertellen waar je wat moet instellen?
eigenlijk is het heel simpelTrevor schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:08:
Heb het gedownload, maar raak niet echt wijs in de app. Zou je misschien (in het kort) kunnen vertellen waar je wat moet instellen?
je start je gta client en dan zie je gta launcher en gta v verschijnen, dan vink je de 5kb/s boxes aan naast de gta v venster, laad online, en boom! solo public session!
Danke, ik ga het proberen 
/edit nog niet geprobeerd maar zou het niet aanvinken van uploadbeperking geen verbetering zijn voor die bezorgsave?
/edit nog niet geprobeerd maar zou het niet aanvinken van uploadbeperking geen verbetering zijn voor die bezorgsave?
[ Voor 68% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-06-2016 09:26 ]
Meer mensen die sinds de update veel problemen hebben met GTA Online?
Transacties duren lang, veel spelers die blijven hangen, laadtijden bij jobs zijn lang. Echter laadt het spel zelf wel snel.
De vrienden waar ik altijd GTA mee speel hebben dit ook, dus lijkt me sterk dat dit aan mij ligt.
Transacties duren lang, veel spelers die blijven hangen, laadtijden bij jobs zijn lang. Echter laadt het spel zelf wel snel.
De vrienden waar ik altijd GTA mee speel hebben dit ook, dus lijkt me sterk dat dit aan mij ligt.
Gisteren geprobeerd om de laatste Lamar-missie te doen.
De missie
Jasses dat is gewoon niet te doen. Vier man sterk en het lukt ons niet om de missie af te ronden. Mensen nog tips daarvoor?
De missie
spoiler:
waarbij je twee wagens moet jatten en op het eind in dat vuurgevecht komt.
Jasses dat is gewoon niet te doen. Vier man sterk en het lukt ons niet om de missie af te ronden. Mensen nog tips daarvoor?
Cover, armor, snacks... zomaar paar dingen.iamjustin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:56:
[...]
En heavy weapons, als je die hebt natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 13-06-2016 11:40 ]
Heb er zelf idd ook een tijd over gedaan, maar een goed team met goede coördinatie doet wonderen. Tip: gebruik de grenade launcher en schiet in de richtingen waar ze aan komen rijden (of leg er proximate mines neer)iamjustin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:56:
De missiespoiler:waarbij je twee wagens moet jatten en op het eind in dat vuurgevecht komt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
You're not the only one, het is redelijk dramatisch at the moment.. Laadtijden bij jobs valt nog re-de-lijk mee trouwens. Ook om online in te komen is echt bagger, maar dat was het alGiannoezNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:29:
Meer mensen die sinds de update veel problemen hebben met GTA Online?
Is er een manier om online actief te blijven en te voorkomen dat je gekickt wordt? Gisteren moest ik even snel weg maar zat echt in de perfecte server, daar wil je niet uitgelepeld worden omdat je afk bent
Elastickje om je gamepad om rondjes te lopen of op pc iets zwaars op je toetsenbord leggen.Racing_Reporter schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:35:
[...]
You're not the only one, het is redelijk dramatisch at the momentLaadtijden bij jobs valt nog re-de-lijk mee trouwens. Ook om online in te komen is echt bagger, maar dat was het al
Is er een manier om online actief te blijven en te voorkomen dat je gekickt wordt? Gisteren moest ik even snel weg maar zat echt in de perfecte server, daar wil je niet uitgelepeld worden omdat je afk bent
Dus een knop ingedrukt houden werkt dus ook? Ik zocht naar een auto key presser maar GTA registreert die niet als legitieme aanrakingen. For obvious reasons of courseSir_Hendro schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:38:
[...]
Elastickje om je gamepad om rondjes te lopen of op pc iets zwaars op je toetsenbord leggen.
Ik had je uitgenodigd trouwens!
Je kan volgens mij ook in je huis staan. Dan blijf je ook online. (als je een huis hebt, maar daar ga ik wel vanuit).Sir_Hendro schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:38:
[...]
Elastickje om je gamepad om rondjes te lopen of op pc iets zwaars op je toetsenbord leggen.
Ja, ik had de grenade launcher al gehaald. Volgende keer dat ik de missie doe, vuur ik alles wat ik hebmiicker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:56:
[...]
Heb er zelf idd ook een tijd over gedaan, maar een goed team met goede coördinatie doet wonderen. Tip: gebruik de grenade launcher en schiet in de richtingen waar ze aan komen rijden (of leg er proximate mines neer)
Gewoon TV gaan kijken en niets doenGiannoezNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:01:
[...]
Je kan volgens mij ook in je huis staan. Dan blijf je ook online. (als je een huis hebt, maar daar ga ik wel vanuit).
Het is weer zover:

Weg poen van heist finale

Gewoon een paar keer op enter drukken, dan is het na een paar keer wel gelukt..Sir_Hendro schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:21:
Het is weer zover:
[afbeelding]
Zo gaat het bij mij in ieder geval altijd..
Er is geen optie om op enter te blijven rammen. Dit schermpje komt maar 1x en is daarna gewoon weg en de transactie komt ook niet meer. Zelfde had ik recent met crate deliveries.
Oh, dan lijkt die melding op wat ik altijd krijg.Sir_Hendro schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:40:
Er is geen optie om op enter te blijven rammen. Dit schermpje komt maar 1x en is daarna gewoon weg en de transactie komt ook niet meer. Zelfde had ik recent met crate deliveries.
Ik moest op enter drukken om de melding weg te krijgen, en blijf net zo vaak drukken tot die melding helemaal niet meer komt. Bespaart toch weer wat geld haha
Gewoon melden bij support. Tot nu al 15 miljoen een appartement en 8 auto's ontvangen van ze verdeeld over 3 ticketsSir_Hendro schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:21:
Het is weer zover:
[afbeelding]
Ik zou het helemaal prima gevonden hebbenBeakzz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Gewoon melden bij support. Tot nu al 15 miljoen een appartement en 8 auto's ontvangen van ze verdeeld over 3 ticketsDe 8 auto's en appartement was een foutje, want ze hadden het aan mijn 2e char gegeven ipv de char waar het van was
Die netlimiter is wel echt ideaal.
Gisteren wel echt genaaid. Moest 20 crates droppen rondom Los Santos. En bij de 2de krijg ik al een buzzard achter mij aan (AI Buzzard). Terwijl ik in een cuban 800 zit. Je raad het al. Werdt direct kapot geschoten door de AI. weg 5 crates.
Gisteren wel echt genaaid. Moest 20 crates droppen rondom Los Santos. En bij de 2de krijg ik al een buzzard achter mij aan (AI Buzzard). Terwijl ik in een cuban 800 zit. Je raad het al. Werdt direct kapot geschoten door de AI. weg 5 crates.
Gewoon mooie manoeuvres maken. In de stad lekker tussen de towers vliegen of in de woestijn door het windmolenpark. Dat laatste is de AI heel slecht in en crashen ze bijna altijd.rwbk schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 01:21:
Die netlimiter is wel echt ideaal.
Kreeg hem achter mij aan bij het moeras.Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:40:
[...]
Gewoon mooie manoeuvres maken. In de stad lekker tussen de towers vliegen of in de woestijn door het windmolenpark. Dat laatste is de AI heel slecht in en crashen ze bijna altijd.
Gisteren de PC versie weer eens geïnstalleerd en aangeslingerd, maar als ik uiteindelijk in de game zit, zie ik heel kort m'n character in mijn appartement ergens half vast in de tafel bij de keuken, splitsecond later val ik door de map en krijg zwart scherm. Kan nog wel menu oproepen etc, maar na ~30 seconde krijg ik die 'error while joining session'.
Ik heb open lobby, private lobby en direct 'random match' geprobeerd, maar ik eindig elke keer eerst in mijn appartement. Neem aan dat dit enkel via ticket te fixen is? (file check al gedaan in steam).
Ik heb open lobby, private lobby en direct 'random match' geprobeerd, maar ik eindig elke keer eerst in mijn appartement. Neem aan dat dit enkel via ticket te fixen is? (file check al gedaan in steam).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet niet of het al eerder genoemd was, maar als je op de PS4 in je eentje CEOtje wil spelen in een public server...stel je netwerk verbinding in op 800 MTU en start GTA Online op. Je komt dan alleen in een Public server en kan je friends ofzo inviten.
Heb het nu denk keer of 10 gedaan, en werkt elke keer
Heb het nu denk keer of 10 gedaan, en werkt elke keer
PSN: Maichel
Er is een nieuwe super car, de X80 Proto, gereleased die al bij de vorige update inbegrepen zat. Het is de nieuwe snelste auto in de game.
Het wordt trouwens wel even sparen, want de auto kost 2,7 miljoen (in-game) dollars. Als je hem volledig wilt upgraden zit je dus boven de 3 miljoen, duurder dan een hydra
Het wordt trouwens wel even sparen, want de auto kost 2,7 miljoen (in-game) dollars. Als je hem volledig wilt upgraden zit je dus boven de 3 miljoen, duurder dan een hydra
[ Voor 30% gewijzigd door RichardQG op 21-06-2016 17:25 ]
X80 sinds vandaag? Staat niks op de rockstar site. Of zijn ze weer sneaky...
Psn ID: ThisisRobba
Ja, sinds vandaag. Je krijgt een melding op het scherm als je net bent opgestart.
Heb hem zojuist gekocht, een super supercar met futuristische look.
Meteen maar ff helemaal gecustomized
Kwaliteit: top! Prijs-kwaliteitsverhouding wil ik het niet over hebben
Heb hem zojuist gekocht, een super supercar met futuristische look.
Meteen maar ff helemaal gecustomized
Kwaliteit: top! Prijs-kwaliteitsverhouding wil ik het niet over hebben
ja is nog niet zo heel lang hoor.Robba86 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:55:
X80 sinds vandaag? Staat niks op de rockstar site. Of zijn ze weer sneaky...
http://www.rockstargames....i-x80-proto-now-available
Groot feest hier want:

Level 500 bereikt!! Hiervoor heb ik slechts 1860 uren van mijn leven verspeelt

HULDE!!Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:09:
maar het was het waard, toch?
[ Voor 10% gewijzigd door CappieL op 22-06-2016 09:00 ]
Jawel, ik ben een grote fan van de GTA series en op GTA Online ben ik nog lang niet uitgekeken
Die Grotti X80 Proto is rete snel
kost een berg geld maar ik heb er nog geen spijt van!
en leuk van dat grotti owners club shirt
[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 22-06-2016 09:35 ]
Ga de X80 vanmiddag halen, wel een vraagje, hoe is de handeling t.o.v de T20?DigitalError schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:35:
Die Grotti X80 Proto is rete snelkost een berg geld maar ik heb er nog geen spijt van!
KUT!dragoncry schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:50:
[...]
Ga de X80 vanmiddag halen, wel een vraagje, hoe is de handeling t.o.v de T20?
Zou wachten op de pfister
Ok, kort maar krachtig zeg maar
Niet op de weg te houden ofzo? of gewoon simpelweg te snel om mee in de stad te rijden?
Hij is sneller dan de Brickade... what a waste of money was thatdragoncry schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:01:
[...]
Ok, kort maar krachtig zeg maar![]()
Niet op de weg te houden ofzo? of gewoon simpelweg te snel om mee in de stad te rijden?
Brickade is waste of money, maar toen ik erachter kwam dat je deze via Interaction Menu kunt opvragen, steeg hij een beetje in aanzien.
[ Voor 19% gewijzigd door CappieL op 22-06-2016 11:51 ]
De Bickade of de X80?, de brickade ga ik niet halen, leuke wagen maar niet handig genoeg om pakketten mee op te halen.CappieL schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Hij is sneller dan de Brickade... what a waste of money was that
Zal straks eerst eens kijken naar die Phister, wist niet dat die er ook aankomt.
Zo'n hoge rang en 'maar' 5,8 miljoen op de bank?Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:09:
Groot feest hier want:
[afbeelding]
Ik ben slechts rang 101 en heb 2,7 miljoen op de bank.
Ik had behoorlijk wat meer maar bij de nieuwe update meteen alles gekocht waardoor dit nog maar overgebleven is.Snowwie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Zo'n hoge rang en 'maar' 5,8 miljoen op de bank?
Ik ben slechts rang 101 en heb 2,7 miljoen op de bank.
Zijn er vanavond nog mensen online op XBO om een nieuwe heist te starten?
Er zijn nog steeds xbo crew leden online en lezen hier niet / weinig. In gta op crew members zoeken en dan uitnodigen is denk ik makkelijker .iamjustin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:52:
Zijn er vanavond nog mensen online op XBO om een nieuwe heist te starten?
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.