Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch de reguliere heist trailer?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:28:
Dat is toch de reguliere heist trailer?
Dit is de PC trailer. Gelekt op een Russische kanaal van Rockstar Games. Deze zal waarschijnlijk volgende week op de newswire komen.

Edit: Zie dat R* de video al prive heeft staan. :(

[ Voor 8% gewijzigd door The Outlaw op 03-04-2015 10:45 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
Allemaal leuk en aardig maar zo'n pre rendered filmpje had net zo goed het label PS3/xBox360 kunnen hebben. Hij lijkt nu trouwens niet meer op youtube te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De video is prive krijg ik te zien :(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:00:
De video is prive krijg ik te zien :(
Hier zou hij nog te zien moeten zijn

Denk dat hij nog wel vaker offline zal worden gehaald. Dus hou dit draadje op Reddit in de gaten.

[ Voor 30% gewijzigd door The Outlaw op 03-04-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Zo wat kan je toch een pech hebben met die heisten.
Gisteren samen met Blondetruus Falcon en Logwfg begonnen aan de Criminal mastermind.
We begonnen goed totdat een sprong van Log mislukte en dood ging maar dit was nog in de setup van Prisson break.
We beginnen opnieuw alles gaat nu goed ik vlieg weg met Log en Falcon politie kwijt en vlieg naar het checkpoint. Net voor het checkpoint krijgen we het filmpje dat we moeten springen wij maken nog een grapje tegen Logwfg. En dan gebeurd het mission fail Rashkovsky killed WTF hoezo killed kreeg hij een hartaanval of zo :? .
Wij vloeken enz maar oke we beginnen maar op nieuw aangezien het missie fail is.
Nu gaat alles goed ze stappen weer in het vliegtuig ik stijg op we zeggen nog tegen elkaar dat het deze keer stuk makkelijker gaat. Was erg rustig met politie dus makkelijk opstijgen.
En wat gebeurt er land er een helikopter op het vliegtuig alle 3 dood. :(
Met andere woorden we kunnen weer opnieuw beginnen.
Toen zijn we gestopt mijn plan is om het nog 1 keer te proberen ik wil het toch zeker halen en moet ook lukken als we iets meer geluk zouden hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:27
De prison break heist is inderdaad erg tricky. Wij (MrMistral, Xenad, ImpalaCustom en ik) hebben die heist ook opnieuw moeten doen nadat een politiewagen zich in ons vliegtuig boorde tijdens het opstijgen. :P

Was een mooie oefening, want de voortgang van de Mastermind challenge werd niet opgeslagen waardoor we toch opnieuw moesten beginnen.

Inmiddels tot en met de Hydra setup missie gekomen zonder al te grote problemen. Wanneer je rustig aandoet is het vrij eenvoudig.

[ Voor 39% gewijzigd door Uffeltje op 05-04-2015 10:58 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Zijn er hier mensen die de Hydra en de Lazer hebben?
De Hydra is duurder maar is hij ook echt beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Deadsy schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:41:
Zijn er hier mensen die de Hydra en de Lazer hebben?
De Hydra is duurder maar is hij ook echt beter?
Je kunt de Laser niet kopen, dus als je moeite hebt met kiezen is de keuze makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Assassins8913 schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:46:
En dan gebeurd het mission fail Rashkovsky killed WTF hoezo killed kreeg hij een hartaanval of zo :?
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:08
Zojuist de 28e achtereenvolgende daily challenge voltooid. $500.000 en 50.000 xp rijker. Totaal nu 1,4 miljoen mee verdient. Mocht ook wel aangezien mijn rekening aardig leeg was geraakt na de aanschaf van de Hydra en de Savage.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peto84 schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:27:
Zojuist de 28e achtereenvolgende daily challenge voltooid. $500.000 en 50.000 xp rijker. Totaal nu 1,4 miljoen mee verdient. Mocht ook wel aangezien mijn rekening aardig leeg was geraakt na de aanschaf van de Hydra en de Savage.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Didyoumeetmax? schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:46:
Ik deed zojuist de Prison Break heist, waar ik een paar gasten zat te irriteren die snel de pay-out op 10% zette vlak voor de timer af liep. Ik was Demolition in de Prison Break. Dus ik dacht, laat ik ze terug fucken en ik gooide C4 op die bus. Blijkt dat je die bus dus gewoon direct kunt slopen en helemaal niet ermee naar het vliegveld hoeft te rijden. Je kunt als demo ook vanaf die heuvel naast de prison een stuk of 10 guards snipen. Daar heb je alle tijd voor. Vervolgens ben ik de prison ook maar ingegaan met m'n personal vehicle. Blijkt dat je daar toch zeker 30 seconden kunt zijn. Ik kreeg een leave the area melding die dus uiteindleijk resulteerde in een failed mission, maar in principe kun je dus wel enige tijd naar binnen als demolition zijnde. Die missie kun je dus wellicht veel sneller doen als de demolition het prison team oppikt in een kuruma bijvoorbeeld. Lijkt me best leuk om eens te testen.
Thnx voor de tip! Zeker een keer uitproberen.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Didyoumeetmax? schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:54:
[...]

Je kunt de Laser niet kopen, dus als je moeite hebt met kiezen is de keuze makkelijk.
Klopt, mijn fout.

Maar de vraag blijft bestaan, is de Hydra echt zoveel beter dan de Lazer dan hij de 3mln waard is (want het is niet zo moeilijk om een Lazer te lenen)?

Of kun je die 3mln beter uitgeven aan een Buzzard, wat goedkope dames en andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:08:
[...]

Klopt, mijn fout.

Maar de vraag blijft bestaan, is de Hydra echt zoveel beter dan de Lazer dan hij de 3mln waard is (want het is niet zo moeilijk om een Lazer te lenen)?

Of kun je die 3mln beter uitgeven aan een Buzzard, wat goedkope dames en andere dingen.
Hydra is leuk voor het idee. Buzzard is ideaal met een missie. Valkyrie is ook leuk met missies alleen kan je als je piloot bent niet schieten.

Als je niet al teveel geld hebt en je twijfelt tussen die 2. Dan Buzzard en ander leuk spul. En sparen voor meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
[...]

Klopt, mijn fout.

Die Savage kun je naar mijn idee het best kopen. De Buzzard vind je 9 van de 10 keer toch wel gratis op een vliegveld, in missies is die Savage een stuk leuker dan de Buzzard :)

[ Voor 52% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 06-04-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Pannekoek81 schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:19:
[...]

Hydra is leuk voor het idee. Buzzard is ideaal met een missie. Valkyrie is ook leuk met missies alleen kan je als je piloot bent niet schieten.

Als je niet al teveel geld hebt en je twijfelt tussen die 2. Dan Buzzard en ander leuk spul. En sparen voor meer
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een Buzzard een stuk handiger is bij missies dan een Hydra.

Maar het telt niet als personal vehicle toch? Dus iemand anders kan hem gewoon voor je neus weg kapen zonder dat je er iets tegen kunt doen (behalve schieten)?

@Didyoumeetmax?
Kan de Savage dan zoveel meer damage pakken? Ik weet dat het zwakke punt van de Buzzard het glas is waardoor mensen die een beetje kunnen richten je kunnen uitschakelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 06-04-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Performance

In terms of function, the Savage has similar features to the Buzzard. The pilot has access to the machine gun and rockets; the latter of which can be set to heat-seeking or free fire. However, the Savage's rocket pods can be fired non-stop without delay; a feature not shared by the Buzzard. Like the Buzzard, however, the co-pilot has the option of firing the rockets when they are not in use by the pilot.

The Savage can carry four occupants. The pilot and co-pilot are seated in the front canopy, while two additional passengers can be seated at either side of the cargo bay.

In terms of weaponry, the Savage is likely the most well equipped vehicle in the game. Its rockets function like the Buzzard's, however, there is no cooldown, meaning the player can fire rockets one after another without pause, which is very practical. The machine gun uses explosive rounds, similar to the machine guns of the P-996 Lazer and Hydra, albeit with a faster firing rate, which makes it even deadlier. The machine gun cannot pivot up and down or rotate, so the pilot must tilt the helicopter forward to engage ground targets. It cannot tilt as far forward as the Buzzard, so engaging targets directly below it may be difficult. To make matters worse, the gun has a very limited range. The most effective way to use this helicopter against ground targets is to treat it like an aircraft; make several fast "strafing runs", as loitering will cause the Savage to take damage.

Compared to the Buzzard, the Savage has more firepower but is heavier and bigger, making it an easier target. The heaviness is particularly evident when rotating the helicopter, which takes a considerable amount of time.

Despite appearing to be bigger and stronger, the Savage is very weak - even weaker than the Valkyrie. The Savage is susceptible to the smallest crashes, however, explosions from its own weaponry will hardly affect the engines. Care must be taken to avoid obstacles when landing and when in flight, as both its rotors are quite large and vulnerable, and it does not have a strike guard on the end of the tail boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dat stukje heb ik natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vraag juist om de mening van mensen hier. Want mensen die het ding gekocht hebben kunnen met info aankomen die niet op sites staat zoals gta-wiki. En je hebt altijd de kans dat dingen anders zijn na wat patches.

bv er staat dat de Savage erg zwak is. Dat je met een SMG en pistool al de motor aan het roken kunt krijgen.
Is het echt zo erg? Want hij is groot en log dus toch wel een grote schietschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:55:
[...]

Maar ik vraag juist om de mening van mensen hier. Want mensen die het ding gekocht hebben kunnen met info aankomen die niet op sites staat zoals gta-wiki. En je hebt altijd de kans dat dingen anders zijn na wat patches.

bv er staat dat de Savage erg zwak is. Dat je met een SMG en pistool al de motor aan het roken kunt krijgen.
Is het echt zo erg? Want hij is groot en log dus toch wel een grote schietschijf.
Savage is inderdaad snel stuk. Maar wel krachtig. Buzzard kan iets meer hebben. Maar schiet trager.

Probeer ze anders beide een keer via een crew member. Kan je kijken wat je fijner vind vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Deadsy schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:55:
[...]

M'n mening had ik al gegeven, ik vind de Savage leuker dan de Buzzard. Ik hou verder echt niet bij hoe het damage model in elkaar zit dus daar kan ik je niet mee helpen. En het is een spel he, als je het spel 3 weken speelt heb je zowel een Buzzard, Hydra als een Savage. Problem solved :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Didyoumeetmax? schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:52:
[...]

M'n mening had ik al gegeven, ik vind de Savage leuker dan de Buzzard. Ik hou verder echt niet bij hoe het damage model in elkaar zit dus daar kan ik je niet mee helpen. En het is een spel he, als je het spel 3 weken speelt heb je zowel een Buzzard, Hydra als een Savage. Problem solved :P
Uiteindelijk moeten ze er natuurlijk allemaal komen. Zelfs die jet zonder wapens.
Maar de eerste is altijd het moeilijkst. Want je wilt niet een flink bedrag neerleggen voor iets om erachter te komen dat het ding nutteloos is.

VInd het een beetje jammer dat de gun van de Savage geen pivot heeft. Maar dat zou misschien iets te OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
Ik heb daarnet vier uur gespendeerd aan de laatste heist en ik heb het nog steeds niet kunnen voltooien. Deels door de onkunde van mijn teamleden en ook deels omdat die missie bugged as fuck is. De A.I. van zowel de politie als dat van het ander verkeer is echt om gek van te worden. Het gebeurde ook vaak dat de auto waar we inzaten (we verruilden steeds de moto met een sportauto bij het begin) om één of andere reden een meter de lucht inschoot met als gevolg dat we 'flying ducks' waren voor de politie om ons heen. En als we dan de Dinghy bereikten, was er dan een idioot die te ver van de boot landde waardoor we niet op tijd waren in de boot. Ik geraakte trouwens verder solo dan met 4 in één auto of 2 in twee verschillende auto's.

Morgen nog maar eens proberen, want ondanks de dingen die ik plaatste is de missie niet echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
*nvt

[ Voor 96% gewijzigd door Sipio op 07-04-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagske omdat ik op het werk ben en hier niet iets over games kan googlen vraag ik het maar ff hier.. Heb nu 2 apartementen en 1 garage. Nu wil ik die garage vervangen voor een andere gaan mijn auto's dan automatisch mee naar de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:24:
Ik heb een vraagske omdat ik op het werk ben en hier niet iets over games kan googlen vraag ik het maar ff hier.. Heb nu 2 apartementen en 1 garage. Nu wil ik die garage vervangen voor een andere gaan mijn auto's dan automatisch mee naar de nieuwe?
Als je andere garage het zelfde aantal autos minimaal aan kan, dan wel.
Le Enfant! schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 01:34:
Ik heb daarnet vier uur gespendeerd aan de laatste heist en ik heb het nog steeds niet kunnen voltooien. Deels door de onkunde van mijn teamleden en ook deels omdat die missie bugged as fuck is. De A.I. van zowel de politie als dat van het ander verkeer is echt om gek van te worden. Het gebeurde ook vaak dat de auto waar we inzaten (we verruilden steeds de moto met een sportauto bij het begin) om één of andere reden een meter de lucht inschoot met als gevolg dat we 'flying ducks' waren voor de politie om ons heen. En als we dan de Dinghy bereikten, was er dan een idioot die te ver van de boot landde waardoor we niet op tijd waren in de boot. Ik geraakte trouwens verder solo dan met 4 in één auto of 2 in twee verschillende auto's.

Morgen nog maar eens proberen, want ondanks de dingen die ik plaatste is de missie niet echt moeilijk.
Schiet niemand neer in de bank, dit scheelt al wat tegenstand. Met de motor is de aangegeven route prima te doen, rustig rijden en de politie is vrij simpel te ontwijken dan. Bij kruispunten even goed opletten op de andere A.I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:58

JoeZuCK

_Fonz > all.

Is de grafische kwaliteit weer zoals het was of is Parallax mapping nog altijd niet gefixt?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
InF.Inc schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:01:
Is de grafische kwaliteit weer zoals het was of is Parallax mapping nog altijd niet gefixt?
http://www.reddit.com/r/G...parallax_mapping_is_back/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:24:
Je kan ze nog steeds oproepen door de mechanic te bellen nadat je een kleinere garage hebt genomen zeg maar.

Buzzard vs Savage

Voor efficiency en gebruik om sneller jops te doen is imho de buzzard beter, totdat je goed met de savage kan omgaan (draaicircel, minder damage pakken) dan is de savage beter.

Hoewel je met de manier waarop je nu rp en geld krijgt van jobs (time spend) je beter af bent met de insurgent pickup, maar dat is dan alleen als je altijd met minimaal 2 man jobs doet.

Wil je solo jobs farmen voor rp/geld dan gewoon buzzard of savage pakken afhankelijk van je vliegskills :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand die weet wanneer body armor en snacks unlimited worden, dus bij welke rank of award of zo?
Ik heb het gevoel elke nuttige zoekterm in google en wat GTA fora gebruikt te hebben.

Ik heb nu een zeer beperkte snackvoorraad als ik full bereik, en kan 4+1 body armor meenemen. (ik lees daar wel dat ik bij rank 45 meer kan dragen, maar niet hoeveel meer) Terwijl ik via twitch veel grotere aantallen zie, bij volgens mij geen glitchgebruikers.
Maar zoeken via rank of dat soort dingen zie ik het nergens staan.

/edit:
players are able to have up to a maximum of ten reserve armor vests (at level 135)
dus wat dat betreft waarschijnlijk wel een glitch, jammer.

Blijft staan de vraag over snacks

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-04-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wybo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:11:
Iemand die weet wanneer body armor en snacks unlimited worden, dus bij welke rank of award of zo?
Ik heb het gevoel elke nuttige zoekterm in google en wat GTA fora gebruikt te hebben.

Ik heb nu een zeer beperkte snackvoorraad als ik full bereik, en kan 4+1 body armor meenemen. (ik lees daar wel dat ik bij rank 45 meer kan dragen, maar niet hoeveel meer) Terwijl ik via twitch veel grotere aantallen zie, bij volgens mij geen glitchgebruikers.
Maar zoeken via rank of dat soort dingen zie ik het nergens staan.
Snacks en armor worden nooit unlimited wanneer je account niet glitched is.
Max armor: 10+1 en snacks misschien totaal 50 ofzo?

Als je toevallig op Twitch naar streamerhouse kijkt, hun account is wel glitched met hun snacks en armor. typ maar !armor ofzo in hun chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het was inderdaad streamerhouse, dank, zal het eens intypen daar :)

Wel jammer, hou niet van glitchesgebruikers :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

10+1 armor bereik je dacht ik op 130

zelf nu 8+1 op lvl 110 dacht ik

Wat ze gewoon moeten doen is dat je in dat job scherm/quickrestartscherm ook gewoon meteen je max aanvult ipv alleen wat je draagt als je armor koopt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd het idee gehad dat meer armor en snacks kopen er een beetje in gefrutseld is door een hobby'ende R* dev zonder goed na te denken over een goede implementatie ervan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:27
Een maximum van 10+1 vind ik eigenlijk wel prima. Als je meer zou hebben hoef je niet meer na te denken en kan je zo alles doen zonder dood te gaan als je maar snel genoeg armor equipt.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Die heavy armor outfit die goed werkt bij heists werkt volgens mij niet in free roam en missions ofwel? Ik heb het gevoel dat bij heists ik hier eigenlijk goed mee kan Rambo'en terwijl bij missies ik als nog snel dood ga. Is dat toeval of klopt dit? :P

Wellicht is de accuracy bij heist gewoon lager en krijg je daarom minder schade :+

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-04-2015 14:15 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

fdisk

XBL: fd1sk

Sir_Hendro schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:13:
Die heavy armor outfit die goed werkt bij heists werkt volgens mij niet in free roam en missions ofwel? Ik heb het gevoel dat bij heists ik hier eigenlijk goed mee kan Rambo'en terwijl bij missies ik als nog snel dood ga. Is dat toeval of klopt dit? :P

Wellicht is de accuracy bij heist gewoon lager en krijg je daarom minder schade :+
Dat klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt, mijn fout.

Even een iets oudere post quoten: ik heb de buzzard al tijden in gebruik voor missies en chaos maken in freeroam en recentelijk de Hydra gekocht. Ik merk dat ik toch sneller de buzzard pak dan de hydra. Het is een leuk concept, maar ik vind de buzzard lekkerder vliegen en wendbaarder zijn.

Dit kan natuurlijk komen omdat ik 50x meer vlieguren in de buzzard heb zitten dan de hydra, maar ik wil eigenlijk mijn 3 miljoen terug... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
fdisk schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Hi, misschien handig om eerst in een game sessie te joinen. Er zijn in de avond vaak meer mensen online dan er in een heist crew passen, we gaan meestal eerst in een sessie totdat we een groep van vier hebben die gaat heisten, soms hebben we zo twee of meer groepen en komen we erna weer bij elkaar in een crew sessie. Tussendoor en tijdens het wachten op het vullen van een groep worden er missies gedaan of aan de daily objectives gewerkt of wat iemand plots bedenkt. Als je eerst een van de anderen in een sessie joint om elkaar te leren kennen gaat het denk ik wat makkelijker omdat niet iedereen je naam zal herkennen bij een invite en er komen bij mij in ieder geval zo'n 80.000 invites op een avond binnen.

Probeer eens te zoeken naar een van de volgende crewmembers (commissioners en leader):
Pannekoek81
Deurdouwer
Fer Lets rock
fd1sk

en anders naar een van de lieutenants of representatives.
Ben binnenkort weer wat meer online. Voeg me maar toe. Bokito DVG

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:45:
[...]

Even een iets oudere post quoten: ik heb de buzzard al tijden in gebruik voor missies en chaos maken in freeroam en recentelijk de Hydra gekocht. Ik merk dat ik toch sneller de buzzard pak dan de hydra. Het is een leuk concept, maar ik vind de buzzard lekkerder vliegen en wendbaarder zijn.

Dit kan natuurlijk komen omdat ik 50x meer vlieguren in de buzzard heb zitten dan de hydra, maar ik wil eigenlijk mijn 3 miljoen terug... 8)7
Ik heb er van elk twee, en als ik een derde karakter zou hebben zou ik er van elk drie hebben. Ze hebben beide zo hun voordelen. Een voordeel van de Hydra is dat je die op plekken kan parkeren waar je met een Buzzard toch echt in de problemen kan raken:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7AG8AbH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:45:
[...]

Heb hem gisteren gekocht. Direct erna met een leuke groep alles missies gedaan die met de Buzzard een stuk eenvoudiger zouden zijn maar telkens als ik Pegasus op belde kreeg ik een miep aan die lijn en nadat ze haar tekst gezegd had hing de trut direct weer op.
Goed personeel is slecht te vinden dacht ik dan maar.

Na een paar missies verloor ik de verbinding met PSN, toen weer erop en opeens kreeg ik een mail dat de Buzzard beschikbaar was :/

Het is even een flink stuk geld maar wat moet je er anders mee dan uitgeven.

Mja de laatste tijd doe ik sowieso meer missies dan heists en voor missies is het denk ik wel een lekker ding.
Als ik even een half uurtje wil spelen en dan een heist doe ben ik een half uur bezig en schiet er vaak niets mee op. Want als je bij een heist 1 persoon hebt die alles verprutst faalt meteen de heist.

Bij missies maakt het meestal niet zo veel uit als een persoon continu sterft je kunt gewoon doorspelen. Ook spelen de missies vaak iets lekkerder weg.

@fdisk

Heb je hem echt vast gezet of zit hij gewoon te hoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:40:
[...]

@fdisk

Heb je hem echt vast gezet of zit hij gewoon te hoveren?
Hij staat echt vast, je kan de controls gewoon loslaten. Daarna kan je gewoon op je gemakje (zonder schade) weg vliegen.

Je kan trouwens ook een Hydra parkeren boven op een andere die aan het hoveren is. Je piloot kan dan ook gewoon uitstappen zonder de schietstoel te gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:37:
[...]

Hij staat echt vast, je kan de controls gewoon loslaten. Daarna kan je gewoon op je gemakje (zonder schade) weg vliegen.

Je kan trouwens ook een Hydra parkeren boven op een andere die aan het hoveren is. Je piloot kan dan ook gewoon uitstappen zonder de schietstoel te gebruiken.
Dat resulteert overigens wel in een onbruikbare Hydra omdat alle onderdelen worden verspreid in de nabije omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
heb ik dat, lekker racen en veel races winnen voor zo'n beetje 1m

...

back to online ... zilch money ... wtf?

rockstar support is gozzila or so it seems, vaker saven then in between

[ Voor 25% gewijzigd door CynicRelief op 10-04-2015 23:48 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
Iemand op PS3 in het bezit van een Hearse die er voor mij eentje wilt laten spawnen bij die kerk bij de golfclub? Lijkt me wel een geinige bak maar hoe vaak ik ook naar die kerk ga, ze spawnen maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik heb al een paar keer de setup gedaan waar je de 2 Insurgents moet stelen.
Ik heb altijd de Insurgent zonder gun gereden en hij reed altijd top, vandaag reed ik voor het eerst in de auto met gun en vond hem echt belabberd rijden.

Rijden de 2 echt zo verschillend of zit het gewoon tussen mijn oren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:54
Nu heb ik gister wel leuk de pc versie besteld om weer te kunnen genieten van gta v (geen zin om daar de Xbox360 weer voor aan te sluiten) en weer verder te gaan waar ik gebleven was in de multiplayer. (Rank 112 meen ik)
Maar nu realiseerde ik mij vanmiddag dat ik destijds gestopt was omdat er toen amper nog geld te verdienen was met missies doen in gta online.

Mijn vraag is dan ook hoe dat vandaag de dag is?
Probeert Rockstar ons nog steeds te dwingen om gta dollars te kopen of kun je weer gewoon lekker missies spelen en sparen voor toffe wagens, heli's, huizen, enz...?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Wat is het hosten van heists een groot drama zeg. Ben vandaag 5 uren bezig geweest met wet work van de prison break Heist. Het duurt gemiddeld een halfuur voordat ik op zijn vroegst een crew heb samengesteld.

Als ik dan eindelijk in de missie zit dan leaved er meestal wel 1 voordat het al begonnen is. Of je hebt iemand die vind het nodig om net voor de turn in te leaven. Dan heb je ook nog de bug waarbij je onmogelijk van je police heat af kan komen omdat er meerdere mensen in 1 auto zitten die uit verschillende sources heat hebben gekregen. Er zijn ook maar weinig mensen die begrijpen dat je dan op moet splitsen.

Het hosten van heists is echt niet de moeite. Ik zit nu al over de 100k aan kosten. 40k front en daarna al mijn expenses van de pre missies. Slaat echt nergens op dat een host geen rewards krijgt voor die pre missies. Bovendien kan ik geen andere heists juinen want dan verlies ik mijn progress. Althans dat was eerst zo. Weet niet of dat nog steeds zo is.

Hoe doen jullie die heists normaal gesproken? En is het echt normaal dat je een halfuur moet wachten voordat ook maar iemand joined?

Overigens heb ik die missie nu nog steeds niet gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Rockstar heeft je nooit gedwongen om geld te kopen, dan heb je toch iets verkeerd gedaan. Het is juist zo subtiel en optioneel dat het niet echt opvalt dat er micro-transacties inzitten.
Wel moet je dan"werken voor je geld", je kunt niet zomaar even een Hydra kopen.

Maar met de heists is dat eigenlijk wel weggenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:29
Proqzor schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:48:
Wat is het hosten van heists een groot drama zeg. Ben vandaag 5 uren bezig geweest met wet work van de prison break Heist. Het duurt gemiddeld een halfuur voordat ik op zijn vroegst een crew heb samengesteld.

Als ik dan eindelijk in de missie zit dan leaved er meestal wel 1 voordat het al begonnen is. Of je hebt iemand die vind het nodig om net voor de turn in te leaven. Dan heb je ook nog de bug waarbij je onmogelijk van je police heat af kan komen omdat er meerdere mensen in 1 auto zitten die uit verschillende sources heat hebben gekregen. Er zijn ook maar weinig mensen die begrijpen dat je dan op moet splitsen.

Het hosten van heists is echt niet de moeite. Ik zit nu al over de 100k aan kosten. 40k front en daarna al mijn expenses van de pre missies. Slaat echt nergens op dat een host geen rewards krijgt voor die pre missies. Bovendien kan ik geen andere heists juinen want dan verlies ik mijn progress. Althans dat was eerst zo. Weet niet of dat nog steeds zo is.

Hoe doen jullie die heists normaal gesproken? En is het echt normaal dat je een halfuur moet wachten voordat ook maar iemand joined?

Ik speel altijd met 4 vrienden samen geen gezeur met wachten op een crew. We hebben met zijn allen gewoon afgesproken van finale heist krijgt host meer omdat hij bij de setups niets krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Er is toch echt een tijd geweest waarin elke missie die een beetje redelijk geld opleverde goed verpest werd met updates en alleen racen en die shootout dingen helemaal uitspelen nog een beetje redelijk geld en xp opleverde, Ben niet voor niets gestopt destijds.

Kijk dat je niet met twee uurtjes spelen gelijk een miljoen bij elkaar hebt snap ik best, Maar er zaten destijds een hoop missies tussen die meer koste aan kogels en armor dan ze opleverde aan dollars.

Als ik per gespeeld uur ongeveer 50.000 dollar op de bank kan zetten hoor je mij verder niet klagen, Maar voor 10.000 per uur doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proqzor schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:48:

Heists doe ik met mensen die ik ken uit de crew of waarvan ik weet dat ze mij geen oor aannaaien. Met randoms is het maar afwachten of ze wel doen wat van ze gevraagd wordt. Het is tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

Sato schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:12:
Er is toch echt een tijd geweest waarin elke missie die een beetje redelijk geld opleverde goed verpest werd met updates en alleen racen en die shootout dingen helemaal uitspelen nog een beetje redelijk geld en xp opleverde, Ben niet voor niets gestopt destijds.

Kijk dat je niet met twee uurtjes spelen gelijk een miljoen bij elkaar hebt snap ik best, Maar er zaten destijds een hoop missies tussen die meer koste aan kogels en armor dan ze opleverde aan dollars.

Als ik per gespeeld uur ongeveer 50.000 dollar op de bank kan zetten hoor je mij verder niet klagen, Maar voor 10.000 per uur doe ik het niet.
Ik ben een late instapper en moet zeggen dat het mij ook wel wat moeite kostte om ("legaal") geld bij elkaar te krijgen. Maar 50.000 per uur is echt geen probleem hoor! Ok, dat wordt wel grinden, maar er zijn wat dat aangaat alleen maar meer opties bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat doe je dan op een avond? Missies, DM's, Captures? Ik hark op een avond 200K binnen, en dan doe ik nog niet eens mijn best. Dit heb ik verdiend in 2 a 3 uur. Een week Daily Objectives doen levert je al 25K per dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
The Outlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 00:07:
[...]

Wat doe je dan op een avond? Missies, DM's, Captures? Ik hark op een avond 200K binnen, en dan doe ik nog niet eens mijn best. Dit heb ik verdiend in 2 a 3 uur. Een week Daily Objectives doen levert je al 25K per dag op.
Snipers vs. stunters is een hele goede modus om te grinden, 40.000 per vier ronden als je wint en 20.000 als je verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Sato schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:41:Maar nu realiseerde ik mij vanmiddag dat ik destijds gestopt was omdat er toen amper nog geld te verdienen was met missies doen in gta online.

Mijn vraag is dan ook hoe dat vandaag de dag is?
Probeert Rockstar ons nog steeds te dwingen om gta dollars te kopen of kun je weer gewoon lekker missies spelen en sparen voor toffe wagens, heli's, huizen, enz...?
dutchgio schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:52:
Rockstar heeft je nooit gedwongen om geld te kopen, dan heb je toch iets verkeerd gedaan. Het is juist zo subtiel en optioneel dat het niet echt opvalt dat er micro-transacties inzitten.
Wel moet je dan"werken voor je geld", je kunt niet zomaar even een Hydra kopen.

Maar met de heists is dat eigenlijk wel weggenomen.
Er is toch echt een tijd geweest waarin elke missie die een beetje redelijk geld opleverde goed verpest werd met updates en alleen racen en die shootout dingen (Edit: Survivals) helemaal uitspelen nog een beetje redelijk geld en xp opleverde, Ben niet voor niets gestopt destijds.

The Outlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 00:07:
[...]

Even voor de volledigheid alles maar gequote,

Toen ik nog speelde (En dat moet nu toch minstens een jaar geleden voor het laatst zijn geweest als het niet langer is.) deed ik voornamelijk missies en survivals en af en toe wat races.
En de goed betaalde missies werden toen regelmatig op hele lage payouts gezet omdat ze gegrind werden, Tot op zeker moment alleen de survivals nog rendabel waren voor geld en XP maar die raakte ik op den duur helemaal zat omdat je veelal toch steeds dezelfde deed omdat je daar een goede plek had gevonden met goede dekking tegen heli's enzo.

Die 50.000 per uur was dus meer een soort minimum wat ik hoopte dat je vandaag de dag in gta online kan verdienen, Want in een eindeloos grindfest om een simpele Sabre GT te kunnen upgraden heb ik echt geen zin.
Maar gelukkig valt dat dus reuze mee en moet 100.000 per gespeeld uur goed te doen zijn, Dus ik kijk weer hoopvol uit naar dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

Sato schreef op maandag 13 april 2015 @ 00:42:

Even voor de volledigheid alles maar gequote,

Maar gelukkig valt dat dus reuze mee en moet 100.000 per gespeeld uur goed te doen zijn, Dus ik kijk weer hoopvol uit naar dinsdag ;)
Behalve de mijne! :'(
;)

Ik zou als ik jou (en vele andere pc spelers) wel aanraden om er rustig een weekje bij op te tellen. :+ Verwachten dat alles vanaf het begin vlekkeloos draait is een utopie en (hoe graag ze wellicht ook willen), R* heeft geen beste track record wat dat betreft. Wie weet hebben ze er van geleerd, maar ervaring is toch dat de focus niet ligt op het "opvangen van pieken".
Dat gezegd hebbende: ik ben (ook) heel benieuwd of de toestroom van nieuwe/terugkerende spelers op pc nog invloed gaat hebben op de performance op andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Ik hield er al wel rekening mee dat GTA Online wel eens moeilijk kon gaan worden in de eerste week/twee weken, Maar er is gelukkig ook nog een goede singleplayer dus ik vermaak mij in ieder geval wel.

Persoonlijk verwacht ik in elk geval niet weer hetzelfde drama dat GTA Online in het begin op de Xbox360 en PS3 was.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat op de PS4 en XBone is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Er waren wel wat issues hier en daar, maar niet zo erg als bij de PS3/X360 launch waar heel online in de eerste week niet speelbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Enfant! schreef op maandag 13 april 2015 @ 00:16:
[...]

Snipers vs. stunters is een hele goede modus om te grinden, 40.000 per vier ronden als je wint en 20.000 als je verliest.
Waar kan je die starten ik kan die namelijk helemaal niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Laatst online: 10-10 10:00
Brasher schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:58:
Iemand op PS3 in het bezit van een Hearse die er voor mij eentje wilt laten spawnen bij die kerk bij de golfclub? Lijkt me wel een geinige bak maar hoe vaak ik ook naar die kerk ga, ze spawnen maar niet :(
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:14:
[...]

Waar kan je die starten ik kan die namelijk helemaal niet vinden?
Via de link van ChopTheDog of via quick job op jouw telefoon in-game. Negen van de tien keer is het snipers vs. stunters of een variant op snipers vs. stunters die tevens ook goed betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik heb nu al 3 dagen dat mijn daily objectives niet resetten. eerst dacht ik dat het was omdat ik mijn laatste rond 12u 's nachts completed had maar nu zo'n 36uur later zijn deze nog steeds aangevinkt en krijg ik geen nieuwe. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Op Google vind ik enkel problemen met het niet kunnen uitvoeren van missies door gebrek aan spelers of dergelijke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timeehz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-11-2023
Iemand die mee wil doen met de mastermind challenge deze week.
Add Timeehz op PS4.
Zoeken nog 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eSCe schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:23:
Ik heb nu al 3 dagen dat mijn daily objectives niet resetten. eerst dacht ik dat het was omdat ik mijn laatste rond 12u 's nachts completed had maar nu zo'n 36uur later zijn deze nog steeds aangevinkt en krijg ik geen nieuwe. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Op Google vind ik enkel problemen met het niet kunnen uitvoeren van missies door gebrek aan spelers of dergelijke :(
Ik zou even een ticket aanmaken op hun support forum. Maak even een screenshot van je gevinkte daily objectives (zodat zij zien dat je alles al gedaan hebt) met de info die jij nu hebt gegeven.

De meeste hebben 1 dag dat hun objectives vastlopen, maar 3 is wel heel uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:53
Die van mij zijn 4 dagen lang vastgelopen. heb een ticket aangemaakt en hun reactie : we hebben het doorgegeven aan de juiste afdeling en bedankt voor het melden..

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
eSCe schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:23:
Toevallig de game in suspend staan elke keer als je de ps4 in restmode doet? ;)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 11-10 12:52
MrMistral schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:12:
[...]

Toevallig de game in suspend staan elke keer als je de ps4 in restmode doet? ;)
Dat zal het inderdaad zijn...Ik lees best veel problemen over GTA en de suspend-mode.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na suspend mode is het soms ook niet meer mogelijk om met sommige vrienden/crewmembers in een sessie te komen (je krijgt dan de melding dat je allebei de tutorial moet afmaken 8)7).

Eerst naar SP gaan en dan in rest modus zetten werkt bij mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik kan het hier vragen of in SP ;)

Maar als ik in first person in de auto stap dan krijg ik niet de dashboard te zien maar de voorkant van de auto. Voor mijn gevoel ben ik alle instellingen al minimaal 2 keer langs gegaan om dat te veranderen. Maar blijkbaar zie ik iets over het hoofd. Iemand enig idee wat?
Ook krijg ik (vanuit de auto) geen aiming dot te zien. Wel gewoon on foot (ook beide versies door middel van de middelste muisknop). Hoe zet ik die dot aan in de auto?

/edit, gevonden met danks aan reddit. Camera hood optie :)

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-04-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:18
Elke keer als ik die 1st person view zie heb ik echt zoiets van... kunnen we geen wheel support krijgen?
Zoja ook koppeling versnellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 13:17
Moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met mijn aankoop voor de pc. Oude character van ps3 geimporteerd en kon meteen verder. Aantal verschillende matches gedaan, TDM, racen en alles laat een stuk sneller dan op console. Ook de hoge framerate speelt zo veel beter.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:04:
Elke keer als ik die 1st person view zie heb ik echt zoiets van... kunnen we geen wheel support krijgen?
Zoja ook koppeling versnellingen.
Dat zit er dus niet in? Flinke dompert..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:18
Komt misschien nog wel, en anders misschien via mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Ik ga dit weekend bij PC bouwen dan GTA spelen! Hoe speelt GTA eigenlijk vergeleken met de console? Want nu ineens toetsenbord en muis ipv controller. Had het zelf gespeeld op de XBOX 360 en vond racen altijd wel chill met een pookje. Schieten ook wel fijn, maar consoles hebben auto-aim in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Michielodc schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:44:
Ik ga dit weekend bij PC bouwen dan GTA spelen! Hoe speelt GTA eigenlijk vergeleken met de console? Want nu ineens toetsenbord en muis ipv controller. Had het zelf gespeeld op de XBOX 360 en vond racen altijd wel chill met een pookje. Schieten ook wel fijn, maar consoles hebben auto-aim in het spel.
Ik heb altijd GTA op de PC gespeeld, maar dan eind vorig jaar overgestapt naar de PS4.
Het voordeel van de PC is dat je veel sneller beweeglijker bent door de snelheid van de muis.

Elke vorm heeft zo z'n voordelen en nadelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:11
Het went heel snel. Het grootste nadeel is het vliegen in een heli.

Weet iemand hoe je op de pc een private match aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je speelt met controller (XBO of 360 met usb) is het zo goed als identiek aan de console qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heeft er iemand hier ook een widescreen monitor en op 3440 x 1440 speelt? Mijn HUD op de PC versie staat niet op de goede positie (zie screen) en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar. Iemand anders nog een idee?

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/oiaqg3.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Motabeatz op 14-04-2015 23:06 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:41:
[...]

Als je speelt met controller (XBO of 360 met usb) is het zo goed als identiek aan de console qua gameplay.
Heb hier wel een xbox 360 ontvanger liggen voor mijn PC. (Kan daarmee met vrienden N64 emulator spelen met xbox controllers op de pc) Dus kan misschien wel 360 controller gebruiken voor vliegen en de rest toetsenbord + muis. Maar denk dat ik gewoon ga oefenen met toetsenbord en muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Deze avond 4 uurtjes gta v online gespeeld (private session)

Eerst mijn Xbox360 progressie overgezet en daarna gelijk een derde property gekocht, Toen wat auto's verplaatst om de boel een beetje beter in te delen en er eentje bijgekocht.

Dat ging vervelen dus ben ik een Heist gejoined, Ging allemaal goed tot ik na drie van die prep missies met een gestolen mustang mijn garage inreed en hij er twee ingezet had. Een op de vrije plek en de andere op de plaats waar mijn auto stond die nog in de spelwereld was.

Die weer terug opgehaald en teruggebracht, Op zijn oude plek gezet door die duplicaat van de mustang te verwijderen.
Staat mijn getunede bmw ineens op beide plekken waar die mustang's stonden, Vervolgens al mijn garages nagelopen en in een ervan een duplicaat aangetroffen van de auto die ik eerder gekocht had.

Komt zoiets vaker voor en kan ik die duplicaten verkopen zonder ook het origineel kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Kan iemand uit mij uitleggen hoe gta online nu werkt? Begon netjes met een tutorial maar joinde op een gegeven moment een deathmatch en daarna was de tutorial dus weg. Ook zit ik nu met een crewmember zelfde lvl (4) en hij kan huizen en bedrijven kopen maar ik niet. Ik kan nieteens de prijzen zien.

Iemand?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Sato schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:37:

Eerst mijn Xbox360 progressie overgezet en daarna gelijk een derde property gekocht, Toen wat auto's verplaatst om de boel een beetje beter in te delen en er eentje bijgekocht.

Dat ging vervelen dus ben ik een Heist gejoined, Ging allemaal goed tot ik na drie van die prep missies met een gestolen mustang mijn garage inreed en hij er twee ingezet had. Een op de vrije plek en de andere op de plaats waar mijn auto stond die nog in de spelwereld was.

Die weer terug opgehaald en teruggebracht, Op zijn oude plek gezet door die duplicaat van de mustang te verwijderen.
Staat mijn getunede bmw ineens op beide plekken waar die mustang's stonden, Vervolgens al mijn garages nagelopen en in een ervan een duplicaat aangetroffen van de auto die ik eerder gekocht had.

Komt zoiets vaker voor en kan ik die duplicaten verkopen zonder ook het origineel kwijt te raken?
Ja die kun je gewoon verkopen. Op die manier hebben veel spelers veel cash verdiend.

Ik heb me vandaag wel heerlijk vermaakt. Eindelijk in volle free aim servers. tientallen gasten van onder level 5 in zo'n server vanmorgen. Ik met m'n Hydra erovereen. Eindelijk niet uit de lucht geautoaimd worden. Eindelijk geen heat seekers achter me aan. Einderlijk geen 100000x personal vehicle destroyed. Dat was voor 1x wel zeer vermakelijk. Voor hun vast minder, maargoed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NickySantoro schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:04:
Heeft er iemand hier ook een widescreen monitor en op 3440 x 1440 speelt? Mijn HUD op de PC versie staat niet op de goede positie (zie screen) en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Heb al een ticket ingeschoten bij Rockstar. Iemand anders nog een idee?

[afbeelding]
al de "safezone" setting geprobeerd? (in Display, denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Sato schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:37:

Start het spel net weer op (Had even een pauze genomen voor een wandeling met de hond en een maaltijd.) ga naar een van mijn garage's, Zie dat die duplicaat daar weg is.
Ga naar me andere garage en haal daar een 9000 dollar auto op die ik had weggezet voor ik weg ging, Verkoop dat ding en bel me mechanic...

Kan ik nergens meer de auto vinden waarin ik als laatste gereden heb (Oracle XS) en rijd dus zelf maar naar de garage waar die in moet staan.
Blijkt het orgineel verwijderd te zijn, En de duplicaat in de garage van mijn appartement te staan (had die in een andere garage gezet)
Maar dat is nog niet het ergste... Mijn volledig geupgrade Oracle XS is nu namelijk verandert in een Oracle met exact dezelfde kleur en mods als de XS. En daar ben ik absoluut niet blij mee. (Want die had ik al een staan, En nu dus twee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 00:52

Brantje

De post is daar >>

Misschien een stomme vraag, maar ik stel hem toch even.
Ik heb de free roam lobby's gejoind, maar hoe kom ik nu in lobby's met stunt & snipers, races en andere speel modi? Of zal ik die zelf op moeten zetten?

Net dus even online gespeeld, wat een rampage in sommige lobby's -_-''', kan niet 50 meter rijden of je hebt een RPG in je auto zitten. Hopelijk dat het wat bij trekt.

Morgen me maar vermaken met single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
Hoe maak je een private free roam lobby aan?

Vind GTA Online tot nu toe niet heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
SmokingCrop schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:01:
[...]

al de "safezone" setting geprobeerd? (in Display, denk ik)
Helaas wel, ik kan hem dan niet breder maken

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
bas.dijkstra schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:06:
Hoe maak je een private free roam lobby aan?

Vind GTA Online tot nu toe niet heel duidelijk.
dat kan alleen direct vanuit de story mode.
Als je daar play GTA online kiest, kan je o.a. kiezen voor:
-solo session
-invite only
-friend only
-crew only
-open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteravond twee uur bezig geweest met installen/unpacken/updaten (trage harddisk), maar wat is het weer een genot om GTA5 te spelen zeg! Laatste keer was december 2013 en het blijft een fantastisch spel. Ik dacht dat ik geen headset had, maar lees zojuist dat de Xbox360 controller + headset ook op Windows werken (controller wist ik al, headset had ik nooit verwacht), dus dat vanavond maar eens proberen. Ik zit al in de Tweakscrewpc crew, hebben er na 22.00 uur mensen zin om te spelen? Mijn gamertag is adamvansanten. Ik sta altijd open voor Steam/SocialClub friend requests :)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
M a r c o schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:16:
[...]

dat kan alleen direct vanuit de story mode.
Als je daar play GTA online kiest, kan je o.a. kiezen voor:
-solo session
-invite only
-friend only
-crew only
-open
Dank u, zal het vanavond meteen maar even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04
Beste crewleden,

tweakscrew.net is weer in de lucht. Wij hopen dat iedereen oud zeer kan laten rusten en dat we weer gewoon gezellig met zijn allen kunnen gamen en de site gebruiken waar die voor bedoeld is.

Het kan best zijn dat er ergens iets mis is gegaan, maar dat lossen we gaandeweg wel op (maar laat het dan wel ff weten, hier of op het forum daar).

@moderator(s): ik weet natuurlijk best dat cross-posten niet gewenst is, maar ik vond dat ook hier bekend moet zijn dat de site weer operationeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Zo! Eergisteren had ik na 10 tries eindelijk Wet work van de Prisonbreak heist kunnen afronden. Wat een frustrerende missie is dat als mensen niet weten wat je er precies moet doen. Naar mijn mening moeilijker dan de heist finale om met randoms te doen.

Gisteravond na het sporten toch maar even geprobeerd de heist finale te doen. Ik vind het bovendien gewoon een erg leuke missie om te doen. Omdat ik aan het roer stond heb ik de pay-out mogen verdelen. Ik heb iedereen behalve mijzelf 20% gegeven. Iedereen ging hier netjes mee akkoord. Ik vond het wel een redelijke verdeling aangezien ik er zelf voor 100k in had zitten met alle kosten opgeteld. Volgens mij was de pay-out daarmee 80x80x80x160. Daarmee kwam ik zelf dus op een pay-out van rond de 60k. Standaard stond hij op 65x65x65x205.

spoiler: Spoiler
Ik heb de heist een keer eerder gedaan als demolition. Deze taak beviel mij het meest. Daarom heb ik mijzelf die taak toevertrouwd. Na één fail door de prisoner hebben we de missie in de tweede try kunnen voltooien. Ik kon met wat short-cuts dusdanig snel bij de helikopter komen waardoor ik al in de helikopter zat ongeveer 15 seconden nadat de pilot geflagged werd. Doordat de pilot goed sloom achter de straaljagers aan vloog in plaats van andersom kon ik ze met gemak uit de lucht knallen. Het team in de prison nam ruim de tijd om uit te breken. Volgens mij had ik een stuk of 8-10 straaljagers uit de lucht geknald voordat we verder konden.

Tijdens het deel van het landen heb ik als een malloot alle helikopters uit de lucht geknalt. Er was geen één helikopter of auto in de buurt gekomen van het vliegtuig. Ging erg lekker.

Ben erg blij dat dit nu voorbij is en ik zelf weer lekker heists kan joinen i.p.v. de hele avond tegen een lege lobby aan te moeten kijken :P

Ik zit alleen even te twijfelen wat ik nu met mijn geld ga doen. Ik wou graag de armored kuruma kopen. Aangezien deze erg handig is bij een aantal missies en ook gewoon tijdens freeroam erg handig is. Alleen deze is 525k. Ik heb zelf nu 575k. Dan hou ik maar 50k over. Wat niet echt veel is. Ik zou echter ook graag een snelle auto willen aanschaffen om lekker vlot mee rond te kunnen cruisen. De armored kuruma is namelijk niet echt een geweldig snelle auto. Helemaal bij het bochtenwerk is hij super log. Ik wou misschien die Jester RC versie kopen. De Massacro RC was volgens mij nog net iets sneller. Zelfde als een Feltzer, maar die vind ik in de bochten weer zwaar kloten.

Wat zouden jullie doen met dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeilijk,

Het is ook meer wat je aan het doen bent in GTA Online. Doe je graag missies? Dan zou een bepantserde Kuruma goed van pas komen. Dan zijn de meeste missies wel een fluitje van een cent om te doen. Scheelt ook weer :-)

Ben je meer iemand die graag in de open lobbies vertoeft dan is een snelle bak wel handig. Broughy1322 heeft een opsomming gemaakt van de snelste sport wagens in GTA Online. Een RC Jester is mijn persoonlijke favoriet om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Proqzor schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:20:
Doordat de pilot goed sloom achter de straaljagers aan vloog in plaats van andersom kon ik ze met gemak uit de lucht knallen. Het team in de prison nam ruim de tijd om uit te breken. Volgens mij had ik een stuk of 8-10 straaljagers uit de lucht geknald voordat we verder konden.
En dat is dus juist fout. Laat hem lekker achter de straaljagers vliegen en jij moet juist je maatjes in de gevangenis helpen door raketten op de politie te schieten (niet te dicht bij de gevangenis vliegen ivm anti air rockets). Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken want je hoeft helemaal geen straaljagers neer te schieten ;)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proqzor schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:20:

De armored kuruma is namelijk niet echt een geweldig snelle auto.
De armored kuruma is niet de snelste auto, maar zeker niet de langzaamste. Volledig geupgrade kan ik in freeroam altijd wel lekker meekomen (niet met een fully upgraded adder of zentorno) plus je hebt extra bescherming. Als je meer wil gaan racen zou ik voor de Massacro Racecar gaan inderdaad, maar de armored kuruma is een prima all-round auto naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
Ik ben ook nieuw op GTA 5, maar vind GTA online maar onoverzichtelijk. Single player is leuk, maar bij online mis ik nog purpose. De tutorials zijn wat dat betreft maar onduidelijk; linksboven komt text te staan waar ik niet naar kan kijken omdat iemand me af wil schieten... dan focus ik toch op terugschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:12:
Ik ben ook nieuw op GTA 5, maar vind GTA online maar onoverzichtelijk. Single player is leuk, maar bij online mis ik nog purpose. De tutorials zijn wat dat betreft maar onduidelijk; linksboven komt text te staan waar ik niet naar kan kijken omdat iemand me af wil schieten... dan focus ik toch op terugschieten :)
Je kan ook in passive mode duiken. Dan kan niemand je neerschieten (NPC cops wel) maar kun je wel de tuts omschrijvingen lezen :-)

Pagina: 1 ... 112 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.