Venga AB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:47:
Sinds de laatste update naar "6.09.401.10" gisteravond, heb ik geen gehoor meer bij het bellen of gebeld worden. De lijn is volledig dood.
Mijn vriendin had gisteren precies hetzelfde, dit toestel is door KPN terug gezet naar fabrieksinstellingen. Deze werkt nu weer.
Ik ben niet de enige met dit probleem, zie bijv.
http://androidworld.nl/ni...e-betere-back-en-browser/
Terugzetten naar fabrieksinstellingen vind ik niet echt een oplossing, iemand een idee wat het probleem is?
Het betreft een stock M7 op KPN 4G netwerk. Ik heb al geprobeerd via de instellingen op alleen 2G of 3G, dit geeft geen verschil.
Ik heb dit op een custom rom met sense 6 en 4.4.3 en 6.09.401.5 /4T.29 baseband (maximus hd). Ik heb het gevoel dat het na een tijdje opspeelt of na gebruik van apps als netflix. Ik draai ook een custom kernel (kangeroo) en die heeft het probleem ook niet opgelost.
Daarvoor had ik van alles geprobeerd qua settings e.d. en toen had een reboot geen eens zin meer, een oudere baseband geflashed (4T.27) en nog steeds geen geluid tijdens bellen (in of uitgaand, ik of ontvanger) gewoon doodstil inderdaad. Dus voerde ik maar een full wipe uit en zette de nandroid backup terug
Nu las ik dat er meer mensen last van hebben ook op Samsung telefoons. Ik vermoed dat het iets is van Android 4.4.2-4.4.3! (ril?).
Bij mij helpt een reboot gelukkig, maar wel irritant ik test af en toe mijn voicemail maar of ik weer een reboot nodig ben.
[
Voor 4% gewijzigd door
ToFast op 30-10-2014 23:08
]