Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Ereaser schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:58:
[...]

Het is maar een spelletje hoor :)
Ja en dus?
Spelletje moet leuk zijn en dat is het nu niet meer want na elke race kan je terug naar freemode om zelf weer een nieuwe te starten, je weet vast wel hoe triest lang het laden allemaal duurt.....

[ Voor 36% gewijzigd door HardHouse op 23-04-2015 17:29 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Kju schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:21:
[...]

Met alle respect voor het harde werk van de andere creatievelingen in alle tweakers crews maar deze track van Hopeisdope (ChoptheDog) vind ik toch zeker wel de leukste

[video]

Op de PS4 spelen we vrijwel wekelijks wel minimaal een keer een playlist met brouwsels van crewmembers.
Waarom vind je die track leuk? Vind hem eigenlijk nogal saai en straight forward. Geef mij maar een mooie route langs cliffs of door smalle straten en/of goede bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 21:19
Wie wil er met mij en een kameraad van mij de heist missies doen? Ik vind het leuk om met een vast clubje te spelen. Ik gebruik ook TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hmm ik heb iets raars mijn mannetje staat niet meer in het midden van mijn scherm ook als ik mijn view aanpas. iemand een iedee voor een fix.

Voorbeeld

https://dl.dropboxusercon...Character%20offcentre.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door BruceLee op 24-04-2015 00:34 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:36:
[...]

Waarom vind je die track leuk? Vind hem eigenlijk nogal saai en straight forward. Geef mij maar een mooie route langs cliffs of door smalle straten en/of goede bochten.
Ik reageerde ook op de vraag of mensen hier leuke tracks maken en deze is de leukste die ik op GOT tegen ben gekomen :)
Als ik moet kiezen welke content creator races ik over het algemeen het leukst vind kom ik meestal toch wel uit bij de tracks van Broughy1322 en GUN1T123

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik moet trouwens zeggen, het leegkopen van een winkel (van snacks) zodat je die kunt gebruiken als je low on health bent is echt geweldig!

Ook even je masker / kleding op doen voordat je een store ingaat is erg leuk. voelt wat realistischer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
HardHouse schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:24:
[...]

Ja en dus?
Spelletje moet leuk zijn en dat is het nu niet meer want na elke race kan je terug naar freemode om zelf weer een nieuwe te starten, je weet vast wel hoe triest lang het laden allemaal duurt.....
Als je het niet meer leuk vind speel je het toch niet?
En ja ik weet hoe lang het laden duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombom123
  • Laatst online: 03-08 12:11
Ik heb de xbox360 versie uitgespeeld. Heb zelf een goede game PC. Is het ZWAAR de moeite waard om hem ook voor de PC te halen? om te crusen door de stad en sidequests te doen etc? en MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

tombom123 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:46:
Ik heb de xbox360 versie uitgespeeld. Heb zelf een goede game PC. Is het ZWAAR de moeite waard om hem ook voor de PC te halen? om te crusen door de stad en sidequests te doen etc? en MP?
Ik heb de Xbox360 versie zelf ook helemaal grijs gespeeld (tot level 92 gekomen in online) en heb nu weer ontzettend veel lol met de PC versie. Wel was er toen ik klaar was met de 360 versie pas 1 DLC uit, dus er zit voor mij een hoop nieuwe content in. Plus de Heists, meer spelers online en verbeterde graphics/framerate zijn ontzettend gaaf. Ik zou het wel aanraden!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nog even terugkomend op de frustraties van de lobbies: wat te denken van gasten die hosten (low level) en custom cars aan laten staan en ik met mijn level 15 meteen al kansloos ben tegen een level 250+

Of is dat puur een uiterlijk verschil .... Ik had bijv een Zentorno.. Die was gewoon niet vooruit te branden. Anderen hadden dezelfde auto, maar dan met spoiler, neon licht en weet ik niet wat meer.

Wat races betreft zit ik nu geloof ik op 9/9

[ Voor 38% gewijzigd door JoeZuCK op 24-04-2015 11:09 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InF.Inc schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:
Nog even terugkomend op de frustraties van de lobbies: wat te denken van gasten die hosten (low level) en custom cars aan laten staan en ik met mijn level 15 meteen al kansloos ben tegen een level 250+
Puur afhankelijk van de racekwaliteiten van de mensen daar. Balou kan je rustig een stock wagen geven (in Forza of GTA) en hij weet waarschijnlijk nog gewoon te winnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:07:
[...]

Puur afhankelijk van de racekwaliteiten van de mensen daar. Balou kan je rustig een stock wagen geven (in Forza of GTA) en hij weet waarschijnlijk nog gewoon te winnen.
Toch merk ik bij mijzelf in elk geval dat ik wel hogere klasseringen rijd in mijn volledig gecustomde auto's. Ik blijf een prutser, maar op de stukken zonder botsen ga ik gewoon sneller heb ik het idee.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:13:
[...]

Toch merk ik bij mijzelf in elk geval dat ik wel hogere klasseringen rijd in mijn volledig gecustomde auto's. Ik blijf een prutser, maar op de stukken zonder botsen ga ik gewoon sneller heb ik het idee.
Dat is ook absoluut zo, maar de marges zijn niet bijzonder groot dat een goede racer kan winnen van een getunede gevaar op de weg :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
custom cars zijn voornl. beter in acceleratie, niet zozeer in topspeed, en ja, als je eerst voor alle prutsers uit bent, en een beetje clean rijdt, win je vaak

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ereaser schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:19:
[...]

Als je het niet meer leuk vind speel je het toch niet?
En ja ik weet hoe lang het laden duurt.
IK zeg niet dat het spel niet leuk meer is alleen dat als randoms ineens host worden dat daar geen zak aan is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:00:
[...]

IK zeg niet dat het spel niet leuk meer is alleen dat als randoms ineens host worden dat daar geen zak aan is.....
dan quit je de lobby en ga je op zoek naar een ander ... het is niet zo moeilijk ... of: git gud :O

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ja dat doe je echt voor de fun elke keer weer, en je krijgt op die manier ook geen lobby vol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:06:
Ja dat doe je echt voor de fun elke keer weer, en je krijgt op die manier ook geen lobby vol....
dan blijf je zitten en doe gewoon mee, net als de meeste anderen; ik vind juist die sukkels die denken dat ze te goed zijn voor een lobby en aldus quitten, saai :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Te goed voor een lobby?? wie heeft het daarover, ik heb alleen geen zin in steeds van die onzin races met loopings over daken enz en de random optie geeft standaard zon job....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:10:
Te goed voor een lobby?? wie heeft het daarover, ik heb alleen geen zin in steeds van die onzin races met loopings over daken enz en de random optie geeft standaard zon job....
loopings over daken? zijn dat van die custom-made races? mja, ik doe alleen rockstar vanilla races ... zie je ook snel genoeg in de popup op de map of in de voting screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik vind juist de races met loopings wel tof. Alle standaard races al 30 keer gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Isane schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:15:
Ik vind juist de races met loopings wel tof. Alle standaard races al 30 keer gespeeld..
tuurlijk, ieder z'n ding - ik blijf de standaard races leuk vinden, zeker als je een sterk deelnemersveld treft

maar ik vind het random aspect ook geen punt - als ik es zo'n custom-race tref, dan kloot ik lekker mee, ter afwisseling

[ Voor 16% gewijzigd door CynicRelief op 24-04-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Isane schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:15:
Dat kan, mijn vrouwtje vind ze ook erg leuk ik vind er weinig aan...
Heeft er deels mee ta maken dat van non R non verified races geen tijden worden bijgehouden...
30x lol ik weet niet hoe veel races er precies zijn(in de 160) maar heb ze allemaal gedaan zowiezo alle jobs behalve lts allemaal gedaan.
met ruim 3000 races heb ik de meeste denk ik wel vaker gedaan :)
CynicRelief schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:12:
[...]

loopings over daken? zijn dat van die custom-made races? mja, ik doe alleen rockstar vanilla races ... zie je ook snel genoeg in de popup op de map of in de voting screen
Precies ik doe ook alleen chocolade races....
Punt is nu juist dat de random optie nooit een rockstar (verfied) race is maar altijd een custom...
Daarom is het zo vervelend dat de optie remain host after next voting screen er nooit voor zorgt dat je oiok echt host blijft als die random optie word gekozen...
CynicRelief schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:17:
[...]

tuurlijk, ieder z'n ding - ik blijf de standaard races leuk vinden, zeker als je een sterk deelnemersveld treft

maar ik vind het random aspect ook geen punt - als ik es zo'n custom-race tref, dan kloot ik lekker mee, ter afwisseling
Dat sterke veld is idd leuk, jammer dat die bijna standaard leaven als er zon race komt....

[ Voor 71% gewijzigd door HardHouse op 24-04-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Zou die random jobs toch nog een kans geven als ik jou was, toevallig van de week nog een paar keer gedaan en kwam gewoon bij 'normale' races uit.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Tot nu toe nog nooit, enige voordeel is dat als random word gekozen dat de lobby dan wel vol zit mja wel veelal met mensen die niet kunnen rijden......

Looping/stunt races zijn in elk geval populair bij kids :)

[ Voor 17% gewijzigd door HardHouse op 24-04-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:59:
[...]

Ik reageerde ook op de vraag of mensen hier leuke tracks maken en deze is de leukste die ik op GOT tegen ben gekomen :)
Serieus Kju? Heb toch al veel leukere races gezien van andere crewmembers en dit is de zoveelste Paleto Bay kloon. Vind die bandjes sowieso verschrikkelijk nep. Leuk voor t oog, maar weinig realistisch.
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:00:
[...]
Klopt. Als je voor random job kiest, wil ik een random host. Af en toe zit er wel een goede random host tussen en dan wil ik nog wel eens blijven hangen, maar veel random hosts laten catchup en slipstream aanstaaan en dan zoek ik liever ff verder.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:13:
Tot nu toe nog nooit, enige voordeel is dat als random word gekozen dat de lobby dan wel vol zit mja wel veelal met mensen die niet kunnen rijden......

Looping/stunt races zijn in elk geval populair bij kids :)
Denk niet alleen bij kids. Veel mensen spelen GTA voor de fun, dus niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
adamvansanten schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb de Xbox360 versie zelf ook helemaal grijs gespeeld (tot level 92 gekomen in online) en heb nu weer ontzettend veel lol met de PC versie. Wel was er toen ik klaar was met de 360 versie pas 1 DLC uit, dus er zit voor mij een hoop nieuwe content in. Plus de Heists, meer spelers online en verbeterde graphics/framerate zijn ontzettend gaaf. Ik zou het wel aanraden!
Ik vind het ook echt de moeite waard om de PC versie nog eens te spelen, kom zelf van de ps3 af ( dus ook geen first person) en de first person alleen al samen met de véél ( en dan ook echt veel) mooiere graphics maakt het zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Ereaser schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:47:
[...]

Denk niet alleen bij kids. Veel mensen spelen GTA voor de fun, dus niet serieus.
mja, het is een serieus leuk spel als je 't niet te serieus neemt, dat zeker 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
En voor diegenen die van serieus houden is serieus spelen leuk.....
Ieder zn ding he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:00:
En voor diegenen die van serieus houden is serieus spelen leuk.....
Ieder zn ding he....
Zeg ik niet dat dat niet mag, maar dat de meerderheid van de spelers niet die insteek heeft en dat je daar rekening mee moet houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Mwah in de ps3 crew was een groot deel toch wel redelijk serieus, dat de meerderheid niet zo serieus speelt merk je wel aan het feit dat men enkel wil free roamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
als je serieus wil spelen moet je lekker met je eigen maten / crew gaan spelen; als je lonewolfed (zoals ik) moet je m.i. niet zeuren dat de meerderheid vaak niet serieus is (al mag ik graag serieus racen, en dat lukt vaak genoeg, maar zo niet, pas ik me aan en kloot lekker mee) - evenzo met gasten die klagen over noobs in heistjobs etc: ga lekker met je eigen cluppie spelen ipv te zeuren over noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
moet dat cluppie wel groot genoeg zijn.... daarom dus ook randoms....
Met missies en heists komt er zowiezo geen random in, je wil ze wel halen toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:14:
moet dat cluppie wel groot genoeg zijn.... daarom dus ook randoms....
Met missies en heists komt er zowiezo geen random in, je wil ze wel halen toch...
ik moet zeggen, het lukt vaker niet dan wel ... 8)

m'n driving stat is de enige die maximaal staat, de rest staat noob-laag :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Met +-100 speeldagen heb ik ze allemaal wel vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:38:
Met +-100 speeldagen heb ik ze allemaal wel vol :)
ah ok, dan is er nog hoop, ik heb er pas 4 weekends i.e. 4*2 = 8 speeldagen opzitten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speeldagen (i.e. dagen waarop je hebt gespeeld) of in-game speeltijd? :P
(check je Time spent in GTA Online in je stats op social club)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kju schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:58:
Speeldagen (i.e. dagen waarop je hebt gespeeld) of in-game speeltijd? :P
(check je Time spent in GTA Online in je stats op social club)
Gewoon 100x24 echte uren en dat weet jij best :P
100 was een gokje maar kom aardig in de buurt....
Time spent in GTA Online 95d 9h 2m 49s
Time spent in Deathmatches 3d 0h 36m 10s
Time spent in Races 11d 14h 59m 40s
CynicRelief schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:44:
[...]

ah ok, dan is er nog hoop, ik heb er pas 4 weekends i.e. 4*2 = 8 speeldagen opzitten d:)b
Er is altijd hoop.... :)

[ Voor 114% gewijzigd door HardHouse op 24-04-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Iemand meer last van dat online cloud data nie kan worden geladen ?

[EDIT]
Gefixed door settings te verwijderen en alleen de offline profile over te houden.

[ Voor 41% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 24-04-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:10:
Tenzij het die race is op Sandy Airfield, wat meer een deathmatch is als een race. Herinner je die nog? Dat ding is echt hilarisch. Heet crazy race of ziets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:08:
[...]

Tenzij het die race is op Sandy Airfield, wat meer een deathmatch is als een race. Herinner je die nog? Dat ding is echt hilarisch. Heet crazy race of ziets
Dat is een leuke deathmatch idd :D Haha :9 !

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:08:
[...]

Dat was met die jump in het midden heen en weer over de landingsbaan toch, die was wel leuk idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

HardHouse schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:45:
[...]

Gewoon 100x24 echte uren en dat weet jij best :P
100 was een gokje maar kom aardig in de buurt....
Time spent in GTA Online 95d 9h 2m 49s
Time spent in Deathmatches 3d 0h 36m 10s
Time spent in Races 11d 14h 59m 40s

[...]

Er is altijd hoop.... :)
Denk dat jij inmiddels wel dik over die 100uur zit. Aangezien je ook nog speelt op het account van Katja _/-\o_
Wanneer kom je nou naar de ps4 joh? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:39

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ik ben al een tijdje niet online geweest, mede vanwege die idiote custom banen en custom DM's .... :X Echt wat een bagger. Random een race of deathmatch joinen is 99% kans op een custom. Zoals Speed al zegt: i.c.m. de lange laadtijden steeds een ramp en dat vergroot m'n spelplezier zeker niet :{

Snap dus ook niet dat er geen "Rockstar Verified Only" optie is voor de host bijvoorbeeld. Of als je "on call" bent kunt kiezen/aangeven dat je enkel in een Rock* verified terecht komt.

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:34
Ik heb nu 1200 uur op de teller met level 350. Moet zeggen dat ik het spel nog steeds onwijs leuk vind. Er is altijd wel lol in het spel.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Omdat ik een beetje moe wordt van het eindeloos lobby'en, mensen die niet je heist willen joinen, mensen die geen mic hebben, en maar wat aankutten...., om vervolgens weer te disconnecten... Weet iemand een volle Crew met members met Microphone, die ook echt de intentie hebben lekker Heistsd af te ronden? Hoeft niet persee de tweakers crew te zijn :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik weet het niet hoor.. Ik heb hier een hele lekkere verbinding. Ik ben host. Alles loopt vlekkeloos. Vervolgens wordt er voor random gestemd. Dus iemand anders is host. Met een crap verbinding. Hij wil niet launchen.. Nu na 15 minuten ben ik pas gekicked.. Voor being idle too long? Wtf? Ik kon ja niks doen. Er stond de hele tijd launching session.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30
De laadtijden op pc zijn net zo draconish slecht als op de PS3 dat was voor mij het grootste struikelblok om eens lekker online te gamen maar op PC is het net zo erg. Die servers van Rockstar zijn niet veel soeps.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 11-10 12:06
Fiddle schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:58:
Omdat ik een beetje moe wordt van het eindeloos lobby'en, mensen die niet je heist willen joinen, mensen die geen mic hebben, en maar wat aankutten...., om vervolgens weer te disconnecten... Weet iemand een volle Crew met members met Microphone, die ook echt de intentie hebben lekker Heistsd af te ronden? Hoeft niet persee de tweakers crew te zijn :)
voeg me maar toe op Rockstar, heb crew met man of 8 die heists en missions spelen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:50
Sn3gG3l schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:44:
[...]

voeg me maar toe op Rockstar, heb crew met man of 8 die heists en missions spelen.
Zou ik ook mee mogen doen? :) Gambid7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Meerdere mensen hier connectie problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

ViperTim schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:48:
Meerdere mensen hier connectie problemen?
Uurtje of wat geleden wel ja. Nu net niet geprobeerd. PS4 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Fiddle schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:58:
Console of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Ik zoek +1 voor vanavond om mee te heisten. PC.

Vinni.eS op SC of via ts.vinni.es (teamspeak) te bereiken!

Edit: Found one! :]

[ Voor 9% gewijzigd door eXec op 25-04-2015 21:14 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
eXec schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 21:13:
Ik zoek +1 voor vanavond om mee te heisten. PC.

Vinni.eS op SC of via ts.vinni.es (teamspeak) te bereiken!
Ik speel mee vanavond 22:00 tot 05:00 indien mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Goeie vraag! PC :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:44:
[...]

Name? :) "Arnobius" hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 11-10 12:06
PC en naam is Sn3gG3l

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Viper810 is mijn naam voor PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Toen straks mijn eerste cheater meegemaakt. Een of andere gast die kon vliegen, niet dood ging en kon slaan met explosieve (letterlijk) kracht. Kon je overheen rijden, in z'n hoofd schieten, maar totaal geen damage. Ik zie er vervolgens wat van in de openbare chat, krijg ik opeens te zien dat er gevote is om mij uit de server te kicken (!?).

Hopelijk dat Rockstar hard optreedt tegen dit soort waardeloze figuren :(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 12:10
Nog mensen die Heists doen? Ik zoek wat mensen om echt volledige heists samen te doen, ik snap niet waarom je na iedere setup terug opnieuw een crew moet samen stellen.

Momenteel wel geen mic, is defect, ingame zelfde nickname als hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:41:
Toen straks mijn eerste cheater meegemaakt. Een of andere gast die kon vliegen, niet dood ging en kon slaan met explosieve (letterlijk) kracht. Kon je overheen rijden, in z'n hoofd schieten, maar totaal geen damage. Ik zie er vervolgens wat van in de openbare chat, krijg ik opeens te zien dat er gevote is om mij uit de server te kicken (!?).

Die laatste 3 zijn singleplayer cheats, kan best dat ze die dus al in de multiplayer hebben kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

SinergyX schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:49:
[...]

Die laatste 3 zijn singleplayer cheats, kan best dat ze die dus al in de multiplayer hebben kunnen krijgen.
Ja I know, maar er is ook een trainer, misschien dat die online werkt ofzo? Was echt gewoon niet leuk. Dus hebben we maar een andere server gepakt :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Iemand die morgen zin heeft om wat heists te doen? Ben beschikbaar op de PC :) Stuur een pm en dan voeg ik je toe op Rock*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Assassins8913 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:51:
[...]

Denk dat jij inmiddels wel dik over die 100uur zit. Aangezien je ook nog speelt op het account van Katja _/-\o_
Wanneer kom je nou naar de ps4 joh? :)
lol ja 100 uur zeker :P
Denk niet dat ik nog naar de ps4 kom.....
Shadow_Agent schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 09:55:
Ik ben al een tijdje niet online geweest, mede vanwege die idiote custom banen en custom DM's .... :X Echt wat een bagger. Random een race of deathmatch joinen is 99% kans op een custom. Zoals Speed al zegt: i.c.m. de lange laadtijden steeds een ramp en dat vergroot m'n spelplezier zeker niet :{

Snap dus ook niet dat er geen "Rockstar Verified Only" optie is voor de host bijvoorbeeld. Of als je "on call" bent kunt kiezen/aangeven dat je enkel in een Rock* verified terecht komt.
Zolang je met een flink aantal van de crew bent gaat het nog wel gewoon allemaal snel kiezen en niet random kiezen, maar met alleen radoms word er heel vaak wel die random optie gekozen helaas....
SomerenV schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:41:

Dan kan je lang wachten lol

[ Voor 19% gewijzigd door HardHouse op 27-04-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:22

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Weet iemand overigens hoe je de turret van de insurgent op pc bediend als je in je eentje in het voertuig zit? Heb het een keer voor elkaar gekregen, maar weet niet meer hoe.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
GiantLeap schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:03:
Weet iemand overigens hoe je de turret van de insurgent op pc bediend als je in je eentje in het voertuig zit? Heb het een keer voor elkaar gekregen, maar weet niet meer hoe.
Driver > uitstappen > F inhouden en dan zit je in je turret. Maar rijden en schieten dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 23:10
Heeft iemand net als mij er enorm last van dat het laden van setup missions enorm lang duurt, omdat de server niemand vindt? Het irriteert me namelijk enorm, omdat ik op deze manier haast niet door de heists heen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

daanb14 schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:03:
Heeft iemand net als mij er enorm last van dat het laden van setup missions enorm lang duurt, omdat de server niemand vindt? Het irriteert me namelijk enorm, omdat ik op deze manier haast niet door de heists heen kom.
Wij gingen altijd met 4 man in een crew sessie zitten en dan de heist starten. Dan heb je bijna geen laadtijden.
Dit is op de ps4 het geval denk jij bedoelt voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Wat ik doe is een invite only sessie starten, dan die vrienden uitnodigen en dan de heist starten. Verloopt dan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:30
InF.Inc schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:17:
Ik weet het niet hoor.. Ik heb hier een hele lekkere verbinding. Ik ben host. Alles loopt vlekkeloos. Vervolgens wordt er voor random gestemd. Dus iemand anders is host. Met een crap verbinding. Hij wil niet launchen.. Nu na 15 minuten ben ik pas gekicked.. Voor being idle too long? Wtf? Ik kon ja niks doen. Er stond de hele tijd launching session.
Als je op PC speelt kan je in je opties aan vinken dat je na het vote scherm host wil blijven (mits je host was van de session).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Pas op met de bepantserde Kuruma, hij is naast de ruiten waardoor je geraakt kunt worden, alsnog niet helemaal kogelvrij! Zojuist een Combat MG op m'n Kuruma losgelaten, schiet je vaak genoeg ermee op de grille, vliegt hij alsnog in de fik

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:21
siriouz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:30:
Pas op met de bepantserde Kuruma, hij is naast de ruiten waardoor je geraakt kunt worden, alsnog niet helemaal kogelvrij! Zojuist een Combat MG op m'n Kuruma losgelaten, schiet je vaak genoeg ermee op de grille, vliegt hij alsnog in de fik
Maar de Combat MG is dan ook wel echt een slopende wapen :P. Ik heb zelf geen Kuruma, wel een Insurgent als personal vehicle, de pick-up heb ik trouwens ook. Het is mij nog niet gelukt deze op te blazen bij normaal gebruik. Ook twee raketten van een buzzard achter elkaar overleefde de Insurgent :+. Het is mij wel opgevallen dat de Kuruma idd minder durable is dan de Insurgent, maar de Kuruma heeft dan weer als voordeel dat die veel sneller is en een betere voorruit bepantsering heeft. In de Insurgent kunnen dan wel weer 6 man in geloof ik i.p.v. de 4 die in de Kuruma kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
siriouz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:30:
Auto's gaan sneller stuk als er niemand in zit. Is een tijdje geleden al een keer getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
hoelang en wat voor targets moet ik doen op de schietbaan van ammunation voor ik meer ammo kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

gisteravond een heist setup gejoined waar je een vliegtuig moet stelen van een carrier deck, alleen ons team faalde, wat is daar de beste manier om de enemy jets uit te schakelen? Ik had er namelijk al 2 uit de lucht met homing missiles maar de rest van het team gewoon nog niets....

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

snowD schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:18:
hoelang en wat voor targets moet ik doen op de schietbaan van ammunation voor ik meer ammo kan krijgen?
Het snelste is volgens mij veel survivals doen en daar veel kills maken, dan gaat je shooting skill omhoog en die is gekoppeld aan de hoeveelheid munitie die je mee kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

killbillfast schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:22:
gisteravond een heist setup gejoined waar je een vliegtuig moet stelen van een carrier deck, alleen ons team faalde, wat is daar de beste manier om de enemy jets uit te schakelen? Ik had er namelijk al 2 uit de lucht met homing missiles maar de rest van het team gewoon nog niets....
erachter gaan vliegen en uitschakelen. Om daar te komen naar ze toe vliegen en dan een boog maken om erachter te komen, als je op ze schiet terwijl ze recht op je af komen mis je vaak en hebben zij ook nog kans om te schieten. Homing missiles zijn trouwens langzaam, dus twee schieten en dan terug schakelen naar cannon om die te gebruiken tot je weer een situatie hebt waar een raket geschikt is (genoeg afstand en juist koers als je erachter hangt, nooit een raket schieten op een doel wat op je afkomt, die mis vrijwel gegarandeerd)

[ Voor 19% gewijzigd door fdisk op 28-04-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 00:48

JoSchaap

Had a life, got a modem..

in youtube fimpjes zie ik gasten snel ook een jet pakken (staan er meerdere op het dek) en zo erachteraan gaan :)
Heb zelf de game pas net en nog niet veel tijd erin zitten :+

volgens mij was het in deze te zien (kan ze op de zaak niet kijken dus ga puur op de titel/omschrijving af)

YouTube: Make it Rain! - Grand Theft Auto 5 PC Gameplay

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 28-04-2015 16:19 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:43
Vraagje m.b.t. de daily objective.
Participate in a team deathmatch.
Gedaan dus... alleen er komt geen vinkje dat de objective is gedaan. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Trishul schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:45:
[...]

Maar de Combat MG is dan ook wel echt een slopende wapen :P. Ik heb zelf geen Kuruma, wel een Insurgent als personal vehicle, de pick-up heb ik trouwens ook. Het is mij nog niet gelukt deze op te blazen bij normaal gebruik. Ook twee raketten van een buzzard achter elkaar overleefde de Insurgent :+. Het is mij wel opgevallen dat de Kuruma idd minder durable is dan de Insurgent, maar de Kuruma heeft dan weer als voordeel dat die veel sneller is en een betere voorruit bepantsering heeft. In de Insurgent kunnen dan wel weer 6 man in geloof ik i.p.v. de 4 die in de Kuruma kunnen.
Tja. :P Insurgent kan inderdaad 6 man in + nog 2 man hangend aan de zijkanten net zoals bij de SWAT. Maar doe mij maar de Kuruma, heb je heeeeeel wat meer aan tijdens de ontsnapping bij de allerlaatste heist O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:21
siriouz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:08:
[...]

Tja. :P Insurgent kan inderdaad 6 man in + nog 2 man hangend aan de zijkanten net zoals bij de SWAT. Maar doe mij maar de Kuruma, heb je heeeeeel wat meer aan tijdens de ontsnapping bij de allerlaatste heist O-)
Ik wist niet dat je de kuruma in de laatste heist kon gebruiken... Maar lees wel dat het niet altijd werkt. Ik ben gewoon met de lectro van begin tot end gereden (wel na drie pogingen |:(). Mn crewmembers gingen met de die police cruisers. Ik wist trouwens niet dat je kunt hangen aan een insurgent. Zal het even testen in het weekend (ps4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Trishul schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:13:
[...]

Ik wist niet dat je de kuruma in de laatste heist kon gebruiken... Maar lees wel dat het niet altijd werkt. Ik ben gewoon met de lectro van begin tot end gereden (wel na drie pogingen |:(). Mn crewmembers gingen met de die police cruisers. Ik wist trouwens niet dat je kunt hangen aan een insurgent. Zal het even testen in het weekend (ps4).
Zorg dat de 3 spelers die niet de auto halen, op een afstandje blijven van de garage waar de Kuruma staat. Ik heb het appartement naast de plek waar de motormen staan, gekocht. Zal vd week wel ff plaatje plaatsen voor waar de andere 3 spelers dan moeten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
wat een fuckers, klaar met een missie word ik kapot geschoten door mijn teammates. had erover gelezen maar was goedgelovig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik vind het erg lastig een speler te vinden met de minimap die geen lock heeft op een player. Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
Tennisbal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 00:44:
Ik vind het erg lastig een speler te vinden met de minimap die geen lock heeft op een player. Hoe doen jullie dit?
hoe bedoel je een lock op een player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:08

ErikKo

Rippie

snowD schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:59:
[...]

hoe bedoel je een lock op een player?
Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer je een waypoint op een speler zet, deze niet meebeweegt als de speler zich verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Tijdje terug toch maar de game aangeschaft. En moet zeggen het is heerlijk om te spelen maar die laadtijden mijn god.
Daarbij ook de vele bugs vind ik het toch jammer dat het toch niet zo geweldig product is als verwacht.
Hoop dat rockstar de meeste bugs weet te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Even wat je moet weten is dat alle jets achter de Hydra aan gaan. Laatste keer toen ik hem deed schoot Ozziemann met de Hydra alle jets uit de lucht in zijn eentje. Dit is niet echt de bedoeling :) Maar werkte wel. Wat vooral belangrijk is blijf niet te dicht bij elkaar keren dat wij dood ging was omdat we tegen elkaar botste of je vloog tegen een jet die neergehaald werd door je mede speler.

Ik weet ook dat er spelers zijn geweest die vanaf het schip met rakketen de jets neerhaalde of dat nu zo slim is vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Daily Objectives zijn net vernieuwd. Heeft iemand wat er nu gebeurd? Gaat de daily gewoon door? Dat je vandaag je daily al hebt gehaald? Of begint hij morgen opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ErikKo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:21:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer je een waypoint op een speler zet, deze niet meebeweegt als de speler zich verplaatst.
Idd. Erg lastig om iemand te vinden. Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Tennisbal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:31:
[...]

Idd. Erg lastig om iemand te vinden. Hoe doen jullie dit?
Kijken waar die zit en dan in die richting gaan, dan tegen de tijd dat je in de buurt bent minimap iets vergroten om te zien waar die dan heen is, eventueel highlighten om te laten knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assassins8913 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:33:
Ik weet ook dat er spelers zijn geweest die vanaf het schip met rakketen de jets neerhaalde of dat nu zo slim is vraag ik me af.
Hebben wij 2x gedaan, hoofdzakelijk omdat er 2 van de 4 totaal niet konden vliegen, maar is totaal onpraktisch. We lieten de jet continue over het vliegdekschip gaan en met homing proberen die anderen neer te schieten, het was per saldo meer voor de fun, maar als de jet-bestuurder beetje kan vliegen (je moet zorgen dat die tegenstanders vertragen, dus zware bochten werken erg goed) is het vanaf het vliegdekschip best goed te doen. Altijd leuk om missies op iets andere manier te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:44:
Mijn Daily Objectives zijn net vernieuwd. Heeft iemand wat er nu gebeurd? Gaat de daily gewoon door? Dat je vandaag je daily al hebt gehaald? Of begint hij morgen opnieuw?
Ze worden volgens mij s'ochtends om 8 uur vernieuwd. Dan heb je 24 uren de tijd om de drie objectives te behalen voordat je drie nieuwe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Helaas maar waar, ik kom steeds meer cheaters tegen in GTA 5 online PC :(

en dan heb je 2 soorten:
De lui die schijt irritant zijn. Daar vallen onder:
*lui die jou neer schieten maar zelf in passive mode zitten
*andere vormen van 'godmode'

En de lui die lief proberen te zijn:
*spawnen leuke dingen en zitten daar mooi mee te ouwehoeren met jou, zonder de intentie te hebben om je het spel kut te maken
*lui die gratis geld geven. (zo zag ik er 1 die per schot van een minigun een goudzak liet spawnen met 100k dollar. Ik vond het wel leuk totdat hij 30x op me schoot. 3 miljoen van gekregen maar het voelt niet voldoenend).

Het maakt het spel wat kapot :(

*momenteel trouwens level 48, alle heists al in volgorde gedaan op hard.
Ik heb ook een prachtige Turismo R en een Dewbauchee Massacro sport bijna volledig getuned.
Ja ik hou van racen :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
Fordox schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:04:
Helaas maar waar, ik kom steeds meer cheaters tegen in GTA 5 online PC :(

en dan heb je 2 soorten:
De lui die schijt irritant zijn. Daar vallen onder:
*lui die jou neer schieten maar zelf in passive mode zitten
*andere vormen van 'godmode'

En de lui die lief proberen te zijn:
*spawnen leuke dingen en zitten daar mooi mee te ouwehoeren met jou, zonder de intentie te hebben om je het spel kut te maken
*lui die gratis geld geven. (zo zag ik er 1 die per schot van een minigun een goudzak liet spawnen met 100k dollar. Ik vond het wel leuk totdat hij 30x op me schoot. 3 miljoen van gekregen maar het voelt niet voldoenend).

Het maakt het spel wat kapot :(

*momenteel trouwens level 48, alle heists al in volgorde gedaan op hard.
Ik heb ook een prachtige Turismo R en een Dewbauchee Massacro sport bijna volledig getuned.
Ja ik hou van racen :D
Dit was op de PS3 ook het geval in iets mindere mate. Geld wat we toen kregen werd een tijd later gereset maar alles wat je voor dat geld had gekocht mocht je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ik heb er al een Panto van gekocht en dik getuned en een hilocopter (de nieuwe militaire ding) :p

Ik heb nu alleen nog zon 600k over...
Nja wil er niet teveel mee doen, het voelt toch vies.

[ Voor 27% gewijzigd door Fordox op 29-04-2015 16:13 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:34

SuBBaSS

-has Ryzen

R0y. schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:04:
Vraagje m.b.t. de daily objective.

Gedaan dus... alleen er komt geen vinkje dat de objective is gedaan. Doe ik iets verkeerd?
Is waarschijnlijk "een beetje" mosterd na de maaltijd voor je, maar: ik heb er ook eens mee zitten stoeien, toen was me in eerste instantie niet opgevallen dat het deathmatch type op "normal" moest staan. Andere modi telden niet mee.
Pagina: 1 ... 114 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.