Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike30 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:13:
Ik snap helemaal niets van dat online. Moet je je eerst opwerken dmv racen voordat je andere dingen kan doen? Ben eerst tijd met de sep bezig geweest en nog niet klaar ivm druk op werk. Maar wil dat online ook wel eens een kans geven. Ben paar maanden al lid van freedomcrew. Eerst moet die 3dgfxunit error er weer uit. Nog nooit gehad maar nu na de laatste patch wel. En alleen online singleplayer doet het gewoon.
Omhoog werken is een groot woord, met elke level die je omhoog gaat speel je wapens en unlocks vrij, met het winnen van races speel je upgrades voor je auto's vrij. De snelste manier om te levelen en geld te verdienen is door met crew members missies te doen. Voor die races kun je met iemand afspreken om elkaar om en om te laten winnen voor de upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
Iemand al een manier gevonden om een beetje snel veel rp te verdienen ? wil mijn level een beetje omhoog gooien zodat ik snel level 120 ben maar heb echt het idee dat je nauwelijks rp verdient. en dat de eerste 60 lvls redelijk easy waren en dat ik voor de komende 60 lvls echt jaren bezig ben

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 16:51

garrow

PSN: Garrow1978

Inmiddels lvl 40 en m'n eerste Heist completed en de kuruma armored car in het bezit. (high end appartment ook in bezit)
Wat adviseren jullie om nu als eerste te kopen?
Super Car: T20 , Osiris of Zentorno (i.v.m. kosten neig ik naar de Zentorno welke toch ook goed mee kan in races?)
Helikopter: Buzzard attack helicopter (handig voor missie's ?)

Heb op dit moment nog maar 300K dus kan weer even gaan sparen voor elke bovenstaande optie.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend nog even rondgehangen op de PC kant, upgrade van mijn videokaart eens bekijken, freeroam 2 cheaters die 'gratis' elke auto voorzien van upgrades (ik kwam daar ik mijn net gekochte Osiris *poef* ik had alle upgrades), vervolgens in 2 contact-missies weer een cheater, 1 die brandweer-palen kon spawnen en met 400rpm molotovs kon gooien. Beetje jammer, eindelijk draait de game een beetje, is het alweer zo verneukt.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 13-07-2015 10:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garrow schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:25:
Inmiddels lvl 40 en m'n eerste Heist completed en de kuruma armored car in het bezit. (high end appartment ook in bezit)
Wat adviseren jullie om nu als eerste te kopen?
Super Car: T20 , Osiris of Zentorno (i.v.m. kosten neig ik naar de Zentorno welke toch ook goed mee kan in races?)
Helikopter: Buzzard attack helicopter (handig voor missie's ?)

Heb op dit moment nog maar 300K dus kan weer even gaan sparen voor elke bovenstaande optie.

Alvast bedankt voor jullie advies.
Buzzard is zeker handig. Kijk wel even of de leden met wie je speelt al niet zo'n ding hebben. Dan kunnen zij hem bestellen tijdens een missie. Scheelt jou de aanschaf nu even. Op een later moment als je meer geld hebt kan het alsnog :).

Persoonlijk: T20 rijdt erg fijn, maar duur. Zentorno dan betere aanschaf gezien je geld of de Turismo (persoonlijk: rijdt prettig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Weet iemand een goede playlist om op een vlotte manier met zn 2en de los santos customs upgrades te unlocken? Er schijnen drag races te zijn van 36 seconden begreep ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:42
lockie1978 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:21:
Weet iemand een goede playlist om op een vlotte manier met zn 2en de los santos customs upgrades te unlocken? Er schijnen drag races te zijn van 36 seconden begreep ik?
Doe een rondje om de gevangenis. Die race heet criminaliteit records. 30 seconden per rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

lockie1978 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:21:
Criminal records is de snelste standaard race, of je kunt inderdaad de drag race doen is 26 sec , dus niet echt veel sneller.
Als je nog een maatje zoekt om de races mee te houden, moet ook nog veel upgrades unlocken, dus voeg me maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
garrow schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Criminal records is de snelste standaard race, of je kunt inderdaad de drag race doen is 26 sec , dus niet echt veel sneller.
Als je nog een maatje zoekt om de races mee te houden, moet ook nog veel upgrades unlocken, dus voeg me maar toe.

thnx for the advice! Ik kan je wel toevoegen maar denk dat mn Xbox one dat niet pakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lockie1978 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:02:
[...]

thnx for the advice! Ik kan je wel toevoegen maar denk dat mn Xbox one dat niet pakt ;)
Voeg wat leden toe van de GOTX crew. Kunnen je vast wel helpen, zitten meerdere bij die nog wel wat races moeten doen. Ik zelf heb alles al, maar wil er wel een aantal met je doen :) .

Imre1911 is een nieuwe speler, laag level nog en moet ook nog dingen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvm15
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-03 18:09
Is er iemand met een xbox one en headset die graag gta 5 met mij wilt doen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:20:
Is er iemand met een xbox one en headset die graag gta 5 met mij wilt doen online?
Er is een Tweakers Crew http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323 , daarvan zijn iedere avond wel wat leden online.

Ikzelf geregeld, al ben ik momenteel ook nog druk met Batman :) . Combineer het momenteel wat. Batman, GTA en Fifa. Toevoegen kan uiteraard. Xbox ID: Pannekoek81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 08:53
Suicyder schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:41:
[...]

Deze kan ik beamen... net T20 gekocht met Lifeinvadercoupon, 1,98 miljoen op de transaction log, 2 meter lopen en hop andere 220k ineens weg. Ticket ingediend, zie wel of ze er iets mee doen of niet, die 2,2 miljoen was alles wat ik had lol.....
Ik heb nu net een reactie op mijn ticket:
We have reviewed your account and we see that you haven't received the discount for purchasing the vehicle. We have provided you with GTA$ 220000 as a one time customer accommodation. We hope that you continue playing our games.
Mooi opgelost dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Ben sinds zaterdag ook aan het spelen, op de PC.
Had hiervoor al wel gespeeld op Xbox (maar niet online).

Ik heb een request gedaan bij TweakscrewPC van het weekend, maar nog geen reactie.
Is deze nog actief? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik krijg in online maar niet de Dubsta 2 gespawned.de Sentinel XS is geen probleem, maar ik wil de Dubsta! Iemand hier op de PS4 die me er bij kan helpen?

Afbeeldingslocatie: http://i.hizliresim.com/Yj51G2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tK0wnZ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:12:
[...]

Ik heb nu net een reactie op mijn ticket:

[...]

Mooi opgelost dus. :)
Stackt de ticket met de 25% terug voor Ill Gotten Gains part II?

Dan wordt de wagen een stuk betaalbaarder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 08:53
SqueakyClean schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:27:
[...]

Stackt de ticket met de 25% terug voor Ill Gotten Gains part II?

Dan wordt de wagen een stuk betaalbaarder... :)
Ja, maar je hebt hoe dan ook 2,2 miljoen nodig voor de aanschaf. 10% hoor je dan direct terug te krijgen (wat dus niet werkt), en 25% voor a.s. zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:31
tK0wnZ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Ja, maar je hebt hoe dan ook 2,2 miljoen nodig voor de aanschaf. 10% hoor je dan direct terug te krijgen (wat dus niet werkt), en 25% voor a.s. zondag.
Exact hetzelfde idee had ik dus ook. Lekker zo een dure wagen kopen en wat terug krijgen. Anders had ik denk ik geen T20 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tK0wnZ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Ik ga 'm zo ff aanschaffen.

Snelle bak voor 1,5 vind ik netjes. Houd ik nog wat over ook!

Nu nog die Dubsta 2 en ik heb een steady income... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 08-10 22:31
Vinno schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:13:
Ben sinds zaterdag ook aan het spelen, op de PC.
Had hiervoor al wel gespeeld op Xbox (maar niet online).

Ik heb een request gedaan bij TweakscrewPC van het weekend, maar nog geen reactie.
Is deze nog actief? :-)
Geen idee, ik zit in de crew maar heb voornamelijk mijn 0031 crew active, omdat ik met hun het meeste speel.
Moet zeggen dat de activiteit mij wat tegenviel in GOTP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Suicyder schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:37:
[...]

Geen idee, ik zit in de crew maar heb voornamelijk mijn 0031 crew active, omdat ik met hun het meeste speel.
Moet zeggen dat de activiteit mij wat tegenviel in GOTP
Ik heb hetzelfde, ben vooral in Tweakers United actief, aangezien GOTP de laatste tijd heel weinig activiteit vertoonde (lege Teamspeak) en de paar actieve spelers over waren gestapt naar TU...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beetje jammer, en een dure les maar misschien hebben anderen er ook wat aan.
Had een AOC 28 inch 4k monitor gekocht. Ben ik opeens veel slechter met rijden en missies en zo. Blijkt de inputlag tov mijn oude monitor best wel te schelen. Heb ze laten naast elkaar gezet en het beeld op beiden laten verdubbelen en foto's genomen. Scheelt op de snelweg al snel een halve tot driekwart auto.

Let dus echt heel goed op de inputlag als je een monitor koopt :)
(Ik had er wel naar gekeken, maar dacht dat ik naar de reactietijd moest kijken, die is 1ms... :X Maar dat is blijkbaar iets totaal anders.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvm15
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-03 18:09
Hey, sinds ik voor cod aw poorten in me router heb open gezet heb ik bij gta5 steeds dat ik gedisconnect wordt van iedereen en uit jobs wordt gekickt.
kan het zijn dat ik nu voor gta ook poorten open moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Meer mensen een (positieve) correctie van rockstar gehad? Kreeg er bijna 180k bij. En ik heb geen idee waarvoor.

/edit:
The rebate was from the new update. If you had a verified email, signed up for the mailing list and were in a crew, the next car you bought from Legendary Motorsports would give you a 25% rebate.

- blijkbaar dus niet pas de 19de
//

Vraagje over die rebate via lifeinvader. Ik zie dat nu overal staan de laatste paar dagen maar kan het verder niet vinden. Dat gaat toch gewoon over die hele oude coupon die ik al lang geleden met de 360 gebruikt heb geloof ik, niks nieuws wat ik kan gebruiken toch?

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-07-2015 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28
is er kwa mulitplayer al veel verbeterd ?

in het begin vond ik de multiplayer echt slecht, vooral als je spawnde in een stad schokte de meeste spelers; je voelde gewoon dat het spel hiervoor niet gemaakt was. was ook de reden waarom ik de multiplayer snel de rug toekeerde (en neen lag niet aan pc). hoe zit dat nu met all de "lagg" e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:16:
Hey, sinds ik voor cod aw poorten in me router heb open gezet heb ik bij gta5 steeds dat ik gedisconnect wordt van iedereen en uit jobs wordt gekickt.
kan het zijn dat ik nu voor gta ook poorten open moet zetten?
lol bestaat dat nog poorten openzetten voor een game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingSig schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:26:
is er kwa mulitplayer al veel verbeterd ?

in het begin vond ik de multiplayer echt slecht, vooral als je spawnde in een stad schokte de meeste spelers; je voelde gewoon dat het spel hiervoor niet gemaakt was. was ook de reden waarom ik de multiplayer snel de rug toekeerde (en neen lag niet aan pc). hoe zit dat nu met all de "lagg" e.d. ?
SmokingSig schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:29:
[...]

lol bestaat dat nog poorten openzetten voor een game :P
Ja, bestaat nog, misschien ook wel jou oplossing :) . Op de One geen probleem in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Pannekoek81 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:52:
[...]

Ja, bestaat nog, misschien ook wel jou oplossing :) . Op de One geen probleem in ieder geval.
Haha nee :p Raids e.d. werkten top, enkel die cities met al dat volk trok op niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 22:41
Wybo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:20:
Meer mensen een (positieve) correctie van rockstar gehad? Kreeg er bijna 180k bij. En ik heb geen idee waarvoor.

/edit:
The rebate was from the new update. If you had a verified email, signed up for the mailing list and were in a crew, the next car you bought from Legendary Motorsports would give you a 25% rebate.

- blijkbaar dus niet pas de 19de
//
Ik kreeg een correctie van 550.000. Heb alleen de T20 gekocht met wat upgrades, en een paar andere upgrade dingetjes.
Ben benieuwd wat ik de 19e gestort krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCrew schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:25:
[...]

Ik kreeg een correctie van 550.000. Heb alleen de T20 gekocht met wat upgrades, en een paar andere upgrade dingetjes.
Ben benieuwd wat ik de 19e gestort krijg :)
Het is uiterlijk de 19e, dus dit was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wybo schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:20:

Vraagje over die rebate via lifeinvader. Ik zie dat nu overal staan de laatste paar dagen maar kan het verder niet vinden. Dat gaat toch gewoon over die hele oude coupon die ik al lang geleden met de 360 gebruikt heb geloof ik, niks nieuws wat ik kan gebruiken toch?
Als je naar LifeInvader.com gaat, en inlogt (via SocialClub), kan je websites "stalken". Doe je dat bij Legendary Motorsport, dan krijg je op je eerste aankoop 10% korting.

In game krijg je op een gegeven moment een berichtje dat je 10% live is. Dan iets kopen en je krijgt je korting direct. Ik heb gisteren even gespeeld, maar kreeg geen code...

Ik weet eigenlijk ook niet of ik de T20 wel wil halen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:07:
[...]

Als je naar LifeInvader.com gaat, en inlogt (via SocialClub), kan je websites "stalken". Doe je dat bij Legendary Motorsport, dan krijg je op je eerste aankoop 10% korting.

In game krijg je op een gegeven moment een berichtje dat je 10% live is. Dan iets kopen en je krijgt je korting direct. Ik heb gisteren even gespeeld, maar kreeg geen code...

Ik weet eigenlijk ook niet of ik de T20 wel wil halen... :o
De rebate van de laatste paar dagen hoort bij de update van afgelopen week, dat is een andere als die van lifeinvader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:34
Ik kreeg vanmiddag dit mailtje van R*:

The 25% special dealership rebate of GTA$550,000 from your purchase of a Progen T20 on Jul 08th has been deposited into your in-game Maze Bank account. Thanks for choosing Legendary Motorsport, and for being a member of the Rockstar Games Social Club.

Zal zo eens kijken of het is bijgeschreven :-)

Edit: Jep, heb het er al bij. Schrok wel even. Bij online gaan stond er: Rockstar Game Services has corrected your bankaccount to 550,000. Gelukkig nog wel m'n 3(,5) miljoentjes!

[ Voor 20% gewijzigd door Justdoit op 14-07-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:33:
IGG2 is net uit, of men heeft het al over een nieuwe DLC! Zal zich meer richten op de betaalbare auto's in Los Santos. Meer hier http://redd.it/3d94ic
Ik kijk al uit naar een nieuwe DLC, de vorige is al weer zo lang geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Pff ik snap er niks meer van. Ik wil "on call" activeren voor een race maar ik heb de optie on call niet. Enige waar deze bij staat is bij heist, maar bij race enzovoort niet....

Doe ik wat fout?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 19:10
Wat is nu eigenlijk de beste auto voor Sport classic races?
Ik heb zelf de Monroe en de Stirling GT, mijn gevoel verteld me dat de Stirling GT sneller is. Maar hoe verhouden ze zich tegen de Z-type, Pigalle en de Casco?

Ik kan op internet niet een specifiek resultaat vinden, ook op Youtube vind ik de geen goede vergelijking. Dus ik ben benieuwd wat jullie denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 17:28

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:02:
Ik heb zelf de Monroe en de Stirling GT, mijn gevoel verteld me dat de Stirling GT sneller is. Maar hoe verhouden ze zich tegen de Z-type, Pigalle en de Casco?

Ik kan op internet niet een specifiek resultaat vinden, ook op Youtube vind ik de geen goede vergelijking. Dus ik ben benieuwd wat jullie denken?
De stirling ! Ik bezit alle sports classic gt autos en de stirling is volluit de snelste , maar op de top heb ik m nog vergeleken met de ztype , want dat ding gaat op top speed maf hard !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:02:

Wat Fer ook al zegt. De Stirling. De Casco is een leuke auto voor erbij, rijdt ook goed. Stirling volgens mij net wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Maichel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:11:
Pff ik snap er niks meer van. Ik wil "on call" activeren voor een race maar ik heb de optie on call niet. Enige waar deze bij staat is bij heist, maar bij race enzovoort niet....

Doe ik wat fout?
Iemand een idee? Is echt irritant...ik wil races en andere zaken "on call" kunnen doen maar die optie on call heb ik alleen bij heists dus via het telefoon-menu. In alle filmpjes enzo die ik kijk zie ik dat je races ook "on call" zou moeten kunnen doen...

Kan er online ook niks over vinden, erg irritant :'(

Dit is wat ik zie. In alle filmpjes die ik zie en sites die ik lees staat er dus dat "on call" er ook bij zou moeten staan. Wellicht is het iets heel simpels wat ik fout doe...ik heb geen idee meer 8)

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/rojes7idf/GTA_on_call.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Maichel op 15-07-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gebeurd er als je op alone drukt? Volgens mij krijg je daarna alle opties van races, tdm, capture enz.

[ Voor 48% gewijzigd door RubenSaurus op 15-07-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
DigitalError schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:10:
Wat gebeurd er als je op alone drukt? Volgens mij krijg je daarna alle opties van races, tdm, capture enz.
Nee, je kiest eerst soort evenement (race bijvoorbeeld, of iets anders zoals TDM), en dan krijg ik dat menutje waar "on call" mist.

Zie bijvoorbeeld deze video, die opties heb ik niet zoals hij dat doet hier:

YouTube: GTA V: how to go on call

Volgens de laatste patch is dit toegevoegd. Hieruit maak ik op dat "on call" er dus ook zou moeten zijn?
A Friends in Session option has been added to the On Call phone menu in GTA Online. This allows a player to auto invite all friends in session to the Job they are On Call for. Accepting these invites will place their friends On Call too.

[ Voor 51% gewijzigd door Maichel op 15-07-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Maichel schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:21:
[...]

Nee, je kiest eerst soort evenement (race bijvoorbeeld, of iets anders zoals TDM), en dan krijg ik dat menutje waar "on call" mist.

Zie bijvoorbeeld deze video, die opties heb ik niet zoals hij dat doet hier:

YouTube: GTA V: how to go on call

Volgens de laatste patch is dit toegevoegd. Hieruit maak ik op dat "on call" er dus ook zou moeten zijn?

[...]
Ik heb hier ook al heel vaak naar gezocht (gisteren nog), maar ben het zelf nog nooit ergens tegen gekomen (ook niet in de telefoon). Als iemand dit kan uitleggen heel graag, want ik zou graag van de functie gebruik willen maken (platform PC als dat nog uitmaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
adamvansanten schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb hier ook al heel vaak naar gezocht (gisteren nog), maar ben het zelf nog nooit ergens tegen gekomen (ook niet in de telefoon). Als iemand dit kan uitleggen heel graag, want ik zou graag van de functie gebruik willen maken (platform PC als dat nog uitmaakt).
Heb net een tracker gemaakt bij Rockstar ook. Grote kans dat ik gewoon wat fout doe, maar erg raar dat andere mensen die het op exact dezelfde manier doen dit wel hebben...we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Maichel schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Heb net een tracker gemaakt bij Rockstar ook. Grote kans dat ik gewoon wat fout doe, maar erg raar dat andere mensen die het op exact dezelfde manier doen dit wel hebben...we gaan het zien :)
Top! Mocht je antwoord krijgen, wil je mij dan "taggen" (reageren op mijn post) of een PM sturen? Zou top zijn, alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
Maichel schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:56:
[...]

adamvansanten schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:20:
[...]

Top! Mocht je antwoord krijgen, wil je mij dan "taggen" (reageren op mijn post) of een PM sturen? Zou top zijn, alvast dank!
Vroeger stond er bij mij ook on-call, maar tegenwoordig staat er hetzelfde als bij jullie. Kiezen voor alone is hetzelfde als on-call, je blijft gewoon in je sessie terwijl hij zoekt. En als de host hem start of het event zit vol dan ga je direct door naar het event.

De optie met vrienden is een quick start om samen met vrienden in de sessie een event te joinen. Je vrienden krijgen dan een uitnodiging met een zinnetje als "Join with xxx a race".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:43:
[...]

[...]

Vroeger stond er bij mij ook on-call, maar tegenwoordig staat er hetzelfde als bij jullie. Kiezen voor alone is hetzelfde als on-call, je blijft gewoon in je sessie terwijl hij zoekt. En als de host hem start of het event zit vol dan ga je direct door naar het event.

De optie met vrienden is een quick start om samen met vrienden in de sessie een event te joinen. Je vrienden krijgen dan een uitnodiging met een zinnetje als "Join with xxx a race".
Ok, thanks voor de info!

Dus stel wij spelen samen <3

- Jij moet dan instellen op "Friend on call"
- Ik moet dan alone kiezen
- Ik kom in een lobby, en jij krijgt een berichtje of je ook wil joinen, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
Maichel schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:47:
[...]

Ok, thanks voor de info!

Dus stel wij spelen samen <3

- Jij moet dan instellen op "Friend on call"
- Ik moet dan alone kiezen
- Ik kom in een lobby, en jij krijgt een berichtje of je ook wil joinen, right?
Niet helemaal ;)
-Ik kies voor een race
-Ik kies voor with friends in sessie
-jij krijgt gewoon een invite, zelfde als hoe je die krijgt voor een normaal event. (Wel bestaat de invite maar uit één zinnetje, dus je kijkt er snel overheen)
-Als jij de invite accepteert, gaan wij samen een race joinen
-Als jij de invite niet accepteert, join ik een race in me eentje :(

Ik hoop dat het duidelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:43:
[...]

[...]

Ik heb überhaupt helemaal geen opties On Call of Alone... Als ik Lester bel voor een missie (Request Job) krijg ik een smsje met een missie (zelfde als naar "Job" gaan in telefoon). Als ik deze aanklik kan ik kiezen voor prullenbak (missie verbergen), vinkje (missie accepteren) of kruisje (missie afslaan). Als ik missie accepteren kies, gaat hij meteen naar de lobby. Bij de andere twee opties uiteraard niet. Ik zal wel iets helemaal verkeerd doen, maar ik begrijp er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 08-10 23:01
adamvansanten schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:59:
[...]

Ik heb überhaupt helemaal geen opties On Call of Alone... Als ik Lester bel voor een missie (Request Job) krijg ik een smsje met een missie (zelfde als naar "Job" gaan in telefoon). Als ik deze aanklik kan ik kiezen voor prullenbak (missie verbergen), vinkje (missie accepteren) of kruisje (missie afslaan). Als ik missie accepteren kies, gaat hij meteen naar de lobby. Bij de andere twee opties uiteraard niet. Ik zal wel iets helemaal verkeerd doen, maar ik begrijp er niets van.
Wat hier bedoelt wordt is de quick job. Deze staat in de linkerkolom in het midden op je telefoon. Hiermee kan je on call joinen

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ je hoeft niemand te bellen voor een 'on call' job. Je kan ze starten via je telefoon door op het icoontje links van het midden te klikken.

Edit: ah, Skippy was me voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door fonsmeister op 15-07-2015 11:44 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
adamvansanten schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:59:
[...]

Hahaha, ik snap denk ik wat je bedoeld.
Als je in online je telefoon te voorschijn haalt heb je in het midden inderdaad uitnodigingen. Maar als je een "app" naar links gaat, heb je de opties om een event te kiezen en vervolgens te kiezen voor alone of with friends ;)

Edit:
Oh, we reageren allemaal erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

patricks8 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Wat hier bedoelt wordt is de quick job. Deze staat in de linkerkolom in het midden op je telefoon. Hiermee kan je on call joinen
fonsmeister schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:42:
^ je hoeft niemand te bellen voor een 'on call' job. Je kan ze starten via je telefoon door op het icoontje links van het midden te klikken.

Edit: ah, Skippy was me voor :)
levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:51:
[...]

Hahaha, ik snap denk ik wat je bedoeld.
Als je in online je telefoon te voorschijn haalt heb je in het midden inderdaad uitnodigingen. Maar als je een "app" naar links gaat, heb je de opties om een event te kiezen en vervolgens te kiezen voor alone of with friends ;)

Edit:
Oh, we reageren allemaal erop :+
Yup, I feel like a retard }:O. Bedankt voor de hulp, ga ik dat eens proberen! Hoeveel uren ik wel niet heb weggegooid aan in (bijna) lege lobbies wachten of het nog wat wordt...

[ Voor 4% gewijzigd door adamvansanten op 15-07-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Niet helemaal ;)
-Ik kies voor een race
-jij krijgt gewoon een invite, zelfde als hoe je die krijgt voor een normaal event. (Wel bestaat de invite maar uit één zinnetje, dus je kijkt er snel overheen)

Top! Duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1436983356.jpg
Round up your most trusted criminal associates. Word has hit the streets that over the next few days, the incentives from Agent 14 for breaking Maxim Rashkovsky out of Bolingbroke will be twice as nice. Starting tomorrow and continuing through Sunday, July 19th, The Prison Break Heist (which occurs following the completion of the 2-player Fleeca Bank set-up Heist) will award 2X RP & GTA$ payouts in GTA Online.

And for those who don't yet have the necessary credentials or proper location to kick things off, we're dialing up the RP bonuses on select GTA Online activities to help you rank up and Dynasty 8 is slashing prices on high-end properties. GTA Online activities with 2X RP bonuses include:
Armored Trucks
Collecting Bounties
Completing Daily Objectives
Crate Drop Collection & Enemy Kills
Destroy Vehicle Targets
Distract Cops
Flight School
Gang Attack Completion and Enemy Kills
Holding up a Convenience Store
Import/Export Vehicle Delivery
Impromptu Race
Killing a Mugger
Lester Kill Targets
Losing Wanted Levels
Plane Takedown
High-end Los Santos apartments with a 25% discount are:
3 Alta Street (Apt. 10 & 57)
4 Integrity Way (Apt. 30 & 35)
Del Perro Heights (Apt. 4, 7 & 20)
Eclipse Towers (Apt. 3, 5, 9, 31 & 40)
Richards Majestic Apt. 2, 4 & 51)
Tinsel Towers (Apt. 29, 42 & 45)
Weazel Plaza (Apt. 26, 70 & 101)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, morgenavond maar eens die Heist opstarten. Als er mensen zin hebben om mee te doen stuur maar een berichtje. ervaring is geen vereiste :)

Op de PC, nick op social club is Wybo76
Beginnen om iets na 20:00

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-07-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
levik7 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Niet helemaal ;)
-Ik kies voor een race

Voor jouw uitleg had ik dus een tracker gemaakt bij Rockstar, met hierin dezelfde vraag als hier gesteld. Dit was het antwoord :D
Please perform the following troubleshooting steps:

1) Fully shut down your console.
2) After 30 seconds of the console being shut down, restart the console.
3) Launch GTAV.
4) When launching GTAV, wait until a black screen appears after the initial splash art has disappeared, and hold down L1+R1 throughout the opening scenes.
5) If successful, you will be prompted to re-calibrate your language and brightness options.
Euhh....OK! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:37
Zitten meer mensen nog steeds te wachten op de 25% cashback actie van de supercardealer? Las al dat veel mensen het terug hebben, maar ik zie nog niets.

Heb aan alle voorwaarden voldaan.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:23:
Zitten meer mensen nog steeds te wachten op de 25% cashback actie van de supercardealer? Las al dat veel mensen het terug hebben, maar ik zie nog niets.

Vanavond ook maar eens kijken, aan de voorwaarde voldoe ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-10 13:57

Hier heb ik voorlopig ook nog niets vernomen. Ik ben trouwens benieuwd hoe ze gaan omgaan met de 10% LifeStalker korting die er ook bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
Maichel schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Voor jouw uitleg had ik dus een tracker gemaakt bij Rockstar, met hierin dezelfde vraag als hier gesteld. Dit was het antwoord :D

[...]

Euhh....OK! :o
Ja rockstar support heeft moeite met het lezen van support requests. Op de vraag waarom ik mijn swift deluxe en luxor deluxe niet zag toen ik ze gekocht had kreeg ik het antwoord dat ie in mijn lijstje moest staan als je hem besteld maar daar stond ie dus juist niet in.
Heb echt het idee dat er een aantal mensen zitten die het spel zelf nog nooit hebben gespeeld :S
Heb ook nog geen message gehad van die korting.

[ Voor 3% gewijzigd door lordgandalf op 16-07-2015 13:52 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
lordgandalf schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:51:
[...]

Ja rockstar support heeft moeite met het lezen van support requests. Op de vraag waarom ik mijn swift deluxe en luxor deluxe niet zag toen ik ze gekocht had kreeg ik het antwoord dat ie in mijn lijstje moest staan als je hem besteld maar daar stond ie dus juist niet in.
Heb echt het idee dat er een aantal mensen zitten die het spel zelf nog nooit hebben gespeeld :S
Heb ook nog geen message gehad van die korting.
Korting message is pas de 19e toch? Of in ieder geval uiterlijk de 19e...sommige mensen hier hadden het al. Ik wacht af.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik kreeg gisteravond een mailtje dat ik 25% terug kreeg... Ging het over mijn Brawler... Had ik toch eerst de T20 moeten kopen (niet over nagedacht en ze blind alle drie (Blackfin ook) gekocht, ach geld speelt toch geen rol in de PC versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, eerste keer prison break gedaan. Was de piloot maar steeds te snel bij het vliegveld. Dus twee keer kapot geschoten voor het wel goed ging.

Heb nu de Fleeca job en Prison Break allebei 1 keer gedaan (beide als leader) Kan ik nu prison break nog een keer spelen vanwege de bonus, of raak ik dan mijn "in volgorde" bonus kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Wybo schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:13:
Zo, eerste keer prison break gedaan. Was de piloot maar steeds te snel bij het vliegveld. Dus twee keer kapot geschoten voor het wel goed ging.

Heb nu de Fleeca job en Prison Break allebei 1 keer gedaan (beide als leader) Kan ik nu prison break nog een keer spelen vanwege de bonus, of raak ik dan mijn "in volgorde" bonus kwijt?
Die bonus raak je dan kwijt ja. Maar, niet getreurd, je kunt die bonus altijd nog een andere keer halen door gewoon weer van voor af aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, danke.

Maar denk dat ik dan gewoon verder ga met rustig afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Mooi, het lijkt dus niet bij iedereen tegelijkertijd te gebeuren. :) Ik wacht in spanning op mijn 550.000. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Zijn er tweakers die met mij de Prison break heist willen doen op de PS4? Ik heb alle heists al eens voltooid. Die dubbel xp en cash boost komt mij namelijk goed uit: P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ja ik wil wel mee doen Rw :) Wanneer wil je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
rwbk schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:53:
Zijn er tweakers die met mij de Prison break heist willen doen op de PS4? Ik heb alle heists al eens voltooid. Die dubbel xp en cash boost komt mij namelijk goed uit: P
Ik wil hem ook wel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ja ik ook, zal hem straks opstarten.

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 17-07-2015 12:17 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
poor Leno schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:58:
Ja ik wil wel mee doen Rw :) Wanneer wil je dat doen?
Maakt mij niet uit heb vakantie ;P
Uffeltje schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:17:
Ja ik ook, zal hem straks opstarten.
Hoelaat is dat ongeveer?

[ Voor 30% gewijzigd door rwbk op 17-07-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Ik ben vanmiddag wel online te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
patricks8 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:50:
Ik ben vanmiddag wel online te vinden :)
Ik zal je straks even toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
rwbk schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:51:
[...]

Ik zal je straks even toevoegen ;)
Top:) Ondertussen ben ik wel geoefend voor deze heist. Ben nu met de 5e keer bezig sinds gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

patricks8 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Top:) Ondertussen ben ik wel geoefend voor deze heist. Ben nu met de 5e keer bezig sinds gisteren :)
Dat is mooi...vanavond nr 6/7? Peer zal ook nog wel willen, dus dan zoeken we nog maar 1 man extra :P .
Ben vanaf uurtje of 9 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
patricks8 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Mooi man. Bij mij op de PS3 is het om te janken. Eerst tot drie keer toe mislukt doordat mijn randoms zulke noobs zijn. Nu had ik net wel een goed team, maar kregen we twee keer achter elkaar te maken met de glitch. En dan gaan mensen leaven. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
garrow schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:57:
[...]

Dat is mooi...vanavond nr 6/7? Peer zal ook nog wel willen, dus dan zoeken we nog maar 1 man extra :P .
Ben vanaf uurtje of 9 online.
Als ik er ben, doe ik mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
AMD1800 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:12:
[...]

Mooi man. Bij mij op de PS3 is het om te janken. Eerst tot drie keer toe mislukt doordat mijn randoms zulke noobs zijn. Nu had ik net wel een goed team, maar kregen we twee keer achter elkaar te maken met de glitch. En dan gaan mensen leaven. Balen.
Ik wil vanavond wel ff online komen om de Heist uit te spelen :)
Ben jij ook online zo? Ff kijken of we twee goede medespelers kunnen vinden. Wellicht dat iemand hier wil? PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Damn! je krijgt nu gewoon 400k voor de prison break heist. Nadat we hem hadden voltooid gelijk het duurste appartement erbij gekocht. Mijn garage begon vol te raken. ipv 5 ton kost hij nu maar 375.000. Ook nog wat andere aankopen gedaan. De andere garage stonds zo zielig leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
levik7 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:03:
[...]

Ik wil vanavond wel ff online komen om de Heist uit te spelen :)
Ben jij ook online zo? Ff kijken of we twee goede medespelers kunnen vinden. Wellicht dat iemand hier wil? PS3
Ik ben nog steeds online. Heb zelf nog geen heist gestart, maar als we een paar andere goede mensen kunnen vinden is dat denk ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:15:
Voor wie nog geen Armored Kuruma heeft. Vandaag, en vandaag álleen. Halve prijs! (bron)
Hmmm dan vandaag maar even kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 14:56
Mensen zin om prison break heist te doen, ik speel nu public maar een aantal mensen bakken er echt helemaal niets van. Voeg me toe JAVIER-VICENTE speel op de ps4

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
apexia0087 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:20:
Mensen zin om prison break heist te doen, ik speel nu public maar een aantal mensen bakken er echt helemaal niets van. Voeg me toe JAVIER-VICENTE speel op de ps4
Welk lvl ben je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 14:56
Nog niet zo hoog lvl 22

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apexia0087 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:20:
Heb je de heists al eens eerder gedaan?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ben aan het sparen voor die Hydra, maar 3 miljoen valt toch tegen :) Doe vooral missies met randoms en per job ongeveer 15 a 18K, dus gaat effe duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Maichel schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:15:
Ben aan het sparen voor die Hydra, maar 3 miljoen valt toch tegen :) Doe vooral missies met randoms en per job ongeveer 15 a 18K, dus gaat effe duren :)
Had je dit weekend die hard Prison Break heist moeten doen. Ik heb dit weekend ongeveer 2.5 miljoen verdiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
AMD1800 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Had je dit weekend die hard Prison Break heist moeten doen. Ik heb dit weekend ongeveer 2.5 miljoen verdiend :P
Heb ik zeker geprobeerd! Maar met randoms he...veel mensen vinden het vooral leuker om te kutten tijdens heists en iedereen dus te benadelen in plaats van echt mee te doen. Denk dat ik minder als de helft van de heist potjes heb kunnen "afmaken" door blunders of niet serieus doen van de andere spelers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
AMD1800 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Hier hetzelfde. Ben van 1.3 M naar 3.5 M gegaan ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Maichel schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:50:
[...]

Heb ik zeker geprobeerd! Maar met randoms he...veel mensen vinden het vooral leuker om te kutten tijdens heists en iedereen dus te benadelen in plaats van echt mee te doen. Denk dat ik minder als de helft van de heist potjes heb kunnen "afmaken" door blunders of niet serieus doen van de andere spelers :/
Dat is zuur. Ik heb t dit weekend gelukkig niet zo vaak gehad. Heb wel Prison Break station gedaan met een level 2 en een 6. Andere gast was wel een redelijk normaal level. Dat betekende heel snel naar t cargo ship jagen met mijn T20.

Maar jij speelt zeker op de PS4. Dacht dat daar wel meer mensen in de crew zouden zitten die willen heisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Net een weekendje weg wanneer er double xp en $ is. First world problems...

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Oeh! op welk platform ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Dadelijk dan maar even de ps4 aan slingeren en kijken of er nog wat mensen willen heisten;P
Staat het ook aangegeven 2x? of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
rwbk schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:23:
[...]

Dadelijk dan maar even de ps4 aan slingeren en kijken of er nog wat mensen willen heisten;P
Staat het ook aangegeven 2x? of is het een bug?
T viel mij ook op op de PS3. Het staat gewoon aangegeven.
Pagina: 1 ... 124 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.