Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Sorry voor mijn late antwoord en weet niet of je het al opgelost hebt maar kijk bij de geluidsinstellingen van de opname apparaten of bij het apparaat het vinkje voor "Allow Applications to take exclusive control of this device" in de "Advanced" tab weg is.ionicdog schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:19:
Ik krijg mijn headset Mic niet werkend ingame. Ik hoor wel iedereen maar kan niet zenden. Ik zie het zend dingetje maar niemand hoort me dan. Alle instellingen staan ok, op de juiste mic etc.
Microfoon werkt gewoon, als ik deze met TS speak gebruik werkt dit prima. Mic staat onder "microfoon- realtek highdef" ingame, net zoals bij teamspeak.
Driver als een keer vernieuwd en bij apparaten gekeken, dat lijkt allemaal goed.
Ik gebruik nu tijdelijk maar even de mic van mijn webcam voor ingame, dat werkt wel.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
Hakulaku schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:22:
[...]
Sorry voor mijn late antwoord en weet niet of je het al opgelost hebt maar kijk bij de geluidsinstellingen van de opname apparaten of bij het apparaat het vinkje voor "Allow Applications to take exclusive control of this device" in de "Advanced" tab weg is.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
[ Voor 101% gewijzigd door Ferio op 31-05-2015 10:54 ]
Meer mensen hier last van sinds ongeveer een weekje? Heb mijn Xbox en PS account ge-unlinked n.a.v. een tip op internet maar heeft niet geholpen.
Heb jij iets veranderd aan je internet settings, modum etc?PolluxDKB schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:47:
Ik heb vrij consistent dat ik pas GTA Online kan bij de derde poging. Poging één en twee resulteren telkens in "timed out session", en bij de derde poging werkt het wel telkens.
Meer mensen hier last van sinds ongeveer een weekje? Heb mijn Xbox en PS account ge-unlinked n.a.v. een tip op internet maar heeft niet geholpen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Meestal wordt dat geld terug verwijderd door Rockstar, behalve als je dat geld in een aankoop (voertuigen, huizen, wapens, etc.) gestoken hebt.glnk schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:57:
Ik kreeg net 720.000$ van een modder/hacker. Kan niet zeggen dat ik het heel erg vind maar ik hoop niet dat ik daardoor een ban krijg. Ik heb er niet om gevraagd
http://www.rockstargames....gn=gtao_illgotten06012015Due to a surge in high-end crime across southern San Andreas, demand for luxury goods and services is at an all-time high. Upscale merchants of all kinds are scrambling to fill their inventories to serve the newly wealthy. The first of two major deliveries this summer will be hitting the showrooms of luxury car dealerships, the shelves of top arms suppliers and other prestigious retailers in June. Here are a few new screenshots featuring some of the new rides and accessories coming to GTA Online next week – and be on the lookout for another big shipment coming this summer.
Dress the new Enus Windsor with eight vehicle wraps inspired by the high-end designers of Rockford Hills.
For a subtle way to travel, contact your Elitas agent about the solid gold Buckingham Swift Deluxe.
The Combat PDW (Personal Defense Weapon) coming soon to Ammu-Nation.
The classic lines of the new Albany Virgo add style to any garage.
Just like the Benefactor Stirling GT, the Pegassi Osiris features gull-wing doors.
The solid gold Buckingham Luxor Deluxe shines in the Los Santos skies.
Hundreds of new clothing items and accessories are arriving to exclusive clothiers.
Coming soon to Legendary Motorsport, the Pegassi Osiris.
Die Stirling GT en Osiris lijken mij in de Supers te zitten, Mooi! Eindelijk wat competitieNiQo schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:11:
Mooie auto's! Hopelijk ook competitief in hun klasses.
Kan wel jafdisk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:24:
Denk dat de Stirling GT in de Sports Classics zit.
[ Voor 31% gewijzigd door The Outlaw op 01-06-2015 17:34 ]
Laat die gt maar komenfdisk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:24:
Denk dat de Stirling GT in de Sports Classics zit.
We krijgen nu ook kleding met scheuren erin , en leren pijpen geweldig !
Walking on the bright side of life
Ik denk toch dat het die andere is, zeker als je de tekst onder die afbeelding leest: "Just like the Benefactor Stirling GT, the Pegassi Osiris features gull-wing doors."
haha, snel gewijzigd?
[ Voor 4% gewijzigd door fdisk op 01-06-2015 17:36 ]
Is die gele sportwagen dan niet de Osiris? Dat maak ik erop uit?fdisk schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:35:
[...]
Ik denk toch dat het die andere is, zeker als je de tekst onder die afbeelding leest: "Just like the Benefactor Stirling GT, the Pegassi Osiris features gull-wing doors."
haha, snel gewijzigd?
Ja die gele is de Osiris, die zal super zijn. e groen rode is dezelfde, maar dan van achter (en in een andere kleur) en de rode is de Benefactor, die naar ik vermoed in de Sports Classics zal zitten, mogelijk de Virgo ook, maar zou ook zomaar Muscle kunnen zijn.The Outlaw schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:37:
[...]
Is die gele sportwagen dan niet de Osiris? Dat maak ik erop uit?
Heb het constant op de pc. Voornamelijk als ik gekicked wordt wegens IDLE dan krijg ik die timeout een paar keer. Start ik de game opnieuw op is er geen probleem.PolluxDKB schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:47:
Ik heb vrij consistent dat ik pas GTA Online kan bij de derde poging. Poging één en twee resulteren telkens in "timed out session", en bij de derde poging werkt het wel telkens.
Lijkt me vooral een probleem vanuit rockstar en niet vanuit ons.
Ik wordt ook helemaal moe van al die klotelamers met hun hacks, hele spel wordt zo een zoektocht naar die ene server zonder hackers of je moet private doen met vrienden, maar met 5-6 lui ben je daar na paar heists en wat gekloot ook wel klaar mee.Wobcat schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:18:
[...]
Vandaag een poosje geprobeerd te spelen, PS3. Ik had eerst een soort paarsachtig ei ipv een hoofd wat steeds ontplofte (iedereen in t spel). Volgende sessie was ik ineens een ufo, weer server geswitched, had ik zo'n verkeerscone op mijn hoofd. Nog s geprobeerd en gelijk in mn garage werd ik al constant opgeblazen, gaat lekker zo ja.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
En als ik dat (per ongeluk) gedaan zou hebben, krijg ik dan een permban? (heb ik overigens niet gedaan)Le Enfant! schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:21:
[...]
Meestal wordt dat geld terug verwijderd door Rockstar, behalve als je dat geld in een aankoop (voertuigen, huizen, wapens, etc.) gestoken hebt.
Ik heb al een ticket naar Rockstar gestuurd, maar ik wil weten of het safe is om GTA Online te starten voordat het verwijderd is (voor wanneer ik een heist wil doen met wat vrienden). Want dit gedoe met hackers begint inderdaad het spel te verknallen (waardoor ik alleen nog maar met vrienden kan spelen om te voorkomen dat een hacker ervoor zorgt dat ik het spel een paar dagen niet durf te spelen)
volgens mij niet, vriend van mij heeft exact het zelfde gehad en die kan ook gewoon spelen. Maar better be safe than sorryfield33P schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:09:
[...]
En als ik dat (per ongeluk) gedaan zou hebben, krijg ik dan een permban? (heb ik overigens niet gedaan)
Ik heb al een ticket naar Rockstar gestuurd, maar ik wil weten of het safe is om GTA Online te starten voordat het verwijderd is (voor wanneer ik een heist wil doen met wat vrienden). Want dit gedoe met hackers begint inderdaad het spel te verknallen (waardoor ik alleen nog maar met vrienden kan spelen om te voorkomen dat een hacker ervoor zorgt dat ik het spel een paar dagen niet durf te spelen)
Wordt weer wachten op Rockstar voor een fix dus.
Zou me niet druk maken om een paar ton. Zolang het niet in de miljoenen loopt doet r* er niks mee hoor.field33P schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:09:
[...]
En als ik dat (per ongeluk) gedaan zou hebben, krijg ik dan een permban? (heb ik overigens niet gedaan)
Heb zelf miljoenen geglitcht en nooit een ban of iets gezien
Als je hacks hebt gebruik dan is de kans wel groot dat je een permban krijgt. Bij glitches verwijderen ze meestal het geld, behalve als je zwaar overdreven hebt.field33P schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Ik heb in de 1,5 jaar dat ik GTA speel nog nooit gratis velgen gezien, ben dus ook benieuwd wat voor awards dit zijn en of je niet gewoon de velgen unlocked.PolluxDKB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:16:
Heb nu op de PC vier awards/rewards voor gratis chrome velgen, alleen ze blijken niet te werken. Op internet gezocht en blijkbaar hebben meer mensen (iedereen?) er last van. Nadat je die reward unlockt blijven de velgen gewoon geld kosten en worden ze niet "FREE".
Wordt weer wachten op Rockstar voor een fix dus.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Het is echt zo. Chrome rims kan je al kopen vanaf level 1 alleen ze zijn pleurisduur.DigitalError schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Ik heb in de 1,5 jaar dat ik GTA speel nog nooit gratis velgen gezien, ben dus ook benieuwd wat voor awards dit zijn en of je niet gewoon de velgen unlocked.
Hiermee zouden ze gratis moeten worden maar het is bugged op de PC.

Gewoon passive mode aanzettenMojo schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:12:
Ik ben zelf nog helemaal niet begonnen met GTA V online. Ik heb de 1e race (tutorial) gedaan en ben 1e geworden.. Wat kan ik nu gaan doen zonder me groen en geel te gaan ergeren aan anderen die me de hele tijd doodmaken / trollen / etc?
Geen last van DM'ers.
Let wel dat je eventueel wel dood kan gaan door de omgeving (auto tegen je aan schuiven oid) of als je "rood" bent.
Oké, thanks. Ik ben ook lid geworden van de tweakscrew. Kan natuurlijk altijd op TS gaan en met die lui een private server in gaan geloof ik.Sypher schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:15:
[...]
Gewoon passive mode aanzetten![]()
Geen last van DM'ers.
Let wel dat je eventueel wel dood kan gaan door de omgeving (auto tegen je aan schuiven oid) of als je "rood" bent.
Ik wil vooral de content (heists) een keer doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 02-06-2015 15:17 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik heb het ook ontgrendeld en ik kan ze gewoon gratis op mijn auto's zetten. Ik speel op de PS3 dus wellicht moet het nog worden gepatcht worden op de PC.PolluxDKB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Het is echt zo. Chrome rims kan je al kopen vanaf level 1 alleen ze zijn pleurisduur.
Hiermee zouden ze gratis moeten worden maar het is bugged op de PC.
[afbeelding]
Ja dat had ik ook gelezen dat het op alle andere platforms wel gewoon werktlevik7 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:32:
[...]
Ik heb het ook ontgrendeld en ik kan ze gewoon gratis op mijn auto's zetten. Ik speel op de PS3 dus wellicht moet het nog worden gepatcht worden op de PC.
Nee, geen hacks gebruikt. Alleen een lulhoofd die grappig dacht te zijn door geldzakken in mij te spawnen.Le Enfant! schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:35:
[...]
Als je hacks hebt gebruik dan is de kans wel groot dat je een permban krijgt. Bij glitches verwijderen ze meestal het geld, behalve als je zwaar overdreven hebt.
Als je heists wil doen en of aankloten in freeroam.... kom op TS en doe met ons mee! super gezellig over het algemeen.Mojo schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:17:
[...]
Oké, thanks. Ik ben ook lid geworden van de tweakscrew. Kan natuurlijk altijd op TS gaan en met die lui een private server in gaan geloof ik.
Ik wil vooral de content (heists) een keer doen.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Kan niet, je spawnt altijd terug in de wereld en moet dan een berichtje van Lester afwachten om de volgende setup/ heist te beginnen.Tennisbal schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:55:
Hoe kan ik bij online heist in een game blijven na de setup(s)? Ik speelde gister prison break en moest een setup doen maar erna stond ik gewoon op straat met wat geld. Wil liever gewoon de volgende setup doen of de heist zelf.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
The Ill-Gotten Gains Update: Part One will be available for Grand Theft Auto Online across all five platforms beginning next week, Wednesday June 10th. As always, we will announce here at the Newswire as it becomes available on each platform on Wednesday.The #GTAOnline ILL-GOTTEN GAINS Update: Part One Is Coming Next Wednesday June 10: http://rsg.ms/cbd4cb3
Also stay tuned next week for information on the Ill-Gotten Gains Social Club Event Weekend (Part One) which will be happening Friday June 12 through Sunday June 14 with some opportunities for bonus RP, GTA$ and more - perfect for the consummate capitalist.
And tune in next Wednesday night June 10 at 8pm Eastern for a special Ill Gotten Gains livestream at the Rockstar Twitch channel featuring guests from the GTAV (and Max Payne 3!) soundtrack, HEALTH.
R* newswire
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
https://untappd.com/user/OzzBier
Je kunt zelf een job starten in het online menu, dan kun je zelf kiezen wanneer je start. Ik kan je wel aanraden om samen met iemand de races te boosten voor de upgrades, het duurt erg lang om het 'legit' te halen.Ambianz schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:37:
Speel gta online nog niet zo lang, maar is er een manier om snel wat races te starten? Ik wil de upgrades voor de auto's op zich wel maar het duurt vaak wel 20 minuten voor ik echt kan starten met een race..
Ik race vrij veel, meestal dat het binnen een paar minuten begint. Join je wel anderen, of start je de race zelf?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
edit: inderdaad met het zelf starten kan ik gewoon een race uitkiezen en gaat het veel sneller! dank
[ Voor 21% gewijzigd door Ambianz op 06-06-2015 16:21 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Oh ja, heel belangrijk: headsetje verplicht
Mijn social club naam is GroningerNL, platform: PC.
Pb'tje is
[ Voor 3% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 15-11-2015 10:03 ]
Verwijderd
Er staat dan: je moet 40 races op niveau winnen om dit te unlocken.
Hoe kan ik dit doen of waar kan ik dit vinden oid? ik begrijp er niets van.
je moet gewoon 40 online races winnen, je kunt dit het beste met iemand samen afspreken die dat ook nodig heeft en elkaar om de beurt laten winnen op bijvoorbeeld de race: criminal records (korte baan). gewoon op 1 rondje zetten en dan heb je ze zo binnen.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:35:
ik heb na lang sparen de zentorno gekocht, alleen kan ik deze zo goed als niet upgraden.
Er staat dan: je moet 40 races op niveau winnen om dit te unlocken.
Hoe kan ik dit doen of waar kan ik dit vinden oid? ik begrijp er niets van.
Ja, wat digital zegt.DigitalError schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:51:
[...]
je moet gewoon 40 online races winnen, je kunt dit het beste met iemand samen afspreken die dat ook nodig heeft en elkaar om de beurt laten winnen op bijvoorbeeld de race: criminal records (korte baan). gewoon op 1 rondje zetten en dan heb je ze zo binnen.
Zo heb ik die van mij ook gehaald, want anders ben je echt erg lang bezig.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
als je auto upgrades wilt unlocked met races moet je gewoon mijn dragrace aan je game toevoegen en dan met een mede tweaker even een avondje knallen, dan heb je alles unlocked. ik heb de race zo kort gemaakt als mogelijk is dus als je dan afspreekt om om de beurt te winnen is het zo gedaan.Ambianz schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:58:
Meestal klik ik op quick jobs en dan een random race dus, moet wel zeggen dat ik met 20 minuten bedoel dat het zo lang duurt voor ik in een fatsoenlijke race zit.. dus geen gta race oid
edit: inderdaad met het zelf starten kan ik gewoon een race uitkiezen en gaat het veel sneller! dank
YO! fucknuts! It's Probing time!
Desktop AankoopadviesSouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:06:
Beter fixen ze die pauper online gameplay, doe een half jaar over samen met 4 lui te kunnen spelen, verliest die de sessie weer eens. Zo klaar mee dit soort brakke console crap systeem bagger.
PSN: MrMistral
Er is niks mis met mijn pc grapjas.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:06:
Zo klaar mee dit soort brakke console crap systeem bagger.
Ik heb een beetje een allergie voor dit soort opmerkingen. Verder weet iedereen dat de servers van R* brak zijn en GTA online de nodige oneffenheden, ongeacht welk platform.
Het lijkt alleen maar erger te worden, tijdje geleden kon je tenminste nog afspreken om in een sessie te komen. De hackers even nog hier buiten gelaten.MrMistral schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:24:
[...]
[...]
Ik heb een beetje een allergie voor dit soort opmerkingen. Verder weet iedereen dat de servers van R* brak zijn en GTA online de nodige oneffenheden, ongeacht welk platform.
Daarom voor mij is tegenwoordig invite session only mode en nodig dan wel mn vrienden uit of zei mij. (laad tevens ook sneller bij het opstarten van de game)SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:27:
[...]
Het lijkt alleen maar erger te worden, tijdje geleden kon je tenminste nog afspreken om in een sessie te komen. De hackers even nog hier buiten gelaten.
Eerst naar story mode en dan via daar naar invite only online.
Je kunt nog een snelkoppeling maken en voegt het command "-StraightIntoStorymode" toe (zonder aanhalingstekens)
(normaliter staat daar -StraightIntoFreemode)
[ Voor 14% gewijzigd door downcom op 10-06-2015 00:32 ]
Liep het maar via servers.. Het is een peer to peer systeem waarbij alleen voor de matchmaking servers worden gebruikt.. GTA online zou zoveel beter werken imho als er wel gebruik werd gemaakt van servers voor de online wereld.. Nu met peer to peer heb je met veel meer mensen een verbinding ipv alleen met een server, met alle risico op lag en disconnects van dien..MrMistral schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:24:
[...]
[...]
hoe kun je in missies zien op welke hoogte te blips zitten? Ik vind het bijvoorbeeld bij die missie waarin je gamgmembers in een hotel moet neerschieten lastig om te zien waar ik ze moet zoeken en waar ik voorzichtig moet zijn. Aan geluid heb ik nietzoveel omdat ik zwaar slechthorend ben en het dus met monogeluid moet doen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Volgens mij gaat dit niet op voor NPC's. Wat jij zegt is bijvoorbeeld bij tegenstanders in een deathmatch, maar niet bij vijandige npc's in een missie.The Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:50:
Dat kun je zien aan de ^ v tekens. '^' betekent dat de persoon zich boven bevindt v is onder.
Enkel nog voor de consoles. De PC heeft nog geen updateThe Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:07:
Update is live
'downcom schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:08:
[...]
Enkel nog voor de consoles. De PC heeft nog geen update
Hoelaat is de update voor de pc? Kan namelijk nergens info vinden over release tijden ect... En de prijzen was te verwachten. 6 voertuigen is best weining maar beter dan niets
Windsor is er ook zonder wrapPolluxDKB schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:25:
Ik wil die Windsor wel maar niet in zo'n lelijke wrap. Als je er gewoon metallic lak voor kan kopen, dan haal ik hem.
ik verwacht rond 13u maar is een gedachtegoosche schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:26:
[...]
'
Hoelaat is de update voor de pc? Kan namelijk nergens info vinden over release tijden ect... En de prijzen was te verwachten. 6 voertuigen is best weining maar beter dan niets
1. Xbox 360 en de playstation 3 rond 11:00 uur
2. Xbox One en playstation 4 rond 12:00 uur
3. PC zou dan logischerwijs (hopelijk) rond 13:00 uur zijn.
Ah! Dit wist ik niet. Vandaar. Enig idee ook waarom voor deze manier gekozen is? Goedkoper dan hosten op servers?Inflatable schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:56:
[...]
Liep het maar via servers.. Het is een peer to peer systeem waarbij alleen voor de matchmaking servers worden gebruikt.. GTA online zou zoveel beter werken imho als er wel gebruik werd gemaakt van servers voor de online wereld.. Nu met peer to peer heb je met veel meer mensen een verbinding ipv alleen met een server, met alle risico op lag en disconnects van dien..

Mooi karretje
En dan de Sterling GT:

En Virgo

Edit :
Windsor

[ Voor 98% gewijzigd door Pannekoek81 op 10-06-2015 13:32 ]
Zeker leuke auto. LaFerrai voorkant en Pagani Huayra achterkant en Mercedes SLS achtige deuren. Jammer dat die zo duur moet zijn.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
bugfixes? updates? missies?
edit:

smartwatches?
[ Voor 33% gewijzigd door bóòbó op 10-06-2015 13:15 ]
Btw ik denk dat de steam versie vanavond pas rond 19:00 komt aangezien Steam altijd rond 10 AM PST updates en dergelijke uitvoert
[ Voor 31% gewijzigd door falcon123 op 10-06-2015 13:23 ]
Sneller is wel mooi maar is de acceleratie ook beter? Full upgraded Zentoro is echt een beestfalcon123 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:15:
Zag net een stream, waarbij iemand die nieuwe Pegassi Osiris tegen de zentorno had getest en de nieuwe Pegassi Osiris was sneller dan de zentorno.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Zentorno.Joenino schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:22:
[...]
Sneller is wel mooi maar is de acceleratie ook beter? Full upgraded Zentoro is echt een beest
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ja, volgens mij ook want, ze deden een dragrace en zover ik weet trok die Pegassi net wat sneller op.Joenino schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:22:
[...]
Sneller is wel mooi maar is de acceleratie ook beter? Full upgraded Zentoro is echt een beest
Ik las juist net op gtaforums dat iemand een drag test had gedaan en dat de Zentorno 13,8 sec scoorde en de Osiris 13,9. Ze lijken dus (nagenoeg) even snel te zijn.falcon123 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:15:
Zag net een stream, waarbij iemand die nieuwe Pegassi Osiris tegen de zentorno had getest en de nieuwe Pegassi Osiris was sneller dan de zentorno.
Btw ik denk dat de steam versie vanavond pas rond 19:00 komt aangezien Steam altijd rond 10 AM PST updates en dergelijke uitvoert
Het scheelde niet heel veel inderdaad, maar op die stream was de Pegassi wel iets sneller maar zal idd niet heel veel uitmaken i guess.adamvansanten schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:26:
[...]
Ik las juist net op gtaforums dat iemand een drag test had gedaan en dat de Zentorno 13,8 sec scoorde en de Osiris 13,9. Ze lijken dus (nagenoeg) even snel te zijn.
[ Voor 93% gewijzigd door falcon123 op 10-06-2015 13:28 ]
Wat die doet in bochten en grip zijn veel interessanter, daar kan je iemand op inhalen, niet echt op rechte stukken.falcon123 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:27:
[...]
Het scheelde niet heel veel inderdaad, maar op die stream was de Pegassi wel iets sneller maar zal idd niet heel veel uitmaken i guess.
Bij mij start het spel gewoon, forceer jij dat ie moet updaten o.i.d.?downcom schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:33:
inmiddels 2,5 uur verder en nog geen update ontvangen wel veel errors
[afbeelding]
We wachten nog even af
Nee bij het opstarten van het spel krijg ik 9 van de 10 keer deze melding (afgelopen 2,5 uur). Forceer zelf niets. (overigens wel steeds de zelfde error code)PolluxDKB schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:47:
[...]
Bij mij start het spel gewoon, forceer jij dat ie moet updaten o.i.d.?
Update:: 14:30 de update voor de PC druppelt langzaam binnen!
[ Voor 15% gewijzigd door downcom op 10-06-2015 14:41 ]
Hopen dat er ook wat extra missies bij komen, de races vind ik niks aan en de meeste missies al meerdere keren gedaan, interesse is een beetje weggeëbd.
if (!coffee) {
Work = false; }

Binnenkant vd luxor, sigaren roken en champagne drinken

Enige auto waar ik het tot nu toe wel cool op vond was de Dubsta 6x6 (mijne is dan ook solid gold).
Heb je er ook een foto van in normaal daglicht? Ben wel benieuwd. Misschien dat ik mijne vanavond ook wel in solid gold maak daniAdema schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:54:
Vond het voor de foto's wel leuk met extra goud. Voorlopig houd ik hem zo, viel me inderdaad niks tegen.
Osiris in actie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f5_wyDiwwEA]
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.