Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
MrMistral schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:16:
[...]

De Blade is de beste muscle car voor races. Op lange rechte stukken wint de Dominator echter. Race je dus bijv route 68 ofzo, dan heb je meer kans met een dominator. Keerzijde is dat ie sneller uitbreekt.
Niks gaat boven de Karin Sultan RS :P

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Ik vind de blade echt een van de minste wagens in het geheel. Rijdt voor geen meter imho. Maar het is niet zo slecht als de hotknife dat is echt een ramp
De slamvan rijdt nog beroerder. Die remweg slaat nergens op.

Vigero rijdt ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:16
Vigero rijd idd lekker. De slamvan is niet echt een race wagen eerder een cruise wagen imho

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Ja precies. Eigenlijk vind ik alle muscle cars gewoon ruk, het is echt niet mijn ding. Maar als het er al eentje moet zijn vind ik persoonlijk de Dominator het fijnst rijden, teminste met upgrades. Zonder upgrades rijdt de Gauntlet iets beter.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Noctonix schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:02:
[...]

Niks gaat boven de Karin Sultan RS :P
Zelfs geen Stirling? :+
[...]

Ik vind de blade echt een van de minste wagens in het geheel. Rijdt voor geen meter imho. Maar het is niet zo slecht als de hotknife dat is echt een ramp
Hotknife en slamvan zijn idd drama. Bij de laatste begin je al te remmen bij het begin van de straat.
Maar trust me. Er is laatst een racecompetitie geweest met de Tweakscrew PS4 en ik race zelf regelmatig met de GTA Racecrew, met een Gauntlet heb je niets te zoeken. De Dominator is echt alleen een optie als je de bochten aankan en dan nog verlies je veel tijd ten opzichte van de Blade :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben wel benieuwd welke muscle volgens jou beter is om te racen.. Ben het verder met je eens als je eigenlijk bedoelt dat alle muscles een slecht weggedrag hebben t.o.v. de andere autoklasses..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat Rockstar van die flutwagens blijft toevoegen aan de muscle klasse. Competite voor de Blade en Dominator zou echt welkom zijn. Een Equus Bass bijvoorbeeld. Prima bak voor die klasse

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Een wat moderne muscle/hotrod wagen zou mooi zijn zeker als het er dan ook nog een beetje performde zou het helemaal netjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:34
Het viel me laatst op dat de Stirling gt een vrijwel rechtstreekse kopie is van de Mercedes Benz 300 SLR Uhlenhaut coupé Best cool, want t is een exclusieve wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De stirling GT klinkt ook gewoon bruut en is een van de snelste sports classic autos in de game op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AMD1800 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:29:
Het viel me laatst op dat de Stirling gt een vrijwel rechtstreekse kopie is van de Mercedes Benz 300 SLR Uhlenhaut coupé Best cool, want t is een exclusieve wagen.
Is de prijs ook naar he. Volledig getuned zit je al over de miljoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:07:
[...]

Is de prijs ook naar he. Volledig getuned zit je al over de miljoen :+
Maar hij is het waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mits je vaker sports classics races zal rijden.. en anders alleen kopen als je genoeg cash hebt waar je geen andere bestemming voor hebt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kju schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:26:
[...]

Mits je vaker sports classics races zal rijden.. en anders alleen kopen als je genoeg cash hebt waar je geen andere bestemming voor hebt.. :)
Het zou je bestemming moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat laatste dus :). Aantal races zijn de laatste tijd hard afgenomen. Vanwege Batman nu ook even minder online. Maar het is een hele mooie wagen en rijdt super :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Het zou je bestemming moeten zijn :+
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:30:
[...]

Dat laatste dus :). Aantal races zijn de laatste tijd hard afgenomen. Vanwege Batman nu ook even minder online. Maar het is een hele mooie wagen en rijdt super :).
Eensch, ook over Batman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:34
[...]

Of je koopt m gewoon omdat ie mooi is. Hij rijdt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel zullen er daadwerkelijk verkocht zijn?

Je kan beter met een aantal wat missies doen en een heist dan heb je ook vrij snel een leuk bedrag bij elkaar. Heists met hetzelfde team in de juiste volgorde is al 2 miljoen en dan nog keer de opbrengst van de heists. Niet dood gaan levert 10 miljoen extra op.

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ja tog.

[ Voor 56% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je weet toch, tis wel de makkelijke weg, maar toch, dat gekloot soms als je iets wilt hebben :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:40:
je weet toch, tis wel de makkelijke weg, maar toch, dat gekloot soms als je iets wilt hebben :P 8)7
Wat Pannekoek zegt. Join anders gewoon de Freedom Crew of Tweakscrew en ga missies en heists doen. Veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:34
En dan later zeuren omdat je alles hebt en de game geen doel of uitdaging meer biedt. Puur omdat de ' easy way' gebruikt is en dat de persoon zelf de oorzaak is van het gebrek aan doel/uitdaging.

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Vandaag ps4 binnen, nu even uitzoeken hoe ik mijn stats overzet van mijn x360. Dan kan ik ook de heist gaan proberen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:32

The_Worst

Unox

The Outlaw schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:53:
[...]

Van die shark cards? Die boeren daar goed van hoor. Tientallen miljoenen schijnen ze gevangen te hebben.
Ze zeggen ook dat ze de DLC gratis kunnen aanbieden mede doordat er shark-cards gekocht worden.

Dus het zal ze wel wat opleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 25-06-2015 18:59 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
The_Worst schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Ze zeggen ook dat ze de DLC gratis kunnen aanbieden mede doordat er shark-cards gekocht worden.

Dus het zal ze wel wat opleveren.
Klopt idd. Wat dat betreft is het natuurlijk ook zo; als ze dat niet zouden hebben, zou alle dlc nog gratis worden uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Is er ook een ps4 crew? Zou leuk zijn om weer met een paar tweakers samen te spelen!

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:35:
Is er ook een ps4 crew? Zou leuk zijn om weer met een paar tweakers samen te spelen!
Yep en nog erg gezellig ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-10 12:36
The Outlaw schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:30:
Part 2 van de Ill Gotten Gains DLC komt volgende maand (bron)
Kwam via je link deze tegen, dikke skills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 19:38

Ktenolix

Pijlsnel

lol dat_physics @ filmpje hierboven :p

Ik had gisteren iets vreemds, ik ging online, maar zag tot mijn verbazing mijn favoriete auto niet meer in de garage (de Dukes). Ik had ook geen clan meer. Dus ik belde m'n mechanic om m'n Dukes af te leveren (stond nog wel in het lijstje). Die zei dat ie em ging brengen, maar er kwam niks. Later nog een keer proberen, maar toen was de Dukes uit m'n lijst verdwenen. :/ Mors Mutual had em ook niet.. Na een restart van de game was het gelukkig weer over, maar toch vreemd.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Ik heb een nieuw truckje ontdekt op de 1st gen versie van GTA die erg handig is voor de finale van Pacific Standard.

Vliegende motorbikes

[ Voor 97% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-07-2015 12:41 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiQo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:09:
[...]

Kwam via je link deze tegen, dikke skills 8) [video]
Dikke skills inderdaad! Tof wat die gasten er allemaal mee kunnen. Als ik wat probeer eindigt dat meestal in een faceplant ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heel erg gaaf. Hoe hou je je fiets/motor trouwens in 1 bepaalde stand in de lucht? Met de controller (xbox 360) of met het TB ben ik de hele tijd aan het voor en achteruit corrigeren, want de beweging gaat in principe altijd door, terug naar neutraal.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:28:
lol dat_physics @ filmpje hierboven :p

Ik had gisteren iets vreemds, ik ging online, maar zag tot mijn verbazing mijn favoriete auto niet meer in de garage (de Dukes). Ik had ook geen clan meer. Dus ik belde m'n mechanic om m'n Dukes af te leveren (stond nog wel in het lijstje). Die zei dat ie em ging brengen, maar er kwam niks. Later nog een keer proberen, maar toen was de Dukes uit m'n lijst verdwenen. :/ Mors Mutual had em ook niet.. Na een restart van de game was het gelukkig weer over, maar toch vreemd.
Waren problemen met de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

DigitalError schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:21:
[...]

Waren problemen met de servers
Dit kan ik beamen. Ik dacht gisteren ook even een uurtje te gaan spelen, eerste misie word ik halverwege uitgeknikkerd met error failed to download job en daarna kon ik niet meer online... Helemaal top weer, gelukkig had ik nog andere dingen te doen.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 23:01
Gisteravond vanaf een uurtje of 22:00 22:30 heb ik geen problemen meer gehad en kon ik gewoon heists spelen.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
ligt sc er nu weer uit? (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blingstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 13:01
Ik krijg GTAV ook niet opgestart nu. Vanmiddag werkte het wel.
Ik moet me ook eens aanmelden voor de crew. Alleen of met een PUG is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Kan je unlocks verdienen met vlieg-, boot en fietsraces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:20

Fanta

FordPerformance™️

Yup. Bepaalde kleuren bij LSC.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De #ILLGottenGains2 DLC komt volgende week. Leeg die spaarrekening maar weer!
The second haul of high-end goods currently en route to Los Santos' luxury shops and dealerships. We're pleased to announce that the Ill-Gotten Gains Update: Part Two will arrive for all platforms next week, on Wednesday July 8th. This new collection of extravagant attire and potent transportation also includes the debut of the previously PC-exclusive 'The Lab' radio station across all four console platforms.
Stay tuned for more details on next week's update, including particulars for our second Ill-Gotten Gains Social Club Event Weekend kicking off on Friday, July 10th. For now, check out at a sample of what’s coming up via our screenshot gallery - and for players who didn’t get last year’s Independence Day Special, look for the return of old favorites at reduced rates, including the Firework Rocket Launcher.

From the San Chianski Mountain Range to the sidewalks of Vinewood Boulevard, the stylish Coil Brawler is equipped to handle any terrain.

Docktease expands its fleet with the classic Lampadati Toro.

New shipments of clothing and accessories are available at high end retailers across Los Santos.

The Invetro Coquette BlackFin offers a new body style on an old favorite.

The extremely powerful and damaging, single-shot Marksman Pistol.

The blazingly fast Progen T20 is built from the ground up for quick getaways and street-tuning.

Knuckledusters from Ammu-Nation offer a personal way to connect with new friends all over Los Santos.

Represent your local custom shop in the Vapid Chino with a Los Santos Customs Plaque.

Luxury meets raw power with the Dinka Vindicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Oei, daar gaan mijn spaarcenten. Die nieuwe auto's komen zeker in mijn garages te staan. Hopen dat ze niet te duur worden.. Was geen superfan van de Osiris, dus die ga ik waarschijnlijk inruilen voor de T20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanta schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:18:
Oei, daar gaan mijn spaarcenten. Die nieuwe auto's komen zeker in mijn garages te staan. Hopen dat ze niet te duur worden.. Was geen superfan van de Osiris, dus die ga ik waarschijnlijk inruilen voor de T20!
Ik heb meer ruimte nodig :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, kom op met die 4e property!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Bekend probleem.. Ik heb 3 garages vol staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Same here :) ik ga de wagens halen behalve de muscle car and classic sports cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Ik ga waarschijnlijk mijn stinger gt en monroe inruilen voor die nieuwe coquette. Die chino vind ik niet zo boeiend, maar mezelf kennende ga ik hem toch uitproberen. Als hij sneller dan de dominator is, gebruik ik hem voor races. Die nieuwe boot doet me weinig, en die motor zal niet sneller zijn dan de akuma vermoed ik. Hij ziet er wel mooi uit, dus als het een koopje is gaat mijn bati er uit. Kom maar op met die dlc, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die boot lijkt als 2 druppels water op die speeder :( beetje jammer weer dit.
De Chino ga ik sowieso wel even bekijken en die p20 komt er ook wel. De rest is maar ff afwachten wat de prijzen zijn en ff testen bij mede-crewgenoten ;)
Als die nieuwe coquette net zo rijdt als de oude dan sla ik die sowieso al over, dat waren net natte dweilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
DigitalError schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:54:
Die boot lijkt als 2 druppels water op die speeder :( beetje jammer weer dit.
De Chino ga ik sowieso wel even bekijken en die p20 komt er ook wel. De rest is maar ff afwachten wat de prijzen zijn en ff testen bij mede-crewgenoten ;)
Als die nieuwe coquette net zo rijdt als de oude dan sla ik die sowieso al over, dat waren net natte dweilen :+
Gewoon charkcards kopuh! :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik ga de P20 zoiezo halen daarnaast komt the coil brawler in mijn garage en ik denk dat ik de motor ook ga halen als hij sneller is dan de batti. De weapons ga ik ook halen. Ik baal ervan geen nieuwe appartments/villas en/of garages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RP is niet boeiend. Velen van ons hebben al een level die "no-lifer" uitstraalt :+
Maar cash.. Daar had ik wel een echt dubbel weekje van gewild en dan voor alle jobs zoals we vorig jaar twee keer hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik hoop dat de musket ook te koop is deze ronde van 4th of juli festiviteiten zie hem niet genoemd staan namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik hoop het is wel een geinig wapen niet dat je het dagelijks zult gebruiken want volgens mij is het een single shot dus niet mega rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Liberator gelijk gekocht, beste auto om mee rond te rijden zonder op het verkeer te letten. En tenminste met uitstraling ipv die saaie Marchal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop trouwens dat die coil brawler geen electrische auto is, aangezien 'die andere coil' wel een electrische auto is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:10
Die modders zijn wel zwaar irritant aan het worden zeg... sta ergens afk om wat drinken etc te pakken. (gisteren avond)

Kom terug heb ik in eens een paar miljoen extra gekregen, handig om dit aan te geven bij rockstar? niet dat ik het geld erg vindt, maar wil geen ban op lopen om zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:27:
Die modders zijn wel zwaar irritant aan het worden zeg... sta ergens afk om wat drinken etc te pakken. (gisteren avond)

Kom terug heb ik in eens een paar miljoen extra gekregen, handig om dit aan te geven bij rockstar? niet dat ik het geld erg vindt, maar wil geen ban op lopen om zoiets.
Rockstar houdt regelmatig sweeps om oneerlijk gekregen geld weg te halen. Maar je kan het ook spenderen natuurlijk. Die spullen pakken ze dan niet van je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 19:28
Dit spel stikt van de cheaters. Er is geen hol meer aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:10
The Outlaw schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:30:
[...]

Rockstar houdt regelmatig sweeps om oneerlijk gekregen geld weg te halen. Maar je kan het ook spenderen natuurlijk. Die spullen pakken ze dan niet van je af.
thanks, ene kant vind ik het geld niet erg. andere kant vind ik persoonlijk juist leuk naar een bepaald doel toe te werken. En als je alles al kan kopen vind ik de uitdaging wel wat zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik vermoed dat coil een fabrikant word die vooral speciale wagens uit brengt zoals een volledige elictrische wagen (Tesla) en nu dan de brawler (Local Motorsports). Dus de twee wagens in de coil class komen nu al van 2 verschillende kleine fabrikanten af. Ik vermoed dat alle andere wagens die coil nog gaat krijgen ook van kleine niche fabrikanten afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:37:
Ik vermoed dat coil een fabrikant word die vooral speciale wagens uit brengt zoals een volledige elictrische wagen (Tesla) en nu dan de brawler (Local Motorsports). Dus de twee wagens in de coil class komen nu al van 2 verschillende kleine fabrikanten af. Ik vermoed dat alle andere wagens die coil nog gaat krijgen ook van kleine niche fabrikanten afkomen.
http://gta.wikia.com/Coil

Coil is in GTA dus een auto en wapenfabrikant, wist niet dat hun ook wapens maakten hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ja ze maken de railgun rifle die returning players in single player hebben. In het begin werd gezegd dat coil de fabrikant tesla was maar dat kan dus niet want de brawler is gemaakt door local motorsports. Dus het lijkt erop dat coil een allegaartje word van diverse fabrikanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:46:
Ja ze maken de railgun rifle die returning players in single player hebben. In het begin werd gezegd dat coil de fabrikant tesla was maar dat kan dus niet want de brawler is gemaakt door local motorsports. Dus het lijkt erop dat coil een allegaartje word van diverse fabrikanten
De Combat PDW die we als nieuw wapen kregen in IGG1 is ook van hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
The Outlaw schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:01:
[...]

De Combat PDW die we als nieuw wapen kregen in IGG1 is ook van hun :)
Klopt inderdaad maar goed ze maken een hele hoop random stuff dus vandaar dat ik geloof dat het een soort van verzamelnaam is voor rockstar waar ze alles wat niet in een andere fabrikant past daar maar in gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Erg leuk die Independence Playlist! Vooral de race met monster trucks is heel leuk en chaotisch.

Vergeet ook niet om alle event exclusive items te kopen (mits je er geld voor hebt). Volgens mij is dit de hele lijst:
- Musket gun
- Fireworks Launcher
- Sovereign motor
- Liberator Pegasus Vehicle
- 5x outfit
- aantal maskers

Heb ik iets gemist? Mocht je iets weten hoor ik het graag, dan kan ik het dit weekend nog snel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:00:
Erg leuk die Independence Playlist! Vooral de race met monster trucks is heel leuk en chaotisch.

Vergeet ook niet om alle event exclusive items te kopen (mits je er geld voor hebt). Volgens mij is dit de hele lijst:
- Musket gun
- Fireworks Launcher
- Sovereign motor
- Liberator Pegasus Vehicle
- 5x outfit
- aantal maskers

Heb ik iets gemist? Mocht je iets weten hoor ik het graag, dan kan ik het dit weekend nog snel kopen.
Ik vond vorig jaar alleen de liberator, de launcher en de musket de moeite waard.
De rest heb ik wel gekocht maar gebruik het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

DigitalError schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:11:
[...]

Ik vond vorig jaar alleen de liberator, de launcher en de musket de moeite waard.
De rest heb ik wel gekocht maar gebruik het nooit
Weet je toevallig of je na het event nog ammo voor de launcher kan kopen? De Liberator is inderdaad fantastisch, veel leuker dan de Marshall (ook al rijden ze hetzelfde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:22:
[...]

Weet je toevallig of je na het event nog ammo voor de launcher kan kopen? De Liberator is inderdaad fantastisch, veel leuker dan de Marshall (ook al rijden ze hetzelfde).
Nope, geen ammo meer beschikbaar helaas dus wees er zuinig op vanaf maandag :+
of schiet alles op dinsdag op zoals ik waarschijnlijk zou doen hahaaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

DigitalError schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:24:
[...]

Nope, geen ammo meer beschikbaar helaas dus wees er zuinig op vanaf maandag :+
of schiet alles op dinsdag op zoals ik waarschijnlijk zou doen hahaaha
Dat is echt jammer! Vind eigenlijk dat je na aanschaf gewoon ammo moet kunnen blijven kopen... Maar het is niet anders!

Nu maar wachten op woensdag voor de nieuwe update en ondertussen dit weekend door naar level 120 (nog 5 levels) voor de minigun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:26:
[...]

Dat is echt jammer! Vind eigenlijk dat je na aanschaf gewoon ammo moet kunnen blijven kopen... Maar het is niet anders!

Nu maar wachten op woensdag voor de nieuwe update en ondertussen dit weekend door naar level 120 (nog 5 levels) voor de minigun.
Ja vorig jaar ging ook iedereen over de zeik, maar dat interesseert ze niet blijkbaar.
Of ze moeten het nu ineens wel beschikbaar laten, maar ik zou er in ieder geval niet blind vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Ik wil die liberator ook nog maar moet nog 150k en heb dit hele weekend geen tijd om te spelen :L dan maar full priced een keertje kopen. BTW komen die Marshal en die liberator in je garage te staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Liberator staat normaal niet in de catalogus... dus ook niet voor de volle mep. Wel de Marshall, maar die is lelijk :P (Wel goedkoper)

Hij komt niet in je garage en is niet te tunen. Pegasus bellen en voor 200$ leveren ze hem in de buurt ergens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top dat de musket terug is. Tijdje terug was deze plots uit mn wapen wiel. Vind het een mooi wapen. Dus is nu weer toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:27:
Ik wil die liberator ook nog maar moet nog 150k en heb dit hele weekend geen tijd om te spelen :L dan maar full priced een keertje kopen. BTW komen die Marshal en die liberator in je garage te staan ?
Als je wil mag je m'n liberator een keer uitproberen. Is echt niet de moeite waard. Heb het misschien 2 keer bij Pegasus opgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Kju schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 21:02:
[...]

Als je wil mag je m'n liberator een keer uitproberen. Is echt niet de moeite waard. Heb het misschien 2 keer bij Pegasus opgevraagd.
aah dat wou ik weten ze komen beiden niet in je garage te staan dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Iedereen klagen over geld gedropt krijgen door cheaters. Wou dat het op de PS4 zo'n feest was. Kom nooit boven de 300k eigenlijk :P

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 11:24

SomerenV

It's something!

Kecin schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 21:52:
Iedereen klagen over geld gedropt krijgen door cheaters. Wou dat het op de PS4 zo'n feest was. Kom nooit boven de 300k eigenlijk :P
Stiekem vind ik het niet erg hoor O-) Moet niet de spuigaten uitlopen uiteraard maar als casual speler is het praktisch onmogelijk een hoop geld bij elkaar te sprokkelen. Vaak spelen ik een maat van me eventjes ter vermaak, doen wat missies en that's it. Een paar keer een heist gedaan, maar daar gaat meteen zoveel tijd in zitten :+

Overigens ben ik niet het type dat te koop loopt met zijn 'speeltjes'. Dus geen overdreven velgen, chromen paintjob en belachelijke kleding met idem wapens. En we zitten vaak in een private server zodat we in alle rust aan kunnen kloten.

[ Voor 17% gewijzigd door SomerenV op 03-07-2015 22:29 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SomerenV schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:27:
[...]

Stiekem vind ik het niet erg hoor O-) Moet niet de spuigaten uitlopen uiteraard maar als casual speler is het praktisch onmogelijk een hoop geld bij elkaar te sprokkelen. Vaak spelen ik een maat van me eventjes ter vermaak, doen wat missies en that's it. Een paar keer een heist gedaan, maar daar gaat meteen zoveel tijd in zitten :+

Overigens ben ik niet het type dat te koop loopt met zijn 'speeltjes'. Dus geen overdreven velgen, chromen paintjob en belachelijke kleding met idem wapens. En we zitten vaak in een private server zodat we in alle rust aan kunnen kloten.
Dan blijft het wel leuk ja :). Iedereen heeft verder supercars e.d. en heb vanwege werk gewoon te weinig tijd om zoveel te spelen dat ik ook normaal kan verdienen. Vooral de laatste update waren de kosten erg hoog voor goodies. Beetje jammer, dacht een Zentorno te willen kopen en nu zijn er al weer snellere auto's. De investering gaat dus ook niet lang mee. Ze willen natuurlijk het liefst dat ik Shark cards koop :P

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:27:
[...]

Niet zo onmogelijk hoor. Als je wat langer speelt dan heb je de duurste dingen wel. 3 huizen. Vliegtuigen. Etc. Dan is het met name nog wisselen met auto's en kleuren. Nieuwe troep kopen zoals de nieuwe autos en kleding. Mooie kleuren voor de wapens. Maar sparen gaat dan toch sneller dan in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Kecin schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:58:
[...]

Dan blijft het wel leuk ja :). Iedereen heeft verder supercars e.d. en heb vanwege werk gewoon te weinig tijd om zoveel te spelen dat ik ook normaal kan verdienen. Vooral de laatste update waren de kosten erg hoog voor goodies. Beetje jammer, dacht een Zentorno te willen kopen en nu zijn er al weer snellere auto's. De investering gaat dus ook niet lang mee. Ze willen natuurlijk het liefst dat ik Shark cards koop :P
Zentorno is ongeveer even snel als de Osiris. Niet het 250k prijsverschil waard. Osiris is wel mooier maar daar wilde ik niet op wachten. Heb gisteren dus de Zentorno gekocht en geüpgradet. Van 980k (sinds ~maart voor gespaard) naar slechts 5k. Zodat ik wat makkelijker upgrades kan verdienen in races maar het valt alsnog niet mee met slechts de tier 1 upgrades vrijgespeeld.

Nu maar weer missies en races doen en wellicht Is beginnen met de heists. Nog geen 1 van gedaan. :+

Maar vanaf dinsdag Rocket League dus dan is het de komende maand geen andere spellen meer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

The_Worst schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:45:
[...]

Zentorno is ongeveer even snel als de Osiris. Niet het 250k prijsverschil waard. Osiris is wel mooier maar daar wilde ik niet op wachten. Heb gisteren dus de Zentorno gekocht en geüpgradet. Van 980k (sinds ~maart voor gespaard) naar slechts 5k. Zodat ik wat makkelijker upgrades kan verdienen in races maar het valt alsnog niet mee met slechts de tier 1 upgrades vrijgespeeld.

Nu maar weer missies en races doen en wellicht Is beginnen met de heists. Nog geen 1 van gedaan. :+

Maar vanaf dinsdag Rocket League dus dan is het de komende maand geen andere spellen meer. :9
Zentorno en Osiris is geen 250k prijsverschil, maar 1250k ;) Door de onvermijdelijke hackers heb ik toch geld zat en alle supercars, maar ik ben het met je eens dat de Osiris zijn meerprijs niet echt waard is over de Zentorno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:41:
[...]

Zentorno en Osiris is geen 250k prijsverschil, maar 1250k ;) Door de onvermijdelijke hackers heb ik toch geld zat en alle supercars, maar ik ben het met je eens dat de Osiris zijn meerprijs niet echt waard is over de Zentorno.
Het oog wil ook wat. Osiris best mooi. Ligt wat beter in de bochten. Persoonlijke mening uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Ik vind het bochtenwerk van de Zentorno echt veel beter. Echt een gooi en smijt auto die je met de juiste controle als een idioot door een chicane kan jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 06:34
Ik ben benieuwd naar die nieuwe super. Osiris heb ik overgeslagen omdat ik nog niet zoveel cash had en ik hem niet bijzonder vond qua looks. Zentorno komt wel uiteindelijk (lambo), maar heb een Entity XF gehaald om niet dezelfde auto te hebben als vele anderen.

Eerst die T20 afwachten, testen. Moet zeggen dat met races ik zonder tuning die Osiris fijner vond. Maar dat blijft mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T20 ga ik ook wel proberen. Zal de meeste nieuwe wel proberen. Alleen ruimte. Wat gaat eruit? Nog paar dagen om over na te denken. Hoop nog steeds op een extra garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:01:
Ik ben benieuwd naar die nieuwe super. Osiris heb ik overgeslagen omdat ik nog niet zoveel cash had en ik hem niet bijzonder vond qua looks. Zentorno komt wel uiteindelijk (lambo), maar heb een Entity XF gehaald om niet dezelfde auto te hebben als vele anderen.

Eerst die T20 afwachten, testen. Moet zeggen dat met races ik zonder tuning die Osiris fijner vond. Maar dat blijft mening natuurlijk.
Won je die races ook zonder tuning op de Osiris? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:42

HugoBoss1985

Xenotech

Via G2A had ik een GTA 5 steam gift gekocht.
Die werkte prima, tot 3 dagen geleden het spel van mijn steam account werd verwijderd.

Via G2A kreeg ik netjes het geld terug en daarvan heb ik een nieuwe steam gift gekocht.
Nu staat het spel weer in mijn steam games lijst.
Als ik het spel nu wil spelen geeft Social Club aan dat de key al geactiveerd is...

Kan dit komen doordat ik het spel al eens had geactiveerd op steam/social club of heb ik een verkeerde key gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Pannekoek81 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:40:
[...]

Het oog wil ook wat. Osiris best mooi. Ligt wat beter in de bochten. Persoonlijke mening uiteraard.
Ik heb net voor het eerst (ja, echt) een paar races in de Zentorno gereden en ik moet zeggen dat hij echt veel veel beter stuurt dan de Osiris. Osiris is wel mooier vind ik, maar beter in de bochten kan ik niet met je eens zijn ;)

Pagina: 1 ... 121 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.