Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:37
Toevallig heeft rockstar net tutorials uit op hun social club. Zelf niet doorgelezen dus weet niet of de informatie heel bruikbaar is: http://socialclub.rocksta...ames/gtav/tutorials/guide

Missies zijn het makkelijkst en stomen je ook het best klaar voor de heists. Als je dit samen met crewleden doet krijg je ook nog wat extra geld/rp. Ik kan je wel vertellen dat als je met 4 rank 12 mensen een heist gaat doen je het echt heel lastig gaat krijgen. Je hebt erg weinig ammo en je health is ook nog erg laag (3 kogels en je bent dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
via 'esc' naar online - jobs en dan kiezen wat je wilt doen. quick is aansluiten bij anderen, play is zelf kiezen en starten en dan alleen spelen (missies en races) of wachten op anderen die je kunt uitnodigen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:31
Ik heb laatst een destruction derby gedaan op Vespucci Beach en het was de modus last team standing volgens mij. Het was een destruction derby met vrachtwagens en bulldozers. Nu kan ik alleen deze map nergens meer terug vinden, ook niet bij mijn laatst gespeelde maps.

Heeft iemand toevallig een idee hoe deze heet zodat ik hem kan toevoegen aan mijn online lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Goed om te lezen dat Rockstar mods in singleplayer respecteert :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:38
Ik krijg ineens de melding :
Your save data could not be loaded from the Rockstar cloud servers at this time. Please try again later. Returning to Grand Theft Auto V
Iemand anders ook last van? Ik zie wel vrienden online..

Krijg die melding bijna direct als ik online wil gaan spelen voor de 1 of andere reden..

Edit:
Ticket aangemaakt. Hoop dat de support snel reageert.

[ Voor 24% gewijzigd door R0y. op 07-05-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zijn er problemen met de crew emblems?
Ik heb op de socialclub website een logo gemaakt voor m'n crew. Op de site en in-game zie ik het logo gewoon goed, maar als ik hem koop voor op de motorkap van m'n auto ben ik wel het geld (25k) kwijt maar ik krijg geen logo op m'n auto. Meerdere keren geprobeerd, maar geen logo. Is dat een bekend issue? De auto waarmee ik het geprobeerd heb is een Sentinel XS met een carbon hood.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
micmulder schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:34:
Ik heb laatst een destruction derby gedaan op Vespucci Beach en het was de modus last team standing volgens mij. Het was een destruction derby met vrachtwagens en bulldozers. Nu kan ik alleen deze map nergens meer terug vinden, ook niet bij mijn laatst gespeelde maps.

Heeft iemand toevallig een idee hoe deze heet zodat ik hem kan toevoegen aan mijn online lijst?
deze toch http://socialclub.rocksta...ob/u9SdVuzKhUayGyMAHuXJsg

:) :)

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Zodra ik op de link klik krijg ik de melding dat de missie niet gevonden is. Is deze map misschien verwijderd door R*?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
micmulder schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Zodra ik op de link klik krijg ik de melding dat de missie niet gevonden is. Is deze map misschien verwijderd door R*?
Gebruik je Chrome? Anders 2x proberen

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-10 23:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
The Outlaw schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:41:
[...]

Gebruik je Chrome? Anders 2x proberen
Thnx hij doet het inderdaad nu. Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 22:31

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Jaja videoplayer en Het nieuwe radio station. Alleen geen nieuwe heist .

[ Voor 15% gewijzigd door Fe® op 08-05-2015 11:26 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-10 14:57

Hakulaku

Meh

Fe® schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:23:
[...]

Jaja videoplayer en een mp3 player voor de consoles kan ik eindelijk playlisten van sanandreas ( k-rose) invoegen. Alleen geen nieuwe heist .
Mp3 player gaat moeilijk worden voor consoles
“Why is [Self Radio] not possible on PS3/PS4?” – Destroy_Ger
“How about creating something like that in PS4/3 and Xbox platforms?” – Osprey11
“Can you put this on PS4 or Xbox 1 at least?” – RayzRBlayde1229
The GTAV PC Self Radio experience that plays your personally curated playlist of mp3s in the game as a fully featured and properly integrated radio station just wouldn’t technically be possible on the consoles as it requires more than the consoles allow at this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Hakulaku schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:27:
[...]

[...]
Ja inderdaat las het verkeerd , ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-10 23:16
Fe® schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:23:
[...]

Jaja videoplayer en Het nieuwe radio station. Alleen geen nieuwe heist .
Maar die krijgt niemand op het moment dus dan maakt het mij ook niet uit. Vermaak mij nog steeds met de heists dus dat zit wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 17:35
Hakulaku schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:27:
[...]

[...]
Dat is wel jammer. Maar zouden ze niet op de ps4 spotify als radiostation kunnen toevoegen, zodat je ingame spotify kunt bedienen ipv zoals nu als app op de achtergrond tegelijkertijd draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Wat is het heerlijk om met een stel vrienden te gaan bounty hunten :p
2 armored karuma's en 2 insurgents achter je reet aan, succes ^_^

De insurgent is echt heerlijk trouwens, dat hij tegen een stel explosies kan is geniaal :)
Een knakker schiet je neer. Je vangt achter hem aan, wordt een beetje een kat en muis spelletje.
Andere vent krijgt er genoeg van, pakt zn homing launchers om je auto's kapot te knallen.

Je belt even je mechanic om je insurgent te laten komen, je nope-d zijn eerste missile, ga je naast hem staan en blaast hij zichzelf op :p
Na een tijdje krrijgen ze de insurgent wel kapot, maar dan vinden ze het niet leuk meer na een stuk of 6 homing missiles en een verzekeringsclaim van 20k :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 13:37
Gisteren even Online gedaan, maar wat zijn die hackers vervelend :/. Ze gooien met miljoenen rond die iedereen dan oppakt en vervolgens ben ik ineens al m'n wapens kwijt. Rockstar mag daar wel eens aan gaan werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Belecthor schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:22:
Gisteren even Online gedaan, maar wat zijn die hackers vervelend :/. Ze gooien met miljoenen rond die iedereen dan oppakt en vervolgens ben ik ineens al m'n wapens kwijt. Rockstar mag daar wel eens aan gaan werken..
Huh? Dit heb ik nog niet meegemaakt?
Strooien met miljoenen rond?

Ik heb al meer dan 24 uur in Online zitten nu maar ik heb (nog) niks gemerkt van hackers en/of cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:13
Ik ben een paar keer een hacker genoemd (nee, dat noemen we een kuruma :+) maar ben er nog geen tegengekomen. Wel iemand die met rank 40 al een minigun had, weet niet of dat mogelijk is.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
AzzKickah schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:24:
[...]

Huh? Dit heb ik nog niet meegemaakt?
Strooien met miljoenen rond?

Ik heb al meer dan 24 uur in Online zitten nu maar ik heb (nog) niks gemerkt van hackers en/of cheats.
Ja, ik vond het ook bijzonder. Hij teleporteerde gewoon naar me toe en jatte m'n wapens. Daarnaast reed hij met z'n auto van 0 naar max snelheid in één keer. Heel vervelend dat dit soort mensen nog niet gebanned zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeefHazard schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:25:
Ik ben een paar keer een hacker genoemd (nee, dat noemen we een kuruma :+) maar ben er nog geen tegengekomen. Wel iemand die met rank 40 al een minigun had, weet niet of dat mogelijk is.
In crates zit geregeld een minigun, dus kan best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:32:
[...]

In crates zit geregeld een minigun, dus kan best.
Blijft die dan ook na een respawn?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Belecthor schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Ja, ik vond het ook bijzonder. Hij teleporteerde gewoon naar me toe en jatte m'n wapens. Daarnaast reed hij met z'n auto van 0 naar max snelheid in één keer. Heel vervelend dat dit soort mensen nog niet gebanned zijn.
Heb je geen last van lags/vertraging/hoge ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
BeefHazard schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Blijft die dan ook na een respawn?
Ik geloof dat je die houdt zolang je in de sessie zit. Maar je kan geen munitie erbij halen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 20:10
Is GTA online bij jullie ook zo'n enorme buggy mess?

Non stop disconnects, zit je opeens in een lege server. Niemand wil je heists joinen ookal zijn er heel veel mensen online. Overal moet je wachten, cutscenes kan je zelden skippen. Heel veel saaie missies.

Heeft iedereen hier last van? Waarom wordt GTA online nog gespeeld? ik moet zeggen dat ik het mijn tijd niet echt waard vind op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bremg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:47:
Waarom wordt GTA online nog gespeeld?
Als ik voor mijzelf spreek is omdat het een unieke ervaring biedt. Mede door de heists, de missies die je ernaast kan doen of het free roamen. Er gebeurd altijd wel wat. Of het nou met je crew is of in je eentje. Echt vervelen doet het nooit (maar dat is mijn persoonlijke mening)

Het kan aardig saai zijn, spelen in je eentje. Maar met vrienden/crew is het echt heel leuk om te doen. Je kan zelf races, DM's, Captures maken die je delen met vrienden. GTA Online wordt ook mede door jou bepaald.

Connectie issues zijn nooit leuk om mee te maken, op de support pagina van Rockstar Games is een pagina die je wellicht kan helpen bij de connectie problemen, of vraag het hier. Zijn genoeg mede GTA Online spelers die daar vast raad mee weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
AzzKickah schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:57:
[...]

Heb je geen last van lags/vertraging/hoge ping?
Nee, daar heb ik nog niet zoveel last van gehad eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

BeefHazard schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:25:
Zoals Hope al zei in kratten zitten minniguns maar ook als ze een survival doen krijg je op het eind een minigun die je houd tot je gta afsluit. Dus zou mogelijk kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand zin om vanmiddag wat Heist's te gaan doen? Ik heb zelf alleen nog meer the Fleeca Job gedaan.
Dit is op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:05:
Iemand zin om vanmiddag wat Heist's te gaan doen? Ik heb zelf alleen nog meer the Fleeca Job gedaan.
Dit is op de PS4.

Je kan ook hier een oproep plaatsen voor PS4. Meestal reageert men daar wel snel http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:00:
Zijn er problemen met de crew emblems?
Ik heb op de socialclub website een logo gemaakt voor m'n crew. Op de site en in-game zie ik het logo gewoon goed, maar als ik hem koop voor op de motorkap van m'n auto ben ik wel het geld (25k) kwijt maar ik krijg geen logo op m'n auto. Meerdere keren geprobeerd, maar geen logo. Is dat een bekend issue? De auto waarmee ik het geprobeerd heb is een Sentinel XS met een carbon hood.
Niemand? :'(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik heb m'n crew logo op 2 auto's (geen carbon hood) en dat werkte prima.
Op de hood van de audi r8 & op de zijkant van de kuruma armoured.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:06

The_Worst

Unox

Meer mensen bij wie de Quick Job voor races niet (meer) werkt op de PS4? Contact missies werken perfect maar hij is nu al een kwartier bezig om een race van 32 man vol te krijgen en hij blijft steken op 8...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:48

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik heb eigenlijk nooit echt de tijd genomen voor Heists.. toevallig vannacht maar eens een poging gedaan en dat leverde toch een leuk momentje op (let vooral op de timeleft na het falen van mijn kant met de parachutesprong)

:+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

JoSchaap schreef op zondag 10 mei 2015 @ 03:39:
Ik heb eigenlijk nooit echt de tijd genomen voor Heists.. toevallig vannacht maar eens een poging gedaan en dat leverde toch een leuk momentje op (let vooral op de timeleft na het falen van mijn kant met de parachutesprong)

[video]

:+
Haha holy shit hij heb met natte handen gezeten haha. Maar wel lachen goed gedaan _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:43:
Meer mensen bij wie de Quick Job voor races niet (meer) werkt op de PS4? Contact missies werken perfect maar hij is nu al een kwartier bezig om een race van 32 man vol te krijgen en hij blijft steken op 8...
Dat was bij mij al sinds de Heist update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 21:19
Heeft iemand het ook gehad dat hij offline wordt weer gegeven voor vrienden terwijl je wel online bent?
Ik speel op de PC en als ze home drukken ben ik volgens hun ook offline. Ik zie ze wel online.

Ik heb alles al gedaan wat hier staat: https://support.rockstarg...onnection-Troubleshooting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:20
Oke, heb gisteren GTA V voor de PC gekocht en heb een kleine (noob) vraag; ik ben bezig met het instellen van mijn character, maar wat kan ik het beste als character name doen? Mijn eigen naam, of de naam van mijn social club account?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheRicolaa10 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:33:
Oke, heb gisteren GTA V voor de PC gekocht en heb een kleine (noob) vraag; ik ben bezig met het instellen van mijn character, maar wat kan ik het beste als character name doen? Mijn eigen naam, of de naam van mijn social club account?
Maakt niets uit. Al noem je hem of haar vuileharri :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
Ik heb mezelf God genoemd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Gisteren voor het eerst Base Invaders en Extradition gedaan. Bij beide moest je in de militaire basis zien te komen (en weg te komen).
Uiteindelijk een plek gevonden waar je er in kon jumpen met de auto en daarna hordes aan militairen op je af.....pffff. Als je geen vliegtuig of heli te pakken krijgt kom je er ook echt niet meer uit of wel?

Voordeel was wel dat we in de armored Kuruma zaten dus we konden nog wat rondrijden anders waren we al lang gatenkaas geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Carthrax schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:43:
Gisteren voor het eerst Base Invaders en Extradition gedaan. Bij beide moest je in de militaire basis zien te komen (en weg te komen).
Uiteindelijk een plek gevonden waar je er in kon jumpen met de auto en daarna hordes aan militairen op je af.....pffff. Als je geen vliegtuig of heli te pakken krijgt kom je er ook echt niet meer uit of wel?

Voordeel was wel dat we in de armored Kuruma zaten dus we konden nog wat rondrijden anders waren we al lang gatenkaas geweest :P
Er zijn blast deflectors die je kan gebruiken als schans om eruit te springen met een voertuig. Volg eens de landingsbaan naar het oosten toe. De rood/witte schermen aan het einde/begin van de baan. Als je aan de linkerkant van de baan richting oost rijdt dan kun je tegen het einde een flauwe bocht naar rechts maken zodat je de blast deflector op een hoek pakt en zo over het hek kan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
fdisk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:58:
[...]
Er zijn blast deflectors die je kan gebruiken als schans om eruit te springen met een voertuig. Volg eens de landingsbaan naar het oosten toe. De rood/witte schermen aan het einde/begin van de baan. Als je aan de linkerkant van de baan richting oost rijdt dan kun je tegen het einde een flauwe bocht naar rechts maken zodat je de blast deflector op een hoek pakt en zo over het hek kan springen.
Ah nice, bedankt!. Gaan we eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Carthrax schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:43:

Kijk bij Extradition ook eens op Sandy Airport. Daar staan 2 Lazer Jets die je kan pakken. Pas de trigger op de basis triggeren als deze 2 in bezit zijn, doe je dat eerder vliegen ze weg.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

nickvanozzie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:31:
[...]

Kijk bij Extradition ook eens op Sandy Airport. Daar staan 2 Lazer Jets die je kan pakken. Pas de trigger op de basis triggeren als deze 2 in bezit zijn, doe je dat eerder vliegen ze weg.
Die zijn er tegenwoordig dus niet meer, pas later, als je de op de vliegbasis bent geweest, dan komen ze ook op de kaart te staan maar bewegen eigenlijk niet tot je er in de buurt komt. Dit geldt lig voor Xbox One. Voor de heist update was dat voor mij altijd de manier om de missie te doen. P996 Lazer pakken, andere kapot schieten indien solo, en daarmee de missie afmaken, nu gaat dat dus niet meer, maar hebben we natuurlijk de Hydra als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
nickvanozzie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:31:
[...]

Deze zijn er inderdaad helaas niet meer. Na dat de eerste keer fout ging (de District Attorney had zijn/haar doel bereikt) bij de 2e poging naar de airport gereden. Helaas geen vliegtuigen daar dus daarom maar weer met de Kuruma de basis ingevlogen, ik pakte de eerste Lazer en ging achter het vliegtuig aan terwijl de ander doorreed naar de andere Lazer en die ging daarna achter de DA aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Carthrax schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Deze zijn er inderdaad helaas niet meer. Na dat de eerste keer fout ging (de District Attorney had zijn/haar doel bereikt) bij de 2e poging naar de airport gereden. Helaas geen vliegtuigen daar dus daarom maar weer met de Kuruma de basis ingevlogen, ik pakte de eerste Lazer en ging achter het vliegtuig aan terwijl de ander doorreed naar de andere Lazer en die ging daarna achter de DA aan.
Je kan de Titan gewoon met een sniper stukschieten vanaf het benzinestation vlak waar de DA verschijnt. De andere persoon kan dan de basis ingaan of eroverheen vliegen en de DA kan direct worden uitgeschakeld als je daar toch was om op de Titan te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

fdisk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Die zijn er tegenwoordig dus niet meer, pas later, als je de op de vliegbasis bent geweest, dan komen ze ook op de kaart te staan maar bewegen eigenlijk niet tot je er in de buurt komt. Dit geldt lig voor Xbox One. Voor de heist update was dat voor mij altijd de manier om de missie te doen. P996 Lazer pakken, andere kapot schieten indien solo, en daarmee de missie afmaken, nu gaat dat dus niet meer, maar hebben we natuurlijk de Hydra als alternatief.
Aha, is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik missies gespeeld heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe doen jullie die impromptu races voor de daily objectives? Ik vind nooit iemand die dat doet. En je kunt je geloof ik ook niet ergens aanmelden dat als die beschikbaar komt je mee wilt doen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Wybo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:37:
Hoe doen jullie die impromptu races voor de daily objectives? Ik vind nooit iemand die dat doet. En je kunt je geloof ik ook niet ergens aanmelden dat als die beschikbaar komt je mee wilt doen of zo.
Daar zal een crew / vriend een uitkomst kunnen bieden. Even afspreken met iemand uit je lijst en elkaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok... heb maar even een topic op het tweakscrew forum geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Wybo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:49:
Ok... heb maar even een topic op het tweakscrew forum geopend :)
Je kunt altijd proberen om bij de start van een missie/heist mensen uit te nodigen voor een impromtu race naar het objective. Vaak doet er wel iemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is natuurlijk ook een slimme oplossing.
Al speel ik tot nu toe nog niet heel veel samen met anderen heists en missies :)

Ander vraagje, ik moet vandaag een bounty incasseren. Kan ik dan een bounty op een vriend instellen en hem dan zelf afschieten? Of moet echt iemand anders hem instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Wybo schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:15:
Dat is natuurlijk ook een slimme oplossing.
Al speel ik tot nu toe nog niet heel veel samen met anderen heists en missies :)

Ander vraagje, ik moet vandaag een bounty incasseren. Kan ik dan een bounty op een vriend instellen en hem dan zelf afschieten? Of moet echt iemand anders hem instellen?
Volgens mij moet dat gewoon kunnen. durf aleen niet met zekerheid te zeggen of ie ook geregistreerd wordt voor de Daily Objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dank beiden :)

Toch doe ik die daylies eigenlijk alleen voor de award. Met contactmissies heb je in dezelfde tijd net zoveel winst en RPs, en over het algemeen haal ik daar meer plezier uit dan uit de daylies. Iemand die ze wel echt leuk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikke niet, heb het een paar keer geprobeerd maar vergeet dan weer elke volgende keer dat ik online ben om de dailies te doen. Daarnaast duurt het soms best lang voordat je al je objectives hebt gedaan terwijl je eigenlijk gewoon wil gaan racen of TDM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Hoe kan ik mijn eigen car omwisselen voor een betere? Heb geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:04:
Hoe kan ik mijn eigen car omwisselen voor een betere? Heb geen idee?
offline: gaat niet, je kan die default wagens wel upgraden en dan blijven ze zo
online: nieuwe kopen via website op phone of een non-premium auto in je garage rijden (die je ook moet kopen via website op phone)

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 13-05-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Aardig wat pieken op mijn bankrekening naast een heist + first time. 200k ervoor met moeite 30k kunnen sparen. Ben level 10

ik heb me niet populair gemaakt, schoot iedereen behalve 1 kapot na terugkeer. Daarna achterna gezeten en bij ATM opgewacht.

Hoe lossen jullie dit prisoners dilemma op? (kapot schieten op het eind) het is dood geschoten worden of zelf kapot schieten... lastig

[ Voor 51% gewijzigd door Tennisbal op 13-05-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:04:
Aardig wat pieken op mijn bankrekening naast een heist + first time. 200k ervoor met moeite 30k kunnen sparen. Ben level 10

ik heb me niet populair gemaakt, schoot iedereen behalve 1 kapot na terugkeer. Daarna achterna gezeten en bij ATM opgewacht.

Hoe lossen jullie dit prisoners dilemma op? (kapot schieten op het eind) het is dood geschoten worden of zelf kapot schieten... lastig
Direct Interactive menu openen en Passive mode aanzetten, daarna de browser op je phone openen om het geld op de bank te zetten. (je hoeft nooit naar een atm te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
SmokingCrop schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:16:
[...]

Direct Interactive menu openen en Passive mode aanzetten, daarna de browser op je phone openen om het geld op de bank te zetten. (je hoeft nooit naar een atm te gaan)
oh dat is wel handig idd. en geld via internet kende ik helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Kan je ook van bad sport weer goed worden? Niet dat ik het ben, maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:43:
Kan je ook van bad sport weer goed worden? Niet dat ik het ben, maar ben benieuwd.
Dat kan. Als je in de BS lobby geplaatst wordt, krijg je een timer totdat je 'tijd' erop zit. Kan 2 dagen zijn, 2 weken, een maand etc. Loopt die timer af, dan kun je bij de volgende sessie gewoon weer in een normale lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
The Outlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:48:
[...]

Dat kan. Als je in de BS lobby geplaatst wordt, krijg je een timer totdat je 'tijd' erop zit. Kan 2 dagen zijn, 2 weken, een maand etc. Loopt die timer af, dan kun je bij de volgende sessie gewoon weer in een normale lobby.
ok, een deathmatch mag ik toch wel gewoon stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:54:
[...]

ok, een deathmatch mag ik toch wel gewoon stoppen?
Een deathmatch als in een missie of een 1vs1 Deathmatch in free roam? Beide kun je gewoon stoppen wanneer je niet meer verder wil spelen.

In een missie is het via Start -> Find new Session. Free Roam werkt hetzelfde en kan je ook via je telefoon stoppen (Telefoon omhooghalen en dan 'jobs' en vierkantje indrukken (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu mogelijk om de Romero Hearse te spawnen zonder dat er een in de buurt is, of moet je iemand ander hebben die er een heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:41:
Is het nu mogelijk om de Romero Hearse te spawnen zonder dat er een in de buurt is, of moet je iemand ander hebben die er een heeft?
Je hebt iemand nodig die ook die Hearse heeft. Op die manier krijg je hem sneller dan tig keer lobby hoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Noob vraag. Als ik met 1 of 2 vrienden samen wil spelen, wat kan ik dan het beste gebruiken om te praten? Wil gewoon continu kunnen lulln niet via een druk op een knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:50:
[...]

Je hebt iemand nodig die ook die Hearse heeft. Op die manier krijg je hem sneller dan tig keer lobby hoppen.
In dat geval is er iemand die er een heeft en mij even wil helpen? Mijn Social Club naam is tostiboi. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:51:
Noob vraag. Als ik met 1 of 2 vrienden samen wil spelen, wat kan ik dan het beste gebruiken om te praten? Wil gewoon continu kunnen lulln niet via een druk op een knop.
Teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Tennisbal schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:51:
Je kunt bij de settings inschakelen of je continue wilt praten, of dmv knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Wij communiceren via teamspeak (ik en paar vrienden). Werkt voor ons toch het prettigste. Geen knopje indrukken oid. Geluid is over het algemeen helder etc.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ok teamspeak wordt het :-) ik was gisteren aan het spelen en een fransman was continu aan het praten (gta 5 voice systeem) ik kon nergens vinden hoe ik voice audio uit of zachter kon zetten. Erg irritant, hoe moet dit?

en tijdens een heist liep mijn pc vast :( telt dit ook als bad sport?

[ Voor 14% gewijzigd door Tennisbal op 14-05-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Fe® schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:07:
[...]

Nog meer sport classic *O*
Mooi ding wel :D

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Blijkbaar bevat de angry planes en de noclip mod malware en een keylogger: het is verstandig om je wachtwoorden te veranderen voor te zekerheid, maar dan wel op een apparaat waarvan je zeker bent dat er daar niet op staat of waar je geen GTA V met of zonder mods op hebt gespeeld.

http://www.reddit.com/r/G...rms_noclip_mod_and_angry/

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon and look at the Shell string en kijk of daar fade.exe in staat.

Het aparte is dat ik de angry planes 1.2 mod ook heb gebruikt, maar ik vind helemaal niets van fade.exe of init.exe

Alle GTA V mods heb ik wel al verwijderd.

Algemene malware removal guide:
http://www.reddit.com/r/t...al_malware_removal_guide/

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 14-05-2015 17:29 . Reden: fixed links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:37:
Ah, 10 nieuwe jobs verified. Zitten een paar aardige races tussen zo te zien. Zenzi, Gun1t123 etc
Van Gun1t123 snap ik wel. Maar is die track van LadyMiss80s wel daadwerkelijk iets of hebben ze het gekozen omdat ze bekend is van twitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 10:25
Wow, wat is GTA V Online een puinhoop, zeg. Man, man, man. Een loading screen simulator is er niets bij. Voor elke scheet die je laat kun je weer 5 - 10 minuten wachten. Ik ben nu al twee uur bezig met een maatje en we hebben twee missies kunnen spelen. Bij elkaar zo'n 10 minuten gespeeld. Slaat echt totaal nergens op.

Over het algemeen heb ik wel geduld maar dit slaat écht alles. Ze hadden het véél beter voor elkaar in Red Dead Redemption.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SacreBleu schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 01:08:
Wow, wat is GTA V Online een puinhoop, zeg. Man, man, man. Een loading screen simulator is er niets bij. Voor elke scheet die je laat kun je weer 5 - 10 minuten wachten. Ik ben nu al twee uur bezig met een maatje en we hebben twee missies kunnen spelen. Bij elkaar zo'n 10 minuten gespeeld. Slaat echt totaal nergens op.

Over het algemeen heb ik wel geduld maar dit slaat écht alles. Ze hadden het véél beter voor elkaar in Red Dead Redemption.
wow, had geen idee dat het zo erg was op console.. }:O

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 15-05-2015 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:56:
[...]
In dat geval is er iemand die er een heeft en mij even wil helpen? Mijn Social Club naam is tostiboi. O+
Hoop voor je dat jij er wel wat aan hebt. Ik kreeg van een online vriend er ook eentje (dwz. hij dropte me bij de kerk terwijl hijzelf in een hearse zat). Dus ik dat ding in m'n garage gezet, so far so good. Daarna weer de freeroam in ermee, word ik kapot geschoten en hearse natuurlijk ook kaduuk. Vervolgens heb ik dat kreng niet weer terug kunnen krijgen; kan Mors bellen maar daar krijg ik hem niet mee terug. Via m'n mechanic kan ik zien dat ie als "scrapped" een plek in m'n garage inneemt maar via Morse is hij dus niet terug te krijgen.
Goed, deze ezel datzelfde nog eens geprobeerd met een 2e hearse en ja hoor: precies hetzelfde gemieter.
Dus van de 30 potentiële parkeerplaatsen heb ik er nu nog 28 over. Zo graag wilde ik dat ding ook weer niet hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou even kijken of er iets in jeopzet niet helemaal lekker werkt. Want hier heb ik dat probleem dus totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Nou, gisteravond de laatste heist voltooid. Erg leuk allemaal, maar nu zijn we er wel een beetje klaar mee. Is er al zicht op nieuwe heist-missies? Enig idee wanneer deze gaan komen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Maverick schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:01:
Nou, gisteravond de laatste heist voltooid. Erg leuk allemaal, maar nu zijn we er wel een beetje klaar mee. Is er al zicht op nieuwe heist-missies? Enig idee wanneer deze gaan komen?
GTA is zoveel meer dan alleen Heists. Misschien eens war anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Thrust me, het meeste andere hebben we al gedaan. Hebben het juist weer opgepakt na de heists update.
Ook niet erg, heb nog andere games om te spelen, maar neem iig aan dat er wel meer heists in de planning staan?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft ze anderhalf jaar extra gekost om deze 5 te maken, denk ut nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat zoiets nog enige tijd gaat duren aldus hun Q&A
For those asking for more Heists, please understand that Grand Theft Auto Online Heists were a tremendous undertaking so it’s not the sort of thing where we can easily create and publish additional Heists like other Job modes and missions.
Online DLC en SP DLC heeft nu voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb liever nieuwe DLC. Volgens mij zijn de meeste regulars alweer terug naar de orde van de dag: racen, tdm, lts en raids..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49

Bij mij was het een DNS probleem. Via XS4ALL nooit dit soort problemen gehad, na de overstap op Ziggo vaak dramatisch lange laadtijden of zelfs niet eens mogelijk online te komen. Handmatig de DNS van Google ingevuld en gaat nu weer lekker snel. Als dat nog niet helpt, de MTU-size op 1473 zetten in plaats van automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Alle missies spelen met alleen een bijl, golfclub of eenvoudig pistooltje is nog een hele uitdaging. ;)

Ganzenborden of mens-erger-je-niet doe je na één keer spelen toch ook niet weg?

[ Voor 9% gewijzigd door Sleurhutje op 15-05-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 22-09 01:08
Zijn er op dit moment nog bijzondere 'methodes' om eenvoudig wat GTA $ bij te verdienen in Online? Ik ben pas enkele dagen bezig maar mijn versie had niet de 1 mln. welkomstbonus, wat betekent dat ik niet direct kon beginnen met een mooi appartement + auto.. Heb in principe door reguliere jobs genoeg currency om goede wapens + ammo te kopen, en RP / JP levelen gaat helemaal prima. Ik heb alleen niet genoeg dollars om te kunnen doen wat ik wil doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:08:
Zijn er op dit moment nog bijzondere 'methodes' om eenvoudig wat GTA $ bij te verdienen in Online? Ik ben pas enkele dagen bezig maar mijn versie had niet de 1 mln. welkomstbonus, wat betekent dat ik niet direct kon beginnen met een mooi appartement + auto.. Heb in principe door reguliere jobs genoeg currency om goede wapens + ammo te kopen, en RP / JP levelen gaat helemaal prima. Ik heb alleen niet genoeg dollars om te kunnen doen wat ik wil doen..
Snipers vs stunters en de vele varianten daarop. Het is het enige wat ik nu nog doen in GTA Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Le Enfant! schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:35:
[...]

Snipers vs stunters en de vele varianten daarop. Het is het enige wat ik nu nog doen in GTA Online.
Die zag ik inderdaad voorbijkomen op YouTube! Kan ik daar met mijn level 15 al aan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:08:
Ik heb niet genoeg garage ruimte om te doen wat ik wil :(

Maar goed, de sniper vs stunter is een optie. Of gewoon lekker mee doen met missie's en heist. In het begin duurt het even voordat de bank rekening goed gevuld is, ook omdat je steeds van alles gaat/moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Pannekoek81 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:10:
[...]

Ik heb niet genoeg garage ruimte om te doen wat ik wil :(

Maar goed, de sniper vs stunter is een optie. Of gewoon lekker mee doen met missie's en heist. In het begin duurt het even voordat de bank rekening goed gevuld is, ook omdat je steeds van alles gaat/moet kopen.
Dat bedoel ik inderdaad.. Waar vind ik zo'n snipers vs stunters job / match? In het 'Online' menu staat 'ie niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uh ik zie meestal een uitnodiging voorbij komen.

Anders op Social club even opzoeken en dan Add to game kiezen
Pagina: 1 ... 116 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.