Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:42
Manmanman. Ik ben oprecht de hele dag al bezig om de Prison Break heist finale te halen (PS3). Het is nu eindelijk gelukt Na 3 keer proberen met mensen die allemaal level 80+ zijn en daarvoor met andere randoms die elke keer weg gingen e.d. Heb t minstens 30 keer moeten proberen. Echt ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
AMD1800 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:51:
Manmanman. Ik ben oprecht de hele dag al bezig om de Prison Break heist finale te halen (PS3). Het is nu eindelijk gelukt Na 3 keer proberen met mensen die allemaal level 80+ zijn en daarvoor met andere randoms die elke keer weg gingen e.d. Heb t minstens 30 keer moeten proberen. Echt ongelooflijk.
Speel met vrienden en een mic. Heists moet je niet met randoms doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:20
To help get you into one of their new vehicles, the esteemed salesmen at Legendary Motorsport are offering a one-time 25% REBATE on your next qualifying purchase this week (July 8th – 15th). All you need to do to qualify for this special limited-time offer is have your email address registered and verified with the Rockstar Games Social Club, be a member of the Rockstar Games Mailing List and join a Crew. The cash from the Legendary Motorsport rebate will be deposited in your in-game Maze Bank account by Sunday, July 19th. To fulfill these requirements, login to your Social Club profile. If your profile already meet these three requirements, just visit Legendary Motorsport in-game and purchase your new ride.
Quote van Rockstar Social Club News

Het is dus zoals ik hoopte, tussen nu en de 15e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

T20 is de beste auto die er is nu

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 19:10
AMD1800 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:51:
Wat is je PSN? Ik was de hele dag online, maar ik heb geen invite gezien? Ik had je best willen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
levik7 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:38:
[...]

Wat is je PSN? Ik was de hele dag online, maar ik heb geen invite gezien? Ik had je best willen helpen ;)
Mijn PSN is TheFabianator. Gek dat je t niet hebt gezien. Ik heb je wel een aantal keer uitgenodigd, maar wellicht was je met een andere missie bezig oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou ff de auto's testen van de nieuwe update! Maar in me garage van SP staat alleen de "Eleghy" ??!!! Iemand ook problemen mee?! Hier stonden de auto's van nieuwe update tog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:54:
Ik wou ff de auto's testen van de nieuwe update! Maar in me garage van SP staat alleen de "Eleghy" ??!!! Iemand ook problemen mee?! Hier stonden de auto's van nieuwe update tog
Als je ze hebt gekocht wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht? 8)7 In SP werden ze tog altijd gratis toegevoegd :? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:58:
[...]

Gekocht? 8)7 In SP werden ze tog altijd gratis toegevoegd :? 7(8)7
dat is al een tijdje niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:00:
[...]

Aha! Haha zijn er ook een tijdje uitgeweest ( witcher en Batman hun schuld _O- ) thnx iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 19:10
DigitalError schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:00:
[...]

Huh?

Bij mij was dat nog wel zo vandaag, ik heb alle auto's even kunnen testen in SP.
falcon123 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:33:
Bij PS3/X360 is het gratis maar bij de current gen's(PS4/XB1/PC) moet je er tegenwoordig voor betalen in SP.
Aha!

[ Voor 31% gewijzigd door levik7 op 08-07-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bij PS3/X360 is het gratis maar bij de current gen's(PS4/XB1/PC) moet je er tegenwoordig voor betalen in SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Ook vraagje over heists. Ligt het aan mij, of zijn Humane Key Codes, Humaine Deliver EMP, en de Pacific Standard Job Finale een drama als je gaat pubben? Ik heb ze alledrie wel tig keer geprobeerd, en ik ga zelf zelden dood (of ben de oorzaak van de faal) maar het lukt echt niet. TweaksCrew is zo groot dat ik daar ook maar weinig mensen tegenkom die serieus zijn en zin hebben.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MuFFIN 007 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:49:
Ook vraagje over heists. Ligt het aan mij, of zijn Humane Key Codes, Humaine Deliver EMP, en de Pacific Standard Job Finale een drama als je gaat pubben? Ik heb ze alledrie wel tig keer geprobeerd, en ik ga zelf zelden dood (of ben de oorzaak van de faal) maar het lukt echt niet. TweaksCrew is zo groot dat ik daar ook maar weinig mensen tegenkom die serieus zijn en zin hebben.. :(
Die deliver EMP is echt de simpelste heist setup uit het spel. Gewoon een silenced assault rifle gebruiken en je kan hem solo doen :). Moet je wel snel doorlopen.

[ Voor 60% gewijzigd door Cobiwan op 08-07-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Sj44k13 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:57:
[...]

Die deliver EMP is echt de simpelste heist setup uit het spel. Gewoon een silenced assault rifle gebruiken en je kan hem solo doen :). Moet je wel snel doorlopen.
Eh ja, dat is vaak ook het probleem. Er is altijd wel een of andere teammate die all guns' ablazing naar binnen waltzt en één van die gasten op alert stuurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@MuFFIN 007: Deliver EMP is altijd een drama. Pacifix Standard bij mij ook. Het ligt er net aan wie je treft. Ik heb vandaag na 30 keer Prison Break finale gehaald. Nu doe ik hem weer en heb ik m in een keer. Team bestaat nu uit een GoT-er van level 65, een level 175, een level 23! en ik ben zelf level 151. Dit team is absoluut niet de beste die ik heb gehad, maar nu loopt niemand aan te klooien of het vliegtuig de grond in te boren tegen het eind.

[ Voor 19% gewijzigd door AMD1800 op 08-07-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Ok, Prison Break gaat bij mij dan altijd weer prima. Ik weet niet, maar daar kan je gewoon voorzichtig doen en ga je niet zo snel dood. Bij Deliver EMP zijn die scientists vaak onvoorspelbaar, soms gaan ze ineens rennen en dan ben je de sjaak. Bij Pacific Standard is het gewoon een drama om dat eerste gedeelte uit de bank te ontsnappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een heist join die ik niet zelf op gezet heb en de heist slaagt heb ik hem dan voor me zelf ook gecompleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
MuFFIN 007 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:17:
Ok, Prison Break gaat bij mij dan altijd weer prima. Ik weet niet, maar daar kan je gewoon voorzichtig doen en ga je niet zo snel dood. Bij Deliver EMP zijn die scientists vaak onvoorspelbaar, soms gaan ze ineens rennen en dan ben je de sjaak. Bij Pacific Standard is het gewoon een drama om dat eerste gedeelte uit de bank te ontsnappen..
De moraal van elke heist is gewoon dat je met slechte medespelers nergens komt. Ik ben bij die missie 0 keer dood gegaan vandaag, terwijl ik als prisoner behoorlijk Rambo stijl bezig was.

Bij emp moet je gewoon eerst via de linkerkant helemaal naar achter lopen over die tuin in t midden zeg maar. Dan naar de garage klimmen en mensen dood knallen. Dankzij auto aim kun je bijna alles daar in je eentje doen.

Pacific standard kun je snel doen door een slimme route te nemen. Gelijk na die stacaravan kun je naar rechts de Parkeerplaats op. Daar klim je over een hek heen en zo skip je een behoorlijk stuk steegje en hoef je minder mensen dood te knallen. Vergeet niet om je checkpoint te halen. De laatste in dat stuk kun je halen door even tussen de twee appartementjes over het gras heen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroket. T20 Chino. Geslaagd!

Zojuist in de winkel in los Santos, alle bierpetten gratis ☺

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek81 op 09-07-2015 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:05

OzzieMann

PSN: OzzieMann

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:01

Fanta

FordPerformance™️

Pfff wat een teleurstelling. Gisteren de T20 gekocht. Al mijn garages waren vol, dus toen ik de vraag kreeg welk voertuig ik wil vervangen, selecteerde ik degene die ik toch al wou gaan verkopen: mijn Adder. Juist, en toen stond mijn Adder buiten mijn garage, en kon ik hem niet meer gebruiken. Dag Adder. Dag cash. Gauw mijn Vacca verkocht om weer een plekje in de garage te hebben, in de hoop daarmee mijn Adder terug te krijgen. Tevergeefs. Bij zowel mijn mechanic als Mors Mutual kon ik hem niet meer terug krijgen. Dan maar een paar stickies er op, uit frustratie. RIP Adder.

Ik heb nu na het volledig tunen van de T20 nog maar 7 ton, dus met de andere nieuwe goodies wacht ik nog even.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanta schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:03:
Pfff wat een teleurstelling. Gisteren de T20 gekocht. Al mijn garages waren vol, dus toen ik de vraag kreeg welk voertuig ik wil vervangen, selecteerde ik degene die ik toch al wou gaan verkopen: mijn Adder. Juist, en toen stond mijn Adder buiten mijn garage, en kon ik hem niet meer gebruiken. Dag Adder. Dag cash. Gauw mijn Vacca verkocht om weer een plekje in de garage te hebben, in de hoop daarmee mijn Adder terug te krijgen. Tevergeefs. Bij zowel mijn mechanic als Mors Mutual kon ik hem niet meer terug krijgen. Dan maar een paar stickies er op, uit frustratie. RIP Adder.

Ik heb nu na het volledig tunen van de T20 nog maar 7 ton, dus met de andere nieuwe goodies wacht ik nog even.
Overkomt iedereen weleens. Het is herkenbaar in ieder geval. Klote, maar de T20 is een leuk ding. Rijdt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanta schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:03:

Dat is klote, die adder had je nog ongeveer 750k opgeleverd als je hem verkocht had. Een dure les, maar je hebt in het ieder geval weer een nieuw speeltje erbij! Wat een bak is die T20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:32:
[...]

Dat is klote, die adder had je nog ongeveer 750k opgeleverd als je hem verkocht had. Een dure les, maar je hebt in het ieder geval weer een nieuw speeltje erbij! Wat een bak is die T20!
alleen al vanwege de spoiler haha

Maar ik ben ook echt weg van de Chino en Kroket. Kroket met mooie dagen dak eraf en als regent dan schroeft customs weer een dak erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:37:
[...]

alleen al vanwege de spoiler haha

Maar ik ben ook echt weg van de Chino en Kroket. Kroket met mooie dagen dak eraf en als regent dan schroeft customs weer een dak erop.
De chino is ook een mooie bak ja, de kroket heb ik nog niet, ben zo bang dat ie tegenvalt na dat debacle genaamd kroket classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:47:
[...]

De chino is ook een mooie bak ja, de kroket heb ik nog niet, ben zo bang dat ie tegenvalt na dat debacle genaamd kroket classic.
Persoonlijk: ik vind hem mooier, maar hij rijdt ook beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Weet iemand als de getunde Benefactor Dubsta op een andere plaats spanwt tegenwoordig? Ik sta al dagen te wachten maar hij lijkt maar niet te spawnen... Ik sta met een "normale" Dubsta te wachten....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:51:
Weet iemand als de getunde Benefactor Dubsta op een andere plaats spanwt tegenwoordig? Ik sta al dagen te wachten maar hij lijkt maar niet te spawnen... Ik sta met een "normale" Dubsta te wachten....
Als je een getunde uitvoering hebt dan kun je hem nog laten spawnen. Anders wordt het vrij lastig momenteel. Hebben ze wat aangepast.

De Sentinel XS is wel makkelijk te krijgen en levert ook aardig wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:51:
Ik zie nu echt voor me dat die ps4 al dagen aanstaat en je de hele tijd op de bank zit te wachten tot die auto spawnt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

DigitalError schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:10:
[...]

Ik zie nu echt voor me dat die ps4 al dagen aanstaat en je de hele tijd op de bank zit te wachten tot die auto spawnt hahaha
Ondanks dat ik die PS4 wel in mijn woonkamer heb staan speel ik GTA op de Xbox One.... maar inderdaad gisteren een paar uur verloren laten gaan door het zoeken van de Dubsta ;( :+

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Mijn eerste indruk is dat de Osiris beter is als de T20 maar dat kan omdat ik nog niet genoeg met de T20 heb gereden. Het lijkt alsof cornering bij de Osiris beter gaat.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Gisteren even mogen rijden in de T20 van random kerel in public. Gave wagen, nu moet ik toch echt nog wat geld gaan verkrijgen.

Jammer dat ik qua heists vast zit in een chain om alles met dezelfde crew in volgorde af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
de T20 is sneller dan de osiris in een rechte lijn maar de controle verlies ik op het moment sneller in de t20

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zo even snel qua feeling vind ik de Osiris als een mix van Zentorno / Eligy rijden en de T20 een beetje als een Masacro Race car. Uiteraard niet qua snelheid maar wegligging enzo...

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-07-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:39:
Zo even snel qua feeling vind ik de Osiris als een mix van Zentorno / Eligy rijden en de T20 een beetje als een Masacro Race car. Uiteraard niet qua snelheid maar wegligging enzo...
Vond hem meer bij de Turismo zitten, soms raar uitbreken maar dan opeens weer complete grip.

Geluid van die Osiris vind ik echt een zware tegenvaller, T20 stuk beter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Geluid van de T20 is inderdaad veel beter.

Ander vraagje, hebben jullie ook last van micro stutters sinds update van gisteren?
https://www.reddit.com/r/...g_after_update_and_lower/

Het spel liep altijd onwijs vloeiend op m'n GTX570 maar sinds de laatste update begonnen er micro stutters te ontstaan. Op rustige plekken was het goed te doen met de micro stutters maar op plekken met veel spelers en veel actie kreeg ik echt een hele slechte fps. Bijvoorbeeld Pacific Standard, je gaat de bank uit waar de politie op je wacht. Dat liep altijd mega vloeiend en gisteren was het bijna een slideshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Sir_Hendro schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:39:

Ander vraagje, hebben jullie ook last van micro stutters sinds update van gisteren?

Het spel liep altijd onwijs vloeiend op m'n GTX570 maar sinds de laatste update begonnen er micro stutters te ontstaan. Op rustige plekken was het goed te doen met de micro stutters maar op plekken met veel spelers en veel actie kreeg ik echt een hele slechte fps. Bijvoorbeeld Pacific Standard, je gaat de bank uit waar de politie op je wacht. Dat liep altijd mega vloeiend en gisteren was het bijna een slideshow.
Toevallig ook driver update gedaan? Dit probleem is al een tijdje met bv de GTX 970. Je lost het grotendeels op door in Nvidia configuratie scherm maximale prestaties in te stellen bij Energiebeheermodus, onder 3d instellingen. Je kan dit ook per game doen.

Edit*

Nu ik je link even goed door lees zal er ook zeker wat fout zitten in de nieuwe patch maar wat ik hierboven zegt loste bij mij veel microstutterproblemen op in de game.

[ Voor 8% gewijzigd door Joenino op 09-07-2015 13:57 ]

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Dat spawnen van auto's is sowieso een bijzonder iets. Ik ben nog op zoek naar een paar zeldzamere non-premium auto's om te tunen, maar ze komen gewoon bijna nooit langs. Daarentegen zijn er ook modellen die je echt elke keer tegenkomt, zoals die Schyster Fussilade, Karin Futo, en die Ford Edge lookalike.

Weten jullie of het spawnen van auto's gebonden is aan je eigen level of de buurt waarin je bent, zoals in vorige GTA's? Of zijn er vaste spawnpunten voor bepaalde zeldzamere modellen? Opvallend is dat ik tijdens missies of heists wel vaker bijzondere modellen zie, maar dan kan ik ze niet pakken..

Het gaat mij om de Ocelot F620, de Canis Mesa met buizenframe, en de Buffalo pro-versie (met single frame grille).

[ Voor 8% gewijzigd door MuFFIN 007 op 09-07-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik doe meestal pas om de 6 maanden een driver update. Dan wordt het vanavond maar eens tijd voor een nieuwe nVidia driver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

MuFFIN 007 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:00:
Dat spawnen van auto's is sowieso een bijzonder iets. Ik ben nog op zoek naar een paar zeldzamere non-premium auto's om te tunen, maar ze komen gewoon bijna nooit langs. Daarentegen zijn er ook modellen die je echt elke keer tegenkomt, zoals die Schyster Fussilade, Karin Futo, en die Ford Edge lookalike.

Weten jullie of het spawnen van auto's gebonden is aan je eigen level of de buurt waarin je bent, zoals in vorige GTA's? Of zijn er vaste spawnpunten voor bepaalde zeldzamere modellen? Opvallend is dat ik tijdens missies of heists wel vaker bijzondere modellen zie, maar dan kan ik ze niet pakken..

Het gaat mij om de Ocelot F620, de Canis Mesa met buizenframe, en de Buffalo pro-versie (met single frame grille).
De F620 zie ik echt vaak rijden, meeste kans rond de golfbaan en Tinsel Towers. Ik pak hem vaak voor Simeon. Ik heb het idee (hoe stom het ook klinkt, maar het lijkt te werken) dat hij sneller spawnt als ik op de fiets ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:13
Joenino schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Toevallig ook driver update gedaan? Dit probleem is al een tijdje met bv de GTX 970. Je lost het grotendeels op door in Nvidia configuratie scherm maximale prestaties in te stellen bij Energiebeheermodus, onder 3d instellingen. Je kan dit ook per game doen.

Edit*

Nu ik je link even goed door lees zal er ook zeker wat fout zitten in de nieuwe patch maar wat ik hierboven zegt loste bij mij veel microstutterproblemen op in de game.
Klopt ik had ook het gevoel dat er meer framelags waren dan voorheen, speelde altijd 60fps soepel( had gisteren helaas geen counter aan ) maar het voelde eerder richting de 30fps. Toen ik een andere kant op reed buiten de drukte werd het minder. Nu hebben ze de matchmaking ook aangepast op density, weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben.

Daarna alleen maar heists geprobeerd, en hier nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

jantje 2 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:52:
[...]

Klopt ik had ook het gevoel dat er meer framelags waren dan voorheen, speelde altijd 60fps soepel( had gisteren helaas geen counter aan ) maar het voelde eerder richting de 30fps. Toen ik een andere kant op reed buiten de drukte werd het minder. Nu hebben ze de matchmaking ook aangepast op density, weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben.

Daarna alleen maar heists geprobeerd, en hier nergens last van gehad.
Ik had hier gisteren ook op sommige momenten opeens last van. Framedrops naar 38-32 fps (normaal 50-60 stabiel) en gevoel dat de FPS nog een stuk lager lagen. Na 20-30 seconden opeens gewoon weer normale FPS. Was wel vaak redelijk druk op het scherm (explosies enzo) wanneer het gebeurde.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Fanta schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:49:
[...]

De F620 zie ik echt vaak rijden, meeste kans rond de golfbaan en Tinsel Towers. Ik pak hem vaak voor Simeon. Ik heb het idee (hoe stom het ook klinkt, maar het lijkt te werken) dat hij sneller spawnt als ik op de fiets ga zoeken.
Bedankt! Na paar rondjes rond de golfbaan had ik inderdaad beet. Dus het oude GTA systeem dat bepaalde voertuigen in bepaalde buurten spawnen bestaat nog steeds? Ik kwam ook een YouTuber tegen die liet zien dat de tijd van de dag ook uitmaakt. Dus welke factoren zijn nu precies van invloed op het spawn systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:30
Sir_Hendro schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:39:

Heb er ook last van. Rockstar heeft al aangegeven dat ze hier naar gaan kijken, want er zijn veel meer met dit probleem.

Wat veel ook hebben is dat de framerate dropt naar 2 FPS op het moment je de ammunation binnenkomt en naar een balie gaat. Na 5~10 sec is het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 21:58
tK0wnZ schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:21:
[...]

Heb er ook last van. Rockstar heeft al aangegeven dat ze hier naar gaan kijken, want er zijn veel meer met dit probleem.

Wat veel ook hebben is dat de framerate dropt naar 2 FPS op het moment je de ammunation binnenkomt en naar een balie gaat. Na 5~10 sec is het weer normaal.
Heb hier hetzelfde probleem na de laatste uitbreiding. Wanneer ik iets wil gaan kopen bij ammunation daalt het spel voor 10 seconden naar 1 fps en hersteld daarna weer. Ook vooral tijdens vuurgevechten microstutters. Het maakt de first person mode waar ik graag in speel onspeelbaar, dus tot ze het maken helaas weer alles in third person ;w

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog geen kans gehad om zelf te rijden maar volgens Broughy is de T20 het snelst..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Fanta schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:49:
[...]

Dat is helemaal niet stom. Het is altijd zo geweest in de hele gta geschiedenis dat bepaalde voertuigen andere bepaalde voertuigen spawnen :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Jawel, maar.. Een fiets. Zo'n nutteloos vervoersmiddel in LS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik vind de fiets juist erg lachen. Vooral op consoles tijdens versus jobs waar je een pakje moet jatten. Fietsen kunnen bijna alles oprijden qua terrein waar auto's veel moeite hebben. Echt genieten om te zien hoe moeilijk het is om een goede fietser omver te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:12:
[video]

Nog geen kans gehad om zelf te rijden maar volgens Broughy is de T20 het snelst..
Scheelt niet heel veel met de Osiris. Komt er echt op aan hoe goed je uit een bocht wee te komen en waar je de winsten pakt. Misschien Pinas of Niqo of Xenad of VuileHarri :+ voor de grap eens de auto's laten testen op een circuit (Tweakers Custom).

Kijken wat hun bevindingen zijn.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
The Outlaw schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:52:
[...]

Scheelt niet heel veel met de Osiris. Komt er echt op aan hoe goed je uit een bocht wee te komen en waar je de winsten pakt. Misschien Pinas of Niqo of Xenad of VuileHarri :+ voor de grap eens de auto's laten testen op een circuit (Tweakers Custom).

En ook al is hij marginaal sneller, het zal toch maar moeilijk 2.2 mil waard zijn, lijk me :P Je bent toch wel een paar dagen fulltime aan het rijden om dat weer terug te verdienen, als je wint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:57:
[...]

En ook al is hij marginaal sneller, het zal toch maar moeilijk 2.2 mil waard zijn, lijk me :P Je bent toch wel een paar dagen fulltime aan het rijden om dat weer terug te verdienen, als je wint..
Ben ik met je eens. Als de verschillen zo minimaal zijn dan zou je met de Osiris ook de T20 de baas kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Het gaat vooral om het gevoel wat je bij de auto hebt. Ik kan met mijn Zentorno bepaalde bochten allejezus snel nemen, probeer ik hetzelfde met mijn Osiris of T20 dan lig ik om een boom gevouwen of staat mijn auto geparkeerd in een tuin. Dit zal ook een stukje ervaring zijn, misschien dat ik nog wat meer moet racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Fanta schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:45:
Het gaat vooral om het gevoel wat je bij de auto hebt. Ik kan met mijn Zentorno bepaalde bochten allejezus snel nemen, probeer ik hetzelfde met mijn Osiris of T20 dan lig ik om een boom gevouwen of staat mijn auto geparkeerd in een tuin. Dit zal ook een stukje ervaring zijn, misschien dat ik nog wat meer moet racen.
Ik heb juist het omgekeerde :P Bochten die ik met me Zentorno langzamer moet nemen dan met mijn Osiris anders vlieg ik de baan uit :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-10 12:36
Kju schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:12:
[video]

Die brougy rijdt teveel op cutting corners(achtig)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

NiQo schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Die brougy rijdt teveel op cutting corners(achtig)....
Dat is juist goed, daardoor kan hij een gefundeerde mening geven over de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Fanta schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Dat is juist goed, daardoor kan hij een gefundeerde mening geven over de auto's.
Klopt, over de prestaties van een auto op die track ja. De nieuwe supers hebben op verschillende tracks elk hun eigen voordeel. De osiris domineert bijvoorbeeld op tracks als dipping Inn en panic stations, maar op tracks als thrills in the Hills en andere tracks met scherpe bochten/hairpins is de zentorno nog steeds de king.

Not sure wat de t20 zijn sterke punt is, maar ga ik zeker nog even uitproberen.

Voor je beelsdvorming, heb ongeveer 3000 races gereden en race ook vaak met de GTA race crew dus weet wel aardig waar ik over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
NiQo schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:56:
[...]

Klopt, over de prestaties van een auto op die track ja. De nieuwe supers hebben op verschillende tracks elk hun eigen voordeel. De osiris domineert bijvoorbeeld op tracks als dipping Inn en panic stations, maar op tracks als thrills in the Hills en andere tracks met scherpe bochten/hairpins is de zentorno nog steeds de king.

Not sure wat de t20 zijn sterke punt is, maar ga ik zeker nog even uitproberen.

Voor je beelsdvorming, heb ongeveer 3000 races gereden en race ook vaak met de GTA race crew dus weet wel aardig waar ik over praat.
In zijn nieuwste filmpje zegt hij juist dat osiris de beste traction heeft. Verschil zit hem in de detail en in hoe 4 wiel is toegepast. Weet de cijfers niet precies maar de t20 heeft een 30/70 verhouden (30 front 70 back). Dit is dezelfde verhouding als de elegy en lijkt dus een de "goude" combinatie te zijn.

Grappig weetje. De brawler heeft ook 4 wiel maar er gaat maar 9% naar de front. Als je op de kop ligt en je wielen staan stil geeft hij zelfs te weinig power om de voorwielen te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Utoka schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:02:
[...]

Grappig weetje. De brawler heeft ook 4 wiel maar er gaat maar 9% naar de front. Als je op de kop ligt en je wielen staan stil geeft hij zelfs te weinig power om de voorwielen te laten draaien.
Als ze niet draaien op de kop hoe bepalen ze dan die 9% (niet het getal, maar dat er wat heen gaat.)

Ik las juist overal dat het een 2wd was, ben benieuwd hoe je zoiets ontkracht, zeker met het bovenstaande er nog bij ook.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Utoka schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:02:
[...]

In zijn nieuwste filmpje zegt hij juist dat osiris de beste traction heeft. Verschil zit hem in de detail en in hoe 4 wiel is toegepast. Weet de cijfers niet precies maar de t20 heeft een 30/70 verhouden (30 front 70 back). Dit is dezelfde verhouding als de elegy en lijkt dus een de "goude" combinatie te zijn.

Traction sluit ik me bij aan, draaicirkel is meer het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Als ze niet draaien op de kop hoe bepalen ze dan die 9% (niet het getal, maar dat er wat heen gaat.)

Ik las juist overal dat het een 2wd was, ben benieuwd hoe je zoiets ontkracht, zeker met het bovenstaande er nog bij ook.
Maar het is geen 2wd. Dat zegt hij in dat filmpje. In de coding van de auto's is veel info te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah ja, dat is logisch :)
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:05

OzzieMann

PSN: OzzieMann

The Outlaw schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:52:
[...]

Mag ik ook?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ook maar even getest dan. Niet te uitgebreid maar 7 rondjes downtown underground gedaan. De zentorno ook meegenomen.

Warning: het resultaat kan als schokkend worden ervaren :9

[YouTube: http://youtu.be/lK1tvO2H-98]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Haha awesome, onverwachte uitslag. Alhoewel je met de T20 en de Osiris wel een stukje gravel meepakte bij de rails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt. Ik vind dat je test niet representatief is NiQo. Je moet het overdoen, exact dezelfde bochten lijnen en stoepjes :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Haha trek er maar een tiende af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 22:15
Ik ben nog niet zo lang bezig met GTAO (sinds de pc versie) en ik heb nog maar één echte supercar (de Pegassi Vacca, want ik vond die er cool uitzien :+ ). Ik ben nu al een tijdje aan het sparen en ik wilde eerst de Zentorno kopen, maar toen kwam de Osiris, dus besloot ik die te kopen daar lang voor te gaan sparen. ;) En nu is de T20 erbij gekomen en heb ik helemaal geen idee meer welke ik wil kopen.

Daarom heb ik wat testjes gedaan op de Cutting Coroners race. Dit waren mijn beste snelheden met de stock cars:
Osiris: 1:03.387
T20: 1:01.584
Vacca (custom): 1:05.227
Zentorno: 1:06.967
Entity: 1:03.805
Turismo R: 1:05.074

De T20 is hierbij het beste, maar voor mijn gevoel was de Osiris veel beter. Ook grappig is dat ik met de Vacca (die alleen cosmetische aanpassingen heeft) hoger heb gehaald dan de Zentorno.

Omdat ik er niet uitkwam heb ik nog twee andere circuits (redelijk all round: zowel veel bochten als wat rechte stukken) geprobeerd met alleen de T20 en Osiris drie rondjes en hierbij heb ik ook de totale tijd genoteerd.

Race 1
T20: 3:32.358, beste: 1:06.297
Osiris: 3:26.751, beste: 1:07.804

Race 2
T20: 3:26.561, beste: 1:07.619
Osiris: 3:20.272, beste: 1:05.271

Bij beide races was de Osiris gemiddeld sneller, maar bij de eerste had de T20 een sneller rondje. Om de verwarring compleet te maken had ik het idee dat de 2e race veel beter ging met de T20, ondanks dat de Osiris sneller was. 8)7
In SP heb ik beide auto's gekocht en volledig geupgrade en hierbij viel mij op dat de T20 veel sneller leek, maar wel sneller slipte, terwijl de Osiris slomer leek op te trekken, maar veel minder last van slippen leek te hebben.

Ik had nog een vraagje over een 25% cashback waar ik iets over gelezen had als je een auto bij legendary motorsport kocht, wat mij best wel nice lijkt als je een auto van 2 miljoen koopt :) . Gaat dat automatisch of moet je het zelf terugvragen ofzo? Je moest er volgens mij ook lid van een crew voor zijn, maar ik ben gelukkig sinds kort trots lid van de Tweakers PC crew 8) .
Edit: bedankt CyberCrew, het wordt dus automatisch teruggestort op je Maze bank account, nice!

Maar om deze lange post kort samen te vatten: welke auto raden jullie aan? De Osiris of de T20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 22:41
SPECIAL 25% REBATE ON A NEW VEHICLE FROM LEGENDARY MOTORSPORT
In order to qualify for the Legendary Motorsport Rebate, you must complete the following actions by July 15, 2015:
Be on the Rockstar Games Mailing List
Have a verified email address
Be a member of any Crew

Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015.
Rebate cash will be deposited into your in-game Maze Bank account by July 19, 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Ach, het is zo close. Persoonlijk zou ik dan de looks de doorslag laten geven. Kies gewoon degene die je er het mooist uit vindt zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel leuk om te zien hoeveel verschil het maakt als je vleugel stuk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Lekker dan, net de Osiris gekocht, kan je weer aan de slag (overduidelijk gepland door Rockstar om hun shark-card verkoop te boosten). Ben wel een beetje klaar ermee, zeker aangezien er zo weinig spelers nog zijn op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou nog even wachten met het kopen van de T20 op de PS3/360 console:
Dear Rockstar,
Thank you once again for another amazing free DLC. I understand you must be receiving a number of support tickets but I would be grateful if this one could receive some attention, given the nature of people potentially being charged real money for a service they are not getting.

We in the GTA Online racing community have, after extensive testing of the new cars from the Ill-Gotten Gains Part 2 update, come to the conclusion that the Progen T20 is slower on PS3 and Xbox360 than it is on the newer generation platforms. We feel this may be a bug with the active spoiler but this is just speculation for now.

We are confident that this was not intended by Rockstar as the Progen T20 is the same price in GTA Dollars across all four consoles and PC, thus we can only conclude that there has been some sort of bug or error with the T20 on old generation consoles.
I am writing this on behalf of a number of members of the (racing) crew I'm in who have noticed this bug on old gen consoles, many of whom have paid for Shark Cards to enable them to have the ingame funds to purchase the T20 so, as you can imagine, this is quite a serious matter for them and we would appreciate this being looked into as fast as possible.
Many thanks for your time,
https://support.rockstarg...20-slower-on-PS3-and-360-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Kijk dat weet ik dan vast bij een contact race ram ik Niqo gewoon achterop dan ben ik sneller :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:34
ff wat anders.... ik krijg met geen mogelijkheid upgrades of een andere kentekenplaat op m'n t20 via ifruit. Andere auto's werken wel. Iemand anders ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
Probeer te nummerplaat aan te passen in de los santos customs op de pc kun je teminste daar ook je nummer plaat toevoegen

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:11
Het is wel jammer dat de nummerplaten zijn verdwenen als je GTA opnieuw start. Elke keer 100.000 betalen voor een nummerbord is mij te veel. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:30
Ik kom hoe langer is speel, hoe meer bugs tegen. Geen idee of het door de updates komt, maar tot nu toe o.a. het volgende mee gemaakt:
  • Tijdens de start van een heist, op het moment dat je het gebouw uit loopt van de host, werkt geen enkele knop meer behalve de ESC knop. M'n teammates hebben me 5 minuten geprobeerd te killen zodat we konden restarten. Best lastig zonder friendly fire.
  • Tijdens de start van een heist geen hud krijgen, ook niet tijdens het aimen. Best lastig als je de route niet weet. Vermoed dat het lag was want na 1 minuut kwam de hud tevoorschijn.
  • Vast blijven zitten in je appartement, op de bank, en je kan alleen opstaan en zitten. Na een hoop knoppen rammen kan je eindelijk weglopen.
  • Halverwege een heist set-up, waar je weer naast elkaar staat om het opnieuw te proberen na gefaald te hebben, begint de rest op de goede plek maar jij mag weer starten bij de host z'n appartement.
  • T20 kopen met 10% lifeinvader stalking bonus. Had na aanschaf dus $220,000 teruggekregen en zag dit op de bank staan. Dit was alleen 5 minuten later weer verdwenen toen ik in Los Santos Customs stond en mijn bumper niet kon betalen :(
  • Je garage inrijden in free roam, de melding krijgen "You no longer have access to the property as the owner has left the game" en vervolgens in bird modus boven je character blijft zweven zonder dat je ook maar iets kan doen behalve ESC > new session.
  • Je de Elegy RH8 ($95,000) niet meer kan verkopen voor $85,000 incl. upgrades omdat deze nu gratis aan te schaffen is, en je daarom nu de melding krijgt "Transaction failed because inventory or price data is invalid".
En dan nog niet te beginnen over cheaters en de framedrops sinds de laatste update. Leuk, zo'n slide show in Ammunation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Racen is wel erg lucratief dit weekend, vanwege de dubbele payout en gratis bet. Ben nu net 2 uurtjes bezig en heb nu al 225.000 verdiend. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik vandaag toevallig vaak geluk heb met crashes e.d. waardoor net wat vaker eerste ben en dus ook de weddenschap win. Kan ik mooi "even" mijn T20 terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
AMD1800 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:27:
Racen is wel erg lucratief dit weekend, vanwege de dubbele payout en gratis bet. Ben nu net 2 uurtjes bezig en heb nu al 225.000 verdiend. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik vandaag toevallig vaak geluk heb met crashes e.d. waardoor net wat vaker eerste ben en dus ook de weddenschap win. Kan ik mooi "even" mijn T20 terug verdienen.
Same here, in 2 avonden toch een miljoen verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

stomme noob vraag, maar hoe overval je een winkel? Want eenmaal binnen kan ik geen wapen trekken, buiten de winkel kan het wel, duikt de medewerker ook wel achter de toonbank, maar zie ik geen geld verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:45:
stomme noob vraag, maar hoe overval je een winkel? Want eenmaal binnen kan ik geen wapen trekken, buiten de winkel kan het wel, duikt de medewerker ook wel achter de toonbank, maar zie ik geen geld verschijnen?
Klerenwinkels kunnen niet overvallen worden. Wel de shops en tankstatiomns bv. Daarbinnen kun je wapen richten op de bediende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

The Outlaw schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:46:
[...]

Klerenwinkels kunnen niet overvallen worden. Wel de shops en tankstatiomns bv. Daarbinnen kun je wapen richten op de bediende.
ok... nog een verschil in opbrengst? welke winkels leveren het meeste op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

The Outlaw schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:49:
[...]

Het zijn geen vetpotten die stores. Dus max 2500 zou je daarvan kunnen krijgen
Maar als je dat een keer of 6 kan herhalen schiet het wel op natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Maar als je dat een keer of 6 kan herhalen schiet het wel op natuurlijk
Missies leveren altijd meer op dat winkels overvallen, die winkels zijn alleen leuk om te doen voor je daily objective of voor de trophies maar verder niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
tK0wnZ schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:03:
  • T20 kopen met 10% lifeinvader stalking bonus. Had na aanschaf dus $220,000 teruggekregen en zag dit op de bank staan. Dit was alleen 5 minuten later weer verdwenen toen ik in Los Santos Customs stond en mijn bumper niet kon betalen :(
Deze kan ik beamen... net T20 gekocht met Lifeinvadercoupon, 1,98 miljoen op de transaction log, 2 meter lopen en hop andere 220k ineens weg. Ticket ingediend, zie wel of ze er iets mee doen of niet, die 2,2 miljoen was alles wat ik had lol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Pfffffff sinds die laatste update is de performance wel achteruit gegaan. Nog nooit zoveel crashes en framedrops gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanta schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:55:
Pfffffff sinds die laatste update is de performance wel achteruit gegaan. Nog nooit zoveel crashes en framedrops gehad.
hahaha ja echt pc master race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Zo'n beetje elke cutscene is een framedrop, even armor kopen is een slideshow, ik heb ineens last van artefacts met AA aan.. Het is er niet beter op geworden. Alhoewel het ook aan mijn catalyst versie kan liggen, want ik ben van de week overgegaan naar 15.7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:19
Fanta schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:52:
Zo'n beetje elke cutscene is een framedrop, even armor kopen is een slideshow, ik heb ineens last van artefacts met AA aan.. Het is er niet beter op geworden. Alhoewel het ook aan mijn catalyst versie kan liggen, want ik ben van de week overgegaan naar 15.7..
Ik had nog een oudere versie (die met de release van GTA kwam). Hoopte dat een update naar 15.7 zou helpen maar geen verschil.

Het ligt dus niet aan 15.7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Ik snap helemaal niets van dat online. Moet je je eerst opwerken dmv racen voordat je andere dingen kan doen? Ben eerst tijd met de sep bezig geweest en nog niet klaar ivm druk op werk. Maar wil dat online ook wel eens een kans geven. Ben paar maanden al lid van freedomcrew. Eerst moet die 3dgfxunit error er weer uit. Nog nooit gehad maar nu na de laatste patch wel. En alleen online singleplayer doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik wil binnenkort aan de tweede heist beginnen. Maar omdat ik en onregelmatig kan, en vaak ook niet meer dan een uur of anderhalf-twee kan spelen, geen mic gebruik en nog wat andere 'onhandige' zaken wil ik dat waarschijnlijk met strangers gaan doen. Dat gaat natuurlijk een lastig karwei worden heb ik al wel begrepen vanuit heel veel topics.
Maar de vraag is, onder welke omstandigheden ga ik mijn inleg kwijt raken? (Ik wil zelf de leader zijn ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, dus ik kan gewoon na een zoveelste faal stoppen en een andere keer weer nieuwe mensen zoeken om verder te gaan?

Mooi zo :)

Pagina: 1 ... 123 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.