Lijkt me niet, anders had je er hier wel iets over gelezen lijkt me...
Gefeliciteerd! Je lijkt de eerste te zijn! Al geïnstalleerd? Ben benieuwd.pawarana schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:34:
heb net een update aangeboden gekregen voor mijn M7 7.17.1540.7 (702.52mb) 5.0 lollipop iemand ervaring mee?
PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl
hij is nog bezig om de apps te optimaliseren, ben om 8 uur begonnen, is wel lang bezig (half uurtje)
klaar, ben begonnen met 99% nu 79% (batterij)
meteen om een update vragen van google play service.
ik moet zo weg, als er vreemde dingen zijn post ik ze later wel.
[ Voor 3% gewijzigd door pawarana op 13-02-2015 09:03 ]
Spannend! Ik heb een unbranded KPN HTC One, los gekocht bij de Dixons. Zal nog wel even duren gok ik?
Hier op de orgineel van T-Mobile afkomende HTC One M7, die nu een zogenaamd Super-CID heeft (1111111) nog helemaal niks.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Mijn CID is HTC_E11, maakt dit verder nog wat uit?skai21 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:18:
Hier op de orgineel van T-Mobile afkomende HTC One M7, die nu een zogenaamd Super-CID heeft (1111111) nog helemaal niks.
Ik hoop ook dat ik vandaag de update binnen krijg dan, zit hier met een 6.09.401.11 CL366813 als softwarenummer/buildnummer en SDK API 6.25
Ik heb dit probleem altijd al met Swiftkey, weet niet of jij het bij het stock keyboard hebt? Als je eenmaal in zo'n probleem zit met typen, is voor mij de enige oplossing om zoveel tekst weg te halen dat mijn voorspelling die ik kan kiezen weer klopt.MikeyMan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:03:
Lijkt hier wel steeds erger te worden. Zodra je een Tikfout maakt en niet direct corrigeert, kom je er haast niet meer uit.
Is je HTC branded, geroot, unlocked o.i.d.? Dat soort info helpt mensen om te bepalen wanneer ze aan de beurt zijn met de update.pawarana schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:34:
heb net een update aangeboden gekregen voor mijn M7 7.17.1540.7 (702.52mb) 5.0 lollipop iemand ervaring mee?
Even googlen liet mij weten dat
voor de Dev Edition staat.M7 7.17.1540.7
[ Voor 31% gewijzigd door thomxc op 13-02-2015 11:41 ]
Een 'unbranded KPN HTC One'? Bedoel je dat je provider KPN is? Of dat je HTC toch KPN branded is.Shadeblast schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:
Spannend! Ik heb een unbranded KPN HTC One, los gekocht bij de Dixons. Zal nog wel even duren gok ik?
Unbranded telefoons zijn vaak eerder aan de beurt met de update omdat de provider niet hun 'branded laagje' hoeven aan te passen aan de update.
[ Voor 18% gewijzigd door thomxc op 13-02-2015 11:37 ]
Ik had hiervoor een branded Vodafone HTC Sensation, dus ik had ook apps van Vodafone er op staan. Nu heb ik de telefoon los gekocht en heb ik een sim-only abbonement van Simyo er in zitten. Mijn HTC One heet in de Google Play store (KPN/Hi HTC HTC One). Ik heb echter totaal geen KPN apps er op staan, ook niet toen ik hem kreeg. Ik neem aan dat hij dan unbranded is? Als ik het fout heb corrigeer me dan graag!thomxc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:35:
[...]
Een 'unbranded KPN HTC One'? Bedoel je dat je provider KPN is? Of dat je HTC toch KPN branded is.
Unbranded telefoons zijn vaak eerder aan de beurt met de update omdat de provider niet hun 'branded laagje' hoeven aan te passen aan de update.
Inderdaad. Als je je telefoon los koopt is hij meestal unbranded. Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk, vandaar dat hij als KPN/Hi HTC HTC One in je play store wordt getoond.Shadeblast schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:51:
[...]
Ik had hiervoor een branded Vodafone HTC Sensation, dus ik had ook apps van Vodafone er op staan. Nu heb ik de telefoon los gekocht en heb ik een sim-only abbonement van Simyo er in zitten. Mijn HTC One heet in de Google Play store (KPN/Hi HTC HTC One). Ik heb echter totaal geen KPN apps er op staan, ook niet toen ik hem kreeg. Ik neem aan dat hij dan unbranded is? Als ik het fout heb corrigeer me dan graag!
Ik heb de stock versie. Moet zeggen dat een clear wel geholpen heeft, maar helemaal lekker werkt het nog niet.WaterFire schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:18:
[...]
Ik heb dit probleem altijd al met Swiftkey, weet niet of jij het bij het stock keyboard hebt? Als je eenmaal in zo'n probleem zit met typen, is voor mij de enige oplossing om zoveel tekst weg te halen dat mijn voorspelling die ik kan kiezen weer klopt.
En, hoe bevalt het?pawarana schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:53:
klaar, ben begonnen met 99% nu 79% (batterij)![]()
Prima, geen bugs, lijkt wel dat de apps sneller opstarten, bat. net weer opgeladen had weer Sygic gebruikt.
Verder nog niks getest, ik ben weer tevreden
Wel apart dat je nog de enige bent... Ik kan niet wachten
Waarschijnlijk vanwege:MikeyMan schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:32:
Wel apart dat je nog de enige bent... Ik kan niet wachten
thomxc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:34:
[...]
Even googlen liet mij weten dat
[...]
voor de Dev Edition staat.
T-Mobile kan 'em maandag verwachten, update is goedgekeurd.
[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 14-02-2015 16:48 ]
Wel gek dat de non branded-toestellen de update nog niet hebben als T-Mobile maandag al gaat uitrollen toch?
lijkt me ook erg sterkMikeyMan schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:06:
Wel gek dat de non branded-toestellen de update nog niet hebben als T-Mobile maandag al gaat uitrollen toch?
Staat gewoon in het T-Mobile NL forum, gepost door een medewerker.
^ Dat dus, sta niet uit m'n nek te lullen. Update is vrijdag goedgekeurd, en uit het verleden blijkt dan dat ie maandag dus gewoon beschikbaar is.
Hier op mn unbranded M7 nog niks binnen :((.
Iemand inmiddels al 5.0 voor de M7 Vodafone branded?
Unbranded hier nog niks binnen.Clavis schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:54:
Iemand inmiddels al 5.0 voor de M7 Vodafone branded?
Lichtelijk offtopic: dus je hebt ook geen EasyMenu app erop?Shadeblast schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:51:
[...]
Ik had hiervoor een branded Vodafone HTC Sensation, dus ik had ook apps van Vodafone er op staan. Nu heb ik de telefoon los gekocht en heb ik een sim-only abbonement van Simyo er in zitten. Mijn HTC One heet in de Google Play store (KPN/Hi HTC HTC One). Ik heb echter totaal geen KPN apps er op staan, ook niet toen ik hem kreeg. Ik neem aan dat hij dan unbranded is? Als ik het fout heb corrigeer me dan graag!
Ik heb hetzelfde als jou, maar krijg automatisch die app.
Als T-Mobile met wat mazzel maandag gaat uitrollen, dan zit de kans er dus heel goed in dat 'ie van de week ook voor unbranded toestellen gepushed gaat worden, toch? Ik heb tot nog toe weinig negatiefs gehoord over Lollipop dus ik denk dat het veilig is om hem, zodra hij gepushed wordt, direct te installeren toch?
Wel apart, de vorige grote update was binnen no-time na aankondiging binnen. Waarom doet HTC er nu zo lang over?
Wel apart, de vorige grote update was binnen no-time na aankondiging binnen. Waarom doet HTC er nu zo lang over?
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Nee! Geen apps die niet Android of HTC zijn (los van degene die ik heb geinstalleerd)!spNk schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:59:
[...]
Lichtelijk offtopic: dus je hebt ook geen EasyMenu app erop?
Ik heb hetzelfde als jou, maar krijg automatisch die app.
Hmm even gegoogled, lijkt een programma op de SIM-kaart te zijn(?). Mogelijk heb ik een oudere simkaart (2jaar)...Shadeblast schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:38:
[...]
Nee! Geen apps die niet Android of HTC zijn (los van degene die ik heb geinstalleerd)!
Spanning voor de update nu

Nou ja zeg, krijgen branded toestellen de update nu eerder?
Inderdaadtiguan schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:29:
Nou ja zeg, krijgen branded toestellen de update nu eerder?
Misschien even ter info voor de mensen die problemen hebben met een rode gloed op de camera.
Ik had dit ook, maar gelukkig was mijn telefoon nog in garantie.
Ze hebben de camera vervangen en een firmware update gedaan.
Die rode gloed betekent dus dat de camera stuk is.
Gebruik je misschien je LED veel en langdurig? Dit beïnvloedt de levensduur van de camera.
Gebruik je misschien je LED veel en langdurig? Dit beïnvloedt de levensduur van de camera.
Oké, goed dat ik dit hier lees want ik heb er al een tijdje last van. Moet ik contact opnemen met de winkel waar ik hem heb gekocht (Belcompany) of kan dat beter via HTC?Homewrecker schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:05:
Misschien even ter info voor de mensen die problemen hebben met een rode gloed op de camera.
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Kan iemand even kijken wat de software versie is na de update?
Thanks!
Thanks!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
ik merk wel dat de batterij duur er stukken beter van geworden is met 5.0!
1 dag en 6 uur, en nog 54% over!
1 dag en 6 uur, en nog 54% over!
[ Voor 19% gewijzigd door pawarana op 16-02-2015 17:30 ]
Android versie 5.0.2rajackar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:25:
Kan iemand even kijken wat de software versie is na de update?
Thanks!
Htc sence versie 6.0
softwarenummer 7.17.15.40.7
software versie????
Bizar dat mijn unbranded telefoon hem nog niet heeft dan, dat is één van de grootste voordelen aan een unbranded telefoon (naast het missen van onnodige apps)
Hier ook nog niks.Afvalzak schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:39:
Bizar dat mijn unbranded telefoon hem nog niet heeft dan, dat is één van de grootste voordelen aan een unbranded telefoon (naast het missen van onnodige apps)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Thanks! Het ging me om die laatste. Ik draai een custom rom gebaseerd op 7.15 maar nu zullen er wel snel versies komen vanaf 7.17pawarana schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:28:
[...]
Android versie 5.0.2
Htc sence versie 6.0
softwarenummer 7.17.15.40.7
software versie????
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb het via de winkel zelf gedaan op aanraden van HTC.Mr.Viper schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:29:
[...]
Oké, goed dat ik dit hier lees want ik heb er al een tijdje last van. Moet ik contact opnemen met de winkel waar ik hem heb gekocht (Belcompany) of kan dat beter via HTC?
Maar je kan ook via HTC zelf.
Je kan via de live-chat een RMA aanvragen en dan kun je een tijdstip opgeven wanneer ze het toestel komen ophalen bij jou thuis of op kantoor.
Succes!
t-mobile duurt nog 2 weken hoor.Afvalzak schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:39:
Volgens dit topic gisteren?
En één Vodafone telefoon heeft hem gisteren gehad. Het zal wel, ik wacht wel geduldig
Hij is vrijdag goedgekeurd door tmobile.Afvalzak schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:42:
[...]
Volgens dit topic gisteren?![]()
En één Vodafone telefoon heeft hem gisteren gehad. Het zal wel, ik wacht wel geduldig
Dan wordt die weer aangeboden aan HTC die uiteindelijk de update moet doorvoeren.
Daar kan 2 weken overheen gaan.
T-mobile krijgt hem komende maandag aangeboden. Wel opmerkelijk dat de update eerder komt op branded toestellen. Heb zelf ook t-mobile en moet zeggen dat ze er altijd wel vlot bij zijn. En die extra troep apps kan je ontlopen door je toestel op te starten na een factory reset zonder je t-mobile simkaart erin. Als je alles hebt ingesteld, toestel uit doen en simkaart erin. Het enige is dat je elke keer als je de telefoon opstart een melding krijgt of je de simkaart wilt installeren (dus al die apps en troep), en die moet je dan gewoon wegvegen. Dus branded toestellen mogen er wezen
Hier zegt iemand dat de update voor de unlocked versie in de UK en meerdere Europese landen de 25ste uitkomt, laten we hopen dat het klopt 
http://forum.xda-develope...ad.php?t=2305490&page=934The Lollipop update will be released on February 25th in the UK according to HTC Live Chat. Most of the European country's will get it too.
I hope most of the bugs are fixed in this version.
[ Voor 33% gewijzigd door bAdmuTs op 18-02-2015 00:41 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Updates uitbrengen voor een telefoon die door menig fabrikant al niet meer ondersteund zou wordenspNk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:12:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat branded devices eerder zijn, waar is HTC mee bezig?
Die laten alle branded's de kooltjes uit het vuur halen voor de mensen die de maximale ervaring willen en niet settlen voor minder, duh.spNk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:12:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat branded devices eerder zijn, waar is HTC mee bezig?
Maar stiekem kan ik het ook niet uitstaan
Haha precies, eerst uitproberen op de T-mobile gebruikers!Henk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Die laten alle branded's de kooltjes uit het vuur halen voor de mensen die de maximale ervaring willen en niet settlen voor minder, duh.
Maar stiekem kan ik het ook niet uitstaan![]()
Ik heb geen branded, ik heb hem gewoon in het wild gekochtspNk schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:12:
Mijne is net gerepareerd, en is als het goed is vandaag deze kant opgestuurd. Ik ben benieuwd met welke software die komt.
Met een beetje pech 4.1Deagle schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:03:
Mijne is net gerepareerd, en is als het goed is vandaag deze kant opgestuurd. Ik ben benieuwd met welke software die komt.
Njah, als hij maandag terugkomt kan je gelijk 5 gaan installeren als het goed isDeagle schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:44:
[...]
Lol, dan maar weer een custom rom installeren denk ik.
Ik had precies hetzelfde, via de website contact gehad telefoon word netjes opgehaald en ook ( in een afgesloten doos terug afgeleverd, handtekening en ID etc vereist)Mr.Viper schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:29:
[...]
Oké, goed dat ik dit hier lees want ik heb er al een tijdje last van. Moet ik contact opnemen met de winkel waar ik hem heb gekocht (Belcompany) of kan dat beter via HTC?
Ik had het bekende camera probleem(paarse gloed), batterij die bij 20% uitviel en defecte tril functie, allemaal gratis gerepareerd. Nieuwe batter, nieuwe camera module en uiteraard een nieuw scherm wat nodig is na de reparatie
Ik zou het altijd via dé winkel doen, dan dragen zij namelijk de verantwoordelijkheid voor het transport. Als je het bij HTC doet draag jij die verantwoordelijkheid.
Sjoerdiee schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:47:
[...]
Ik had precies hetzelfde, via de website contact gehad telefoon word netjes opgehaald en ook ( in een afgesloten doos terug afgeleverd, handtekening en ID etc vereist)
Ik had het bekende camera probleem(paarse gloed), batterij die bij 20% uitviel en defecte tril functie, allemaal gratis gerepareerd. Nieuwe batter, nieuwe camera module en uiteraard een nieuw scherm wat nodig is na de reparatie
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Hmmm, misschien wordt het ook eens tijd dat ik hem ga opsturen voor een reparatie. Sinds een half jaar zie ik ook een paars gloed over mijn foto's als ik het donker fotografeer.
Nieuws over Android 5.1:
http://www.androidplanet.nl/nieuws/android-5-1-update/
Nieuws over Android 5.1:
http://www.androidplanet.nl/nieuws/android-5-1-update/
Inspireer en word geïnspireerd.
Volgens berichten komt 5.1 niet naar de M7.
Bron zou gewenst zijn met zulk soort 'berichten'MikeyMan schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:25:
Volgens berichten komt 5.1 niet naar de M7.
Waarschijnlijk alleen voor de GPE versie.Ghengis schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:28:
[...]
Bron zou gewenst zijn met zulk soort 'berichten'
http://androidworld.nl/ni...d-51-lollipop-komt-maart/
Verwijderd
Wellicht off-topic, maar sinds vanavond zijn al mijn agenda afspraken gewist. In mijn agenda (gekoppeld aan G-mail) staan alleen nog de verjaardagen die er via facebook instaan. Ook in de agenda van gmail is alles weg, terwijl ik niets anders heb gesynchroniseerd! Iemand hier ook last van toevallig? Zeer lastig dit!
Hij is vandaag teruggekomen, precies na 1 week. Hij doet het weer perfect en is teruggekomen met android 4.4.3. Dus helaas geen 5.Afvalzak schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:44:
[...]
Njah, als hij maandag terugkomt kan je gelijk 5 gaan installeren als het goed is
Tweakers,
Misschien kijk ik er overheen, misschien ook niet...
Maar ik wil een telefoonnr blokkeren in mijn htc one zodat deze geen contact meer met mij kan opnemen.
Nu kan ik deze contactpersoon openen in m'n contactenlijst, en vervolgens kiezen voor "contact blokkeren". Maar volgens mij is deze contact dan niet meer geblokkeerd op het moment dat ik deze persoon verwijder uit mijn contactpersonen.
Is er ergens een optie in de telefoon waar een permanente bloklijst aanwezig is en ik nrs kan toevoegen?
Misschien kijk ik er overheen, misschien ook niet...
Maar ik wil een telefoonnr blokkeren in mijn htc one zodat deze geen contact meer met mij kan opnemen.
Nu kan ik deze contactpersoon openen in m'n contactenlijst, en vervolgens kiezen voor "contact blokkeren". Maar volgens mij is deze contact dan niet meer geblokkeerd op het moment dat ik deze persoon verwijder uit mijn contactpersonen.
Is er ergens een optie in de telefoon waar een permanente bloklijst aanwezig is en ik nrs kan toevoegen?
Voor zover ik weet niet.
Ik weet niet of het nog steeds zo werkt, maar kan je een telefoonnummer ook niet via je provider laten blokkeren (even met de helpdesk over bellen)? Dan ben je in ieder geval niet afhankelijk van welk toestel dat je gebruikt mocht je die wisselen of de contact verwijderen.
Ik weet niet of het nog steeds zo werkt, maar kan je een telefoonnummer ook niet via je provider laten blokkeren (even met de helpdesk over bellen)? Dan ben je in ieder geval niet afhankelijk van welk toestel dat je gebruikt mocht je die wisselen of de contact verwijderen.
Telefoonapplicatie -> Menu -> Geblokkeerde contactenExterminator schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:28:
Daar heb ik in ieder geval handmatig nummers kunnen toevoegen.
Nog geen nieuws over de LP update voor de M7?
De twitter van HTC_nl blijft zeggen "Nog even geduld"Brakelseboer schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:34:
Nog geen nieuws over de LP update voor de M7?

Net zoals het internationale account dat al weken "very soon" roept. Zeg dan niets want een paar weken is niet "very soon". Als ik af en toe op twitter kijkt moeten die lui wel gek worden van die vraag maar ze beantwoorden het wel elke keer weer netjes.Afvalzak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:55:
[...]
De twitter van HTC_nl blijft zeggen "Nog even geduld"
Net even de stoute schoenen aangetrokken en de livechat geprobeerd.
Tarik: Wij hebben hier inderdaad veel vragen over gekregen en volgens het hoofdkantoor in Taiwan wordt de update in zeer korte termijn vrijgegeven in Nederland. Wij kunnen helaas geen datum geven wanneer precies. Voor Januari en Februari ging het voor de One M8.
Voor de mensen met t-mobile brandednis lollipop nu te downloaden
Serieus? En unbranded nog niets?drusloos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:19:
Voor de mensen met t-mobile brandednis lollipop nu te downloaden

Hier een M7 met CID 1111111 helemaal niks qua updates.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb de update net binnengekregen: HTC One M7 - T-mobile branded

Vanavond maar eens updaten
Edit: 1000e post

[ Voor 7% gewijzigd door dxta op 25-02-2015 10:03 ]
Omelette du fromage!
Kwam de HTC One M7 niet tegelijk met de Sony Xperia Z en de Samsung S3 uit?
Kan me nog herinneren dat ik de M7 op MWC in mn handen hield, zou zweren dat het logo toen nog een home knopje was.
Dit is een mooie mijlpaal dat nu alle M7 modellen de update krijgen. De Sony Xperia Z en de S3 hebben volgens mij allebei geen update naar 5.0 gehad!
Kan me nog herinneren dat ik de M7 op MWC in mn handen hield, zou zweren dat het logo toen nog een home knopje was.
Dit is een mooie mijlpaal dat nu alle M7 modellen de update krijgen. De Sony Xperia Z en de S3 hebben volgens mij allebei geen update naar 5.0 gehad!
DubbelfeestDxta schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:01:
Ik heb de update net binnengekregen: HTC One M7 - T-mobile branded
[afbeelding]

De M7 kwam uit met de S4 en de ZJazco2nd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:09:
Kwam de HTC One M7 niet tegelijk met de Sony Xperia Z en de Samsung S3 uit?
aha ok
Na 2 weken draaien met lollipop kan ik zeggen batterij gebruik = super, Net weer aan de lader gehangen 2 dagen & 15 uur gedraaid (6% over) (regelmatig gebeld, gemaild, internet, netwerk gedeeld, display helderheid 30%)
Valt dat binnen je fabrieksgarantie?Homewrecker schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:05:
Ok, dus voortaan maar een branded T-Mobile toestel kopen. Kennelijk is T-Mobile zo groot, dat ze die als eerste de updates geven
Nee hoor, hier op unbranded komt hij nu ook binnentiguan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:58:
Ok, dus voortaan maar een branded T-Mobile toestel kopen. Kennelijk is T-Mobile zo groot, dat ze die als eerste de updates geven
Downloaden schommelt tussen de 10 en 60 min.

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 25-02-2015 11:02 ]
Hier ook binnen unbranden na een restart
Oh cool. Ik heb echt letterlijk 5 minuten geleden gecheckt, toen was er geen update. Nu wel
Hier ook unbranded beschikbaar. Ik denk even vlug downloaden want moet zo weg, nou vlug is er niet bij
[ Voor 55% gewijzigd door bAdmuTs op 25-02-2015 11:08 ]
800MB is niet zo vlugbAdmuTs schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:05:
Hier ook unbranded beschikbaar. Ik denk even vlug downloaden want moet zo weg, nou vlug is er niet bij.
100Mbit dus zou wel vlug moet kunnen
Ah hier op stage niet zo vlot. 25% momenteel!bAdmuTs schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:08:
[...]
100Mbit dus zou wel vlug moet kunnen. Hoop maar dat de download resumed als ik weer thuis ben straks
.
Misschien had ik even mijn mond moeten houden tot ik hem binnen had

Hier ging hij enorm snel tot en met 50%, nu gaat het nog amper vooruit ...
Hier staat de update ook klaar om gedownload te worden.
"Deze update wist niets van uw apparaat"

Edit:
T-mobile branded.
"Deze update wist niets van uw apparaat"

Edit:
T-mobile branded.
[ Voor 12% gewijzigd door Ryan_ op 25-02-2015 11:47 ]
Mijn upgrade loopt nu, zal ff bijhouden hoe lang het duurt!
update komt hier ook net binnen, unbranded
Hier is ie net klaar met installeren. Wat betreft installatietijd moet je rekening houden met zo'n 10-15 minuten.
Downloaden duurt tot mijn verbazing geen eens zo heel lang, minuut of 6 in totaal
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen