• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 20:02
AndroidFreaks schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:36:
Krijg zojuist deze update binnen, hopelijk een fix voor het hoge batterij gebruik... [afbeelding]
AndroidFreaks schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:50:
Hmm...nu ik op het software nummer zoek blijkt dat ik een Italiaanse versie heb.. Heb hem 2e hands gekocht. Nouja, tot nu toe weinig verandering merkbaar.
Ik heb hem gewoon bij Coolblue gepreorderd destijds en dus 1 van de eerste HTC One M7's en ik krijg ook gewoon die zelfde update melding als ik op software updates controleer. Ik heb alleen wat weinig stroom meer in de accu zitten en geen zin om een op het bijwerken / optimaliseren van mijn 300+ apps te wachten (duurde al gauw anderhalf uur de vorige keer).

Ik hoop dat het mij vooral het steeds vollopende geheugen en de daarmee gepaard gaande traagheid oplost, maar aangezien dat in Android 5.0 zat, met 5.1 opgelost zou zijn en 5.1 niet naar de M7 zou komen denk ik dat mijn grote irritatie niet opgelost zal worden...

• AndroidFreaks
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-10-2015
Ok ik vond het ook een beetje vreemd, als ik het software nummer opzoek kreeg ik gisteren allemaal Italiaanse sites als eerste. Heb daarna niet meer gehad dat hij uit een app klapt opeens, maar is nog te kort om een goed oordeel te geven. Accu verbruik is niet veel beter ook.. De update duurde deze keer een half uur, moest idd nog 280 apps optimaliseren. Veel langer dan m'n G3..

Lees trouwens dat het nu weer niet zeker is of 5.1 echt niet komt voor de M7, ik hoop het wel want er zitten helaas nog vervelende bugs in zoals het geheugenlek en hoge accu verbruik. Als dat gefixed wordt mag de support wel stoppen, maar niet nu, nu hij echt niet lekker werkt (HTC)...

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij heeft HTC aangegeven juist veel van die fixes in de 5.0 updates op te lossen.

Ga er zelf vanuit dat er geen 5.1 komt. :(

Zie overigens wel een wijziging bij het volume; je kunt nu kiezen voor "Geen, Prioriteit, Alle" bij het wijzigen van het volume.

[Voor 32% gewijzigd door MikeyMan op 28-05-2015 09:24]

• RudyW86
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 30-06-2017

RudyW86

www.webtrixx.nl

Na de update is de Niet Storen optie weg :'(

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12:58
RudyW86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:29:
Na de update is de Niet Storen optie weg :'(
Wtf, dat was me nog niet eens opgevallen. Dat vind ik eigenlijk best wel kut :(

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is dat niet hetzelfde als de 'geen' optie onder de volumeslider dan?

• tiguan
MikeyMan schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:47:
Is dat niet hetzelfde als de 'geen' optie onder de volumeslider dan?
Oh waarschijnlijk wel ja. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 12-10 20:02
AndroidFreaks schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:51:
(...)

Lees trouwens dat het nu weer niet zeker is of 5.1 echt niet komt voor de M7, ik hoop het wel want er zitten helaas nog vervelende bugs in zoals het geheugenlek en hoge accu verbruik. Als dat gefixed wordt mag de support wel stoppen, maar niet nu, nu hij echt niet lekker werkt (HTC)...
En dat is ook waar ik mij mateloos aan stoor ja. Traagheid, apps die daar door tijdelijk een schermvullend zwart of wit beeld geven, vastlopende apps, etc.
Zou zijn als minimaal 5.1 nog wordt uitgerold. Hoewel het schijnt dat daar juist weer een ander soort geheugenlek in zit.

• Freeextreme
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 03-10 23:54
Echt vervelend dat na de laatste update op het lock-screen nog steeds 'Power saver on' staat. Of is er een mogelijkheid om deze melding weg te halen, zonder power saver uit te zetten?

• r132546e
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 27-11 01:12
Gezien de reacties hierboven heb ik nog steeds niet de neiging Kitkat te verlaten...
Enige nadeel is alleen dat het onderstaande een tijdje heeft gewerkt, iedere dag komt de update weer tevoorschijn. Erg storend kan ik zeggen, iemand een andere oplossing? Ergens best raar dat als je simpelweg niet wil updaten Kitkat je zo lastig blijft vallen. :-(
Doceia schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:32:
[...]

Instellingen > Apps > Alle applicaties > Updater > Uitschakelen.
Je kan het niet totaal stoppen maar je zal er lange tijd geen last van hebben.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, ik heb nergens last van.
Alleen de energiebeheer melding is irritant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:40
Hoog batterijverbruik is niet verholpen met deze laatste update. Afgelopen nacht (met laatste update geïnstalleerd) van 91% naar 41%...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Brakelseboer schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:23:
Hoog batterijverbruik is niet verholpen met deze laatste update. Afgelopen nacht (met laatste update geïnstalleerd) van 91% naar 41%...
Wel een fabrieksreset uitgevoerd na de update? Ik had bij de update van KitKat naar Lollipop ook een hoger verbruik, maar na een fabrieksreset (waarbij ik alle apps handmatig opnieuw heb geïnstalleerd, alleen foto's en muziek handmatig gebackupped en teruggezet) was de accuduur weer gewoon normaal.

Je kan ook even kijken welke app verantwoordelijk is voor het gebruik, optie staat ergens bij instellingen, maar heb momenteel geen M7 meer bij de hand om dat even te checken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09:17
Brakelseboer schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:23:
Dat moet haast wel ergens anders vandaan komen. Die van mij verbruikt na 2 jaar nog steeds minder dan 10% per nacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RommelD
  • Laatst online: 04-12-2019

RommelD

Stargate overheerscht!

Is er iemand die overgestapt is op een Samsung S6 ipv naar de M9 komend vanuit de M7?

Ik heb nu een M7 en wilde altijd doorgaan met de M9, maar die lijkt toch een aardige flater te zijn.

Zijn er forum users hier die van de M7 zijn overgestapt en die geen spijt hebben?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jamonova|IA
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 31-01-2018
Gelukkig mag ik nog 1 jaar wachten. Ik hoop dat HTC rond die tijd echt een leuke opvolger heeft.
Zelf vind ik de Edge van samsung zeer catchie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb momenteel niet de minste behoefte op te upgraden vanaf mijn M7.
Zeker als de opvolgers allemaal gigantisch zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 19:08
Ik zou van elke overstap spijt hebben aangezien het allemaal joekels zijn geworden. Een Samsung lijkt me helemaal foute keuze, qua software en batterij.
Mocht mijn HTC nu echt kapot gaan zou nu nog steeds voor een Moto X 2013 kiezen (zelf ontworpen via Moto Maker, dat wel). Enige die me echt aan staat qua formaat.

De S6 Edge heb ik voor me neus naast de gewone S6 gehad en ik zag het verschil nieteens! Op TV ziet dat ding er als een parel uit maar in het echt gewoon weer een Samsung. Het is dat de verkoper me erop wees dat het de Edge was, anders was ik weggelopen. Heb m in me hand gehouden en vond het niet veel voorstellen eigenlijk. Verder win je niks tov je huidige M7 behalve betere foto's. Maar in de meeste gevallen maak ik foto's met kamerlicht en dan is de M7 echt heel goed.

Maar vergis je niet, ondanks dat HTC al zijn apps en zijn Sense UI snel aan het verkloten is, blijft het voordelen hebben. De (nieuwe) Google Calendar toont bijvoorbeeld geen Facebook events. De standaard Calendar (en widget) van HTC doet dat wel en is echt ideaal icm met werk (Exchange) prive (Outlook.com en Facebook voor verjaardagen en events). Dat gemak heb je nog niet op andere telefoons denk ik. Dus als je niet alles bij Google hebt zitten (ik gebruik geen Gmail) zit je bij HTC nog goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tiguan
Ik zit zelf er over te denken om de M8s te nemen die KPN kennelijk exclusief aanbied. De M9 vind ik nog te duur en niet bijzonder veel beter dan de M8s. Eigenlijk ben ik nog steeds heel tevreden met de M7 maar de accuduur wordt minder. Ook lijkt mij dat de M8s lekkerder in de hand ligt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Southern Sun
RommelD schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:29:
Is er iemand die overgestapt is op een Samsung S6 ipv naar de M9 komend vanuit de M7?

Ik heb nu een M7 en wilde altijd doorgaan met de M9, maar die lijkt toch een aardige flater te zijn.

Zijn er forum users hier die van de M7 zijn overgestapt en die geen spijt hebben?
Ga 'm vooral in de winkel uitproberen. Persoonlijk vind ik nog steeds Touchwiz voldoende reden geven om niet voor een Samsung te gaan. Zeker t.o.v. Sense vind ik het echt niet fijn, maar dat is ook weer een kwestie van smaak.

[Voor 34% gewijzigd door Southern Sun op 01-06-2015 16:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 20-03 09:43
Jamonova schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:01:
Gelukkig mag ik nog 1 jaar wachten. Ik hoop dat HTC rond die tijd echt een leuke opvolger heeft.
Zelf vind ik de Edge van samsung zeer catchie
Je mag nog een jaar wachten? Dat is wel een heel aparte benadering.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jamonova|IA
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 31-01-2018
Dan verloopt mijn 2 jarig abonnement.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Boontjes schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:07:
[...]

Je mag nog een jaar wachten? Dat is wel een heel aparte benadering.
Ach, ik hoef niet meer te wachten, maar ik wil nog niet kiezen. M7 voldoet nog prima en ik zie in de M8 of M9 (of andere merken) geen toegevoegde waarde die een aanschaf rechtvaardigen.

Redelijk uniek voor mij, heb in 17 jaar nooit eerder de optie voor een nieuwe telefoon vooruit geschoven. Nu wel, voorlopig sim-only. Tot mijn telefoon het begeeft of tot er weer iets echt nieuws te kiezen valt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boontjes
ralph075 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:55:
[...]

Ach, ik hoef niet meer te wachten, maar ik wil nog niet kiezen. M7 voldoet nog prima en ik zie in de M8 of M9 (of andere merken) geen toegevoegde waarde die een aanschaf rechtvaardigen.

Redelijk uniek voor mij, heb in 17 jaar nooit eerder de optie voor een nieuwe telefoon vooruit geschoven. Nu wel, voorlopig sim-only. Tot mijn telefoon het begeeft of tot er weer iets echt nieuws te kiezen valt.
Eigenlijk bij mij precies zo, maar toch vind ik de M9 een mooi apparaat zou hen best willen als ie niet zo duur was. Al het beste van de M7 en net wat meer. Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boontjes
Jamonova schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:08:
Dan verloopt mijn 2 jarig abonnement.
Aha, ik begrijp je.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 16:50

Mr.Viper

Tja... iets met Vipers

Heef iemand anders al een update ontvangen? Gisteravond kwam mijn telefoon met een melding. Heb verder nog niets gemerkt aan mijn One maar de nieuwe versie is: 7.19.401.22

|| System Specs ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mr.Viper schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:43:
Heef iemand anders al een update ontvangen? Gisteravond kwam mijn telefoon met een melding. Heb verder nog niets gemerkt aan mijn One maar de nieuwe versie is: 7.19.401.22
Stukje teruglezen (1 pagina) en je kan zelf het antwoord vinden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GilbertvH
Weemism schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Wel een fabrieksreset uitgevoerd na de update? Ik had bij de update van KitKat naar Lollipop ook een hoger verbruik, maar na een fabrieksreset (waarbij ik alle apps handmatig opnieuw heb geïnstalleerd, alleen foto's en muziek handmatig gebackupped en teruggezet) was de accuduur weer gewoon normaal.

Je kan ook even kijken welke app verantwoordelijk is voor het gebruik, optie staat ergens bij instellingen, maar heb momenteel geen M7 meer bij de hand om dat even te checken.
Heel eerlijk... Nooit gedaan. Ik ga nu alles even backuppen en het toestel even helemaal fris van alle updates voorzien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 16:50

Mr.Viper

Tja... iets met Vipers

ralph075 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:20:
[...]

Stukje teruglezen (1 pagina) en je kan zelf het antwoord vinden...
Thnx en sorry, ik had op (delen van) het versienummer gezocht en niets gevonden. 8)7

|| System Specs ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
Brakelseboer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Heel eerlijk... Nooit gedaan. Ik ga nu alles even backuppen en het toestel even helemaal fris van alle updates voorzien.
Let op, je virtuele SD kaart gaat ook helemaal leeg ;)
Denk hieraan. O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Southern Sun
ralph075 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:55:
[...]

Same here, best fijn :) Denk alleen wel dat ik volgend jaar toch echt een nieuwe wil ivm camera. Heb nu alleen al 6 jaar HTC dus denk wel dat ik hierna een keer wat anders wil...maar wat dan. Dat gaat een lastige worden. Wellicht toch een keer naar apple :o Samsung sowieso niet en verder nog niet echt iets gezien qua Android wat me aan staat.

[Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 02-06-2015 14:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Southern Sun schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:53:
[...]

Same here, best fijn :) Denk alleen wel dat ik volgend jaar toch echt een nieuwe wil ivm camera. Heb nu alleen al 6 jaar HTC dus denk wel dat ik hierna een keer wat anders wil...maar wat dan. Dat gaat een lastige worden. Wellicht toch een keer naar apple :o Samsung sowieso niet en verder nog niet echt iets gezien qua Android wat me aan staat.
Loop al met HTC toen het nog Qtek heette 8)

Samsung en Apple zijn voor mij allebei een no-go. Dan eerder Sony, Motorola, LG of een Chinees model.

Maar eigenlijk hoop ik vooral dat de M10 weer een stap voorwaarts zal zijn :Y

• tiguan
Nou ik heb net bij Vodafone de M8s besteld met verlenging. Ik hoef niks bij te betalen met Smart 700 2 jaar. Ben heel benieuwd.

[Voor 3% gewijzigd door tiguan op 04-06-2015 12:58]

• tiguan
Jazco2nd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:06:
De S6 Edge heb ik voor me neus naast de gewone S6 gehad en ik zag het verschil nieteens! Op TV ziet dat ding er als een parel uit maar in het echt gewoon weer een Samsung. Het is dat de verkoper me erop wees dat het de Edge was, anders was ik weggelopen.
Op de tv zit je volgens mij dan ook naar een computer-rendering te kijken. Zag 'm net voorbij komen die reclame.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GilbertvH
Pittie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Let op, je virtuele SD kaart gaat ook helemaal leeg ;)
Denk hieraan. O-)
Thanks. Heb het direct maar goed aangepakt. S-Off en ARHD erop. Draait weer als een zonnetje en batterijduur lijkt stukken beter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kijk, dit is nieuws waar ik blij van word:
nieuws: HTC belooft innovatie en nieuw ontwerp voor opvolger M9

Dat is waar ik op hoopte toen ik dit jaar bewust een nieuw toestel heb overgeslagen. Natuurlijk blijft het nog afwachten waar ze uiteindelijk mee op de proppen komen, maar de intentie is alleszins positief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand hier al eens zelf de accu vervangen? Lukt dat zonder de grills te vervangen of zijn die altijd afgeschreven.

Heeft het nog zin om op zoek te gaan naar een accu met hogere capaciteit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 27-11 11:24
Ik heb afgelopen week ook de software update gehad. Ik baal ver schrikkelijk over het feit dat "Niet storen"weg is. Ik had een prachtig rooster voor de hele week ingesteld. Tijdens het werk en 's nachts werd ik niet gestoord. Nu moet ik dat dus weer per keer gaan instellen. Is daar geen vervanging voor? Ik kan niks vinden. Heb al wel bij "Onderbrekingen" gekeken maar volgens mij is dat weer wat anders. Kan iemand mij helpen. Ik kan op google niks vinden.

PS: Overigens heb ik na de update de cache van vrijwel alle apps en een hoop data verwijderd en ik heb aan het eind van de dag nog 92 procent over (8 uur zonder opladen, ook amper tot geen gebruik). Toch aanzienlijk meer dan de 70 procent die ik eerder had.

[Voor 22% gewijzigd door stevens20 op 07-06-2015 17:16]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, ik gebruik het niet, maar volgens mij kun je bij de volume slider als je op prioriteit drukt precies hetzelfde instellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevens20
MikeyMan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:54:
Tsjah, ik gebruik het niet, maar volgens mij kun je bij de volume slider als je op prioriteit drukt precies hetzelfde instellen.
Het is daar niet mogelijk om een schema voor de hele week in te stellen. Dat was juist zo mooi. Daardoor hoef je niet iedere dag er aan te denken dat je je mobiel nog op stil moet zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je op de drie puntjes klikt kun je een schema maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
stevens20 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:14:
PS: Overigens heb ik na de update de cache van vrijwel alle apps en een hoop data verwijderd en ik heb aan het eind van de dag nog 92 procent over (8 uur zonder opladen, ook amper tot geen gebruik). Toch aanzienlijk meer dan de 70 procent die ik eerder had.
Bedankt, de accu gaat idd iets langer mee als ie niet gebruikt wordt nu. :)

[Voor 3% gewijzigd door AndroidFreaks op 07-06-2015 23:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07-09 21:13
er is een update naar 5.0.2 geweest op de m7 van mijn vrouw.. nu is de niet storen functie verdwenen.. waarom?? zijn er alternatieven die ook meldingen tegenhouden en niet alleen bel en SMS??

edit: ik lees zojuist wat over de volumeslider en prioriteit instellingen... ga dat eens proberen....

[Voor 23% gewijzigd door paul404 op 08-06-2015 08:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 08:49
Ik zie een paar mensen zeggen dat sinds de update het batterijverbruik is verbetert....
Normaal deed ik net aan 2 dagen met 1 keer opladen. Nu is hij gewoon na 1 dag leeg.
Zelfs als ik hem nauwelijks gebruik is hij aan het einde van de dag op 50%

Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 27-11 10:09
Rox92 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:08:
Ik zie een paar mensen zeggen dat sinds de update het batterijverbruik is verbetert....
Normaal deed ik net aan 2 dagen met 1 keer opladen. Nu is hij gewoon na 1 dag leeg.

Heb je GSAM Battery Monitor al eens geinstalleerd? Daar kan je precies zien welke APP er zoveel energie verbruikt.

Bij mij nu bijv het volgende:
18% batterij gebruikt in 8h 6m
20% daarvan is display (16min)
50% daarvan zijn apps waarvan weer 14,3% het Android-systeem is. (standby)

Heb je goed overzicht waar het echt aan ligt. Wellicht staat je telefoon continu wifi te zoeken. (optie in instellingen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
Rox92 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:08:

Ja ik nog steeds, her is alleen beter geworden in standby, als ik hem gebruik gaat hij nog steeds snel leeg helaas..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21-11 17:41
AndroidFreaks schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:12:
[...]

Ja ik nog steeds, her is alleen beter geworden in standby, als ik hem gebruik gaat hij nog steeds snel leeg helaas..
Tja dat lijkt me nogal logisch :p.
Scherm helderheid zo laag mogelijk houden scheelt al aanzienlijk overigens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
Ja heb ik op de laagste stand. Volgens GSam battery monitor is de browser op 1, android-systeem op 2 en kernel op de 3e plaats van de meest gebruikende apps. Vermoed dus dat er nog steeds iets niet goed zit daar, maar wat... Nouja, laad hem wel op, 2x per dag..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Ik probeerde pas een Wifinetwerk op mijn m7 te vergeten, maar telkens komt die terug en connect er alsnog mee.

/offtopic
hoe kan dat dat ik deze topic niet meer zie bij mijn post history? ;s

[Voor 27% gewijzigd door xileS op 09-06-2015 00:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
Heb/had ik ook, bij WiFi op de 3 puntjes drukken en dan 'opgeslagen netwerken' kiezen. Daar kan je verwijderen.

offtopic:
Ik zie ook geen quickreply venster meer bij dit topic. Misschien omdat hij al een tijdje bestaat of niet meer zo relevant is. Gaat nu eenmaal snel met mobiele telefoons/meer als 2 jaar oud..? (denk ik)

offtopic:
Edit, nee dat is het niet, excuus, domme redenering van mij. Andere oude topics/toestellen hebben het venster nog wel. Zal wel een foutje zijn dan.

Geen idee waarom hij niet meer in je posthistory staat. Ik ga maar even een flinke bak koffie pakken, ben geloof ik nog niet helemaal wakker, haha..
:Z

[Voor 37% gewijzigd door AndroidFreaks op 09-06-2015 12:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevens20
Nou, ik ben zelf niet zo blij met de update.

De batterij gaat leeg als een malle als je hem gebruikt. Dat was eerder echt een héél stuk beter. in rust gaat hij langer mee, dat dan weer wel. Daarbij mis ik toch écht de "niet storen" modus. Erg vervelend!

Mijn conclusie: Jammer van de update!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rox92
Netsrek schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Heb je GSAM Battery Monitor al eens geinstalleerd? Daar kan je precies zien welke APP er zoveel energie verbruikt.

Bij mij nu bijv het volgende:
18% batterij gebruikt in 8h 6m
20% daarvan is display (16min)
50% daarvan zijn apps waarvan weer 14,3% het Android-systeem is. (standby)

Heb je goed overzicht waar het echt aan ligt. Wellicht staat je telefoon continu wifi te zoeken. (optie in instellingen)
Heet die optie toevallig:"scannen altijd beschikbaar."?
Die stond inderdaad aan, heb hem nu uitgezet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Netsrek
Rox92 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Heet die optie toevallig:"scannen altijd beschikbaar."?
Die stond inderdaad aan, heb hem nu uitgezet.
Scannen altijd beschikbaar inderdaad. De locatieinstellingen vragen veel energie. Wellicht kan je bij locatie instellingen zelf ook nog een stap terug schakelen.
Modus: batterij sparen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
AndroidFreaks schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:15:
Heb/had ik ook, bij WiFi op de 3 puntjes drukken en dan 'opgeslagen netwerken' kiezen. Daar kan je verwijderen.

offtopic:
Ik zie ook geen quickreply venster meer bij dit topic. Misschien omdat hij al een tijdje bestaat of niet meer zo relevant is. Gaat nu eenmaal snel met mobiele telefoons/meer als 2 jaar oud..? (denk ik)

offtopic:
Edit, nee dat is het niet, excuus, domme redenering van mij. Andere oude topics/toestellen hebben het venster nog wel. Zal wel een foutje zijn dan.

Geen idee waarom hij niet meer in je posthistory staat. Ik ga maar even een flinke bak koffie pakken, ben geloof ik nog niet helemaal wakker, haha..
:Z
Dat is precies wat ik ook gedaan hebt, maar hij komt alsnog vanzelf terug. Beetje apart.

/offtopic
maar bij jullie staat deze topic wel gewoon in de posthistory? Ik was het bestaan van deze hele topic bijna vergeten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
Bij mij staat die nog, misschien heb je hem per ongeluk verborgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
AndroidFreaks schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:38:
Bij mij staat die nog, misschien heb je hem per ongeluk verborgen?
Ik zou niet eens weten hoe ik een topic moet verbergen, heb niks kunnen vinden ;s

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
Hmmm, nee dat is het niet ik zie hem wel bij jou.

Je kan naar je profiel, myReact, op posthistory klikken en dan kan je topics uit je overzicht verbergen (Hide) zodat anderen maar ook jijzelf ze niet meer ziet. Kan je ongedaan maken bovenaan, staat dan een link verborgen topics.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
AndroidFreaks schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:44:
Hmmm, nee dat is het niet ik zie hem wel bij jou.

Je kan naar je profiel, myReact, op posthistory klikken en dan kan je topics uit je overzicht verbergen (Hide) zodat anderen maar ook jijzelf ze niet meer ziet. Kan je ongedaan maken bovenaan, staat dan een link verborgen topics.
Thanks, had hem inderdaad verborgen 8)7.

Iemand anders ook gemerkt dat de persoonlijk woordenboek van de HTC keyboard opeens grotendeels gereset is? Bij mij is opeens bijna niks meer over in de woordenboek.

• Jazco2nd
  • Laatst online: 26-11 19:08
KUT HTC!!
Ik ben echt helemaal KLAAR met hun systeem en app updates. Die laatste update die over the air binnen kwam heeft zonder vooraankondiging (want het zou big fixes en improvements bevatten) Do Not Disturb geheel verwijderd!! Ik had 2 schedules daarin staan en dat werkte perfect.

Nu is dat dus weg dankzij die update. Hoe komen ze er in hemelsnaam bij dat mensen op updates zitten te wachten??

Ik had het alleen geïnstalleerd om van die irritante melding af te komen.

Nu ga ik morgen weer kostbare tijd besteden om uit te zoeken hoe ik die laatste update zonder gevolgen ongedaan kan maken. Waarschijnlijk onmogelijk.

Hoe kan je prima software compleet verkloten binnen 9 maanden? HTC.

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11:16

kraats

Ik rol

:P wat een boosheid.. Ik ben gisteren meer dan 10 uur bezig geweest om m'n toestel tot 2 keer toe opnieuw te flashen en alle apps met data terug te zetten vanuit backup omdat m'n toestel in het bootscherm bleef hangen na de update. En zelfs ik vind het geen 'KUT HTC' ;)

Is het handig dat ze dit soort opties in zo'n mate wijzigen bij een (kleine) update? Nee, maar we wennen er ook wel weer aan. Net zoals we dat bij elke voorgaande update hebben gedaan.
Do not disturb is niet weg, maar kun je aanzetten als je je volume helemaal naar beneden zet. Daar kun je ook instellen wat en wie er op de allowlist komt en kun je ook nog één en ander schedulen. Ik weet niet of je er twee schedules in kwijt kunt, maar dat laat je ons vast wel even weten nadat je het geprobeerd hebt.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Rox92
Netsrek schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:41:
[...]

Scannen altijd beschikbaar inderdaad. De locatieinstellingen vragen veel energie. Wellicht kan je bij locatie instellingen zelf ook nog een stap terug schakelen.
Modus: batterij sparen.
Mijn dank is groot _/-\o_
Sinds ik scannen altijd beschikbaar uit heb gezet, gaat hij een stuk langer mee.
Vandaag best veel gebruikt en zit nu op 66%.

• AndroidFreaks
Nu flipt de accu van mijn M7 hem helemaal, zodra hij rond de 15% zit valt hij uit en is niet meer zonder lader aan te krijgen.. :/ Na mijn vakantie (vertrek Maandag) dus garantie claimen, heb nog tot November.

• bAdmuTs
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-11 16:51
AndroidFreaks schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:59:
Nu flipt de accu van mijn M7 hem helemaal, zodra hij rond de 15% zit valt hij uit en is niet meer zonder lader aan te krijgen.. :/ Na mijn vakantie (vertrek Maandag) dus garantie claimen, heb nog tot November.

[afbeelding]
Heb ik ook een tijdje gehad, ook meestal rond de 15%. Reset heeft het bij mij toen weer verholpen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• AndroidFreaks
bAdmuTs schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:13:
[...]

Heb ik ook een tijdje gehad, ook meestal rond de 15%. Reset heeft het bij mij toen weer verholpen.
Zal dat eerst eens proberen dan, dank je wel, zo is het erg vervelend. Dan maar weer alles opnieuw instellen en hopen dat het voorbij is.

• bAdmuTs
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-11 16:51
AndroidFreaks schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:29:
[...]

Zal dat eerst eens proberen dan, dank je wel, zo is het erg vervelend. Dan maar weer alles opnieuw instellen en hopen dat het voorbij is.
Is zeker vervelend en onhandig ja. Ondanks dat dit een goede telefoon is maken ze er de laatste tijd softwarematig wel een potje van.
  • Accu vanaf +-15% ineens naar helemaal 0%
  • Mijn telefoonscherm ging tijdens het bellen te pas en te onpas aan of uit waardoor ik met mijn oor dingen indrukte of niet meer kon ophangen omdat het scherm niet meer aanging.
  • Bij 1 van de +-20 verschillende telefoonnummer valt het gesprek zomaar weg of krijg ik spontaan de kiestoon te horen of hoort de persoon aan de andere kant mij wel maar ik diegene niet.
  • De HTC browser vergeet vaak met welke app ik bepaalde links wil openen, soms een tijdje niet en daarna moet ik weer een hele tijd kiezen.
  • Accu lijkt telkens sneller leeg te gaan
Had daar voor mijn gevoel bij 4.3 geen problemen mee, naar mijn idee met 4.4 gekomen (kan ook aan mij liggen).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Boontjes
bAdmuTs schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:47:
[...]

Is zeker vervelend en onhandig ja. Ondanks dat dit een goede telefoon is maken ze er de laatste tijd softwarematig wel een potje van.
  • Accu vanaf +-15% ineens naar helemaal 0%
  • Mijn telefoonscherm ging tijdens het bellen te pas en te onpas aan of uit waardoor ik met mijn oor dingen indrukte of niet meer kon ophangen omdat het scherm niet meer aanging.
  • Bij 1 van de +-20 verschillende telefoonnummer valt het gesprek zomaar weg of krijg ik spontaan de kiestoon te horen of hoort de persoon aan de andere kant mij wel maar ik diegene niet.
  • De HTC browser vergeet vaak met welke app ik bepaalde links wil openen, soms een tijdje niet en daarna moet ik weer een hele tijd kiezen.
  • Accu lijkt telkens sneller leeg te gaan
Had daar voor mijn gevoel bij 4.3 geen problemen mee, naar mijn idee met 4.4 gekomen (kan ook aan mij liggen).
Accu probleem ook gehad, ging van de week na nacht opladen 's morgens van 100 binnen 10 minuten naar 95%. Reboot gedaan, toen eerst 5 % en naar 76%. Op het werk aangekomen 7%. Volledig opgeladen toen en accu test van een uur gedaan vanuit het testmenu. Eindigde op 89%. Sinsdien geen gekke problemen gehad en doet het weer prima....flinke softwarematige storing hou ik het maar op. Dacht echt even dat ie het loodje zou leggen na iets meer dan 2 jaar (net buiten garantie) Verder een erg fijne telefoon.

• xileS
  • Niet online
Heb ik eigenlijk al ongeveer vanaf het begin dat mijn m7 rond de 14% naar opeens 0% gaat.

• AndroidFreaks
komt me bekend voor met het wissellende percentage. Heb hem zojuist een reset gegeven, nu alles installeren en instellen, en eens kijken hoe hij het nu gaat doen..ben benieuwd.

Ja balen dit, vind 5.x.x echt de slechtste versie tot nu toe. had er ook op m'n lg g3 veel problemen mee, vooral apps die opeens afsluiten en een gegevensdump doen, moest dan weer overnieuw beginnen.

Edit: Het lijkt nu goed te gaan, zit op 9% accu nu en valt niet uit. Ook is de grafiek niet meer zo stijl naar beneden . Ben weer even tevreden, dank je wel voor de tip. :) d:)b

[Voor 19% gewijzigd door AndroidFreaks op 11-06-2015 20:53]

• AndroidFreaks
Helaas, na de factory reset nog steeds bij 15% spontane uitval, ik vind het wel in orde en stuur hem na mijn vakantie op voor garantie. Dit is niks meer.

.

• Netsrek
AndroidFreaks schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:22:
Helaas, na de factory reset nog steeds bij 15% spontane uitval, ik vind het wel in orde en stuur hem na mijn vakantie op voor garantie. Dit is niks meer.
Heb je geprobeerd via *#*#3424#*#* op je HTC de batterijtest te doen? Soms komt daar iets uit namelijk.

• AndroidFreaks
Ja heb ik idd al gedaan, dan ging er maar 8% vanaf en had 92% over. Ik ben er wel een beetje klaar mee, wordt de eerste keer opsturen. Net zo lang tot het weer goed is of dat hij wordt vervangen door een andere/nieuwe.

• Pittie
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
AndroidFreaks schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:59:

[afbeelding]
De mijne had dit helaas ook. Ik heb ter reparatie teruggestuurd en een compleet nieuwe telefoon gekregen. (Ik heb nu weer het logo van beats op mijn telefoon staan O-) .

• AndroidFreaks
Dat zou heel erg fijn zijn :) Maar worden ze nog wel gemaakt, sinds de M8(s) en M9 er zijn? Ik ga het wel zien, laat hem op de 29e ophalen.

• Rox92
Volgend probleem....
Soms als ik verbonden ben met mijn wifi krijg ik geen whatsapp berichten binnen....
Wel notificaties van facebook en andere apps. Zet ik mijn wifi dan uit krijg ik ineens alle berichten binnen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-09 07:40
Rox92 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:45:
Volgend probleem....
Soms als ik verbonden ben met mijn wifi krijg ik geen whatsapp berichten binnen....
Wel notificaties van facebook en andere apps. Zet ik mijn wifi dan uit krijg ik ineens alle berichten binnen.

Iemand enig idee?
Ziggo zeker?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nodog
  • Laatst online: 25-11 23:43
xileS schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:12:
[...]

Dat is precies wat ik ook gedaan hebt, maar hij komt alsnog vanzelf terug. Beetje apart.
Heb ik ook. Kan onmogelijk een wifipunt verwijderen en dat is al heel lang zo. Erg vervelend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rox92
yep.... Niks aan te doen dus?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AndroidFreaks
Rox92 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:26:
[...]

yep.... Niks aan te doen dus?
Jawel, volg deze stappen even, misschien lukt het dan. http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20887936

Maar het is wel bekend dat ziggo en WhatsApp rare kuren heeft. Ziggo doet er echter niks aan..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brasov
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09-11 20:00
Thanks. Heb het direct maar goed aangepakt. S-Off en ARHD erop. Draait weer als een zonnetje en batterijduur lijkt stukken beter
Wat merk je, na alle apps er weer op gezet te hebben, van ARHD? Is deze ROM echt sneller? Zit erg te twijfelen om hem er ook op te zetten.

• GilbertvH
brasov schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Wat merk je, na alle apps er weer op gezet te hebben, van ARHD? Is deze ROM echt sneller? Zit erg te twijfelen om hem er ook op te zetten.
Hij is sneller en stabieler. Batterijduur is overigens echt goed.

• brasov
Brakelseboer schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:31:
[...]

Hij is sneller en stabieler. Batterijduur is overigens echt goed.
Nou wou ik vandaag dus beginnen om de ROM er op te zetten, kan ik driekwart van de folders niet meer zien. Ik wou mijn foto's backuppen, de rest maakt me niet veel uit.

https://www.dropbox.com/s...zns/M7%20folders.jpg?dl=0

Al verschillende kabels geprobeerd en de driver opnieuw geinstalleerd, maar geen effect. Iemand enig idee?

edit: dom, alles staat onder storage |:(

[Voor 3% gewijzigd door brasov op 16-06-2015 12:06]

• xileS
  • Niet online
nodog schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:15:
[...]

Heb ik ook. Kan onmogelijk een wifipunt verwijderen en dat is al heel lang zo. Erg vervelend.
Gisteravond zat blijkbaar mijn adapter niet goed in de telefoon en is die daardoor leeg gegaan. Toen ik hem opstartte waren alle wifipunten (behalve die ik al heel lang probeer te verwijderen) opeens weg -.-

[Voor 6% gewijzigd door xileS op 16-06-2015 17:02]

• brasov
Stock HTC browser geeft de melding "Internet is gestopt".

ARHD op M7. Iemand ideeen?

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:56
brasov schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:51:
Stock HTC browser geeft de melding "Internet is gestopt".

ARHD op M7. Iemand ideeen?
Als het om v92 gaat is dat probleem al meerdere keren langs gekomen op xda.

"Uninstall Internet using Titanium Backup and re-install from Play Store."

• Pannekoek_NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 25-11 16:54
AndroidFreaks schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:29:
[...]

De mijne viel een jaartje terug rond de 20% iedere keer uit. Uiteindelijk vanwege nog meer problemen opgestuurd en toen is er een nieuwe accu ingezet :)

• brasov
Lizard schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Als het om v92 gaat is dat probleem al meerdere keren langs gekomen op xda.

"Uninstall Internet using Titanium Backup and re-install from Play Store."
Helemaal geweldig, dankjewel!

Nog een vraag: na de installatie van ARHD was (zo uit mijn hoofd) 10Gb van het geheugen vol. Is dit normaal en waar komt dit door?

edit: 18Gb aan 'overig'

• Slof1
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 19-06-2015
na de laatste update hou ik vrijwel geen intern werk geheugen over.. van de 2 gb nog maar ca 500 mb. het toestel wordt daardoor traag.. wat kan ik hier aan doen?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grrr...

Ik had een prima oplossing op m'n M7 om de telefoon automatisch op te laten nemen als ik op de motor zit. Echter; met de 5.0 update werkt dat niet meer.

Iemand die dat ook gebruikt en het wel voor elkaar krijgt?

• brasov
M7 op ARHD.

Ik heb weinig ervaring met rooten etc. (laat ik het er maar bij vermelden).
2 volledige backups gemaakt van mijn telefoon en op een externe HDD gezet. Als ik TWRP open zie ik de twee backups nog op mijn telefoon staan. Dit vreet dus zo veel geheugen.

Vraag: kan het kwaad de telefoon aan de PC aan te sluiten, TWRP te openen en de TWRP file te verwijderen samen met de backups?

• Netsrek
Sinds een aantal dagen krijg ik mijn wifi niet meer uit. Als ik bijvoorbeeld van huis weg ga zette ik normaal wifi altijd uit. Ook als ik probeer de vliegtuigmodus aan te zetten, mobiel netwerk gaat uit, blijft wifi aan en verbonden.

Toen lollipop uit kwam heb ik de telefoon een schone installatie gegeven.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Soms gebeurd het ook dat als wifi uit is dat ik hem niet aan krijg.

Tot nu helpt alleen opnieuw opstarten, maar de volgende dag blijft wifi weer ingeschakeld hangen.

[Voor 22% gewijzigd door Netsrek op 24-06-2015 16:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb de laatste tijd ook heel veel problemen me Wi-Fi. Ook ik krijg de Wi-Fi niet meer uit, en erger nog; het verbinden met mijn eigen netwerk lukt dan ook niet meer.

Met als gevolg dat ik al 2 gig over mijn databundel heen ben.
Beter gaan ze dit fixen in een volgende update.

Ook maar eens kijken of het clearen van Sense Home en Lockscreen werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 25-11 16:54
Sinds een paar weken werkt mijn microfoon niet meer, heel vervelend.

Nu moet ik steeds met luidspreker bellen of met de oortjes eraan :( Binnekort maar even opsturen

• vlix
  • Laatst online: 31-07 10:54

vlix

Slee-jur, Slee-jur!

kraats schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 06:50:
:P wat een boosheid.. Ik ben gisteren meer dan 10 uur bezig geweest om m'n toestel tot 2 keer toe opnieuw te flashen en alle apps met data terug te zetten vanuit backup omdat m'n toestel in het bootscherm bleef hangen na de update. En zelfs ik vind het geen 'KUT HTC' ;)

Is het handig dat ze dit soort opties in zo'n mate wijzigen bij een (kleine) update? Nee, maar we wennen er ook wel weer aan. Net zoals we dat bij elke voorgaande update hebben gedaan.
Do not disturb is niet weg, maar kun je aanzetten als je je volume helemaal naar beneden zet. Daar kun je ook instellen wat en wie er op de allowlist komt en kun je ook nog één en ander schedulen. Ik weet niet of je er twee schedules in kwijt kunt, maar dat laat je ons vast wel even weten nadat je het geprobeerd hebt.
Kraats, wat heb jij uiteindelijk gedaan om de update succesvol uit te voeren? Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan. De update lijkt feilloos te verlopen, maar na het uitvoeren van de update blijft de telefoon hangen op het witte HTC bootscherm. Thanks!

Don't be afraid to waste your time... just waste it well

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:30:
Ik heb de laatste tijd ook heel veel problemen me Wi-Fi. Ook ik krijg de Wi-Fi niet meer uit, en erger nog; het verbinden met mijn eigen netwerk lukt dan ook niet meer.

Met als gevolg dat ik al 2 gig over mijn databundel heen ben.
Beter gaan ze dit fixen in een volgende update.

Ook maar eens kijken of het clearen van Sense Home en Lockscreen werkt.
Om mezelf even te quoten, heb het laatste service pack verwijderd, lijkt te helpen.
Krijg echt hele dikke rekening nu.

Wifi kan nu iig uit...

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 25-11 19:37

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MikeyMan schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:47:
[...]

Om mezelf even te quoten, heb het laatste service pack verwijderd, lijkt te helpen.
Krijg echt hele dikke rekening nu.

Wifi kan nu iig uit...
Heb je geen waarschuwing van je provider gehad dan? :?

Last.fm | Code Talks

• kraats
  • Laatst online: 11:16

kraats

Ik rol

vlix schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:39:
Kraats, wat heb jij uiteindelijk gedaan om de update succesvol uit te voeren? Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan. De update lijkt feilloos te verlopen, maar na het uitvoeren van de update blijft de telefoon hangen op het witte HTC bootscherm. Thanks!
Ik heb geboot naar de bootloader (power 10 sec inhouden en dan volume down ingedrukt houden bij de reboot). Daarna de nieuwste RUU-rom gedownload en via USB geïnstalleerd en toen eerst de update geplaatst voor ik overal op inlogde om de settings terug te laten zetten.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Afvalzak schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:14:
[...]

Heb je geen waarschuwing van je provider gehad dan? :?
Jawel, maar waarschijnlijk voor wat updates ofzo... 2gb over m'n limiet :X

• Boontjes
MikeyMan schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:15:
[...]

Jawel, maar waarschijnlijk voor wat updates ofzo... 2gb over m'n limiet :X
Heb Watchdog draaien om dit soort ellende te voorkomen.. waarschuwt en schakelt mobiele verbinding uit. Geheel naar wens instelbaar en een echte aanrader wat mij betreft.

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Boontjes schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:51:
[...]

Heb Watchdog draaien om dit soort ellende te voorkomen.. waarschuwt en schakelt mobiele verbinding uit. Geheel naar wens instelbaar en een echte aanrader wat mij betreft.
In principe is dat niet eens nodig. De One heeft vanuit de standaard Android functionaliteit al een meldingsysteem hiervoor.

Bij 'Instellingen' kies je 'Meer'. In het volgende scherm staat 'Datagebruik', en daar kan je instellen wat de cyclus is van je databundel, de datalimiet, en bij hoeveel MB je een waarschuwing wil. Bij het overschrijden van de limiet stopt de One vanzelf de dataverbinding. Bespaart je weer een achtergrondapp als Watchdog.

• Boontjes
Weemism schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:57:
[...]

In principe is niet eens nodig. De One heeft vanuit de standaard Android functionaliteit al een meldingsysteem hiervoor.

Bij 'Instellingen' kies je 'Meer'. In het volgende scherm staat 'Datagebruik', en daar kan je instellen wat de cyclus is van je databundel, de datalimiet, en bij hoeveel MB je een waarschuwing wil. Bij het overschrijden van de limiet stopt de One vanzelf de dataverbinding. Bespaart je weer een achtergrondapp als Watchdog.
Heb je gelijk in, maar ik meen daar te weinig instelmogelijkheden te hebben gehad voor een Vodafone op reisdagbundel. Verder een prima basisoplossing die hoge kosten voorkomt.
Pagina: 1 ... 34 35 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee