Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 10:13
Ik ben ook op zoek naar een leuke crew om heists te doen.. Wordt gek van mensen die halverwege leaven of schelden of wat dan ook.. Iemand een leuke crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
SuBBaSS schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:14:
[...]

Is waarschijnlijk "een beetje" mosterd na de maaltijd voor je, maar: ik heb er ook eens mee zitten stoeien, toen was me in eerste instantie niet opgevallen dat het deathmatch type op "normal" moest staan. Andere modi telden niet mee.
Gisteren was handiger geweest... Maar ik ga hier vast en zeker nog vaker tegen aanlopen. Dus ben er toch blij mee hoor! Thnx :9.. Klinkt idd logisch.
stevevr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:52:
Ik ben ook op zoek naar een leuke crew om heists te doen.. Wordt gek van mensen die halverwege leaven of schelden of wat dan ook.. Iemand een leuke crew?
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
[Multi] GTA V Crew: Freedom Crew

Dat zijn de crews van GoT... Ik vermaak mij persoonlijk met de Tweakers crew, geen ervaring met de Freedom crew maar lijkt mij ook helemaal niet verkeerd!

[ Voor 34% gewijzigd door R0y. op 29-04-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 06:47

theezeefje

Poehee

heeft er iemand even zin/tijd om mij aan een Hearse te helpen door in dezelfde game met zijn/haar hearse richting kerkhof te rijden ? ik ben nu al een week bezig ofzo, maar dat ding wil maar niet spawnen.

Gaat om de PC versie, ik ben te vinden als Cornmeister

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Ik heb echt een zwaar probleem met GTA 5 wat crashed en kan het nergens terugvinden via Google.
In Single Player en Online crashed het spel als ik bij Lester's huis aankom.
Niet direct, maar ik zie het al aan de deur bij zijn huis. Daar kan ik dan 'doorheen' lopen en vallen de graphics binnen weg en zie je dus half lucht en half de buitenkant van het gebouw nog.
Als ik dan naar buiten loop doet mijn radio in de auto het ook niet meer. Max 1 minuut later gaat GTA 5 vasthangen.

Echt dit gebeurd zowel in Single Player als in Online. Ik zie het niet zo zitten om het spel opnieuw te downloaden en alles, maar ben bang dat ik dit toch eens moet gaan doen. Het raarste is dat ik geen vergelijkbare crashes terug kan vinden op het Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

steel123 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:19:
Ik heb echt een zwaar probleem met GTA 5 wat crashed en kan het nergens terugvinden via Google.
In Single Player en Online crashed het spel als ik bij Lester's huis aankom.
Niet direct, maar ik zie het al aan de deur bij zijn huis. Daar kan ik dan 'doorheen' lopen en vallen de graphics binnen weg en zie je dus half lucht en half de buitenkant van het gebouw nog.
Als ik dan naar buiten loop doet mijn radio in de auto het ook niet meer. Max 1 minuut later gaat GTA 5 vasthangen.

Echt dit gebeurd zowel in Single Player als in Online. Ik zie het niet zo zitten om het spel opnieuw te downloaden en alles, maar ben bang dat ik dit toch eens moet gaan doen. Het raarste is dat ik geen vergelijkbare crashes terug kan vinden op het Internet.
Corrupte files, gewoon een herinstall doen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Fordox schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:04:
Helaas maar waar, ik kom steeds meer cheaters tegen in GTA 5 online PC :(

en dan heb je 2 soorten:
De lui die schijt irritant zijn. Daar vallen onder:
*lui die jou neer schieten maar zelf in passive mode zitten
*andere vormen van 'godmode'

En de lui die lief proberen te zijn:
*spawnen leuke dingen en zitten daar mooi mee te ouwehoeren met jou, zonder de intentie te hebben om je het spel kut te maken
*lui die gratis geld geven. (zo zag ik er 1 die per schot van een minigun een goudzak liet spawnen met 100k dollar. Ik vond het wel leuk totdat hij 30x op me schoot. 3 miljoen van gekregen maar het voelt niet voldoenend).

Het maakt het spel wat kapot :(

*momenteel trouwens level 48, alle heists al in volgorde gedaan op hard.
Ik heb ook een prachtige Turismo R en een Dewbauchee Massacro sport bijna volledig getuned.
Ja ik hou van racen :D
Dat is wel het nadeel van de PC mensen die verstand hebben van dit soort dingen kunnen heel makkelijk cheaten.
Het voordeel van de ps4 is dat niemand kan cheaten. Maar ook ik maak gebruik als er een glitch is heb nu nog hoofpijn van tegen de muur rijden O-).
Persoonlijk heeft het geld mijn niet minder doen spelen. Maar wij hebben duidelijk gezien als crew dat veel leden heel snel niet meer online kwamen omdat ze geen uitdaging hadden.
Maar als je echt met missies heist race tdm enz geld moet verdienen. Ben je wel heel lang bezig voordat je alles heb auto's vliegtuigen heli's enz. Dat is bijna niet te doen mits je 24/7 online kan zijn.
Op de ps3 hadden wij ook een tovenaar ik heb onzettend gelachen met hem in online. In mijn ogen heeft hij mijn spelplezier nooit vergald eerder leuker gemaakt.

Helaas heb je ook van die gasten die bv godmodus gebruiken enz die verpesten gewoon je spel. ;(
Meestal ging ik dan maar naar een andere sessie of missies doen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:59
Hmpf, toch wel wat frustraties inmiddels online:

-Matchmaking + laadtijden duurt eeeeeuwig, als ik mijn eigen heists organiseer duurt het zeker 10 minuten om 3 randoms te vinden.
-Het niveau van deze randoms is om te huilen, heb de setup missies voor de 2e heist zeker 5x opnieuw moeten doen. Terwijl deze setups nog super easy zijn..

De laadtijden neem ik nog voor lief als ik een vaste groep kan vinden met mensen om missies/heists te doen, zie echter niet vaak mensen online van de Tweakscrew. Wel jammer, want de lol gaat er snel af als je heist setups 5x opnieuw moet doen met daar tussendoor 10 minuten laadtijd per keer.. :+

Totdat ik wat mensen vind om heists mee te doen gebruik ik nu maar de quick-job random optie. Laadtijden vallen dan mee en er wordt nog eens wat gehaald.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie toch echt ongeveer 30 mensen die dagelijks online moeten zijn als ik naar de stats kijk. Check bij member ranking op http://socialclub.rocksta...rew/tweakscrewpc/gtav/pc# en voeg gewoon de mensen met de meeste punten en total time aan je vriendenlijst.
Qua heists en eigenlijk alle jobs, zo lang je geen vast groepje hebt waarmee je speelt en mee af kan stemmen is het het handigst om de crew centraal op te laten roepen en af te laten spreken. Als iedereen tegelijk gaat hosten krijg je lege lobbies.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

ik speel bijna elke avond op PC, voeg me toe als je wil! ik ben in voor missions/heists. RSC : EvilBilliam

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:30
Sinds een paar dagen heb ik last van random disconnects op de PC. :'( Vaak na een missie of heist. De game stuurt me dan terug in de single player. Meer mensen die dit probleem sinds een aantal dagen hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Seoulsfinest op 30-04-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
Seoulsfinest schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:43:
Sinds een paar dagen heb ik last van random disconnects op de PC. :'( Vaak na een missie of heist. De game stuurt me dan terug in de single player. Meer mensen die dit probleem sinds een aantal dagen hebben?
weet het niet zeker... tijdens het laden heb ik wel eens dat ik de melding dat ik ben ge DCed ben en dan drop ik of in SP of in een solo MP game (waar ik dan de enige ben maar wel de optie heb om naar een nieuwe cluster te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 16:22
Er is een update die de matchmaking en stabiliteit verbeterd.
https://support.rockstarg...GTAV-PC-Patch-350-1-Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Heeft iemand hier de special custom autos als de Elegy / Panto, Kan deze auto's namelijk niet meer krijgen op de pc en zou deze wel graag willen met de custom paint jobs. Ik zie ze namelijk best veel voorbij komen en zou deze ook graag willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Het lijkt mij wel erg vet om een bike only tour rondom de map te doen, af en toe stoppen en wat toffe foto's maken. Zijn er meer die hier aan mee willen doen? Add mij ;) (PC) http://socialclub.rockstargames.com/member/e1ndbaas

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:07

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

rolandos582 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:34:
Heeft iemand hier de special custom autos als de Elegy / Panto, Kan deze auto's namelijk niet meer krijgen op de pc en zou deze wel graag willen met de custom paint jobs. Ik zie ze namelijk best veel voorbij komen en zou deze ook graag willen. :)
Maak een socialclub account aan en kan de elegy gratis bestellen bij legendery motorsports ( op de consoles is dat vereist), de panto zou je zo moeten kunnen bestellen.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Fe® schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 04:34:
[...]

Maak een socialclub account aan en kan de elegy gratis bestellen bij legendery motorsports ( op de consoles is dat vereist), de panto zou je zo moeten kunnen bestellen.
Maar die kun je toch niet volledig customizen als in sommige video´s, of is de panto ook volledig te upgraden als bij andere auto´s. Eerder was het namelijk zo toen ik dit probeerde dat dit niet kon en dat je hem moest overtraden van playstation/xbox. Die elegy werkt bij mij niet, heb me al geregistreerd etc maar no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 20:23
okaydanny schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 00:02:
Het lijkt mij wel erg vet om een bike only tour rondom de map te doen, af en toe stoppen en wat toffe foto's maken. Zijn er meer die hier aan mee willen doen? Add mij ;) (PC) http://socialclub.rockstargames.com/member/e1ndbaas
Vind ik wel tof klinken! Ik weet nog niet precies wanneer ik weer online ben, maar zal je iig toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 08:59
Hoe zorgen jullie ervoor dat je stamina skill vol raakt?

Volgens google is het een kwestie van een fiets kopen en de map een paar uur rondfietsen. Heb gisteren zeker 20 minuten op een bmx-je de stad door geraced maar mijn stamina ging helemaal niet omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Grimmie187 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:36:

Volgens google is het een kwestie van een fiets kopen en de map een paar uur rondfietsen. Heb gisteren zeker 20 minuten op een bmx-je de stad door geraced maar mijn stamina ging helemaal niet omhoog?
Dat is wel de manier golf spelen werkt ook zo heb ik hem snel vol gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Bestaat er ook een deadmatch modus waar bij de hele map wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:30
Assassins8913 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:26:
[...]

Dat is wel het nadeel van de PC mensen die verstand hebben van dit soort dingen kunnen heel makkelijk cheaten.
Van die mensen die heel goed een programma kunnen downloaden en die kunnen aanklikken? Dit zijn allemaal van die script kiddies die zichzelf helemaal geweldig vinden op het moment dat ze dit doen. Zeer jammer.

Ik heb wel goede hoop: http://gtaforums.com/topi...v/page-40#entry1067397498
Seems like they added some anti-cheat within the game with the last update. They added checks for injected DLLs and hashes and such.
MemoryRegionCheckFn
MemoryRegionCheckDllName
MemoryRegionCheckMemoryHash
rage::FallbackMachineHashStrategy
rage::netKeyExchangeAnswer
rage::netKeyExchangeOffer
Dit betekend ook dat volgens mij alle mods in single player ook niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Tennisbal schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:30:
Bestaat er ook een deadmatch modus waar bij de hele map wordt gebruikt?
Ja, het wordt ook wel freeroam genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

fdisk schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Ja, het wordt ook wel freeroam genoemd.
:+

Gisteren stond het ineens vol met kerstbomen in mijn sessie - meteen maar nieuwe sessie gejoined, ik vind het maar eng! Ik heb overigens wel een hele vreemde situatie bij een van mijn garages (de goedkoopste 10-car naast het vliegveld) - elke auto die ik daar in rij verdubbeld :P Gisteren zo'n 'rare' muscle car gevonden met zo'n hele hoge lelijke spoiler, en daar heb ik er nu ineens dus 2 van :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:21
Grimmie187 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:36:

Ik heb gewoon zo veel mogelijk gesprint. Strength upgraden is ook vrij simpel; start de Gerald missie 'Pier pressure', ga naar het strand, en ram zoveel mogelijk mensen in elkaar. Dit gewoon blijven herhalen, sprinten, rammen, heen en weer. Het voordeel van deze manier is dat je geen wanted level krijgt :P dus je kan eindeloos aan een stuk door blijven boosten. Als je klaar bent voltooi je de missie, en op hard heb je dan iets van 18~20K erbij als zakcentje (omdat je er zo lang over hebt gedaan :+).

Maarre, dit heb ik zelf niet gedaan hoor, was een tip van m'n neefjes, maar heb het getest, en het werkt. Volgens hun kun je in 2 uur tot max boosten. 20 punches staat gelijk aan 1% strength.

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 01-05-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Voeg me toe als je wil : Offdutycop
Als story uit is ben ik vaker online te vinden
Liefst speel ik met TS, geen idee of ingame voice ook goed werkt eigenlijk

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

BaRF schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:23:
[...]

:+

Gisteren stond het ineens vol met kerstbomen in mijn sessie - meteen maar nieuwe sessie gejoined, ik vind het maar eng! Ik heb overigens wel een hele vreemde situatie bij een van mijn garages (de goedkoopste 10-car naast het vliegveld) - elke auto die ik daar in rij verdubbeld :P Gisteren zo'n 'rare' muscle car gevonden met zo'n hele hoge lelijke spoiler, en daar heb ik er nu ineens dus 2 van :?
Jammer john was me net voor ;)
Public sessies zijn vaak deathmatches , daarom een ramp , als ik een public sessie join kijk ik vaak of er veel rode members zijn, en als die er zijn blijf ik er ver van weg ik heb ook wel eens een carmeting gejoind met ongeveer 25 members vol wit bij ls customs en werdt er totaal niet gekild.

Die kerstbomen staan in je huis met de feestdagen ( kerst ) ,die kan je spawnen door specefieke geglitchte deatmatches te starten.
Die dubbele autos moet een glitch zijn , ik zou ze vervangen door andere local autos.
Had wel op een ander forum gelezen dat ze dik aan het bannen zijn vanwege de mods.
Geweldig gta online op de pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo ik ben onlangs begonnen op de PS4 met GTA online. Erg leuk om te doen en ben al een crew gejoined. Wel valt het me op als er geen crewmembers online zijn je toch vaak 'alleen' aan het spelen bent. Weinig mensen joinen met races e.d. En als je missies doet moet je het ook vaak alleen doen. Dus ben daar nog wat aan het zoeken om te upgraden. Zijn er nog tips om makkelijk een beetje vlot RP te verzamelen? Of is het het beste om samen missies te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
TiMMieJ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:38:
Zo ik ben onlangs begonnen op de PS4 met GTA online. Erg leuk om te doen en ben al een crew gejoined. Wel valt het me op als er geen crewmembers online zijn je toch vaak 'alleen' aan het spelen bent. Weinig mensen joinen met races e.d. En als je missies doet moet je het ook vaak alleen doen. Dus ben daar nog wat aan het zoeken om te upgraden. Zijn er nog tips om makkelijk een beetje vlot RP te verzamelen? Of is het het beste om samen missies te doen?
Als ik het me goed herinner krijg je meer XP/Cash als je een missie met meerdere mensen doet. Dus in je eentje is niet echt handig, omdat je dan veel minder krijgt.

Owja! Ook is het zo dat hoe langer je erover doet, hoe meer Cash en XP, zie hier:

http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online

[ Voor 8% gewijzigd door Maichel op 01-05-2015 14:05 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

TiMMieJ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:38:
Survival met een klappertjes pistool ( .50)in je eentje of met de crew missies spelen en zorgen dat jij alles afknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkert278
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik zit samen met een vriend op GTA Online (PC) en we moeten nog een setup mission doen en dan kunnen we een heist. Wil er iemand meedoen met de setup mission en de heist? (Wij zitten op Skype, je mag in het gesprek komen als je wilt)

Mijn gamertag is TheBauwssss voeg mij toe of poast hier een berichtje dan zal ik je inviten.

Graag tot zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Hoe doen jullie meestal afspreken? Ik vind social club erg omslachtig. Steam in-game chat daarintegen erg handig. Doen jullie alleen jobs joinen op invite of ook free roamen met zn allen? Zijn er vaste tijden dat de crew bij elkaar komt ?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

okaydanny schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:16:
Hoe doen jullie meestal afspreken? Ik vind social club erg omslachtig. Steam in-game chat daarintegen erg handig. Doen jullie alleen jobs joinen op invite of ook free roamen met zn allen? Zijn er vaste tijden dat de crew bij elkaar komt ?
Op de consoles kan je bij je crew joinen ,online, crews , vieuw memebers , join
En op de consoles heb je de party chat ( bij mij ging dat gister ook alles behalve soepel) ik neem aan dat bij de pc je ook kan joinen bij je crew members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Lijkt erop dat Pacific Standard job niet meer af te maken is met de Kuruma... Personal vehicle bleef afgesloten van m'n crewleden :(

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:58

Zorian

What the fox?

Juist ja.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sdz2p5sl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn ook altijd dezelfde he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:07:
[...]

Het zijn ook altijd dezelfde he :+
Speel gewoon dagelijks GTAO, alleen vandaag kreeg ik dit als cadeautje. Zowel op PC als PS4.
Singleplayer doet ook niks meer, ben ik ook van verbannen blijkbaar. Daar krijg ik namelijk de omgekeerde melding met als resultaat een infinite loop.

Heb maar gemaild naar Rockstar wat dit nou weer voor onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:09:
[...]

Speel gewoon dagelijks GTAO, alleen vandaag kreeg ik dit als cadeautje. Zowel op PC als PS4.
Singleplayer doet ook niks meer, ben ik ook van verbannen blijkbaar. Daar krijg ik namelijk de omgekeerde melding met als resultaat een infinite loop.

Heb maar gemaild naar Rockstar wat dit nou weer voor onzin is.
Gebruikte je mods? zag van de week namelijk een artikel dat mensen ten onrechte gebanned werden voor mods die puur op graphics enzo waren gebaseerd en niet op god modus enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:11:
[...]

Gebruikte je mods? zag van de week namelijk een artikel dat mensen ten onrechte gebanned werden voor mods die puur op graphics enzo waren gebaseerd en niet op god modus enzo.
Als dat zo zou zijn dan heb ik een ban gekregen vanwege Steam Overlay. :')
Verder had ik namelijk niks.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 02-05-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Zorian schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:15:
[...]

Als dat zo zou zijn dan heb ik een ban gekregen vanwege Steam Overlay. :')
Verder had ik namelijk niks.
Ook niet in aanraking geweest met mensen die hacks gebruikte? Ik weet ook niet of het waar is maar er zijn spelers die beweren dat ze geld kregen van hackers en daarom een ban kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Steffo78 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 21:02:
[...]

Ook niet in aanraking geweest met mensen die hacks gebruikte? Ik weet ook niet of het waar is maar er zijn spelers die beweren dat ze geld kregen van hackers en daarom een ban kregen.
Niet dat ik weet. Mocht dat zo zijn dan is het wel erg triest dat je voor iets waar je niks aan kan doen meteen de permanente banhamer over je kop heen krijgt.
Anyhow, de mail is gestuurd en ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Zorian schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 21:04:
[...]

Niet dat ik weet. Mocht dat zo zijn dan is het wel erg triest dat je voor iets waar je niks aan kan doen meteen de permanente banhamer over je kop heen krijgt.
Maar je krijgt een Ban op de pc en meteen op je ps4 belachelijk is dat zeg. :?
Ben benieuwd naar de reactie van Rockstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Assassins8913 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 09:57:
[...]

De ban zit op je RSC account, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
[...]

Als je in singleplayer laad, krijg je dan onderin beeld een melding voor hoe lang je gebanned bent?
like this: https://support.rockstarg...Banned-from-GTA-online-PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Volgens als je voor de 1e keer gebanned, dan is dat voor 2 weken en niet permanent als ik heb goed heb.

http://www.reddit.com/r/G...banned_from_gta_v_online/
https://support.rockstarg...got-banned-for-no-reason-

Om te zien hoe lang je gebanned bent:
Ok, i figured out where to find the date. So load into story mode, when you're literally walking around with your character e.g michael you will see just above the MINI-MAP a little message almost like a text where it will say something like "Classified ban 5/16/2015" or something along those lines. It is not in the options menu or the large map in the escape menu. it is above the mini map and only appears for around 10 seconds each time you load in.
siriouz schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 08:41:
Lijkt erop dat Pacific Standard job niet meer af te maken is met de Kuruma... Personal vehicle bleef afgesloten van m'n crewleden :(
Ik en aantal mensen waarmee ik de pacific heist deed werkte het vannacht nog prima. Hij had het appartement gekocht naast de electro motors. Daarna konden we zo instappen in de auto en gaan.

Daarnaast weet je zeker dat je vehicle instap instellingen goed stonden dus op everyone ofzo?

[ Voor 47% gewijzigd door falcon123 op 03-05-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Laatst online: 24-09 11:13
dat moment dat je in een heist zit.. vliegt in een k*t prop vliegtuig achter een jet(welke op jou snelheid wil vliegen) en dat je PC dan een BSOD krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:53
Weet iemand met 100 procent zeker welke aandelen ik moet kopen voor de lester missies ? Op de ps4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Laatst online: 23-05-2023
Assassins8913 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 09:57:
[...]

Kan je lang wachten :)

R* kan het simpelweg niet aan cheaters hebben de overmacht. Wat R* tot nu toe heeft gedaan is weinig en geeft soms zelfs bans weg aan normale gamers.

De laatste update voor gta was een verandering van scripts om online (en offline) trainers tegen te gaan.

Paar dagen daarna is dat alweer gecracked. Ze geven je vaak een 2 weken ban omdat R* zelf ook niet weet of je wel of geen cheater bent 8)7

Het is echt bizar als je ziet wat er allemaal voor online trainers voorbij komen. Er word nu al gewerkt aan een script om andere spelers te kunnen bannen van R*. andere spelers kicken kan al, de pak kans met een online hacks of trainer is momenteel nog steeds minimaal!

Inderdaad pas op voor cheaters met een money gun of andere manieren om je vol te pompen met geld de kans dat JIJ een ban krijgt is vele malen groter dan dat de cheater een ban krijgt

edit 2:

Als dit wel gebeurd koop er gewoon een paar auto's of wat anders moois van als je het geld niet op je bank heb staan is het verder geen probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door Durango op 04-05-2015 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Speel ook regelmatig online en jullie mogen me ook toevoegen.

Online heet ik MFerio.

Ik heb overigens ook veel last van crashes online na de cutscenes. Super irritant als je net een heist begint en je crashed. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb wel het gevoel dat na de laatste patch ik veel sneller kan verbinden met jobs in GTA online. Iemand anders ook dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-10 14:57

Hakulaku

Meh

Maichel schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Als ik het me goed herinner krijg je meer XP/Cash als je een missie met meerdere mensen doet. Dus in je eentje is niet echt handig, omdat je dan veel minder krijgt.

Owja! Ook is het zo dat hoe langer je erover doet, hoe meer Cash en XP, zie hier:

http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
20% meer RP en geld als je met meerdere mensen speelt
10% meer RP en geld als je met crew speelt

Zelf die bots afknallen levert je vaak meer RP op dan met andere mensen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LOL bij de missie
spoiler:
die motorlui afschieten op de begraafplaats
moet je dus echt eerst naar dat beginpunt. Ik ging direct naar een mooi uitzichtpunt om lekker te sniperen... uiteindelijk de laatste neergeschoten....Failed

:D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

AzzKickah

06-CENSORED

OK, de Dinka Blista Compact Sports is dus blijkbaar in GTA V Online alleen beschikbaar voor spelers die vanaf de XBOX of de PS komen en nu op de PC spelen.
Ik kom nergens vanaf en speel GTA V voor het eerst nu op de PC.

Zou er een manier zijn dat iemand die wel van XB of PS komt die auto aan mij kan geven?
Dus dat bijvoorbeeld iemand 'm koopt via de telefoon bij die www.southernsanandreassuperautos.com, we elkaar in-game opzoeken, en ik die auto dan van 'm jat/krijg en hem op 1 of andere manier geld geef?

Weet iemand of dat kan en zo ja, wie zou dat willen doen? :) _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

AzzKickah schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:20:
OK, de Dinka Blista Compact Sports is dus blijkbaar in GTA V Online alleen beschikbaar voor spelers die vanaf de XBOX of de PS komen en nu op de PC spelen.
Ik kom nergens vanaf en speel GTA V voor het eerst nu op de PC.

Zou er een manier zijn dat iemand die wel van XB of PS komt die auto aan mij kan geven?
Dus dat bijvoorbeeld iemand 'm koopt via de telefoon bij die www.southernsanandreassuperautos.com, we elkaar in-game opzoeken, en ik die auto dan van 'm jat/krijg en hem op 1 of andere manier geld geef?

Weet iemand of dat kan en zo ja, wie zou dat willen doen? :) _o_
Dat is niet mogelijk, auto's die gekocht zijn of eenmaal in de garage van een speler geweest zijn, zijn gelockt aan deze speler. Deze kan dan niet door een andere speler in een garage gereden worden. Ik kan wel een PS3 account voor je aanmaken maar dan moet je helemaal opnieuw beginnen met je online character na het overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hakulaku schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:24:
[...]

Dat is niet mogelijk, auto's die gekocht zijn of eenmaal in de garage van een speler geweest zijn, zijn gelockt aan deze speler. Deze kan dan niet door een andere speler in een garage gereden worden. Ik kan wel een PS3 account voor je aanmaken maar dan moet je helemaal opnieuw beginnen met je online character na het overzetten.
Aha....

Dat ga ik nog even overwegen... Thanks voor het aanbod _o_ denk dat ik dat wel ga doen vandaag of morgen dan. Ik wil per se die auto.

Als ik zover ben contact ik je wel ff via DM hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
falcon123 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:26:
[...]

Volgens als je voor de 1e keer gebanned, dan is dat voor 2 weken en niet permanent als ik heb goed heb.

http://www.reddit.com/r/G...banned_from_gta_v_online/
https://support.rockstarg...got-banned-for-no-reason-

Om te zien hoe lang je gebanned bent:
Ok, i figured out where to find the date. So load into story mode, when you're literally walking around with your character e.g michael you will see just above the MINI-MAP a little message almost like a text where it will say something like "Classified ban 5/16/2015" or something along those lines. It is not in the options menu or the large map in the escape menu. it is above the mini map and only appears for around 10 seconds each time you load in.

[...]

Ik en aantal mensen waarmee ik de pacific heist deed werkte het vannacht nog prima. Hij had het appartement gekocht naast de electro motors. Daarna konden we zo instappen in de auto en gaan.

Daarnaast weet je zeker dat je vehicle instap instellingen goed stonden dus op everyone ofzo?
Waar stonden jullie precies terwijl de auto gehaald werd? Voor zover ik weet, moet je er zo ver mogelijk vandaan zijn. Ik heb ook de garage ernaast, 3 medespelers stonden tegen de heg bij de motoren in de hoek maar ze waren niet in staat in te stappen... Kuruma stond op toegankelijk voor passagiers. Ook op toegankelijk voor iedereen lukte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Huh meer mensen last van dat de Rockstar servers niet bereikbaar zijn en het spel niet wil opstarten/online wil gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ja, hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ah wtffff man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

yup ook plat hier

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hoe start ik dat ***spel offline op dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
siriouz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:51:
[...]

Waar stonden jullie precies terwijl de auto gehaald werd? Voor zover ik weet, moet je er zo ver mogelijk vandaan zijn. Ik heb ook de garage ernaast, 3 medespelers stonden tegen de heg bij de motoren in de hoek maar ze waren niet in staat in te stappen... Kuruma stond op toegankelijk voor passagiers. Ook op toegankelijk voor iedereen lukte het niet.
Hij had ons geinvite in zijn appartement en toen we in z'n garage waren konden we gewoon instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

falcon123 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:16:
[...]

Hij had ons geinvite in zijn appartement en toen we in z'n garage waren konden we gewoon instappen.
Wanneer? Nu net? Waar ik bij in zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat is bij jullie de exacte melding trouwens? Iets over Activation requires internet connection?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:17:
[...]

Wanneer? Nu net? Waar ik bij in zat?
Nee, was van het weekend. Wat is je ingame name ook alweer dan?

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 04-05-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

What the fuck, ik moet nu opnieuw de activeringscode invoeren...

Als dat maar goed gaat... what the hell zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:08
AzzKickah schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:19:

Hier lukt het niet |:(

Nu wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door stefanmiler op 04-05-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:19:

NVM :P

[ Voor 66% gewijzigd door falcon123 op 04-05-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Servers zijn weer back up

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Pfieuw ja hij doet weer... ik werd al benauwd.. ik heb 'm 'in Argentinie gekocht' namelijk :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
falcon123 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:16:
[...]

Met of zonder quickrestart? Ik kon namelijk nooit m'n garage in zonder eerst te suiciden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 07:06
Hoe werkt dat hele online gebeuren? Ik kan een beetje rondlopen, heb ook al 1 andere speler gezien (idle), en ik krijg ook invites voor jobs die ik kan joinen, maar als ik join zit ik in de lobby maar geeft het spel wel aan dat die job pas kan vanaf rank 12 (ik ben 2). In andere multiplay dingen zoals racen en TDM zie ik nergens spelers en alleen racen kan ik in m'n eentje doen, maar de helft van de tijd faalt dat en wordt ik terug de singeplayer ingezet. Moet ik nu dan maar in m'n eentje races voltooien om te grinden naar rank 12 zodat er tenminste iets te beleven is dat daadwerkelijk multiplayer is of doe ik iets fout? :S

Ohjah, Tutorial wou niet starten want "Could not host a session" oid. Gaat heerlijk soepel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:34
Je moet een bepaald level hebben om iets te hosten, joinen kan ongeacht je level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:07:
Hoe werkt dat hele online gebeuren? Ik kan een beetje rondlopen, heb ook al 1 andere speler gezien (idle), en ik krijg ook invites voor jobs die ik kan joinen, maar als ik join zit ik in de lobby maar geeft het spel wel aan dat die job pas kan vanaf rank 12 (ik ben 2). In andere multiplay dingen zoals racen en TDM zie ik nergens spelers en alleen racen kan ik in m'n eentje doen, maar de helft van de tijd faalt dat en wordt ik terug de singeplayer ingezet. Moet ik nu dan maar in m'n eentje races voltooien om te grinden naar rank 12 zodat er tenminste iets te beleven is dat daadwerkelijk multiplayer is of doe ik iets fout? :S

Ohjah, Tutorial wou niet starten want "Could not host a session" oid. Gaat heerlijk soepel allemaal.
Het online gebeuren kan je pas beginnen als je de tutorial hebt gedaan. Dit zijn een paar inleidende missies van personen die je later regelmatig bellen om missies te doen. Deze missies geven geld en RP (Reputation Punten). Hoe meer punten je verzameld hebt. Hoe betere wapens je kan kopen. Om mee te doen aan de Heists zal je moeten levelen naar 12.

Het meedoen aan TDM's en Races zou je in principe ook kunnen doen als je hoger dan rank 8 bent volgens mij. Meedoen aan die MP-dingen levert je ook weer geld en RP op. Hoe meer races je wint, hoe betere upgrades je kan vrijspelen voor je auto :)

Hier nog een overzicht van de best betalende missies in GTA Online. Let wel, voor sommige missies heb je een bepaalde rank nodig in online om mee te starten. Door een hogere rank worden uitgenodigd voor die missies kun je ook aan die missies meedoen :)

http://www.vg247.com/2014...e-guide-missions-rp-cash/

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku

Hakulaku

Meh

The Outlaw schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:15:
Het online gebeuren kan je pas beginnen als je de tutorial hebt gedaan. Dit zijn een paar inleidende missies van personen die je later regelmatig bellen om missies te doen. Deze missies geven geld en RP (Reputation Punten). Hoe meer punten je verzameld hebt. Hoe betere wapens je kan kopen. Om mee te doen aan de Heists zal je moeten levelen naar 12.
Tutorial kan je sinds nex-gen skippen.
Snorro schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:07:

Ik raad je aan om Quick join mission te doen. Dan wordt je zoiezo in een missie geplaatst met andere mensen.

[ Voor 50% gewijzigd door Hakulaku op 05-05-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quick Join missions kan, of een crew joinen zoals hier op Tweakers. Je vangt dan tot 30% meer geld en RP omdat je samen in een crew zit.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
We hebben voor nu een tijdelijke oplossing gevonden om toch de Kuruma te kunnen gebruiken bij de laatste heist. Is wel nodig om allemaal het huis naast de motoren te kopen... Allemaal een Kuruma daar parkeren, op de motoren stappen en dan je Kuruma eruit halen. :) Dan rijdt wel iedereen in z'n eigen wagen, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38
Nou, dat waren de heists dan, zonder de bonus van twee miljoen... Hebben meer mensen hier last van gehad? Ik heb met persoon A de eerste heist gedaan, met B en C erbij alle andere heists. We zaten ons al te verheugen op de bonus van twee miljoen, maar helaas, helemaal niets. Ja, één persoon van de vier heeft die bonus gekregen.

Heeft iemand een idee hoe de andere drie personen die bonus kunnen claimen? We hebben telkens met precies dezelfde mensen die heists gedaan, alleen krijgen drie van de vier die twee miljoen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:37
Vooral bij het samenkomen van de persoon A+B en C+D na de fleecha heist gaat er veel mis Al 2x gehad dat in de Criminal master mind challenge het hier mis ging en progress dus niet werd bijgehouden. Altijd je progress even checken na de eerste prison break setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbus schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:26:
Nou, dat waren de heists dan, zonder de bonus van twee miljoen... Hebben meer mensen hier last van gehad? Ik heb met persoon A de eerste heist gedaan, met B en C erbij alle andere heists. We zaten ons al te verheugen op de bonus van twee miljoen, maar helaas, helemaal niets. Ja, één persoon van de vier heeft die bonus gekregen.

Heeft iemand een idee hoe de andere drie personen die bonus kunnen claimen? We hebben telkens met precies dezelfde mensen die heists gedaan, alleen krijgen drie van de vier die twee miljoen niet...
wss is er iets misgegaan bij de overgang van de fleeca job naar de prison break job. Gebeurd heel regelmatig is echt een rot bug. De all in order zul je wss niet meer kunnen herstellen maar als je nu met dezelfde mensen de fleeca job start kun je wel de loyalty nog halen.

Je loyalty en all inorder progress kun je trouwens checken via STATS - AWARDS en dan HEISTS.

edit: lol manders je was me net voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Waarom is het zo moeilijk om 4 mensen bij elkaar te krijgen voor heist setup Prison Break - Plane ??

Dit spel wordt door miljoenen mensen gespeeld maar het lukt maar niet.

Hier mensen die willen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
AzzKickah schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:01:
Waarom is het zo moeilijk om 4 mensen bij elkaar te krijgen voor heist setup Prison Break - Plane ??

Dit spel wordt door miljoenen mensen gespeeld maar het lukt maar niet.

Hier mensen die willen??
Ik kan over een half uurtje wel joinen ongeveer. :) Zoek me maar op tegen die tijd, SRFAudio. Ben nu nog ff in Archeage bezig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

lol, een paar minuten na die post lukte het :')
EN gehaald, nu de next.

Kan ik je opzoeken op player name? Even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
AzzKickah schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:24:
EN gehaald, nu de next.

Home > Social > Find player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nog geen heists gedaan, met vriend samen wat races en missies voor 2 personen gedaan.
Maar zat in een heist wordt ik eruit gegooid omdat ik em nog nooit gespeeld had en ik te laag lvl was.. is toch best krom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Defqonwolf schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:37:
Nog geen heists gedaan, met vriend samen wat races en missies voor 2 personen gedaan.
Maar zat in een heist wordt ik eruit gegooid omdat ik em nog nooit gespeeld had en ik te laag lvl was.. is toch best krom eigenlijk?
Te laag level is opzich enigzins begrijpelijk; te weinig wapens geunlocked, volgens sommigen te weinig kennis van het spel etc. Join wat heists van leden van hier, die zijn over het algemeen wat makkelijker. ;)
AzzKickah schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:24:
EN gehaald, nu de next.

Je houdt 'm nog van me te goed btw, kreeg een invite voor de laatste heist zelf welke uiteindelijk ieeeeeets langer duurde dan verwacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Eindelijk gisteren na meerdere pogingen de eerste heist kunnen completen.
Nu eerst wat RP farmen met missies en heists om wat hoger in level te komen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Nog wat leuks ontdekt bij heists. Alle heists waar Politie in zit spawnen ook straaljagers in Zancudo. Mocht je dus dingen wat makkelijker willen maken kan je iemand dus zo een jet laten stelen. Dit werkt bijvoorbeeld bij de heist waar je die persoon van dat kleine eiland moet halen. Uiteraard wel oppassen met schieten dat je niet de target dood :P

Klopt het dat er op de PC versie geen Monroe meer te koop is? (Classic Sports)

[ Voor 69% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-05-2015 09:21 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

siriouz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:52:

[...]

Je houdt 'm nog van me te goed btw, kreeg een invite voor de laatste heist zelf welke uiteindelijk ieeeeeets langer duurde dan verwacht. 8)7
Haha is prima hoor ;) Ik heb de heist kunnen voltooien gisteravond, mooie bak geld erbij :D

Ik heb je toegevoegd als Friend, dat ga ik bij elke GOTP naam die ik voorbij zie komen doen. Misschien dat het daar allemaal wat makkelijker van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan sowieso geen kwaad om zeg maar de 20 of 30 mensen met de meeste RP toe te voegen aan je vriendenlijst, dat zijn automatisch de mensen die het meest online zijn. Check de member ranking in de leaderboards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:30
Kan iemand me uitleggen hoe de garages werken?

Op het moment heb ik het duurste appartement met (ik geloof) 10 parking slots. Wat als deze vol staan? Kan ik dan een ander appartement kopen om zo nogmaals 10 slots te krijgen of zijn de garages geshared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De garages zijn uniek. Dus totaal max 20 auto slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan per character 3 properties bezitten. Dus 30 auto's per character (60 als je een tweede character hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Huh 3? Sinds wanneer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wut!!! :D

Maar waar is nou de Monroe gebleven? Ik had deze even verkocht om tijdelijk wat extra geld voor de Hydra te krijgen met de intentie deze later opnieuw te kopen. Ik vind hem echter nergens! Volgens mij is hij uit de PC versie gehaald, klopt dat? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
siriouz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:52:
[...]

Te laag level is opzich enigzins begrijpelijk; te weinig wapens geunlocked, volgens sommigen te weinig kennis van het spel etc. Join wat heists van leden van hier, die zijn over het algemeen wat makkelijker. ;)

[...]

is goed zal vanavond even kijken als vriendin gaan spinnen is :P :)
Hoe lang duurt heist gemiddeld eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 06-05-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Defqonwolf schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:18:
[...]

is goed zal vanavond even kijken als vriendin gaan spinnen is :P :)
Hoe lang duurt heist gemiddeld eigenlijk?
Verschilt heel erg... van een uurtje ongeveer tot een paar uur..

Ligt eraan hoe goed alles gaat.. je hoeft vaak maar een domme fout te maken en... :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 06-05-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ferio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:29:
[...]

Verschilt heel erg... van een uurtje ongeveer tot een paar uur..

Ligt eraan hoe goed alles gaat.. je hoeft vaak maar een domme fout te maken en... :-)
Hehe ok want heb vanavond denk ik 2u van 6 tot 8 ofzo en dan van half 11 tot half 1 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Ben sinds een paar dagen ook online bezig. Het is allemaal erg vaag voor een noob zoals ik. Een fatsoenlijke tutorial lijkt te ontbreken (of ik ben blind). Ondertussen wel rank 13 geworden maar nog geen crew gejoined, ik lees net dat je dan meer geld/RP krijgt. Wist ik niet.

Dingen zoals setup en heists wordt ik wel voor uitgenodigd (en doe ik ook aan mee soms) maar als ik zelf rondrijd zie ik alleen maar saaie dingen zoals races en deathmatch, klopt dit? En ik heb een vriend die nog rank 6 is, wat is het beste voor ons om te doen zodat hij ook rank 12 is en mee kan doen aan heists?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 115 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.