MikeyMan schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:08:
Sowieso krijg ik een beetje genoeg van de accu van m'n m7. Maar eens vervangen denk ik.
Ben intussen ook eens rustig aan het kijken naar een opvolger. Maar das nog niet makkelijk. Wil absoluut niet groter, en mis ook niet veel aan de one.
Wil liever niet naar Samsung, vind touchwiz een drama. Misschien eens bij Sony shoppen?
Tot voor kort kocht ik eens per jaar wel een nieuwe smartphone, en dan liefst een voormalig flagship toestel dat al enige tijd op de markt was zodat de prijs was gezakt. Kostte niettemin een duit, maar ik zag het maar als een persoonlijke hobby/interesse/obsessie om dat goed te praten.
Was nu echter nog altijd zeer tevreden over m'n M7, te meer omdat er m.i. de laatste jaren nog maar weinig interessante ontwikkelingen zijn geweest op smartphonegebied die niet ook al door de M7 worden geboden.
Maar ben nu wel helemaal klaar met dat wifi/BT probleem, en ben me toch weer gaan oriënteren op iets nieuws. Maar het blijkt dat als je een mooi ontworpen (geen full plastic) high end toestel wil, geen Samsung, maar wel dedicated capacitieve knoppen wil i.p.v. die afgrijselijke schermknoppen, er gewoon geen alternatief meer is. Behalve de iPhone dan, maar daar heb ik morele bezwaren tegen.
Vroeger moest ik nog een afweging maken voor welk toestel ik zou kiezen, nu is er niets meer om uit te kiezen. Van ellende for the time being maar teruggegaan naar m'n Lumia 925

.