Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Anton_NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Hoeveel tijd heb je? :)
Een kleine greep: meerdere players die een Buzzard, Hunter, Savage, Valkyrie of Annihilator nemen en de cops (die er natuurlijk al snel zijn) te grazen nemen, ook de politieheli's natuurlijk. Succes verzekerd! :*)
Kan uiteraard ook met meerderen in 1 heli, en kan bv. ook met de Hydra natuurlijk. Hoewel dat een 1-persoons toestel is.
Of elkaar optakelen met de Cargobob en op de gekste plekken (bv. op een brug of gebouw) weer loslaten.
Of met meerderen skydiven en op maffe plekken landen, bv. op de rijdende trein.
Er is trouwens maar één manier om de trein te laten stoppen heb ik na lang proberen gemerkt _O-
Of stunts met de speedboats.
Kortom, bijna teveel om op te noemen ;)
Haha ja dat is allemaal wel lachen, maar verdien je weinig mee ;)
Niet dat het mij daar erg om gaat overigens.

Merk wel dat je gewoon met meer beetje aan moet klote in GTA, dat maakt het vooral lachen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mij gaat het ook niet om het geld.
Veel meer om de lol, en de uitdaging van de heists.
Maar vooral om de lol.
Had ik al gezegd dat het me vooral om de lol gaat? :X :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anton_NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:37:
Mij gaat het ook niet om het geld.
Veel meer om de lol, en de uitdaging van de heists.
Maar vooral om de lol.
Had ik al gezegd dat het me vooral om de lol gaat? :X :Y
Ik krijg bij jou reacties sterk het vermoeden dat het jou om de lol gaat!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton_NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Hoeveel tijd heb je? :)
Een kleine greep: meerdere players die een Buzzard, Hunter, Savage, Valkyrie of Annihilator nemen en de cops (die er natuurlijk al snel zijn) te grazen nemen, ook de politieheli's natuurlijk. Succes verzekerd! :*)
Kan uiteraard ook met meerderen in 1 heli, en kan bv. ook met de Hydra natuurlijk. Hoewel dat een 1-persoons toestel is.
Of elkaar optakelen met de Cargobob en op de gekste plekken (bv. op een brug of gebouw) weer loslaten.
Of met meerderen skydiven en op maffe plekken landen, bv. op de rijdende trein.
Er is trouwens maar één manier om de trein te laten stoppen heb ik na lang proberen gemerkt _O-
Of stunts met de speedboats.
Kortom, bijna teveel om op te noemen ;)
Met de scooter een tochtje maken.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8894/-il8PzFZu0a64DQniW12Xw/0_0.jpg

Of met de panto
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1635/5TowY_BH2EOqGce7BUGmdA/0_0.jpg

Met een bootje het meeste kleine riviertje pakken (je kan nog best ver komen trouwens)
Bus, vrachtwagen met trailer of wat anders op mount chiliad zetten
Door de televisie heen met van alles
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5945/dRHwLyjxq0KP5TBuDl0o6w/0_0.jpg

Vlieg eens door de letter D van het Vinewood bord
De toren op de militaire basis bewonderen van binnen

Er zijn best veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Pannekoek81 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:33:
[...]

Met de scooter een tochtje maken.
[afbeelding]

Of met de panto
[afbeelding]

Met een bootje het meeste kleine riviertje pakken (je kan nog best ver komen trouwens)
[afbeelding]

Zijn weer een aantal dingen die ik ga proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:42:
[...]
Ik krijg bij jou reacties sterk het vermoeden dat het jou om de lol gaat!!!!
Hoe kom je dáár nou bij! ;) oOo

Pannekoek81 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:33:
[...]
Met de scooter [...]
Of met de panto [...]
[...]
Ja, zitten leuke tips bij.
Ik zal je ff toevoegen in m'n friendslist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anton_NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:06:
[...]

[...]

Gisteravond niet aan toegekomen, vanavond maar even GTA spelen.
Wellicht zal ik jullie even joinen als jullie online zijn ;)

Wil even snel geld maken om wat leuke dingen te kopen.

Doelen: Mooie auto (weet nog niet welke), boot en chopper >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:04:
[...]
Mooie auto (weet nog niet welke)
Ik heb maar 1 tip: de armored Kuruma, een (sportieve) pantserwagen en bijna de enige car waar ik in rijd.
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20150316204448/gtawiki/images/9/9b/Kuruma_Armored_GTAO_Front_Quarter.png
Kost ruim 5 ton, maar dan heb je ook wat: bv. echt voordeel bij Heists omdat je véél veiliger vanuit de auto kan schieten.
Wel de armored uitvoering nemen en niet de gewone Kuruma natuurlijk.
Een auto moet vooral functioneel zijn is mijn mening :) Als hij ook nog de looks heeft is dat leuk meegenomen (ik vind de Kuruma ook nog mooi trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik hoop dat die Kuruma eens flink generfed wordt. Iedere missie of heist die ik met randoms speel wordt verneukt door mensen met hun Kuruma die puur spelen om geld te grinden. Ergens naar binnen rijden iedereen vanuit cover neerschieten en de missie is weer klaar. Wat een plezier. Godmode vanuit de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Godmode sowieso niet.
Met o.a. de RPG, Hominglauncher of sticky bomb is het ook in de Kuruma einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

De Kuruma is geweldig. Speel er ook bijna alles in hoor, noob dat ik ben :').
Maar succes verzekerd. Toen ik met Tweakers de eerste keer de Valkrie helicopter ging halen, zeer moeilijk. Later 500k gekregen met Pacific van de vriendelijke Tweakers (hun hadden al geld zat) heb ik daarvan de Karuma gekocht. Geen spijt tot zover, vooral als ik nu de Valkerie missie opnieuw doe rijd ik gewoon door de mensen heen en straight to the choppah!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Iemand die een beetje actief is op de Xbox One?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:13:
Iemand die een beetje actief is op de Xbox One?
Ja hoor, bijna iedere avond

Xbox live ID: Pannekoek81
Anton_NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:06:
[...]

[...]

Scooter en Panto op de boot en dan de eilandjes bewonderen kan prima

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9371/ZlqJXpL4kk6cEx3CCej_3w/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Pannekoek81 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Ja hoor, bijna iedere avond

Xbox live ID: Pannekoek81

[...]

Scooter en Panto op de boot en dan de eilandjes bewonderen kan prima

[afbeelding]
Ik voeg je wel ff toe vanavond :p

en hoe krijg je dat nou voormekaar die auto er op :P

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anton_NL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Ik heb maar 1 tip: de armored Kuruma, een (sportieve) pantserwagen en bijna de enige car waar ik in rijd.
[afbeelding]
Kost ruim 5 ton, maar dan heb je ook wat: bv. echt voordeel bij Heists omdat je véél veiliger vanuit de auto kan schieten.
Wel de armored uitvoering nemen en niet de gewone Kuruma natuurlijk.
Een auto moet vooral functioneel zijn is mijn mening :) Als hij ook nog de looks heeft is dat leuk meegenomen (ik vind de Kuruma ook nog mooi trouwens)
Had hem gezien idd, en heb de Heist gespeeld om hem vrij te spelen.
Dan wordt dat de eerste aanschaf.
En hoe ook van een mooi gepimpte klassieker, dus die moet er ook nog gaan komen.

Zal over een tijdje mijn bezittingen eens showen hier 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:20:
[...]

Ik voeg je wel ff toe vanavond :p

en hoe krijg je dat nou voormekaar die auto er op :P
Uh... rijden? Eventueel cargo bob. Maar in dit geval gewoon rijden, in die loods zijn wat balken die halverwege ophouden, dus boot eronder, gas geven en duimen dat goed gaat.

Ben er over het algemeen wat later, meeste avonden vanaf 21:30. Soms eerder.

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-06-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 19:38

Ktenolix

Pijlsnel

Nog iemand actief op de PS4? Ik ben zo af en toe online, maar zit dan vaak met randoms in een server. Als ik een server met crewmembers wil joinen zegt ie altijd dat het mislukt is. :9

Moet ook nog ff goede manier hebben om geld te verdienen (telkens Snipers vs stunters wordt saai). Heb nu in ieder geval een appartementje en een mooie auto + motor. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Zoek eigenlijk een beetje hetzelfde als hierboven alleen dan op de PC.
Meeste avonden ben ik online, alleen dan met randoms en das niet altijd even leuk.

Zoek mensen om missies/heists mee te doen. Maar random mensen kapot maken met de insurgent turret vind ik ook leuk :D.

SC: D0xizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ktenolix schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:31:
Nog iemand actief op de PS4? Ik ben zo af en toe online, maar zit dan vaak met randoms in een server. Als ik een server met crewmembers wil joinen zegt ie altijd dat het mislukt is. :9

Moet ook nog ff goede manier hebben om geld te verdienen (telkens Snipers vs stunters wordt saai). Heb nu in ieder geval een appartementje en een mooie auto + motor. :)
Van Heists wordt je snel rijk, maar je hebt wel een goed team nodig om het efficiënt te kunnen doen. 2x Pacific Standard (setups+finale, totaal circa 4 uur spelen) en je hebt een max upgraded Armored Kuruma. Vandaar ook de Tweakers crew ;).

Ik heb inmiddels mijn supercar garage compleet (alle supers max tuned en met hetzelfde kleurenschema). Zal wanneer ik weer online ben even een screenshotje posten!

[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 18-06-2015 13:39 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

adamvansanten schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:38:
[...]

Van Heists wordt je snel rijk, maar je hebt wel een goed team nodig om het efficiënt te kunnen doen. 2x Pacific Standard (setups+finale, totaal circa 4 uur spelen) en je hebt een max upgraded Armored Kuruma. Vandaar ook de Tweakers crew ;).

Ik heb inmiddels mijn supercar garage compleet (alle supers max tuned en met hetzelfde kleurenschema). Zal wanneer ik weer online ben even een screenshotje posten!
Ik heb een aantal keren gepoogd een heist te doen met randoms, maar dat was dramatisch. Eigenlijk heb ik vaak alleen geld nodig om m'n motor (Shitzu PCJ600) of auto (Vapid Dominator) te tunen. Verder lijkt me het beetje rondcruisen en ouwehoeren ook wel leuk om te doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ktenolix schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Ik heb een aantal keren gepoogd een heist te doen met randoms, maar dat was dramatisch. Eigenlijk heb ik vaak alleen geld nodig om m'n motor (Shitzu PCJ600) of auto (Vapid Dominator) te tunen. Verder lijkt me het beetje rondcruisen en ouwehoeren ook wel leuk om te doen. :p
Ja, met randoms is drama. Als je een beetje wilt rondcruisen of ouwehoeren, raad ik je aan om de Tweakscrew te joinen en lekker op Teamspeak te komen, altijd gezellig daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:31:

De TweakscrewPS4 is heel actief. Hebben al een aantal events lopen waardoor er eigenlijk altijd wel wat te doen is in online. Ben je meer van het free roamen in online dan is wellicht de Freedom Crew wat voor je.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
Ligt het aan mij of is het Sinds update 1.27 alleen maar erger geworden qua cheater? Gisteren heb ik in 3 sessies gezeten.

In de eerste zat er een die iedereen aan het afmaken was terwijl hij zelf niet dood kon.
In de tweede sessie zat een cheater die money bags naar iedereen zijn hoofd slingerde, vond ik niet zo erg want heb dankzij hem een Osiris. :p
In de derde sessie zat dan weer iemand die een magisch geweer had dat bestelbusjes kon afschieten. Wel grappig om te zien maar wederom dus een cheater in de sessie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
glennvho schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:16:
Ligt het aan mij of is het Sinds update 1.27 alleen maar erger geworden qua cheater? Gisteren heb ik in 3 sessies gezeten.

In de eerste zat er een die iedereen aan het afmaken was terwijl hij zelf niet dood kon.
In de tweede sessie zat een cheater die money bags naar iedereen zijn hoofd slingerde, vond ik niet zo erg want heb dankzij hem een Osiris. :p
In de derde sessie zat dan weer iemand die een magisch geweer had dat bestelbusjes kon afschieten. Wel grappig om te zien maar wederom dus een cheater in de sessie…
En vandaar doe ik altijd Invite only sessies :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

glennvho schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:16:

Inderdaad de reden dat ik over het algemeen ook invite only speel... Heb helemaal geen zin in die onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Hoe verdien je op de snelste manier geld?
Ik doe nu steeds Last team standing job vind ik op zich wel goed verdienen, maar misschien is er een betere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hari050 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:51:
Hoe verdien je op de snelste manier geld?
Ik doe nu steeds Last team standing job vind ik op zich wel goed verdienen, maar misschien is er een betere optie?
Dat is de snelste manier. Of je moet liever Heists willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
The Outlaw schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:06:
[...]

Dat is de snelste manier. Of je moet liever Heists willen spelen?
Heb nog nooit een heist gespeeld online, hoeveel verdien je daar gemiddeld mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hari050 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:07:
[...]

Heb nog nooit een heist gespeeld online, hoeveel verdien je daar gemiddeld mee?
Afgezien van de eerste heist verdien je daar wel aardig mee. Staat hier meer over. Als Heist leader verdien je pas bij de uiteindelijke Heist zelf. Ben je geen leader dan maak je voor de setup jobs nog wat geld buit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag eerste Heist gespeeld. Ging tikje moeizaam van mijn kant helaas. Dat hacken vond ik best lastig. Maar zal er niet over spoileren.

Daarna gelijk de kuruma gekocht. Ik las wel regelmatig opmerkingen hier en elders dat die auto echt bijna gelijk staat aan cheaten. Leek me nogal een overdreven reactie op een legaal verkregen auto. Maar heb er wat missies mee gedaan... er is echt geen klap aan met dat ding :D
Maar goed er moet geld verdiend worden dus blijft het lekker mijn missieauto :P

Midden in een vuurgevecht loopt mijn vrouw binnen om wat te vragen. Normaal gesproken moet ze wachten, nu kon ik dus rustig de rest laten schieten en gewoon reageren :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:48
Wybo schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:31:
Vandaag eerste Heist gespeeld. Ging tikje moeizaam van mijn kant helaas. Dat hacken vond ik best lastig. Maar zal er niet over spoileren.

Daarna gelijk de kuruma gekocht. Ik las wel regelmatig opmerkingen hier en elders dat die auto echt bijna gelijk staat aan cheaten. Leek me nogal een overdreven reactie op een legaal verkregen auto. Maar heb er wat missies mee gedaan... er is echt geen klap aan met dat ding :D
Maar goed er moet geld verdiend worden dus blijft het lekker mijn missieauto :P

Midden in een vuurgevecht loopt mijn vrouw binnen om wat te vragen. Normaal gesproken moet ze wachten, nu kon ik dus rustig de rest laten schieten en gewoon reageren :D
"The all new Karin Kuruma. Fixing relationships for you."

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL die ga ik jatten om op een ander forum als onderschrift te gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ja, de Kuruma is echt lame. Naja in missies mag het nog wel van mij maar in free roam is het super irritant, aangezien je ze alleen dood krijgt met een bom en dan eerst een hit op ze moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hey, inderdaad... ik kan gewoon in redelijk normale freeroam gaan rijden nu. Op cratesjacht. Dat heb ik nu altijd laten gaan omdat ik echt gek werd van alle kills in public sessions :)

Nee ik ga niet op jacht op anderen, vind dat niet realistisch. Criminelen gaan niet zomaar zonder reden anderen neerschieten. Daar zitten altijd wel bepaalde doelen bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:48

Fanta

FordPerformance™️

Vandaag zowaar mijn eerste heist gespeeld, er kwam een invite voorbij voor de Fleeca Job, en aangezien ik nog geen Kuruma had, heb ik die vreemdeling maar gejoined.

En ik heb er maar gelijk een Tweakmobiel van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/CdZLnyx6skK_bP_DIN9HXg_0_0.jpg

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Fanta schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:50:
Vandaag zowaar mijn eerste heist gespeeld, er kwam een invite voorbij voor de Fleeca Job, en aangezien ik nog geen Kuruma had, heb ik die vreemdeling maar gejoined.

En ik heb er maar gelijk een Tweakmobiel van gemaakt:

[afbeelding]
Heeft wel wat weg van een Ronald McDonald auto.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:48

Fanta

FordPerformance™️

nickvanozzie schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Dan zou ik er gele lowrider velgen onder moeten hangen met custom tires.. :P

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik heb een keer een invite gehad voor Rockets VS Insurgent en die staat nu gebookmarked en kan ik zelf starten. Op Youtube zie ik ook Rockets VS Jets en Snipers vs Stunters. Helaas daar nog nooit invites voor gehad. Is er een andere manier om die jobs te starten?

[ Voor 4% gewijzigd door Damocles.NL op 20-06-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pff. Voor het eerst zo'n geldzakjesman tegengekomen. Ik reed voorbij en probeerde hem te killen, maar hij ging uiteraard niet dood van stickybombs en begon vrolijk geld te strooien. Snel Alt + F4 gedaan, hopen dat hij mij geen miljarden heeft gegeven :s

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damocles.NL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:22:
Ik heb een keer een invite gehad voor Rockets VS Insurgent en die staat nu gebookmarked en kan ik zelf starten. Op Youtube zie ik ook Rockets VS Jets en Snipers vs Stunters. Helaas daar nog nooit invites voor gehad. Is er een andere manier om die jobs te starten?
Staan er niet eventueel linkjes naar die jobs in de beschrijving? Dan hoef je ze alleen maar aan te klikken en via de social club op 'add to game' klikken. Dan kun je ze zelf starten.

Via de Social Club kun je zelf ook zoeken door de filters in te stellen. Klik op Advanced Search en dan Last Team Standing, 16 Players, Zentorno/Osiris als wagen en pick up wapen Sniper Rifle

http://socialclub.rocksta...ob/2B2nvOZ3eUmczmR3jECiRA

http://socialclub.rocksta...ob/EuViuurrMEi3DbcNuXlDOQ

http://socialclub.rocksta...ob/0lWAHTtXXEmA54LqW8SE5A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
The Outlaw schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:02:
[...]

Staan er niet eventueel linkjes naar die jobs in de beschrijving? Dan hoef je ze alleen maar aan te klikken en via de social club op 'add to game' klikken. Dan kun je ze zelf starten.

Via de Social Club kun je zelf ook zoeken door de filters in te stellen. Klik op Advanced Search en dan Last Team Standing, 16 Players, Zentorno/Osiris als wagen en pick up wapen Sniper Rifle

http://socialclub.rocksta...ob/2B2nvOZ3eUmczmR3jECiRA

http://socialclub.rocksta...ob/EuViuurrMEi3DbcNuXlDOQ

http://socialclub.rocksta...ob/0lWAHTtXXEmA54LqW8SE5A
Nooit gedacht dat ik het op die manier kon vinden, heb nu RPG vs Anything gevonden. Even verder zoeken naar wat andere soorten. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:53:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik denk dat veel custom jobs enkel voor de PC zijn helaas en anders kan ik niet goed zoeken haha

Gelukt! Ik ga wat jobs proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Damocles.NL op 20-06-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Net toch wat raars meegemaakt ik killde zogenoemd heel de server blijkt dus een hacker te zijn die jouw op jouw naam kan killen hier een speler die het zelfde meemaakte
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ioshFrxEhPc]

Wordt er niet leuker op zo :(

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erik1994 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:16:
Net toch wat raars meegemaakt ik killde zogenoemd heel de server blijkt dus een hacker te zijn die jouw op jouw naam kan killen hier een speler die het zelfde meemaakte
[video]

Wordt er niet leuker op zo :(
Zou dit toch even melden bij Rockstar
Send us an email at GTAOnlineBanhammer@rockstargames.com and include the following:
Platform (PS3/PS4/Xbox One/Xbox 360/PC)
Cheater’s Gamertag / PSN ID
Description of the violation
Approximate time/date of the violation
If possible, please include concrete evidence, such as a video or a screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Zou het graag doen maar ik weet niet wie het was |:(

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:21
The Outlaw schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:29:
[...]

Zou dit toch even melden bij Rockstar

[...]
Zijn al meerdere mensen waarbij ik gehoord heb dat ze dit gebeurd. Nog van niemand gehoord dat ze hierdoor zelf gebanned zijn, dus het zal dan wel mee vallen met het risico hierdoor. Een beetje hacker zal wrs gewoon altijd onder de naam van iemand anders killen als ze die mogelijkheid hebben, dus Rockstar zal zelf inmiddels ook wel weten dat die naam niet zoveel zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Erik1994 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:16:
Dat gebeurd echt zo vaak de laatste tijd.

Ik ben zelf een beetje klaar met online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom starten wij ook steeds vaker een invite only session. Heb je die ongein tenminste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:14

br00ky

Moderator Harde Waren
/n00b-alert
Net de PB Heist verkloot, omdat ik niet wist hoe ik uit mijn heli moest parachuteren (net als eerder al het neerschieten van de jets ;w) . Dat duurde blijkbaar voor iemand te lang, die vervolgens wegging. Nog geprobeerd in de chat te achterhalen hoe het werkte, maar niemand reageerde helaas (had 3 randoms gejoined). Parachute had ik al ge-equipped via inventory, maar ik kom niet uit mijn heli. Blijkbaar een andere toets dan standaard F.

Uiteraard het nodige gegoogled aan how to parachute from helicopter etc. maar ik kom er niet uit (letterlijk) :F . Ik speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Met de spatiebalk spring je, met de linkermuisknop open je de parachute, met f gooie je je parachute weg en dan met nog een f je reserve openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Thanks, af en toe voel ik me echt te oud voor online gaming :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
  • Laatst online: 27-06-2024
Vraag:
Zijn er van meer mensen accounts gehacked? Ik kom er zojuist achter dat mijn Social Club account is gehacked en ik zie dat op Rockstar support er meer klachten komen.

Iemand hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
  • Laatst online: 27-06-2024
Dat had ik nog niet gelezen. Dank, inmiddels support ticket maar aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
br00ky schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:29:
Thanks, af en toe voel ik me echt te oud voor online gaming :X.
Ik moest het ook nakijken, ben even een parachutemissie gaan doen, daar wordt uitgelegd welke knoppen waarvoor zijn ;)
Ik vergeet het ook steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik wilde wat races gaan doen om meer dingen in LSC te unlocken, maar vroeg me af of de wins tijdens races over het algemeen geteld worden of per klasse. Als ik bijvoorbeeld 40 races win met de motor, heb ik dan ook alle unlocks bij de auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
yup, die klasseaanduiding is erg onduidelijk. Maar het gaat gewoon om autoraces (inclusief motoren). En ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij tellen fietsen, boten en vliegtuigen/heli's ook gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
br00ky schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:12:
/n00b-alert
Net de PB Heist verkloot, omdat ik niet wist hoe ik uit mijn heli moest parachuteren
Als je in de game escape > settings doet, en vervolgens key bindings (of iets dergelijks) zie je alle toetsinstellingen per categorie. Daar kun je ook evt. een andere voorkeur voor een bepaalde key instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Daar had ik inderdaad ook gekeken, maar kwam het zo één twee drie niet tegen. Wel zonde, heist was bijna klaar 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 16:51

garrow

PSN: Garrow1978

Na 2 weken solo play wil ik vanavond beginnen met online.
Nog beginners tips om snel te levelen/geld te verdienen?

Begreep net pas dat je dus helemaal opnieuw moet beginnen en niet chars en geld etc mee kunt nemen van SP. Had ik dat maar eerder geweten was ik misschien gewoon gelijk in online omgeving gestart.

Zijn er nog mensen welke ook pas gestart zijn en mij willen teovoegen
PS4 PSN:Garrow1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
garrow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:19:

Begreep net pas dat je dus helemaal opnieuw moet beginnen en niet chars en geld etc mee kunt nemen van SP. Had ik dat maar eerder geweten was ik misschien gewoon gelijk in online omgeving gestart.

Heist spelen! (daarbij bij iedere Heist ontvang je een ton extra omdat je deze voor de eerste keer speelt)

Ook pas level 18 ofzo, met een aantal gasten met hoge levels meedoen en je kan flink cashen. (en om de 48 minuten een auto van de straat verkopen aan LACustoms vind ik ook best de moeite)

[ Voor 6% gewijzigd door Ricloo86 op 23-06-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

garrow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:19:

Kijk ff naar wat LTS (Last Team Standing) jobs als 'Snipers vs. Stunters' / 'Stunters vs. RPGs' / 'Rockets vs. Insurgents'. Deze jobs duren niet lang, zijn loek om te doen en leveren je zo 15-30k per keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Ook ff een vraagje: ik heb gezien dat je een huisje aan het strand kan kopen (aan de Noordwest kust, linksboven op de map dus), inclusief o.a. duikuitrusting. Ik heb wel zin aan zo'n vakantieverblijfje :9
Maar het vreemde is dat dit huis volgens mij toch niet te koop is, het staat in elk geval niet in de lijst van properties (via de telefoon > internet ). Toch zag ik in een filmpje dat iemand het gekocht had, zonder verdere uitleg trouwens.
Iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton_NL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:00:
Ook ff een vraagje: ik heb gezien dat je een huisje aan het strand kan kopen (aan de Noordwest kust, linksboven op de map dus), inclusief o.a. duikuitrusting. Ik heb wel zin aan zo'n vakantieverblijfje :9
Maar het vreemde is dat dit huis volgens mij toch niet te koop is, het staat in elk geval niet in de lijst van properties (via de telefoon > internet ). Toch zag ik in een filmpje dat iemand het gekocht had, zonder verdere uitleg trouwens.
Iemand enig idee :?
was dat niet in singleplayer? in online heb je namelijk niet eens een duikuitrusting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Thanx. Ja, singleplayer... dat zal het zijn.
Die heb ik nog niet uitgespeeld, kan ff duren maar komt zeker nog een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton_NL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:11:
Thanx. Ja, singleplayer... dat zal het zijn.
Die heb ik nog niet uitgespeeld, kan ff duren maar komt zeker nog een keer :P
Het is niet gewoon een huis aan het water, je speelt daar de missies vrij voor het zoeken naar nuclear waste en de submarine parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
OK.
Toch jammer dat het niet ook in online zit, ook al is het dan zonder duikuitrusting, submarine etc.
Een penthouse in L.S. zelf is top (alleen al omdat je dichterbij allerlei dingen zit) maar een mooi vakantiehuisje erbij voor desnoods een paar ton had mij wel wat geleken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton_NL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:35:
OK.
Toch jammer dat het niet ook in online zit, ook al is het dan zonder duikuitrusting, submarine etc.
Een penthouse in L.S. zelf is top (alleen al omdat je dichterbij allerlei dingen zit) maar een mooi vakantiehuisje erbij voor desnoods een paar ton had mij wel wat geleken :)
Ja de meeste mensen hopen dat er nog villa's enzo beschikbaar komen in toekomstige updates :) even weg uit de 'drukke' stad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56
DigitalError schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:04:
[...]

was dat niet in singleplayer? in online heb je namelijk niet eens een duikuitrusting :+
In online ben ik geen volledige duikuitrusting tegen gekomen, maar je kunt bij ammunation wel de rebreather halen. Hiermee kun je ook duiken. ;)

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:43
rebreathers helpen met het duiken en als je een returning player bent dan krijg je de kraken voor online een mooie duikboot :)
Laatst de luxor deluxe en de Delux variant van de heli gekocht aangezien een hacker mijn acc. vol gooide me geld. Op zich wel geinige voertuigen maar of het het echt waard is niet echt. De osiris en de nieuwe sports classic zijn echt wel nice

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 20:33
Hoe is die Koenigsegg eigenlijk (Entity XF) eigenlijk? Ik wil d'r eigenlijk wel een keer een rondje in knarren, alvorens er 800k in te gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De entity is een all-round nette bak. Helaas niet super snel maar voor een beetje leuk karren wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hmm Dan toch maar meer auto's gaan testen. Wil een snelle super met redelijke handling, maar vind het lastig zonder proefrit een keuze te maken.
Andere reden is dat ik niet zelfde wil als de mensen waar ik veel mee speel. Dat zijn de Zentorno en Cheetah in dit geval.

Osiris ook nog niet kunnen testen net als de entity. Dat zijn de voornaamste kandidaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:52:
Hmm Dan toch maar meer auto's gaan testen. Wil een snelle super met redelijke handling, maar vind het lastig zonder proefrit een keuze te maken.
Andere reden is dat ik niet zelfde wil als de mensen waar ik veel mee speel. Dat zijn de Zentorno en Cheetah in dit geval.

Osiris ook nog niet kunnen testen net als de entity. Dat zijn de voornaamste kandidaten.
Osiris rijdt erg fijn. Ligt goed op de weg en snel.
Turismo ook erg fijn.
Entity breekt naar mijn idee iets sneller uit.

Gewoon proef ritje maken. Even iemand vragen die er 1 heeft of je even mag sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ze (mits beschikbaar) ook ff testen in de singleplayer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:34
Ik zie hier meer mensen praten over hackers die geld geven. Kwam er net een tegen die wilde me 5 miljoen doneren maar dat kon niet zei hij. Toen gaf ie me een volledig getunede auto en als ik meer wilde moest ik dat gewoon vragen. lol. Hoe kan hij dan geen geld geven en andere "hackers" wel? Tevens kon ik die auto niet in mn garage zetten en niet verkopen of tunen bij LSC.
Was trouwens op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justdoit schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:25:
Ik zie hier meer mensen praten over hackers die geld geven. Kwam er net een tegen die wilde me 5 miljoen doneren maar dat kon niet zei hij. Toen gaf ie me een volledig getunede auto en als ik meer wilde moest ik dat gewoon vragen. lol. Hoe kan hij dan geen geld geven en andere "hackers" wel? Tevens kon ik die auto niet in mn garage zetten en niet verkopen of tunen bij LSC.
Was trouwens op de PS4.
Die andere hackers zijn op de pc en ps3, er heeft nog niemand een omgebouwde ps4 dus dat gaat daar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf

Op welk platform speel je ? want als je op pc speelt mag je gerust een rondje doen in mijn osiris/zentorno/adder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:25:
[...]

Op welk platform speel je ? want als je op pc speelt mag je gerust een rondje doen in mijn osiris/zentorno/adder
PC

Ik heb gisteren een avondje zitten racen met de crew. De uiteindelijke keuze ging tussen Osiris en entity. Waar het de entity is geworden, omdat minder mensen die hebben, ik hem persoonlijk iets mooier vind en het is alsof dat ding aan de grond geplakt zit.

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Geen probleem. Ik heb in het begin veel met de entity gereden maar merkte dat ik vaker de zentorno pakte of de adder dan de entitiy dus uit eindelijk heb ik hem verkocht voor een ander auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik zal er wel wat langer mee doen denk ik. Ben niet zo heel erg van alle auto's kopen en mijn cashflow is niet gigantisch.

Deze auto moest mijn Vacca vervangen (niet dat ik die verkoop) welke toch aardig tailhappy was en vrij langzaam vergeleken met de andere auto's.
Nu eerst maar eens doorsparen voor dingen met grote guns (voor de lol) en alles unlocken voor de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:30:
Ik zal er wel wat langer mee doen denk ik. Ben niet zo heel erg van alle auto's kopen en mijn cashflow is niet gigantisch.

Deze auto moest mijn Vacca vervangen (niet dat ik die verkoop) welke toch aardig tailhappy was en vrij langzaam vergeleken met de andere auto's.
Nu eerst maar eens doorsparen voor dingen met grote guns (voor de lol) en alles unlocken voor de auto's.
Vacca is gewoon leuk voor erbij. Valt onder de langzame supers, maar rijdt leuk voor in de free roam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
En het is in feite een Gallardo met Aventador lichten achter, als Lambofanaat moet ik die in de garage hebben. Die Sesto Elemento komt ook wel met de tijd (Zentorno) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

M'n nieuwe Dukes O+

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/Ip2JZBRubEWazRKeo0Mfgg_0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/a1Rbc_an90eewYh0LlEyzg_0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/ANfND6q6fEqmSI7PB_hBkg_0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Dukes zijn mooie wagens heb er zelf ook een ik heb er alleen een grote triple air scoop op zitten en de mijne is blauw met geloof witte of lichtblauwe pearlesent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:49:
Dukes zijn mooie wagens heb er zelf ook een ik heb er alleen een grote triple air scoop op zitten en de mijne is blauw met geloof witte of lichtblauwe pearlesent
Die komt er bij mij ook op zodra ik em geunlocked heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Dukes zijn mooie autos fully upgraded is hij wat drifty in het achtereind maar dat is corrigeerbaar
Ik heb ook nog een Sabre Turbo,Hotknife en een Dominator in mijn garage staan

[ Voor 28% gewijzigd door lordgandalf op 24-06-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:34
Nog even naar aanleiding van m'n post van gisteren.. is het mogelijk om überhaupt mensen geld te geven? Als er iemand op jou wed, krijg jij dan het geld of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justdoit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:42:
Nog even naar aanleiding van m'n post van gisteren.. is het mogelijk om überhaupt mensen geld te geven? Als er iemand op jou wed, krijg jij dan het geld of hoe zit dat?
Dat kan alleen bij het collecten van een bounty. Dan zou je de opbrengst daarvan kunnen delen met iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:16:
Dukes zijn mooie autos fully upgraded is hij wat drifty in het achtereind maar dat is corrigeerbaar
Ik heb ook nog een Sabre Turbo,Hotknife en een Dominator in mijn garage staan
Muscle car lover? :) Ik heb de Dominator, Sabre Turbo, Gauntlet en Dukes. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Jupz heb echt veel muscle cars en daarnaast nog wat super cars. Heb in de gebruikelijke classes een van de beste cars in die classe wel in mijn garage staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Bij muscle car races krijg ik altijd de kriebels. Als ik alleen rij is het wel goed te doen maar in een echte online race heb je altijd van die piepoos die je ff aantikken en dat vinden muscle cars juist niet leuk want die gaan dan meteen rondjes dansen over de straat. Uiteraard is de host dan ook zo een klootviool om weather dan ook nog eens op 'rainy' te zetten :P

Ik gebruik overigens de Dominator want de Gauntlet die het beste zou zijn vind ik eigenlijk zwaar klote rijden. Dus heb ik hem omgewisseld met de Dominator en dat gaat me veel beter af :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Van de muscle cars is de dominator geloof ik de beste wagen op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de muscle heb ik alleen de vigro en de buccaneer, puur voor de show want muscle car races ga ik echt niet aan beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Gebruik mijn muscle vaker om gewoon te cruisen dan in races. Zie ook weinig muscle car races voorbij komen. Gisteren voor het eerst een rally race gewonnen voor de paints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 09:48
Sir_Hendro schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:01:
Bij muscle car races krijg ik altijd de kriebels. Als ik alleen rij is het wel goed te doen maar in een echte online race heb je altijd van die piepoos die je ff aantikken en dat vinden muscle cars juist niet leuk want die gaan dan meteen rondjes dansen over de straat. Uiteraard is de host dan ook zo een klootviool om weather dan ook nog eens op 'rainy' te zetten :P

Ik gebruik overigens de Dominator want de Gauntlet die het beste zou zijn vind ik eigenlijk zwaar klote rijden. Dus heb ik hem omgewisseld met de Dominator en dat gaat me veel beter af :)
De Blade is de beste muscle car voor races. Op lange rechte stukken wint de Dominator echter. Race je dus bijv route 68 ofzo, dan heb je meer kans met een dominator. Keerzijde is dat ie sneller uitbreekt.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
MrMistral schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:16:
[...]

De Blade is de beste muscle car voor races. Op lange rechte stukken wint de Dominator echter. Race je dus bijv route 68 ofzo, dan heb je meer kans met een dominator. Keerzijde is dat ie sneller uitbreekt.
Ik vind de blade echt een van de minste wagens in het geheel. Rijdt voor geen meter imho. Maar het is niet zo slecht als de hotknife dat is echt een ramp

Pagina: 1 ... 120 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.