PSN: Maichel
Voeg me toe op xbox live: BeerkeeperNL
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Daarom beter niet met randoms spelenSgtPoen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:13:
Wat een drama gisteravond om met 4 man een heist of wat voor job dan ook te starten(Xbox One). Altijd was er wel eentje die niet kon joinen. 3 uur bezig geweest maar 0 heists kunnen doen. Heb je een keer 4 spelers bij elkaar kan je nog niet spelen.
Waren geen randoms, gewoon 4 tweakers

[ Voor 15% gewijzigd door SgtPoen op 12-08-2015 08:51 ]
Vreemd dan, was gisteren ook online. Zag dat jullie ook al met 4 waren, dus met andere tweakers gaan gamen. Maar het verliep prima.SgtPoen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:13:
Wat een drama gisteravond om met 4 man een heist of wat voor job dan ook te starten(Xbox One). Altijd was er wel eentje die niet kon joinen. 3 uur bezig geweest maar 0 heists kunnen doen. Heb je een keer 4 spelers bij elkaar kan je nog niet spelen.
Wat weleens wil helpen is eerst met zn alle in 1 crew sessie gaan en van daaruit verder. Met een aantal tweakers ook weleens gehad dat er 1 niet kon joinen. Xbox herstart en een crew sessie aangemaakt. Wij erbij en vanaf dat moment ging het goed.
Wat ook weleens gebeurt is dat de party denkt dat je bij elkaar al bent en dan gaat het joinen ook weleens mis in een spel. Degene die er dan niet bij kan, kan via de party kiezen voor leave miultiplayer en dan opnieuw joinen.
Maar het is inderdaad nogal irritant en helaas komt het weleens voor
[ Voor 12% gewijzigd door Pannekoek81 op 12-08-2015 09:24 ]
Hmm das kut dan ja...GTA spelen is sowieso veel kijken naar laadschermpjesSgtPoen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:51:
[...]
Waren geen randoms, gewoon 4 tweakers. Zaten letterlijk met elkaar in een party maar GTA had er gewoon geen zin in.
Niet als je in een invite only of crew sessie zit met de degene met wie je gaat spelen. Dan zijn de laadtijden van bijvoorbeeld alle onderdelen een stuk snellerMaichel schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:24:
[...]
Hmm das kut dan ja...GTA spelen is sowieso veel kijken naar laadschermpjes
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Yep doe ik altijd standaard, duurt nog steeds te langpatricks8 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
Niet als je in een invite only of crew sessie zit met de degene met wie je gaat spelen. Dan zijn de laadtijden van bijvoorbeeld alle onderdelen een stuk sneller
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Pas dus in ieder geval op als je zaken wil doen met InitialArtist40.
[ Voor 9% gewijzigd door BleuZ op 12-08-2015 18:08 ]
op? xbone?J.Appleseed schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:01:
Mooi man. Kom ik bij het vliegveld een mede-Tweaker tegen op het strand, en dacht ik 'm even te helpen door hem een lift aan te bieden, schiet 'ie me dood en probeert 'ie mijn auto te jatten.
En ik zat dit te lezen als een vakantie berichtJ.Appleseed schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:01:
Mooi man. Kom ik bij het vliegveld een mede-Tweaker tegen op het strand, en dacht ik 'm even te helpen door hem een lift aan te bieden, schiet 'ie me dood en probeert 'ie mijn auto te jatten.

OT
Is er al weer iets bekend over nieuwe content ?
Nog niets concreet nee. Zou wellicht een LOW-(Rider) DLC kunnen worden maar dat is zo'n beetje alle info die bekend is.rwbk schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:29:
[...]
Is er al weer iets bekend over nieuwe content ?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Je hebt een pb.J.Appleseed schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:01:
Ruimte in de TweakscrewPS4 is er altijd! Koppel wel even je PSN-ID aan je Social Club. Dan weten we wie je bent http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4.kidicoke schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:49:
Na GTA5 uitgespeeld te hebben op de xbox360 en GTA online voor geen ene moer liep (tijd geleden) heb ik hem nu maar eens aangeschaft voor de PS4 om online te kunnen doen. Nog tips of iets om ergens mee te beginnen? Heb totaal geen ervaring in online, wil opzich ook wel in de tweakers crew voor ps4 als daar nog ruimte voor is
GTA Online is een money driven economy. Dus wil je iets leuks hebben. Denk aan wapens, geld, wagens of zelfs vliegtuigen en tanks dan zal je ervoor moeten werken. Dat kun je doen door het doen van jobs.
Deze jobs kunnen missies zijn die je vrijspeeld naarmate je verder komt in de online wereld of door het doen van races. Deathmatches, Captures en zelfs Heists (die geven het meeste!). -- GTA Wikia
Er zullen hier vast wel crewgenoten zijn die je op sleeptouw willen nemen in de wereld van Los Santos.
Vragen, stel ze gerust
Ergens hadden de heists (of een enkele) een veel hogere moeilijkheidsgraad moeten hebben, of nog veel meer samenwerking / afstemming op elkaar, dat je echt langer bezig bent, en de payoff echt lekker is: ik zeg tussen de 10.000.000 en 30.000.000 zou niet eens overdreven zijn, maar je wel veel meer genoegdoening oplevert. En om absurd grinden te voorkomen dat je het max. 1 keer per week mag doen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PSN: Kjujay
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nee daar ben ik het zeker met je eensKju schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:22:
In 1 dag alles hebben moet je in zo'n game niet willen joh, dan is de lol er snel vanaf, maar op een dag...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat is te overdreven. Vergeet niet dat het geld in Los Santos ook de waardes bespaald van de auto's wapens, kleren etc. De Ill-Gotten-Gains was naar R* maatstaven al tamelijk duur met een 2,2 miljoen kostende auto. (Mind you de Zentorno vorig jaar kostte máár 725K).Jeroenimoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Nee daar ben ik het zeker met je eensMaar ik vind je opbrengsten wel net ietsje te mager... ik vind tussen de 10 en 30 miljoen voor een uitgebreide, moeilijke heist niet overdreven?
Missies geven inderdaad niet heel veel, maar met een Heist ben je al gauw 1,5 uur bezig voor 300K terwijl je datzelfde al kan verdienen door een avondje missies, races en DM's te doen.
Thx voor de korte info! Heb voor de crew een request gestuurd. Vanavond maar eens kijken hoe de boel werkt, en als mensen zich geroepen voelen om een noob te helpen mag altijdThe Outlaw schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:59:
[...]
Ruimte in de TweakscrewPS4 is er altijd! Koppel wel even je PSN-ID aan je Social Club. Dan weten we wie je bent http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4.
GTA Online is een money driven economy. Dus wil je iets leuks hebben. Denk aan wapens, geld, wagens of zelfs vliegtuigen en tanks dan zal je ervoor moeten werken. Dat kun je doen door het doen van jobs.
Deze jobs kunnen missies zijn die je vrijspeeld naarmate je verder komt in de online wereld of door het doen van races. Deathmatches, Captures en zelfs Heists (die geven het meeste!). -- GTA Wikia
Er zullen hier vast wel crewgenoten zijn die je op sleeptouw willen nemen in de wereld van Los Santos.
Vragen, stel ze gerust
En tuurlijk, je kunt binnen niet al te lange tijd best wat geld bijeenrapen. Maar vinden jullie dat grinden nog wel leuk op den duur? Ik doelde meer op een uitgebreidere heist die wat meer oplevert, en beperkt tot bijvoorbeeld 1 keer per week (bijvoorbeeld). Grotere uitdaging, grote buit. Of vinden jullie de hiests niet stiekum wat makkelijk en word het zo langamerhand een beetje grinden?
Bovendien heeft R* ook mee opgeschaald door gouden vliegtuigjes van 10,000,000 in t spel te stoppen
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik ben nu level 300+, speel heists, races voor de gezelligheid en doe missies met beginners om ze te helpen met levellen, tdm als ik me een beetje wil ergeren, dat geld komt automatisch.. En natuurlijk had ik niet genoeg om dat gouden vliegtuig te kopen maar als je (mits je raced) de voor races noodzakelijke auto's minimaal al hebt dan is de rest niet zo heel boeiend
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 13-08-2015 15:46 ]
Verwijderd
voeg mij maar toekidicoke schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:42:
[...]
Thx voor de korte info! Heb voor de crew een request gestuurd. Vanavond maar eens kijken hoe de boel werkt, en als mensen zich geroepen voelen om een noob te helpen mag altijd
- vuileharrie
- blondetruus
- tonicannelloni
ja ik ben een no-lifer
IEMAND?
http://www.ign.com/wikis/gta-5/GTA_Onlinerikoos schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:48:
of een website waar je terecht kan want door de hoeveelheid in dit topic ben ik echt soms kwijt wat je nu wel en wat je nu niet moet doen als je start.
IEMAND?
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Je vergeet DennieChristiaan HarrieVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:40:
[...]
voeg mij maar toeBen meestal met één van onderstaande psn's online in GTA:
- vuileharrie
- blondetruus
- tonicannelloni
ja ik ben een no-lifer
Thnx !!! als andere nog meer hebben (tips&trics) hou ik me aanbevolen ;-)
Het wordt wel saai op den duur natuurlijk. Telkens weer dezelfde missies etc. Daarom zijn de custom made jobs nog wel het leukste om te doen. Vroeger ging ik nog wel eens dagen grinden, maar nu na die 2xRP hoef ik dat eigenlijk al niet meer te doen voor komende updates.Jeroenimoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:43:
Kijk, ik snap het: jullie spelen veel GTA. Ik wat minder. En tuurlijk, de superluxe zaken, daar mag best wat voor gedaan worden, en de balans tussen opbrengsten en wat alles kost is precair.
En tuurlijk, je kunt binnen niet al te lange tijd best wat geld bijeenrapen. Maar vinden jullie dat grinden nog wel leuk op den duur? Ik doelde meer op een uitgebreidere heist die wat meer oplevert, en beperkt tot bijvoorbeeld 1 keer per week (bijvoorbeeld). Grotere uitdaging, grote buit. Of vinden jullie de hiests niet stiekum wat makkelijk en word het zo langamerhand een beetje grinden?
Bovendien heeft R* ook mee opgeschaald door gouden vliegtuigjes van 10,000,000 in t spel te stoppenEn een heli van 2,500,000, en een hydra jet van 3,000,000, etc, etc..
Heists worden wel makkelijker om te doen met al die video tuts die er nu zijn. Kortste routes etc. Dus dat scheelt wel. Maar de pay out is vergeleken met vorige week natuurlijk helemaal nix.
Verwijderd
Ja, in plaats dat ze populaire modi zoals Cops N Crooks nou eens uitbrengen of een nieuwe Heist zitten we met 4 auto's elke keer waar we niets aan hebben. En met games zoals Fallout die uitkomen zie ik het somber in.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:48:
ik zie t een beetje leeglopen in GTA. Weinig nieuws behalve af en toe een nieuwe auto etc....
Ik hoor een "Uffeltjes crazy customjob playlist monday" aankomen!Uffeltje schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:55:
Je kan altijd nog wat random jobs bookmarken op socialclub en daar een playlist van maken. Je komt de gekste dingen tegen, maar af en toe haal je er ook weer mooie momenten uit:
[video]
https://untappd.com/user/OzzBier
Hier animo. Liefst dan op maandag, als ik een dag mocht kiezenVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:55:
Als er animo is wil ik best wekelijks een playlist hosten.
Die race playlistjes die ozzie ons voorschotelde.. en die hij natuurlijk nog nooit zelf gedaan had omdat ie steeds laatste werd😆 waren ook fun, alleen al om het getier...
Ik zou als eerst een paar goede wapens kopen, dat hoeft niet al te veel geld te kosten. Daarna een high end apartment (vanaf 200k geloof ik) zodat je heists kan doen en wat meer auto's op kan slaan.kidicoke schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:57:
Nou, eerste 50k binnen gehaald vanavond, waar kan ik het beste als eerst in invensteren? Wapens upgraden?? Heb al wel een assault rifle gekregen van een hoge missie die ik bijvoorbeeld kan upgraden.
Verwijderd
Bovendien is de Elegy sports car gratis.
Oke thanks voor de info, zal ff kijken hoever ik vanavond komt met het aanschaffen van die dingen, geen idee hoe duur het isVerwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 02:03:
ja eerst de bullpup en/of de special carbine kopen. voor heist zijn ook de homing rocket launcher handig en eventueel de heavy shotgun.
Bovendien is de Elegy sports car gratis.
Dit heb ik zowel op Ziggo 120 Mbit als op Kpn glasvezel 500 mbit.
Porten al geforward, upnp, andere dns servers werken ook niet.
Krijg verder wel invites voor heists en andere missies
Platform: PS4
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon93 op 14-08-2015 10:43 ]
yup klopt zonder appartement geen levering.kidicoke schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:30:
[...]
Oke thanks voor de info, zal ff kijken hoever ik vanavond komt met het aanschaffen van die dingen, geen idee hoe duur het is. Heb het over die auto ff opgezocht, blijkt dat je die gewoon kan bestellen met je telefoon
, alleen ik begrijp wel dat je een garage nodig hebt waar die in geleverd moet worden?
[ Voor 5% gewijzigd door P33R op 14-08-2015 10:44 . Reden: high end appartement was al genoemd ☺ ]
Verwijderd
Verwijderd in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Meld je dan op de wijze zoals hij vraagt in z'n post en stuur een friend request naar blondetruusrazRDJ schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:50:
Wil wel mee doen als ie het doet mijn psn is: gentoonl. Add me maar
Pech denk ik. Naarmate je langer speelt zal je friendslist groeien en leer je met wie je uit je crew moet spelen. Komt wel..kidicoke schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:01:
Het kinder gehalte is volgens mij aardig groot online, in die twee avonden die ik nu speel maak ik het regelmatig mee dat mensen die de objective bezitten het extra niet gaan afleveren maar in plaats daarvan stom rondjes gaan rijden bijv om andere te irriteren.....Of heb ik nu gewoon pech dat ik met zulke kinderen opgescheept kom te zitten?
Verwijderd
Pech, maar kan ook dat iemand probeert tijd te rekken bij een missie, omdat je dan meer cash verdientkidicoke schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:01:
Het kinder gehalte is volgens mij aardig groot online, in die twee avonden die ik nu speel maak ik het regelmatig mee dat mensen die de objective bezitten het extra niet gaan afleveren maar in plaats daarvan stom rondjes gaan rijden bijv om andere te irriteren.....Of heb ik nu gewoon pech dat ik met zulke kinderen opgescheept kom te zitten?
Hij kreeg 2 bil gta $ gedropt.
Nu ging ik eens rekenen hoeveel dat zou zijn als je het via sharkcards zou kopen...
duurste sharkcard = €75 dan krijg je 8 000 000 gta $
2 000 000 000 000 / 8 000 000 = 250000 shark cards
250000 shark cards van € 75 per stuk = € 18 750 000
Dat is aardig wat zegmaar

Wat zou je moeten doen als je geld gedropt krijgt van een hacker?
Of R* vind het vanzelf en raak je kwijt, of netjes ticket maken.Djesse8999 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:31:
Overige gevallen, garage volgooien
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarschijnlijk de verkeerde dag vrijgenomenkidicoke schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:57:
Zoo, dagje vrij. Iemand zin mij te helpen met heists en missions vandaag:)? Moet zo de fleeca job ofzo doen
4:00 AM BST = 5 AM hier...CyberCrew schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Waarschijnlijk de verkeerde dag vrijgenomen
[...]
5 AM hier + 7 uur = 13:00 hier, dus werkzaamheden zullen toch zo voorbij moeten zijn?
Of zie ik t verkeerd?
Hoort u de sirene? Ga naar binnen en sluit deuren en ramen.Djesse8999 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:31:
Waarschuw en informeer mensen in uw omgeving.
Bent u gewond of verkeert u in direct gevaar? Alarmeer dan de hulpdiensten of probeer anderen om hulp te vragen
Bent u zelf niet gewond, help dan waar mogelijk anderen.
Probeer informatie te krijgen van een betrouwbare bron. Luister naar de regionale rampenzender

[ Voor 46% gewijzigd door Maichel op 17-08-2015 12:57 ]
Die ET is op de 17de, maar de bijbehorende BST is op de 18de. beetje onhandige tweet zo.
[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-08-2015 13:00 ]
ET 11:00 PM , dus morgenochtend 5 uur voor ons.Trevor schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:59:
Voor wat ik begrepen heb is het morgenochtend voor ons.
Die ET is op de 17de, maar de bijbehorende BST is op de 18de. beetje onhandige tweet zo.
Kun je dat niet gewoon beter met het desbetreffende crew lid oplossen ? Je bent toch geen kind meer dat je moet gaan klikken als je een keer gekilled wordt of omdat je auto wordt opgeblazen? Je krijgt het gewoon vergoed van je Mors Mutual Insurance. Kijk als hij je 10x achter elkaar killed en jij vraagt of hij wil stoppen met het killen van jou, dan snap ik het maar 1x kom op het is GTA geen Habbo hotel.kidicoke schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:00:
Lekker dan word je gekilled door een crewmember en blaast die je voertuig ooknog op.... Ps4 TheEntityNL...
We hebben het hier over 1x. Als je 1x iemand killed kun je gewoon vragen of hij de regels kent. En of hij het niet wilt doen. Maar omdat gelijk hier te posten.Trevor schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:10:
Je kiest ervoor om lid te worden van deze crew, deze crew heeft dat als regel. Vind je dat een stomme regel join je toch gewoon lekker een crew waar andere crewmembers killen niet verboden is?
En die regel is voor mij pas sinds afgelopen week bekend. Had het nog niet gehoord.
[ Voor 24% gewijzigd door rwbk op 17-08-2015 20:19 ]
[ Voor 87% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-08-2015 06:49 ]
Heb net een tracker op mn auto gezet, maar ik ga zo denk ik even lekker freeroamen. Iemand tips over hoe geld te verdienen en het waar aan uit te geven (kun je bijvoorbeeld ook safehouses kopen)?
Huh, kan jij op dit moment spelen?brick5492 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:31:
Zoo, gister even Xbox Live (360) gekocht en kan nu lekker ook GTA Online spelen.
Heb net een tracker op mn auto gezet, maar ik ga zo denk ik even lekker freeroamen. Iemand tips over hoe geld te verdienen en het waar aan uit te geven (kun je bijvoorbeeld ook safehouses kopen)?
Krijg steeds de melding dat er maintenence is... (ps4)
Kan die ook niet hoor...DaanDH schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:39:
[...]
Huh, kan jij op dit moment spelen?
Krijg steeds de melding dat er maintenence is... (ps4)
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246
Haha dacht al, volgens mij zijn ze vanaf 12 uur weer online?Maichel schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:45:
[...]
Kan die ook niet hoor...
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Gelukkig maar, dacht ik weer eens een vrije dag te nemen om te kunnen gamen...BlaTieBla schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:57:
maintenance is tot circa 12:00 NL tijd
BronThe upcoming launch of the Rockstar Editor for PS4 and Xbox One as the next update to Grand Theft Auto V and GTA Online means the next Rockstar Editor Contest will be the first one with entries across all three platforms - so the creative competition will be fiercer than ever. Stay tuned for info about that contest and forthcoming update.
EDIT: Ik heb het over de PC-versie.
[ Voor 15% gewijzigd door Bv202 op 20-08-2015 16:16 ]
Ik heb zelf geen PC versie, maar als er geld uit de lucht wordt gedropt. Je je als een koelkast kan verkleden en iedereen in de server instant dood is als een hacker een bom dropt, ik zou het niet proberen. Maar ik ben een console gamer, de laatste keer dat ik die perikelen meemaakte was op de PS3.Bv202 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:15:
Is het nog mogelijk en nog de moeite waard met GTA: Online te beginnen als je dit nog nooit gespeeld hebt?
Mijn advies zou zijn, geef het een kans. Kijk hoever je komt. Achteraf kun je nog zeggen dat je het op zijn minst geprobeerd hebt
Zeker de moeite waard!Bv202 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:15:
Is het nog mogelijk en nog de moeite waard met GTA: Online te beginnen als je dit nog nooit gespeeld hebt?
Afgelopen dagen niet/nauwlijks last van hackers gehad. Sinds online onderhoud, maar dat zal wel puur toeval zijn ben ik bang.
Zelfs de laatste heist met randoms in 1x gehaald.
Als je vooral races en andere jobs doet heb je sowieso minder last, dan als je in de freeroam wat aankloot!
[ Voor 6% gewijzigd door Kasper op 20-08-2015 17:49 ]
Je kan het inderdaad in ieder geval proberen, maar als je geen last wil hebben van alle hackers e.d. kun je het beste een privé- of invite-only session starten. Als je echt serieuzer jobs wil doen, kan je het beste ook een crew starten (er zijn bijvoorbeeld verschillende hardcore racing crews).Bv202 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:15:
Ik zou geen heel grote crew joinen. Ik heb namelijk ook even de IGN crew gejoint en ik werd in freeroam letterlijk binnen 1 minuut drie keer door crewleden neergeschoten.
Ik denk gewoon dat het een kleine bugfix is. Misschien heeft het iets te maken met de server update/onderhoud.priemt schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:57:
73 Mb patch via steam binnen gehengeld?
Iemand enig idee wat t is? (niks kunnen vinden op twitters)
[ Voor 17% gewijzigd door RichardQG op 20-08-2015 20:01 ]
Wel, ik heb zojuist GTA 5 besteld bij bol.com dus ik waag het er ook opBv202 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:15:
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Dat is meer mijn beef with it.
Game had opzich maximaal wel gewoon 40 Euro mogen kosten, Hier en daar wel te doen maar wel vaak nog op een aanbieding wachten.
Voorlopig hou ik het nog even uit met de Ps3.
Alle uitbreidingen zijn ook gewoon gratis dus ik vind daar niet zoveel op aan te merken.Psyonara schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:14:
Voor zover ik weet is het zeker wel te doen, mijn irritatie is dat een spel na 2 jaar nog steeds de nieuwe Prijs voor de game moet betalen!!
Game had opzich maximaal wel gewoon 40 Euro mogen kosten, Hier en daar wel te doen maar wel vaak nog op een aanbieding wachten.
Vergeet niet dat Rockstar nog steeds nieuwe voertuigen en content toevoegt. Gratis. Dat rechtvaardigt mijns inziens wel het feit dat je nog steeds de volle mep moet betalen.Psyonara schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:14:
Voor zover ik weet is het zeker wel te doen, mijn irritatie is dat een spel na 2 jaar nog steeds de nieuwe Prijs voor de game moet betalen!!
Waar is Rockstar in godsnaam mee bezig?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ze hadden ook allang het Casino en andere gebouwen, en mogelijk de Villa's kunnen toevoegen. Game heeft zoveel potentie maar updates doen daar uiteindelijk niks aan.
Tuurlijk de game heeft veel basic content, maar het word er niet diverser op.
Ik heb op de PS4 de single player niet eens gedaan, op dat verplichte stukje na dan. Alleen maar online, vind t erg tof! Op PS3 al wel de single player gedaan natuurlijk.Kju schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:25:
Wauw. Toen ik de game in 2013 kocht ging het om de single player ervaring en zag ik Online als een bonus. Ik vind niet dat dat nu anders is.
Voor mij staat dis spel nog steeds op eenzame hoogte. Ik kijk soms wel naar recensies van andere open world games, of stukjes op twitch. Mafia 3 lijkt mij komend jaar misschien wel de moeite waard. Maar verder heb ik niets gezien wat ik vergelijkbaar vind.
De diversiteit van GTA van tennis, Golf, auto's jatten, gangwars, racen, vliegen whatever...
Je merkt het, zelfs na 2 jaar spelen word ik er lyrisch van.
/edit, en als ik te moe ben om zelf te spelen zet ik twitch op de chromecast vaak aan en ga ik kijken hoe anderen spelen. Gisteravond Kju met zijn heist gezien
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-08-2015 08:56 ]
Sterker nog, je hebt er zelfs je username naar vernoemdTrevor schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:54:
Ik ga vandaag mijn grafische kaart updaten, puur voor GTA. Ik speel online en SP beiden nog met heel veel plezier. Ben op de xbox 360 begonnen, en vandaag schakel ik over naar 4k beleving
Voor mij staat dis spel nog steeds op eenzame hoogte. Ik kijk soms wel naar recensies van andere open world games, of stukjes op twitch. Mafia 3 lijkt mij komend jaar misschien wel de moeite waard. Maar verder heb ik niets gezien wat ik vergelijkbaar vind.
De diversiteit van GTA van tennis, Golf, auto's jatten, gangwars, racen, vliegen whatever...
Je merkt het, zelfs na 2 jaar spelen word ik er lyrisch van.
/edit, en als ik te moe ben om zelf te spelen zet ik twitch op de chromecast vaak aan en ga ik kijken hoe anderen spelen. Gisteravond Kju met zijn heist gezien
Wat ik dus bedoelde te zeggen: een game die zo divers is, waar al zo veel gratis extra content voor is verschenen, wetende dat online maar een bonus was (en overduidelijk bedoeld als proeftuin), is het dan, met het oog op de wijze waarop andere uitgevers met hun userbase omgaan (denk Destiny), eerlijk om te eisen/verwachten dat ze nog meer uitbrengen?Psyonara schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:56:
Tuurlijk de game heeft veel basic content, maar het word er niet diverser op.
lol nu weet ik wie die ene kijker isTrevor schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:54:
[ Voor 73% gewijzigd door Kju op 21-08-2015 10:07 ]
Destiny niet gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen. En de meeste content van GTA V liggen vaak bij de de onderliggende dingen.Kju schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:01:
Mijn post doelde natuurlijk hier op, kwam er alleen niet goed uit.
[...]
Wat ik dus bedoelde te zeggen: een game die zo divers is, waar al zo veel gratis extra content voor is verschenen, wetende dat online maar een bonus was (en overduidelijk bedoeld als proeftuin), is het dan, met het oog op de wijze waarop andere uitgevers met hun userbase omgaan (denk Destiny), eerlijk om te eisen/verwachten dat ze nog meer uitbrengen?
[...]
lol nu weet ik wie die ene kijker is
Waar uiteindelijk de spele niet eens op let, Maar bij deze game hebben ze wel alle R* bij elkaar gebracht, maar na de tijd weinig mee gedaan heb ik het idee. Weet wel dat er DLC op komst is. Ook allemaal afwachten natuurljk.
Maar het duurt allemaal zo absurd lang. En je mag best kritiek hebben op games die je leuk/sterk vind, is voor sommigen ook weer een teken dat ze er niet genoeg van krijgen.
GTA V vond ik weer leuk sinds Vice City de delen er tussen vond ik geen bal aan ook maar 20 min aangeraakt nooit meer.
RDR sprong er tussen uit omdat het in een andere tijd afspeelde. Uiteindelijk miste die ook content, wat uiteindelijk niet is toe gevoegd. Daar schenen ook assets in de game te zitten voor bank rovingen e.d.
En als je leest over Destiny merk je dat er heel veel content/zelfs omgevingen uit zijn gesneden. Bungie heeft wat dat betreft alleen al op de Halo naam alleen al zoveel copy's verkocht. Durf te wedden als R* dat had gedaan met GTA V dat je nog bizar veel fans de game verdedigen tot het einde alleen al omdat het een ROCKSTAR game is!!
Volgens mij had ik je al op xbox live.
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.