dawauz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:20:
Ik heb het gevoeld dat juist mijn telefoon wat langzamer is geworden, openen van facebook, of de camera bijvoorbeeld duurt wat langer, soms krijg ik het idee dat het < knopje niet goed werkt maar dan duurt het gewoon heel lang voordat hij reageert.
hebben meer mensen dit toevallig?
Ik vind het wel meevallen, over het algemeen lijkt mijn toestel juist vlotter en vloeiender te draaien. Wat ik wel altijd doe is de animatietijd met factor 0.5 te verminderen, dan loopt het toestel naar mijn gevoel nog vlotter. Dit kan je bij de developer options doen.
Inderdaad heb ik af en toe weleens dat het ietjes langer duurt dan normaal om een app te openen, maar dat had ik hiervoor ook en lijkt me niet per se een lollipop probleem. Denk dat sommige apps gewoon wat zwaarder worden en deze telefoon is al wel bijna twee jaar oud nu duss...
Qua batterij is het bij mijwel redelijk hetzelfde als voorheen dus niet beter of niet slechter.
Wifi problemen, af en toe werkt het internet niet en moet ik de wifi aan en uit zetten, maar dat ligt denk ik meer aan mijn router thuis dan aan mijn telefoon, op mijn MacBook heb ik af en toe hetzelfde probleem.
Enigste wat ik zwaar kut vind van de update zijn dus de notificaties
Denk dat de mensen die wat irritante kwaaltjes of traagheid ervaren, gewoon hun toestel moeten resetten naar fabrieksinstellingen. Is altijd wel lekker om te doen zo af en toe.