Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De purpose in online is doen waar je zin in hebt. Wil je rondrijden en winkels overvallen? Dat kan. Wil je racen met anderen? Dan start je een race op. Wil je deathmatchen? Dan zoek je een DM op of start die vanaf je telefoon. Je kan ook gewoon rondrijden en kijken wat er op je pad komt.

Daarnaast zit er nog een semi-verhaallijn in met missies die je vrij kan spelen en unlocks op elk level, maar er zit inderdaad geen rode draad in zoals de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
Tja, de meesten mensen die ik online tegenkwam die probeerde mij af te schieten... daar ga ik geen missies mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:24:
Tja, de meesten mensen die ik online tegenkwam die probeerde mij af te schieten... daar ga ik geen missies mee doen.
Heb je niet een crew waar je bij kan om samen missies te spelen? Weet niet of je een PC of console gamer bent. Maar voor beide is er een Tweakscrew, maakt de game zoveel leuker :)

PC | PS | One

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:24:
Dat klopt, freeroam is een soort wilde westen, de meeste mensen zullen je willen afknallen tenzij je met vrienden of een crew in een sessie zit. Missies/races/dm's/etc hoef je dan ook niet met hen te doen, maar je kan gewoon een job starten of joinen met randoms die hetzelfde willen doen. Die zijn over het algemeen wel aardig. Het beste is natuurlijk met crew of vrienden zoals The Outlaw al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 12:29
Ik had me al aangemeld bij de Tweakscrew PC, maar gisteren dus even een uurtje zelfstandig online gezeten. Ik dacht dat frearoam de basis was, maar begrijp ik het goed dat dit slechts een klein onderdeel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:42:
Ik had me al aangemeld bij de Tweakscrew PC, maar gisteren dus even een uurtje zelfstandig online gezeten. Ik dacht dat frearoam de basis was, maar begrijp ik het goed dat dit slechts een klein onderdeel is?
Klopt, free roam is maar een deel van wat online te bieden heeft. Er zijn missies, heists!, last team standings, captures, races. Verschilende modi die je met anderen kan spelen, waarmee geld verdiend kan worden en waar je een geweldige tijd mee kan hebben

Met het verdiende geld van missies kun je betere wapens, auto's, boten, motoren en zelfs vliegtuigen kopen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt er aan wat je leuk vind. GTA Online is zo divers dat er voor ieder wat wils is maar dat je ook kan afwisselen. Er zijn er genoeg die met een vriendengroep bijna alleen maar free roam doen en het geklier in de freeroam (ja ammo en auto's kosten geld) bekostigen door af en toe wat missies en LTS'en te grinden. Nadeel is alleen dat je heel langzaam zal levelen.
Snelste manier om te levellen en geld te verdienen is uiteindelijk toch missies of TDM's (mits je wint)
GTA Online is eigenlijk het leukst met "bekenden". Een (vast) groepje waar je het gezellig mee maakt en dan maakt het niet heel veel uit wat je doet.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:36
Mochten er mensen zijn die op zoek zijn naar iemand om Missies, Heists, Survivals en andere co-op activiteiten mee te doen en net als ik een hekel habben aan zinloos gekill en geklier.

Voeg mij dan toe op socialclub: Sato-NL
Speeltijden: Tussen 14:00 en 02:00 (Of later ;))
Platform: PC
Rank: 113

[ Voor 3% gewijzigd door Sato op 15-04-2015 15:48 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Sato schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:36:
Mochten er mensen zijn die op zoek zijn naar iemand om Missies, Heists, Survivals en andere co-op activiteiten mee te doen en net als ik een hekel habben aan zinloos gekill en geklier.

Voeg mij dan toe op socialclub: Sato-NL
Speeltijden: Tussen 14:00 en 02:00 (Of later ;))
Welk platform? Atari, C64, Super Nintendo...?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, zomaar plagen jullie hem :+ . Hij geeft duidelijk alleen een social club op dus dan mag je aannemen PC.

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

fdisk

XBL: fd1sk

En als je toch op de SC pagina kijkt dan zie je dat hij unlocks heeft gedaan op PC, misschien een invite sturen vanuit PC crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Nog even ter inspiratie voor de racers! Nooit opgeven!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:40:
[...]

Welk platform? Atari, C64, Super Nintendo...?
PC, Dacht dat ik het erbij gezet had maar blijkbaar dus niet.
The Outlaw schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:41:
[...]

Zo te zien aan zijn SC: XBOX?
Heb in het verleden inderdaad op de Xbox360 GTA V Online gespeeld, Maar ik speel daar niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:32:
[...]

Dat klopt, freeroam is een soort wilde westen, de meeste mensen zullen je willen afknallen tenzij je met vrienden of een crew in een sessie zit. Missies/races/dm's/etc hoef je dan ook niet met hen te doen, maar je kan gewoon een job starten of joinen met randoms die hetzelfde willen doen. Die zijn over het algemeen wel aardig. Het beste is natuurlijk met crew of vrienden zoals The Outlaw al aangeeft.
De meeste gasten laten je al met rust als je een simpel statement maakt.

Gisteren waren er 2 gasten met Armoured Kurumas mij aan het irriteren (zaten op me te schieten etc).
Ik heb ze toen beide met mijn rocket launcher aan flarden geschoten en beide nog eens kapot geschoten nadat ze spawnden.
Toen heb ik ze gezegd dat als ze me blijven irriteren ik ze blijf afschieten. De verzekerings premie boeit me niet echt.
Ik heb ze daarna ook niet meer gezien.

De influx van nieuwe spelers vind ik ook wel leuk. Lvl 1 en met hun starter geld direct een dikke auto kopen en dan op mensen gaan schieten in freeroam.
Paar keer op hun banden schieten en ze gaan zeuren :D want ze hebben nog geen bullet proof tires geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:30
En al die PC 'noobies' hebben nog nooit gespeeld en weten niet dat er een passive mode is waarin je veilig bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Gisteravond voor ik stopte nog 5 stuks ubermacht oracle xs in een van mijn garages gezet.
Vandaag waren dat allemaal normale oracle's geworden met zwartgeverfde motorkap, dak en achterklep.

Gaat tocht echt iets niet goed met gta online bij mij. Als het over twee weken nog zo is dan meld ik het bij Rockstar, Die hebben het nu toch te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:02:
En al die PC 'noobies' hebben nog nooit gespeeld en weten niet dat er een passive mode is waarin je veilig bent. :+
'veilig'
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/images/300x/7946135.jpg

helaas is dat hele passive nog wel eens bugged, kan je alsnog dood :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:15:
[...]

'veilig'
[afbeelding]

helaas is dat hele passive nog wel eens bugged, kan je alsnog dood :P
Je kunt niet schieten op ze maar je kunt wel over ze heen rijden :D kost je wel de ziekenhuis kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:18:
Je kunt niet schieten op ze maar je kunt wel over ze heen rijden :D kost je wel de ziekenhuis kosten.
Absoluut het waard :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Inderdaad, is een koopje bij sommige figuren. 50 piek geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

Doodrijden bijvoorbeeld ja. :D
Ik heb mezelf echt af moeten leren midden over straat te wandelen. "Loop" tegenwoordig meestal via plantenbakken of achter/over heggen enzo zodat ik niet geraakt kan worden.
Passive mode gebruik ik niet zo vaak trouwens, alleen als ik ff flauw van iemand ben.
Zo jammer dat je geen stickies meer op je kan hebben dan, wat een lol was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SuBBaSS schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:21:
Doodrijden bijvoorbeeld ja. :D
Ik heb mezelf echt af moeten leren midden over straat te wandelen. "Loop" tegenwoordig meestal via plantenbakken of achter/over heggen enzo zodat ik niet geraakt kan worden.
Passive mode gebruik ik niet zo vaak trouwens, alleen als ik ff flauw van iemand ben.
Zo jammer dat je geen stickies meer op je kan hebben dan, wat een lol was dat!
Je moet wel genoeg vaart hebben anders duw je ze alleen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

Klopt, maar als je dan eenmaal gaat dan sta je altijd zo @$&*^sloom weer op. Paar keer heen en weer rijden en weg, vrij irritant doodgaan altijd.

Heb sinds vandaag (bedankt nog Marko!) weer een hearse in m'n garage. Ik had er afgelopen week 1 gekregen via een vriend in dezelfde sessie (bij de kerk gespawned) maar die was onderweg naar de customs kapot geschoten. Vervolgens niet meer te vinden in mijn garages, maar via m'n mechanic zag ik dat ie scrapped was. Mors mutual bellen; niet terug te halen. 1 parkeerplek wasted voor dat ding dus. :(
Nu de tweede (en laatste) en die wel kunnen tunen. Is nu wel het ultieme ironiemobiel; mensen naar hun eind helpen met een lijkwagen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

Mensen hier nog meer problemen met de Online service op de PC? Krijg steeds dat ik sessies niet kan joinen en mijn verbinding wordt dan compleet beeindigd en moet ik weer naar single player toe. Wat toch wel erg vervelend is met die enorme laadtijden...

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
The_12oach schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:10:
Mensen hier nog meer problemen met de Online service op de PC? Krijg steeds dat ik sessies niet kan joinen en mijn verbinding wordt dan compleet beeindigd en moet ik weer naar single player toe. Wat toch wel erg vervelend is met die enorme laadtijden...
Op de PS3 gebeurde me dit regelmatig. Op de PC tot nu toe pas 1x.

Net even wat missies gedaan met mijn nieuwe Insurgent.
Kwam ik in de freeroam en toen zag ik dat 2 gasten me volgden op een afstandje.

Vlak erna merkte ik dat een derde voor me gekomen was en dat hij een rocket launcher in zijn hand had. Toen ik dit merkte ging ik op hem af en vlak voordat ik hem omver kon rijden schoot hij en stierf in de explosie.

Ik zat me kapot te lachen en toen kwamen die andere 2 op me af en beide gingen er aan dankzij mijn AP pistool.
Toen kwam de 3e weer met zijn rocketlauncher en hij raakte me maar ik reed hem toch nog even omver.

Die drie zijn er toen nog een paar keer aan gegaan, na een paar keer wist eentje me dood te schieten en gingen ze mijn auto jatten.
Direct erachteraan en toen ik in de buurt was kickte ik ze uit mijn auto en reed ze toen direct omver :D.

Ik zal denk ik even geen good sport reward meer krijgen maar het was het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

Het is verder ook niet meer gebeurd op 1 of andere manier een restart hielp heel goed inene. Na 5 eerdere restarts.

Verder wel echt teveel lol om die exotic cars voor simeon. Word alleen maar kapot gereden of door een willekeurige idioot met een rocket launcher vol geschoten. Die bounty's vind ik nog wel het leukste van allemaal vooral als het serieus geld word. Hele klopjachten die plaats vinden.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Gisteren zat ik een paar keer opeens in een lege sessie? Ik heb even gegoogled maar lijkt een bekend probleem te zijn? Iemand hier ervaring mee/fix? Best iritant.

Verder vind ik online maar vaag. Menu zijn ook te complex, even snel player lijst bekijken is veel te veel werk.

[ Voor 26% gewijzigd door JustFogMaxi op 16-04-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 00:05
Gisteren GTA V op Steam gedownload en mijn character van de Xbox 360 overgezet. Dit werkt erg goed, je krijgt de mogelijkheid om de character aan te passen indien gewenst. Gelijk mijn graphics proberen goed te zetten. Sinds een paar weken heb ik tweede videokaart er bij gekocht. Hieronder een paar screenshots van GTA V - Online:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/37494945976548221/FEE6D9A604A70383F6079574E2D4558B839EF78D/640x359.resizedimage

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/37494945976548504/55B120C9CD16E28E86442CCE9C4443753A83577F/640x359.resizedimage

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/37494945976547430/4D3A975A13963368B08BCC083B155B6A37C2D52E/640x359.resizedimage

Hieronder nog een screenshot met de graphics instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/37494945976549365/C82FCE2B094C2A36043ED5097464F0F7EDB94831/640x359.resizedimage

Mijn PC specs:
  • Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz
  • 2 x Palit GeForce GTX 770 JetStream (SLI)
Met de settings er boven kan ik gemakkelijk 60 fps halen. Zover ik nu heb getest kom ik nog niet onder de 50 fps. Best raar eigenlijk omdat ik toch ver het gemiddelde geheugen overschreid. En zover ik weet betekend dat als je SLI draait dat je niet 4GB videomemory hebt.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Waarom zet je msaa niet op x2 of x4??

Moet makkelijk kunnen met jou opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 11-10 00:05
Ik ga het nog proberen. Had nu de aanbevolen NVIDIA instellingen toegepast. Ja ik zie mensen met mindere kaarten met hogere settings, dus eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Diigii schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:57:

Mijn PC specs:
  • Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz
  • 2 x Palit GeForce GTX 770 JetStream (SLI)
Met de settings er boven kan ik gemakkelijk 60 fps halen. Zover ik nu heb getest kom ik nog niet onder de 50 fps. Best raar eigenlijk omdat ik toch ver het gemiddelde geheugen overschreid. En zover ik weet betekend dat als je SLI draait dat je niet 4GB videomemory hebt.
nee, het geheugen van de twee kaarten kun je inderdaad niet bij elkaar optellen. Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat GTA5 die fout wel maakt en bij SLI het geheugen van beide kaarten bij elkaar optelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op de PC versie wordt ik regelmatig geladen in een lege map, krijg daardoor ook geen invites voor activiteiten. Hoe join in naar een volle map?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Ik zit nu al een week vast in de prison break heist(ps3). Ik kan alle missies downloaden en spelen. Behalve de eerste(plane). Hierdoor kan ik geen andere heists starten. iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:23

Dennis de Vries

Redacteur
Volgens mij werken de servers op dit moment niet helemaal lekker. Drie andere vrienden komen ook de helft van de tijd niet online sinds een paar minuten geleden, en als je dan online bent gaat het na een paar minuten mis. (zogenaamd iedereen leaved opeens tegelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Dennis de Vries schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:30:
Volgens mij werken de servers op dit moment niet helemaal lekker. Drie andere vrienden komen ook de helft van de tijd niet online sinds een paar minuten geleden, en als je dan online bent gaat het na een paar minuten mis. (zogenaamd iedereen leaved opeens tegelijk)
Ik heb er alleen al last van sinds 10 april. Dus ik denk niet dat het kan komen door een tijdelijke drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 20:25
Ik kom niet verder met de flight school omdat mijn instructeur steeds crashed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Kun je characters van een Xbox360-socialclub-account overzetten naar een nieuw socialclub-account? Of moet je wel per se de oude socialclub-account blijven gebruiken?

Thuis gebruik ik een gezamelijk Xboxlive-account en die staat op de e-mail van mijn broer. Wil nu wel een eigen account maken, dus vraag ik me af of ik van zijn socialclub account, naar een nieuwe van mij kan overzetten. Ben trouwens wel de enige die GTA 5 op de xbox speelde, dus als het niet kan, is het niet een super groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Michielodc schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:30:
Kun je characters van een Xbox360-socialclub-account overzetten naar een nieuw socialclub-account? Of moet je wel per se de oude socialclub-account blijven gebruiken?

Thuis gebruik ik een gezamelijk Xboxlive-account en die staat op de e-mail van mijn broer. Wil nu wel een eigen account maken, dus vraag ik me af of ik van zijn socialclub account, naar een nieuwe van mij kan overzetten. Ben trouwens wel de enige die GTA 5 op de xbox speelde, dus als het niet kan, is het niet een super groot probleem.
Dat kan alleen met dezelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Geen idee of dit al eerder is genoemd, maar als ik met mijn vriend een sessie speel en een minigame/job join en aan het einde leaven, komen we beide in een (andere) random sessie. Is dit op te lossen, zodat we weer op dezelfde map komen? We zijn vrienden op social club, maar zitten (nog) niet in een crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Ik zit nu via TeamViewer op het werk te spelen. Het werkt verre van ideaal met 2 fps in gray scale op 800x600. De toetsen en al reageren heel slecht. Je kan geen auto rijden, lopen lukt ook niet goed. Wat wel werkt is bunny hoppen en fietsen. Met deze omstandigheden is er maar 1 missie die daar mee te spelen is en dat is "Blow Up (1)". Paar auto's opblazen en snel lester bellen om de politie kwijt te raken. Daarna rustig naar Simeon fietsen om dan 15k per 15 minuten te ontvangen ofzo :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
lllustrious schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:17:
Geen idee of dit al eerder is genoemd, maar als ik met mijn vriend een sessie speel en een minigame/job join en aan het einde leaven, komen we beide in een (andere) random sessie. Is dit op te lossen, zodat we weer op dezelfde map komen? We zijn vrienden op social club, maar zitten (nog) niet in een crew.
Door een invite only sessie te starten en je vriend hiervoor uit te nodigen zou je gezamelijk in een invite only sessie terugkomen na het spelen van een missie of andere activiteit.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
NoFearz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:
[...]

Dat kan alleen met dezelfde account.
Had het al verwacht! Maar kan blijkbaar mail veranderen van socialclubaccount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo 44 races gewonnen, dus de raceauto's en motoren zijn nu helemaal maximaal.... Alleen heb ik nu dus geen goed argument om te klagen als ik weer verlies :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 19:10
glnk schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 05:43:
Ik kom niet verder met de flight school omdat mijn instructeur steeds crashed:

[video]
Huh, dat is apart. Is dit op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:22

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Heeft iemand enig idee waarom ik in de ammunation niks kan kopen? Speel op de PC, ben rank 9. Ik wil gewoon een simpel Pistol kopen, maar telkens als ik op 'E' druk, verschijnt het venstertje van "Press E to browse weapons" opnieuw

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 20:25
levik7 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:16:
[...]

Huh, dat is apart. Is dit op pc?
Yep.

[ Voor 16% gewijzigd door glnk op 17-04-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-10 07:04

b3ta

Hallo

Het viel mij gisteren op tijdens het spelen dat de missies Pothead en Coveted niet meer bestaan. Ik kom vanaf de ps3 waar ik deze missies vaak speelde om eerlijk geld te krijgen. Blijkbaar werden deze missies teveel "gegrind/misbruikt"?

Vind het jammer want ik moet nu opzoek naar een andere missie voor easy money 😞

Dus wie tips heeft ze zijn welkom 😄

[ Voor 6% gewijzigd door b3ta op 18-04-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
b3ta schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:29:
Het viel mij gisteren op tijdens het spelen dat de missies Pothead en Coveted niet meer bestaan. Ik kom vanaf de ps3 waar ik deze missies vaak speelde om eerlijk geld te krijgen. Blijkbaar werden deze missies teveel "gegrind/misbruikt"?

Eerder op dit forum heeft er bericht gestaan dat die met (of na) de laatste update eruit zijn gehaald omdat ze bugs hadden. Voor mij is alleen onduidelijk of de bugs door de update kwamen of dat ze daarvoor problemen hebben gevonden en maar meteen met de update de missies eruit hebben gehaald. Rockstar heeft ook nog niks los gelaten of ze ooit weer terug gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaten ook veel beta files in de GTAV PC bestanden zo te zien. Naast een eventuele Zombie DLC (Gamer.nl) komen we ook meer te weten over andere voertuigen die in de PC files zaten (GTAForums). Wellicht dat het PC exclusives zijn (maar dat is speculatie) vermoed ik dat deze wagens ook wel naar de consoles komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
b3ta schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:29:

Met Snipers vs. stunters verdien je het dubbele van wat je krijgt bij missies zoals Pothead en Coveted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:36
Iemand vanmiddag vanaf 16:30 ongeveer even tijd om mij te helpen met de daily challenge? Ik moet meedoen aan een Impromptu Race.. En heb de afgelopen drie uur de map rond gereden opzoek naar mensen die mee willen doen maar niemand joint :(....

Ik zit namelijk op dag 24 van de 28 daily challenges achter elkaar. ZOu wel zonde zijn als dat niet goed zou gaan..

PSN Skippy0810

[ Voor 18% gewijzigd door patricks8 op 19-04-2015 14:46 ]

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:29
patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:41:
Iemand vanmiddag vanaf 16:30 ongeveer even tijd om mij te helpen met de daily challenge? Ik moet meedoen aan een Impromptu Race.. En heb de afgelopen drie uur de map rond gereden opzoek naar mensen die mee willen doen maar niemand joint :(....

Ik zit namelijk op dag 24 van de 28 daily challenges achter elkaar. ZOu wel zonde zijn als dat niet goed zou gaan..

PSN Skippy0810
Krijg je dan meer elke keer of is het telkens die 3k xp en 25k cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
Kun je ook al een team vormen met vrienden voordat je een missie gaat doen op de PC? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:36
rwbk schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:35:
[...]

Krijg je dan meer elke keer of is het telkens die 3k xp en 25k cash
Na élke7 dagen achter elkaar geeft 100k en 28 dagen 500k.

Ik weet niet precies hoe het met de rp zit. Tussendoor wel elke keer de 3k rp 25 k cash

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:29
patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:32:
[...]

Na élke7 dagen achter elkaar geeft 100k en 28 dagen 500k.

Ik weet niet precies hoe het met de rp zit. Tussendoor wel elke keer de 3k rp 25 k cash
En 50k xp zag ik ook als je die 28 dagen volmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Laatst online: 09-03 07:53
Wat is die heists doen toch een ramp ! Anderhalf uur proberen met random mensen en echt helemaal niets. Er is altijd wel eentje die weggaat, of de host die pauzeert voor een kwartier, of sessie timed out...
Tijd voor een crew die van wanten weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cowamundo schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:35:
Kun je ook al een team vormen met vrienden voordat je een missie gaat doen op de PC? En zo ja, hoe?
Je kan ze uitnodigen uit je vriendenlijst, selecteren voordat je in een missiescherm komt kan niet. Je kan ze uitnodigen via friends playing GTAV. Anders niet.

[ Voor 18% gewijzigd door The Outlaw op 20-04-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spl3ndr schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:55:
Wat is die heists doen toch een ramp ! Anderhalf uur proberen met random mensen en echt helemaal niets. Er is altijd wel eentje die weggaat, of de host die pauzeert voor een kwartier, of sessie timed out...
Tweakers PC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:06

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Probeer nu al 2 avonden achter elkaar eens te beginnen met online (ps4) maar elke keer no luck :( zijn er storingen oid of heb ik gewoon pech?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem wat ik op de PC heb, crashes. Ik vind op de XBO net zo makkelijk heist-pugs, maar daar crashed de game niet bij diverse momenten. Het blijft klote dat een heist meteen over is als 1 van de 4 crashed (zet er dan een timer op zodat die persoon nog terug kan komen), dat ik tot heden nog geen enkele heist heb kunnen voltooien op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:16
Ik heb alleen de intro heist en prison break met random heist leden weten te doen(pc). Vooral de prison break is daarmee al erg lastig; eerste keer 5! uur gespeeld waarbij er telkens wel iemand dood ging of telkens opnieuw moest starten door grafische glitches. Gisteravond echter weer met randoms gespeeld en we liepen er in 1x doorheen! Je moet gewoon wat geluk hebben zonder team.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Kan je alle heists ook doen met 2 man of heb je per sé 4 nodig? Ik speel meestal samen met een vriend van mij en onze speel stijl is niet voor iedereen geschikt ;) We mogen nogal graag wat aan kl*ten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:23:
Kan je alle heists ook doen met 2 man of heb je per sé 4 nodig? Ik speel meestal samen met een vriend van mij en onze speel stijl is niet voor iedereen geschikt ;) We mogen nogal graag wat aan kl*ten.
Je heb echt 4 man nodig voor de Heists. Wellicht dat de Tweakerscrew (PC/PS3/PS3/X360/One) je kan helpen hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Gisteren alle 5 heists compleet afgerond, alle 5 gehost en daarna nog met iemand anders ook alle 5 afgerond met zijn host.

Toch mooi op de pc, maar die laatste heist finale is me toch knap lastig. 2x gefinished met 550.000 over, en dat is het minimale :( Toch nog wel lastig op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Vraagje over de online heists, ik speel ze nu terwijl een onbekende ze host. Is het nog mogelijk dat ik straks met mijn eigen crew de heists opnieuw kan spelen inclusief de setup mission? Omdat ik ze al gedaan hen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flying Blue schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:03:
Vraagje over de online heists, ik speel ze nu terwijl een onbekende ze host. Is het nog mogelijk dat ik straks met mijn eigen crew de heists opnieuw kan spelen inclusief de setup mission? Omdat ik ze al gedaan hen dan?
Als je ze als meespeler al hebt gespeeld kan je ze gewoon hosten. Je hoeft niet alle heists + setups als host te hebben gedaan om ze allemaal te herspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scaper
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

Ik heb nog steeds last van gfx_d3d_init error zijn er meerdere mensen die dit ondervinden of misschien al een oplossing hebben gevonden ?

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:13
scaper schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:27:
Ik heb nog steeds last van gfx_d3d_init error zijn er meerdere mensen die dit ondervinden of misschien al een oplossing hebben gevonden ?
heb je dingen als FRAPS of MSI Afterburner of iets anders wat een "overlay" over je game kan plaatsen aan staan op je PC? Die uitzetten heeft dit probleem voor mij verholpen (ik heb het overigens maar 1x gehad dus helemaal zeker ben ik niet... maar vond de suggestie op internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scaper
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

Evil Cowman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:47:
[...]

heb je dingen als FRAPS of MSI Afterburner of iets anders wat een "overlay" over je game kan plaatsen aan staan op je PC? Die uitzetten heeft dit probleem voor mij verholpen (ik heb het overigens maar 1x gehad dus helemaal zeker ben ik niet... maar vond de suggestie op internet)
Ik heb het zelfs als ik een reboot doe en alles uitzet. Kom nog wel vaan een fresh windows install :P. Heb al het e.e.a. opgezocht maar geen werkende fix voor mij. Duurt voor mij soms 4 uur en soms om de 15 minuten.

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR-VAK-R
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2021
Iemand zin in wat rondjes Criminal records (1lap) om de upgrades van auto's te unlocken op PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FR-VAK-R schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:08:
Iemand zin in wat rondjes Criminal records (1lap) om de upgrades van auto's te unlocken op PS4?
Als je in de Tweakscrew zit denk ik dat je vast wel iemand kan vinden die je wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Een aantal dagen op de PC gespeeld nu. De content is onwijs goed. Echter de rest van de game is ronduit slecht. De user interface, controls en de complexiteit van het online spelen maakt het gewoon een stuk minder vermakelijk. Maar als je dan eenmaal in een game zit en je lekker met 16 man aan het racen bent, geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

Wat een lol kun je hebben in online, maar het is wel echt super afhankelijk van de mensen die je tegenkomt :P Is er trouwens al eens wat bekend geworden over een mission creator? (Dus niet enkel DM en races etc?)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Ze moeten echt een goed party systeem maken of iets dergelijks. Je moet gewoon een party kunnen maken zodat je gezamenlijk races etc kunt joinen of aanmaken.

Gister maakte ik een race aan en nodigde 2 vrienden uit en was ik dus host. Na de eerste race was ik ineens geen host meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de GTA PS3/4 instellingen kun je instellen dat je host blijft na een voting screen: 'Remain host after voting screen'. Start - Online- Options. Staat daar ook iets voor de PC bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oh man, zwijg erover :+
Telkens wanneer je denkt "erger dan dit kan niet" kom je met nòg een grotere prutser in de crew.
Ik ben zeker en vast geen pro-speler, maar ik ga niet hersenloos tussen enemies/politie staan.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:21
Mavamaarten schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:19:
[...]

Oh man, zwijg erover :+
Telkens wanneer je denkt "erger dan dit kan niet" kom je met nòg een grotere prutser in de crew.
Ik ben zeker en vast geen pro-speler, maar ik ga niet hersenloos tussen enemies/politie staan.
Haha, herkenbaar. Ik heb afgelopen zondag ook de laatste Heist voltooid, allemaal op Hard. De laatste final was best lastig met de getaway. Uiteindelijk toch gehaald door met de Lestro van begin tot eind te rijden. M'n crew members met het geld vonden met goed geluk een vapid bullet en wisten zo in die snelle auto de popo voor te blijven, en te eindigen met ongeveer 1,1 miljoen, niet slecht voor de eerste keer. Blijft verslavend als je een vaste crew hebt. Ik wist de popo voor te blijven met de Lectro door telkens de KERS-boost te gebruiken en te sturen in tegenovergestelde richting die de popo-auto voor je neus opging.

Als je met random heist members gaat werken is het inderdaad oppassen, alles onder rank 50 zet niet echt zoden aan de dijk (of misschien als prisoner bij prison heist :+ ). Hun wapens zijn dan niet voldoende. Bij pacific standard final hebben we flink geprofiteerd van de crew member met RPG die zo heel snel en veilig een weg kon banen voor de rest bv. Combat MG, Carbine Rifle met upgrades, grenade launcher en homing launcher deden de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Nu heb ik wat slims gedaan :')

Ik heb mn custom license plate verneukt en als ik hem nu wil veranderen, kost dan 100.000.
Nu heb ik er geen probleem mee om dat te betalen, maar is dat dan voor 1 auto of alle auto's?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:01:

Ik heb mn custom license plate verneukt en als ik hem nu wil veranderen, kost dan 100.000.
Nu heb ik er geen probleem mee om dat te betalen, maar is dat dan voor 1 auto of alle auto's?
Per auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Laatst online: 11:16

fdisk

XBL: fd1sk

Fordox schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:01:

Je kan 30 verschillende hebben a 100k. Maar je kan er ook een of meer hergebruiken op meer auto's. Dan betaal je dus alleen 1 maal die 100k per unieke plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Oke jullie zijn ook lekker tegenstrijdig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 20:46
JustFogMaxi schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:48:
Gisteren zat ik een paar keer opeens in een lege sessie? Ik heb even gegoogled maar lijkt een bekend probleem te zijn? Iemand hier ervaring mee/fix? Best iritant.

Verder vind ik online maar vaag. Menu zijn ook te complex, even snel player lijst bekijken is veel te veel werk.
Dit probleem heb ik 75% van de tijd met online gaan. Ik heb ook nog vaker dat ik op een volle server kom en iedereen opeens leaved... :O

Om deze problemen op te lossen heb ik al van alles gedaan, maar niets lijkt te helpen. Hopelijk wordt het binnenkort opgelost met een update. Oh, ik speel overigens via Steam.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Zijn er PC crewleden die zonder auto-aim spelen?
Ik kom slechts een hand vol mede tweakers tegen in de lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Didyoumeetmax? schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:53:
Zijn er PC crewleden die zonder auto-aim spelen?
Ik kom slechts een hand vol mede tweakers tegen in de lobbies.
auto aim? :P Wie gebruikt dat nou op de pc!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Is dat er voor de pc?

Ik maak alleen maar skilled headshots :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Als je met een controller speelt heb je volgens mij auto-aim en dan word je ook ingedeeld bij mensen die dat ook doen.. anders niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Evil Cowman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:33:
Als je met een controller speelt heb je volgens mij auto-aim en dan word je ook ingedeeld bij mensen die dat ook doen.. anders niet toch?
klopt.
Maar auto-aim werkt sowieso alleen op de contoller. met KB/M heb je er niks aan.

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-04-2015 12:45 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Zijn er hier trouwens ook mensen die races en dm's etc maken? Ik ben er net mee begonnen en is wel heel leuk om mee te kloojen. Als het veel gedaan wordt is het misschien leuk om daar een soort overzichttopic voor te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaRF schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:59:
Zijn er hier trouwens ook mensen die races en dm's etc maken? Ik ben er net mee begonnen en is wel heel leuk om mee te kloojen. Als het veel gedaan wordt is het misschien leuk om daar een soort overzichttopic voor te maken?
Met alle respect voor het harde werk van de andere creatievelingen in alle tweakers crews maar deze track van Hopeisdope (ChoptheDog) vind ik toch zeker wel de leukste

[YouTube: http://youtu.be/vvxSRYkUjsE]

Op de PS4 spelen we vrijwel wekelijks wel minimaal een keer een playlist met brouwsels van crewmembers.

[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 22-04-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evil Cowman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:33:
Misschien in TDM etc, maar in normale missies/heists zit je gewoon bij KB/M mensen. Je kan als je controller speelt ook gewoon direct switchen tussen controller en KB/M, zo doe ik het schietwerk met KB/M maar moment dat ik de auto induik is het weer controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
SinergyX schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:31:
[...]

Misschien in TDM etc, maar in normale missies/heists zit je gewoon bij KB/M mensen. Je kan als je controller speelt ook gewoon direct switchen tussen controller en KB/M, zo doe ik het schietwerk met KB/M maar moment dat ik de auto induik is het weer controller.
Ja klopt zo doe ik het tot nu toe ook.. verder ook niet geprobeerd of ik tijdens missies/etc ook auto-aim heb met de controller.. vind het soms toch net even lekkerder om te gamen vanaf mijn bed en dat gaat zo lastig met KB/M :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik speel nu al een tijdje gta v online en ben nu lvl 44 maar sinds nu heb ik opeens als ik in de auto wil gaan schieten en mikken dat hij meer inzoomed dan eerder en ook offcenter. meer uit waar de persoon in de auto zit.

is dit een bug of een feature ?
ik heb de opnieuwe opgestart en het blijft zo

https://dl.dropboxusercon...20offcente%20in%20car.jpg foto

zo ziet het er nu uit als ik met mijn wapen wil mikken in de auto
ik zou het graag weer normaal hebben.

Update: Hmmm mensen zeggen dat dit normaal is.
dan is me dat waarschijnlijk eerder niet opgevallen

[ Voor 33% gewijzigd door BruceLee op 22-04-2015 20:36 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
  • Laatst online: 09-10 20:49
iemand die de heist humane labs nu wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
The Outlaw schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:13:
In de GTA PS3/4 instellingen kun je instellen dat je host blijft na een voting screen: 'Remain host after voting screen'. Start - Online- Options. Staat daar ook iets voor de PC bij?
Handig! Zal er vast ook wel op de PC bij staan. Meteen kijken als ik thuis ben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
Michielodc schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:22:
[...]

Handig! Zal er vast ook wel op de PC bij staan. Meteen kijken als ik thuis ben >:)
Ik heb wel gemerkt dat als er op 'random' word gevote je alsnog samengevoegd kan worden met een andere lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Utoka schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:24:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat als er op 'random' word gevote je alsnog samengevoegd kan worden met een andere lobby.
Ja idd dan is het bijna standaard host af en in de meest belachelijke niet verified jobs terechtkomen, die optie moet gewoon altijd werken, ik host al sinds dit zo is niks meer want randoms kiezen bijna standaard voor die random race, fijn verneukt door Rockstar een avondje jobs doen zo....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
HardHouse schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:44:
[...]

Ja idd dan is het bijna standaard host af en in de meest belachelijke niet verified jobs terechtkomen, die optie moet gewoon altijd werken, ik host al sinds dit zo is niks meer want randoms kiezen bijna standaard voor die random race, fijn verneukt door Rockstar een avondje jobs doen zo....
Het is maar een spelletje hoor :)
Pagina: 1 ... 113 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.