Hmm dat wordt dan even gauw een crew bij elkaar gaan zoeken voor de ps4:DAMD1800 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:45:
[...]
T viel mij ook op op de PS3. Het staat gewoon aangegeven.
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.rwbk schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:46:
[...]
Hmm dat wordt dan even gauw een crew bij elkaar gaan zoeken voor de ps4:D
PSN: Maichel
Haal hem binnen 11 minuten en je krijgt er nog eens geld bovenop!The double GTA$ bonus extends to the Elite Challenges for the Humane Labs Raid
Nederlandse PS5 clan / 30+
De hele week dubbel XP en geld op humane labs raid en nog extra rp bonussen. Plus, elke dag een aparte aanbieding.
Nieuwe patch voor de pc versie heeft bij mij verbeteringen gebracht mbt framerates en stabiliteit
Is iemand dit gelukt?? Dat lijkt echt (bijna) onmogelijkThe Outlaw schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:08:
[...]
Haal hem binnen 11 minuten en je krijgt er nog eens geld bovenop!

Er moet wel een op YouTube staan. Ik heb t gisteren wel vrij snel gedaan. Vrijwel altijd Rennend door de facility heen. T neerhalen van die helis kost alleen ook veel tijd.poor Leno schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:29:
[...]
Is iemand dit gelukt?? Dat lijkt echt (bijna) onmogelijk
Zie hier: https://youtu.be/m1FiMMvHF-0 Echt sick hoe close.
[ Voor 9% gewijzigd door AMD1800 op 21-07-2015 08:39 ]
Met een goeie crew die al meermaals de heists heeft gedaan is dit wel te doen. Met randoms is deze challenge niet uit te voerenpoor Leno schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:29:
[...]
Met randoms zijn heists sowieso een drama...gisteren 7(!!!) keer een setup van Humane Labs geprobeerd met randoms, maar wat een drama zeg....The Outlaw schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:25:
[...]
Met een goeie crew die al meermaals de heists heeft gedaan is dit wel te doen. Met randoms is deze challenge niet uit te voeren
En dan heb je ook nog de potjes waarbij mensen expres gaan kutten, zoals alle auto's opblazen zodra de missie gestart is enzo. Nice!
Hello USP33RK3,
We have verified your account and provided you the GTA$ 550,000 for missing the rebate on vehicle purchase, as a customer accommodation. We apologize for the inconvenience caused. Please reboot the console to receive the GTA$.
Please do let us know if you have any concerns and we will be glad to be of assistance.
Kind regards,
Stuart B.
Rockstar Support
dank u rstar
had de dollars nog niet terug gekregen, snel geregeld via een berichtje
We have verified your account and provided you the GTA$ 550,000 for missing the rebate on vehicle purchase, as a customer accommodation. We apologize for the inconvenience caused. Please reboot the console to receive the GTA$.
Please do let us know if you have any concerns and we will be glad to be of assistance.
Kind regards,
Stuart B.
Rockstar Support
dank u rstar

Nice naar wat heb je die email gestuurd?P33R schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:49:
Hello USP33RK3,
Kind regards,
Stuart B.
Rockstar Support
dank u rstar![]()
Gisteren met uffeltje, Poor_leno en Shemino gespeeld wij hadden er 20:57 voor nodig om die heist te halen. Maar het is dat hij nu rendabel is maar normaal gesproken is de tijd die je in die heist steekt niet de moeite waard voor de reward.The Outlaw schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:25:
[...]
Met een goeie crew die al meermaals de heists heeft gedaan is dit wel te doen. Met randoms is deze challenge niet uit te voeren
[ Voor 28% gewijzigd door rwbk op 21-07-2015 10:53 ]
hiero heb ik een ticket ingevuld https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/newrwbk schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:51:
Nice naar wat heb je die email gestuurd?
geregeld binnen 1 dag, gister morgen de aanvraag gedaan net een reactie gehad.
maar ik lees ook berichten van mensen die al 2 dagen wachten op een reply...
Op welke direct x versie speel je op dan? Met de volgende hardware heb ik nog steeds redelijk wat fps drops onder Direct X 10.1 en 11 maar niet echt op DX10:CMSTRR schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 01:03:
Nieuwe patch voor de pc versie heeft bij mij verbeteringen gebracht mbt framerates en stabiliteit
-i5 3570 @ 3.8ghz- 4.0ghz
-16 GB ram
-SSD
-Sapphire r9 290 tri-x 4GB
Voor de update had ik niet echt last van die fps drops van 60-90 tot opeens 15-20fps
Ik heb het nu trouwens over de multiplayer, de SP is volgens mij wel iets verbeterd.
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 21-07-2015 15:27 ]
Nou uffeltje appache eagle en ik dachten dat we hem hadden gehaald. Maarrr we hadden een tripskip gedaan. Waardoor wij niet in aanmerking kwamen voor deze elite bonus.poor Leno schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:29:
[...]
Haha inderdaad, wat een stomme actie achteraf.
We gingen echt razendsnel door het gebouw heen.

Zie nog helemaal niets in de aanbieding vandaag...AMD1800 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:55:
[...]
De hele week dubbel XP en geld op humane labs raid en nog extra rp bonussen. Plus, elke dag een aparte aanbieding.
Zie alleen maar een tweet van gisteravond 21:00 uur dat 50% korting op Heist clothes is.DigitalError schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:36:
[...]
Zie nog helemaal niets in de aanbieding vandaag...
https://untappd.com/user/OzzBier
Misschien moet je overal kijken.nickvanozzie schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:47:
[...]
Zie alleen maar een tweet van gisteravond 21:00 uur dat 50% korting op Heist clothes is.
Finally, each day this week there'll be an additional incentive to make sure you maximize every day of this limited-time offer. Don't miss out on the opportunity to pick up top notch gear for rock bottom prices, and even more Double GTA$ in Adversary Modes. Keep an eye out on
Twitter http://rockstargames.com/twitter
Facebook https://www.facebook.com/rockstargames
Instagram https://instagram.com/rockstargames/
bron: http://socialclub.rocksta...umane-labs-raid-july-20th
[ Voor 41% gewijzigd door The Reeferman op 21-07-2015 22:20 ]
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Vanmorgen had ik nog steeds mijn rebate van de T20 niet gehad.
Daarom maar even een ticket bij de Rockstar Support aangemaakt en zojuist las ik dat er $550.000 op mijn rekening gestort zou moeten zijn.
50% korting op chrome off-road wheels https://twitter.com/RockstarGames/status/623591180044005376
Ik merk nog wel wat drops online maar die zijn minder dan voorheen. Ik heb het sinds de update hiervoor net als de rest maar sinds gisteren is het wat minder.. Geen idee hoe.falcon123 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:25:
[...]
Op welke direct x versie speel je op dan? Met de volgende hardware heb ik nog steeds redelijk wat fps drops onder Direct X 10.1 en 11 maar niet echt op DX10:
-i5 3570 @ 3.8ghz- 4.0ghz
-16 GB ram
-SSD
-Sapphire r9 290 tri-x 4GB
Voor de update had ik niet echt last van die fps drops van 60-90 tot opeens 15-20fps
Ik heb het nu trouwens over de multiplayer, de SP is volgens mij wel iets verbeterd.
Toevallig vandaag gratis chrome rims voor de Tuner class unlocked
En daarna ook even voor de motoren alle chrome rims unlocked. Die kan ik nu gratis erop zetten. Scheelt toch weer zo'n 90 duizend.
Voor de mensen die zich afvragen welke GLITCH/HACK gebruikt hij hiervoor. Nou geen 1!
Het is gewoon legaal.
For free chrome Sport category rims: Win 50 Captures
For free chrome Lowrider category rims: Deliver 100 packages in Captures
For free chrome Offroad category rims: Kill 100 package-carrying players in Captures
For free chrome High-End category rims: Complete the final mission for any heist 50 times
For free chrome Tuner category rims: Complete setup missions for any heist 50 times
For free chrome Motorcycle category rims: 100 Kills while wearing nightvision goggles*
For free chrome SUV category rims: Be on the winning team of 50 LTS jobs
For free chrome Muscle category rims: Be last player alive in 50 LTS jobs
Die wins voor LTS zijn rondes dus niet de hele match maar elke ronde die je wint. Zelfde geld ook voor captures elke ronde die je wint.
En daarna ook even voor de motoren alle chrome rims unlocked. Die kan ik nu gratis erop zetten. Scheelt toch weer zo'n 90 duizend.
Voor de mensen die zich afvragen welke GLITCH/HACK gebruikt hij hiervoor. Nou geen 1!
Het is gewoon legaal.
For free chrome Sport category rims: Win 50 Captures
For free chrome Lowrider category rims: Deliver 100 packages in Captures
For free chrome Offroad category rims: Kill 100 package-carrying players in Captures
For free chrome High-End category rims: Complete the final mission for any heist 50 times
For free chrome Tuner category rims: Complete setup missions for any heist 50 times
For free chrome Motorcycle category rims: 100 Kills while wearing nightvision goggles*
For free chrome SUV category rims: Be on the winning team of 50 LTS jobs
For free chrome Muscle category rims: Be last player alive in 50 LTS jobs
Die wins voor LTS zijn rondes dus niet de hele match maar elke ronde die je wint. Zelfde geld ook voor captures elke ronde die je wint.
[ Voor 6% gewijzigd door rwbk op 23-07-2015 10:38 ]
Hydra is 50% afgeprijsd https://twitter.com/GTANet/status/624554145098395648
Zo ook de Vakyrie chopper, en de Insurgent's (ook die met 50cal)The Outlaw schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:04:

Gekocht!The Outlaw schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:04:
incl. 10% lifeinvander discount... die na 10seconden weer verdween.
Net als m'n T20 aankoop maar weer contact opnemen met support dus

Prutsers
Hmm ik wou de Hydra en die insurgent nog kopen dus dit is wel mooi
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
vorige week beide gekocht 
Als je een race doet zie je ook het wereldrecord... nu valt mij op dat als ik 2 min over een race doe dat het wereldrecord zo rond de 20 seconden ligt.. Ik neem aan dat dit hacks oid zijn?
Als je een race doet zie je ook het wereldrecord... nu valt mij op dat als ik 2 min over een race doe dat het wereldrecord zo rond de 20 seconden ligt.. Ik neem aan dat dit hacks oid zijn?
Of gedaan in een GTA Race met boosts.R0y. schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:45:
nu valt mij op dat als ik 2 min over een race doe dat het wereldrecord zo rond de 20 seconden ligt.. Ik neem aan dat dit hacks oid zijn?
ik zie wereldrecords van 4/5 seconden, ik ga er vanuit dat dit allemaal hacks zijn helaasR0y. schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:45:
vorige week beide gekocht

Ah. Vang je dus gewoon 1.2 miljoen. Eerst via de Support en nu automatisch. Nice.
ik zag de actie helaas te laat en kreeg dus maar 59k voor de brawler. sommige mensen hebben ook altijd geluk heThe Outlaw schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:22:
[afbeelding]
Ah. Vang je dus gewoon 1.2 miljoen. Eerst via de Support en nu automatisch. Nice.
Kent iemand hier een NiQO90? - http://socialclub.rocksta.../feed/2964171139430371525

Normaal speel ik altijd samen met een vriend van me GTA Online maar aangezien die in Italië zit heb ik besloten mijn garages her in te richten qua auto's
Dus eergisteren de hele tijd wat op en neer rijden, komt er opeens een gozer naast me zitten, uit het niks, gewoon *poef*. Ik vragen wat hij wil maar hij reageerde niet. Dus ik stap uit, wordt m'n auto helemaal chrome en werd ik overladen met geld. Nu vind ik dat niet zo erg, maar omdat ik er niet echt zin in had toch maar naar een andere server gegaan... met 4 miljoen extra
Dus gisteren tijdens mijn sessie maar wat chille gasten blij gemaakt met wat wapens dus volledig geüpgraded waren
Giving back the community! Wel mensen die een redelijk laag level hebben en dus nogal underpowered zijn in de online wereld. Dus mocht iemand een leuk wapen willen hebben, hit me up! In Social Club heet ik ook gewoon SomerenV. Voeg me toe, stuur me hier even een PM en dan regelen we wel wat
En je hoeft in dit geval geen laag level ofzo te zijn want iedereen hier is Tweaker

Dus gisteren tijdens mijn sessie maar wat chille gasten blij gemaakt met wat wapens dus volledig geüpgraded waren
Whahaha. Bike race gewonnen op de R* Livestream
Welk platform?SomerenV schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:12:
Normaal speel ik altijd samen met een vriend van me GTA Online maar aangezien die in Italië zit heb ik besloten mijn garages her in te richten qua auto'sDus eergisteren de hele tijd wat op en neer rijden, komt er opeens een gozer naast me zitten, uit het niks, gewoon *poef*. Ik vragen wat hij wil maar hij reageerde niet. Dus ik stap uit, wordt m'n auto helemaal chrome en werd ik overladen met geld. Nu vind ik dat niet zo erg, maar omdat ik er niet echt zin in had toch maar naar een andere server gegaan... met 4 miljoen extra
![]()
Dus gisteren tijdens mijn sessie maar wat chille gasten blij gemaakt met wat wapens dus volledig geüpgraded warenGiving back the community! Wel mensen die een redelijk laag level hebben en dus nogal underpowered zijn in de online wereld. Dus mocht iemand een leuk wapen willen hebben, hit me up! In Social Club heet ik ook gewoon SomerenV. Voeg me toe, stuur me hier even een PM en dan regelen we wel wat
En je hoeft in dit geval geen laag level ofzo te zijn want iedereen hier is Tweaker
Ligt het aan mij of ligt Rockstar eruit

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik kan me ook niet verbinden, kan niet eens offline spelen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ook wel handig om te weten ja
Zijn er nog mensen die ook druk bezig zijn met Humain Labs heist? Ik ben op zoek naar mensen die het op de ps4 willen spelen. Ik mis goede spelers. Als je level 90+ bent mag je me toevoegen. psn = dieselaar.
Hopla alweer voor de 7de keer humane lab Heist gehaald. Of vaker weet het niet eens meer doe er 1 à 2 per dag. Toch weer een boel levels omhoog gekomen. Was 2 week geleden nog lvl 61 geloof ik nu alweer 81.
Wellicht kun je hier ook je oproepje plaatsen? http://tweakscrew.net/for...activiteitentopic/page/5/ mensen die dat topic volgen krijgen dan een notificatie. Die zouden je ook kunnen helpen14ml337 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:14:
Zijn er nog mensen die ook druk bezig zijn met Humain Labs heist? Ik ben op zoek naar mensen die het op de ps4 willen spelen. Ik mis goede spelers. Als je level 90+ bent mag je me toevoegen. psn = dieselaar.
Ik wil je wel helpen, maar kan niet eerder als morgen.14ml337 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:14:
Ik speel GTA op de Xbox 360 en de laatste week word ik constant offline gegooid na 5-10 min online te spelen, iemand hier ook last van. Is dit server probleem, thuis alles na gekeken kan niks vinden. Andere xbox online games gaan wel goed.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Wat te doen als iemand in zijn tank je overhoop blijft schieten? Rwbk en ik dachten de oplossing te weten. Liep helaas toch anders af dan verwacht. 
Hahaha zo dom was ie dus ook weer nietUffeltje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:44:
Wat te doen als iemand in zijn tank je overhoop blijft schieten? Rwbk en ik dachten de oplossing te weten. Liep helaas toch anders af dan verwacht.
[video]

Passive mode?Uffeltje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:44:
Andere sessie?
Zelf een tank pakken?
Mogelijkheden genoeg.
De financiële middelen lieten een tank kopen niet toe.Snowwie schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:21:
[...]
Passive mode?
Andere sessie?
Zelf een tank pakken?
Mogelijkheden genoeg.
Hahahaha!Uffeltje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:44:
[video]
PSN: MrMistral
Maar je rijd wel in een T20rwbk schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:23:
[...]
De financiële middelen lieten een tank kopen niet toe.
Gast is trouwens wel een pussy, als ie een echte vent was had ie gewoon die insurance loss genomen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die Hydra vrijdag met 50% korting was zeker een goeie deal, tof ding
^dit dusBokkie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:08:
[...]
Gast is trouwens wel een pussy, als ie een echte vent was had ie gewoon die insurance loss genomen
Vind het altijd wel lachen om een tank tegen te komen. Off radar, paar stickies erop, niks aan de hand
Uffeltje is de T20 ik ben de arme stakker in de Osiris.Bokkie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:08:
[...]
Maar je rijd wel in een T20![]()
Hier hetzelfdepoor Leno schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:15:
Ok, Humane Labs komt me nu de strot uit, tijd voor 2x$ van de 4e heist!
Laat maar komen
Ah ok dus jij bent die arme sloeberrwbk schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:12:
[...]
Uffeltje is de T20 ik ben de arme stakker in de Osiris.
Humane labs kwam mij vorige week al de strot uit
gelukkig inmiddels weer geld genoeg om voorlopig vooruit te kunnen.
Van het weekend ook maar de T20 en Osiris gekocht.
Twijfel nog over de gold chopper
Series a staat nu iig wel dubbel rp bij. Nog even afwachten of t ook dubbel geld is.
Bij humane lab stond ook alleen rpAMD1800 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:32:
Series a staat nu iig wel dubbel rp bij. Nog even afwachten of t ook dubbel geld is.
K
Ik kom eraanpoor Leno schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:37:
Ok RW zwengelen we m weer aan?
---
Omg Fan-art van Trevor als the Joker![]()
![]()
Meer hier!
[afbeelding]
Ik heb een payout van 30k op de coke setup. Setting waren op normal

Full: http://www.rockstargames....aign=gtao-heists-07272015Now that you've plundered Humane Labs and sprung Rashkovsky from Bolingbroke, it's time to revisit an old friend and reap double the GTA$ & RP rewards for doing so. Over the next seven days (July 27th - August 2nd), you'll receive 2X GTA$ and RP for each of the Set-Up Missions and the Finale in the Series A Funding GTA Online Heist.
If you're already familiar with helping to get TPI's stake in the lucrative Los Santos narcotics industry off the ground, then now's the perfect time to take on the Elite Challenges in the Heist Finale for which you'll also be doubling up the GTA$ rewards:
Complete in under 6:30
Kill 75 enemies
Nobody gets wasted
For those new to GTA Online (or looking to rank up their second characters to the requisite Rank 12), we're also pumping up the RP bonus on select GTA Online activities. Moreover, these will also help increase your character's Skills - which should come in handy when undertaking Heists. Bonus Double RP activities this week include:
Gang Attacks
Mission: Out of Harmony
Missions: Deliver a Package Bonus
Deathmatch: All Kills
Deathmatch: 1st, 2nd and 3rd Place finishes
Deathmatch: 3, 6 and 10 Kills
Deathmatch: Power Player, Kill When Close to Death
Vehicle Deathmatch: Kill Power Player
Survival: Wave Reached
Capture: RP Rewards for Collecting Mission Package
And lookout for bonus temporary mark downs on GTA Online gear and vehicles throughout the week, which will be announced via our official Twitter, Instagram and Facebook.
Vanaf morgen komen de discounts stond ook nog op de site. Die Karin rebel met mounted gun komt er zeker in als die voor de helft gaat.
Na een enkele poging op de PS3 nu op de PS4 toch wat serieuzer aan de slag met GTA Online. God wat een ellende. Gemiddeld avondje gamen bestaat voor 80% uit wachten en heists/jobs die niet doorgaan. Ik heb het opgegeven om met onbekenden te spelen, daar is het spel duidelijk niet voor gemaakt.
Mensen zin om samen wat heists/jobs te doen?
Al aangemeld bij de TweakscrewPS4? http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4PascalvE schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:29:
Na een enkele poging op de PS3 nu op de PS4 toch wat serieuzer aan de slag met GTA Online. God wat een ellende. Gemiddeld avondje gamen bestaat voor 80% uit wachten en heists/jobs die niet doorgaan. Ik heb het opgegeven om met onbekenden te spelen, daar is het spel duidelijk niet voor gemaakt.
Yes, nog niet geacceptThe Outlaw schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:08:
[...]
Al aangemeld bij de TweakscrewPS4? http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4
Ik mis nog altijd de returning player bonusses
Zou graag een Dodo hebben, en de andere toffe extra's.
Toch maar eens kijken of ik een kopie voor de console kan lenen (en een console).
Toch maar eens kijken of ik een kopie voor de console kan lenen (en een console).
Ik heb een paar keer gasten zien rondvliegen met een jet die zich lijkt te gedragen als een Harrier Jump Jet.
Dit vliegtuig kun je niet kopen, dus ik vraag me af, hoe komen ze er aan?
Dat kun je wel kopen op de site waar je een tank kunt kopen.Snowwie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:48:
Ik heb een paar keer gasten zien rondvliegen met een jet die zich lijkt te gedragen als een Harrier Jump Jet.
Die kreeg je alleen als je ps3 of xbox360 account meenam. Een andere manier om die te krijgen is niet mogelijk.PolluxDKB schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:37:
Ik mis nog altijd de returning player bonussesZou graag een Dodo hebben, en de andere toffe extra's.
Schijnt gewoon nog steeds mogelijk te zijn als je je social club account koppelt aan je xbox live/psn-account. Koppelen en de eerste single player missie spelen.rwbk schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:47:
[...]
Die kreeg je alleen als je ps3 of xbox360 account meenam. Een andere manier om die te krijgen is niet mogelijk.
Hydra, kan je kopen als je de Humane Labs heist gedaan hebtSnowwie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:48:
Ja idd, de Hydra, kost 3 miljoen bij Warstock winkel.. Vorige week vrijdag was die met 50% korting.. Kon m natuurlijk niet laten liggen

Hem geen idee. Ik had gewoon een ps3 account dus het maakte ik kreeg die spullen allemaal.PolluxDKB schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 01:29:
[...]
Schijnt gewoon nog steeds mogelijk te zijn als je je social club account koppelt aan je xbox live/psn-account. Koppelen en de eerste single player missie spelen.
Shit, dan moet ik eerst die 3 "HLH's" doen jah..Bokkie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 06:49:
[...]
Hydra, kan je kopen als je de Humane Labs heist gedaan hebt

Hear hear! Zelfde ervaring. Zo irritant. Voeg mij maar toe voor serieuze heist setup jobs: fybzPascalvE schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:29:
i7 2600k 4ghz/mugen 3/corsair ddr3-1600-16gb/asus p8p67 pro/crucial m4/sapphire hd5850 oc/iiyama e2473hds-b1/corsair 500R
Ik heb hem omdat het kan, gebruik dat ding nooit, vlieg het meeste rond in de swift, buzzard of ValkyrieSnowwie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:36:
[...]
Shit, dan moet ik eerst die 3 "HLH's" doen jah..
En zelfs dat legt het vaak af tegen gewoon snipen vanaf een dak of rondrijden in een insurgent
Het is niet makkelijk richten met TB en muis als je een helikopter vliegt.Bokkie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:29:
[...]
Ik heb hem omdat het kan, gebruik dat ding nooit, vlieg het meeste rond in de swift, buzzard of Valkyrie
En zelfs dat legt het vaak af tegen gewoon snipen vanaf een dak of rondrijden in een insurgent
De Buzzard is wat dat betreft een fijne helikopter. Snel, wendbaar en heeft alle vuurkracht die je nodig hebt. Alleen het richten van de wapens is een drama.
Vind de updates sinds releaase wat nu betreft eentonig. Elke keer weer vehicles, wapens, kleding in principe.
Daarnaast uiteindelijk wel de Heists
Casino mag van mij wel open, Villa's andere en Woningen, Horse Track mag ook wel wat mee gedaan worden. Van mij mogen ze ook wel nog Pool 8 en 9 Ball toevoegen. En gezien ze ook ooit een tafel tennis game hebben gemaakt.
Misschien wat leuke jachten met een Helipad of zo. Of voeg Liberty City toe.
Casino mag van mij wel open, Villa's andere en Woningen, Horse Track mag ook wel wat mee gedaan worden. Van mij mogen ze ook wel nog Pool 8 en 9 Ball toevoegen. En gezien ze ook ooit een tafel tennis game hebben gemaakt.
Villa met een Helipad en een haven waar je één van je gekochte heli's en schepen kan laten staan/liggen zodat je niet elke keer Pegasus hoeft te bellenPsyonara schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:34:
Vind de updates sinds releaase wat nu betreft eentonig. Elke keer weer vehicles, wapens, kleding in principe.
Denk niet dat ze de haven's e.d. zo drastisch daarvoor veranderen. Misschien de kleine eilandjes erom heen dat ze daar nog leuke dingen doen.
Ik hoop eigenlijk dat Rockstar wat support gaat bieden voor bepaalde mods online, zoals LSPDFR, een van de populairste politie-mods. Het moet toch niet zo'n probleem zijn om bepaalde mods een 'officiële' status mee te geven en dat je alleen dat soort mods online kunt spelen, alleen in een eigen gehoste server of iets dergelijks.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5p6dApsLZko]
Sowieso snap ik niet dat er een soort Cops & Robbers modus aanwezig is in de game. Het ene team speelt als bad guys en heeft een objective bij punt A en moet naar punt B gaan, het andere team is politie en moet ze tegenhouden. Lijkt me echt heel gaaf om te spelen!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5p6dApsLZko]
Sowieso snap ik niet dat er een soort Cops & Robbers modus aanwezig is in de game. Het ene team speelt als bad guys en heeft een objective bij punt A en moet naar punt B gaan, het andere team is politie en moet ze tegenhouden. Lijkt me echt heel gaaf om te spelen!
[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 28-07-2015 17:06 ]
Dat ja! De bootjes enzo gewoon aan je huis kunnen zien liggen. Dat maakt het ook leuker om ze te kopenpatricks8 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:40:
[...]
Villa met een Helipad en een haven waar je één van je gekochte heli's en schepen kan laten staan/liggen zodat je niet elke keer Pegasus hoeft te bellen
Ik blijf hoop houden op een eigen restaurant of nachtclub waarmee je inkomsten kan genereren. Hoe mooi zou het zijn als je net als in de SP de autosloperij kan bezitten in online. Dan heeft het slopen van auto's nog nut ook!
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ja, dit. Of de mogelijkheid bieden om als agent, brandweerman of paramedic te werk te gaan. Dat vind ik imo het grootste gebrek in GTA Online.Fanta schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:56:
Ik blijf hoop houden op een eigen restaurant of nachtclub waarmee je inkomsten kan genereren. Hoe mooi zou het zijn als je net als in de SP de autosloperij kan bezitten in online. Dan heeft het slopen van auto's nog nut ook!
Nee, de Vindicator heeft dit ookpoor Leno schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:24:
Is de Lectro eigenlijk de enige motorfiets met boost (KERS)?
Vindicator heeft dit ook persoonlijk zou ik voor de Vindicator gaan. De lectro kun je niets aan veranderen behalve de velgen. De rest niet. De vindicator is sneller stuurt alleen wat stroever. Je kan er bagagekoffers opzetten je hebt keuze uit 5 of 6 verschillende uitlaten (het is iets in die richting). Je kan hem helemaal van Carbon maken of alleen de mudguards of het mainframe.poor Leno schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:24:
Is de Lectro eigenlijk de enige motorfiets met boost (KERS)?
tja ik zelf koop geen moters om dat ik ze kan aanpassen. maar omdat ze fijn rijden. en daar wint de lectro het zekker meerwbk schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:46:
[...]
Vindicator heeft dit ook persoonlijk zou ik voor de Vindicator gaan. De lectro kun je niets aan veranderen behalve de velgen. De rest niet. De vindicator is sneller stuurt alleen wat stroever. Je kan er bagagekoffers opzetten je hebt keuze uit 5 of 6 verschillende uitlaten (het is iets in die richting). Je kan hem helemaal van Carbon maken of alleen de mudguards of het mainframe.
psn ps4 psvita = haikodelange
Dinka Akuma, beste bike ingame
niet de snelste, wel de beste
Heb bijna alle motorfietsen maar gekocht, zie daarna wel welke ik fijn vind

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2015 09:21 ]
Zijn de heists eigenlijk moeilijker geworden? Met de Criminal Mastermind hadden we geen moeite, maar tegenwoordig mislukken best veel heists en setups bij mij.
Dit ligt voornamelijk aan de mensen waarmee je speelt, gisteren 7x Trash Truck gedaan, en 4x in een keer gehaald. De laatste 3 keren was 1 persoon de hele tijd aan het spelen met stickies en rocket launcher waardoor altijd wel iemand dood gaat. Dus toen maar geleaved.Uffeltje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:33:
Zijn de heists eigenlijk moeilijker geworden? Met de Criminal Mastermind hadden we geen moeite, maar tegenwoordig mislukken best veel heists en setups bij mij.
Alleen spelen uffeltje en ik niet met randoms maar met tweakers haharicjuh schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:40:
[...]
Dit ligt voornamelijk aan de mensen waarmee je speelt, gisteren 7x Trash Truck gedaan, en 4x in een keer gehaald. De laatste 3 keren was 1 persoon de hele tijd aan het spelen met stickies en rocket launcher waardoor altijd wel iemand dood gaat. Dus toen maar geleaved.
Gisteren ook zo'n moment. We zijn een paar honderd meter verwijderd van het eindpunt van de heist finale en dan slaat Leno plots rechtsaf een heuvel af. Tactical over de kop en ik daaronder geplet. 
Is allemaal niet zo erg als je met Tweakers speelt. We hebben er weer lekker om gelachen.
Met randoms is het veel frustrerender.
@Ricjuh: kreeg gisteren een vriendschapsverzoek van je. Wist niet wie je was dus verwijderd. Nu zie ik dat je hier op Tweakers zit, stuur gerust een nieuwe.
Is allemaal niet zo erg als je met Tweakers speelt. We hebben er weer lekker om gelachen.
Met randoms is het veel frustrerender.
@Ricjuh: kreeg gisteren een vriendschapsverzoek van je. Wist niet wie je was dus verwijderd. Nu zie ik dat je hier op Tweakers zit, stuur gerust een nieuwe.
[ Voor 19% gewijzigd door Uffeltje op 31-07-2015 12:11 ]
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.