Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Kent iemand nog een race die langs alle stunt jumps gaat voor op de pc?
Ik heb 1 playlist kunnen vinden maar die is heel oud en doet het niet.
Wil lime green metallic nu wel eens

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Zijn er ook bepaalde tijden dat de GoTP crew heists doet? Zo ja, waar wordt dat gecoördineerd, hier, op TS, of via IRC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jezzer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:08:
Kent iemand nog een race die langs alle stunt jumps gaat voor op de pc?
Ik heb 1 playlist kunnen vinden maar die is heel oud en doet het niet.
Wil lime green metallic nu wel eens
Op console kon je toen de stunt jump in de race downtown underground telkens opnieuw doen en dat telde mee, maar die werkt niet meer dus volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Een maat van me heeft bij bike races op de PC een heel vervelende bug. Iedere keer dat hij crasht krijgt hij een zwart scherm en kan hij niet meer respwanen. Tevens, alle mensen die mee doen aan de race komen ook in een zwart oneindig laadscherm terecht zodra ze over de finish komen. Pas als die maat van me offline gaat (GTA geforceerd afsluit via taakbeheer) verdwijnt bij de rest van de mensen het zwarte scherm en laad alles weer prima. Het is echt op de seconde dat hij de sessie verlaat dat het voor de rest allemaal weer prima loopt.

Is dit voor iemand een bekende issue? Ik kan er niks over vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:21:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad.. Waar vind ik zo'n snipers vs stunters job / match? In het 'Online' menu staat 'ie niet!
Bij Quick Job kiezen voor een LTS-match en 9 van de tien keer heb je raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
falcon123 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:29:
[...]

Op console kon je toen de stunt jump in de race downtown underground telkens opnieuw doen en dat telde mee, maar die werkt niet meer dus volgens mij niet.
Nee klopt die werkt helaas niet meer, iig niet op de PC. Heb inmiddels een filmpje gebruikt, moet er nog een paar en dan heb ik hem unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jezzer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:24:
[...]

Nee klopt die werkt helaas niet meer, iig niet op de PC. Heb inmiddels een filmpje gebruikt, moet er nog een paar en dan heb ik hem unlocked
Filmpje met de posities waar de stunt jumps zijn of ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 21:12

AzzKickah

06-CENSORED

Hoe kom je op de PC bij die RPG's vs. Stunters missies?? Kicken lijkt me dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er zin om een heist te doen? Heb al 3 andere mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Weet iemand nog leuke playlists? Als ik op socialclub kijk bij meeste plays(http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/pc/playlists/), staan die van rockstar zelf natuurlijk bovenaan, maar daarna komen alleen maar playlists met 0 plays. Dus iemand nog playlists die hij/zij aanraadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 00:52

Brantje

De post is daar >>

jezzer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:24:
[...]

Daarvoor hebben we:
http://gta-5-map.com/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pbZPnOj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:14:
Wie heeft er zin om een heist te doen? Heb al 3 andere mensen
Nog steeds iemand nodig? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuFFIN 007 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:15:
[...]

Nog steeds iemand nodig? (A)
We hebben wel al een deel gedaan van prison break, kan je middenin een heist gewoon joinen? VOordat ie is gestart natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Volgens mij kan je per deel joinen, tenminste, dat dacht ik. Niet zeker overigens. Mijn RGSC naam is muffin007nl, je mag toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een friend request gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:28:
Heb je een friend request gestuurd!
Geaccepteerd! Probeer bij jullie volgende deel / heist anders maar een invite te sturen, ik ben online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michielodc schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:15:
Weet iemand nog leuke playlists? Als ik op socialclub kijk bij meeste plays(http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/pc/playlists/), staan die van rockstar zelf natuurlijk bovenaan, maar daarna komen alleen maar playlists met 0 plays. Dus iemand nog playlists die hij/zij aanraadt?
Kun je aangeven wat voor soort playlist je zoekt? Race, Stunt, etc?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
falcon123 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:43:
[...]

Filmpje met de posities waar de stunt jumps zijn of ? :P
Ja, van een guide. Filmpje aan op ipad en tussen elke jump even pauze en ingame map marker aan zetten. Ging erg goed met deze
http://www.powerpyx.com/g...-monster-stunt-jumps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

meh ik krijg de crew emblems maar niet op m'n auto's. Heb het emblem meerdere keren opnieuw gemaakt, op de Socialclub en in-game in de stats zie ik het emblem gewoon goed. Ook voordat ik hem aanschaf bij Los Santos Customs zie ik hem als voorbeeld op m'n auto, maar als ik dan eenmaal betaal wordt er wel 25k afgeschreven, maar ik heb geen emblem op m'n auto. Waarom gaat dit steeds mis? Zowel op carbon als stock motorkap geprobeerd.

En wat is een beetje een snelle manier om geld te verdienen met 2 spelers? Ik las hierboven wat over snipers vs stunters, maar hoe vind ik die missie? Met zoeken op de socialclub kreeg ik em niet gevonden iig.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:01:
En wat is een beetje een snelle manier om geld te verdienen met 2 spelers? Ik las hierboven wat over snipers vs stunters, maar hoe vind ik die missie? Met zoeken op de socialclub kreeg ik em niet gevonden iig.
Add deze job aan je bookmarks ( http://rsg.ms/6cb5fe4 ) en kijk in zijn jobarchief voor meer jobs (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
The Outlaw schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:29:
[...]

Playlist met races die gewoon grappig zijn om te doen. Met veel stunts en rare dingen. Bijvoorbeeld in de lucht springen van container naar container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:22

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Weet iemand overigens nog een leuke, actieve NL crew? Liefst een waar enkel PC gamers in zitten. Geen Tweakscrew of Freedom Crew.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Ik snap de hele crewserver techniek nog niet. Als je bij online gaan kiest voor crew, kom je dan alleen bij crewleden terecht, of gemixt? En als er niet genoeg online zijn, wat gebeurt er dan? Ik wil graag wat heists doen met mensen van TweaksCrew, maar ik vind het lastig om ze te vinden! Hoe zet ik zoiets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooraf afspreken, starten vanuit dezelfde crew of invite only sessie.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Waar wordt dat zoal afgesproken, TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuFFIN 007 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:02:
Ik snap de hele crewserver techniek nog niet. Als je bij online gaan kiest voor crew, kom je dan alleen bij crewleden terecht, of gemixt? En als er niet genoeg online zijn, wat gebeurt er dan? Ik wil graag wat heists doen met mensen van TweaksCrew, maar ik vind het lastig om ze te vinden! Hoe zet ik zoiets op?
Als je online gaat (en niet specifiek voor een crew/invite only sessie kiest) kom je altijd in een public terecht. Er wordt getracht je in een sessie te stoppen waar crewmembers/vrienden in zitten maar dat is niet full-proof (crewmembers kunnen bijvoorbeeld in meerdere sessie verspreid zitten).

Als iemand een "closed crew sessie" (ookwel bekend als "crew only sessie") opzet join je die ook niet automatisch maar moet je dat zelf uitvogelen (via een forum bijvoorbeeld) en zelf joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:09:

Als iemand een "closed crew sessie" (ookwel bekend als "crew only sessie") opzet join je die ook niet automatisch maar moet je dat zelf uitvogelen (via een forum bijvoorbeeld) en zelf joinen.
Ah, vandaar dat ik altijd in mijn eentje zit daar.
Beetje jammer dat dat niet automatisch kan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Wybo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Ah, vandaar dat ik altijd in mijn eentje zit daar.
Beetje jammer dat dat niet automatisch kan.
Je kan wel vanuit de single player kiezen om in een crewsessie geplaats te worden:
Options knop > Online > Play Online(of Go online o.i.d.)> Crew Session

In het zelfde menu kun je er ook voor kiezen om friends te joinen

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 22:03
The Outlaw schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:29:
[...]

Zijn er eigenlijk ook playlists met uitsluitend missies (ps4)? Ik ken al die playlist coveted, potshot x2 ofzo maar zijn er ook nog anderen? Met dus alleen missies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan geen missies in playlists zetten (niet meer).

[ Voor 13% gewijzigd door Kju op 18-05-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 22:03
Kju schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:51:
Je kan geen missies in playlists zetten (niet meer).
Argh nog steeds niet wtf. Zo jammer.

edit; ow ze hebben het eruitgehaald dus...

[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 18-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonsmeister schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:33:
[...]

Je kan wel vanuit de single player kiezen om in een crewsessie geplaats te worden:
Options knop > Online > Play Online(of Go online o.i.d.)> Crew Session

In het zelfde menu kun je er ook voor kiezen om friends te joinen
Dan maak je zelf een crew session aan. Je kan wel "join friends" of "join crewmembers" kiezen maar dat doet hetzelfde als "normaal" online gaan: plaatst je in een public sessie waar friends of crewmembers in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Dan maak je zelf een crew session aan. Je kan wel "join friends" of "join crewmembers" kiezen maar dat doet hetzelfde als "normaal" online gaan: plaatst je in een public sessie waar friends of crewmembers in zitten.
Precies, want op die manier begin ik altijd, en zit altijd alleen.
Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan public sessions. Er zou gewoon een soort keuze moeten zijn tussen kill everything en gewoon easy going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Ik maak ook altijd een Invite only sessie aan en dan invite ik de crew members. Kan je lekker je eigen ding doen. Public sessions zijn niet goed voor mijn bloeddruk.

We zitten met z'n 3en in de crew dus als 1 of 2 mensen nog zin hebben om ons te joinen (PC) voor voornamelijk Missions en Heists. We hebben TS. We zijn vooral op zoek naar mensen die het niet erg vinden als de missie failed aangezien wij vaak wel wat aan klooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Farthest free-fall survived 3,187.22 ft

Vraag me af welke val dat geweest is dan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Carthrax schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:53:
Ik maak ook altijd een Invite only sessie aan en dan invite ik de crew members. Kan je lekker je eigen ding doen. Public sessions zijn niet goed voor mijn bloeddruk.

We zitten met z'n 3en in de crew dus als 1 of 2 mensen nog zin hebben om ons te joinen (PC) voor voornamelijk Missions en Heists. We hebben TS. We zijn vooral op zoek naar mensen die het niet erg vinden als de missie failed aangezien wij vaak wel wat aan klooien ;)
Welke crew? Ik zoek ook nog iets voor heists, maar Tweakscrew zitten zoveel mensen in dat het percentage serieuze spelers niet erg groot is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
MuFFIN 007 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:52:
[...]

Welke crew? Ik zoek ook nog iets voor heists, maar Tweakscrew zitten zoveel mensen in dat het percentage serieuze spelers niet erg groot is :P
Op dit moment een 3 mans crew genaamd Hail2ToTheKing (yep zit een foutje in moet nog aangepast worden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:05
Ik zoek ook nog R* buddies om heists (hard) mee te doen, met mijn huidige vrienden lukt het bijna nooit om een lobby vol te krijgen en met pubs duurt het altijd 10x zo lang :).

Je kan me vinden op nick tk0wnz (lvl 88, 's avonds en in het weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 13:37
Hoe komt het dat ik soms geen vrienden kan joinen? Ik speel sinds kort een beetje online en af en toe werkt dat joinen helemaal niet meer tot we beiden een nieuwe sessie zoeken. En die laadtijden.. bizar. Ik vind het niet zo heel goed werken allemaal, als ik eerlijk ben.

[ Voor 14% gewijzigd door Belecthor op 18-05-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belecthor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:03:
Hoe komt het dat ik soms geen vrienden kan joinen? Ik speel sinds kort een beetje online en af en toe werkt dat joinen helemaal niet meer tot we beiden een nieuwe sessie zoeken. En die laadtijden.. bizar. Ik vind het niet zo heel goed werken allemaal, als ik eerlijk ben.
Over welk platform hebben we het dan? Op de PS4 zijn inderdaad problemen met het joinen van vrienden. Weet niet hoe dat op de PC geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
The Outlaw schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:46:
[...]

Over welk platform hebben we het dan? Op de PS4 zijn inderdaad problemen met het joinen van vrienden. Weet niet hoe dat op de PC geregeld is.
Op de PC. Ik ben denk ik wel meer dan de helft van de tijd bezig met laden en goede games vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Belecthor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:59:
[...]

Op de PC. Ik ben denk ik wel meer dan de helft van de tijd bezig met laden en goede games vinden.
Dat geldt voor mij ook. De laadtijden zijn sowieso al lang, en heel vaak als je een job op je telefoon wil starten is er of een queue, of de starter is er alweer mee gestopt. Gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:04:
[...]

Dat geldt voor mij ook. De laadtijden zijn sowieso al lang, en heel vaak als je een job op je telefoon wil starten is er of een queue, of de starter is er alweer mee gestopt. Gaat nergens over.
Ja, ik heb het hele online gebeuren alweer gezien eigenlijk. Ik heb er geen tijd voor over om zo lang in een laadscherm te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Belecthor schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:08:
[...]

Ja, ik heb het hele online gebeuren alweer gezien eigenlijk. Ik heb er geen tijd voor over om zo lang in een laadscherm te zitten.
En het stomme is dat wanneer je even Alt-Tabt naar je browser je 9 van de 10 keer uit de sessie gegooid wordt en vervolgens vanuit GTA V het Online gedeelte weer opnieuw moet laden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Laatst online: 09-10 19:38

Ktenolix

Pijlsnel

De laadtijden (op PS4) zijn inderdaad om te huilen. Soms duurt het echt even voordat ik eindelijk in een job/race zit.

Gisteren lekker een paar potjes Stunters vs RPGs gespeeld. :D Lachen joh.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:53:

Je kan beter een closed crew session starten, dan kunnen crewmembers je ook joinen zonder dat je ze moet uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:32:
De laadtijden (op PS4) zijn inderdaad om te huilen. Soms duurt het echt even voordat ik eindelijk in een job/race zit.

Ook erg leuk om een keer te doen is Shooting Ducks.

http://socialclub.rocksta...ob/pvjTupbwcEGvITwVUGuZRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:12:
[...]

Je kan beter een closed crew session starten, dan kunnen crewmembers je ook joinen zonder dat je ze moet uitnodigen.
Het nadeel van dat was dat als je missies gaat doen de missie lobby standaard op Open staat. Bij Invite only staat deze dan op Closed (gaat alleen op als degene die de Invite only heeft gestart ook de missie start).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
voor prutsers/non-gamers als ik: http://nl.ign.com/logitec...e-ideale-muisinstellingen

Heb het gevoel dat ik daar best wat winst uit haal tijdens het spelen. Gewoon even een beetje mee klooien en kijken wat je het beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ktenolix schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:32:

Op de PC?

Ik wil dat ook graag een keer proberen met wat meer lui, lijkt me erg lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:21:
[...]

En het stomme is dat wanneer je even Alt-Tabt naar je browser je 9 van de 10 keer uit de sessie gegooid wordt en vervolgens vanuit GTA V het Online gedeelte weer opnieuw moet laden :/
Heel vaak ook dat gedoe met "Unknown network error" ... kan dat soms wel 10x achter elkaar krijgen en alweer een half uur verstreken met alleen maar proberen met inloggen...

Online heeft echt heel wat kuren betreft connecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik herken die connectieproblemen helemaal niet.

Ik heb het spel op een SSD staan en glasvezel internet 100MBit up/down. Misschien moeten jullie toch iets meer de oorzaak in je eigen setup zoeken..?

Laadtijden zijn niet lang, hooguit een minuut om Online of de Single Player in te gaan en tussen missies/jobs door misschien max. 30 sec?

Dat vind ik niet lang. Werkt verder prima.
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik na een missie in een lege sessie zat, maar dan join je even een andere sessie of een sessie met Friends en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Misschien leuk om in de TS naast de tweakscrew ook de freedomcrew: [Multi] GTA V Crew: Freedom Crew te melden.

Ik heb in de tweakscrew gezeten, maar mij persoonlijk bevalt de freedom crew vele malen beter :)
Misschien ook leuk voor anderen die van niet teveel regels en gezeur houden maar gewoon lol willen hebben en willen gamen!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb online vrij vaak problemen dat hij DX3D foutmelding geeft en weer afsluit, ik weer 5 min aan het inloggen ben, maar heb alles up to date qua drivers, pc moet het ook wel aankunnen: 2500K op 4,3ghz, 16gb ram gtx970, game op ssd.
Zijn hier nog fixes voor die werken? ik heb al een aantal gezien online maar helpen niet.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-05-2015 16:33 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
AzzKickah schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:03:
Ik herken die connectieproblemen helemaal niet.

Ik heb het spel op een SSD staan en glasvezel internet 100MBit up/down. Misschien moeten jullie toch iets meer de oorzaak in je eigen setup zoeken..?

Laadtijden zijn niet lang, hooguit een minuut om Online of de Single Player in te gaan en tussen missies/jobs door misschien max. 30 sec?

Dat vind ik niet lang. Werkt verder prima.
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik na een missie in een lege sessie zat, maar dan join je even een andere sessie of een sessie met Friends en klaar.
Laadtijden vallen mee, maar betreft dat connectie verlies e.d. komen echt erg vaak voor. Forums staan er voor mee. :(
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:32:
Ik heb online vrij vaak problemen dat hij DX3D foutmelding geeft en weer afsluit, ik weer 5 min aan het inloggen ben, maar heb alles up to date qua drivers, pc moet het ook wel aankunnen: 2500K op 4,3ghz, 16gb ram gtx970, game op ssd.
Zijn hier nog fixes voor die werken? ik heb al een aantal gezien online maar helpen niet.
Hoorde op Directx 10 zetten.. maar heb dat nog niet getest.

[ Voor 24% gewijzigd door Ferio op 19-05-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:32:
Ik heb verder gezocht, gister behoorlijke tijd gespeeld zonder crashes,door de prioriteit op high te zetten in task manager. wellicht helpt dat anderen ook. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren nog wel een dikke bug tegen gekomen. Een missie van Ron voor 4-6 spelers waar je vliegtuigen moet stelen en die af moet leveren bij de docks.
Bij aflevering gebeurde er gewoon niets dus wij allemaal twijfelen van wat doen we fout. We hadden 1 vliegtuig afgeleverd en de andere 2 waren kaputt dus direct denken van hadden we die misschien nodig etc.

Na veel dingen uitproberen missie opnieuw starten, 1 vliegtuig er neer gezet en boem klaar :P
Beetje buggie missie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Carthrax schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:35:
Gisteren nog wel een dikke bug tegen gekomen. Een missie van Ron voor 4-6 spelers waar je vliegtuigen moet stelen en die af moet leveren bij de docks.

Na veel dingen uitproberen missie opnieuw starten, 1 vliegtuig er neer gezet en boem klaar :P
Whehe ja dat was vaag, ook dat sommigen wel het gele destination-rondje op de grond zagen en ik niet.

:?

[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 20-05-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij aflevering gebeurde er gewoon niets dus wij allemaal twijfelen van wat doen we fout. We hadden 1 vliegtuig afgeleverd en de andere 2 waren kaputt dus direct denken van hadden we die misschien nodig etc.

Die missie is altijd al buggy geweest, ook op de lastgen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kju schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Die missie is altijd al buggy geweest, ook op de lastgen consoles.
Lage prio voor Rockstar dus ;) Was voor ons allen de eerste keer dat we de missie deden dus daarom de verwarring van moeten we nu 1 of alle 3 de vliegtuigen daar naar toe brengen.

Er is zo'n missie waar je ook een opdracht krijgt dat je boten moet stelen maar het objective zegt op dat moment steal a boat maar dan moet je ook daadwerkelijk allebei de boten afleveren. Dus zodoende dat we even aan het twijfelen waren.

Landen bij de docks was ook wel leuk, kom je net aanvliegen komt er een vrachtwagen tussen de containers vandaan, gelukkig voor mij geen oplegger anders was het einde vlucht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net een leuke bug:S we kregen allemaal 0 dollars voor de humane lab heist....

Iemand anders dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 01:08:

Bij de Heist? Nee, dat lijkt me klote.

[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 21-05-2015 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Kju schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 07:43:
[...]

Bij de Heist? Nee, dat lijkt me klote.
Jup, heb er maar een topic voor gestart bij rockstar... Erge was dat hij het eerst ook aangaf en we al opnieuw waren gestart en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj44k13 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Jup, heb er maar een topic voor gestart bij rockstar... Erge was dat hij het eerst ook aangaf en we al opnieuw waren gestart en zo.
Heb je beeldmateriaal opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:39:
[...]

Het nadeel van dat was dat als je missies gaat doen de missie lobby standaard op Open staat. Bij Invite only staat deze dan op Closed (gaat alleen op als degene die de Invite only heeft gestart ook de missie start).
Dat kan je instellen in je settings, of hij standaard op open of closed moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
The Outlaw schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:16:
[...]

Heb je beeldmateriaal opgenomen?
Helaas niet. Ik heb wel een ticket aangemaakt vandaag, nadat rockstar mij daarnaar verwees na mijn topic op het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59

Wanneer deze bug er is moet je wachten tot alle vliegtuigen die niet kapot zijn gebracht worden naar de haven. Staan ze daar en hij gaat nog niet verder dan gewoon alle vliegtuigen 1 voor 1 opblazen. Dan krijg je meestal ineens een melden "mission complete". :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Nee, dat zegt mij ook niets. Hoorde wel gisteren op TS dat iemand laatst had dat de Heist Leader een zwart scherm na completion kreeg en dat alleen de Heist Leader toen geld kreeg ofzo... Zelf dit probleem in ieder geval nog niet gehad!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mweh?! Ik heb opeens geen enkel wapen meer??? :?

Mag ik zeker alles opnieuw gaan kopen?!?! :( :( !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Iemand zin om the series A heist te doen? Niemand joinet mijn sessie :( Mijn ingame naam is Sj44k13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

The Outlaw schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Heb je het nog als je in een nieuwe sessie/lobby zit?
Nee inderdaad, in een nieuwe sessie had ik alles weer terug.

Weird :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Net eindelijk de Z-type gekocht :D prachtig ding en zie niemand anders mee rond karren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

AzzKickah schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:08:
[...]

Nee inderdaad, in een nieuwe sessie had ik alles weer terug.

Weird :?
Gebeurd wel eens. Ben af en toe ook al me silencers kwijt... Of opeens geen bulletproofhelmet meer.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Ik krijg mijn headset Mic niet werkend ingame. Ik hoor wel iedereen maar kan niet zenden. Ik zie het zend dingetje maar niemand hoort me dan. Alle instellingen staan ok, op de juiste mic etc.
Microfoon werkt gewoon, als ik deze met TS speak gebruik werkt dit prima. Mic staat onder "microfoon- realtek highdef" ingame, net zoals bij teamspeak.
Driver als een keer vernieuwd en bij apparaten gekeken, dat lijkt allemaal goed.
Ik gebruik nu tijdelijk maar even de mic van mijn webcam voor ingame, dat werkt wel.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 10-10 22:31

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Sj44k13 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 04:14:
Net eindelijk de Z-type gekocht :D prachtig ding en zie niemand anders mee rond karren.
Ik heb er eentje, geweldig apparaat ! En beina de allersnelste auto van de game

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Grrrr, Na 2 week te sparen voor een buzzard chopper gebeurt er dit!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/11269323_961885613843349_2653068397780674709_o.jpg

Mijn hoofd was een satellite dish geworden. En ik ben 1,3 miljoen in-game dollars kwijt. Heeft het nut om een ticket aan te maken? of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Fe® schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:48:
[...]

Ik heb er eentje, geweldig apparaat ! En beina de allersnelste auto van de game
No way de snelste auto. In de Sports Classic misschien, maar het redt het echt niet tegen een Sports of Super, zeker niet op het gebied van wegligging (waar ook de Pegalle beter in is in de Sports Classic klasse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Volgens mij zijn die Grotti auto's het snelst, max. 194km/u.

Sowieso is 534km/u het snelst wat je in gta v kan halen ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zombymario schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:01:
Volgens mij zijn die Grotti auto's het snelst, max. 194km/u.

Sowieso is 534km/u het snelst wat je in gta v kan halen ;)
In GTA Online is 534km/u dat in ieder geval niet. Gezien daar de snelheden gecapped zijn in verband met framerate

Het snelste voertuig in GTA Online is in ieder geval niet een Grotti, maar een Pegassi Zentorno, zoals getest in het filmpje van Broughy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Pyrone89 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:56:
[...]

No way de snelste auto. In de Sports Classic misschien, maar het redt het echt niet tegen een Sports of Super, zeker niet op het gebied van wegligging (waar ook de Pegalle beter in is in de Sports Classic klasse)
Wel de vetste auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-10 19:18
The Outlaw schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:08:
[...]

In GTA Online is 534km/u dat in ieder geval niet. Gezien daar de snelheden gecapped zijn in verband met framerate

Het snelste voertuig in GTA Online is in ieder geval niet een Grotti, maar een Pegassi Zentorno, zoals getest in het filmpje van Broughy.
Qua top snelheid ben ik er niet volledig mee eens.
Dan is de adder sneller op het rechte stuk dan de Zentorno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
The Outlaw schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:08:
[...]

Ah, dat is ook logisch ja. Maar in de singleplayer is het wel mogelijk, maar 'snelheid' (km/u of mp/h) is in GTA volgens mij altijd een beetje raar omdat je nog altijd een afstanden hebt die in een virtuele wereld anders zijn dan de echte wereld, toch?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 09:30
88Gamer88 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Qua top snelheid ben ik er niet volledig mee eens.
Dan is de adder sneller op het rechte stuk dan de Zentorno
idd, z-type en adder hebben hogere topsnelheid. Zentorno moet het van acceleratie en grip hebben.Ingame stats van de wagens kloppen van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is er misschien even iemand op de PC die wil helpen met een daylie, moet een bounty incasseren... blijkbaar telt het niet als je de bounty op je eigen hoofd pakt.

Wybo76

/edit: gelukt :)

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-05-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXnlJacob
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-08-2024
Hacker heeft me net 1,74m naar m'n kop gegooid, what do!?

ik heb gelezen dat mensen het gereport hebben bij rockstar dat ze geld hadden gekregen van hackers en dat ze alsnog een 2 weken ban kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beeldmateriaal van nemen. Je kan je transactielogs bekijken van je bankrekening via je telefoon (MAZE BANK) maak daar een screenshot van zodat R* kan zien dat je in een x zoveel geld erbij gekregen hebt.

Ticket aanmaken kan hier.

Je kan ook niets zeggen natuurlijk en genieten van je miljonairsbestaan. Kans dat R* erachter komt is niet zo heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

xXnlJacob schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:41:
Hacker heeft me net 1,74m naar m'n kop gegooid, what do!?

ik heb gelezen dat mensen het gereport hebben bij rockstar dat ze geld hadden gekregen van hackers en dat ze alsnog een 2 weken ban kregen.
koop er supercars voor en mod ze zodat ze meer waard worden, pleur in je garage en het is een leuk appeltje voor de dorst :)

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 22:11

ErA

MuFFIN 007 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:52:
[...]

De tweakscrew is inderdaad een hele grote Crew, varieren van af en toe spelen, tot iedere dag spelen.

Ik zit er persoonlijk zeer naar mijn zin.

Ik maak gebruik van teamspeak, waar iedere dag genoeg mensen zijn om 2~3 heists mee te vullen. Deze worden met behulp van teamspeak snel en vlekkeloos afgerond.

Daarnaast wordt er veel samengewerkt om bijvoorbeeld race wins uit te wisselen, stunt jumps te doen en ook races.

Daarnaast is het mogelijk om meerdere crews te joinen dus ik snap de afweging nooit zo goed?

Wil je heisten dan is teamspeak echt aan te raden trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zombymario schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:22:
Ah, dat is ook logisch ja. Maar in de singleplayer is het wel mogelijk, maar 'snelheid' (km/u of mp/h) is in GTA volgens mij altijd een beetje raar omdat je nog altijd een afstanden hebt die in een virtuele wereld anders zijn dan de echte wereld, toch?
In principe niet, alles is relatief gelijk. Afstanden zijn gewoon meters en kilometers (of yard/mile), je kan nog steeds diezelfde x km/h uur doen. Het is alleen dat de stats bij de auto's op de website niet overeenkomen met deze cijfers.

Uiteindelijk moet je balans hebben in de game, zoals bv een buzzard net zo snel is als een jet, zou je zo'n fighter jet echt op snelheid laten vliegen zou die in secondes aan andere kant van de map zijn.

De cap lijkt mij ook geen hardware issue, GTA4 kon je al belachelijk snel en GTA5 had dacht ik ook al zulke mods, je zal enkel popup krijgen bij zaken die het niet kunnen bijbenen, logischer is dat het 'geheel' meer in balans zit zodat je voelt hoe groot alles is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
PainkillA schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:05:
[...]

idd, z-type en adder hebben hogere topsnelheid. Zentorno moet het van acceleratie en grip hebben.Ingame stats van de wagens kloppen van geen kant.
Adder en Hakuchou liggen volgens mij qua topsnelheid redelijk gelijk. Z-Type heeft geloof ik de allerhoogste topsnelheid van het hele spel, maar die is heel moeilijk om op z'n top te krijgen

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online

Ter info: ik heb 500.000 dollar ter compensatie gekregen van Rockstar :)

En een hydra gekocht :D

[ Voor 4% gewijzigd door Cobiwan op 28-05-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Ik krijg tegenwoordig van die jobs aangeboden met 9999999RP en 9999999.. money. Waarom doen ze daar niks aan. Je zou er zo maar eentje joinen met alle problemen die je dan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maffie500 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:09:
Ik krijg tegenwoordig van die jobs aangeboden met 9999999RP en 9999999.. money. Waarom doen ze daar niks aan. Je zou er zo maar eentje joinen met alle problemen die je dan krijgt.
Wat zouden ze eraan moeten doen? Die jobs geven geen 999999RP maar is een clusterfuck omdat niemand behalve de maker van de job een wapen heeft. Bij het zien van zulke jobnamen kun je al inschatten dat joinen geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja een job geeft nooit zoveel geld of RP tenzij ze lopen te kloten. ben benieuwd of rockstar het gezeik met hackers een beetje snel weet op te lossen. begint echt uit de hand te lopen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Laatst online: 10-10 20:13
Heb na wat rondgezocht te hebben een aantal handige tips gevonden hier

http://pc-en-internet.inf...nline-geld-verdienen.html

Vooralsnog is het lastig om makkelijk aan geld te geraken, tenzij men een hacker tegenkomt die vrolijk geld rondsmijt. Is er al iets bekend wat R* precies gaat doen met het uitgedeelde geld? (Naast een obvious ban voor de hackers zelf natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Gewoon missies doen als je geld nodig hebt, races met 16 man kan ook maar dan moet je dat wel kunnen en moet je ook nog eens geluk hebben dat catchup uit staat of nog beter het non-contact is ivbm alle beuk-kindjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosttweakers schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:26:
Heb na wat rondgezocht te hebben een aantal handige tips gevonden hier

http://pc-en-internet.inf...nline-geld-verdienen.html

Vooralsnog is het lastig om makkelijk aan geld te geraken, tenzij men een hacker tegenkomt die vrolijk geld rondsmijt. Is er al iets bekend wat R* precies gaat doen met het uitgedeelde geld? (Naast een obvious ban voor de hackers zelf natuurlijk)
Snipers vs Stunters is helemaal niet moeilijk. Hou dat 7 rondes vol en je hebt ruim 35K in handen plus 10.000+ RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Laatst online: 10-10 20:13
Pyrone89 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:31:
Gewoon missies doen als je geld nodig hebt, races met 16 man kan ook maar dan moet je dat wel kunnen en moet je ook nog eens geluk hebben dat catchup uit staat of nog beter het non-contact is ivbm alle beuk-kindjes
Ja klopt, tot nu toe is dat ook wat ik veel doe. In het artikel las ik wel dat het dus niet perse loont om missies snel af te handelen, dit wist ik dus niet... Sommige missies kun je makkelijk in 3 minuten afhandelen, maar dat gaat dan wel ten koste van je beloning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shugosha
  • Laatst online: 28-11-2019
Ligt het nou aan mij of zie ik de laatste tijd een grote influx aan hackers in het spel. Ze beginnen nu zodanig irritant te worden dat ze je character veelvoudig klonen en de game crashed :(
Pagina: 1 ... 117 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.