Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:30
The Outlaw schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:44:
[...]

Wellicht is hier een speler voor je:

[...]
Dat is me te serieus :p (no offence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:44
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Isane op 15-03-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:25:
[...]

lol... Ik speel nooit serieus, maar dood ga ik echt niet. Alleen door verdwaalde stikkies van mijn teamm8's hahaha.
Hoezo ga jij nooit dood vlieg dan even weg met die Hydra :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Dat Heists spelen is ook veel wachten zeg.
Je zit meer te wachten wegens de lange laadtijden dan dat je aan het spelen bent.
Daarnaast is spelen met randoms sowieso altijd maar afwachten..

Kortom, mijn ervaring ermee is nou niet echt positief.
En sommige Heist missies zijn best pittig is mijn ervaring (wel met randoms dus)

Ps3 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Vooral dat je precies 4 man moet hebben is erg irritant. Zeker als je wat later online komt heb je eigenlijk geen mogelijkheid meer om een crew samen te stellen. Randoms werkt gewoon niet, die verkloten de boel te vaak. Ben zelf ook niet meer verder gekomen dan heist 2 en heb nu wel effe genoeg van het rondkloten tot er iemand eindelijk weer online is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 22:34
Hydra gekocht na al mijn autos verkocht te hebben. Vet ding. Nieuwe update nu ineens. Benieuwd wat ze gaan patchen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 16:28

WoBBeL

*zwaai*

Ben nu al twee dagen aan het proberen heists af te ronden maar wat een drama. Lang wachten met laden, veel spelers die joinen naar je lobby en meteen verdwijnen. Veel mensen die halverwege de missie verdwijnen of compleet iets anders gaan doen. Erg jammer, had iets meer verwacht van deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
We zoeken nog 1 lid voor de heist 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 19:20
Hoyden schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:49:
Dat Heists spelen is ook veel wachten zeg.
Je zit meer te wachten wegens de lange laadtijden dan dat je aan het spelen bent.
Daarnaast is spelen met randoms sowieso altijd maar afwachten..

Kortom, mijn ervaring ermee is nou niet echt positief.
En sommige Heist missies zijn best pittig is mijn ervaring (wel met randoms dus)

Ps3 btw
Een tip ga in een invite only sessie en zet vanuit daar de heist op met 3 andere tweakers. Scheelt veel wachten aangezien je niet steeds naar een public sessie gaat. Vandaag ook gedaan met 3 medetweakers en dat ging echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Sir_Hendro schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:02:
Nieuwe update nu ineens. Benieuwd wat ze gaan patchen.
Wheel-glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gisteren nog aardig wat missies gespeeld en dan bij alle steeds de Hydra gebruikt. Mijn ervaring is dat het een onwijs cool ding is met slechts twee minpunten:

- In hover mode kun je met de guns de grond lastig bereiken of je moet behoorlijk laag vliegen. Het naar voren kiepen is erg lastig.
- Kan weinig hebben. Na een paar kogel hits gaat hij al roken. Lazer kan volgens mij meer verdragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-03-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xost schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:35:
Ben nu al twee dagen aan het proberen heists af te ronden maar wat een drama. Lang wachten met laden, veel spelers die joinen naar je lobby en meteen verdwijnen. Veel mensen die halverwege de missie verdwijnen of compleet iets anders gaan doen. Erg jammer, had iets meer verwacht van deze update.
Dat is nog wel de grootste irritatie met randoms, er zijn genoeg missies die je perfect zonder mic af kan, maar dan precies op het laatste moment gaan ze de game uit, einde missie.

Zo hadden we een bijna perfecte heist 5 run, 1 misser bij de tunnel maar nog steeds 950k cash bij ons, jump richting boot, ik ga die 3 ophalen, varen we terug.. poef '<geen idee> has left the game', krap 100 meter voor die marker :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Heb ze ook al regelmatig voorbij zien komen. Dus bij deze introduceer ik u de nieuwe klasse:

Heist troll
Afbeeldingslocatie: http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/356/f/3/joker_troll_by_geek_in_it-d2jh1ew.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cad-comic had een toepasselijke gemaakt vrijdag

http://cdn2.cad-comic.com/comics/cad-20150313-d5b97.png

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 10:00
Heists met random players heb ik nog niet geprobeerd. Denk ook niet dat ik dat ga doen. In ieder geval niet hosten. Je moet al mazzel hebben wil je 4 serieuze spelers bij elkaar krijgen denk ik.
Tot zover alleen met crew members gespeeld en veel fun gehad. Ik ben dan ook blij met deze update.

Afbeeldingslocatie: http://www.sherv.net/cm/emoticons/guns/gangster-shooting.gif

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:34
Maverick! schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:23:
Heists met random players heb ik nog niet geprobeerd. Denk ook niet dat ik dat ga doen. In ieder geval niet hosten.
Gisteravond pas m'n eerste Heist gejoined (weinig tijd om te gamen :( ) met wat random volk en die zowaar bij de derde poging gehaald. Het kán wel.. soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik merk vooral dat het juist de low levels zijn die de heists verneuken. Aangezien ze geen degelijke wapens en ervaring hebben verlaten ze halverwege vaak de heist. Over het algemeen had ik weinig problemen met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Sir_Hendro schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:51:
Ik merk vooral dat het juist de low levels zijn die de heists verneuken. Aangezien ze geen degelijke wapens en ervaring hebben verlaten ze halverwege vaak de heist. Over het algemeen had ik weinig problemen met randoms.
Het irritante aan het verlaten is dat je vervolgens allemaal naar freemode gaat ipv een lobby met zijn 3en waar je nieuwe personen kan uitnodigen.

Ik heb een keer meegemaakt dat een level 100+ de boel probeerde te saboteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:59:
[...]

Het irritante aan het verlaten is dat je vervolgens allemaal naar freemode gaat ipv een lobby met zijn 3en waar je nieuwe personen kan uitnodigen.

Ik heb een keer meegemaakt dat een level 100+ de boel probeerde te saboteren.
Dit vind ik nog wel het grootste probleem, terug naar freemode na elke setup. Heb je een leuke random, kans is groot dat je na een setup er niet meer inkomt, als die persoon meteen weer random en last heist invites gaat sturen. Maar ook met parties wil dit nog wel eens fout gaan, disconnect, weer in random lobby komen (dus 10x langere wachttijden), waarom konden ze binnen parties niet gewoon net als race-lists je direct doorslingeren naar de volgende setup?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
Het invite systeem moet hoognodig ook op de schop. Zelden gebeurt het dat het systeem ook zoekt bij de andere players en al zeker niet in de lobby van de player. Ik kwam bijvoorbeeld van een lobby met meer dan 20 spelers en er werd geen enkele player uitgenodigd van de lobby. Ook vind ik het vreemd dat er maar zo weinig mensen worden uitgenodigd op piekmomenten. Het zou beter zijn als het systeem wordt uitgebreid naar alle lobby's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat ook ruk is dat je soms invites krijgt voor een missie of heist, deze wil je joinen en krijg je de melding dat de sessie vol zit. Volgens wordt je van de huidige sessie verwijderd en ga je een andere sessie joinen om verder te free roamen want ontzettend veel tijd kost. Eigenlijk moet het systeem gewoon eerst kijken of er nog plek is en daarna pas verbinden. Dit werkt gewoon echt klote.

Het mooiste is gewoon een soort lijst met games die je kun joinen zoals je dat bij de meeste games kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 20:54
En het is jammer dat je alleen progress maakt als jezelf host bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

t mac schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:46:
En het is jammer dat je alleen progress maakt als jezelf host bent.
Als je alle eindheists gedaan hebt (ongeacht of je heist leader bent of niet, dan unlock je alle heists op je eigen heistboard :)

heb zelf alleen de eerste 2 heists gehost, maar wel alle heists gedaan, van de laatste heist niet eens alle prep missies, maar ik kan ze nu wel allemaal starten vanaf mijn heistboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren GTA online heist gedaan en nu ging het allemaal vlotjes, maar 1 keer lukte het niet om iemand uit te nodigen waardoor dat even opnieuw moest maar verder verliep alles zonder problemen.

Wat wel jammer is, na zo'n missie wil je snel weer door....maar dat laden na een missie duurt zoooo lang....je zou eigenlijk een optie moeten hebben om aan te geven net zoals een quick restart van een missie, als je dood bent, om een start te doen van de volgende heist missie met dezelfde spelers...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:53
Als je voor aanvang met zijn vieren in een invite only gaat zal het allemaal een stuk sneller gaan.

Iets anders: als je de iFruit app gebruikt om nummerplaten te veranderen moet je niet vergeten om je platform van PS3 naar PS4 te veranderen. Ik zag mijn nieuwe plaat steeds niet in game en mijn oude auto's stonden er nog in. :P

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/WhGQt4jA6ESIp2O1np-y_w_0_0.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 17-03-2015 09:20 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Waarom bestaat het bad sport systeem nog steeds?

- Persoon op straat doden = ok.
- Persoon in zijn auto doden met geweer = ok.
- Persoon in zijn auto opblazen = niet ok.

Of beter gezegd, laat ze twee servers hoste waarmee ik niet een normale en een bad sport lobby maar een cold en een hot server zoals G-Rating Cold en Hot. Dat betekend bij een cold server kunnen spelers elkaar helemaal niet meer killen en bij de hot server wel, maar dan ook met alles dus inclusief explosives. Dan mag de speler zelf bepalen of hij de rustige cold server wil joinen of lekker knallen in de hot server.

[ Voor 49% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-03-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 20:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Sir_Hendro schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:32:
Waarom bestaat het bad sport systeem nog steeds?

- Persoon op straat doden = ok.
- Persoon in zijn auto doden met geweer = ok.
- Persoon in zijn auto opblazen = niet ok.

Of beter gezegd, laat ze twee servers hoste waarmee ik niet een normale en een bad sport lobby maar een cold en een hot server zoals G-Rating Cold en Hot. Dat betekend bij een cold server kunnen spelers elkaar helemaal niet meer killen en bij de hot server wel, maar dan ook met alles dus inclusief explosives. Dan mag de speler zelf bepalen of hij de rustige cold server wil joinen of lekker knallen in de hot server.
Het is GTA toch!?! De charme van public freemode is dat je nooit veilig bent. Als je alleen maar veilig in Freemode wil zitten start je lekker een Solo sessie op ofzo.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:16:
[...]

Het is GTA toch!?! De charme van public freemode is dat je nooit veilig bent. Als je alleen maar veilig in Freemode wil zitten start je lekker een Solo sessie op ofzo.
Ja precies dat vind ik ook. Daarom haat ik dat bad sport gelul. Ik wil gewoon lekker rond knallen met helicopters en straaljagers zonder me zorgen te maken dat ik niet teveel auto's van mede spelers kapot maak.

Momenteel kan je dat alleen eindeloos doen met een KKK hoedje op. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-03-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik zie dat je de Hydra kunt kopen voor 3 M, maar is er een minimum rank/level?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:49
Waarom zie ik ineens zoveel mensen met zo'n rebel (jeep achtig) ding LSC in rijden om daarna weg te lopen (verkocht denk ik dan) en binnen een minuut hetzelfde weer te doen. Kan toch niet?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Sir_Hendro schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:25:
[...]

Ja precies dat vind ik ook. Daarom haat ik dat bad sport gelul. Ik wil gewoon lekker rond knallen met helicopters en straaljagers zonder me zorgen te maken dat ik niet teveel auto's van mede spelers kapot maak.

Momenteel kan je dat alleen eindeloos doen met een KKK hoedje op. :/
Ik blaas regelmatig auto's op. Ook van mede crewgenoten (voornamelijk ene VuileHarrie). Krijg ook regelmatig die badsport mededeling maar ik heb nog nooit een Dunce hoedje op hoeven zetten. Ik zou me daar dus niet al te druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Ik blaas regelmatig auto's op. Ook van mede crewgenoten (voornamelijk ene VuileHarrie). Krijg ook regelmatig die badsport mededeling maar ik heb nog nooit een Dunce hoedje op hoeven zetten. Ik zou me daar dus niet al te druk om maken.
Punt blijft dat je een soort opbouwende melding krijgt zoals:

Bad sport, you must pay the Insurance!
Bad sport, change your behaviour or else...

Volgens mij als je de melding 'or else' te vaak krijgt ga je er toch dat hoedje krijgen ben ik bang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:38:
Waarom zie ik ineens zoveel mensen met zo'n rebel (jeep achtig) ding LSC in rijden om daarna weg te lopen (verkocht denk ik dan) en binnen een minuut hetzelfde weer te doen. Kan toch niet?
Zeker kan dat wel. Maar dat mag hier niet besproken worden. Met Google vind je het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Zeker kan dat wel. Maar dat mag hier niet besproken worden. Met Google vind je het wel. :P
Lol die kende ik nog niet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Sir_Hendro schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Punt blijft dat je een soort opbouwende melding krijgt zoals:

Volgens mij als je de melding 'or else' te vaak krijgt ga je er toch dat hoedje krijgen ben ik bang :X
Denk dat zolang je onder de 50 blijft per sessie dat het reuze meevalt
http://gtaforums.com/topic/770198-question-about-bad-sport/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Zelfde melding krijg je als je middenin een playlist vertrekt volgens mij.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Volgens mij mochten de glitches juist hier wel en in het tweakscrewtopic niet :P
Maar anyway, hier is een goede bron http://reddit.com/r/GTAglitches

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/jru01hwzmynqjhm/2015-03-17_11-13-50.png?dl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, wat slecht van mij |:(

Anway, we kunnen nu mailen in GTA Online :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/meDLZDKh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:13:
[...]

Volgens mij mochten de glitches juist hier wel en in het tweakscrewtopic niet :P
Maar anyway, hier is een goede bron http://reddit.com/r/GTAglitches
Ja dat dacht ik ook. Vandaar dat ik het hier vroeg. Volgens mij was dat eerst ook zo maar is de topic warning later aangepast. Best wel jammer want een plek op got om de glitches te bespreken lijkt me wel handig.

Het zal wel komen omdat ik zo'n simpele ziel ben maar zelfs na de walkthroughs op reddit lukt het mij niet. Misschien is het allemaal gepatched met de heists update oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig? :/ Spel misbruiken op een manier dat niet bedoelt is, is handig? Zal een reden zijn dat het op tweakscrew al niet mag, waarom T.net dan opeens wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:28:
[...]

Ja dat dacht ik ook. Vandaar dat ik het hier vroeg. Volgens mij was dat eerst ook zo maar is de topic warning later aangepast. Best wel jammer want een plek op got om de glitches te bespreken lijkt me wel handig.

Het zal wel komen omdat ik zo'n simpele ziel ben maar zelfs na de walkthroughs op reddit lukt het mij niet. Misschien is het allemaal gepatched met de heists update oid.
Precies, want onderaan het tweakscrewtopic staat "Glitches en andere niet crew gerelateerde zaken kunnen besproken worden in het GTA V Online topic."

Er zijn wel andere plekken die de crew heeft gecreëerd waar het wel mag en gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SinergyX schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:36:
Handig? :/ Spel misbruiken op een manier dat niet bedoelt is, is handig? Zal een reden zijn dat het op tweakscrew al niet mag, waarom T.net dan opeens wel?
Je hebt wel een punt maar het bespreken van glitches lijkt mij een grijs gebied terwijl bijvoorbeeld het daadwerkelijke game hacken bespreken imho echt niet is toegestaan.

@kju ja heb ik gevonden maar het blijft ingewikkelde materie voor mij. ;) Ik zal eerst even wat heists proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt mij verder ook niet uit hoor. Ik ben geen voorstander van glitchen (ook al doe ik het soms ook wel), althans niet in GTA Online en zeker niet voor beginners. Maar je vroeg het dus vandaar de link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Is er ergens een lijstje met unlocks en online rank? Met de nieuwe heists zijn er volgens mij best veel bijgekomen geloof ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:28:
Is er ergens een lijstje met unlocks en online rank? Met de nieuwe heists zijn er volgens mij best veel bijgekomen geloof ik.
Alstu http://gtaforums.com/topi...-walkthrough-and-rewards/. Zitten geen rank locks bij. De voertuigen speel je vrij als je de setups en finales hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:41:
[...]

Alstu http://gtaforums.com/topi...-walkthrough-and-rewards/. Zitten geen rank locks bij. De voertuigen speel je vrij als je de setups en finales hebt gedaan.
thx, met deze erbij ben ik dan compleet:
http://uk.ign.com/wikis/g...f_GTA_Online_Rank_Unlocks

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:38:
Omdat die mensen zo dom zijn om dat niet in een private match te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bokkie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:57:
[...]

Omdat die mensen zo dom zijn om dat niet in een private match te doen :P
Ja ben ik achter gekomen ja. :p Het is wel leuk om hen dan wat te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:17:
[...]

Ja ben ik achter gekomen ja. :p Het is wel leuk om hen dan wat te trollen.
Lang leve de proxies voor de schuifdeur, of snipen en 5k vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Ik hoop dat de laad tijden bij de PC versie flink minder zullen zijn.
Want af en toe zijn deze zo irritant lang.

Of je joined een pub en krijgt dan na het laden de boodschap dat deze vol zit en dan krijg je dus weer een laadscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:56
Ik ben opzoek naar 1 persoon om Heists te doen met 2 andere vrienden van mij! Graag een serieus persoon die ook serieus heists wilt doen. We zijn nu bij de 2de heist Prison Break. Ben je geinteresseerd? stuur even een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkylerNL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:20:
Ik ben opzoek naar 1 persoon om Heists te doen met 2 andere vrienden van mij! Graag een serieus persoon die ook serieus heists wilt doen. We zijn nu bij de 2de heist Prison Break. Ben je geinteresseerd? stuur even een PM.
Console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:56
Ja opzich handig haha voor Xbox 360. Voor vanavond heb ik genoeg mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:17:
Ik hoop dat de laad tijden bij de PC versie flink minder zullen zijn.
Want af en toe zijn deze zo irritant lang.

Of je joined een pub en krijgt dan na het laden de boodschap dat deze vol zit en dan krijg je dus weer een laadscherm.
Het laden is 99% afhankelijk van de sessie, bij een public sessie maak jij verbinding met elke individuele speler en dit kan soms belachelijk lang duren. Zit je in een private of crew only gaat het an sich bijzonder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Leuk, leuk leuk, count me in... :D

PS4 Invite request verstuurd -> PSN en SocialClub: Sleurhutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleurhutje schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:20:
Leuk, leuk leuk, count me in... :D

PS4 Invite request verstuurd -> PSN en SocialClub: Sleurhutje
Welkom Sleurhutje. Wat een naam :P :+ Mocht je willen afspreken om de Heists te willen doen, of gewoon random wat kloten kun je altijd een bericht hier achterlaten op de crewwebsite.

Binnenkort zullen we weer overgaan tot de orde van de dag met betrekking tot racen, TDM'en en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zat net even op de PS3 te spelen en toen waren een paar kinderen ruzie aan het maken.
Heb ik iets gemist of is vogelzaad tegenwoordig een scheldwoord?

Vanwege hun ruzie was het wel lekker eenvoudig ze af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ik ben er -zoals zovelen in GTA Online- even een jaartje tussenuit geweest, er is in de tussentijd veel veranderd zie ik al. Ik heb voorheen ook flink geglitched (voertuigen de garage in, duplicaten, auto's verkopen voor geld glitch) dus ik was bij inloggen al m'n geld en voertuigen in m'n garage kwijt.
Ik heb wel nog steeds m'n appartement, lvl 60RP en al m'n wapens+unlocks.
Ik moet dus eigenlijk weer van voren af aan beginnen behalve dat ik al een soort van voorsprong heb

Nu wat vraagjes van mijn kant: ik zie dat je nu ook een garage erbij kan aanschaffen, iemand nog tips voor een goeie extra garage qua ligging? (bijvoorbeeld vlakbij een ammunation + paintshop

Verder had ik voor alle type races de snelste vehicles + upgrades aangezien je anders sowieso altijd verliest bij custom races, heeft iemand een lijstje met de beste auto's/motoren per class? kom verschillende lijstjes tegen op internet, vooral uit 2013 maar daarin zitten niet de nieuwe auto's, zijn er nieuwere auto's die beter zijn voor een bepaalde class?

bij voorbaat dank ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gise op 20-03-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Beste auto / motor:

Super: Zentorno
Sports: Masacro Racer
Classic Sport: Monroe
Sedan: Shafter
Offroad: Sanchez2
Compact: Blista
Bike: Akuma
Heli: Buzzard
Jet: Hydra (Lazer is bijna even snel)

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-03-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:43:
Beste auto / motor:

Oké, top! dus de Zentorno is sneller dan de Entity XF en Adder welke ik in vele oude lijstjes tegenkwam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Zentorno is de beste allround Super. Adder heeft hogere topsnelheid maar is een tank in de bochten. Entity ligt lekkerder op de weg volgens sommige maar is gewoonweg trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:43:
Beste auto / motor:

De heli loopt nog een discussie mbt de Swift, er zijn diverse mensen die toch sneller zijn met die heli tov Frogger en de Buzzard, is alleen door z'n grootte wat logger te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat is een beetje hetzelfde als met de Zentorno en de Adder.
De Adder heeft een hogere topsnelheid, maar is niet sneller doordat je niet aan 1 stuk door rechtdoor rijdt.
Me vliegen wellicht meer, maar denk dat je met een buzzard alsnog voordeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Die Hakuchou is op z'n achterwiel veruit de snelste motor uit het spel, voor de snelwegraces versla je die Bati en Akuma met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gelukkig bestaan er geen saaie drag races waar je alleen maar 'immer gerade aus' moet rijden. De Akuma is heel snel, heeft dikke acceleratie en na de Sanchez de beste offroad mogelijkheden waardoor het de beste all round bike is.

- All round winner is Akuma.
- Rechte lijn rijden Hakuchou gevolgd door Bati en tot slot Akuma.

Ofwel, de Hakuchou is de Adder onder de motorbikes. :)

Het is ook niet voor niets dat meestal de Akuma rijders eerste worden en soms een Bati rijder er ook wel eens in slaagt. De Hakuchou zie ik zelde in de top verschijnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-03-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:18

SuBBaSS

-has Ryzen

Sir_Hendro schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:20:
Gelukkig bestaan er geen saaie drag races waar je alleen maar 'immer gerade aus' moet rijden. De Akuma is heel snel, heeft dikke acceleratie en na de Sanchez de beste offroad mogelijkheden waardoor het de beste all round bike is.

- All round winner is Akuma.
- Rechte lijn rijden Hakuchou gevolgd door Bati en tot slot Akuma.

Het is ook niet voor niets dat meestal de Akuma rijders eerste worden en soms een Bati rijder er ook wel eens in slaagt. De Hakuchou zie ik zelde in de top verschijnen.
En hoe verhoudt de Nemesis zich volgens jou tot de Akuma?
Dat ding wil ook best vooruit en handelt scherp. En het is net zo lekker backflips maken met dat ding als de Akuma. 8) Hij staat ook "hoger op z'n poten" dan de Akuma maar gaat ook gewoon strak de bocht door. Heeft naar mijn idee maar weinig invloed op rijgedrag (behalve een grotere draaicirkel).
Heb er vooral mee in freemode gereden trouwens, races nog niet zoveel gedaan ermee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Geen ervaring met de Nemesis. Was ooit begonnen met de Bati maar al gauw gewisseld naar een Akuma. Sindsdien geen race verloren mits ik niet zelf iets verpruts of door andere wordt gebeukt. Ook bij voorkeur catch up en slipstream uit. Dan staat eer meestal niks meer in de weg om een race succesvol te winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
[b][message=43934424,noline]
Klopt. Alleen het snelheidsverschil tussen de Adder en de Zentorno is naar mijn idee kleiner dan het verschil tussen een Hakuchou op z'n achterwiel en een Akuma/Bati (op z'n achterwiel). Het voordeel van de Hakuchou is dat die oneindig op z'n achterwiel kan rijden, waar de Bati en Akuma altijd weer aan de grond komen na verloop van tijd.
Als je met 2 wielen aan de grond rijdt is de Hakuchou dan weer slomer dan de Bati. Je moet dus wel zonder te slingeren op je achterwiel kunnen rijden om maximaal voordeel te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Nou succes om op een wheelie een hele race af te leggen met veel scherpe bochten ect. Dat is gewoon niet te doen denk ik. Volgens mij loop je dan meer te klooie dan dat je goed kan racen met zo een ding. Maar wellicht dat zo een super Aziaat dat wel kan. Die kunnen namelijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Ik heb het toch over races op de snelweg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mja, je kunt hem dan opzich als tweede bike in je garage zetten en als de race dan plaats vind op de luchthaven of op de snelweg kun je hem nemen en voor de ovrige banen de Akuma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Nu online
Ik heb een PS4 en ik zoek nog mensen die mensen nodig hebben voor een Heist. Iemand die mij nodig heeft? :p

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als jullie de heist finale puggen, wat voor percentage geven jullie aan de andere heisters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Als hoster krijg je zelf niks voor de setup stappen, terwijl de rest daar wel al geld krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de hele setups ook doorloopt, vind ik vaak een 40/20/20/20 ook best. Je krijgt al ~25k per setup, leader zit dan nog steeds in verlies, die ton extra voor hem vind ik dan geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gise schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:35:
[...]

Als hoster krijg je zelf niks voor de setup stappen, terwijl de rest daar wel al geld krijgt
Weet ik. Maar ik zit zelf op 9 miljoen. Dus geld is geen issue voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
The Outlaw schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:40:
[...]

Aha, dan is het ander verhaal ja. ik zit op 7 ton en 1 auto in de garage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
The Outlaw schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:40:
[...]

Dan 10/30/30/30 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

Misschien dat iemand hier interesse heeft. Ik ben met 2 anderen van plan om vanaf vanavond (uurtje of 19:30) alle heists te doorlopen. We willen het graag dit weekend afronden, vanavond en morgenavond tot in de late uurtjes, eventueel de zondag erbij. We zoeken iemand die dit weekend in de avond en late uurtjes, geen plannen heeft.

We willen in ieder geval alle heists in de juiste volgorde spelen met dezelfde personen (2 miljoen bonus). Natuurlijk gaan we gelijk proberen de challenge voor het niet dood gaan op hard mode erbij te pakken (10 miljoen bonus). Dus we gaan zo voorzichtig mogelijk spelen, en het draait absoluut niet om snel zijn. Mocht er iemand dood gaan, dan gaan we gewoon verder. Zelf hebben we alle 3 meerdere keren alle heists gedaan, en zou het fijn zijn als er iemand mee wil doen die in ieder geval 1 keer alles heeft doorlopen. Dit kan veel tijd schelen, alleen al vanwege de tripskip optie.

Wij spelen op de Xbox One, mocht je interesse hebben, stuur me een berichtje of reageer hier. Mijn gamertag is IceDFire.

Cuts worden gewoon 25% gesplit over 4 spelers.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou wel willen joinen, ik heb alleen morgenavond een verjaardag dus valt er al flink wat af qua tijd. Kan daarna wel weer vervolgens, heb ik in ieder geval al alles vrijgespeeld en gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik krijg meestal ook 20 of 25 maar ik zat gisteren in een heists waar de split vrij gaar was.

75/15/5/5

De gast die 15 kreeg had ook nog een vrij eenvoudige job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:59:
Ik krijg meestal ook 20 of 25 maar ik zat gisteren in een heists waar de split vrij gaar was.

75/15/5/5

De gast die 15 kreeg had ook nog een vrij eenvoudige job.
Als 5%-er zou ik persoonlijk afhaken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
gise schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Gewoon niet op ready drukken tot ze het veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Met 40/20/20/20 maakt de leader een klein beetje verlies, met 55/15/15/15 een beetje winst. Bij de eerste optie maakt hij echter minder verlies dan dat hij bij de laatste optie aan winst maakt, dus het meest eerlijke lijkt me 40/20/20/20. (heb dit berekend op basis van the Humane Labs Heist met alles op Hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Hoe zit het trouwens met die 250K challanges, zijn die door R* gepatched zodat je nu 250K verliest?! :+
Kom toch echt onder die tijd, geeft winnaar aan maar aan het einde ineeens loser en raak je dan mooi 250K kwijt ;w

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 20-03-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:25:
Hoe zit het trouwens met die 250K challanges, zijn die door R* gepatched zodat je nu 250K verliest?! :+
Kom toch echt onder die tijd, maar aan het einde raak je dan mooi 250K kwijt
Iemand had de theorie (die lijkt te kloppen icm mijn idee), als R* deze verwijderd nog voor jij de race start (dus nog bij speler invite zit), je dus een -250K gaat krijgen, ben je al aan het racen dan lijkt het gewoon goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Oh lekker dan, vandaar dus.. ;)
Ze zullen nu wel actief aan het monitoren zijn dan, gisteren kon ik ze gewoon doen.
Challanges die '250K' heten dus sowieso maar even skippen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gise schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Ook gedaan en ben het al diverse keren tegengekomen.
Wat ik dan pas echt raar vind is hoe snel de andere mensen die 5% krijgen op Ready clicken.

Net nog een heist van begin van aan gedaan met een gast. Bij de finale geeft hij de andere 2 5% en mij 15% (als beloning voor mijn werk neem ik aan).
Nadat hij het niet wilde aanpassen ben ik maar weg gegaan.

Ja je kunt zeggen dat je het voor je plezier doet of voor de xp etc maar zo nodig heb ik het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

Shoarma kip schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:51:
Misschien dat iemand hier interesse heeft. Ik ben met 2 anderen van plan om vanaf vanavond (uurtje of 19:30) alle heists te doorlopen. We willen het graag dit weekend afronden, vanavond en morgenavond tot in de late uurtjes, eventueel de zondag erbij. We zoeken iemand die dit weekend in de avond en late uurtjes, geen plannen heeft.

We willen in ieder geval alle heists in de juiste volgorde spelen met dezelfde personen (2 miljoen bonus). Natuurlijk gaan we gelijk proberen de challenge voor het niet dood gaan op hard mode erbij te pakken (10 miljoen bonus). Dus we gaan zo voorzichtig mogelijk spelen, en het draait absoluut niet om snel zijn. Mocht er iemand dood gaan, dan gaan we gewoon verder. Zelf hebben we alle 3 meerdere keren alle heists gedaan, en zou het fijn zijn als er iemand mee wil doen die in ieder geval 1 keer alles heeft doorlopen. Dit kan veel tijd schelen, alleen al vanwege de tripskip optie.

Wij spelen op de Xbox One, mocht je interesse hebben, stuur me een berichtje of reageer hier. Mijn gamertag is IceDFire.

Cuts worden gewoon 25% gesplit over 4 spelers.
Helaas is het er gisteren niet van gekomen. Mocht er iemand interesse hebben om vanavond samen met ons te beginnen en het morgen af te maken, laat het me maar horen. In totaal zijn we zouden we zo'n 6 uur bezig moeten zijn.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Shoarma kip schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:44:
[...]

Helaas is het er gisteren niet van gekomen. Mocht er iemand interesse hebben om vanavond samen met ons te beginnen en het morgen af te maken, laat het me maar horen. In totaal zijn we zouden we zo'n 6 uur bezig moeten zijn.
PS3 of PS4?

Edit: nevermind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
En hier een goede exacte uitleg om de Pacific Standard Job het beste te doen van het GTA forums.

1. Have the heist leader set the clothing selection to saved outfits and make sure that EVERYONE is wearing a heavy combat outfit.
2. As soon as you go in the bank, crowd control starts killing hostages so that the alarm is sounded.
3. When exiting the bank, crowd control goes out first and clears a path for the 2 players that are holding the money.
4. Once you're at the bikes, drive 2 blocks east and you will see a road block with a riot van instead of a police car since you sounded the alarm.
5. Have the players holding the money ride in the back while crowd control drives/shoots. Make sure that the driver holds X to duck while driving.
6. Drive 1 block south and then head west until you reach the highway.
7. Take the first dirt road to your left as soon as you exit the Fort Zancudo tunnel before crossing the river bridge.
8. Turn left when the dirt road forks under the bridge.
9. Everyone jumps safely into the dinghy with minimal money lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Alleen die riot van staat er niet meer volgens mij. Vrijdag was ie in ieder geval weg (er stond ook geen chopper op het politie bureau). Misschien een patch van Rockstar of gewoon bad luck?

Op zich kun je prima ontsnappen met die bikes, of met een standaard politie auto of wat anders. Zolang je maar samenwerkt. Ik heb zelf een aantal keer die heist gespeeld in een sessie met 1 random, en dat is genoeg om constant te failen bij het onstappen. Als er 1 is die niet luisterd en de Lester route volgt dan ben je screwed. Vanwege die heists zijn er ook weer tal van mensen terug gekeerd naar GTA, die de kaart totaal niet kennen. Die raken dan weer verdwaald in de bergen enzo. Dat schiet allemaal lekker op :/
Pagina: 1 ... 110 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.