Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben blijkbaar vrij slecht in heists. Bij de derde heist (collect keys) word ik steeds overhoop geschoten. Dus ben er maar mee gestopt.
Maar nu wil ik voor een heli gaan sparen en de buzzard/anhilator is wel haalbaar zonder heists itt de savage en valkyrie. Ik weet dat ze ook spawnen, maar het zelf hebben is gewoon leuk. Ik speel wel contactmissies en dan zijn gevechthelies soms wel handig. Ik dacht zelf dat de buzzard de beste zou zijn omdat die en raketten en een mitrailleur heeft. Klopt dat of toch beter een van de andere?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Wybo schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:35:
...
Maar nu wil ik voor een heli gaan sparen en de buzzard/anhilator is wel haalbaar zonder heists itt de savage en valkyrie. Ik weet dat ze ook spawnen, maar het zelf hebben is gewoon leuk. Ik speel wel contactmissies en dan zijn gevechthelies soms wel handig. Ik dacht zelf dat de buzzard de beste zou zijn omdat die en raketten en een mitrailleur heeft. Klopt dat of toch beter een van de andere?
Zal per persoon verschillen...
maar voor mij is de Buzzard de beste vanwege z'n wendbaarheid.
Savage is qua wapens beter (explosive rounds en non-stop missiles.) maar is vrij kwetsbaar.
(en is alles behalve wendbaar.)
Valkyrie is niet mijn ding en de Annihilator is gewoonweg een onding.
(enkel zwakke mitrailleurs en erg log.)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dank, dan ga ik die maar eens aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:04:
[...]

Zal per persoon verschillen...
maar voor mij is de Buzzard de beste vanwege z'n wendbaarheid.
Savage is qua wapens beter (explosive rounds en non-stop missiles.) maar is vrij kwetsbaar.
(en is alles behalve wendbaar.)
Valkyrie is niet mijn ding en de Annihilator is gewoonweg een onding.
(enkel zwakke mitrailleurs en erg log.)
Dit inderdaad. Valkyrie heeft nog een Tour of Duty gevoel, dus wel leuk om te hebben.

Maar annihilator is veruit de slechtste heli die je kan kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:31
De technical schijnt voor de helft van de prijs verkocht te worden. :D Die ga ik vanavond dus maar eens even kopen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Jullie mogen me adden: CMSTRR ben bijna elke avond aanwezig voor Heists.. Level 56 ofzo nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Ag sorry. Platform PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Lekker een laatste weekje cashen. :D

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Waarom zou Rockstar dit eigenlijk doen? Het is voor hun toch beter als er veel van die shark-cards verkocht worden? Of...het is juist een manier om ervoor te zorgen dat iedereen zn geld opmaakt aan dingen, zodat er daarna (voor nieuwe DLC?) lekker veel cards verkocht worden.....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Nice, nu komt de neiging om een T20 te kopen toch wel dichterbij :) Vanavond eens de Playstation weer aanzetten want die Series A had ik wel weer genoeg van.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:41
Maichel schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:46:
Waarom zou Rockstar dit eigenlijk doen? Het is voor hun toch beter als er veel van die shark-cards verkocht worden? Of...het is juist een manier om ervoor te zorgen dat iedereen zn geld opmaakt aan dingen, zodat er daarna (voor nieuwe DLC?) lekker veel cards verkocht worden.....
Een kennis van me wappert ook met zijn megaladon kaart, en heeft o.a. de Osiris en T20 gekocht, alleen met een heist is het niet handig om hem erbij te hebben :)

Zelf ga ik geen geld aan een card uitgeven, ik speel wel een aantal avonden een heist / missie.
Heb sinds koningsdag een PS4 gekocht (ben een PC gamer), en speel bijna dagelijks in de avond en heb dan wel een doel om voor iets te sparen. Een bijkomend voordeel is, is dat je met het spelen ervaring opbouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
CyberCrew schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Een kennis van me wappert ook met zijn megaladon kaart, en heeft o.a. de Osiris en T20 gekocht, alleen met een heist is het niet handig om hem erbij te hebben :)

Zelf ga ik geen geld aan een card uitgeven, ik speel wel een aantal avonden een heist / missie.
Heb sinds koningsdag een PS4 gekocht (ben een PC gamer), en speel bijna dagelijks in de avond en heb dan wel een doel om voor iets te sparen. Een bijkomend voordeel is, is dat je met het spelen ervaring opbouwt.
Precies, dat is juist leuk ergens voor sparen. Als je dat grote gouden vliegtuig koopt van 10 miljoen dan kost die omgerekend van euro's naar shark-cards echt veeeeel :)
Red Shark-cashcard $100.000,- €2,49
Tiger Shark-cashcard $200.000,- €3,99
Bull Shark-cashcard $500.000,- €7,49
Great White Shark-cashcard $1.250.000,- €14,99
Whale Shark-cashcard $3.500.000,- €37,99
Megalodon Shark-cashcard $8.000.000,- €74,99
10.000.000=8.000.000+1.250.000+500.000+200.000+nog een beetje wat je niet kan kopen.

Oftewel:

€74,99+€14,99+€7,49+€3,99=€101.46 :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 04-10 21:15
Maichel schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:22:
€74,99+€14,99+€7,49+€3,99=€101.46 :D 8)7
Leuk voor mensen die veel poen hebben. 8)7

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:01
The Outlaw schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:35:
[...]

Of als je weinig speeltijd hebt natuurlijk. Ben zelf ruim 10 miljoen rijker geworden door de laatste 3 weken. :+
Hier ook, maar ook alweer ruim 5 miljoen uitgegeven :)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
Ik heb eigenlijk alles al gekocht wat ik wou, dus ik zie niet echt in waarom ik nog zou moeten 'grinden' voor geld. En als er iets nieuws komt, dan duurt het toch niet zo lang voor ik het geld heb om het te kunnen kopen. Ik ben dus blij met mijn 2 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Zojuist de Pacific Standard heist voltooid en het blijkt dat de dragers tijdens de getaway geen geld kunnen verliezen. :D

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:31:
Zojuist de Pacific Standard heist voltooid en het blijkt dat de dragers tijdens de getaway geen geld kunnen verliezen. :D
Ah, ben niet de enige die het opmerkte. Nice gedaan van R*

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Dat was juist zo spannend aan die heist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 01:03:
[...]

Dat was juist zo spannend aan die heist
Inderdaad, leverde net dat beetje extra. Jammer. Hopelijk alleen deze week. Zal hem deze week ook weer keer doen dan :). Toch leuk om in ieder geval het dubbele RP en $ mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
zodra ze uit de bank zijn of alleen op de voet of op de motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:40:
[...]

Ah, ben niet de enige die het opmerkte. Nice gedaan van R*
Nice, was de enige moeilijkheidsgraad van heel die missie, enkel perfectie geeft je goed resultaat, alles daaronder gewoon wat minder.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Lijstje met de upcoming auto's:

—buccaneer2 = 0xc397f748
—chino2 = 0xaed64a63
—clean voodoo = 0x779b4f2d
—faction2 = 0x95466bdb
—faction3 = 0x866bce26
—moonbeam2 = 0x710a2b9b
—primo2 = 0x86618eda
—sabregt2 = 0x0d4ea603
—slamvan3 = 0x42bc5e19
—tornado5 = 0x94da98ef
—virgo2 = 0xca62927a
—virgo3 = 0x00fdffb0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:59:
Lijstje met de upcoming auto's:

—buccaneer2 = 0xc397f748
—chino2 = 0xaed64a63
—clean voodoo = 0x779b4f2d
—faction2 = 0x95466bdb
—faction3 = 0x866bce26
—moonbeam2 = 0x710a2b9b
—primo2 = 0x86618eda
—sabregt2 = 0x0d4ea603
—slamvan3 = 0x42bc5e19
—tornado5 = 0x94da98ef
—virgo2 = 0xca62927a
—virgo3 = 0x00fdffb0
Keep in mind dat dat gewoon datanamen zijn. De SterlingGT staat in de files ook als Feltzer3. Dus dat er Prima of Virgo3 staat wil niet zeggen dat het varianten zijn op de bestaande wagens. Grote kans dat ze alleen de data daarvan gebruiken als snelheid, remmen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
The Outlaw schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:08:
[...]

Keep in mind dat dat gewoon datanamen zijn. De SterlingGT staat in de files ook als Feltzer3. Dus dat er Prima of Virgo3 staat wil niet zeggen dat het varianten zijn op de bestaande wagens. Grote kans dat ze alleen de data daarvan gebruiken als snelheid, remmen etc.
Ja ik weet dat het "code namen" zijn, wist niet eens dat het mogelijk andere (varianten) waren van bestaande auto's al. Ik las ook dat de DLC deze maand al zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:12:
[...]

Ja ik weet dat het "code namen" zijn, wist niet eens dat het mogelijk andere (varianten) waren van bestaande auto's al. Ik las ook dat de DLC deze maand al zou moeten komen.
Zou verklaren waarom R* zo vrijgevig is de laatste weken. Wellicht horen we daar meer over in de komende dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
The Outlaw schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Zou verklaren waarom R* zo vrijgevig is de laatste weken. Wellicht horen we daar meer over in de komende dagen
Ik hoop alleen dat het niet enkel bij voertuigen gaat blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Le Enfant! schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Ik hoop alleen dat het niet enkel bij voertuigen gaat blijven.
Nee, sowieso komt die stunt mode erbij. Maar ik zou ook liever andere "dingen" hebben zoals bijvoorbeeld andere huizen (met heli platform bijvoorbeeld) enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Sj44k13 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

zodra ze uit de bank zijn of alleen op de voet of op de motor?
Je verliest helemaal niets, je komt altijd met 1,25 miljoen aan. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:28
Ook als je maar 1 bankbiljet uit de kluis haalt?

EDIT: Oh nee, ik zie dat je echt alle cash moet pakken voordat het volgende checkpoint unlocked.

[ Voor 51% gewijzigd door TheJVH op 04-08-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Wel jammer dan.. Hoef je ook niet meer echt voorzichtig te zijn en de gelddrager te bewaken enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:15
Ik heb net de laatste heist finale gedaan na een stuk of 10 mislukte pogingen met anderen, dus ik heb nu gelukkig weer wat geld ;)

Wat mij de laatste tijd steeds vaker overkomt is dat er ineens allemaal explosies om mij heen zijn (zelfs in winkels, maar gelukkig ben ik meestal in passive mode) en dat er dan heel veel mensen tegelijkertijd gedood zijn door één persoon. Is het een bug of zijn het hackers ofzo?

Ik wil ook mijn T20 volledig upgraden, maar voor alle performance upgrades moet je een bepaald aantal races hebben gewonnen in die klasse, maar omdat ik dus slechtere custom cars heb dan anderen, win ik dus nooit races, waardoor ik een beetje in een vicieuze cirkel terecht kom :S. De enige manier die ik kan bedenken om makkelijk te winnen is met zijn tweeën een race beginnen en elkaar om en om laten winnen, maar dat is natuurlijk wel weer een beetje cheaten :+. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardQG schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:50:De enige manier die ik kan bedenken om makkelijk te winnen is met zijn tweeën een race beginnen en elkaar om en om laten winnen, maar dat is natuurlijk wel weer een beetje cheaten :+. Hoe doen jullie dat?
Door met andere af te spreken. Er is een speciale Tweakscrew website waar je af kan spreken met elkaar en oproepjes kan plaatsen om races met elkaar te wisselen. Gaat veel makkelijker op die manier.

Weet niet op welk platform je speelt maar ik denk PC? Dan is er eventueel deze crew die je kan helpen http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
The Outlaw schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:00:
[...]

Door met andere af te spreken. Er is een speciale Tweakscrew website waar je af kan spreken met elkaar en oproepjes kan plaatsen om races met elkaar te wisselen. Gaat veel makkelijker op die manier.

Weet niet op welk platform je speelt maar ik denk PC? Dan is er eventueel deze crew die je kan helpen http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc
Ik speel op de PC en ik ben ook (sinds kort) lid van de tweakscrew. Ik heb hier alleen nog niet zoveel mee gedaan, maar misschien moet ik dan maar eens een keer een racemaatje opzoeken ;). Trouwens over die crew: ik heb het idee dat de crew color voor auto's niet het rood is, zoals op de website, maar meer een soort van roze is. Ik vind die kleur de meeste auto's nou niet echt bijzonder goed staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Jammer dat er zoveel respectloze crewkillers zijn :(

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Nintendo...

nee, pc :)
meerendeel van de gasten stoppen wel als je ze er op aanspreekt, maar anderen blijven doorgaan

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:40
Rob schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:50:
Ik had laatst een crew admin die op mij schoot en toen ik hem daarna een paar keer afknalde werd ik uit de Tweakers crew gegooid. Sneu die mensen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Rob schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:50:
Wat heb je er eigenlijk aan om mensen in freemode te killen? Ben zelf nu lvl 93 maar schiet nooit op iemand in freemode. Niet omdat ik niet wil, maar geen idee wat ik er beter mee word? Ja soms een bounty natuurlijk, maar verder heb je er toch niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Maichel schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:06:
[...]

Wat heb je er eigenlijk aan om mensen in freemode te killen? Ben zelf nu lvl 93 maar schiet nooit op iemand in freemode. Niet omdat ik niet wil, maar geen idee wat ik er beter mee word? Ja soms een bounty natuurlijk, maar verder heb je er toch niks aan?
Beetje rondkarren en drive by's doen vind ik anders leuk om te doen hoor :). Of shoot outs midden op straat. Of met de heavy sniper mensen irriteren. Ik ben dan niet zo'n eikel die dat vanuit een kuruma gaat doen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Sj44k13 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:45:
[...]

Beetje rondkarren en drive by's doen vind ik anders leuk om te doen hoor :). Of shoot outs midden op straat. Of met de heavy sniper mensen irriteren. Ik ben dan niet zo'n eikel die dat vanuit een kuruma gaat doen btw.
Ja ok, dat is zeker zo maar meer als die max 100 XP die je krijgt heb je er niet aan toch? Qua verdiensten bedoel ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trollen is leuk, crewkillen niet. Hoe lamer hoe leuker zelfs want ik kan me best lang met m'n heavy sniper vermaken vanaf het dak van Tinsel of Richards Majestic. Crewkillen = irritatie, als je niet uitkijkt hou je niemand over om mee te spelen ;) Gewoon niet doen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zie zo niet direct of het hier al voorbij was gekomen, maar iemand al gehoord over deze nieuwe mode?

GTA Online introduceert nieuwe sport genaamd 'truck jousting'

Geen idee of het echt is overigens?

Edit: geen nieuwe mode, maar een custom job. Toch leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Maichel op 05-08-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Maichel schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:49:
[...]

Ja ok, dat is zeker zo maar meer als die max 100 XP die je krijgt heb je er niet aan toch? Qua verdiensten bedoel ik?
Volgens mij niet nee. Als je slaat kan je je strength boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:21

Fanta

FordPerformance™️

Maichel schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:06:
[...]

Kills halen om wapens te upgraden? Of tellen free-roam kills daar niet voor mee?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Fanta schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:37:

Kills halen om wapens te upgraden? Of tellen free-roam kills daar niet voor mee?
Voor bepaalde wapen-kleuren heb je player-kills nodig. Alle overige upgrades niet.
Soms bevat je Daily Objectives een "kill 5 players" of "Kill a player while off the radar."
Maar die kun je ook allemaal doen in deathmatch, niet per se in free-roam.
Daarom ben ik er zelf ook niet zo van. (een geintje prima, maar tientalle keren achter elkaar is irritant.)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:28
RichardQG schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:50:
Ik heb net de laatste heist finale gedaan na een stuk of 10 mislukte pogingen met anderen, dus ik heb nu gelukkig weer wat geld ;)

Wat mij de laatste tijd steeds vaker overkomt is dat er ineens allemaal explosies om mij heen zijn (zelfs in winkels, maar gelukkig ben ik meestal in passive mode) en dat er dan heel veel mensen tegelijkertijd gedood zijn door één persoon. Is het een bug of zijn het hackers ofzo?

Ik wil ook mijn T20 volledig upgraden, maar voor alle performance upgrades moet je een bepaald aantal races hebben gewonnen in die klasse, maar omdat ik dus slechtere custom cars heb dan anderen, win ik dus nooit races, waardoor ik een beetje in een vicieuze cirkel terecht kom :S. De enige manier die ik kan bedenken om makkelijk te winnen is met zijn tweeën een race beginnen en elkaar om en om laten winnen, maar dat is natuurlijk wel weer een beetje cheaten :+. Hoe doen jullie dat?
Je kan ook zelf een race hosten, en dan uitzetten dat je custom cars kan gebruiken. Dan kan je alleen de stock auto's gebruiken. Check even via deze spreadsheet welke auto's het snelste zijn op het circuit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:32

SomerenV

It's something!

Rob schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 01:01:
[...]

Nintendo...

nee, pc :)
meerendeel van de gasten stoppen wel als je ze er op aanspreekt, maar anderen blijven doorgaan
Gelukkig zijn er ook nog anderen die gewoon plezier willen hebben en een feestje bouwen ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:40

SuBBaSS

-has Ryzen

Ben zelf niet zo'n killer en al helemaal niet als het om crewleden gaat maar moet toch stiekem toegeven dat het ik bijv. na een heist vaak wel lachen vind om elkaar eens goed op de bek te slaan als je samen gedropt wordt. Met die knuckleduster erbij helemaal! _/-\o_
Ik heb er in ieder geval wel van geleerd; zo zal ik nooit meer pomtiedom midden over straat gaan lopen met onze crewleader in een voertuig in de buurt. :+

Iemand overigens deze bug al eens geprobeerd?

Laatst zelf wel geprobeerd (met Isane als getuige) maar het kostte heel wat meer moeite om zo'n kist de lucht in te krijgen. Ik probeerde het met mijn T20 en 1x ging het goed terwijl ik hem vrij zacht raakte. Nou doet Nerdcubed hem duidelijk in de SP aangezien er een jumbo landt, maar ook online spawnen ze, daar lukte het mij ook.
Zoals te zien in het filmpje gaan die piloten net zo mal als bestuurders van voertuigen op straat als de pleuris uitbreekt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Misschien zit ik er totaal naast hoor...maar iets viel me op :)

- Je kan huizen kopen via dat "Dynasty8". Huizen die je nog niet hebt gekocht hebben zo'n bord in de tuin met daarop "for sale" en op de map zie je die als een huisje met een "$" ervoor, dus je nog kan kopen dus.

- Nu valt het me de laatste dagen op dat er andere huizen zijn waar ook zo'n bord in de tuin staat...maar niet van de makelaar die nu de huizen aanbied, maar van een andere. Er staat ook iets bij van "soon" ofzo. Op de map staan deze ook niet als huisje met "$", dus kan je ze niet kopen.

Zou dit er misschien op wijzen dat er andere/nieuwe huizen aan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
Maichel schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:07:

- Je kan huizen kopen via dat "Dynasty8". Huizen die je nog niet hebt gekocht hebben zo'n bord in de tuin met daarop "for sale" en op de map zie je die als een huisje met een "$" ervoor, dus je nog kan kopen dus.

- Nu valt het me de laatste dagen op dat er andere huizen zijn waar ook zo'n bord in de tuin staat...maar niet van de makelaar die nu de huizen aanbied, maar van een andere. Er staat ook iets bij van "soon" ofzo. Op de map staan deze ook niet als huisje met "$", dus kan je ze niet kopen.

Zijn het dezelfde soort borden als de borden van de huizen die je nu wel kan kopen? Ik kan me namelijk ook een SP opdracht waarbij je allerlei borden van een bepaalde makelaar moest vernietigen of iets dergelijks. Misschien zijn het gewoon die borden? En als het een toevoeging in de volgende update wordt, dan hoop ik dat er helicopter pads op komen! :D

Edit: Je zei al dat het een andere makelaar was, dus dan denk ik dat het dezelfde borden zijn als in SP.

[ Voor 4% gewijzigd door RichardQG op 06-08-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is dat al heel lang zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bedoelt dat gebied ergens oosten vlakbij casino/lester?

Online zie je btw ook gewoon de SP bordjes, van niet bestaande makelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

Je bedoelt dat gebied ergens oosten vlakbij casino/lester?

Online zie je btw ook gewoon de SP bordjes, van niet bestaande makelaars.
Weet niet precies waar, in ieder geval aan de kust. Het viel me op dat het andere bordjes waren als dat ik eerder gezien had, maar misschien zie ik wel spoken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Dat huis dat ook wordt gebruikt bij verschillende heists e.d.(Waar je de heli moet landen in (volgens mij) de Prison Break heist)?
Dat bordje was mij ook al opgevallen, staat iets op van foreclosure o.i.d.
Zoiets bied wel mogelijkheden om ook een boot bij het huis te hebben(want het huis staat al aan het water)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou het graag willen, maar als ik het me goed herinner (durf er mijn handen niet voor in het vuur te steken) had je die borden al bij de introductie van GTA V 2 jaar geleden op de xbox 360/ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, er is zelfs een wijk in game in aanbouw en in story afgebouwd, die zie je ook ergens op een website staan maar kan je ook niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:35
Dat is al sinds de release zo in 2013, zijn ook wel Youtube filmpjes van met speculaties dat je dat mogelijk later in Online oid kan kopen.

Maar wat betreft extra features in the game is Rockstar altijd goed stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Vandaag als t goed is lvl 100, eindelijk die 6X6 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Maichel schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:23:
Vandaag als t goed is lvl 100, eindelijk die 6X6 kopen :)
Gisteren ook eindelijk level 100. Gelijk die gekocht en wat auto's voorzien van een gouden lak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
rwbk schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

Gisteren ook eindelijk level 100. Gelijk die gekocht en wat auto's voorzien van een gouden lak
Dat is toch 1 miljoen per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
The Outlaw schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:58:
Netjes. Leuke bak om mee te rijden offroad :)
Geef mij maar de Brawler om off-road te rijden. Lekker snel voor een off-road wagen en tevens ook heel mooi voor een off-road wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Maichel schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:42:
[...]

Dat is toch 1 miljoen per stuk?
Brushed 45k en die andere 50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Le Enfant! schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:41:
[...]

Geef mij maar de Brawler om off-road te rijden. Lekker snel voor een off-road wagen en tevens ook heel mooi voor een off-road wagen.
Enige is dat je alleen rechtdoor moet willen rijden :D

Ik rij er ook graag in (Al pak ik het liefst de liberator dan) maar het besturen is echt een crime in vergelijking met de meeste andere auto's vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Is geen een glitch die allang gemeld. Het geld blijft hetzelfde, tot je op straat komt. Dan word een bedrag overgemaakt - de dingen die je verloren hebt in de missie. Dus je verliest wel degelijk geld, maar dat zie je pas helemaal aan het einde als het word overgemaakt naar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
rolandos582 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:37:
[...]

Is geen een glitch die allang gemeld. Het geld blijft hetzelfde, tot je op straat komt. Dan word een bedrag overgemaakt - de dingen die je verloren hebt in de missie. Dus je verliest wel degelijk geld, maar dat zie je pas helemaal aan het einde als het word overgemaakt naar je.
Ehm, nee. Heb deze heist de afgelopen week meerdere keren gedaan en telkens kreeg ik mijn beloofde 0,5 of 1 miljoen. :*)

spoiler:
Les van vandaag: geen setups met randoms. Zelfs het fotograferen van de Vans mislukt vier keer achter elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Uffeltje op 08-08-2015 00:15 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 06:51
Uffeltje schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 00:14:
[...]

Ehm, nee. Heb deze heist de afgelopen week meerdere keren gedaan en telkens kreeg ik mijn beloofde 0,5 of 1 miljoen. :*)

spoiler:
Les van vandaag: geen setups met randoms. Zelfs het fotograferen van de Vans mislukt vier keer achter elkaar.
Ik kreeg Pacific standard - convoy op normal niet eens voor elkaar met randoms, terwijl 2 daarvan boven de level 100 zaten en 1 level 50. Ben zelf level 180. Echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Uffeltje schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 00:14:
[...]

spoiler:
Fotograferen van vans kan je in je eentje doen als je navigator bent. Gewoon zelf de auto in stappen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Tja, had ik ook bedacht. Alleen als er randoms leaven of expres tegen de van aanrijden heb ik het wel gezien. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Uffeltje schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 09:31:
Tja, had ik ook bedacht. Alleen als er randoms leaven of expres tegen de van aanrijden heb ik het wel gezien. :+
You got to love those randoms! Maar je was ook al gerage quit op battlefield gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
rwbk schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:38:
[...]

You got to love those randoms! Maar je was ook al gerage quit op battlefield gisteren?
Ja, die game liep ook al niet lekker. Steeds 5 meter om een hoek neergeschoten worden... Toen had ik het snel gezien en ging ik maar slapen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Het wordt eens tijd dat Rockstar Games wat gaat doen aan de stortvloed aan hackers/cheaters in GTA Online op de PC. In praktisch élke server zit wel iemand die het plezier voor anderen verpest. Heel soms zijn de hackers gewoon aardige gasten die een lolletje trappen (vliegtuigen spawnen op het vliegveld, auto's naar keuze spawnen, geld geven, etc.) maar bijna altijd is het een of andere klootviool die niks beters te doen heeft dan constant mensen vermoorden terwijl hij godmode aan heeft, random iedereen laten exploderen, je wapens wegnemen, je wagen overnemen etc.

Echt, hoe fucking kansloos kun je zijn om dit soort shit uit te halen? Wat is het doel? Genieten van de woede die iedereen uit? Kansloze, vervelende, irritante zakken hooi die van mij per direct een permaban mogen krijgen.

Tyfuslijers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

The Outlaw schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 01:05:
Neem het beeldmateriaal op met IG naam en stuur dat naar banhammer@rockstargames.com.
Het probleem is dat je vaak niet direct ziet wie de hacker is. Ze zijn vaak onzichtbaar of nemen een andere naam aan van iemand anders in de server (vaak wanneer ze random mensen laten exploderen). Da's dus het lastige :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:02
Het probleem is dat je vaak niet direct ziet wie de hacker is. Ze zijn vaak onzichtbaar of nemen een andere naam aan van iemand anders in de server (vaak wanneer ze random mensen laten exploderen). Da's dus het lastige :\
Je moet ze opnemen als ze dingen doen die niet kunnen. Kogel regen en explosies weerstaan bijvoorbeeld. Gisteren ook 1, kon schieten wat je wou, maar z'n leven ging niet omlaag.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:18
Het is mij al een paar keer overkomen, dat er zo'n explosie reeks kwam, net als ik mijn garaga in ga. De auto ontploft en ik blijf in de garagedeur staan. Enige optie is cntrl alt del :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
The Reeferman schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 08:52:
[...]

Je moet ze opnemen als ze dingen doen die niet kunnen. Kogel regen en explosies weerstaan bijvoorbeeld. Gisteren ook 1, kon schieten wat je wou, maar z'n leven ging niet omlaag.
Ja maar als ze een andere naam aanbemen van een andere dude op de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
SomerenV schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 00:55:
Het wordt eens tijd dat Rockstar Games wat gaat doen aan de stortvloed aan hackers/cheaters in GTA Online op de PC. In praktisch élke server zit wel iemand die het plezier voor anderen verpest. Heel soms zijn de hackers gewoon aardige gasten die een lolletje trappen (vliegtuigen spawnen op het vliegveld, auto's naar keuze spawnen, geld geven, etc.) maar bijna altijd is het een of andere klootviool die niks beters te doen heeft dan constant mensen vermoorden terwijl hij godmode aan heeft, random iedereen laten exploderen, je wapens wegnemen, je wagen overnemen etc.

Echt, hoe fucking kansloos kun je zijn om dit soort shit uit te halen? Wat is het doel? Genieten van de woede die iedereen uit? Kansloze, vervelende, irritante zakken hooi die van mij per direct een permaban mogen krijgen.

Tyfuslijers :(
Gewoon lekker invite only session, alles laad 10x sneller en niet dit soort kinderen. Die dit soort dingen blijkbaar leuk vinden. Gisteren ook nog zo'n dude in mijn Pacific Standard Job. Level 9031 en hij teleport gewoon de mission vehicle van locatie A naar B. En bij de final heist, we lopen de bank uit > staat opeens kuruma > 5seconden later stonden we bij de boot 8)7 > 5 seconden later boot bij het einde. 8)7 8)7

Maar ik had wel 1.35m erbij 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:39
Heeft iemand zin om op de XBox one heists te doen? Tot dusver krijg ik alleen maar suicidale mensen :')
Wil nog even profiteren van de verdubbeling

Gamertag: BeerkeeperNL

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:21

Fanta

FordPerformance™️

rolandos582 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:38:
[...]

Gewoon lekker invite only session, alles laad 10x sneller en niet dit soort kinderen. Die dit soort dingen blijkbaar leuk vinden. Gisteren ook nog zo'n dude in mijn Pacific Standard Job. Level 9031 en hij teleport gewoon de mission vehicle van locatie A naar B. En bij de final heist, we lopen de bank uit > staat opeens kuruma > 5seconden later stonden we bij de boot 8)7 > 5 seconden later boot bij het einde. 8)7 8)7

Maar ik had wel 1.35m erbij 8)7 8)7
Daar snap ik nou echt de lol niet van. Spawn dan gewoon een paar zakken geld, maar val niet de mensen lastig die wel op een legitieme manier hun geld proberen te verdienen.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Fanta schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 22:23:
[...]

Daar snap ik nou echt de lol niet van. Spawn dan gewoon een paar zakken geld, maar val niet de mensen lastig die wel op een legitieme manier hun geld proberen te verdienen.
Tja idk, ik doe de missie gemiddeld zo'n 4x per avond. Dus het maakt mij weinig uit. Maar ik vond het toch allemaal bijzonder, was me nog nooit overkomen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 12:34

WoBBeL

*zwaai*

Ah, ik ben dus niet de enige die al die 'hackers' tegen komt. Luitjes willekeurig iedereen laten exploderen 8)7 helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik ben benieuwd wat Rockstar nu voor nieuws uit brengt na deze dubbel RP acties. Gisteren nog paar keer Heist gespeeld om wat geld te sparen. Maar merkte wel dat het echt vervelend ging worden na de 5e keer haha.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
ricjuh schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:17:
Ik ben benieuwd wat Rockstar nu voor nieuws uit brengt na deze dubbel RP acties. Gisteren nog paar keer Heist gespeeld om wat geld te sparen. Maar merkte wel dat het echt vervelend ging worden na de 5e keer haha.
Niets? Ik denk dat ze het even rustig aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de acties gemist. Wat mij betreft mogen ze wel op herhaling nu ik terug ben ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Kju schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:26:
Ik heb de acties gemist. Wat mij betreft mogen ze wel op herhaling nu ik terug ben ;)
Nee dankje heb teveel heists gespeeld lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
rwbk schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:29:
[...]

Nee dankje heb teveel heists gespeeld lol!
Ik heb er nog eentje klaarstaan. :D Kreeg gister de tip dat als ik hem alvast startte hij voor dubbel geld af te maken is.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Uffeltje schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:36:
[...]

Ik heb er nog eentje klaarstaan. :D Kreeg gister de tip dat als ik hem alvast startte hij voor dubbel geld af te maken is.
Laat hem staan voor een volgende keer dubbel rp en cash. Misschien verdubbelen ze die heist nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
rwbk schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

Laat hem staan voor een volgende keer dubbel rp en cash. Misschien verdubbelen ze die heist nog een keer.
Dat zal nog wel ff duren denk ik..

En persoonlijk, ben ik er nu voorlopig wel een beetje klaar mee _O-
(Alhoewel Uffeltje, als ie echt voor dubbel gaat wil ik m, vooruit dan maar, nog wel even afmaken..)

BF4-time weer! >:)

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
poor Leno schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

Dat zal nog wel ff duren denk ik..

En persoonlijk, ben ik er nu voorlopig wel een beetje klaar mee _O-
(Alhoewel Uffeltje, als ie echt voor dubbel gaat wil ik m, vooruit dan maar, nog wel even afmaken..)

BF4-time weer! >:)
Voor mij pas weer BF4 na de patch denk ik. Voorlopig leuke playlists spelen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Uffeltje schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:20:
[...]

Voor mij pas weer BF4 na de patch denk ik. Voorlopig leuke playlists spelen.
Hm waddan?,
Van de week gespeeld en nergens last van.. Wanneer komt de patch? Kan nog wel even duren..

Edit: GTA topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:17
Als er nog mensen opzoek zijn naar iemand om heists mee te doen op de xbox one kan je me toevoegen. SgtPoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

SomerenV schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 02:00:
[...]

Ik heb een trucje gevonden hoe ik ze elke keer spot: druk op Z en zie alle namen van iedereen die in de server zit. Druk op escape en ga op de map zoeken naar de namen die je bij z zag. De naam die er niet tussen staat is waarschijnlijk de hacker. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 08:32
SgtPoen schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:31:
Als er nog mensen opzoek zijn naar iemand om heists mee te doen op de xbox one kan je me toevoegen. SgtPoen
Heb je een friend request gestuurd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:37
SgtPoen schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:31:
Laatste ook maar eens GTA5 op de XB1 opgestart, heb nog geen heists gedaan maar zou het wel een keer willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 08:32
Ik ben vanavond ook online om heists te spelen op de XBOX One.

Mijn gamertag staat in mijn signature dus voeg me gerust toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J.Appleseed schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:04:
Ik ben vanavond ook online om heists te spelen op de XBOX One.

Mijn gamertag staat in mijn signature dus voeg me gerust toe!
Ik heb je toegevoegd. Ben er vanavond ook.
Pagina: 1 ... 126 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.