PSN: fonsmeister
Zag die optie niet staan in de LSC. Wellicht dat het wat misleidend is door de kleurstelling van mijn Osiris?fonsmeister schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:15:
Is de achterkant van de Osiris dicht/bulletproof te maken? Zo te zien wel, of niet?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ja, op het filmpje lijkt het dicht aan de achterkant
Helaas, blijven ruitjes...fonsmeister schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:19:
hmm jammer
Ja, op het filmpje lijkt het dicht aan de acherkant

En nog wat foto's van de andere twee nieuwe wagens die ik heb gekocht:
Die gullwing is echt best mooi.

Over de RR Wraith afgeleide auto ben ik iets minder enthousiast. Wel leuk dat je het canvas kan kleuren, en ook kan switchen als je wil.

[ Voor 46% gewijzigd door iAdema op 10-06-2015 15:22 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
1
2
| data-name="Pegassi Zentorno" data-speed="85.311661" data-acceleration="88.75" data-braking="33.333336" data-handling="80.30304" data-name="Pegassi Osiris" data-speed="85.311661" data-acceleration="88.5" data-braking="33.333336" data-handling="80.30304" |
voor de gene die daarop selecteren
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Waarom?iAdema schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:19:
[...]
Over de RR Wraith afgeleide auto ben ik iets minder enthousiast.
Osiris is een stuk sneller. Net een paar races gedaan en in 3 Vd 4 races gelijk een personal best.The Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:10:
Het geluid van die Osiris is ook totaal anders. Klinkt mooi! Hoe die tegenover de Zentorno, Entity en Turismo R staat moet nog blijken. Maar lijkt me wel een gelijkwaardige bak
Osiris in actie
[video]
Klopt maar het effect van de grootste spoiler trekt de Osiris ver over de Zentorno heen (qua traction)Teunis schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:00:
Volgens de website (en html+spy) is verschil tussen de 2 0,25 accelration
code:
1 2 data-name="Pegassi Zentorno" data-speed="85.311661" data-acceleration="88.75" data-braking="33.333336" data-handling="80.30304" data-name="Pegassi Osiris" data-speed="85.311661" data-acceleration="88.5" data-braking="33.333336" data-handling="80.30304"
voor de gene die daarop selecteren
Het effect van een spoiler bij een zentorno lijkt nihil mij LSC
Las net ook de notes op GTAForums van Funmw2. De Osiris it isNiQo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:11:
[...]
Osiris is een stuk sneller. Net een paar races gedaan en in 3 Vd 4 races gelijk een personal best.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Lange rechten stukken is de Zentorno de Osiris wel de baas. Maarja, circuits hebben nooit zulke lange rechten stukken in GTA Onlinedowncom schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:08:
Echt een geweldig apparaat dei Osiris. Persoonlijk vind ik hem de Zentorno overtreffen op wegligging qua snelheid zit er niet veel merkbaar verschil in. Maar de winst zit hem dus in het bochten werk.
Het verschil met of zonder spoiler is wel duidelijk merkbaar.
Wat afbeeldingen
Osiris [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zal vanavond en morgen ook wel drama zijn om online te spelen. Zoals altijd na een update.
https://untappd.com/user/OzzBier
Heb verbazingwekkend goede verbinding nunickvanozzie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:07:
Dat is elke keer bij een update. Ik speel vrijdag pas weer maar zet de ps4 vanavond aan om te beginnen met downloaden. Weet ik in elk geval zeker dat ie vrijdag binnen is.
Zal vanavond en morgen ook wel drama zijn om online te spelen. Zoals altijd na een update.
Ik heb echt niet het geduld om $3 miljoen te verdienen maar ik zou er wel eentje willen hebbenSj44k13 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:40:
Nice! De hydra spawnt nu ook op helipads!
$24,375 mogen ze dan betalen, Denk niet dat het veel zal uitmaken.Trishul schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:12:
Hm, dus die Osiris kost 2 miljoen? Dat wordt dan leuk om erin rond te rijden en jezelf op te laten blazen in public sessies, ik ga 'm meteen kopen
Had de all in order challenge gebruikt en wat auto's verkocht. Nog een ton en ik kan de osiris betalenPolluxDKB schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 01:53:
[...]
Ik heb echt niet het geduld om $3 miljoen te verdienen maar ik zou er wel eentje willen hebben
Om alles volledig te upgraden en hem naar me smaak te maken moest ik mijn all in order en loyalty inzetten + het verkoop van mijn Entity XF. Maarja nu wel een Pegassi Zentorno, Osiris en Vacca in me garageSj44k13 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:01:
[...]
Had de all in order challenge gebruikt en wat auto's verkocht. Nog een ton en ik kan de osiris betalen
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Gelijk doorsparen voor een gebleekte!
Stirling GT net zo, ook een mooi ding.
De Virgo is enorm. Prima muscle car.
Windsor twijfel ik nog over of ik die ga kopen. Achterkant niet echt mooi.
Luxor Deluxe, tja 10M vind ik nogal veel. Wel champagne en sigaren.
Swift Deluxe, 5M, maar met champagne en internet aan boord.
3 van de 4 auto's nu in bezit. Wat kleding gekocht, jassen met een bontje. Helaas valt de kleding verder voor de mannen wat tegen. De wapen kleuren zijn wel gaaf. Helaas niet voor allemaal beschikbaar.
Yes finally! Ik vond het echt klote dat je steeds in de buurt van een vliegveld moest zijn om hem te spawnen waardoor ik in missies toch vaker een heli nam. But this changes everything!!Sj44k13 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:40:
Nice! De hydra spawnt nu ook op helipads!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Helaas, ik heb er maar 3 weg gedaan. 4e is een twijfel of ik de Windsor leuk genoeg vind ervoor. Hopelijk bij part 2 van de update een extra garage dan maar.Uffeltje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:05:
Is er ook al een mogelijkheid om een vierde garage te kopen? Heb drie garages vol met getunede auto's en ik vind het zonde om er vier weg te doen.
Die Windsor is wel heel fout. Ook niet de snelste dus als je hem koopt, is het voor die sessies in free roam in Blaine CountyPannekoek81 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:55:
Osiris is een leuk ding, rijdt goed. Wegligging top!
Stirling GT net zo, ook een mooi ding.
De Virgo is enorm. Prima muscle car.
Windsor twijfel ik nog over of ik die ga kopen. Achterkant niet echt mooi.
Luxor Deluxe, tja 10M vind ik nogal veel. Wel champagne en sigaren.
Swift Deluxe, 5M, maar met champagne en internet aan boord.
3 van de 4 auto's nu in bezit. Wat kleding gekocht, jassen met een bontje. Helaas valt de kleding verder voor de mannen wat tegen. De wapen kleuren zijn wel gaaf. Helaas niet voor allemaal beschikbaar.
Uh grootste deel uit mijn garage is niet heel snel, ondanks alles volledig getuned. Gaat mij meer om wat vind ik mooi en rijd leuk.The Outlaw schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:27:
[...]
Die Windsor is wel heel fout. Ook niet de snelste dus als je hem koopt, is het voor die sessies in free roam in Blaine County
Maar fout is ie zeker, alleen die achterkant is een twijfel.
Hahaha ik moest hem twee keer lezen voor ik hem snapte. Heerlijk fout.
Helaas niet... Ik verwacht eigenlijk wel dat dit met part 2 komt, aangezien daar ongetwijfeld ook weer een aantal nieuwe auto's in zitten en we toch ergens ons geld moeten dumpen (wat erg makkelijk gaat met deze absurde prijzen)Uffeltje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:05:
Is er ook al een mogelijkheid om een vierde garage te kopen? Heb drie garages vol met getunede auto's en ik vind het zonde om er vier weg te doen.
[ Voor 50% gewijzigd door adamvansanten op 11-06-2015 10:08 ]
heb de resolutie en dergelijke allemaal al een keer gewisseld, blijft zo. Maar schijnen niet heel veel mensen last van te hebben blijkbaar.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Pacific Standard met de Tweakers crew op Teamspeakglennvho schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:02:
Iemand nog tips om snel/makkelijk veel geld te verdienen? Ik wil graag ook die nieuwe auto's kunnen kopen.
Of gewoon een goed team maken en hardcore missies farmen, maar ik heb het idee dat Pacific Standard toch meer oplevert per uur (als je het efficiënt doet en met een Kuruma ipv motoren op het eind).
adamvansanten schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:22:
[...]
Pacific Standard met de Tweakers crew op Teamspeak
Of gewoon een goed team maken en hardcore missies farmen, maar ik heb het idee dat Pacific Standard toch meer oplevert per uur (als je het efficiënt doet en met een Kuruma ipv motoren op het eind).
Dan haal je wel alle fun uit het spel. Laatst overigens maar 20k verloren gewoon op de motor...adamvansanten schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:22:
[...]
Pacific Standard met de Tweakers crew op Teamspeak
Helemaal mee eens Sjaakie, maar hij vroeg om snel/makkelijk geld verdienen, niet om wat het leukst is om te doenSj44k13 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:38:
[...]
Dan haal je wel alle fun uit het spel. Laatst overigens maar 20k verloren gewoon op de motor...
Snipers v Stunters is altijd wel leuk. Krijg je weliswaar minder dan een heist maar de RP tikt lekker aan.glennvho schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:02:
Iemand nog tips om snel/makkelijk veel geld te verdienen? Ik wil graag ook die nieuwe auto's kunnen kopen.
http://nl.ign.com/grand-t...eperdure-nieuwe-vliegtuig
Je kan hem niet terugeisen bij Mors Mutual hoor. Het is een Pegasus vehicle. Dus net zoals de Technical kun je hem gewoon bellen als hij kapot is. Kost je 200 dollar.Wybo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:12:
Op IGN hebben ze een filmpje van wat lui die een luxor deluxe laten crashen... maar dat kreng is toch gewoon verzekerd? Ze doen daar net alsof ze hem voorgoed kwijt zijn.
http://nl.ign.com/grand-t...eperdure-nieuwe-vliegtuig
Heb zelf nog geen pegasusbestellingen gedaan. Eerst mijn garages vol, plus dat ik op dat heliveld altijd wel iets kan halen als ik de lucht in moet
Maar een boel gedoe om niets dus, dat filmpje.
Aan de andere kant, het nieuwe vliegtuig is ook extreem duur
En ik hou wel van muscle cars dus ik ga waarschijnlijk eerst sparen voor de Virgo
[ Voor 31% gewijzigd door Diigii op 12-06-2015 09:10 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Wellicht helpt dan het event weekend van vandaag tot zondag, Krijg je dubbel $GTA bij de Adversary Modes als Hasta La Vista en Come out to PlayDiigii schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:04:
Verdorie...heb ik net allemaal geld bij elkaar gesprokkeld om de normale Luxor te kopen. Ook wel weer jammer. Wanneer de nieuwe patch er is maar is meer geld verdienen.
Aan de andere kant, het nieuwe vliegtuig is ook extreem duur
En ik hou wel van muscle cars dus ik ga waarschijnlijk eerst sparen voor de Virgo
Of doe een potje Snipers vs Stunters
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Helaas niet, gister kwam ik weer iemand tegen die allerlei vliegtuigen, meteorieten en zelfs toiletpotten aan 't spawnen was in online.fuqua schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:48:
zo das een waslijst aan fixes, is online cheating hiermee (voorlopig) dan ook voorbij ?
Hij was verder niet heel erg vervelend maar 't geeft wel aan dat de hacks nog gewoon aanwezig zijn.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
De grootte van de spoiler maakt toch niet uit qua traction? Ik dacht dat het er alleen om ging of er "uberhaupt een spoiler op je auto zat.downcom schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:24:
[...]
Klopt maar het effect van de grootste spoiler trekt de Osiris ver over de Zentorno heen (qua traction)
Het effect van een spoiler bij een zentorno lijkt nihil mij LSC
- sommige mods aan auto veranderen na in garage gestaan te hebben
- crash to desktop op willekeurige momenten (best wel game breaking)
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Een sessie joinen met een hacker erin die de money for all cheat doetglennvho schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:02:
Maar normaal gesproken: heists doen, vrienden maken met spelers die goed samenwerken en vragen of ze je weer voor de volgende setup/heist uitnodigen. Dan ben je na een paar rondes weer 200k+ verder.
Edit: sorry, niet aan het opletten, reply had in mijn voorgaande reactie gemoeten
[ Voor 7% gewijzigd door whitey-d op 13-06-2015 13:22 ]
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Zo ver ik in LSC kan zien geeft enkel de grootste spoiler een blauwe toevoeging op Traction (Osiris).Sj44k13 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:26:
[...]
De grootte van de spoiler maakt toch niet uit qua traction? Ik dacht dat het er alleen om ging of er "uberhaupt een spoiler op je auto zat.
De andere spoilers hebben volgens de statistieken in LSC geen effect.
Persoonlijk vind ik het een beetje jammer want die grootste spoiler verpest de Osiris een beetje.
De Stirling GT is fantastisch. Mijn favoriete auto van de update. Het is een Sports Classic die bijna als een Super rijdt. Ik hoop dat ze met meer van dit soort auto's komen, want ik krijg bijna spijt van de Osiris
Vet! Hoe kom je daar aan?Pannekoek81 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:35:
Toch is de casco cabrio ook best leuk
[afbeelding]
Kopen via de shop op je telefoon, net als de andere auto's
Koop de gewone casco en je krijgt een cabrio. Foutje of misschien iets voor een latere update. Je hoed ofzo blijft ook op. Mooi hoor.
Die blauwe balkjes zeggen lang niet alles. Verschillende onderdelen verlengen geen enkel balkje maar het heeft wel degelijk effect op het rijgedrag. Carbon onderdelen bijvoorbeeld, tenminste dat beweerde "Broughy" op youtube. https://www.youtube.com/user/hwkabro/ . Op basis van 10 rondjes racen en dan gemiddelde tijd pakken.downcom schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:05:
[...]Zo ver ik in LSC kan zien geeft enkel de grootste spoiler een blauwe toevoeging op Traction (Osiris).
De andere spoilers hebben volgens de statistieken in LSC geen effect.
En ik heb zelf bij één auto gemerkt dat als ik van boven naar benee of van onder naar boven ga in het lijstje met spoilers het traction balkje anders reageerd.
Meen van boven naar benee dat hij bij minder spoilers het balkje verlengt als van onder naar boven. Dan beweerd hij dat alle spoilers even veel traction extra veroorzaken en van boven naar benee pakt ie de eerste paar niet mee, zo uit mn hoofd tenminste.
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
PSN: MrMistral

Ik ben niet zo van het paars, maar dat is vrdmme een mooi plaatje zo!Fanta schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:31:
Toch maar mijn normale casco ingeruild voor de cabrio.
[afbeelding]
Ga het vanvond eens even bekijkenFanta schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:43:
Thanks! Het is een combinatie van bright purple met een hot pink pearlescent. Doet het goed op de meeste klassiekers.
Leuke hacks bestaan niet.whitey-d schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Een sessie joinen met een hacker erin die de money for all cheat doetEén van de weinige leuke hacks zeg maar.
Maar normaal gesproken: heists doen, vrienden maken met spelers die goed samenwerken en vragen of ze je weer voor de volgende setup/heist uitnodigen. Dan ben je na een paar rondes weer 200k+ verder.
Edit: sorry, niet aan het opletten, reply had in mijn voorgaande reactie gemoeten
Gister kwam ik uit een heist terug. Voor mijn huis stond een andere player. Ik probeer hem neer te schieten, maar hij ging niet dood. Vervolgens schiet hij mij neer en jat mijn auto. Prima dacht ik zo.
Ik respawn en denk hem voorbij te zien rijden... en schiet een rocket achter hem aan. Helaas was het een andere player, maar de rocket destroyed zijn auto instant. Krijg ik de melding "You destroyed a players personal vehicle" en krijg een penalty van 243.000. Weg geld... en bijna instant wordt ik gekilled. Ik kon niet zien waar of wat het was. Weer een respawn... en wat denk je. Alle wapens weg.....
Ik heb maar een ticket bij Rockstar geopend, want dat is best wel zuur. Die 243k kom ik wel overheen... maar om nu weer alle wapens die ik had te kopen en te upgraden kost mij veel te veel.
Verklaring?? Iemand?
Vandaag even met wat auto's op pad geweest om wat plaatjes te schieten.

[ Voor 87% gewijzigd door Fanta op 15-06-2015 22:04 ]
Karma??? Het is gta.. Ik schiet iedereen wanneer ik daar zin in heb, ook als ik met een succesvol heist met ze heb gedaan... Snap best dat icepegel boos is.Fanta schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:58:
Karma. Waarom zou je iemand neerschieten alleen omdat hij voor je huis staat?
Persoonlijk vind ik het best irritant als ik uit het niets word neergeknald. Ook al is het GTA. Natuurlijk is dat geen reden om er zo'n lelijke hack tegenaan te gooien, er vanuit gaande dat het een hack is en geen bug.Sj44k13 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:03:
[...]
Karma??? Het is gta.. Ik schiet iedereen wanneer ik daar zin in heb, ook als ik met een succesvol heist met ze heb gedaan... Snap best dat icepegel boos is.
243K boete omdat je iemands auto vernietigd? Als ik een Osiris van bij 2Mil opblaas, betaal ik 25K, hoe kan het dat jij zoveel moet betalen dan?Icepegel schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:19:
[...]
Krijg ik de melding "You destroyed a players personal vehicle" en krijg een penalty van 243.000. Weg geld... en bijna instant wordt ik gekilled. Ik kon niet zien waar of wat het was. Weer een respawn... en wat denk je. Alle wapens weg.....
Ik heb maar een ticket bij Rockstar geopend, want dat is best wel zuur. Die 243k kom ik wel overheen... maar om nu weer alle wapens die ik had te kopen en te upgraden kost mij veel te veel.
Verklaring?? Iemand?
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Hij stapt uit zijn auto, staat een half uur voor mij en ik schiet een heel magazijn leeg 0,0 damage. Hij schiet met zijn rocket launcher eigen auto kapot, ik kapot en mijn auto. Maar die gast blijft gewoon leven...
daarnet stond er ineens iemand anders in mn garage, samen met zijn vliegtuig.
ik kon de modshop niet in omdat er allemaal bomen voor stonden,
en weer twee tellen later had ik ineens 3 miljoen $ erbij omdat iemand zakken met geld naar me toe gooide.....
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
PC toevallig?theezeefje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:38:
Hmm ligt het aan mij, of is er sinds de laatste update een bak nieuwe glitches ontdekt ?
daarnet stond er ineens iemand anders in mn garage, samen met zijn vliegtuig.
ik kon de modshop niet in omdat er allemaal bomen voor stonden,
en weer twee tellen later had ik ineens 3 miljoen $ erbij omdat iemand zakken met geld naar me toe gooide.....
Daarom game ik niet op een pctheezeefje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:42:
hoop alleen dat ze de cheaters aanpakken, en niet de personen die worden bestookt met zakken geld....
Ricloo86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:39:
Ach zelfde als lui die boven de custom vliegen en zodra je met je mooie nieuwe gepimpte kar naar buiten komt de lucht in vliegt, wat een lol.
Daarom speel ik bijna alleen maar heists.
Maar zeker ook invite only, kun je tenminste lekker freeroamen, stunten en lol hebben zonder gedoe van die gasten die als enige activiteit in de game elkaar alleen maar stompzinnig zitten af te knallen
Wie wil voeg me gerust toe
Edit: mijn SC-name is GroningerNL en ik speel op de pc.
[ Voor 5% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 15-11-2015 10:03 ]
Ik heb dit ooit eens als bug gehad. Restarten van GTA 5 zorgde erbij mij voor dat ik al m'n wapens terug kreeg. Misschien dat dit bij jou helpt?br00ky schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:16:
Argh, irritante hackers. Al mijn wapens foetsie.

Sinds de patch weer aan het racen begonnen nu de Quick Job weer werkt maar wat een mafkezen online.
[ Voor 20% gewijzigd door The_Worst op 16-06-2015 23:19 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja ik vind de heist ook het leukste, en verder beetje zoekende wat ik online leuk vindt om te doen eigenlijk.Anton_NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:39:
[...]
en dat is maar één van de vele voorbeelden...
Daarom speel ik bijna alleen maar heists.
Maar zeker ook invite only, kun je tenminste lekker freeroamen, stunten en lol hebben zonder gedoe van die gasten die als enige activiteit in de game elkaar alleen maar stompzinnig zitten af te knallen![]()
Wie wil voeg me gerust toe![]()
Edit: mijn SC-name is Grunneger en ik speel op de pc.
Nog tips?
Draai een leuke playlist in elkaar van jobs/races/tdm. Wat onzin erin, wat serieuze dingen. Kondig aan wanneer je gaat hosten.Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:50:
[...]
Ja ik vind de heist ook het leukste, en verder beetje zoekende wat ik online leuk vindt om te doen eigenlijk.
Nog tips?
Zo doen wij het op PS4 en hebben dan meestal een lobby van minimaal 10 man online. Buikpijn van het lachen, en lekker vloeken op de meest onzinnige races die er voor bij komen. Met 10 man op contact een 1 auto brede schans op komen is geheid chaos!
Doen wij ook wel met een groepje, maar dan vooral alleen Heist.nickvanozzie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:18:
[...]
Draai een leuke playlist in elkaar van jobs/races/tdm. Wat onzin erin, wat serieuze dingen. Kondig aan wanneer je gaat hosten.
Zo doen wij het op PS4 en hebben dan meestal een lobby van minimaal 10 man online. Buikpijn van het lachen, en lekker vloeken op de meest onzinnige races die er voor bij komen. Met 10 man op contact een 1 auto brede schans op komen is geheid chaos!
(ik voeg je anders wel even toe vanavond, doe ik wel even keer mee. pas paar uurtjes online erop zitten dus aardig noob
Ha, een leuke crew doet wonderen. Wij zijn meestal hier wel te vinden [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew. en ook op onze website http://tweakscrew.net/Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:25:
[...]
Doen wij ook wel met een groepje, maar dan vooral alleen Heist.
(ik voeg je anders wel even toe vanavond, doe ik wel even keer mee. pas paar uurtjes online erop zitten dus aardig noob)
Altijd meerdere mensen online. Varierend van kloten in Freeroam tot serieus Heisten.
Echter komt niet serieus heisten ook wel voorbij.
[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 17-06-2015 09:41 ]
Beetje variatie is altijd goednickvanozzie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:40:
[...]
Ha, een leuke crew doet wonderen. Wij zijn meestal hier wel te vinden [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew. en ook op onze website http://tweakscrew.net/
Altijd meerdere mensen online. Varierend van kloten in Freeroam tot serieus Heisten.
Echter komt niet serieus heisten ook wel voorbij.
Stuur je een invite
Hoeveel tijd heb je?Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:50:
[...]
Ja ik vind de heist ook het leukste, en verder beetje zoekende wat ik online leuk vindt om te doen eigenlijk.
Nog tips?
Een kleine greep: meerdere players die een Buzzard, Hunter, Savage, Valkyrie of Annihilator nemen en de cops (die er natuurlijk al snel zijn) te grazen nemen, ook de politieheli's natuurlijk. Succes verzekerd!
Kan uiteraard ook met meerderen in 1 heli, en kan bv. ook met de Hydra natuurlijk. Hoewel dat een 1-persoons toestel is.
Of elkaar optakelen met de Cargobob en op de gekste plekken (bv. op een brug of gebouw) weer loslaten.
Of met meerderen skydiven en op maffe plekken landen, bv. op de rijdende trein.
Er is trouwens maar één manier om de trein te laten stoppen heb ik na lang proberen gemerkt

Of stunts met de speedboats.
Kortom, bijna teveel om op te noemen
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.