Science is stranger than fiction
Dus ze laat je ook nog vroeg opstaan?Sipio schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:59:
Heb niet zoveel tijd om te gamen als ik zou willen (ik mag niet door de headset lullen van vriendin als ze thuis is) en om toch wat centen te verdienen was het ideaal om s'morgens voor het werk even 2 dubsta's te verkopen.
Jammer dat ze nu niet meer spawnen, hopen dat er idd mischien een nieuwe locatie bekend wordt, leveren nu ruim 50.000 op (heb er nog 1)
[ Voor 85% gewijzigd door Kju op 11-03-2015 19:07 ]
PSN: Kjujay
Haha nee daar koos ik zelf voor, 2 x 27050 voordat ik naar het werk vertrok was te aantrekkelijk geworden en bij een invite online sessie hoef ik niet te pratenDus ze laat je ook nog vroeg opstaan?
Stemmetje van Cara van NonstopFM erbij ,heerlijk
Blijf voortaan weer iets langer liggen tenzij er een nieuwe Dubsta Locatie wordt ontdekt natuurlijk
*Die 27050 had volgens mij nog anders kunnen wezen met bepaalde trucjes maar o.k
[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 11-03-2015 20:48 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Dit,Heb het echt maar heel even kunnen testen maar dat idee had ik ook, hopelijk is het echt zo want dat was echt storend imo.The_Worst schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:52:
Heb het idee dat het spel een stuk soepeler loopt op de PS4. Als je nu met volle snelheid door de stad crossed dan blijft deze soepel en niet zo schokkerig meer.
Kan dit steeds achter elkaar dan?Quido schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:01:
Nieuwe manier van geld verdienen : Rusty rebel kopen, naar off-road banden gaan, daar de 2de in de lijst kopen voor 5k, dan sad trombone kopen voor 26k alleen zul je zien dat er niks van je geld afgaat. En dan de auto verkopen voor 42k+
Anders zijn er momenteel 2 makkelijkere opties:
Een gang Tornado levert standaard 43K op.
De getunede Sentinel XS levert ook 43K op.
Owja, wie weet trouwens dit:
Gisteren voor de eerste keer gebeld door Lester voor die "oefen Heist". Dus naar zijn huis gereden en mee gepraat. Alleen...nu word ik niet voor een tweede keer gebeld om de Heist ook echt te kunnen doen. Doe ik iets verkeerd? Of belt die Lester nog een keer?
Wat wel zo is, toen ik voor de eerste keer naar zijn huis gegaan ben, ben ik daarna een andere Heist gaan doen via een invite die ik kreeg. Zou dit de reden zijn dat ik nu de Lester heist niet meer kan doen?
PSN: Maichel
Auto's die je koopt kan je toch sowieso altijd gewoon "achter elkaar" inleveren? Ik dacht dat die tijdslimiet alleen gelde voor gestolen auto's maar ik kan me vergissen hoor.Pannekoek81 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:26:
[...]
Kan dit steeds achter elkaar dan?
Dat dacht ik ook, moet volgens mij ook wel zo werken, maar het is weleens mis gegaan bij mij. Wilde ik een gekochte auto verkopen, kreeg het op dat moment niet voor elkaar.Maichel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:20:
[...]
Auto's die je koopt kan je toch sowieso altijd gewoon "achter elkaar" inleveren? Ik dacht dat die tijdslimiet alleen gelde voor gestolen auto's maar ik kan me vergissen hoor.
Voor de 1e heist krijg je eerst de uitnodiging van Lester om naar zijn kantoor te komen. Erna wordt je nog een keer gebeld en dan moet je naar je eigen huis om te beginnen met de heist. Je huis veranderd op de map in een groen huisje.
Thanks! Ik zal eens kijken of mn huisje groen is geworden, niet dat ik me kan herinneren iig. Anyway, ik dacht zelf dat ik die niet meer kon triggeren omdat er zoveel uur tussen de Heists moeten zitten? Die ene die ik joinde is natuurlijk een andere als de oefen-missie, dus maybe daarom dat die niet verder ging ofzo.Pannekoek81 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:26:
[...]
Voor de 1e heist krijg je eerst de uitnodiging van Lester om naar zijn kantoor te komen. Erna wordt je nog een keer gebeld en dan moet je naar je eigen huis om te beginnen met de heist. Je huis veranderd op de map in een groen huisje.
Anyway, zal vanavond eens kijken. Thanks!
Dit kan steeds achter elkaar idd, zonder dat je hoeft te wachten.Pannekoek81 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:26:
[...]
Nee, dezeSinergyX schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Dat zijn die 'pimpbakken' in de buurt van Franklin, die gangs hebben eigen kleurtje soort auto.
Die a-team bus, ik neem aan dat ze deze bedoelen?
http://i.ytimg.com/vi/K7paNBlBmMM/maxresdefault.jpg
Anders de Insurgent?
https://www.youtube.com/watch?v=wdOJL4Oh7bE
Dat is de Lost MC wagen, die is afaik niet te koop, maar kan je wel gewoon jatten om mee rond te rijden. Verleden kon je die via glitch nog in de garage krijgen, maar heb hem nu nog niet gezien dat je hem nu kan kopen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die kan je nu dus wel kopen zodra je hem unlocktSinergyX schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:21:
[...]
Dat is de Lost MC wagen, die is afaik niet te koop, maar kan je wel gewoon jatten om mee rond te rijden. Verleden kon je die via glitch nog in de garage krijgen, maar heb hem nu nog niet gezien dat je hem nu kan kopen.
Geen moment aan getwijfeld, oersterk en rijd echt fantastisch! Beste auto in tijden!
Wel irritant dat alles via unlocks komt, als continue je progress niet gesaved wordt.Ereaser schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Die kan je nu dus wel kopen zodra je hem unlockt
Als je op internet zoekt op de nieuwe auto's van de heist update, zie je enkel die populaire wagens, maar bijna niets over de 'minder' bekende (zoals dus die Lost van, die weazelnews van etc).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De auto van The Lost (Slamvan2) is niet in free roam te verkrijgen. Je kan hem wel kiezen in een capture missie. Maar buiten dat, nergens verkrijgbaar.SinergyX schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:41:
[...]
Wel irritant dat alles via unlocks komt, als continue je progress niet gesaved wordt.
Als je op internet zoekt op de nieuwe auto's van de heist update, zie je enkel die populaire wagens, maar bijna niets over de 'minder' bekende (zoals dus die Lost van, die weazelnews van etc).
Wellicht dat de volgende DLC dus iets met gangs (Lost DLC?) te maken zal hebben.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Als je een garage propety in single player hebt heb je als het goed is ook toegang tot de heists voertuigenTh_mas schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:06:
Weet iemand wat de reden is waarom Rockstar de nieuwe voertuigen alleen in Online beschikbaar maakt? Voorheen was dit niet zo namelijk. Ik kan wel begrijpen dat sommige (de heavy armored) voertuigen echt betrekking hebben op de Heists, maar de Dinka Enduro? Principe Lectro? Lampadati Casco? Daar ontgaat mij de logica van.
Dat is de slamvan, dat is niet de Lost MC van (die heet Burrito). Ereaser geeft aan dat die laatste dus wel te unlocken is.The Outlaw schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:51:
[...]
De auto van The Lost (Slamvan2) is niet in free roam te verkrijgen. Je kan hem wel kiezen in een capture missie. Maar buiten dat, nergens verkrijgbaar.
Wellicht dat de volgende DLC dus iets met gangs (Lost DLC?) te maken zal hebben.
Gaat dus om deze van:
http://oyster.ignimgs.com...8px-Gang_Burrito-GTAV.png
(deze wordt ook wel de A-team van genoemd).
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Verwijderd
Ereaser schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:12:
[...]
Als je een garage propety in single player hebt heb je als het goed is ook toegang tot de heists voertuigen
The vehicles from Heists are not available for purchase in Story Mode at this time. If you received a text that these vehicles are available, we apologize, but that message was incorrect.
If you would like to see these vehicles added to Story Mode, let our development team know at GTAOnline@rockstargames.com.
Ah ok
Kan deze zowel als een Lazer als VTOL opstijgen? Want hij heeft wielen dus het lijkt me logisch dat je deze via de main engine naar voren kunt rijden, echter zie ik dat nog niet terug in video's op het internet.
GTA VI - All aboard the hype train!!
VTOL en gewoon opstijgen dmv landingsbaan is mogelijk.Sir_Hendro schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:59:
Ik heb de heists nog niet kunnen spelen ivm tijdgebrek maar ik heb wel een vraagje over de Hydra.
Kan deze zowel als een Lazer als VTOL opstijgen? Want hij heeft wielen dus het lijkt me logisch dat je deze via de main engine naar voren kunt rijden, echter zie ik dat nog niet terug in video's op het internet.
Ik zag namelijk veel mensen klooien om met VTOL mode in een hangar te parkeren terwijl je zoiets gewoon op wielen hoort te doen. Ik vond dat nogal vaag maar schijnbaar wisten zij niet dat je gewoon op wielen kan rollen zoals een lazerThe Outlaw schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:10:
[...]
VTOL en gewoon opstijgen dmv landingsbaan is mogelijk.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ikke! Ben er rond een uur of half 9 a 9...J.Appleseed schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:21:
Wie heeft er vanavond zin om op de XBOX One wat heists te doen?
Cogitationis poenam nemo patitur
PSN: MrMistral
Okay nice! Dat moet wel lukken (mits de Rockstar servers meewerken haha). Wat is je gamertag? Of voeg je mij toe (mijn gamertag staat in m'n sig)?Bullet NL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:24:
[...]
Ikke! Ben er rond een uur of half 9 a 9...
Ik kan helaas vanaaf pas rond 11 uur.MrMistral schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:33:
Wij zoeken nog één member op de ps4!
Zijn deze net zo makkelijk te verkrijgen als de Dubsta voorheen? Geen flauw benul maar als er weer een methode is om zo tussendoor snel wat centen te verdienen dan graag.Pannekoek81 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:26:
[...]
Of moet je meer dingen doen voor bovenstaande auto's?
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow_Agent op 12-03-2015 19:06 ]
Do { Ping } while ( LOL )
De gang tornado staat in de buurt van grove Street.Sipio schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:45:
[...]
Zijn deze net zo makkelijk te verkrijgen als de Dubsta voorheen? Geen flauw benul maar als er weer een methode is om zo tussendoor snel wat centen te verdienen dan graag.
Of moet je meer dingen doen voor bovenstaande auto's?
De sentinel xs rijdt in de nacht bij tequi-la-la. Voorheen kon je hem laten spawnen met een andere xs. Geen idee of dit nog werkt. Gisteravond kwam er 1. Toeval of geen toeval nog testen.
Zal eens kijken cheers.Pannekoek81 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:17:
[...]
De gang tornado staat in de buurt van grove Street.
De sentinel xs rijdt in de nacht bij tequi-la-la. Voorheen kon je hem laten spawnen met een andere xs. Geen idee of dit nog werkt. Gisteravond kwam er 1. Toeval of geen toeval nog testen.

aahh.. kut. das toch jammerKju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:29:
Dit zal je maar overkomen als je eindelijk denkt die prison heist te hebben voltooid..
[afbeelding]
Speelde gisteren de missie "Titan of a Job". Knalt die maat van mij het vliegtuig bij het landen tegen een boompje.
Die had ik gisteren dus ookKju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:29:
Dit zal je maar overkomen als je eindelijk denkt die prison heist te hebben voltooid..
[afbeelding]

Die moeten ze dan toch direct kapotschieten ...SinergyX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:53:
[...]
Die had ik gisteren dus ookWij 5x die missie opnieuw gedaan omdat die 2 in de prison steeds de mist in gingen (of die piloot van het vliegtuig tot 2x toe tegen een mast aanvloog), eindelijk gehaald, zet die heli nog netjes ver weg van die plek, weet die gast alsnog tegen mijn achterrotor aan..

Hahahaha, das zo klote. Ik stond met de heli een stukje van de stip af. Iemand met parachute gaat net eroverheen, denken mooi. BAM rots. Failed.Kju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:29:
[afbeelding]
Jammer dat je dan niet meer kan wijzen. Kijk daar, rots
Doe je vanavond met me mee?SinergyX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:53:
[...]
Die had ik gisteren dus ookWij 5x die missie opnieuw gedaan omdat die 2 in de prison steeds de mist in gingen (of die piloot van het vliegtuig tot 2x toe tegen een mast aanvloog), eindelijk gehaald, zet die heli nog netjes ver weg van die plek, weet die gast alsnog tegen mijn achterrotor aan te vliegen..
Ik moet de Prison Break finale nog halen en kan wel een goede Buzzard piloot gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Ronster op 13-03-2015 12:29 ]
Haha nice!Kju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:29:
[afbeelding]
Wel herkenbaar. Na de missie te hebben voltooid had iemand zijn parachute niet geopend (ik vermoed dat ie even eten haalde of naar wc was) en daardoor konden we hem weer over doen. Wat uiteindelijk nog 5x mislukte dus pas na een uur of 2 de missie daadwerkelijk voltooid

Verwijderd
Ik heb enkele vraagjes als ik die mag stellen.
Wat is de beste methode voor te levelen? Ik ben nog maar level 9, maar ik vind het zo traag op dit moment. Ik log in en die quick jobs of solo jobs maar dit duurd lang om te levelen. Is er geen betere methode of is dit op dit moment de bests/snelste methode?
Ik hoor ook dat er 3 politie voertuigen zijn die je kan houden. klopt dit? Vind het namelijk plezant om een politie wagen te hebben in garage.
Zijn er ook rare wagens die niet veel mensen hebben? Of zijn alle wagens vrij vlug en gemakkelijk beschikbaar.
Ik moet eerlijk zijn dat ik graag wagens heb die niet alle mensen hebben. Maakt het meer specialer om te 'pronken' met de bekomen wagens.
Verder zijn alle tips/trics welkom
Uiteraard!Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:40:
Ik ben net begonnen met GTA online (had probs met PS4 voor lange tijd dus nu nog maar pas kunnen beginnen)
Ik heb enkele vraagjes als ik die mag stellen.
Join de Tweakers Crew Hier er zijn altijd mensen online van de crew en je hebt bij missies, jobs ect meer RP als je met crew members speelt.Wat is de beste methode voor te levelen? Ik ben nog maar level 9, maar ik vind het zo traag op dit moment. Ik log in en die quick jobs of solo jobs maar dit duurd lang om te levelen. Is er geen betere methode of is dit op dit moment de bests/snelste methode?
Overigens raad ik je aan om gewoon flink missies of Deathmatches te doen om te levelen.
Politie voertuigen kun je niet in je garage zetten (kon eerst wel met een glitch).Ik hoor ook dat er 3 politie voertuigen zijn die je kan houden. klopt dit? Vind het namelijk plezant om een politie wagen te hebben in garage.
Je kan via internet in GTA Online een flink aantal auto's kopen. Persoonlijk zie ik weinig mensen in bijvoorbeeld een Karin Sultan RS rijden, fijne wagen!Zijn er ook rare wagens die niet veel mensen hebben? Of zijn alle wagens vrij vlug en gemakkelijk beschikbaar.
Ik moet eerlijk zijn dat ik graag wagens heb die niet alle mensen hebben. Maakt het meer specialer om te 'pronken' met de bekomen wagens.
Echt een unieke wagen zul je niet zo snel zien. Rr rijd altijd wel iemand met zo'n zelfde auto rondt
Vanaf wanneer kan ik deze auto kopen? Ben sinds gister serieus begonnen met spelen en niet verder gekomen als level 11. Ik zie hem nog niet op de site staan om aan te schaffen.
Zodra je de 1e Setup van de Prison Break heist Fleeca job heist hebt voltooid geloof ik.Basolic schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:00:
[...]
Vanaf wanneer kan ik deze auto kopen? Ben sinds gister serieus begonnen met spelen en niet verder gekomen als level 11. Ik zie hem nog niet op de site staan om aan te schaffen.
[ Voor 3% gewijzigd door Noctonix op 13-03-2015 13:03 ]
Je moet de eerste heist van Lester volledig hebben doorlopen, vanaf lvl12 belt hij vanzelf en moet je zijn hele verhaal doorlopen.Basolic schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:00:
[...]
Staat de tweakers crew op PS4 vrij om te joinen of zitten hier bepaalde eisen aan?
[ Voor 64% gewijzigd door Basolic op 13-03-2015 13:04 ]
En check ook tweakscrew.net voor events, updates en challenges
Demolition ging mij al 3x goed af, dus die kan ik wel doenMaverick! schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:27:
Doe je vanavond met me mee?
Ik moet de Prison Break finale nog halen en kan wel een goede Buzzard piloot gebruiken
Heb ook ff 'n invite aangevraagd, zat nog steeds in de ps3 crew op ps4Kju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:06:
Gewoon hier een request doen en ervoor zorgen dat je profiel openbaar is of dat we op z'n minst je psn kunnen zien: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4
3ds fc: 4270-0926-7440
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Gewoon zorgen dat jeje geld snel op de bank zet. Zat malloten onlineCynicRelief schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:28:
ben vorig weekend ook maar eens online begonnen, altijd wat huiverig geweest gezien de ervaringen die ik las over GTA 4; maar vond het rondkloten in single-player een beetje suf worden, dus vooruit maar, proberen: en ... het is fantastisch! het duizelt me nog van de vele opties etc. en moet zeggen dat het hufter-gehalte meevalt (daar was ik m.n. huiverig voor, van die kleuters die enkel erop uit zijn je het leven zuur te maken, zodat je niet aan normaal spelen of beetje rondtuffen toekomt) en, het is bijna een nieuwe game, online!
Burp
Gelukkig heeft er niemand van team dit gedaan, maar ik zat toch wel even te stressen toen ze naar beneden kwamen.Kju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:29:
[afbeelding]
Is het eigenlijk verplicht een headset te gebruiken in de crew? Ik wil wel joinen, maar comuniceren via een headset zit er niet aangezien niemand me zal kunnen begrijpen (we spreken nu eenmaal in België een klein beetje anders).Kju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:06:
Gewoon hier een request doen en ervoor zorgen dat je profiel openbaar is of dat we op z'n minst je psn kunnen zien: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4
Hoe communiceren jullie dan in België?Le Enfant! schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Is het eigenlijk verplicht een headset te gebruiken in de crew? Ik wil wel joinen, maar comuniceren via een headset zit er niet aangezien niemand me zal kunnen begrijpen (we spreken nu eenmaal in België een klein beetje anders).
Het gebruik van een headset is toch wel een vereiste bij het doen van heists.
Laat ik het zo zeggen... als je de keuze hebt tussen een crewmember met headset en crewmember zonder headset, wordt toch echt de crewmember met headset gekozen.
Mijn advies: sluit eens een headset aan en probeer het eens. Mocht de rest van de crew je niet kunnen begrijpen, dan merk je dat gauw genoeg.
[ Voor 32% gewijzigd door CappieL op 13-03-2015 15:18 ]
Ik woon zelf vlak bij Belgie dus verstaan zal niet zo moeilijk worden. Behalve als ze frans gaan lullen, dan hout het bij mij snel opLe Enfant! schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Gelukkig heeft er niemand van team dit gedaan, maar ik zat toch wel even te stressen toen ze naar beneden kwamen.![]()
[...]
Is het eigenlijk verplicht een headset te gebruiken in de crew? Ik wil wel joinen, maar comuniceren via een headset zit er niet aangezien niemand me zal kunnen begrijpen (we spreken nu eenmaal in België een klein beetje anders).
Ik zou het, zoals chappie al zegt, gewoon proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door Noctonix op 13-03-2015 16:37 ]
Hebben de rusty rebel glitch gefixxed. Geen 42k meer voor die auto.Ronzz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
En een update beschikbaar. Nog geen notes kunnen vinden overigens.
Het werkte niet alleen op de Rusty Rebel, maar ook op andere auto's.Quido schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:45:
[...]
Hebben de rusty rebel glitch gefixxed. Geen 42k meer voor die auto.
Ik neem aan dat het fenomeen: SUV-wielen kopen (-5k) en dan een gratis Sad-horn (24k)
Uberhaupt niet meer werkt
Haha zonde.. wilde ook ff wat cash gaan grindenCappieL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Het werkte niet alleen op de Rusty Rebel, maar ook op andere auto's.
Ik neem aan dat het fenomeen: SUV-wielen kopen (-5k) en dan een gratis Sad-horn (24k)
Fix om de connecties te verbeteren en wat kleine improvements door te voeren. Connecten zou een stuk beter moeten gaan.Ronzz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
En een update beschikbaar. Nog geen notes kunnen vinden overigens.
Wel meeste winst met die rebel! Andere gangautos verkopen ook weer voor de normale prijs...CappieL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Het werkte niet alleen op de Rusty Rebel, maar ook op andere auto's.
Bij mij werkt de glitch nog, nu zojuist twee keer gedaan en beide voor 42600 $ verkocht.Justdoit schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:31:
Die glitch met die Karin werkt idd niet meer. Net getest en ben 30k armer
Ik heb wel GTA V al hele dag aan staan op m'n PS4 dus wss heb ik de nieuwe patch nog niet
Haha.. winst delen?falcon123 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:40:
[...]
Bij mij werkt de glitch nog, nu zojuist twee keer gedaan en beide voor 42600 $ verkocht.
Ik heb wel GTA V al hele dag aan staan op m'n PS4 dus wss heb ik de nieuwe patch nog niet![]()
Je kan toch geld aan andere spelers geven? Of was dat alleen op de ps3?
Ja, maar alleen van gedeelde jobs en bounties zover ik weet.Justdoit schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Je kan toch geld aan andere spelers geven? Of was dat alleen op de ps3?
Jammer!falcon123 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:56:
[...]
Ja, maar alleen van gedeelde jobs en bounties zover ik weet.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Om dit te bereiken zullen we in 'militaire style' communiceren en mag er dus ook geen kill gemaakt worden zonder bevestiging van de leider, behalve bij noodzaak uiteraard.
Eis is dat je over een microfoon beschikt, en GTA Online kan spelen op je PS4. Ook moet je het hele weekend beschikbaar zijn. Voorkeur gaat naar dit moment maar als het volgende week wordt is dat ook geen probleem.
Stuur een privébericht met je nickname als je denkt hieraan mee te kunnen doen en goed genoeg ben om aan de voorwaarde te voldoen van niet dood gaan.
Sorry maar je eisen zijn wel beetje belachelijk als ik eerlijk ben.IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:26:
Ik ben momenteel op zoek naar twee mensen die samen met mij en een vriend van mij voor de tien miljoen heist challenge wil gaan.
Om dit te bereiken zullen we in 'militaire style' communiceren en mag er dus ook geen kill gemaakt worden zonder bevestiging van de leider, behalve bij noodzaak uiteraard.
Eis is dat je over een microfoon beschikt, en GTA Online kan spelen op je PS4. Ook moet je het hele weekend beschikbaar zijn. Voorkeur gaat naar dit moment maar als het volgende week wordt is dat ook geen probleem.
Stuur een privébericht met je nickname als je denkt hieraan mee te kunnen doen en goed genoeg ben om aan de voorwaarde te voldoen van niet dood gaan.
Oke je microfoon gta online op ps4 zijn simpele eisen. Maar niet dood gaan schieten als alleen de leider het zegt gaat mij erg ver. Ik wens je suc6 met het zoeken maar denk dat we allemaal voor onze lol spelen.
Verwijderd
lol!!!!IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:26:
Ik ben momenteel op zoek naar twee mensen die samen met mij en een vriend van mij voor de tien miljoen heist challenge wil gaan.
mogen ze wel zelf autorijden?
Je speelt het verkeerde spel kerel. Call of Duty is een ander topic.IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:26:
Verwijderd
tja moet ook geen heists spelen met randoms. Die 10 miljoen challenge is echt wel te doen. Al die setups en heists zijn veel te makkelijk. De echte challenge is juist om geen disconnect te krijgenIMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:13:
Het toestemming vragen zal alleen zijn tijdens de stealth missies, maar dat is om te voorkomen dat mensen gaan 'rambo'en'. Die tien miljoen challenge vereist dat je niet restart en heb ik te vaak trolls mee gemaakt om nog een 'random' te kunnen vertrouwen.
Gisteren had ik er 0, we gaan er dus op vooruitVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:16:
[...]
tja moet ook geen heists spelen met randoms. Die 10 miljoen challenge is echt wel te doen. Al die setups en heists zijn veel te makkelijk. De echte challenge is juist om geen disconnect te krijgen
Verwijderd
lol... Ik speel nooit serieus, maar dood ga ik echt niet. Alleen door verdwaalde stikkies van mijn teamm8's hahaha.IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:20:
Nou die tien miljoen is bijna niet te doen, zelfs vrienden van mij die serieus spelen zie ik regelmatig dood gaan, vandaar dat ik mensen zoek waar ik van op aan kan, me maat waarmee ik het speel en ik weten beide te overleven maar dan heb je van die halve serieuze 'die het spelen voor de lol' en dan doodgaan zodra ze bij de target aankomen.
Je kan op onze crewwebsite een oproepje plaatsen dat je nog mensen zoekt voor de 10 miljoen challenge. Het uitnodigen van 'serieuze' mensen is leuk. Maar dan nog is niet doodgaan een opgave, zeker in de laatste HeistsIMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:20:
Nou die tien miljoen is bijna niet te doen, zelfs vrienden van mij die serieus spelen zie ik regelmatig dood gaan, vandaar dat ik mensen zoek waar ik van op aan kan, me maat waarmee ik het speel en ik weten beide te overleven maar dan heb je van die halve serieuze 'die het spelen voor de lol' en dan doodgaan zodra ze bij de target aankomen.
De stealth missie is niet zo moeilijk. Ik heb gisteren ook zonder headset met randoms die stealth missie van The Humane Labs gedaan en je moet eigenlijk vanaf de poort doorlopen en dan links van gaan flanken. Als je eerst de personen bij de garage doodt, dan zijn de anderen niet zo een uitdaging. Alleen jammer dat ik dit opnieuw moet spelen doordat ik die 'all in order' challenge niet wou doen mislukken.IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:13:
Het toestemming vragen zal alleen zijn tijdens de stealth missies, maar dat is om te voorkomen dat mensen gaan 'rambo'en'. Die tien miljoen challenge vereist dat je niet restart en heb ik te vaak trolls mee gemaakt om nog een 'random' te kunnen vertrouwen.
In de missie waar je 2 trucks moet jatten is die rebel langzamer dan de 2 trucks, ga je schieten, krijg je dit :
http://xboxclips.com/Sine...05-455d-8868-d311118b6362
Ik doe wel mee, kan alleen niet beloven dat mijn continu rondvliegende stickies erg stealthy zijn.IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:26:
@update: na acceptatie vriendschapsverzoek geen reactie meer, geen mic en joint de party niet, blijft not ready. ben dus weer op zoek naar minstens een serieuze persoon met microfoon die gewoon communiceert en met onze tactiek mee wil doen.
[ Voor 54% gewijzigd door IMarks op 14-03-2015 14:30 ]
Was al bezig samen wat wat tweakers met een heist. Maar je denkt toch niet serieus dat ik op iemands commando of permissie wel/niet iemand afschiet, mijn vorige post bevatte dan ook het nodige sarcasme.IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:00:
Er zijn maar een paar stealth missies dus van mij mag je mee doen. Ik stuur je een vriendschapsverzoek.
@update: na acceptatie vriendschapsverzoek geen reactie meer, geen mic en joint de party niet, blijft not ready. ben dus weer op zoek naar minstens een serieuze persoon met microfoon die gewoon communiceert en met onze tactiek mee wil doen.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ben lvl 125 en heb een aardig wapenarsenaal
Wellicht is hier een speler voor je:Crash schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:40:
Als er nog mensen zijn die serieus heists willen spelen dan kunnen ze me toevoegen
Ben lvl 125 en heb een aardig wapenarsenaal
IMarks schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:00:
Er zijn maar een paar stealth missies dus van mij mag je mee doen. Ik stuur je een vriendschapsverzoek.
Ik had dit ook, niet in alle savegames gek genoeg maar de meeste wel. Bij mij was het gefixt nadat ik met F spelende naar GTA online ging en toen ik in SP terugkwam bij M kon ik wel naar mail. Geswitched naar F en hij had het toen ook niet meer.Tr!gger schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:23:
Ik heb de email bug op de telefoon te pakken lijkt het. Kan geen email openen of de telefoon blijft hangen en je kan niks meer doen. Lekker dan. In single player. Enigste oplossing is de savegame deleten en opnieuw beginnen?
Zou je savegame dus nog niet deleten.
I served in a company of heroes.
Bedankt voor de suggestie maar helaas werkt dat voor mij niet. Wachten op een nieuwe hotfix of patch dan maarVuvuzela schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:45:
[...]
Ik had dit ook, niet in alle savegames gek genoeg maar de meeste wel. Bij mij was het gefixt nadat ik met F spelende naar GTA online ging en toen ik in SP terugkwam bij M kon ik wel naar mail. Geswitched naar F en hij had het toen ook niet meer.
Zou je savegame dus nog niet deleten.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.