Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Hoort de backup door te lopen naar 100%? (lijkt me wel) Bij mij maakt het niet uit of ik drive of dropbox doe, stopt altijd ergens willekeurig maar nooit bij 100%.

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2014 09:20 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
Net weer een backup geprobeerd en nu werkt het ineens wel. Hoewel...hij ging tot 60% en ineens was het klaar. Echter staat er nu niet dat deze mislukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venga AB
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 09:42
Sinds de laatste update naar "6.09.401.10" gisteravond, heb ik geen gehoor meer bij het bellen of gebeld worden. De lijn is volledig dood.

Mijn vriendin had gisteren precies hetzelfde, dit toestel is door KPN terug gezet naar fabrieksinstellingen. Deze werkt nu weer.

Ik ben niet de enige met dit probleem, zie bijv.
http://androidworld.nl/ni...e-betere-back-en-browser/

Terugzetten naar fabrieksinstellingen vind ik niet echt een oplossing, iemand een idee wat het probleem is?

Het betreft een stock M7 op KPN 4G netwerk. Ik heb al geprobeerd via de instellingen op alleen 2G of 3G, dit geeft geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Venga AB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:47:
Sinds de laatste update naar "6.09.401.10" gisteravond, heb ik geen gehoor meer bij het bellen of gebeld worden. De lijn is volledig dood.

Mijn vriendin had gisteren precies hetzelfde, dit toestel is door KPN terug gezet naar fabrieksinstellingen. Deze werkt nu weer.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen vind ik niet echt een oplossing, iemand een idee wat het probleem is?

Het betreft een stock M7 op KPN 4G netwerk. Ik heb al geprobeerd via de instellingen op alleen 2G of 3G, dit geeft geen verschil.
Ik heb dit op een custom rom met sense 6 en 4.4.3 en 6.09.401.5 /4T.29 baseband (maximus hd). Ik heb het gevoel dat het na een tijdje opspeelt of na gebruik van apps als netflix. Ik draai ook een custom kernel (kangeroo) en die heeft het probleem ook niet opgelost.

Daarvoor had ik van alles geprobeerd qua settings e.d. en toen had een reboot geen eens zin meer, een oudere baseband geflashed (4T.27) en nog steeds geen geluid tijdens bellen (in of uitgaand, ik of ontvanger) gewoon doodstil inderdaad. Dus voerde ik maar een full wipe uit en zette de nandroid backup terug :)

Nu las ik dat er meer mensen last van hebben ook op Samsung telefoons. Ik vermoed dat het iets is van Android 4.4.2-4.4.3! (ril?).

Bij mij helpt een reboot gelukkig, maar wel irritant ik test af en toe mijn voicemail maar of ik weer een reboot nodig ben.

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 30-10-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
-tom-562 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:26:
Ik draai inmiddels al een poosje Cyanogenmod, werkt lekker vlot. Enige wat me niet aanstaat is dat de accu nu echt een stuk korter mee gaat. Ik denk dat ik weer terug ga naar de HTC firmware
Flash MaximusHD, deze rom is 'stock' maar sneller etc. Wel full wipe doen ('sddata blijft wel behouden) Flash dan ook na de rom opgestart te hebben en te laten settelen na (10 minuutjes ) de kangeroo kernel voor extra optimale accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 18:54

Hier hetzelfde issue. Dacht dat het kwam doordat ik toevallig deze week overgestapt ben naar Choozze. Herstart al geprobeerd? Net is mn telefoon uitgegaan doordat mn batterij leeg was. Nadat ik hem had opgestart mn voicemail gecheckt en hij doet het nu wel weer :D.

Edit: Zie zojuist dat ik de laatste update nog niet geïnstalleerd heb. Vreemd dat het probleem zich bij mij ook voordeed. Die update laat ik nog maar even links liggen...

[ Voor 7% gewijzigd door edwin90 op 30-10-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Merken jullie na anderhalf jaar gebruik dat deze telefoon op bepaalde fronten wat tekort schiet?
Ik vind 'm nog net zo razendsnel als wanneer ik 'm voor het eerst in gebruik nam! Beeldkwaliteit is ook nog steeds verbluffend. Vooral vergeleken met die overdreven "knallende" Samsung schermen. Moet er niet aan denken om daar een film op te kijken.

Ik mag in december weer een nieuwe uitzoeken, maar bij de M8 heb ik heb gevoel: meh.. is dat alles?

Het vervelende is dat ik niet meer 'kan' upgraden naar een ander type telefoon. Ik ben helemaal verkocht aan de speakers van de M7 en dat móet er bij de volgende telefoon ook weer op zitten.

Luxeproblemen..

[ Voor 23% gewijzigd door Barry|IA op 30-10-2014 23:39 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Barry|IA schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:37:
Merken jullie na anderhalf jaar gebruik dat deze telefoon op bepaalde fronten wat tekort schiet?
Ik vind 'm nog net zo razendsnel als wanneer ik 'm voor het eerst in gebruik nam! Beeldkwaliteit is ook nog steeds verbluffend. Vooral vergeleken met die overdreven "knallende" Samsung schermen. Moet er niet aan denken om daar een film op te kijken.

Ik mag in december weer een nieuwe uitzoeken, maar bij de M8 heb ik heb gevoel: meh.. is dat alles?

Het vervelende is dat ik niet meer 'kan' upgraden naar een ander type telefoon. Ik ben helemaal verkocht aan de speakers van de M7 en dat móet er bij de volgende telefoon ook weer op zitten.

Luxeproblemen..
Ik heb ook een tijd met dit dilemma gelopen. Ik ben uiteindelijk vorige maand toch voor de M8 gegaan (mijn dochter blij natuurlijk ) Ik heb er nog geen seconde spijt van. De M8 is in alles net weer meer en beter. Dat merkte ik pas nu ik hem heb.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49

Luxeproblemen..
Wacht tot maart op de M9? Dat ga ik hoogstwaarschijnlijk ook doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun

Luxeproblemen..
Same here na 1.5 jaar. Enige reden voor mij om over de stappen zou de camera zijn. Verder ben ik ook nog blij met de M7 door zijn snelheid, scherm en geluid. De M8 vind ik net te groot, 4.7" is toch de max om net prettig met 1 hand te kunnen bedienen. Ik blijf mooi bij de m7 zolang deze soepel blijft lopen...was ook duur genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Luxeproblemen..
Als je al die punten daarboven opnoemt? Waarom upgraden? M7 is gewoon nog steeds high end.
Eventueel jaartje nog sim only abo nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Luxeproblemen..
Helemaal mee eens. Het is voor het eerst in 15+ jaar dat ik serieus overweeg om een jaartje (of twee) tussendoor een sim-only abonnement te nemen i.p.v. verlengen. Dat zegt (i.i.g voor mezelf) meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
De speakers zijn voor mij al genoeg reden om over te stappen..
Van hoe supervet die in het begin waren naar hoe uitermate kut die nu zijn. Komt amper geluid uit nog.

Plus de camera is gewoon kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
jordeeeh schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:57:
Van hoe supervet die in het begin waren naar hoe uitermate kut die nu zijn. Komt amper geluid uit nog.

Zo dan...goedemorgen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

jordeeeh schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:57:

Camera is niet kut maar gewoon wat minder goed ;) en misschien moet je de speakers/grill eens schoonmaken, schijnt heel veel troep in te komen waardoor ze minder hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
bAdmuTs schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Camera is niet kut maar gewoon wat minder goed ;) en misschien moet je de speakers/grill eens schoonmaken, schijnt heel veel troep in te komen waardoor ze minder hard gaan.
Mja paarse waas gedoe, geen zin om op te sturen. Maar dan nog vind ik de kwaliteit niet je van het.

Hoe maken jullie grill schoon dan? Lijkt me ook niet goed om even een stofzuiger erop te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeldenekamp1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:29
Ga naar instellingen->Apps->Alle applicaties-> Telefoon

Wis hier de gegevens.

Bij mij werkt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
bAdmuTs schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Klopt dat laatste. Die van mij is voor de camera dus uit elkaar gehaald en dat is goed te merken tijdens bellen. Klinkt veel zuiverder! Alleen zelf schoonmaken lijkt me toch wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
axeldenekamp1 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:00:

Wis hier de gegevens.

Bij mij werkt dit

[...]
Ik zal dit ook direct proberen als de bug zich weer voordoet, dan weet ik ook direct dat dit niet aan het gebruik van bepaalde apps ligt en is sneller dan een reboot :).

Ik neem aan dat je alleen oproepinformatie hier door kwijt bent (lengte van gesprekken en welke nummers je hebt gebeld) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

jordeeeh schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Hoe maken jullie grill schoon dan? Lijkt me ook niet goed om even een stofzuiger erop te zetten..
Met een tandenborstel (heel voorzichtig), ik heb het zelf met een busje perslucht gedaan.

YouTube: FIX HTC ONE/ MAX/ MINI/ M8 SPEAKER PROBLEMS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venga AB
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 09:42
axeldenekamp1 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:00:

Wis hier de gegevens.

Bij mij werkt dit

[...]
Dit advies kreeg ik van de HTC support ook, maar het mocht niet baten. Het laatste advies alvorens het toestel als defect op te sturen was een "harde reset", dus terug naar fabrieksinstellingen. Dat heb ik dan maar gedaan en nu werkt het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Venga AB schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Dit advies kreeg ik van de HTC support ook, maar het mocht niet baten. Het laatste advies alvorens het toestel als defect op te sturen was een "harde reset", dus terug naar fabrieksinstellingen. Dat heb ik dan maar gedaan en nu werkt het weer :)
Hou het in ieder geval in de gaten. Ik heb ook een full wipe gedaan (zelfde als fabrieksinstellingen) en de rom schoon geïnstalleerd. Toch is het probleem weer de kop op komen steken. Erg vervelende bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Weet niet of dit hier of in het accesoires topic hoort, maar sinds vannacht is bij mijn oplader van de One op het ijzere gedeelte wat je in te telefoon plugt, daarop zijn die uitstekende puntjes (weet niet je het noemt, maar als je met je vinger erover heen veegt voel je dat ze indrukbaar zijn) vast gaan zitten, waardoor de kabel geen grip meer pakt in de telefoon zelf, en de kabel er zo uitfloept. Weet iemand hoe je deze weer uit krijgt?

Anders kan ik wel een usb kabel van een samsung in m'n htc oplaadblokje pluggen, maar heb liever alles origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 07:30

kraats

Ik rol

Met een stevige speld er onder en weer wat opwippen. Meestal is dat net genoeg om 'm weer grip te geven.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
kraats schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:49:
Met een stevige speld er onder en weer wat opwippen. Meestal is dat net genoeg om 'm weer grip te geven.
Ja het werkt! Dankjewel! Probeerde het met een kleine schroevendraaier, maar dat werkte niet. Maar een speld is prima. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Automatische backup functie via dropbox werkte weer, maar hoe vaak hoort die eigenlijk een backup te maken? Want ik heb hem vandaag al minimaal 5 X een backup zien maken, dat lijkt mij wel wat te overdreven.

/edit
Ik weet moet waarom/hoe, maar de opslagdienst was weer automatisch terug gegaan naar Google Drive en is daarom dus waarschijnlijk continu back-ups proberen aan het maken, omdat dat steeds mislukt.

[ Voor 33% gewijzigd door xileS op 02-11-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:12
Hmm problemen,was van plan om de m7 te kopen als reserve toestel voor me vrouw.Kopen of toch voor iets anders gaan (kon hem nieuw kopen voor 170 euro,doos geseals)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Doen!
Anders koop ik hem wel voor die prijs :p.
Reserve toestel voor je vrouw btw? Dit lijkt me een prima hoofd toestel...

[ Voor 44% gewijzigd door spNk op 03-11-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Wat is die bug met dropbox en google drive? Is dat bij iedereen...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Heeft alleen met backuppen naar drive of dropbox te maken. Daar heb ik geen last van iig, alleen dat met de nieuwste facebook update de backup niet goed gaat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:07
ToFast schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:58:
Hou het in ieder geval in de gaten. Ik heb ook een full wipe gedaan (zelfde als fabrieksinstellingen) en de rom schoon geïnstalleerd. Toch is het probleem weer de kop op komen steken. Erg vervelende bug!
Ik heb hier hetzelfde probleem helaas. Inderdaad erg vervelend. Voor mij werkt het weggooien van de telefooncache ook niet, harde reset heb ik nog niet geprobeerd (maar dat vind ik eigenlijk altijd een non-oplossing)

Update:
Nog een extra testje gedaan, ook al verbind ik met een WiFi netwerk zonder internet toegang dan nog heb ik direct geen geluid meer tijdens bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Baggio666 op 05-11-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skraph
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 06:50

Heb hetzelfde gehad. Terug naar fabrieksinstellingen hielp maar tijdelijk. Zelf vermoed ik dat de Facebook-app er iets mee te maken had. O.a. deze was bij mij niet up to date. Ik heb alle apps geüpdate en sindsdien doet de telefoon weer wat ie moet doen (nu al een ruime maand zonder issue's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zojuist via APKMirror de verkeerde versie van de Play services geinstalleerd. Nu doet Gmail het niet meer.
Krijg alleen de update niet verwijderd en de goede versie niet geïnstalleerd. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
Via computer de goede versie forceren te installeren?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2127590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Was al e.e.a. aan het proberen, maar heb geen root toegang. Lijkt niet goed te gaan lukken zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

Skraph schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:56:
[...]

Heb hetzelfde gehad. Terug naar fabrieksinstellingen hielp maar tijdelijk. Zelf vermoed ik dat de Facebook-app er iets mee te maken had. O.a. deze was bij mij niet up to date. Ik heb alle apps geüpdate en sindsdien doet de telefoon weer wat ie moet doen (nu al een ruime maand zonder issue's).
Wat bij mij werkte:

Go to Settings -> Apps -> (swipe right until you get to the ALL tab)

find
* Google Play Services
* Google Services Framework

click on them, and select "Clear data" and "Clear cache"

reboot

-Think Progressive-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:07
-SpaceMaker- schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:57:
[...]

Wat bij mij werkte:

Go to Settings -> Apps -> (swipe right until you get to the ALL tab)

find
* Google Play Services
* Google Services Framework

click on them, and select "Clear data" and "Clear cache"

reboot
_/-\o_

Dit werkte voor mij, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Nu online
Kan het zijn dat er een hele vervelende bug in de TV afstandsbediening App zit?
Ik denk dat mijn toestel de schuldige is van het drukken van knoppen zonder dat ik de app zelfs open heb, wel opengehad.

Gisternacht ging eerst mijn Akai tv 3 keer aan totdat ik de stroom eraf trok van me TV.
Vanavond gaat mijn tv ook continu aan en als die aanstaat gaat het geluid naar 0.
Maar het vreemde vind ik dat de aan knop ook de uit knop is maar TV gaat niet vanzelf uit.

Ik had mijn afstandsbediening batterij er al uit gedaan probleem was nog steeds.

Nu heb ik mijn telefoon een half uur uit en is nog niks gebeurt.
Terwijl normaal in een half uur zla het geluid een keer of 5/7 naar nul zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Joostje123 schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:43:
Kan het zijn dat er een hele vervelende bug in de TV afstandsbediening App zit?
Ik denk dat mijn toestel de schuldige is van het drukken van knoppen zonder dat ik de app zelfs open heb, wel opengehad.

Gisternacht ging eerst mijn Akai tv 3 keer aan totdat ik de stroom eraf trok van me TV.
Vanavond gaat mijn tv ook continu aan en als die aanstaat gaat het geluid naar 0.
Maar het vreemde vind ik dat de aan knop ook de uit knop is maar TV gaat niet vanzelf uit.

Ik had mijn afstandsbediening batterij er al uit gedaan probleem was nog steeds.

Nu heb ik mijn telefoon een half uur uit en is nog niks gebeurt.
Terwijl normaal in een half uur zla het geluid een keer of 5/7 naar nul zijn gegaan.
Euh, ligt jouw telefoon dan continu met de IR zender naar de TV gericht?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Nu online
Barry|IA schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:57:
[...]

Euh, ligt jouw telefoon dan continu met de IR zender naar de TV gericht?
Het is nu ook voorgekomen met de telefoon uit.
Ik maak maar ergens een topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Joostje123 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:11:
[...]

Het is nu ook voorgekomen met de telefoon uit.
Ik maak maar ergens een topic aan.
Ik zou maar eens naar je tv gaan kijken. Of dat werkt. Als je de tv app uitzet op je telefoon zou je tv het rare gebeuren niet mogen doen. Doet hij het toch, dan ligt het aan je televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb gelukkig wel geluid na de laatste update. Dus dit lijkt niet bij iedereen voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
tweaker2010 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:54:
Ik heb gelukkig wel geluid na de laatste update. Dus dit lijkt niet bij iedereen voor te komen.
Hier ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormad
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 20:56
Bij mij ook geen problemen na de laatste update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JwJw01
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 15:48
Helaas heb ik wel een probleem sinds de laatste update. Mijn mobiele Internet connectie valt soms zomaar helemaal weg. Duurt dan een aantal seconden en dan doet hij het weer. Soms duurt het langer en dan toggle ik m'n connectie aan en uit en dan heb ik ook weer gelijk verbinding. Iemand anders hier ook last van? Dit probleem had ik voor de update nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Nu online
Sinds kort heb ik soms (eens in de 10keer(?)) als ik naar het hoofdscherm ga dat alle icoontjes en widget zijn verdwenen en dat die ze herlaad.
En dan is die ook heel traag mijn toestel hoe komt dit.

Ook nog een andere bug in Google Now laat prima behalve als ik op more klik dan laad die oneindig lang door en vind die geen meer berichten maar hij blijft maar laden terwijl ik wel gewoon internet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik merk de laatste tijd (sinds laatste update?) een flinke vertraging in mijn toetsenbord. Ook niet happy mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
MikeyMan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:57:
Ik merk de laatste tijd (sinds laatste update?) een flinke vertraging in mijn toetsenbord. Ook niet happy mee :(
Mijn HTC One gaf me laatste ook traagheid waar ik dusdanig debiel van werd, dat het ding echt bijna het raam uit ging. Bleek dat mijn opslaggeheugen helemaal vol zat doordat een offline spotify playlistje nogal gegroeid was. Ruimte gemaakt, en alles is weer zoals het de eerste dag uit het doosje kwam.

Als dat niet helpt, even factory resetten en je cloud backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Nu online
Henk schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:54:
[...]

Mijn HTC One gaf me laatste ook traagheid waar ik dusdanig debiel van werd, dat het ding echt bijna het raam uit ging. Bleek dat mijn opslaggeheugen helemaal vol zat doordat een offline spotify playlistje nogal gegroeid was. Ruimte gemaakt, en alles is weer zoals het de eerste dag uit het doosje kwam.

Als dat niet helpt, even factory resetten en je cloud backup terugzetten.
Wat is "Other" bij phone storage, gebruik daar 10GB.
Heb wel nog gewoon 10GB ook over als storage, dus lijkt me genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het is echt alleen het toetsenbord wat traag is. Spotify heeft niet veel ruimte in gebruik. Factory reset zou een leuk idee zijn, maar cloud backup werkt dus niet lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Krijg net een update van 197MB aangeboden met onder andere verbeteringen voor streaming en backup functie. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das al een oude volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kreeg zondag ook opeens deze update voor mijn kiezen. Hoe oud zou deze update zijn volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb nu versie 6.09.401.10. Oh zie nu dat er al eind oktober melding is gemaakt van deze update. My god waarom krijg ik 'm zo laat aangeboden dan :P

[ Voor 68% gewijzigd door tiguan op 18-11-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Nu online
Heb t-mobile maar draai al lang 6.14.111.2.
Dus denk dat het een ander probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee ik heb unbranded Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:05
x3, en ook vandaag pas in beeld verschenen. Laat m denk ik maar zitten, geloof het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
r132546e schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:39:
[...]

x3, en ook vandaag pas in beeld verschenen. Laat m denk ik maar zitten, geloof het wel.
De M7 van mijn vrouw kreeg de update ook gisteren. OTA's zullen wel erg uitgesmeerd worden over een aantal weken (tenzij je zelf actief op updates controleert, dan krijg je hem vaak wel eerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:58
Wanneer ik via WiFi verbonden ben met mijn GoPro geeft hij steeds internet connection unstable aan.
Logisch want er is ook geen internet.

Enig idee of deze melding uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Weet iemand wat er gebeurd als je de 20GB ruimte van dropbox die je kreeg bij de activatie van je one vol hebt zitten en de 2 jaar om zijn? Worden die gegevens dan gewoon verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
drusloos schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:24:
Weet iemand wat er gebeurd als je de 20GB ruimte van dropbox die je kreeg bij de activatie van je one vol hebt zitten en de 2 jaar om zijn? Worden die gegevens dan gewoon verwijderd?
De gegevens zelf blijven staan op dropbox. Mocht je aan je limiet zitten dan kan je verder niks meer uploaden.

• Joostje123
  • Nu online
R86Bakker schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:00:
[...]

De gegevens zelf blijven staan op dropbox. Mocht je aan je limiet zitten dan kan je verder niks meer uploaden.
Wel slimme actie want ik heb ondertussen al 20 gb gebruikt.
Dus ja als er geen nieuwe actie komt ga ik toch maar betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:22
Vandaag Android 5 voor de GP editie toch?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Maichel schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:51:
Vandaag Android 5 voor de GP editie toch?
Nope, delayed again! ;)

Volgende week dan maar weer... 8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
frye schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:53:
[...]

Nope, delayed again! ;)

Volgende week dan maar weer... 8)7 ;w
Damnit...maar goed die kans zat er in. Voorlopig dus nog even door met de Lollipop custom rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 15-09 08:35
dafmay schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:59:
[...]

Damnit...maar goed die kans zat er in. Voorlopig dus nog even door met de Lollipop custom rom...
Die CM12 early build? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb mijn toestel voor de derde keer naar dyanfix gestuurd door batterijproblemen, die doet echt raar als de accu onder de 10% zit

Van 7% naar 3% zonder te gebruiken , is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 15-09 08:35
Kaya10 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:39:
Ik heb mijn toestel voor de derde keer naar dyanfix gestuurd door batterijproblemen, die doet echt raar als de accu onder de 10% zit

Ligt eraan hoe snel dat gaat, maar 4% omlaag klinkt niet erg vreemd. Zou voor mij zeker geen reden zijn om hem naar het gevreesde Dynafix te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Kaya10 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:39:

Dat had ik ook. Het is ook maar een indicatie van het batterijpercentage. Na een factory reset was het bij mij weg. Net als dat je batterijpercentage van 30 % naar 34% kan springen als je je telefoon een tijdje gebruikt. Als je dan het scherm uitzet klopt de indicatie niet meer en gaat het percentage omhoog. Vaak is dat met een factory reset verholpen. Een batterij probleem heb je pas als je minder dan 1.5 uur schermtijd hebt binnen 8 uur batterijcyclus.. Beetje zinloos dat je hem opstuurt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
imeR schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:13:
[...]

Die CM12 early build? Is het wat?
Nah de Sinless GPE rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik heb plotseling het probleem dat mn mobiel geen media meer afspeel. GGeen Facebook filmpjes, youtube en zelfs geen eigen opnames meer... Kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb. Heb al opnieuw opgestart.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 07:30

kraats

Ik rol

Monda schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:48:
Ik heb plotseling het probleem dat mn mobiel geen media meer afspeel. GGeen Facebook filmpjes, youtube en zelfs geen eigen opnames meer... Kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb. Heb al opnieuw opgestart.
lag volgens mij aan een update van Youtube. Heb je die al naar de laatste versie gebracht?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
kraats schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:23:
[...]
lag volgens mij aan een update van Youtube. Heb je die al naar de laatste versie gebracht?
Ja idd klopt! Maar het vreemde was dat dit probleem zich juist voordeed na de nieuwste update. Na meerdere keren deinstalleren/installeren en opnieuw opstarten, werkt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
12-11 verstuurd
24-11 in repair

Hoe lang duurt dat 'in repair'? Meer dan een paar uurtjes kan dat eigenlijk toch niet duren. Of betekent het dat de telefoon op de afdeling ligt?

Telefoon heeft last van paarse gloed en kapotte mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jwakie schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:33:
12-11 verstuurd
24-11 in repair

Hoe lang duurt dat 'in repair'? Meer dan een paar uurtjes kan dat eigenlijk toch niet duren. Of betekent het dat de telefoon op de afdeling ligt?

Telefoon heeft last van paarse gloed en kapotte mic.
Dit was mijn log voor de paarse gloed:
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 8-10-2014 10:13:57
Order - Bevestigd 8-10-2014 10:13:58
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 8-10-2014 10:13:59
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 10-10-2014 5:25:16
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 10-10-2014 5:25:17
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 10-10-2014 12:47:02
Reparatie repair center - In behandeling 10-10-2014 13:31:02
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 10-10-2014 13:31:50
Reparatie repair center - In behandeling 22-10-2014 11:25:29
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 23-10-2014 10:36:47
Reparatie repair center - Voltooid 23-10-2014 10:36:48
Logistiek - Product klaar voor retourzending 23-10-2014 14:08:14
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 24-10-2014 16:15:04
Het wachten op onderdelen duurde het langst. Reparatie zelf 1 of 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Southern Sun schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:55:
[...]

Dit was mijn log voor de paarse gloed:

[...]

Het wachten op onderdelen duurde het langst. Reparatie zelf 1 of 2 dagen.
Thanks! Hoe kom je eigenlijk aan zo'n gespecificeerde log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jwakie schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:03:
[...]

Thanks! Hoe kom je eigenlijk aan zo'n gespecificeerde log?
Vrij makkelijk te vinden als je googled op dynafix track & trace ;) http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx

[ Voor 11% gewijzigd door Southern Sun op 24-11-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Southern Sun schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:35:
[...]

Vrij makkelijk te vinden als je googled op dynafix track & trace ;) http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx
'Geen resultaat' krijg ik te zien bij dynafix.
Bij http://trackentrace.dynalogic.eu/status krijg ik wel info, maar niet meer dan dat het apparaat succesvol bij ons is opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jwakie schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:38:
[...]

'Geen resultaat' krijg ik te zien bij dynafix.
Bij http://trackentrace.dynalogic.eu/status krijg ik wel info, maar niet meer dan dat het apparaat succesvol bij ons is opgehaald.
Ik kreeg resultaat als ik zocht op IMEI-nummer en postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Gedaan maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Garantie en afhandelingen daarvan in het daarvoor bestemde topic aub. [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
kraats schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:23:
[...]
Probleem is opnieuw opgereden. Lijkt veroorzaakt te worden door facebook. Filmpje start, loopt vast, alleen nog geluid en melding dat het filmpje niet afgespeeld kan worden. Hierna doen filmpjes het op YouTube ook niet meer. Eerst maar eens facebook opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterr94
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 19:59
Ik heb de M7 nu een jaar maar de laatste maand begin ik me gigantisch te ergeren.
De batterij laad in anderhalf uur slechts 10% (ongeacht welke kabel), als ik de hele nacht laad is die nog niet eens op 100%.
Ook is die in 4 uur weer leeg, als die helemaal volgeladen is.
Ik heb al meerdere ROMs geprobeerd, en heb nu CM11. Zou in principe toch goed moeten zijn.
Probleem is ook dat mijn toestel extreem langzaam is, soms wacht ik 10 seconden tot het toetsenbord omhoog komt, en als ik dan hoofdletters wil gaan typen crasht die.

Spelletjes crashen, ik wilde bijv. de nieuwe Roller Coasters proberen, maar mijn telefoon krijgt dat niet eens gestart.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn telefoon wel extreem zwaar gebruikt heb, omdat ik veel op de weg ben, en hem altijd als navigatie + flitsmeister gebruikt heb.
Kan het dat mijn telefoon gewoon op is, of is er een onderdeel dat ik kan vervangen waardoor alles weer lekker loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

@pieterr94, dat is niet normaal. Ik ben (na reparatie van Camera en Speakers) super tevreden over mijn M7.

Van traagheid heb ik nog nooit last gehad, ik gebruik zelf ook heel veel navigatie en flitsmeister/flitsnav en dat met de standaard ROM.

Lijkt erop dat er toch een issue met je telefoon is, misschien corrupt geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

*knip, lezen is moeilijk...

[ Voor 95% gewijzigd door The Wizard op 01-12-2014 14:16 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

Afvalzak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:36:
[...]

Ik zou hem opsturen naar Dynafix, dit is wel heel weinig.
Lijkt mij de beste oplossing. Mijn one M7 is nu ook iets meer als een jaar oud (13 mnd) en was met de stock rom vorige maand nog best snel. Nu heb ik er ook CM11 op staan en kan hem alles behalve traag noemen.

Crashes had ik niet met de stock en ook nu met de custom rom niet.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

mijn one M7 laten vallen helaas.
via verzekering geek squad te horen gekregen dat ze hem niet meer op voorraad hebben.

Nu kan ik hem inruilen voor b.v. een HTC one mini of iphone 5?

Mensen toevallig advies of dit wel slim is of gewoon wachten tot de One ooit weer bij mn verzekering beschikbaar is?

• Joostje123
  • Nu online
donvalentino schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:54:
mijn one M7 laten vallen helaas.
via verzekering geek squad te horen gekregen dat ze hem niet meer op voorraad hebben.

Nu kan ik hem inruilen voor b.v. een HTC one mini of iphone 5?

Mensen toevallig advies of dit wel slim is of gewoon wachten tot de One ooit weer bij mn verzekering beschikbaar is?
Ik vind de HTC One mini geen rechtvaardige vervanger.
En de iPhone is totaal anders niet te vergelijken.
Probeer lekker door te klagen ze hebben vast nog wel een m8 op voorraad.

• dafmay
Joostje123 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:01:
[...]

Ik vind de HTC One mini geen rechtvaardige vervanger.
En de iPhone is totaal anders niet te vergelijken.
Probeer lekker door te klagen ze hebben vast nog wel een m8 op voorraad.
De Sony Z3 compact is wellicht wel een idee als vervanger...?

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

bedankt voor de reacties.
De Iphone 5 is inderdaad niet te vergelijken.

Ik zat ook te denken om misschien, mochten ze echt niet meewerken die Iphone 5 te halen en daarna te verkopen en dan bv de M7 of evt M8 te halen.

Al vind ik de M8 eigenlijk net iets te groot, M7 was perfect.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Heel bizar maar sinds gisteren gaat de batterij van mijn M7 heel langzaam leeg. Ik zit sinds vanochtend rond 8:30 tot nu pas op 88%. Heel vaag, normaal gesproken gaat dit veel sneller. Iemand anders die dit ook mee maakt?

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:03:
Heel bizar maar sinds gisteren gaat de batterij van mijn M7 heel langzaam leeg. Ik zit sinds vanochtend rond 8:30 tot nu pas op 88%. Heel vaag, normaal gesproken gaat dit veel sneller. Iemand anders die dit ook mee maakt?
Loopt ie langzaam leeg, is het weer niet goed. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Werkt de backup nog bij iemand? Ik heb nu bij het begin al een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:28:
[...]

Loopt ie langzaam leeg, is het weer niet goed. |:(
Oh goed is het zeker wel, vind het alleen raar dat het zo plotseling gebeurt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goede grap. Facebook account verwijderd, backup app gecleared, en de backup deed het wel.

Telefoon gereset, maar er is nu geen reet teruggezet. Sterker nog, ik krijg ineens allerlei apps die ik niet op deze telefoon, maar op m'n tablet had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Heb je dan niet voor Google account i.p.v. HTC account gekozen?
(Kan het even niet precies uitleggen, mijn M7 ligt bij dynafix ivm roze camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
telefoon staat goed ingesteld en abbo bij vodafoon.. echter geen nl alert bericht ontvangen.. op de m8 hetzelfde ingesteld maar abbo bij T-Mobile en wel nl alert ontvangen.. is dit nou toestel of provider afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb ook een M7 en Vodafone en ik kreeg hem wel binnen. Maar ik zat niet op 4g:
Gebruikers van de snellere 4G-netwerken liepen het bericht wederom mis, omdat NL-Alert nog altijd geen 4G ondersteunt. Dat volgt naar verwachting in de loop van volgend jaar.
bron: http://nos.nl/artikel/200...menu-s-blijven-manco.html

[ Voor 13% gewijzigd door Afvalzak op 01-12-2014 14:13 ]

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen