Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Didyoumeetmax? schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:20:
Alleen die riot van staat er niet meer volgens mij. Vrijdag was ie in ieder geval weg (er stond ook geen chopper op het politie bureau). Misschien een patch van Rockstar of gewoon bad luck?

Op zich kun je prima ontsnappen met die bikes, of met een standaard politie auto of wat anders. Zolang je maar samenwerkt. Ik heb zelf een aantal keer die heist gespeeld in een sessie met 1 random, en dat is genoeg om constant te failen bij het onstappen. Als er 1 is die niet luisterd en de Lester route volgt dan ben je screwed. Vanwege die heists zijn er ook weer tal van mensen terug gekeerd naar GTA, die de kaart totaal niet kennen. Die raken dan weer verdwaald in de bergen enzo. Dat schiet allemaal lekker op :/
Wij hebben het op meerdere maniere geprobeerd let op we gingen steeds dood LOL.
Maar de beste route is die van Lester maar wat wel belangrijk is blijf dicht bij elkaar. De achterblijver krijgt alle politie op zijn dak en dat betekend 9 van de 10 keer dood.
Dit vonden wij vrij makkelijk zo wij is Xenad OzzieMann en Ducatidevil en ik.
We hebben dit 2x moeten doen omdat ik niet zo slim was op het einde.
iets met motor aanloop sprong zonder het eind te verklappen.
Als die heli er staat is het natuurlijk het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Deadsy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:59:
Ik krijg meestal ook 20 of 25 maar ik zat gisteren in een heists waar de split vrij gaar was.

75/15/5/5

De gast die 15 kreeg had ook nog een vrij eenvoudige job.
voor 5% zou ik echt niet meedoen :{ of 10 seconden voor het einde de leader opblazen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik bedacht me net dat je daily objectives ook op je tweede karakter kunt doen. Jammer dat ik dat niet een week geleden bedacht, op m'n main account kreeg ik net de bonus van 100k :) Dat had 200k kunnen zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Is er mischien iemand met een hearse die mij wil helpen een eigen hearse the triggeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Assassins8913 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Wij hebben het op meerdere maniere geprobeerd let op we gingen steeds dood LOL.
Maar de beste route is die van Lester maar wat wel belangrijk is blijf dicht bij elkaar. De achterblijver krijgt alle politie op zijn dak en dat betekend 9 van de 10 keer dood.
Dit vonden wij vrij makkelijk zo wij is Xenad OzzieMann en Ducatidevil en ik.
We hebben dit 2x moeten doen omdat ik niet zo slim was op het einde.
iets met motor aanloop sprong zonder het eind te verklappen.
Als die heli er staat is het natuurlijk het makkelijkste.
Je moet hostages killen om de riot van te krijgen, anders psawned alleen de cruiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
-DUS- schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:15:
Is er mischien iemand met een hearse die mij wil helpen een eigen hearse the triggeren?
Als het op ps4 is, voeg mij maar even toe. PSN naam drmbs2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://starecat.com/content/wp-content/uploads/one-hour-on-this-planet-is-7-years-on-earth-good-well-wait-for-gta-v-pc-here.jpg

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:18:
Challenges zijn terug. Zag er een langskomen van de TweakscrewPS4?

[video]
Terug? Die zijn nooit weggeweest :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Ik speel nu een paar dagen met wat Tweakers, bevalt goed, leuke mensen die relaxt spelen. Niet van die onbesuisde snotapen die ergens naar binnen rennen en 6x dood gaan voordat ze door hebben dat het zo niet gaat lukken. _/-\o_

Net als bij andere crews valt mij op dat de financiële middelen bij velen toch redelijk slecht zijn. Ik ben benieuwd of jullie meer LTS, DM en races dan Missions spelen. Dat laatste is een aardige bron van inkomsten, zeker als je ze speelt met meerdere spelers uit dezelfde crew (zelf niets te klagen met $10M+ eerlijk bij elkaar geschoten in missies, twee high-end appartementen, een leuke verzameling bolides en alle wapens fully loaded).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deze week iets meer tijd om te gamen, speel vaak met een kameraad en heb een paar Duitsers en een Amerikaan in mijn friendslist maar verder geen Nederlanders dus als iemand mij zou willen toevoegen, graag PSN : Siep71

Heist, missies maakt mij niet allemaal niet zoveel uit als het maar fun is en ook serieus waar het nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Sleurhutje schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:35:
Net als bij andere crews valt mij op dat de financiële middelen bij velen toch redelijk slecht zijn. Ik ben benieuwd of jullie meer LTS, DM en races dan Missions spelen. Dat laatste is een aardige bron van inkomsten, zeker als je ze speelt met meerdere spelers uit dezelfde crew (zelf niets te klagen met $10M+ eerlijk bij elkaar geschoten in missies, twee high-end appartementen, een leuke verzameling bolides en alle wapens fully loaded).
Ik speel vooral missies om geld te krijgen, Het is alleen jammer dat de payouts niet meer zo lekker zijn. Vroeger kon je echt veel poen binnen harken maar nu is het zo dat je per minuut betaald wordt ipv per job. Aangezien iedereen nu wel weet hoe iedere missie gespeeld moet worden vlieg je er zo doorheen met als resultaat een onwijs lage payout van 8k. Alleen sommige missie die wat langer duren heb je wel eens 15 tot 20k.

Ik wil gewoon weer een vast bedrag per job betaald krijgen. Dan lekker snel alles uitvoeren als een pro waardoor efficiënt werken weer beloond wordt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-03-2015 12:47 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sommige hebben natuurlijk ook niet alle tijd van de wereld om een avondje te gamen en hun bankrekening te spekken. Missies zijn leuk ja, maar niet als je ze al 100x gespeeld hebt. Snipers vs Stunters geeft je al 100K als je het 7 rondes volhoudt. Daarnaast zijn er nu ook in free roam gebeurtenissen die je kan doen om geld te verdienen (Lester helpen, vliegtuigen neerhalen etc), en dan nog niet eens de Daily Objectives genoemd. Hoe iedereen de game speelt is aan hun.

Er zijn nu ook weer crewchallenges beschikbaar in de challenges tab die je kan doen. Enige wat je nodig hebt is 250K (om in te zetten) en een snelle sports of supercar. 5 laps criminal records en je hebt in minder dan 3 minuten een klein fortuin waar je anders 3 uur over zou doen. Easy.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:45:
Deze week iets meer tijd om te gamen, speel vaak met een kameraad en heb een paar Duitsers en een Amerikaan in mijn friendslist maar verder geen Nederlanders dus als iemand mij zou willen toevoegen, graag PSN : Siep71

Heist, missies maakt mij niet allemaal niet zoveel uit als het maar fun is en ook serieus waar het nodig is ;)
Ben je niet gewoon lid van een wat grotere nederlandse crew? Dan heb je geen last van
Ik speel nu een paar dagen met wat Tweakers, bevalt goed, leuke mensen die relaxt spelen. Niet van die onbesuisde snotapen die ergens naar binnen rennen en 6x dood gaan voordat ze door hebben dat het zo niet gaat lukken. _/-\o_

De meesten op de PS4 gaan in onze crew na het bereiken van level 120 over op voornamelijk racen en TDM. LTS'en zijn minder populair in de crew. Racen is veruit het populairst, we stonden tot de heists begonnen nog op de 8e plaats non-contact van de wereld en hebben maandenlang top 5 gestaan zo lang de rockstar crews niet op gang kwamen.
Een cashflowprobleem ontstaat eigenlijk alleen wanneer je niet regelmatig speelt. Iemand die een aantal keer per week speelt en daarbij een goede mix van races en TDM's speelt zal na aftrek van kosten (ammo, nieuwe auto's etc) minimaal een 2 tot 3 miljoen bij kunnen schrijven tussen DLC's in.
Een tip zou zijn om op te letten en/of op te roepen of er missies zullen worden gehost (in het tweakscrewtopic op GOT of op tweakscrew.net in het dagelijkse activiteitentopic) en dan aan te sluiten. Persoonlijk vind ik TDM's leuker en lucratiever mits je wint ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Kju, Nee 2 mans crew voor de lol om mijn kameraad in het begin wat makkelijker te vinden, maar expres niet in een grote crew omdat 9 van de 10 x dat ik online ben mijn vriendin ook thuis is en dan kan ik de headset niet gebruiken, zonder vind ik niks met anderen.

Lijkt mij makkelijker om gewoon wat meer Nederlanders in mijn lijst te hebben en zo af en toe eens bij te springen.

(Had me in het begin al aangemeld bij de tweakers crew maar er ook weer uitgestapt vanwege bovenstaande reden)

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 23-03-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
Missies met alleen een hakbijl of pistooltje is toch een hele uitdaging, ook als je 120+ bent. Duurt even, dus betaalt vanzelf goed uit.

In de TweaksCrewPS4 heb ik mijzelf in een paar dagen al opgewerkt tot voorbij de helft op de overall list. Dat komt dus wel goed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
drmbs schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:00:
[...]

Als het op ps4 is, voeg mij maar even toe. PSN naam drmbs2k
Thanks, ik heb je toegevoegd.

Mocht er nu iemand online zijn die een Hearse heeft, ik ben ook online, mijn naam is Mispelgat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Sleurhutje schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:10:
Missies met alleen een hakbijl of pistooltje is toch een hele uitdaging, ook als je 120+ bent. Duurt even, dus betaalt vanzelf goed uit.

In de TweaksCrewPS4 heb ik mijzelf in een paar dagen al opgewerkt tot voorbij de helft op de overall list. Dat komt dus wel goed. :D
Ook leuk is om npc te killen met de flare gun. Toen viel me het ineens op dat het ultieme GTA wapen nog niet in dit spel zit. Namelijk een flamethrower! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-03-2015 14:47 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
Sir_Hendro schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:45:
[...]
Ook leuk is om npc te killen met de flare gun. Toen viel me het ineens op dat het ultieme GTA wapen nog niet in dit spel zit. Namelijk een flamethrower! _/-\o_
Een kettingzaag zou het ook goed doen (de maskers zijn er al). O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Misschien lees ik er overheen, maar ben een poosje niet actief geweest v.w.b. GTA. Eerder altijd op de PS3 en zit dus ook bij de PS3 crew nog, terwijl ik inmiddels een PS4 heb.

Kan iemand mij dus toevoegen aan de TweaksCrewPS4

Ik hoor het graag! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coltpower schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:14:
Misschien lees ik er overheen, maar ben een poosje niet actief geweest v.w.b. GTA. Eerder altijd op de PS3 en zit dus ook bij de PS3 crew nog, terwijl ik inmiddels een PS4 heb.

Gaarne hier op request invite klikken en dan komt het goed ;)
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Thanks Kju! Heb een request gestuurd.

See you @ the streets ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Sir_Hendro schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:45:
[...]

[video]
Ultieme wapen de flamethrower!? Dat is de paarse/roze Dildo uit GTA:SA :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
Noctonix schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:40:
[...]
Ultieme wapen de flamethrower!? Dat is de paarse/roze Dildo uit GTA:SA :+
Dan beter de Dildo Bat uit Saints Row. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Coltpower schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:14:

Heeee Colt!
Welcome back!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:37
Challanges zijn 'under maintenance'. Dus ze zijn vast de 250K Criminal Records aan het patchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
Voor de mensen die zich afvragen of de aircraft carrier naar freemode komt:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CAvo75SU8AAz4cC.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Haha, typical. Net als al die antwoorden van ze die eindigen op "at this time". Dat is ook een verkapte, "NEE NOOIT".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Gisteren weer eens een poging gedaan een heist te doen, weer niet gelukt door dat eeuwige launching session en blijven hangen in 't startscherm.

Uiteindelijk maar gewoon naar m'n bed gegaan. Dit was dus ook de reden waarom ik in eerste instantie GTA V niet nog een keer wilde halen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Hé Fons! Thanks man :-)

Gisteren een aantal keren poging gedaan de eerste setup te doen van de eerste heist. Heb er nog geen een gedaan, behalve de tutorial-heist (safe-box drillen).
Ik moet zeggen; wat een noobs lopen er toch nog steeds rond in die game zeg. Keer op keer verschillende mensen uit m'n party die doodgingen. En dan helaas het lange laadscherm elke keer (ook bij quick restart). Vind het toch wel erg jammer.

Al met al gisteren 1,5 uur bezig geweest. Waarvan drie pogingen een setup te voltooien en een heel klein uurtje free-roamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In principe heb je (haast) geen last van connection issues als je start vanuit een crew-only of invite-only sessie. Spreek daarom vooraf af met wie je wat gaat doen en start de heist vanuit een sessie waar jullie allemaal aanwezig zijn. Dan minimaliseer je in ieder geval het risico op wachten en teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Coltpower schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Hé Fons! Thanks man :-)

Gisteren een aantal keren poging gedaan de eerste setup te doen van de eerste heist. Heb er nog geen een gedaan, behalve de tutorial-heist (safe-box drillen).
Ik moet zeggen; wat een noobs lopen er toch nog steeds rond in die game zeg. Keer op keer verschillende mensen uit m'n party die doodgingen. En dan helaas het lange laadscherm elke keer (ook bij quick restart). Vind het toch wel erg jammer.

Al met al gisteren 1,5 uur bezig geweest. Waarvan drie pogingen een setup te voltooien en een heel klein uurtje free-roamen...
Gister waren er inderdaad problemen met connecten, heb er meer mensen over gehoord. Zal vanavond hopelijk beter gaan. Normaal gaat het vrij snel na een quick restart in ieder geval.

Er zijn inderdaad veel noobs terug gekeerd speciaal voor de heists. Vaak ook met een laag level en dan toch all heists op 'hard' willen doen. Redelijk kansloos

Je kan de heists daarom het best spelen met crewleden, de meeste hebben ook een headset dus dat maakt het al een stuk makkelijker, communicatie is erg belangrijk.
Om de vaart erin te houden kun je het best met zijn vieren in een crew-only sessie gaan zitten. Je zult zien dat de laadtijden tussen de setup missies door dan een stuk sneller zijn.

Je kan ook een oproep plaatsen om heistmembers van de crew uit te nodigen op: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew. en/of hier: http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Heb gisteren totaal geen last gehad van timeouts trouwens. Crew inviote met alleen de heist crew werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ga ik dat proberen, ik nodig alle PS3 crew-leden uit om mijn Crew-only session te joinen. Vanuit daar gaan we Heists hosten (4 man) en kunnen de overige leden besluiten een tweede Heist team te maken of andere dingen te doen, zoals missies.

Starttijd: 19:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
fonsmeister schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:10:
[...]

Er zijn inderdaad veel noobs terug gekeerd speciaal voor de heists. Vaak ook met een laag level en dan toch all heists op 'hard' willen doen. Redelijk kansloos
Ach level en of iemand na lange tijd terug komt zegt vrij weinig.
ben zelf ook pas net terug naar GTA Online (gestopt nadat ik diverse keren terug gezet werd naar 0).

En als ik soms het pruts werk zie van lvl100+ in Heist dan vraag je je echt af hoe die mensen in de ochtend hun schoenen aankrijgen.

Net nog Prison Break gedaan, gaat het aan het einde fout omdat 1 gast zijn parachute niet open deed en op het strand knalde. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Deadsy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:43:
[...]

Ach level en of iemand na lange tijd terug komt zegt vrij weinig.
ben zelf ook pas net terug naar GTA Online (gestopt nadat ik diverse keren terug gezet werd naar 0).

En als ik soms het pruts werk zie van lvl100+ in Heist dan vraag je je echt af hoe die mensen in de ochtend hun schoenen aankrijgen.

Net nog Prison Break gedaan, gaat het aan het einde fout omdat 1 gast zijn parachute niet open deed en op het strand knalde. |:(
Niet alle terugkerende spelers zijn noobs uiteraard, maar er zitten er een hoop tussen..
Daarnaast kun je met een laag level minder damage hebben, je hebt minder health. Als je dan ook nog noob bent is het niet verstandig om op 'hard' te spelen met mensen die je niet kent en zonder headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
fonsmeister schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:01:
[...]

Niet alle terugkerende spelers zijn noobs uiteraard, maar er zitten er een hoop tussen..
Daarnaast kun je met een laag level minder damage hebben, je hebt minder health. Als je dan ook nog noob bent is het niet verstandig om op 'hard' te spelen met mensen die je niet kent en zonder headset.
Dat klopt natuurlijk maar ik denk dat het probleem er vooral in zit dat er veel mensen rondlopen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en mensen die hun eigen plezier het belangrijkst vinden.

Gisteren nog een setup gedaan waar de heisters in 2 groepen verdeelt worden, gaan ze allemaal achter mij aanrijden :|
En dat is dus iets dat ik vaker terug zie, mensen die een job krijgen maar geen idee hebben wat hun job is.

Of ook gisteren, 2 Nederlanders in de heist die hun eigen plezier het belangrijkst vonden. Dus ze begonnen gewoon de heist voor mij en ander te verpesten. Dit soort gasten kun je er gelukkig vrij snel uit pikken en dan restart ik gewoon zonder hun.

Met een vaste groep spelen en dan vooral met mic is natuurlijk het handigst. Maar ik heb al een paar zeer goede heists achter de rug met pubs zonder mic.
Maar het aantal heists waar het slecht ging met pubs is natuurlijk een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Klopt, vandaar ook het advies om met crewleden te spelen :)

Je weet dat tweakers een eigen crew heeft? 399 leden op het moment, bijna altijd wel iemand te vinden om de heists mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:09:
[...]

Of ook gisteren, 2 Nederlanders in de heist die hun eigen plezier het belangrijkst vonden. Dus ze begonnen gewoon de heist voor mij en ander te verpesten.
Ik had hier gisteren ook last van :+

Serieus, join een actieve crew, NL of niet, waar je gewoon af kan spreken. Scheelt enorm veel wachten en irritatie.

Qua lowlevels, ja, met crewmembers vind ik het niet erg. Vaak failed doordat ze nog niet sterk genoeg zijn, nog niet de sterkste armor hebben unlocked, nog net niet vaak genoeg gespeeld hebben om de typische GTA missie-opzet door te hebben om te overleven. Kwestie van geduld hebben, communiceren, begeleiden en hopen dat ze luisteren ;)
Blijft wel een enorm verschil met als je speelt met de doorgewinterde spelers, dan loop je fluitend door alle heists heen, noose of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bedankt voor de invite.
Op het moment heb ik diverse crew invites open staan, speel als pub met een crew en doe normaal en je hebt al direct een invite.

Maar op het moment is met een vaste groep spelen en afspraken niets voor mij.
Ik ben aan een kuur begonnen en heb geloof ik de medische jackpot gewonnen want ik heb bijna alle bijwerkingen. Dus zin om te spelen komt en gaat, dus afspraken niet nakomen of een vaste groep laten wachten omdat ik geen zin heb is niet iets wat ik wil.

Binnenkort komt de PC versie en dan komen wat maten van me terug.
Tegen die tijd zal ik denk ik ook wat meer geschikt zijn om een crew te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik heb ook even een invite gerequest, speel voorlopig nog behoorlijk casual. Soms met enkele vrienden toch wel behoorlijk serieus eens een heist maar het probleem is vaak dat we niet voltallig zijn.
Daarom heb ik een invite gevraagd, om toch met mensen te spelen met een hoger niveau dan de gemiddelde random :)

(SCORP90 is rockster profiel trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Het is inderdaad zo dat er veel 'noobs' (m.a.w mensen met een laag level) tegenwoordig te vinden zijn in GTA online en ik met mijn level 180 het buitenbeentje ben. Maar zo irritant is dat niet. Ik vind het trouwens overdreven dat mensen de heists een ramp noemen als ze het spelen met randoms, want ik heb tot nu toe geen enkele ergernis gehad. Bij Series A - Bikers heb ik wel een aantal problemen, maar dat komt omdat een aantal mensen de term 'stealth' niet kennen en doodleuk met een RPG of Minigun bewakers uit schakelen. Maar het blijft nog steeds een hele verademing dan de gewone missies waar mensen een stuk irritanter zijn door bijvoorbeeld je om ver te rijden als je bv. het pakketje hebt of jouw personal vehicle opblazen en dat op een manier zodat je zelf de kosten moet betalen van Mors Insurance. En ik moet zeggen dat ik ondanks de lange laadtijden weinig last heb van connectie problemen, al heb ik soms dat alle spelers van mijn lobby weggaan en ik een andere lobby moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Deadsy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:21:
Bedankt voor de invite.
Op het moment heb ik diverse crew invites open staan, speel als pub met een crew en doe normaal en je hebt al direct een invite.

Maar op het moment is met een vaste groep spelen en afspraken niets voor mij.
Ik ben aan een kuur begonnen en heb geloof ik de medische jackpot gewonnen want ik heb bijna alle bijwerkingen. Dus zin om te spelen komt en gaat, dus afspraken niet nakomen of een vaste groep laten wachten omdat ik geen zin heb is niet iets wat ik wil.

Binnenkort komt de PC versie en dan komen wat maten van me terug.
Tegen die tijd zal ik denk ik ook wat meer geschikt zijn om een crew te joinen.
Vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt. Veel plezier alvast met de pc versie!

Binnen crews kun je overigens nog steeds vrijblijvend spelen. Speel ook telkens weer met verschillende mensen uit de crew, soms natuurlijk ook wel weer dezelfde, maar niet van te voren afgesproken ofzo.

Ik zet de playstation aan als ik zin heb en zie wel wie er online zijn. Afspraken maken kan handig zijn met de heists maar hoeft niet perse. Je hoeft ook niet verplicht de hele heist met hetzelfde team te doen, dus je kan altijd weer stoppen als je er genoeg van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Shoarma kip schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:51:
[..]
We willen in ieder geval alle heists in de juiste volgorde spelen met dezelfde personen (2 miljoen bonus). Natuurlijk gaan we gelijk proberen de challenge voor het niet dood gaan op hard mode erbij te pakken (10 miljoen bonus). Dus we gaan zo voorzichtig mogelijk spelen, en het draait absoluut niet om snel zijn. Mocht er iemand dood gaan, dan gaan we gewoon verder. Zelf hebben we alle 3 meerdere keren alle heists gedaan, en zou het fijn zijn als er iemand mee wil doen die in ieder geval 1 keer alles heeft doorlopen. Dit kan veel tijd schelen, alleen al vanwege de tripskip optie.

Wij spelen op de Xbox One, mocht je interesse hebben, stuur me een berichtje of reageer hier. Mijn gamertag is IceDFire.

Cuts worden gewoon 25% gesplit over 4 spelers.
Tripskip mag je NIET gebruiken voor de criminal mastermind challenge voor zover ik weet,

Om een armored truck te fixen hoef je niet perse het alarm af te laten gaan. Als je met 2 man op 1 motor stapt kom er ook NOOSE

Beste is om echt bij elkaar te blijven, de voorste persoon triggered namelijk cops achter zich en dit stapelt zich op.

Lesters route is snel, maar niet leeg, beter is om van de weg af te gaan en cross country naar de het spoor te rijden en dan via het spoor verder te gaan. Waar je dan van het spoor af gaat kan je zelf nog kiezen, na de brug, voor de tunnel of zelfs na de tunnel.

2 man op 1 bike vind ik zelf vervelend omdat je veel snelheid verliest

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Bokkie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:27:
[...]

Tripskip mag je NIET gebruiken voor de criminal mastermind challenge voor zover ik weet
Waarom niet? Wij hebben gisteren alles geskipt en de mastermind progress wordt gewoon bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
NiQo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Waarom niet? Wij hebben gisteren alles geskipt en de mastermind progress wordt gewoon bijgehouden.
Klopt. Voor de elite challenge bonus mag het niet.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Elite challenges, tja...

Gisteren bij de fleeca. Kuruma mag 2% damage hebben. Wij hebben 4%.

En bij de prison break mag onze vriend Heisenberg 1% schade hebben, heeft ie 2%.

F*ckers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
fonsmeister schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:44:
[...]

Vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt. Veel plezier alvast met de pc versie!

Binnen crews kun je overigens nog steeds vrijblijvend spelen. Speel ook telkens weer met verschillende mensen uit de crew, soms natuurlijk ook wel weer dezelfde, maar niet van te voren afgesproken ofzo.

Ik zet de playstation aan als ik zin heb en zie wel wie er online zijn. Afspraken maken kan handig zijn met de heists maar hoeft niet perse. Je hoeft ook niet verplicht de hele heist met hetzelfde team te doen, dus je kan altijd weer stoppen als je er genoeg van hebt.
Dat het met de Tweakers crew allemaal wel sociaal en los is heb ik begrepen.
Op het moment wisselt mijn stemming nogal snel, dus om dan afspraken te maken en niet te komen opdagen of wanneer je komt dan opeens geen zin meer hebben is ook niet het type dat ik wil zijn.
Krijg je toch al vlug een stempel opgedrukt. En ik ben me zeker dat er ook wel een Tweakers crew zal zijn voor de PC.

Waar ik zelf vooral moeite mee heb is dat mijn zicht komt en gaat, niet handig bij spelletjes in het algemeen.
En ik heb continu honger en dorst maar alles wat ik drink smaakt als afvalwater en alles wat ik eet smaakt alsof het een jaar over de datum is. Dat laatste komt vrij hard aan, 1st world problems noemen we het maar.

De graphic whores die ik ken komen gelukkig allemaal terug voor de PC versie en dan is het nog even afwachten of er nog nieuwe dingen komen of verbeteringen.

@Le Enfant!
Ik heb zelf het gevoel dat er wat problemen zijn met het hele matchmaking gebeuren, ik heb het gevoel dat er weinig vanzelf gebeurt op de achtergrond. Bij auto-invite word er een x aantal mensen uitgenodigd maar na die 1e uitnodiging gebeurt er vaak niets.
Als ik te lang moet wachten dan sluit ik de lobby en zet hem opnieuw op en heb dan opeens binnen 1min 3 andere mensen gevonden.

De lange laadtijden na de heist daar vraag ik me toch bij af of dit misschien deels een beperking is bij de consoles of zit het gewoon op de achtergrond niet goed.
Hoe dan ook het is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Ik weet niet of dit werkt maar vlakbij die motoren zit een garage Deze heb ik toevallig. Als ik daar mijn kurama parkeer, kunnen we dan niet allemaal daarnaartoe rijden en vervolgens in de Kurama verder? Of kun je tijdens een heist niet in je garage komen?

Alternatief is dat ik er naartoe rij (geen geldloper zijn is dan wel handig) en vervolgens de overigen oppik bij het motorenpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_Agent schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:50:
Ik weet niet of dit werkt maar vlakbij die motoren zit een garage Deze heb ik toevallig. Als ik daar mijn kurama parkeer, kunnen we dan niet allemaal daarnaartoe rijden en vervolgens in de Kurama verder? Of kun je tijdens een heist niet in je garage komen?

Alternatief is dat ik er naartoe rij (geen geldloper zijn is dan wel handig) en vervolgens de overigen oppik bij het motorenpunt.
Je kan gewoon je garage in tijdens een heist. Alleen kun je niet alle 4 in dezelfde auto is mij opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

The Outlaw schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:34:
[...]

Je kan gewoon je garage in tijdens een heist. Alleen kun je niet alle 4 in dezelfde auto is mij opgevallen.
Hoeveel kunnen er wel in dan? Alleen de eigenaar van de garage/auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_Agent schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Hoeveel kunnen er wel in dan? Alleen de eigenaar van de garage/auto?
Volgens mij lukt in een garage van een ander wel. Alleen kun je niet met alle 4 in een personal vehicle stappen. Of ze moeten dat gefixt hebben. Toen ik de Fleeca Bank Job deed heb ik mijn bepantserde Kuruma in een garage dichtbij de bank gezet. Maar zelfs met acces op iedereen konden ze er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tegen dat probleem liepen wij ook op toen we een kuruma wilden halen bij tinsel towers :P

Nu doen wij gewoon deze route

belangrijkste van die route is dat je bij elkaar blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benja_219
  • Laatst online: 04-10 15:05
Hoeveel Heists (onderverdeeld in kleinere missies) zijn er nu eigenlijk? En is het de bedoeling dat er ook nieuwe content bijkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koentjje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:13:
Hoeveel Heists (onderverdeeld in kleinere missies) zijn er nu eigenlijk? En is het de bedoeling dat er ook nieuwe content bijkomt?
Er zijn 5 Heists. De 1e Heists is er om je op weg te helpen en doe je met 2 man. De 4 anderen bestaan uit set up missies, waarbij je voertuigen, wapens etc moet stelen die je kan gebruikenin de uiteindelijke missie. Meestal zijn het 4 a 5 setup missies die je doet voor de uiteindelijke heist.

Rockstar heeft niets gezegd over het toevoegen van nieuwe Heists aan de game. Ik vermoed dat de focus nu is op het polishen van de PC versie van GTAV en de SP DLC waar we hopelijk meer van horen in de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 20:30
Ik kom er niet meer in online (PS4). hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Same here :(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren Pacific standard gedaan met een lvl 12 erbij :P mijn eerder genoemde route was geen succes, aangezien de lvl 12 te weinig armor, health en driving skill had om bij te blijven, hebben de helicopter geprobeerd.

Totale take was nog steeds 1.1 miljoen, heist leader en ik namen beide genoegen met 10% zodat de andere 2 mensen beide net iets meer dan 5 ton meenamen door hun 1st time bonus en de lvl 12 meteen een high end woning kon kopen ^^

Gezien het gemak van de heli getaway denk ik dat dat nu onze standaard manier wordt. Hoewel het nog steeds leuk is om verschillende dingen te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Die heli staat er dus nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die heli staat er alleen als er ook een politieheli achter jullie aanzit

Wij hadden ook een paar keer dat er geen heli stond, maar toen werden we ook niet achtervolgd door een politieheli.

Uiteindelijk hebben wij hem getriggerd door te zorgen dat er 2 man vooruit rijden op de motor en dan de andere 2 erachteraan. Politie heli's spawnen als er een gat onstaat tussen meerdere mensen tijdens de getaway. Dus desnoods een rondje rijden op de bike met een afstand tussen elkaar zodat er een heli verschijnt, Dan kan er 1 persoon naar politiebureau rijden om te kijken of die er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Of je pakt gewoon de armored van die er inmiddels weer lijkt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Armored van trigger je door of het alarm af te laten gaan, of gewoon met 2 man op 1 motor gaan zitten indien je het alarm niet af heb laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
Pyrone89 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:47:
Of je pakt gewoon de armored van die er inmiddels weer lijkt te staan.
nu weer wel? Hadden wij goed kunnen kunnen gebruiken.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Svennie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:51:
[...]

nu weer wel? Hadden wij goed kunnen kunnen gebruiken.
Idd, maarja, achteraf he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:52

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat lees ik nu.. De patch schijnt de grafische kwaliteit omlaag te hebben gebracht?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
De grafische kwaliteit is naar mijn mening zeker omlaag gegaan. Dit was het eerste wat me opviel toen ik in freemode terecht kwam. Ook zijn er alleen maar meer problemen bij gekomen ipv dat ze opgelost zijn.

Als je het spel opstart moet je weer alle instellingen goed gaan zetten. Helderheid, akkoord gaan met de servicevoorwaarden en nog andere dingetjes.
Ook veranderd het gezicht en de rest van het lichaam van mijn character na iedere missie. De ene keer ben ik een Chinees en de andere keer weer een Turk terwijl hij een Latino moet voorstellen.

Ik had ergens gelezen dat zwarte characters waren veranderd in blanke of andersom dus Rockstar is weer goed bezig. Misschien hebben ze een beetje te veel hooi op de vork genomen of ze zijn erg gierig met het perfectioneren van het spel.

Maar ik vind nog steeds niet dat ik moet klagen over het spel wat me al vanaf de allereerste dag in de greep houd. Ik zit niet voor niks op 32 dagen totale speeltijd haha. Als je er zo over nadenkt heb ik de laatste anderhalf jaar van mijn leven dus een hele maand GTA gespeeld. Ik snap ook totaal niet dat mensen GTA een kutspel kunnen vinden want alles wat je nodig hebt zit er in. Behalve voetballen dan maar daar hebben we FIFA voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Het bedrijfslied van Rockstar
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HTisMpC.jpg

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren kreeg ik weer een patch btw Vorige week al een van rond de 4gig en gisteren weer. Ben benieuwd

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[3/26/15] GTAV Title Update 1.23 (PS3/Xbox 360), 1.09 (PS4/Xbox One)

New Features / Updates

Changes have been made to the Matchmaking options and UI. This affects:
Heist Planning Board
A new option has been added to the Heist Planning Board that will allow you to press Left on the D-pad to quickly join a Heist as a crew member. You must have an active Heist in order to access this feature.
Heist Lobby
A “Matchmaking” option has been added to Heist lobbies that allows the Host to quickly change whether matchmaking is open or closed. When set to “Closed”, only invited players can connect with the Heist lobby. This option is “Closed” by default, which means only players you invite can join the session.
The “Client Invites” option has been reinstated for the host of the lobby that is “On” by default. This allows players that have joined the Heist to invite their friends. If you only want the host to be able to send invites, “Client Invites” should be set to “Off”.
Improvements to the “Auto-Invite” matchmaking option to help fill lobbies faster
Improvements to matchmaking for Heists to fill lobbies faster
Miscellaneous Fixes

Fixed a minor animation issue when throwing grenades while aiming on the PS4
Fixed an issue where the Bad Sport flag was not correctly being removed from certain players’ accounts
Fixed an issue where vehicle frames were not visually displaying damage correctly when heavily damaged
Fixed an issue where a black screen was appearing when PSN was down
Fixed an issue where the “Looking for job” display was being removed after accessing the Internet from the in-game phone, even though matchmaking was still in progress
Fixed an issue where the player could lose control of character after backing out of hacking the vault in one of the Heists
Fixed a rare issue where the player could get stuck on a cutscene if launching a certain Heist while in Ron’s Survival introduction
Fixed an issue where Criminal Mastermind progression was occasionally not tracking properly
Fixed an issue where players could spawn multiple parachutes
Fixed an issue with the time of day on one of the Heists
Fixed a possible crash when a One on One Deathmatch was initiated around the same time as a Heist invite
Fixed an issue where a Kraken could be replaced by a Dinghy after receiving a Title Update
Fixed an issue where a previous fix for character appearance changes was not applied correctly if the player was wearing a mask
Fixed a rare issue where players could get stuck on a black screen when trying to enter GTA Online
Fixed an issue where the objective could display incorrectly after evidence was picked up in one of the missions
Fixed a rare issue with lost player control after accepting cross-session invite
Fix for issue where some players were experiencing freezing when trying to use the in-game cell phone in Story Mode
Fixed miscellaneous recent exploits
Other minor fixes for GTA Online and Story Mode to improve general stability
Rockstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 15:51
Ja een mooie video waarin de verschillen tussen 1.00 en 1.08 getoond worden, echter hebben we gisteren 1.09 update gekregen. 8)7

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr_zippey schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:35:
[...]

Ja een mooie video waarin de verschillen tussen 1.00 en 1.08 getoond worden, echter hebben we gisteren 1.09 update gekregen. 8)7
Maar in de heist update zat al 'iets' wat naar mijn gevoel alles wat 'minder grafisch' maakte, op de XBO zag ik regelmatig raster-effecten (iets op afstand op lagere resolutie gooien) en je ziet bij bv vliegen door de bergen een veel lagere view-range.

Keerzijde, hogere en stabiele FPS, mijn idee vind ik het helemaal niet slecht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
Ik heb voor de lol eens een eigen Crew aangemaakt, en nu wil ik een crew emblem op mijn auto zetten, maar ingame geeft hij dan aan dat ik eerst level 10 binnen de crew moet zijn.. Geldt dat ook de crewleader??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-DUS- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:06:
Ik heb voor de lol eens een eigen Crew aangemaakt, en nu wil ik een crew emblem op mijn auto zetten, maar ingame geeft hij dan aan dat ik eerst level 10 binnen de crew moet zijn.. Geldt dat ook de crewleader??
Geen idee. Maar level 10 dat is 3 missies ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
-DUS- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:06:
Ik heb dat ook eens gedaan, maar dat verpestte wel mijn crew rank level van GOTP crew(dus niet level rank van m'n character), die werd gewoon mooi gereset en door een bug ofzo bleef die maar op level 0/1 hangen ofzo... Volgens R* social club ben ik voor de PS4 GOTP crew weer level 65 terwijl m'n character level 253 is.
mr_zippey schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:35:
[...]

Update 1.09 moet juist het grafische downgrade probleem hebben verholpen :) :+
http://www.pu.nl/artikele...ngepakt-in-nieuwe-update/

[ Voor 37% gewijzigd door falcon123 op 27-03-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Aangezien er ook een update is voor de xbox 360 hoopte ik die te mogen ontvangen, maar voorlopig krijg ik de update niet binnen... iemand anders wel?

Ook een vraag die ik heb:hoe kan je zien welke updat je hebt geinstalleerd in GTA op de xbox360?

[ Voor 25% gewijzigd door Ayrton op 27-03-2015 16:48 ]

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ayrton schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:22:
Aangezien er ook een update is voor de xbox 360 hoopte ik die te mogen ontvangen, maar voorlopig krijg ik de update niet binnen... iemand anders wel?

Ook een vraag die ik heb:hoe kan je zien welke updat je hebt geinstalleerd in GTA op de xbox360?
Als je gta opstart en dan volgens mij naar opties gaat, zou je daar ergens helemaal onderaan de patch versie moeten zien als goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Ik zal er denk ik overheen kijken, want wat ik ook doe, een patch versie zie ik niet.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:25
Wie o wie heeft er zin om rond een uur of 5, 6 een heist te doen op de XBOX One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:00
Is het trouwens de bedoeling dat er nog een online stockmarket komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ga om 21:00 de Humane Labs heist (finale) te spelen op Xbox One, is de eerste keer dat ik 'm host maar heb de heist al vaker gespeeld. Als er iemand mee wil doen hoor ik het graag. Heb weinig betrouwbare Xbox One GTA mensen in mijn lijst dus het zou erg helpen. KoningPieter bevrienden is handig als je mee wil doen!

Merk trouwens dat deelnemers aan een heist niet automatisch te horen zijn via headset, iemand een gouden tip om dat op te lossen? Buiten het toevoegen aan een party (wat mij op een of andere reden niet lukt zonder ook vrienden te worden, een behoefte die ik niet bij iedereen heb ;) ).

[ Voor 11% gewijzigd door Pietert op 29-03-2015 20:24 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Laatst online: 10-10 12:51
Weet iemand of er een manier is om een vehicle export voor Simeon te forceren of sneller te krijgen?
Elke dag krijg ik wel zo'n missie en vandaag zit ie in m'n daily challenges en krijg ik hem niet :-(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je krijgt hem eens in de 24 uur, dus een dag later op de tijd dat je de vorige hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 22:58

Zorian

What the fox?

Ligt de boel plat? Ik kan geen public sessions joinen (kom wel in een public session, maar de boel is altijd leeg), vrienden kunnen mij niet joinen (disabled terwijl dat niet zo is ingesteld bij mij) en ik kan niemand joinen (unable to connect to session / unable to obtain session details) en als ik een crewmember wil joinen is het van "failed to find a compatible GTA Online session containing friends/crew members".
Mission invites krijg ik wel, maar als ik ze accepteer is het altijd DIRECT "session is full", zelfs als het een sessie betreft van een vriend die hem net heeft gemaakt en verder nog leeg is.

Aan mijn kant zou het niet fout mogen zitten, ik kan wel een party joinen op de PS4 zelf, ik heb NAT1 en de poorten staan allemaal forwarded.

[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 29-03-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Werkt prima hier na xbox reboot, net de hele crew uitgenodigd op de xbone maar niemand heeft zin in de humane raids final heist
Zorian schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:31:
Ligt de boel plat? Ik kan geen public sessions joinen (kom wel in een public session, maar de boel is altijd leeg), vrienden kunnen mij niet joinen (disabled terwijl dat niet zo is ingesteld bij mij) en ik kan niemand joinen (unable to connect to session / unable to obtain session details) en als ik een crewmember wil joinen is het van "failed to find a compatible GTA Online session containing friends/crew members".
Mission invites krijg ik wel, maar als ik ze accepteer is het altijd DIRECT "session is full", zelfs als het een sessie betreft van een vriend die hem net heeft gemaakt en verder nog leeg is.

Aan mijn kant zou het niet fout mogen zitten, ik kan wel een party joinen op de PS4 zelf, ik heb NAT1 en de poorten staan allemaal forwarded.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Laatst online: 10-10 12:51
dutchgio schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:55:
Je krijgt hem eens in de 24 uur, dus een dag later op de tijd dat je de vorige hebt gedaan.
Misschien dat het in combinatie met zomertijd wat vreemd is uitgekomen. Het is dus beter om het niet meer zomaar te doen zodat je hem altijd hebt voor de challenges.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Ik deed zojuist de Prison Break heist, waar ik een paar gasten zat te irriteren die snel de pay-out op 10% zette vlak voor de timer af liep. Ik was Demolition in de Prison Break. Dus ik dacht, laat ik ze terug fucken en ik gooide C4 op die bus. Blijkt dat je die bus dus gewoon direct kunt slopen en helemaal niet ermee naar het vliegveld hoeft te rijden. Je kunt als demo ook vanaf die heuvel naast de prison een stuk of 10 guards snipen. Daar heb je alle tijd voor. Vervolgens ben ik de prison ook maar ingegaan met m'n personal vehicle. Blijkt dat je daar toch zeker 30 seconden kunt zijn. Ik kreeg een leave the area melding die dus uiteindleijk resulteerde in een failed mission, maar in principe kun je dus wel enige tijd naar binnen als demolition zijnde. Die missie kun je dus wellicht veel sneller doen als de demolition het prison team oppikt in een kuruma bijvoorbeeld. Lijkt me best leuk om eens te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan heb je alleen wel de piloot die de pineut is, met jets achter zich aan en geen demolition in een buzzard die ze neerhaalt. ;)
Dat van de bus scheelt wel, dan gooi je daar een sticky op en rij je vervolgens in je custom vehicle naar de buzzard toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Zorian schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:31:

Ik had net hetzelfde probleem en daar was een PS4 reboot de oplossing. Komt jouw PS uit rest mode? Misschien kan het daar aan liggen.

@topic, ze mogen echt eens die 'all in order' challenge' versoepelen en setup missies die je opnieuw speelt niet mee te laten tellen.
dutchgio schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:33:
Dan heb je alleen wel de piloot die de pineut is, met jets achter zich aan en geen demolition in een buzzard die ze neerhaalt. ;)
Dat van de bus scheelt wel, dan gooi je daar een sticky op en rij je vervolgens in je custom vehicle naar de buzzard toe.
Heel moeilijk is het niet om die jets te ontwijken. De AI is mentaal beperkt in die missie.

[ Voor 16% gewijzigd door Le Enfant! op 29-03-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

fdisk

XBL: fd1sk

Pietert schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:15:
Ga om 21:00 de Humane Labs heist (finale) te spelen op Xbox One, is de eerste keer dat ik 'm host maar heb de heist al vaker gespeeld. Als er iemand mee wil doen hoor ik het graag. Heb weinig betrouwbare Xbox One GTA mensen in mijn lijst dus het zou erg helpen. KoningPieter bevrienden is handig als je mee wil doen!

Merk trouwens dat deelnemers aan een heist niet automatisch te horen zijn via headset, iemand een gouden tip om dat op te lossen? Buiten het toevoegen aan een party (wat mij op een of andere reden niet lukt zonder ook vrienden te worden, een behoefte die ik niet bij iedereen heb ;) ).
Hi, misschien handig om eerst in een game sessie te joinen. Er zijn in de avond vaak meer mensen online dan er in een heist crew passen, we gaan meestal eerst in een sessie totdat we een groep van vier hebben die gaat heisten, soms hebben we zo twee of meer groepen en komen we erna weer bij elkaar in een crew sessie. Tussendoor en tijdens het wachten op het vullen van een groep worden er missies gedaan of aan de daily objectives gewerkt of wat iemand plots bedenkt. Als je eerst een van de anderen in een sessie joint om elkaar te leren kennen gaat het denk ik wat makkelijker omdat niet iedereen je naam zal herkennen bij een invite en er komen bij mij in ieder geval zo'n 80.000 invites op een avond binnen.

Probeer eens te zoeken naar een van de volgende crewmembers (commissioners en leader):
Pannekoek81
Deurdouwer
Fer Lets rock
fd1sk

en anders naar een van de lieutenants of representatives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat blijft die Congestion Charge toch een ruk race. Zeker met randoms én zeker met catch up aan. Maar gisteren even niet :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S7-UWCS7vIc]

Vanaf P20 beginnen en dan 200 meter voor het einde P1 pakken en winnen. Het moest zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
The Outlaw schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:41:
Wat blijft die Congestion Charge toch een ruk race. Zeker met randoms én zeker met catch up aan. Maar gisteren even niet :+

[video]

Vanaf P20 beginnen en dan 200 meter voor het einde P1 pakken en winnen. Het moest zo zijn.
Wat een chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benja_219
  • Laatst online: 04-10 15:05
The Outlaw schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:41:

Gaaf! Al heb ik dit toch vaker andersom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
Iemand anders die na de update niet meer online kan komen?
Pagina: 1 ... 111 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.