Maar de Osiris is allround gewoon sneller. Dat staat toch niet eens ter discussie?
De Zentorno is theoretisch enkele seconden trager dan de Osiris, maar dat is amper voelbaar in de praktijk. Maar naar mijn mening rijdt de Osiris een stuk prettiger dan de in mijn ogen lompe Zentorno, ik heb ook meer voeling als ik met de Osiris rij.NiQo schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:21:
Maar de Osiris is allround gewoon sneller. Dat staat toch niet eens ter discussie?
Jawel, zelfs ondanks getunede bakken in de race.The Outlaw schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Won je die races ook zonder tuning op de Osiris?
Echter heb ik er wel een hekel aan het verschil tussen mensen met max tuned auto's en normaal in races. Zou het liever uit zien staan voor de eerlijkheid (ik race niet zoveel, dus nog niet genoeg wins voor alle unlocks)
Ik verkies zelf ook de Osiris boven de Zentorno, sterker nog: heb de zentorno meteen de deur uit gedaan
vond het toch al niet echt moeders mooiste
vond het toch al niet echt moeders mooiste
Je kan aangeven in het optie menu om custom vehicles uit te zetten. Dan heeft iedereen een normale OsirisSuicyder schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:37:
[...]
Jawel, zelfs ondanks getunede bakken in de race.
Echter heb ik er wel een hekel aan het verschil tussen mensen met max tuned auto's en normaal in races. Zou het liever uit zien staan voor de eerlijkheid (ik race niet zoveel, dus nog niet genoeg wins voor alle unlocks)
Nederlandse PS5 clan / 30+
I know, maar ben zelden de host en de mensen die hosten willen huh ubercarThe Outlaw schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 22:54:
[...]
Je kan aangeven in het optie menu om custom vehicles uit te zetten. Dan heeft iedereen een normale Osiris
Des te leuker als je wint tho
De Zentorno is erg goed in de bochten als je laat remt en dan door de bochten schuift. De Osiris is meer zoals de Massacro, goed als je ruime bochten neemt en goed instuurd.
Osiris neem ik voor de de snelwegraces en de Zentorno voor de binnenstad. Daarom heb ik op de Zentorno offroad velgen gezet. Hij is daardoor beter offroad, maar ook op de stoep en drempels in de stad.
Osiris neem ik voor de de snelwegraces en de Zentorno voor de binnenstad. Daarom heb ik op de Zentorno offroad velgen gezet. Hij is daardoor beter offroad, maar ook op de stoep en drempels in de stad.
Vanavond leek het wel cheaterfest. In elke server zat er minstens 1 met cash te smijten.
Ik heb een kleine 5miljoen gekregen. Direct wat voertuigen voor gekocht.
Echter ben ik nu wel al mijn wapens kwijt?
Die hacker die mij geld gaf, spawnde plots in mijn auto en liet mij uitstappen, om vervolgens allemaal zaken in mij te laten spawnen. Van een koe naar een wc pot tot een complete tram oid
Die hacker die mij geld gaf, spawnde plots in mijn auto en liet mij uitstappen, om vervolgens allemaal zaken in mij te laten spawnen. Van een koe naar een wc pot tot een complete tram oid
Heb je geprobeerd om naar een andere lobby te switchen?Blo0odyHell schreef op zondag 05 juli 2015 @ 01:40:
Vanavond leek het wel cheaterfest. In elke server zat er minstens 1 met cash te smijten.
Dat had ik gedaan, zonder succes.The Outlaw schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:28:
[...]
Heb je geprobeerd om naar een andere lobby te switchen?
Zal zo het spel weer eens opstarten om te kijken!
Edit: gelukkig paniek om niets! Vandaag zijn mijn wapens weer terug
[ Voor 12% gewijzigd door Kasper op 05-07-2015 11:22 ]
Osiris verbreekt op elk circuit de tijden van de Zentorno. Bochtig en snelweg races. Iedereen die het racen leuk vind zal de Osiris wel moeten kopen om nog enigszins voorin mee te doen.
Benieuwd of Rukstar ons in het ooitje neemt en de volgende super alweer boven de Osiris plaatst, weg miljoenen.....
Benieuwd of Rukstar ons in het ooitje neemt en de volgende super alweer boven de Osiris plaatst, weg miljoenen.....
https://untappd.com/user/OzzBier
Op zich duurt het niet zo heel lang om een miljoen of twee te krijgen met wat grinden. Als de volgende auto beter blijkt te zijn kan je je Osiris ook weer verkopen natuurlijk, om wat van het verlies te dekken.
Klopt. Of het nou is met Snipers v Stunters of een Heist. De pay outs zijn zo gemaakt dat je binnen een uur al aan de 150K a 200K zit.Royenroy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:16:
Op zich duurt het niet zo heel lang om een miljoen of twee te krijgen met wat grinden. Als de volgende auto beter blijkt te zijn kan je je Osiris ook weer verkopen natuurlijk, om wat van het verlies te dekken.
Nice! Komt zeker in mijn collectie.
Ben benieuwd hoeveel je er aan kunt customizen
En of die lampen voorop het allemaal doenDigitalError schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:38:
Ben benieuwd hoeveel je er aan kunt customizen
Ga de meeste voertuigen wel kopen en proberen. Bevalt niet kan het er direct weer uit.
Nieuwe onwijs goede money farming methode (5 miljoen per uur, geen glitch!!):
Er is een sneaky truuckje om de finale van Pacific Standard onbeperkt achter elkaar te spelen en dus met het hele team 5 miljoen in totaal per uur binnenhalen wat zelfs nog te verhogen is met een elite bonus als je snel genoeg bent. Hier is de beste manier om alles te doen nadat je alle heist setups hebt gehaald:
- Zet de heist settings op player saved outfits, leader 0% cut de rest 30% of 35%. Iedereen neemt een heavy armor suit om extra veel kogels te kunnen vangen (kun je kopen bij clothes store).
- Ga naar de bank. Crowd control moet na het doden van de guards met een RPG op een tafel staan. Op deze manier hoef je niet te schieten maar blijft de crowd wel under control
.
- Laat het beste altijd slechts 1 persoon al het geld nemen zodat de drie andere de weg vrij maken.
- Ga met de bikes naar de boot.(kan heel snel met bike glitch)
- Ga met de boot onder de brug door naar de laatste marker om de heist te voltooien maar zodra je hierin vaart moet de heist leader snel het spel afsluiten door zijn console power uit te doen of met ALT+F4 op de PC. Nu krijgen alle crew members betaald, de heist leader uiteraard niet maar kan straks de finale opnieuw starten.
Herhaal deze stappen om dus 5 mil per uur binnen te halen. Bij de laatste ronde als men geen zin meer heeft geef je de heist leader 70% zodat hij ook nog bijna een miljoen krijgt en iedereen is gelukkig
Tijd (min)
Heist starten +1
Naar de bank +1
In de bank +5
naar de bikes +2
bike naar boot +2
GTA restart +3
==================
Totaal 14 minuten
Er is een sneaky truuckje om de finale van Pacific Standard onbeperkt achter elkaar te spelen en dus met het hele team 5 miljoen in totaal per uur binnenhalen wat zelfs nog te verhogen is met een elite bonus als je snel genoeg bent. Hier is de beste manier om alles te doen nadat je alle heist setups hebt gehaald:
- Zet de heist settings op player saved outfits, leader 0% cut de rest 30% of 35%. Iedereen neemt een heavy armor suit om extra veel kogels te kunnen vangen (kun je kopen bij clothes store).
- Ga naar de bank. Crowd control moet na het doden van de guards met een RPG op een tafel staan. Op deze manier hoef je niet te schieten maar blijft de crowd wel under control
- Laat het beste altijd slechts 1 persoon al het geld nemen zodat de drie andere de weg vrij maken.
- Ga met de bikes naar de boot.(kan heel snel met bike glitch)
- Ga met de boot onder de brug door naar de laatste marker om de heist te voltooien maar zodra je hierin vaart moet de heist leader snel het spel afsluiten door zijn console power uit te doen of met ALT+F4 op de PC. Nu krijgen alle crew members betaald, de heist leader uiteraard niet maar kan straks de finale opnieuw starten.
Herhaal deze stappen om dus 5 mil per uur binnen te halen. Bij de laatste ronde als men geen zin meer heeft geef je de heist leader 70% zodat hij ook nog bijna een miljoen krijgt en iedereen is gelukkig
Tijd (min)
Heist starten +1
Naar de bank +1
In de bank +5
naar de bikes +2
bike naar boot +2
GTA restart +3
==================
Totaal 14 minuten
[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-07-2015 12:42 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Haha, leg me even uit hoe dit geen glitch is? Onder de map doorvliegen? Verder vind ik het hele Alt+F4 verhaal ook wel als een glitch klinken.Sir_Hendro schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:57:
- Ga naar de bank. Crowd control moet na het doden van de guards met een RPG op een tafel staan. Op deze manier hoef je niet te schieten maar blijft de crowd wel under control.
- Bij de motoren kun je met 2 bikes gaan ipv 4. Gebruik de flying bike glitch om onder de map op straaljager snelheid naar de boot te vliegen en stap af om weer boven de grond te komen. (voorbeeld)
Tijd (min)
Heist starten +1
Naar de bank +1
In de bank +5
naar de bikes +2
bike naar boot +2
GTA restart +3
==================
Totaal 14 minuten
Doet verder overigens niets af aan het feit dat het een goede tactiek is om veel geld binnen te harken, maar je hebt zo te horen wel een heel goed gecoördineerd team nodig om dit goed en efficiënt te doen.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Gewoon een glitch dit dusSir_Hendro schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:57:
- Ga naar de bank. Crowd control moet na het doden van de guards met een RPG op een tafel staan. Op deze manier hoef je niet te schieten maar blijft de crowd wel under control.
- Bij de motoren kun je met 2 bikes gaan ipv 4. Gebruik de flying bike glitch om onder de map op straaljager snelheid naar de boot te vliegen en stap af om weer boven de grond te komen. (voorbeeld)
Tijd (min)
Heist starten +1
Naar de bank +1
In de bank +5
naar de bikes +2
bike naar boot +2
GTA restart +3
==================
Totaal 14 minuten
Onder de map vliegen met een motor is optioneel. Je kan ook zonder glitch naar de boot maar dat is minder efficient. ALT+F4 om de progress van de heist niet te kunnen opslaan is geen glitch. Gewoon een fout van Rockstar omdat ze pas vanaf bepaalde punten of na het bereiken van een bepaalde tijd weer je game progress opslaan.
Een fout van de ontwikkelaar noem je ook wel een glitch....Sir_Hendro schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:28:
Onder de map vliegen met een motor is optioneel. Je kan ook zonder glitch naar de boot maar dat is minder efficient. ALT+F4 om de progress van de heist niet te kunnen opslaan is geen glitch. Gewoon een fout van Rockstar omdat ze pas vanaf bepaalde punten of na het bereiken van een bepaalde tijd weer je game progress opslaan.
Een glitch is data in het geheugen op een bepaalde manier aanpassen waardoor een resultaat komt die normaal niet mogelijk is. Dat Rockstar gameprogress niet tijdig opslaat kan dan geen glitch zijn. Eerder een bug.
Je geeft mensen als tip om onder de map te vliegen om zo snel bij het bootje te komen. Dat is een glitch hoe je het went of keert. Snap dat je het goed wil praten omdat je er veel geld mee kan verdienen maar kom op. Speel het spel zoals het bedoeld is.Sir_Hendro schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:28:
+1
Wat is de lol aan geld verdienen via dit soort manieren?
Vroegah kon je nog missies farmen omdat ze een vaste payout hadden bij voltooien. Nu krijg je betaald per minuut en aantal spelers dat mee doen. Je leerde welke missies de beste payout hadden en ging de meesteren zodat je ze kon spelen als een baas, Nu wordt je aangemoedigd om als een slak zonder hersens te spelen want hoe beter en sneller je speelt des te slechter de payout. Dat blijft toch een rare verandering van Rockstar. Wat dat betreft ben ik blij dat er nog mogelijkheden bestaan om te farmen zoals vroeger.
Natuurlijk is het ook gezellig om lekker rustig een missie of what ever te spelen maar als je echt even puur voor het geld wilt spelen omdat je gaat sparen dan werkt het huidige systeem niet lekker.
Natuurlijk is het ook gezellig om lekker rustig een missie of what ever te spelen maar als je echt even puur voor het geld wilt spelen omdat je gaat sparen dan werkt het huidige systeem niet lekker.
Je kunt nogsteeds heel veel geld verdienen door missies te grinden. Het is alleen niet meer zo belachelijk snel als eerst. Tja, dat een 4 minuten missie een 20k payout gaf was ook wel een beetje apart, of niet soms?
Afhankelijk uit welke tijd je komt, instant replay van Rooftop was een veelvoud payout/minuutRoyenroy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:26:
Je kunt nogsteeds heel veel geld verdienen door missies te grinden. Het is alleen niet meer zo belachelijk snel als eerst. Tja, dat een 4 minuten missie een 20k payout gaf was ook wel een beetje apart, of niet soms?
En zoals Hendro zegt, ik deed genoeg missies solo met een timer dat ik daarna nog 5-10 minuten afk rondhing in de missie om maximale payout te halen, hoe simpel is dat.. Zie nu wel aantal streams die speedruns doen op heists, maar de uiteindelijke payout op de laatste heist na weegt niet op tegen het afk-missie-runnen.
Bijna elke week zie je wel een X miljoen / uur video, glitch van auto's, glitch van missies, glitch van verkopen, blijft wel grappig te zien hoe sommige zaken gevonden worden. En het blijft goede zaken doen voor R* met hun shark-cards
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2015 14:36 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als ze vanuit R* geen boeiende content meer uitbrengen, en alleen maar DLC met veel te dure voertuigen.. tja dan vindt ik het niet gek dat meer en deel via andere wegen geld probeert te scoren.
Ik doe elke dag m'n daily's met crew members, pak zoveel mogelijk paarse cirkels van Lester mee en gewoon flink wat missies achter elkaar. Vooral die bonussen als je 7 en 28 dagen je Daily's doet.Sir_Hendro schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:00:
Goed verhaal, lekker kort ook.
Of je kunt sniper vs. stunters of de vele varianten hierop en dan behaal je gemiddeld 50k per halfuur. Het is tegenwoordig het enige dat ik nog doe in GTA Online.Sir_Hendro schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:00:
Vroegah kon je nog missies farmen omdat ze een vaste payout hadden bij voltooien. Nu krijg je betaald per minuut en aantal spelers dat mee doen. Je leerde welke missies de beste payout hadden en ging de meesteren zodat je ze kon spelen als een baas, Nu wordt je aangemoedigd om als een slak zonder hersens te spelen want hoe beter en sneller je speelt des te slechter de payout. Dat blijft toch een rare verandering van Rockstar. Wat dat betreft ben ik blij dat er nog mogelijkheden bestaan om te farmen zoals vroeger.
Als R* geen boeiende content meer maakt. Waarom dan klagen dat ze zo duur zijn als het toch je interesse niet heeft?Noctonix schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:41:
[...]
Als ze vanuit R* geen boeiende content meer uitbrengen, en alleen maar DLC met veel te dure voertuigen.. tja dan vindt ik het niet gek dat meer en deel via andere wegen geld probeert te scoren.
Als het te duur voor je is. Koop dan een sharkcard. Wil je geld verdienen? Doe danSniper vs Stunters, Survivals, Heists. Wat meer moet R* doen? Alles gratis maken. Ben je dan wel tevreden?
Ik snap niet waarom men zo klaagt dat ze zo weinig verdienen. Op een goeie avond heb ik 200K bij elkaar door missies en Sniper vs Stunters. Koop regelmatig ammo in voor 70K en ben nooit in de problemen gekomen.
Wat doen jullie dan dat jullie zo weinig geld hebben?
Hij heeft geld zatThe Outlaw schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:27:
[...]
Als R* geen boeiende content meer maakt. Waarom dan klagen dat ze zo duur zijn als het toch je interesse niet heeft?
Als het te duur voor je is. Koop dan een sharkcard. Wil je geld verdienen? Doe danSniper vs Stunters, Survivals, Heists. Wat meer moet R* doen? Alles gratis maken. Ben je dan wel tevreden?
Ik snap niet waarom men zo klaagt dat ze zo weinig verdienen. Op een goeie avond heb ik 200K bij elkaar door missies en Sniper vs Stunters. Koop regelmatig ammo in voor 70K en ben nooit in de problemen gekomen.
Een auto van focking 2 miljoen? heb hem wel gekocht, en hij rijdt heerlijk maar leuk is anders natuurlijk. waarom zo excessief duur? maak dat ding gewoon 1 mil net als de adder dat is namelijk een stuk beter te behappen voor de meeste mensen.
Niet iedereen heeft zin om constant missies te doen maar wordt daar bijna wel toe gedwongen met zulke prijzen.
Het heeft zeker m'n interesse wel, speel het vanaf launch en kan er niet vanaf blijven. Ik vind het alleen jammer dat ze zoveel potentiële kansen laten liggen.The Outlaw schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:27:
[...]
Als R* geen boeiende content meer maakt. Waarom dan klagen dat ze zo duur zijn als het toch je interesse niet heeft?
Geld is geen storende factor bij mij overigens. Ik kom online om gezellig te lullen met crew members en gezellig mee te doen met missies, freeroam en Daily objectives samen te doen.
Dat klagen over geld verdienen laat ik aan de rest over.
Nou gisteren ben ik eindelijk de eerste hacker tegen gekomen die behoorlijk bezig was. Dit figuur was iedereen aan het opblazen, rare dingen spawnen en tot slot begon hij op iedereen te schieten met een minigun. Echter kwamen daar geen kogels uit maar geldzakken. Nu heb ik ongevraagd een paar miljoen erbij. Ik heb geen idee hoe Rockstar hier over denkt qua ban. Ik had het geld niet nodig want ik heb toch bijna alles al aangezien ik 1250 speel uren erop heb zitten met m'n lvl 370. Maar kijken of Rockstar het weer netjes weghaald, anders hou ik het gewoon.
Ik heb een probleem met het behalen van de All in order challenge in GTA.
Aan het einde van de laatste setup voor de Prison Break Heist, bleef ik in een laadscherm hangen bij het betreden van mijn appartement. Ik heb 10 minuten gewacht, maar ik ben niet meer uit het laadscherm gekomen.
Ik heb toen de internet kabel eruit getrokken en daarna weer online gegaan. Nu heb ik dus wel de setup gehaald, maar als ik nu de heist opstart, dan geeft het spel aan dat ik mijn "All in order challenge progress" zal resetten als ik doorga.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen met de heists)
Aan het einde van de laatste setup voor de Prison Break Heist, bleef ik in een laadscherm hangen bij het betreden van mijn appartement. Ik heb 10 minuten gewacht, maar ik ben niet meer uit het laadscherm gekomen.
Ik heb toen de internet kabel eruit getrokken en daarna weer online gegaan. Nu heb ik dus wel de setup gehaald, maar als ik nu de heist opstart, dan geeft het spel aan dat ik mijn "All in order challenge progress" zal resetten als ik doorga.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen met de heists)
[ Voor 6% gewijzigd door AMD1800 op 07-07-2015 19:45 ]
voor de paar miljoen die jij hebt gekregen doen ze niet moeilijk zolang je het zelf maar niet mod hacked cheat of glitched. als je het per ongeluk oppakt is er niks aan de hand. of als ze het op je kop schieten. maakt niet uit.Sir_Hendro schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:38:
Nou gisteren ben ik eindelijk de eerste hacker tegen gekomen die behoorlijk bezig was. Dit figuur was iedereen aan het opblazen, rare dingen spawnen en tot slot begon hij op iedereen te schieten met een minigun. Echter kwamen daar geen kogels uit maar geldzakken. Nu heb ik ongevraagd een paar miljoen erbij. Ik heb geen idee hoe Rockstar hier over denkt qua ban. Ik had het geld niet nodig want ik heb toch bijna alles al aangezien ik 1250 speel uren erop heb zitten met m'n lvl 370. Maar kijken of Rockstar het weer netjes weghaald, anders hou ik het gewoon.
Dat ze geld uitdelen is nog niet eens zo erg. dat ze hele servers killen met een click op de knop en onzin spawnen op de weg. dat is pas irritant, laten we hopen dat een deze updates dat eens wordt gefixed,
[ Voor 15% gewijzigd door BruceLee op 08-07-2015 01:49 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Eergisteren was het wel oke maar gisteren was in vrijwel iedere lobby minimaal 1 hacker die iedereen aan het uitmoorden was. Ben dan maar snel missies en races gaan spelen.
Bij 1 heist zat ook een hacker in de groep waar we Avi Schwarzmann van het eiland moesten redden. Toen hij op zijn jetski zat kon hij explosies onder hem spawnen waardoor zijn ding als een supersonische raket over het water vloog.
Persoonlijk vind ik het niet zo leuk als hackers iedereen lopen te treiteren en oneerlijk voordeel hebben tegen over legitieme spelers. Er zijn slechts een paar kleine dingen die ik wel kan waarderen zoals op een geschikte plaats iets leuks spawnen waar iedereen lol aan heeft. Dan doe ik daar niet moeilijk over maar het moet niet het plezier bederven voor andere.
Bij 1 heist zat ook een hacker in de groep waar we Avi Schwarzmann van het eiland moesten redden. Toen hij op zijn jetski zat kon hij explosies onder hem spawnen waardoor zijn ding als een supersonische raket over het water vloog.
Persoonlijk vind ik het niet zo leuk als hackers iedereen lopen te treiteren en oneerlijk voordeel hebben tegen over legitieme spelers. Er zijn slechts een paar kleine dingen die ik wel kan waarderen zoals op een geschikte plaats iets leuks spawnen waar iedereen lol aan heeft. Dan doe ik daar niet moeilijk over maar het moet niet het plezier bederven voor andere.
Ik ben blij dat het op de huidige generatie consoles mee valt. Tenminste op de One nog niks gehad. Op de 360 wel het geld gedoe gehad en overal op straat een ufo waardoor rijden onmogelijk werd. En nog paar dingen. Maakte het niet leuker. Maar goed, geld is door Rockstar verwijderd. Aantal andere hacks waren ook weg. Nu op de One gaat het goed gelukkig.
Wellicht zou het beter zijn als Rockstar zelf servers zou hosten ipv players de host te laten zijn. Hierdoor wordt het namelijk wel erg makkelijk gemaakt voor hackers. Uiteraard zou het voor Rockstar dan wel duurder worden omdat ze dan ineens heel veel servers moeten aanschaffen en onderhouden. Op de 360 heb ik trouwens zelden tot nooit een hacker gezien. Dat komt omdat het op consoles sowieso veel lastiger is om een hacked client te draaien. Wat dat betreft speel ik dan ook graag nog af en toe de console versie.
T20: 2,2M
De kroket net geen 700.000
Muscle 225.000
De Coil 715.000
Brommer: 630.000
De kroket net geen 700.000
Muscle 225.000
De Coil 715.000
Brommer: 630.000

Hij is nu aan het downloaden op de ps4
Op de brommer na ga ik ze wel ff kopen
. Die brommer vind ik niks.
Ik wacht even op de rijeigenschappen. De Brawler wil ik wel hebben en heb ik het geld wel voor. Maar er moet ook nog een supercar bij naast de zentorno... even kijken welke van de 3 het eerste gaat komen dan. Heb net geen miljoen liggen. Dus als ik dan de Brawler koop, sta ik gelijk op 0, en dan nog niet eens getuned.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De Chino en kroket moeten er wel in, dus even bekijken wat ervoor plaats gaat maken. De Brawler en T20 ben ik nieuwsgierig naar. Als er al iemand online is vanavond die hem heeft testen. Is het niks dan laat maar, is het goed dan neem ik het wel. Maar goed wat moet eruit
. Geen extra garage
T20:
T20:

[ Voor 13% gewijzigd door Pannekoek81 op 08-07-2015 12:23 ]
Zie ik daar een omhoogkomende spoiler??? Geil!
yup, en als je remt veranderd hij ook van positie. net even getest in de SPnickvanozzie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:39:
Zie ik daar een omhoogkomende spoiler??? Geil!
Gaaf. Ben benieuwd naar de wegligging. Volgens de specs heeft ie lagere topsnelheid maar snellere acceleratie als Osiris.DigitalError schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:48:
[...]
yup, en als je remt veranderd hij ook van positie. net even getest in de SP
Nu nog een mooie test race "Zentorno VS Osiris VS T20".
een paar van mijn autos zijn opeens weg sinds de update, mijn klassieke autos de rest heb ik allemaal nog
Update:
ze stonden in storage in een andere garage.
ook zijn al je autos verdeeld over al je garages
Update:
ze stonden in storage in een andere garage.
ook zijn al je autos verdeeld over al je garages
[ Voor 33% gewijzigd door BruceLee op 08-07-2015 13:10 ]
heb de chino voorlopig mat zwart gemaakt, ook echt een mooie bak!
hoe is de handling van die kroket? want die kroket classic vondt ik echt als een dweil rijden.
hoe is de handling van die kroket? want die kroket classic vondt ik echt als een dweil rijden.
Mooie FPS drops nu sinds de update
Alle custom plates die ik ooit in de app gemaakt heb staan nu bij de LSC onder plates, dus kan elke plate nu op een willekeurige auto gooien
Daklicht van de Brawler kun je niet gebruiken? Beetje jammer dit.
T20 is eerder T2.000.000.
Die Kroket ziet er wel heel gaaf uit topless. Damn. Moet echt gaan kiezen welke auto ik daarvoor ga veranderen
Die Kroket ziet er wel heel gaaf uit topless. Damn. Moet echt gaan kiezen welke auto ik daarvoor ga veranderen
Wel meer moeite in de T20 stoppen met die vleugel, en dan niet die lichten van de brawler kunnen gebruiken inderdaad. Zo jammer weer dit.The Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:36:
Wel fijn dat je nu achteraf in de customs nog kunt bepalen of je met of zonder dak wilt
Ja, die Blackfin zonder dak is echt een pareltje.
Maar hoe rijdt ie?The Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:48:
Ja, die Blackfin zonder dak is echt een pareltje.
Geen idee haha. Ben te druk met Rocket League momenteel. Maar die T20 schijnt aardig mee te kunnen met de Osiris. Dat mag ook wel voor 2,2 miljoen.
Toevallig ook nieuwe Pegasus voertuigen, of nu alleen normale voertuigen voor in je garage?
Er is een boot. Lampadati Torro. Kost wel meer dan 1,5 miljoen.Sir_Hendro schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:54:
Toevallig ook nieuwe Pegasus voertuigen, of nu alleen normale voertuigen voor in je garage?
Net even getest met MrMistral, Osiris vs T20: maakt geen moer uitThe Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:53:
Geen idee haha. Ben te druk met Rocket League momenteel. Maar die T20 schijnt aardig mee te kunnen met de Osiris. Dat mag ook wel voor 2,2 miljoen.
Aan elkaar gewaagd dus?DigitalError schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:57:
[...]
Net even getest met MrMistral, Osiris vs T20: maakt geen moer uit
Ja wij vonden de verschillen in ieder geval minimaal.
Mja... boten zijn echt nutteloos, net zoals het gouden vliegtuig en helicopter. Ik koop wel alle nieuwe auto's van me centjes.The Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:55:
[...]
Er is een boot. Lampadati Torro. Kost wel meer dan 1,5 miljoen.
Jammer van de daklampen dan.The Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:36:
Al paar auto's bedacht die er wel uit kunnen.
Vanavond in ieder geval de Kroket, T20 en Chino kopen. Brawler even bedenken welke daarvoor aan de kant gaat.
Brawler is dus een off-road vehicle en dan ben ik benieuwd of de Sanchez nog steeds de beste off-roader is of dat de Brawler deze van zijn troon zal verstoten.
Patchnotes zijn er: https://support.rockstarg...Xbox-One-PS3-Xbox-360-PC-
ik speel nu sinds een paar dagen online, en heb al enkele auto's gestolen, op bestelling..
Is het echter ook mogelijk om een willekeurige auto aan los santos customs te verkopen? Bij het strand en in vinewood staan altijd wel chique auto's..
Is het echter ook mogelijk om een willekeurige auto aan los santos customs te verkopen? Bij het strand en in vinewood staan altijd wel chique auto's..
Sommige "niet al te hete" auto's kun je eens per 48 minuten verkopen aan de los santos customsgreatgonzo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:37:
ik speel nu sinds een paar dagen online, en heb al enkele auto's gestolen, op bestelling..
Hier kun je de prijzen vinden van auto's die je kan doorverkopen.CappieL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Sommige "niet al te hete" auto's kun je eens per 48 minuten verkopen aan de los santos customs
http://gta.wikia.com/Los_Santos_Customs_Vehicle_Prices
De duurdere modellen die niet op de lijst voorkomen zijn 'too hot' vanwege trackers etc, die willen ze bij Los Santos niet opkopen.
Er rijden wel een paar "getunede" autos rond die meer opleveren. Waaronder een Sentinel
Te vinden tussen: 22:00 - 04:00
Te vinden tussen: 22:00 - 04:00
Hundreds of new clothing items, including new luxury outfits and accessories, have been added to the Clothes Stores for male and female characters in GTA Online.
hahaha ik zag er eerder 10 ofzo
dit geldt zeker voor Part 1 & 2 samen
hahaha ik zag er eerder 10 ofzo

Zeker ook weer 50K per outfit?
Waren een x aantal sweaters en overcoats, zo rond de 10k per stuk
Ruimte maken en geld verdienen voor de T2 en de Brawler
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Heb de T20 getest (blanco, geen upgrades) en moet zeggen dat hij niet beter is dan de Osiris.Jeroenimoes schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:11:
Ruimte maken en geld verdienen voor de T2 en de Brawler
Probeer het nog even met upgrades14ml337 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:14:
[...]
Heb de T20 getest (blanco, geen upgrades) en moet zeggen dat hij niet beter is dan de Osiris.
Krijgen jullie deze melding ook op Social Club?
SPECIAL 25% REBATE ON A NEW VEHICLE FROM LEGENDARY MOTORSPORT
In order to qualify for the Legendary Motorsport Rebate, you must complete the following actions by July 15, 2015:
Be on the Rockstar Games Mailing List
Have a verified email address
Be a member of any Crew
Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015. Rebate cash will be deposited into your in-game Maze Bank account by July 19, 2015.
Is me niet opgevallen. Ik vind het wel typisch.The Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Probeer het nog even met upgrades
Krijgen jullie deze melding ook op Social Club?
[...]
Adder gaat 250 mph
Osiris gaat 230 mph
T20 gaat 220 mph
Zentorno gaat 213 mph
Als je upgrades koopt, zie je t balkje van de topsnelheid nooit veranderen. Hoe komt het dan dat de T20 (zonder Catch up/slipstream) toch langzamer is dan de zentorno?
Maar het gaat toch om meer dan alleen topsnelheid jongens14ml337 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:26:
[...]
Is me niet opgevallen. Ik vind het wel typisch.
Adder gaat 250 mph
Osiris gaat 230 mph
T20 gaat 220 mph
Zentorno gaat 213 mph
Als je upgrades koopt, zie je t balkje van de topsnelheid nooit veranderen. Hoe komt het dan dat de T20 (zonder Catch up/slipstream) toch langzamer is dan de zentorno?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En de statistieken op de website van LegendaryMotorsports zijn nou niet écht betrouwbaar he.
Eens. maar kun je het verklaren?Jeroenimoes schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:28:
[...]
Maar het gaat toch om meer dan alleen topsnelheid jongensacceleratie, handling
Dat zou jaren van Top Gear alleen al duidelijk moeten hebben gemaakt
Wat kost die Lampadti Brawler ? Die vindt ik er echt episch uit zien doet mij denken aan de film Transformers
Het is de Coil Brawler en hij cost 715krwbk schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:42:
Wat kost die Lampadti Brawler ? Die vindt ik er echt episch uit zien doet mij denken aan de film Transformers
Verwijderd
Zowel de info op de legendary motorsport site als in LSC zijn niet betrouwbaar. Het enige betrouwbare is zelf de auto's upgraden en testen, wat broughy1322 bijvoorbeeld voor je doet bij elke update
-.-DigitalError schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:43:
[...]
Het is de Coil Brawler en hij cost 715k
Dat is wel erg veel. Is hij de moeite waard?
Vind ik wel, hij rijdt lekker en nog snel ookrwbk schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:45:
[...]
-.-
Dat is wel erg veel. Is hij de moeite waard?
SPECIAL 25% REBATE ON A NEW VEHICLE FROM LEGENDARY MOTORSPORT
In order to qualify for the Legendary Motorsport Rebate, you must complete the following actions by July 15, 2015:
Be a member of any Crew
Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015. Rebate cash will be deposited into your in-game Maze Bank account by July 19, 2015.
Dit krijg ik net op social club
Dan krijg ik nog wel wat terug als het goed Is !
Be a member of any Crew
Je betaald natuurlijk niet voor niets 2,2 miljoen
Zelfde is toch met auto's die al enorme acceleration hebben, maar door de upgrades die balk ver 'buiten' bereik zou liggen? Die balkjes samen met de 'geschreven topsnelheid' zijn puur fictief.14ml337 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:26:
[...]
Adder gaat 250 mph
Osiris gaat 230 mph
T20 gaat 220 mph
Zentorno gaat 213 mph
Op reddit heeft ooit uitleg gestaan, iets met de 120MPH limiet. Sinds de PC versie hebben ze wel veel meer data kunnen vinden (staat gewoon in de bestanden) en is alles iets accurater op diverse sites gekomen, maar ingame info klopt totaal niet (al begreep ik dat het gros van de speedometers in auto's nu redelijk kloppen).
Rond 10 minuten in dit filmpje zit je nog een 'echte' test op basis van een marker, tijd en 'distance to target'.
YouTube: Grand Theft Auto V (PS3) - The most horrible police AI ever in GTA
Dit is met de Entity die gemiddeld maar 'net' boven de 120MPH uit komt.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2015 17:14 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Duidelijk verhaal. Het valt me alleen al tijden op. De achtergrond was mij niet bekend. Bedankt!SinergyX schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:10:
[...]
Zelfde is toch met auto's die al enorme acceleration hebben, maar door de upgrades die balk ver 'buiten' bereik zou liggen? Die balkjes samen met de 'geschreven topsnelheid' zijn puur fictief.
Op reddit heeft ooit uitleg gestaan, iets met de 120MPH limiet. Sinds de PC versie hebben ze wel veel meer data kunnen vinden (staat gewoon in de bestanden) en is alles iets accurater op diverse sites gekomen, maar ingame info klopt totaal niet (al begreep ik dat het gros van de speedometers in auto's nu redelijk kloppen).
Dus neem gewoon de auto die lekker klinkt, leuk oogt en voor jou fijn rijd, al mag die adder zo supersnel zijn, vind het een lelijk ding en een draak om mee te rijden. Ik blijf lekker Turismo14ml337 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:14:
[...]
Duidelijk verhaal. Het valt me alleen al tijden op. De achtergrond was mij niet bekend. Bedankt!
Wat ik mij af vraag is of dat op all time shopping is of wat ik tussen nu en 15 juli koop.rwbk schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:48:
verhaal
Zoek eens de video up van Gun1t123 Zentorno VS Osiris en je zult zien dat na verschillende dragraces ze de topsnelheid niet significant van elkaar kunnen onderscheiden.14ml337 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:26:
[...]
Adder gaat 250 mph
Osiris gaat 230 mph
T20 gaat 220 mph
Zentorno gaat 213 mph
Deze jongen is deel van een community waarbij ze sommige races duizendmaal doornemen en je ziet dat ze dan inééns een paar seconden sneller zijn met de Osiris dan het hele jaar ervoor met enkel de Zentorno als leider.
Er zijn ook zaken als de spoilers die blijkbaar van invloed kunnen zijn op de bochten en dergelijke (sommige doen lange duur races van 1 à 2 uur en kennen de auto's erg goed).
In conclusie R-star levert de onjuiste informatie als het aankomt op de eigenschappen van voertuigen.
De race community levert die wel. (Bijv. waarom je offroad tire Turismo veel makkelijker over de stoeprand gaat).
[ Voor 0% gewijzigd door Basilange op 08-07-2015 18:19 . Reden: significant toegevoegd ]
Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015.Suicyder schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:37:
[...]
Wat ik mij af vraag is of dat op all time shopping is of wat ik tussen nu en 15 juli koop.
Zoals ik zeg alltime of vanaf nu tot 15 juli. Als het alltime is ben ik screwed, want mijn 1e van hun was een Vaccarwbk schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:25:
[...]
Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015.
het meest logische is vanaf nu natuurlijk
Als je het vertaald before = voorSuicyder schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:34:
[...]
Zoals ik zeg alltime of vanaf nu tot 15 juli. Als het alltime is ben ik screwed, want mijn 1e van hun was een Vacca
Er staat before 15 july of te wel voor de 15de van juli.
Het staat er gewoon letterlijk voor de 15de van juli. In mijn geval is dat een Carbonizzare
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.