Wij hebben het op meerdere maniere geprobeerd let op we gingen steeds dood LOL.Didyoumeetmax? schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:20:
Alleen die riot van staat er niet meer volgens mij. Vrijdag was ie in ieder geval weg (er stond ook geen chopper op het politie bureau). Misschien een patch van Rockstar of gewoon bad luck?
Op zich kun je prima ontsnappen met die bikes, of met een standaard politie auto of wat anders. Zolang je maar samenwerkt. Ik heb zelf een aantal keer die heist gespeeld in een sessie met 1 random, en dat is genoeg om constant te failen bij het onstappen. Als er 1 is die niet luisterd en de Lester route volgt dan ben je screwed. Vanwege die heists zijn er ook weer tal van mensen terug gekeerd naar GTA, die de kaart totaal niet kennen. Die raken dan weer verdwaald in de bergen enzo. Dat schiet allemaal lekker op
Maar de beste route is die van Lester maar wat wel belangrijk is blijf dicht bij elkaar. De achterblijver krijgt alle politie op zijn dak en dat betekend 9 van de 10 keer dood.
Dit vonden wij vrij makkelijk zo wij is Xenad OzzieMann en Ducatidevil en ik.
We hebben dit 2x moeten doen omdat ik niet zo slim was op het einde.
iets met motor aanloop sprong zonder het eind te verklappen.
Als die heli er staat is het natuurlijk het makkelijkste.