Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:45
Southern Sun schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:55:
[...]

Dit was mijn log voor de paarse gloed:
[...]
Het wachten op onderdelen duurde het langst. Reparatie zelf 1 of 2 dagen.
Mmmm bij mij duurde het versturen en ontvangen naar interne reparatiedienst een week.
Hoop dat ze mijn toestel snel in behandeling nemen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:27
M'n one zegt de hele tijd dat ik een originele htc lader moet gebruiken om snelller op te laden. Maar ik gebruik de originele lader en kabel die in de doos zaten. Wat kan ik hier aan doen? Vind het nogal irritant dat de melding niet weggaat als de oplader erin zit, en je kan de melding niet uitschakelen door lang ingedrukt te houden en dan naar de app gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ligt aan de kabel. De originele kabel gaat anel stuk. Heb er al 2 versleten.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:59
Hmm, ik gebruik die van me Sensation en me M7 dagelijks, nooit problemen mee eigenljjk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
drusloos schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:54:
M'n one zegt de hele tijd dat ik een originele htc lader moet gebruiken om snelller op te laden. Maar ik gebruik de originele lader en kabel die in de doos zaten. Wat kan ik hier aan doen? Vind het nogal irritant dat de melding niet weggaat als de oplader erin zit, en je kan de melding niet uitschakelen door lang ingedrukt te houden en dan naar de app gaan..
Ben er per toeval achter hoe te voorkomen. Als je de pennetjes op je lader omhoog wipt, en even je aansluiting op je telefoon schoonmaakt, dan is het weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-07 16:36
drusloos schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:15:
[...]

Ben er per toeval achter hoe te voorkomen. Als je de pennetjes op je lader omhoog wipt, en even je aansluiting op je telefoon schoonmaakt, dan is het weg!
Hoe maak je dat goed schoon?
Want ik zie bij mijn toestel ook redelijk wat stof daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Perslucht. Absoluut niet met iets in gaan rommelen van metaal.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 14:24

kraats

Ik rol

Een vastgedrukte laag stof krijg je niet weg met perslucht, hoor. Gewoon even met een niet te dikke tandenstoker doen en het is zo weer schoon

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Krijg net 6.09.401.11 binnen. Verbeteringen voor de belervaring zou de enige aanpassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
[quote]drusloos schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:03:
[...]

Dit hoort in het problemen en garantie topic Zie ook de topic waarschuwing.

[ Voor 76% gewijzigd door 13art op 04-12-2014 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15:52

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Hier in dit topic zie ik nou veel berichten over problemen met stof, reparatie, paarse gloed, camera, etc. Hiervoor hebben we het problemen topic dit is puur voor ervaringen met het toestel. Met die reden heb ik nu ook de Quickreply uitgeschakeld, in de hoop dat er eerst even nagedacht wordt waar een bericht gepost wordt!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MikeyMan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:53:
Krijg net 6.09.401.11 binnen. Verbeteringen voor de belervaring zou de enige aanpassing zijn.
Ik ook, wel 180 mb ongeveer maar ik zie weinig verandering, ik zat al te hopen op 5.0 ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:10
Mijn HTC One M7 kreeg het bericht om naar versie 6.09.401.11 te updaten. De verliep niet goed (rood uitroepteken). Bij het opstarten van de One blijft deze nu hangen op het HTC One opstart scherm (geen automatisch herhaalde reboot).
Recovery zorgt voor rood uitroepteken, en Factory Reset laat in eerste instantie een groene pijltjes update scherm zien, en na automatisch reboot blijft deze ook weer hangen op het HTC One opstart scherm. De bootloader was locked en heb ik met de nodige moeite unlocked gekregen.

De RUU die ik eerder wel eens heb gebruikt (ook na een mislukte automatische update), RUU_M7_UL_K44_SENSE55_MR_HTC_Europe_4.19.401.9_R_Radio_4A.23.3263.28_10.38r.1157.04L_release_353069_signed_2-1, geeft aan dat deze de rom wil updaten van Image-versie 6.09.401.10 naar versie 4.19.401.9. Daarna verschijnt de melding "Fout Image update fout
Het ROM Updatehulpmiddel kan de Android telefoon niet updaten. Verkrijg het juiste ROM Updatehulpmiddel en probeer opnieuw."
Mijn instellingen: HBoot versie 1.57 en instelling S-on

Ik heb op vele sites gekeken, wat de oplossing is, o.a. S-off zetten, maar vele verwijzen naar oudere HBoot versies en naar links die niet meer werken.
Ik ben helemaal nieuw in deze materie. Graag ontvang ik een zo gedetailleerd mogelijke reactie met de door mij te volgen stappen om het toestel weer te unbricken. Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Afvalzak schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:07:
[...]

Ik ook, wel 180 mb ongeveer maar ik zie weinig verandering, ik zat al te hopen op 5.0 ;)
Sinds een paar weken had ik ook problemen met bellen of gebeld worden. Na opnemen of zelf bellen hoorde ik de wederpartij niet zij mij ook niet. Pas na een reboot werkte het weet een poosje. Vooralsnog blijft het nu werken na de update.... hopen dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Amersfoort schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:55:

Ik ben helemaal nieuw in deze materie. Graag ontvang ik een zo gedetailleerd mogelijke reactie met de door mij te volgen stappen om het toestel weer te unbricken. Alvast bedankt voor de moeite.
Graag even een apart topic openen voor je proebleem, of het bestaande probleemtopic gebruiken. Dat is wel zo makkelijk. Houd daarbij wel even in de gaten dat het hier geen helpdesk is en dat we van jou ook het een en ander aan initiatief verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-07 20:44
Boontjes schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:02:
[...]

Sinds een paar weken had ik ook problemen met bellen of gebeld worden. Na opnemen of zelf bellen hoorde ik de wederpartij niet zij mij ook niet. Pas na een reboot werkte het weet een poosje. Vooralsnog blijft het nu werken na de update.... hopen dat dit zo blijft.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Het lijkt met Google play services en /of Google services framework te maken te hebben. Als ik daar de cache van leeggooi, doet hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

Daar was ook een andere fix voor, stond hier ergens in het topic dácht ik. Cache leeggooien van play store of telefoon of iets dergelijks

Last.fm | Code Talks

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:07
[...]

Ik heb deze bug ook nog gehad met de laatste update (en daarvoor nooit eigenlijk). Heb dezelfde tip als hierboven geprobeerd, maar daarna geen telefoongesprek meer gevoerd, dus weet niet of het helpt ;) Ik had daardoor wel problemen dat Whatsapp berichten tijdelijk niet meer binnenkwamen behalve als ik Whatsapp zelf opende.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

• rob-bo
De cache legen werkte bij mij maar tijdelijk. De laatste update (6.09.401.11) heeft bij mij wel geholpen. Tot op heden geen probleem met bellen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 01:35
rob-bo schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:26:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Het lijkt met Google play services en /of Google services framework te maken te hebben. Als ik daar de cache van leeggooi, doet hij het weer.
Ik heb sinds kort ook dit probleem, met de telefoon kan je in eens niet meer bellen of gebeld worden. Heel bizar. Ben al zover gegaan tot het installeren van een andere rom. Dit gaat goed, tot dat de Play store gaat updaten.

Heeft iemand al een oplossing?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
De HTC Gallery app heeft een update gekregen waar die alle duplicate photos hidden maakt.
Maar daar was die nu ongeveer 2 uur mee bezig en als ik dan in mijn gallerij kijk bij All photos, staan er nog allemaal dubbelen foto's.

Hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-07 08:29
update van vandaag, was dat een update die met android 5.0 te maken had? Na update kreeg ik hetzelde lockscreen als die bij 5.0 hoort. na simunlock kreeg ik wel weer mn oude vertrouwde scherm terug, en android versie staat op 4.4.3.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
Bullet NL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:22:
[...]

Ik heb sinds kort ook dit probleem, met de telefoon kan je in eens niet meer bellen of gebeld worden. Heel bizar. Ben al zover gegaan tot het installeren van een andere rom. Dit gaat goed, tot dat de Play store gaat updaten.

De laatste update (6.09.401.11) heeft bij mij wel geholpen. Geen problemen meer gehad daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 01:35
rob-bo schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:15:
[...]

De laatste update (6.09.401.11) heeft bij mij wel geholpen. Geen problemen meer gehad daarna.
Klopt, het schijnt echt in de play-services gezeten te hebben i.c.m HTC toestellen. Al hoewel ik inmiddels al wel heb begrepen dat ook toestellen van andere fabrikanten ook last van dit probleem hebben gehad.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 23-07 19:40
Joostje123 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:17:
De HTC Gallery app heeft een update gekregen waar die alle duplicate photos hidden maakt.
Maar daar was die nu ongeveer 2 uur mee bezig en als ik dan in mijn gallerij kijk bij All photos, staan er nog allemaal dubbelen foto's.

Hoe zit dat dan?
Ik gebruik de Gallery app bijna niet meer. Terwijl HTC Gallery app juist een Unique Selling Point was in Sense 5! Al hebben ze dat nooit zo gepromoot, domme domme HTC (marketing/product afdeling).

Nu kan je er zo ontzettend weinig mee dat het alleen maar tot irritaties leidt. Albums maken werkt bijvoorbeeld niet. Ja je kan wel een album maken maar alle foto's blijven gewoon in dezelfde map en ook in hetzelfde overzicht. Zo valt er ook niet op een normale manier te backuppen.

Af en toe een Zoe Highlight is nog de enige reden dat ik Gallery gebruik, verder helemaal over op QuickPic.

Erg jammer, had liever de Gallery app gebruikt. Maar zo te horen maken ze het alleen maar erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:42
Ik had ook deze bug en de cache wissen lukte niet! Ik kreeg geen gesprekken meer door en andere mensen hoorden mij ook niet en heb de factory reset uitgevoerd, als f*cking last resort..

Baal er nu nog steeds van, want in elke app moet ik weer van alles instellen en veel save games zijn verloren (ondanks dat ik dacht dat Google Play dit had verholpen middels een soort van cloud-based saving).

Nu lees ik pas (was op vakantie) dat update 6.09.401.11 dit had kunnen verhelpen 8)7 8)7 Had ik maar tijdens vakantie op het forum moeten blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-07 18:49

emzed

*

Bullet NL schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:22:
[...]

Ik draai ViperOne 7.01 en bij mij hielp het installeren van DisableService en vervolgens onder Google Play Service de service CheckInService uitvinken. Rebooten en bij mij was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Laatst online: 16:07
JDL15 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:05:
Nu lees ik pas (was op vakantie) dat update 6.09.401.11 dit had kunnen verhelpen 8)7 8)7 Had ik maar tijdens vakantie op het forum moeten blijven ;)
Nee hoor, ik heb met die softwareversie ook de bug al gehad.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-07 20:07
emzed schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:03:
[...]

Ik draai ViperOne 7.01 en bij mij hielp het installeren van DisableService en vervolgens onder Google Play Service de service CheckInService uitvinken. Rebooten en bij mij was het probleem opgelost.
Dit zorgt bij mij voor extreme battery drain... ik test nu opnieuw na disable service, cache en dalvik clear gedaan te hebben. drain was zo ongeveer 10% per kwartier... Now we play the waiting game

Waiting game done, problem solved :) Er komt een fix binnenkort voor ViperOne, ze zoeken nu de OTA zodat ze een update kunnen pushen.

[ Voor 10% gewijzigd door djpsycho82 op 16-12-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-07 18:49

emzed

*

Heeft iemand trouwens de FM radio in ViperOne al werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
De fix van venom werkt (flash de .zip manueel via recovery via install in twrp) op geen enkele manier heb ik voor elkaar gekregen dat het geluid weer weg is. (maximus hd rom, kangeroo kernel, radio 4T.29, baseband 6.09.401.5, play services 6.5.99 038)

Link naar de hotfix:
http://goo.gl/isVXVv

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 19-12-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 23:52
ToFast schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:50:
De fix van venom werkt (flash de .zip manueel via recovery via install in twrp) op geen enkele manier heb ik voor elkaar gekregen dat het geluid weer weg is. (maximus hd rom, kangeroo kernel, radio 4T.29, baseband 6.09.401.5, play services 6.5.99 038)

Link naar de hotfix:
http://goo.gl/isVXVv
Ziet er meer uit als een workaround, in het script wordt de volgende apk verwijderd:

delete("data/app/com.google.android.gms*.apk");

gms is de google play service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Lizard schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:24:
[...]

Ziet er meer uit als een workaround, in het script wordt de volgende apk verwijderd:

delete("data/app/com.google.android.gms*.apk");

gms is de google play service?
Dat klopt, maar het is meer dan een workaround, er worden ook een aantal libaries.so overschreven, kijk maar in de zip qua bestanden.

Hier werkt het nu perfect met checkin service aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb zelf Google Play Services gedeinstalleerd. Vervolgens een oudere APK GPS erop en die niet geüpdate. Sindsdien geen problemen meer. Even wachten op de update.

Werd er op een gegeven moment helemaal waus van. Zelfs gesprekken werden willekeurig verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 23:52
ToFast schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:10:
[...]

Dat klopt, maar het is meer dan een workaround, er worden ook een aantal libaries.so overschreven, kijk maar in de zip qua bestanden.

Hier werkt het nu perfect met checkin service aan!
Ik heb nog even verder gezocht en dit gevonden:

http://venomroms.com/venomhub-fix-no-sound-calls-htc-one-m7/

Het lijkt er dus op dat het bij Venom het probleem werd veroorzaakt doordat die gebaseerd is op 6.09.401.5.
De fix bevat de bestanden van 6.09.401.11. Dus mensen die een (custom) rom draaien die op 6.09.401.11 gebaseerd is zouden geen problemen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Lizard schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:22:
[...]

Ik heb nog even verder gezocht en dit gevonden:

http://venomroms.com/venomhub-fix-no-sound-calls-htc-one-m7/

Het lijkt er dus op dat het bij Venom het probleem werd veroorzaakt doordat die gebaseerd is op 6.09.401.5.
De fix bevat de bestanden van 6.09.401.11. Dus mensen die een (custom) rom draaien die op 6.09.401.11 gebaseerd is zouden geen problemen moeten hebben.
Ah, dat zou goed kunnen kloppen, ik draai inderdaad 6.09.401.5 nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-07 22:27

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb een vraag over Sense apps op de GPE edition. (kan ook dat dit in rooten moet, maar leek mij algemener.

Ik heb mijn HTC van Sense naar GPE geconverteerd en ben erg te spreken over lollipop. Zeker met de gallery en camera app van Sense die beschikbaar zijn voor GPE.
Wat ik echter het meeste mis is de contacten app van Sense met bijbehorende functies. Zo heb ik met GPE nog niet kunnen ontdekken hoe je contacten zonder nummer niet weergeeft wat resulteert in een overvolle contacten lijst met veel enkel mail adressen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Rubman schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:36:
Ik heb een vraag over Sense apps op de GPE edition. (kan ook dat dit in rooten moet, maar leek mij algemener.

Ik heb mijn HTC van Sense naar GPE geconverteerd en ben erg te spreken over lollipop. Zeker met de gallery en camera app van Sense die beschikbaar zijn voor GPE.
Wat ik echter het meeste mis is de contacten app van Sense met bijbehorende functies. Zo heb ik met GPE nog niet kunnen ontdekken hoe je contacten zonder nummer niet weergeeft wat resulteert in een overvolle contacten lijst met veel enkel mail adressen.
Het lijkt mij dat je dit wel zou kunnen uitzetten, of als optie alleen telefoonnummers weergeven of als vinkje welke contactenlijst je wilt gebruiken (sim, telefoon, google etc)

Verder zou je kunnen proberen de contacten app en de dialer (phone) app te instaleren van sense, maar als het sense framework daarvoor gebruikt wordt dan kan dat niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
volgens enkele websites (voorbeeld) moet het mogelijk zijn om in google now voice search "flip a coin" en "roll dice" in te spreken en dat hij dat direct uitvoert.
Lukt dit bij jullie? Bij mij namelijk niet (alle andere speech output resulaten - in het Engels uiteraard - lukken wel (bvb bacon number en beam me up scotty) )

alsook, soms werkt de "okay Google" bij scherm uit tijdens opladen niet, (scherm gaat wel aan en google Now komt te voorschijn, maar er wordt niet geluisterd) maar ik vermoed dat dit is omdat er niet onmiddelijk een verbinding met het internet kan opgezet worden?

[ Voor 23% gewijzigd door efari op 26-12-2014 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
efari schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 03:22:
volgens enkele websites (voorbeeld) moet het mogelijk zijn om in google now voice search "flip a coin" en "roll dice" in te spreken en dat hij dat direct uitvoert.
Lukt dit bij jullie? Bij mij namelijk niet (alle andere speech output resulaten - in het Engels uiteraard - lukken wel (bvb bacon number en beam me up scotty) )

alsook, soms werkt de "okay Google" bij scherm uit tijdens opladen niet, (scherm gaat wel aan en google Now komt te voorschijn, maar er wordt niet geluisterd) maar ik vermoed dat dit is omdat er niet onmiddelijk een verbinding met het internet kan opgezet worden?
US only. En: Google Now: ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zojuist een update 6.09.401.11 via OTA binnen gekregen 'de belervaring wordt hierbij verbeterd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die is van begin december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-07 21:28
Kreeg net de update 6.09.401.12 binnen, schijnt de NFC betalingen te fixen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xVlk1Lh.png

[ Voor 4% gewijzigd door skai21 op 30-12-2014 13:09 ]

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-07 14:28
-edit- verplaatst naar problemen en garantieafhandelingen.

[ Voor 92% gewijzigd door berndw op 31-12-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

nvm na edit

[ Voor 94% gewijzigd door donvalentino op 05-01-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Sinds de laatste 2 grote updates op mijn HTC One, is het geluid van de speakers erg zacht. Zowel MP3s, bellen of een video kijken.

Ik gebruikte mijn One meestal als muziek speler tijdens douchen etc, maar het geluid is nu zo zacht dat ik niets meer hoor.

Weet iemand waarom het geluid naar beneden is gebracht? En nog belangrijker, hoe kan ik het weer harder zetten? Ik heb al een aantal apps geprobeerd om het geluid maximaal te zetten, maar deze doen niets :(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-07 13:43
Dit is meestal de oorzaak van stof, ik merkte dit pas na reparatie van de camera (en LED, die was amper zichtbaar), de bovenste speaker gaat veel harder dan de onderste. Volgens mij is het ook al eerder voorbij gekomen dat dit mogelijk op te lossen is door met een tandenborstel over de gaatjes te borstelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

spNk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:09:
Dit is meestal de oorzaak van stof, ik merkte dit pas na reparatie van de camera (en LED, die was amper zichtbaar), de bovenste speaker gaat veel harder dan de onderste. Volgens mij is het ook al eerder voorbij gekomen dat dit mogelijk op te lossen is door met een tandenborstel over de gaatjes te borstelen.
Ok, ik zal het proberen. Niemand heeft er last van gehad door een Firmware update?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

RommelD schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:35:
[...]

Ok, ik zal het proberen. Niemand heeft er last van gehad door een Firmware update?
Ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 15:49
[...]

Ik vind het geluid na ik meen de update naar kitkat (of een van de updates iets daarvoor?) een stuk minder dan het geluid vanaf het begin. Toen kon het geluid voor mijn gevoel harder zonder echt schel te worden en kwamen de lage tonen beter tot zijn recht (ik ervaar nu eerder het tegenovergestelde). Ik las hier destijds echter dat hierover verschillende ervaringen waren vanaf zo'n beetje dag 1 en dat deze betreffende update later voor velen had geholpen. Op mijn HTC one lijkt dat dus avenrechts te zijn geweest, of dat moet in mijn hoofd zitten maar ik moest er wel meteen aan denken toen ik je post las RommelD.

Kan je eigenlijk makkelijk terug naar de allereerste android versie op een normale HTC One (unbranded en unrooted) of is deze fabrieksversie nadat je alle updates hebt geinstalleerd helemaal weg van het toestel af en valt deze originele rom niet makkelijk te downloaden? Zou het namelijk best uit willen sluiten of het in mijn hoofd zit of niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-07 21:28
Heb mn telefoon net terug van reparatie. Camera had last van roze gloed. Is verholpen maar heb nu een ander "probleem". Als ik mn camera selecteer, en de telefoon beweeg, trilt t beeld als een gek (kleine trilling maar heel snel). Zodra k de telefoon laat scherp stellen, hoor ik een klikje en is het probleem weg. Als ik de camera dan afsluit en opstart is het probleem ook niet meer aanwezig. Na een tijd andere dingen doen, weer camera aan, is t "probleem" weer (even) aanwezig..

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
heeft er iemand hier wifi verbinding met 5ghz, ik gebruik wifi analyzer en zie met mijn m7 mijn 5ghz netwerk niet (laat staan verbinding maken), terwijl mijn nexus deze wel ziet en verbind.
Bij de wifi instellingen kan ik kiezen uit automatisch, 5ghz, en 2.4 ghz.
Bij automatisch en 5ghz zie ik mijn 5ghz netwerk dus niet?
Iemand een idee? en heeft iemand wel verbinding met een 5ghz netwerk, en zo ja, op welk kanaal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Jup. Op kanaal 44... maar dat mag niet uitmaken. Ik gebruik het eigenlijk nooit gezien de beperkte afstand die 5ghz kan overbruggen, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
spNk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:53:
Jup. Op kanaal 44... maar dat mag niet uitmaken. Ik gebruik het eigenlijk nooit gezien de beperkte afstand die 5ghz kan overbruggen, maar het werkt wel.
wat betekent jup?
en wat kan ik nog meer instellen voor mijn wifi netwerk te zien & verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Jup betekend ja. Het zou gewoon moeten werken... ergens anders een 5ghz netwerk die je wel kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-07 21:16
Hier werkt het ook zonder problemen om 5Ghz, kanaal 44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier ook geen issues met 5ghz, op geen enkel kanaal.

Heb de laatste tijd wel vaak ruzie met de tekstinvoer. Beetje lastig uit te leggen, maar ik heb vrij vaak dat als ik halverwege een woord wil corrigeren, dat ie dan ineens het huidige of vorige woord er in zijn geheel nog eens achter plakt. Als ik dan de automatisch geplakte tekst weghaal en opnieuw begin, gaat de invoer ineens verder bij het vorige woord. Word er echt gek van.

Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

[...]

Ik heb het gedaan, en inderdaad is het volume een stuk beter geworden.

Toch denk ik dat het volume in de loop van updates minder is geworden, maar nu kan ik er al een stuk beter weer mee muziek spelen. Thanks voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Niemand die mijn Issues met de input herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 22:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

MikeyMan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:00:

Heb de laatste tijd wel vaak ruzie met de tekstinvoer. Beetje lastig uit te leggen, maar ik heb vrij vaak dat als ik halverwege een woord wil corrigeren, dat ie dan ineens het huidige of vorige woord er in zijn geheel nog eens achter plakt. Als ik dan de automatisch geplakte tekst weghaal en opnieuw begin, gaat de invoer ineens verder bij het vorige woord. Word er echt gek van.

MikeyMan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:02:
Niemand die mijn Issues met de input herkent?
Gek genoeg had ik dit vandaag een keertje. Draai wel een custom ROM. MaximusHD met Sense 6.0 en Android 5.0.2.

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2015 17:01 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lijkt hier wel steeds erger te worden. Zodra je een Tikfout maakt en niet direct corrigeert, kom je er haast niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

MikeyMan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:03:
Lijkt hier wel steeds erger te worden. Zodra je een Tikfout maakt en niet direct corrigeert, kom je er haast niet meer uit.
Reset de toetsenbord instellingen eens. Daarna even opnieuw ijken kan ook helpen.
Ja denk ook voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 23:08
MikeyMan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:00:

Ik heb dat veel in de HTC browser als ik in een tekstveld wat invoer. Ik gebruik wel Swiftkey als toetsenbord, wellicht dat het met de standaard tobo niet is. Als ik ditzelfde in Chrome doe heb ik het overigens niet.
Verder nog nergens anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gaan we ff proberen!

Nu je het zegt heb ik er in de browser meer last van dan met bv whatsapp.

[ Voor 65% gewijzigd door MikeyMan op 22-01-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 652323

Ik merk sinds kort dat er wat speling zit tussen mijn scherm aan de rechterkant en de behuizing. Als je heel goed kijkt zie je dat de rand van het scherm iets boven het oppervlak van de behuizing uitkomt. Je kan er een beetje (nog geen milimeter) op drukken maar hij komt ook weer omhoog. .Is maar heel minimaal en denk niet dat het kwaad kan. Iemand hier ook 'last' van? En zou het wel of geen kwaad kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-07 22:12
Ik las in deze thread over het verminderde geluid en daarbij de tip om even met een tandenborstel de boxen schoon te maken. Dit is dus echt een aanrader. K heb de telefoon al bijna 2 jaar, heel langzaam wordt het geluid en de notificatieled zachter doordat stof zich ophoopt in de speakergaten. Even krachtig met een tandenborstel er overheen en ik weet weer waarom ik voor deze telefoon had gekozen. Wat een dag en nacht verschil qua geluid. Ook als je geen klachten hebt over het geluid so far is het toch een aanrader om na een jaar even met een tandenborstel de speakergrills schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
haha, inderdaad.
Ik dacht altijd "ik zie helemaal geen stof erin zitten" en ik had al een tijdje aanvaard dat de notificatieled het niet meer deed (of hééél zacht).
'k heb zonet m'n tanden One gepoetst en idd notificatieled werkt nog, en geluid is beter als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Anoniem: 652323 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:11:
Ik merk sinds kort dat er wat speling zit tussen mijn scherm aan de rechterkant en de behuizing. Als je heel goed kijkt zie je dat de rand van het scherm iets boven het oppervlak van de behuizing uitkomt. Je kan er een beetje (nog geen milimeter) op drukken maar hij komt ook weer omhoog. .Is maar heel minimaal en denk niet dat het kwaad kan. Iemand hier ook 'last' van? En zou het wel of geen kwaad kunnen?
Heb dat ook. 3 keer een nieuwe one teruggestuurd vanwege dat, toen eindelijk een goede. Moest die naar dynafix voor de camera, krijg ik hem terug met weer dat losse glas. Het kan geen kwaad volgens mij, zolang er geen stof onder komt. Maar irritant is het wel want bij van rechts naar links vegen voel ik de hele tijd dat glas ipv de gladde rand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
tenhagen12500 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:24:
Ik las in deze thread over het verminderde geluid en daarbij de tip om even met een tandenborstel de boxen schoon te maken. Dit is dus echt een aanrader. K heb de telefoon al bijna 2 jaar, heel langzaam wordt het geluid en de notificatieled zachter doordat stof zich ophoopt in de speakergaten. Even krachtig met een tandenborstel er overheen en ik weet weer waarom ik voor deze telefoon had gekozen. Wat een dag en nacht verschil qua geluid. Ook als je geen klachten hebt over het geluid so far is het toch een aanrader om na een jaar even met een tandenborstel de speakergrills schoon te maken.
Hmm even een schone tandenborstel fixen, want ik zie mijn led nauwelijks nog en geluid is ook een stuk zachter.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drusloos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Heb dat ook. 3 keer een nieuwe one teruggestuurd vanwege dat, toen eindelijk een goede. Moest die naar dynafix voor de camera, krijg ik hem terug met weer dat losse glas. Het kan geen kwaad volgens mij, zolang er geen stof onder komt. Maar irritant is het wel want bij van rechts naar links vegen voel ik de hele tijd dat glas ipv de gladde rand
Zou het helpen om er zo'n silliconen hoesje omheen te doen? Volgensmij ondervang je het daarmee voor een groot gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Anoniem: 652323 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:50:
[...]

Zou het helpen om er zo'n silliconen hoesje omheen te doen? Volgensmij ondervang je het daarmee voor een groot gedeelte?
Dat helpt wel idd. Heb zelf ook tijden zo'n hoesje gehad, maar vind toch zonder hoesje mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeblast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-07 08:04
Hee!

Ik vroeg me af of iemand hier ook een dock heeft voor op een bureau? Zo ja, waar heb je die gekocht en hoe bevalt hij?

Groetjes,

Shadeblast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:39

Pinjataaa

Hit me!

Shadeblast schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:08:
Hee!

Ik vroeg me af of iemand hier ook een dock heeft voor op een bureau? Zo ja, waar heb je die gekocht en hoe bevalt hij?

Groetjes,

Shadeblast
Ja, via ebay. Bevalt prima
Hier te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeblast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-07 08:04
Top, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ook iemand hoe je de klok van het blokkeerscherm, die normaal bovenin staat, naar onder kan schuiven? Het lukt mij niet, en ik zie dat het wel kan (op internet screen shots)...
Wellicht heel simpel maar ik zie 't niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vraagje, eens in de zoveel tijd komt het voor dat ik mijn Alarm niet meer uit krijg.

Hij gaat af en normaal gesproken snooze ik het alarm via de uitknop, echter, soms komt het voor dat ik hem voor geen mogelijkheid uit krijg en het toestel dus moet rebooten (zie ook geen snooze scherm oid).

Heeft iemand dit probleem al is eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zojuist een nieuw HTC service pack binnen gekregen. In het verleden vaak een voorbode voor een firmware update. Helaas nu nog niks te vinden. Ben benieuw hoe lang we nog op lolipop moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:47:
Zojuist een nieuw HTC service pack binnen gekregen.
Hier met de branded T-Mobile nog niets.

Edit was service pack via de playstore, die ook hier gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Supertip op 28-01-2015 20:44 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Houd er rekening mee dat hij niet meer past met de meeste hoesjes. Alleen met hele dunne hoesjes kan je hem een beetje erin forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Helaas
(...) despite everyone’s best efforts some carrier versions of the HTC One (M8) and HTC One (M7) will not meet our 90 day goal, which is February 1st.
http://www.htc.com/us/go/lollipop-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ook de non carrier gaat het niet halen volgens mij.
of het moet vandaag nog lukken.

[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 31-01-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:30
Sinds gister horen mensen alleen ruis als ik met ze bel, nou heb ik hier meer mensen over gehoord en meen dat HTC hier iets over heeft gezegd dat het softwarematig was. Ik heb niet echt een fix kunnen vinden, iemand hier ervaring mee?

Beetje ruk dat tegen het einde van mijn contract dit soort gezeik nog even heb.

[ Voor 47% gewijzigd door haakjesluiten op 31-01-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Crazyanz schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:12:
Sinds gister horen mensen alleen ruis als ik met ze bel, nou heb ik hier meer mensen over gehoord en meen dat HTC hier iets over heeft gezegd dat het softwarematig was. Ik heb niet echt een fix kunnen vinden, iemand hier ervaring mee?

Beetje ruk dat tegen het einde van mijn contract dit soort gezeik nog even heb.
Lease toestel? Je hebt gewoon 2 jaar garantie iig... opsturen dus.
Volgens mij moest je de google play services cache wissen oid..

Weet iemand wat de HTC Eye Experience inhoud voor de m7?
Zag het staan op de update pagina; http://www.htc.com/us/go/...e-updates/#device-content
In development.

[ Voor 13% gewijzigd door spNk op 01-02-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:30
Nee Vodafone abonnement. Maar het is gemaakt, HTC service app geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 22:24

Excentriekegast

PSN: Metinisme

@spNk: https://www.htc.com/nl/innovations/eye-experience/

Volgens mij is het om je frontcamera meer "functies" te geven en makkelijker kunnen bedienen, bijvoorbeeld doormiddel van spraak.

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Helaas, wat een spanning :Y

Ook nog geen tweet van het officielel HTC kanaal overigens (https://twitter.com/htc_nl) meestal doen ze dat wel als het echt uitgerold gaat worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Afvalzak op 06-02-2015 14:42 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Afvalzak schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:35:
[...]

Helaas, wat een spanning :Y

Ook nog geen tweet van het officielel HTC kanaal overigens (https://twitter.com/htc_nl) meestal doen ze dat wel als het echt uitgerold gaat worden.
Update is ook alleen maar uitgekomen voor de "developer" editions. Reguliere updates worden nog niet uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

R86Bakker schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:50:
[...]

[...]

Update is ook alleen maar uitgekomen voor de "developer" editions. Reguliere updates worden nog niet uitgerold.
Ook niet voor alle developer editions. Dit heb ik namelijk softwarematig aangepast (andere CID en stock rom) maar hier wil de M7 nog geen update weergeven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
The lollipop update is er voor zowel unlocked als developer editions, maar alleen in de usa (en enkele carrier editions). In nederland nog niks, gok op een week of 2 wachten zoals bij de M8 ook het geval was voor in ieder geval de de update van de unlocked editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wel netjes dat HTC een telefoon van inmiddels bijna 2 jaar oud nog bijwerkt naar Lollipop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023
Rubman schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:51:
[...]

Ook niet voor alle developer editions. Dit heb ik namelijk softwarematig aangepast (andere CID en stock rom) maar hier wil de M7 nog geen update weergeven hoor.
Tip! Mid nummer voor de developer editie USA ook aanpassen anders krijg je nog niets binnen Cid alleen is niet genoeg.

Model id PN0712000

Alleen voor s-off

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2490792

[ Voor 15% gewijzigd door gizmobinky op 06-02-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
T-mobile test deze week lollipop voor de m7. Met een beetje geluk wordt hij over 2 weken uitgerold. Uiteraard alleen voor branded toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
drusloos schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:43:
T-mobile test deze week lollipop voor de m7. Met een beetje geluk wordt hij over 2 weken uitgerold. Uiteraard alleen voor branded toestellen
Dat is snel.
Maar ja vorige grote updates is ook 2x geweigerd door tmobile.
Dus blijft nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

drusloos schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:43:
Dat is T-Mobile, vraag me nog steeds af wanneer de unbranded toestellen aan de beurt zijn.
Als T-Mobile echt binnen 2 weken met de update komt zijn ze er tenminste op tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:18
Rubman schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:14:
[...]

Dat is T-Mobile, vraag me nog steeds af wanneer de unbranded toestellen aan de beurt zijn.
Als T-Mobile echt binnen 2 weken met de update komt zijn ze er tenminste op tijd bij.
De branded update voor de M8 kwam ook enkele dagen na de unbranded uitrol uit bij T-Mobile, T-Mobile is snel tegenwoordig qua updates voor toptoestellen :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Gisteren avond ging mijn telefoon ineens en zag enkel het HTC Logo, kreeg het toestel voor geen mogelijkheid uit.
Uiteindelijk is de batterij op gegaan en heb ik een hard rest gedaan, probleem lijkt nu opgelost.

kan het zijn dat er automatisch een update is geinstalleerd op mijn telefoon? (HTC One M7 unbranded tmobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

donvalentino schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:06:
Gisteren avond ging mijn telefoon ineens en zag enkel het HTC Logo, kreeg het toestel voor geen mogelijkheid uit.
Uiteindelijk is de batterij op gegaan en heb ik een hard rest gedaan, probleem lijkt nu opgelost.

kan het zijn dat er automatisch een update is geinstalleerd op mijn telefoon? (HTC One M7 unbranded tmobile)
Dat lijkt me erg stug een update dien je altijd te accepteren namelijk, je kan het uiteraard checken onder instellingen en software informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Er is inderdaad geen update van software oid gepusht gelukkig.
Jammer genoeg kan ik niet meer achterhalen (denk ik) wat de oorzaak is van de software crash.

Anyway, hard reset solved the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
heb net een update aangeboden gekregen voor mijn M7 7.17.1540.7 (702.52mb) 5.0 lollipop iemand ervaring mee?
Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen