Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:33

-tom-562

Oliesjeik

SChief schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:55:
Camera is een vervelend iets idd, dat repareren ze wel onder garantie. Moet de mijne ook nog steeds opsturen maar ik ben als de dood voor Dynafix.. De rest van je problemen herken ik niet, misschien een reset geven?

Trouwens, naar aanleiding van nieuws: Google zet encryptie in Android L standaard aan; heeft iemand hier al encryptie aangezet op zijn/haar One? Nog iets gemerkt qua performance?
Ik heb inmiddels Cyanogenmod erop geknalt, alles loopt een stuk sneller en vlotter. Plus de irritante bugs die ik had zijn ook weg.
Camara zuigt nog steeds, en ik ben bang dat als ik hem opstuur dat ze het niet repareren en het gooien onder het kopje 'gebruikersschade/vochtschade' o.i.d., telefoon is inmiddels meer dan een jaar oud, en er zitten her en der wat krasjes op.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

-tom-562 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:16:
[...]

Ik heb inmiddels Cyanogenmod erop geknalt, alles loopt een stuk sneller en vlotter. Plus de irritante bugs die ik had zijn ook weg.
Camara zuigt nog steeds, en ik ben bang dat als ik hem opstuur dat ze het niet repareren en het gooien onder het kopje 'gebruikersschade/vochtschade' o.i.d., telefoon is inmiddels meer dan een jaar oud, en er zitten her en der wat krasjes op.
Je hebt 2 jaar garantie, en die camera is gewoon een bekend probleem dus daar zou ik niet bang voor zijn.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Acradavos schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:37:
[...]

Ik merk ook dat het opladen met een 'eBay' kabel veel trager gaat. Toch maar wat originele HTC kabels besteld. :)
Ik bestel daarom altijd nog Nokia laders,
dezelfde als bij de n97 zat.
Nokia AC-10E
Laden vlot op en hebben een vaste, relatief lange kabel. Merk er niks van dat hij maar 1200mAh is.

[ Voor 4% gewijzigd door spNk op 23-09-2014 13:28 ]

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Afvalzak schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:23:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie, en die camera is gewoon een bekend probleem dus daar zou ik niet bang voor zijn.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Bij een vriend van me was de achterkant en zijjkant beschadigd door veel gebruik en een barst in het glas. Nu stuurde hij hem op omdat hij ook zei dat htc er van weet en dat de camera al was toen hij hem uit de doos haalde. Toch werd het toestel niet onder garantie gerepareerd aan de camera. Omdat hij er een melding van had moeten maken voor zijn telefoon kapot was. Nog wel aangevochten mrt dat een camera niet paars word van vallen. Maar niet gewonnen. Ik zou dus eerst infomeren voor je hem opstuurt. Bij mij is de camera wel gemaakt. De telefoon heb ik vaak mee in de badlkamer voor muziek tijdens douchen. Ik was ook bang voor vochtschadegezeur, maar gewoon gerepareerd. Hoewel ik meestal problemen heb met dynafix is dit goed gebeurd, en is de camera echt super goed. Merk zo'n groot verschil, zelfs qua scherpte. De moeite waard om te doen dus

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

spNk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:28:
[...]

Nokia AC-10E
Laden vlot op en hebben een vaste, relatief lange kabel. Merk er niks van dat hij maar 1200mAh is.
Ik had gister juist dat mijn HTC lader raar deed. Telefoon was helemaal op 0% en ging toen opladen (dat je dus dat grote batterijicoon met 0% in het scherm krijgt en toen ik hem wilde opstarten kwam hij niet verder dan het witte HTC scherm, het opstarten kostte weer zoveel energie dat ik hem eerst 5 min. moest laten opladen voordat ik kon doorstarten om mijn wekker te zetten. Ik wilde zo graag gaan slapen... :O

Last.fm | Code Talks

• spNk
Ik heb wel eens gehad dat hij zo leeg was, dat het laad lampje rood begon te knipperen als ik hem aan probeerde te zetten en gaf verder ook geen teken van leven. Duurde een half uur voordat hij weer iets deed.

• S_Chief
  • Niet online
Heeft iemand anders hier ook last van de notificatie
Android Wear
Connecting...
Ik kreeg em na het updaten van een aantal apps.. Net heb ik weer iets geüpdate (Vine) en nu zit ik weer met die rotnotificatie.. Ik heb helemaal geen Android Wear apparaat! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Notificatie ingedrukt houden -> app info en je weet welke app het veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Wist ik al, Google Play Services, maar daar kan ik dus weinig aan doen. :p Reboot helpt alleen totdat er weer een update voor iets is, daarna zit ik weer met die notificatie opgescheept..

Edit: Ah, misschien kan dit helpen. Vanavond even testen.

Edit: Android Wear app geïnstalleerd en gedeïnstalleerd, notificatie is nu weg maar blijkbaar heeft die persoon in het andere topic (zie linkje) net gepost dat de notificatie bij hem weer terug is gekomen.. :F Wat een vaag probleem iig.

Edit: En ja hoor, na het updaten van andere apps zit ik weer met dat ding opgescheept. :')

[ Voor 63% gewijzigd door S_Chief op 29-09-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
Hallo Tweakers,

Gezien ik een paarse waas heb bij mijn camera op de HTC One M7 stuur ik hem onder garantie terug ter reparatie. Nu wil ik een backup maken en heeft HTC daar een heel leuk cloudbased programma voor, maar is er ook een mogelijkheid om dit offline te doen? Dus alle data gewoon op mijn PC (inclusief telefoonnummers etc.) zonder dat ik het moet uploaden naar de cloud en daarna gewoon weer terugzetten? Ik ben geen fan van cloud diensten en houd liever mijn data voor mezelf.

Is er dus een programma voor welke ik kan gebruiken om offline een backup te maken van mijn telefoon waarbij ik alles (inclusief telefoonnummers) zo weer terug kan zetten? (Ik verwacht een factory reset namelijk).

Alvast bedankt!

Slickzor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
spNk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:28:
[...]

Nokia AC-10E
Je bent niet de enige die deze laders nog steeds gebruikt :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, waarbij ik let op de prijs/kwaliteiten verhouding. De HTC One M7 maakt op mij (van wat ik gelezen/gezien heb) een goede indruk + dat hij al veel in prijs gezakt is natuurlijk. Deze telefoon ligt me denk ik wel, en na wat missertjes wil ik nu eens een telefoon die niet al teveel problemen geeft.

Ik ben dus erg benieuwd naar wat jullie hiervan vinden. Klopt dit beeld en is het (nog) zo'n slimme keuze, of is hij al ingehaald door nieuwere modellen van dezelfde prijsklasse? Ben bijvoorbeeld bang dat zo'n 'oud' toestel onhandig kan worden ivm updates. Ik wil er eigenlijk wel de 2 jaar mee kunnen halen.

Alvast bedankt!
Niki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:20:
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, waarbij ik let op de prijs/kwaliteiten verhouding. De HTC One M7 maakt op mij (van wat ik gelezen/gezien heb) een goede indruk + dat hij al veel in prijs gezakt is natuurlijk. Deze telefoon ligt me denk ik wel, en na wat missertjes wil ik nu eens een telefoon die niet al teveel problemen geeft.

Ik ben dus erg benieuwd naar wat jullie hiervan vinden. Klopt dit beeld en is het (nog) zo'n slimme keuze, of is hij al ingehaald door nieuwere modellen van dezelfde prijsklasse? Ben bijvoorbeeld bang dat zo'n 'oud' toestel onhandig kan worden ivm updates. Ik wil er eigenlijk wel de 2 jaar mee kunnen halen.

Alvast bedankt!
Niki
Qua specs is die zeker nog erg modern. Ja, je hebt de M8 maar die is niet super anders. Ook is het zo dat voor de M7 nog de "nieuwe" Android L uit zal komen waardoor je dus wel een stukje future-proof bent!

http://www.ibtimes.co.in/...aunch-day-november-610254
HTC has confirmed that Android L update will be made available to its latest smartphones - HTC One and HTC One (M8) - "within 90 days of receiving final software from Google." Motorola has also said that Moto G will get Android L update. It didn't make a mention of the 2nd generation Moto X but it is very likely to get the update.

[ Voor 18% gewijzigd door Maichel op 01-10-2014 16:34 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Slickzor schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:32:
Hallo Tweakers,

Gezien ik een paarse waas heb bij mijn camera op de HTC One M7 stuur ik hem onder garantie terug ter reparatie. Nu wil ik een backup maken en heeft HTC daar een heel leuk cloudbased programma voor, maar is er ook een mogelijkheid om dit offline te doen? Dus alle data gewoon op mijn PC (inclusief telefoonnummers etc.) zonder dat ik het moet uploaden naar de cloud en daarna gewoon weer terugzetten? Ik ben geen fan van cloud diensten en houd liever mijn data voor mezelf.

Is er dus een programma voor welke ik kan gebruiken om offline een backup te maken van mijn telefoon waarbij ik alles (inclusief telefoonnummers) zo weer terug kan zetten? (Ik verwacht een factory reset namelijk).

Alvast bedankt!

Slickzor
Gewoon aan de PC hangen en dat HTC Sync programma installeren en gebruiken?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
@Afvalzak, de laatste keer dat ik dat wilde proberen kon ik geen nummers oid overzetten. Ik denk dat ik mijn nummers gewoon stuk voor stuk overzet op mijn sim kaart, dan de sync gebruik om foto's/videos etc. noncloud op te slaan. Zag door de bomen het bos even niet meer gezien overal 'backup to the cloud' dit 'backup to the cloud' dat stond. Volgens mij is het dus alleen zo dat als je een backup maakt het naar de cloud gaat en als je synced het gewoon op je PC staat. Dank voor het simpele maar effectieve antwoord haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Contacten -> (Rechtsboven) Contactpersonen samenvoegen -> Contacten importeren/exporteren
Dan hoef je niet elk nummer een voor een kopiëren naar de sim kaart als het goed is.

De map met foto's en video's kun je gewoon kopiëren naar je pc en later na weer terugzetten op je telefoon. Daarvoor hoef je niet per se HTC sync te gebruiken. Het kan gewoon via windows explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Weet iemand de maximale haalbare snelheid op 4G van de One? Nu t-mobile de snleheden verhoogt, en ik in een gebied zit waar ik altijd al de maximale snelheid haal van 50Mb/s dan denk ik dat 120Mb/s een leuke toevoeging is. Maar ik weet niet of de One dat aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59
Ik betwijfel het, op http://www.t-mobile.nl/4g staan maar 3 toestellen die '4gmax' ondersteunen, nl. de iphone6, sgs5 en de Sony Xperia Z3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:20:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!
Niki
Vond mijn HTC met zijn "oude" snapdragon 600 het nog goed doen. Totaal geen idee dat hij oud en traag was. Spellen speelde nog prima. Voor mij geen reden om bv voor een HTC One M8 te gaan.
Het is dat ik gewoon een nieuw speeltje wou hebben en een One Plus One gekocht heb.
Maar eigenlijk had mijn M7 nog makkelijk gehouden kunnen worden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
2 maanden terug heb ik mijn HTC one teruggestuurd vanwege slechte batterij.
Maar het probleem bleek niet opgelost of ik heb gewoon te hoge verwachtingen van mijn batterij.
Maar in het begin was die echt veel beter na mijn idee.

Ik verlies zowat ongeacht gebruik 10% per uur behalve als ik op vliegtuigmodus aan heb dan is dit beperkt.
Maar in mijn normaal gebruik in een uur zit 10 berichtjes op whatsapp lezen en er misschien 3 versturen.
Eventjes facebook doorscrollen en 1 of 2 website pagina's bezoeken.

Hooguit van die uur staat die echt puur max 15 minuten aan.
Maar hierdoor als ik om 8 uur op sta zit ik om 15 uur al de vliegmodus aan zodat ik wel nog tot dat ik ieder geval thuis ben batterij heb.

Zal ik hem nog eens terugsturen of moet ik het hier maar mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die een "update voor aanpassing" gekregen hebben. (5 mb)
Het schijnt een update van Vodafone te zijn. Wat houdt die update in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:37:
Zijn er meer mensen die een "update voor aanpassing" gekregen hebben. (5 mb)
Het schijnt een update van Vodafone te zijn. Wat houdt die update in??
Die heb ik ook zo te zien.
Staat bij:
Als dank voor het kiezen van Vodafone geven wij jou graag toegang tot een aantal diensten speciaal ontworpen om het meeste uit je telefoon te halen. Download de app om te beginnen.

Maar wát het precies is.. (Een optionele update sowieso, want je kan nee zeggen.)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
Oh nou, de speciale diensten van Vodafone, woopdiedoo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ah, je krijgt daarna een extra app van vodafone waarmee je in 1 keer smartpass etc. kan installeren.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik heb last van dat ik whatsapp berichtjes pas ontvang als ik whatsapp open. Heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik laatst een factory reset gedaan. De spaarstand ofzo staat niet uit. Weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
De spaarstand staat niet uit? Niet aan neem ik aan?
Kijk even bij Instellingen -> Wi-Fi -> Menu (...) ->Geavanceerd -> Wi-Fi tijdens slaapstand ingeschakeld houden -> Altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:59

Pinjataaa

Hit me!

drusloos schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:18:
Ik heb last van dat ik whatsapp berichtjes pas ontvang als ik whatsapp open. Heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik laatst een factory reset gedaan. De spaarstand ofzo staat niet uit. Weet iemand wat dit kan zijn?
Heb je ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:16
drusloos schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:18:
Heb ik ook af en toe. @hierboven: thuis Ziggo, maar op m'n werk gebeurd het ook waar er weer geen Ziggo aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik heb het over mobiel netwerk. Op wifi krijg ik het gelijk binnen. Alleen op 4G/3G niet

Edit. Het is wel zo dat ik 4G aan heb, dus niet dat het icoon van 4G pas komt als ik het scherm aan zet. Dus het is iets anders

[ Voor 42% gewijzigd door drusloos op 08-10-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Gisteren werd de HTC Desire Eye aangekondigd met best wel interressante camera functies.
Toen zei de gast die het aan het presenteren was:
Don't worry these features will be available on all HTC One devices within the next few months.

Maar nu heeft de HTC Desire Eye dezelfde Sense versie. Dus vraag ik me af zal dit via de camera update gaan of zal dit via de lange weg gaan en via OTA update en dan voor sommige zoals ik wachten op T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf november krijgt ook de M7 het Eye Experience pakket met de extra camera functies

http://www.androidplanet.nl/110334/htc-eye-experience/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Sinds ik een van de updates geïnstalleerd heb van HTC via Google play, moet ik iedere keer als ik mijn telefoon herstart de invoer gegevens aanpassen naar mijn wensen (talen, pijltjes toetsen en volgtoetsenbord). Best irritant. Hebben er nog meer mensen last van?

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Toch mooi dat HTC de M7 nog blijft updaten, in het verleden merkte ik dat het vaak na een jaar wel over was met de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
donvalentino schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:24:
Toch mooi dat HTC de M7 nog blijft updaten, in het verleden merkte ik dat het vaak na een jaar wel over was met de updates.
Je gaat zelfs Android L nog krijgen erop :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2vvvuac.png

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/qxlabp.png

Wat gaat hier mis?
Ik heb het idee dat ik alleen vandaag beetje heb gewhatsappt heel even heb gebrowsed en echt 10 seconden facebook timeline en notifiactie gelezen heb.

Dit is mijn normaal gebruik op een dag maar haal daar net het eind van mijn werkdag mee.
Zonder games te spelen oneindig vele browsen.

Moet die batterij terug voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:27
Joostje123 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:55:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wat gaat hier mis?
Ik heb het idee dat ik alleen vandaag beetje heb gewhatsappt heel even heb gebrowsed en echt 10 seconden facebook timeline en notifiactie gelezen heb.

Dit is mijn normaal gebruik op een dag maar haal daar net het eind van mijn werkdag mee.
Zonder games te spelen oneindig vele browsen.

Moet die batterij terug voor reparatie?
Ja, ik zou je telefoon aanbieden ter reparatie. 50% in 4,5 uur bij licht gebruik is echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Er staat dat je scherm 53 minuten is aan geweest. Dan is het toch niet zo raar? Of klopt dat niet?

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 13-10-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Dat kan wel kloppen want als ik een berichtje lees, doe ik hem eigenlijk nooit uit en gaat die pas na 30 seconden weer uit.
Maar minder dan 2 uur schermtijd vind ik niet heel veel eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:37
50% accu leeg en dat is voor het meerendeel door Android veroorzaakt. Ja dan gaat er wel iets mis. ik zou een volledige reset doen. Wel eerst HTC backup uitvoeren + Whatsapp backup en je fotos+Whatsapp map even kopieren naar een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Jazco2nd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:23:
50% accu leeg en dat is voor het meerendeel door Android veroorzaakt. Ja dan gaat er wel iets mis. ik zou een volledige reset doen. Wel eerst HTC backup uitvoeren + Whatsapp backup en je fotos+Whatsapp map even kopieren naar een pc.
Heb ik helaas al eens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norsie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-03-2024
Excentriekegast schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:09:
Hmm, heel vreemd. Ik kwam achter dat de HTC One gisteren drie pogingen heeft gedaan om back-ups te maken. Ja, pogingen, want ik zie in de instellingen dat hij voor het laatst afgelopen vrijdag daadwerkelijk een back-up heeft gemaakt. :S

Nu maar even handmatig geprobeerd en het werkt niet.
Geeft aan dat het mislukt is (na 47%).

Er staat er bij dat de HTC back-up dienst op dit tijdstip onbereikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen.

Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben er meer er last van? Ik zat achter mijn computer en zag wel dat er twee bestanden gesynchroniseerd zijn.
Ik heb het ook! Al een paar maanden volgens mij en iedere keer als ik er op google is er bar weinig over te vinden, best bijzonder! Ook bij dit zoekresultaat (deze post) kwam ik niet via Google terecht maar indirect via een zoekactie hier op het forum zelf. Maargoed, bijzaak verder.. het helpt alleen niet het probleem op te lossen.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de automatische backup van de HTC One?
De backup start zowel automatisch als manueel maar stopt halverwege en geeft dan deze meldingen:
"Back-up mislukt" | "De HTC back-up dienst is op dit tijdstip onbereikbaar. Probeer het later opnieuw." en
"Laatste back-up" | "Geen"

Heb zowel m'n HTC als m'n Google back-up account geprobeerd, zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Grad_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-08 09:43
Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag onderstaande melding:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tw6yrTm.png

Na een google opdracht kwam ik op onderstaande github uit:
https://github.com/Chairs...res/values-nl/strings.xml

Het lijkt officieel te zijn van HTC in combinatie met Vodafone, maar ik ken de applicatie 'Aanpassing' verder niet.

Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

_Grad_ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:14:
Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag onderstaande melding:
[afbeelding]

Na een google opdracht kwam ik op onderstaande github uit:
https://github.com/Chairs...res/values-nl/strings.xml

Het lijkt officieel te zijn van HTC in combinatie met Vodafone, maar ik ken de applicatie 'Aanpassing' verder niet.

Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt!
Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:43:
Ah, je krijgt daarna een extra app van vodafone waarmee je in 1 keer smartpass etc. kan installeren.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Grad_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-08 09:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Gisteren heeft een vriendin van mij mijn HTC One laten vallen, gebarsten glas van het scherm... Het scherm zelf is nog perfect in orde.

Wat zijn de ervaringen met dit te laten herstellen qua kostprijs en bij welke firma? Ik heb er ook aan gedacht om het zelf te doen, maar na het kijken van een youtube filmpje erover, zag het er heel erg precisiewerk uit, dan laat ik het liever doen door een pro.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Bij HTC's eigen reparatieservice kost het iets van €180,- dacht ik. Ik had 't vorig jaar ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:07
LaurentS schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:31:
Gisteren heeft een vriendin van mij mijn HTC One laten vallen, gebarsten glas van het scherm... Het scherm zelf is nog perfect in orde.

Wat zijn de ervaringen met dit te laten herstellen qua kostprijs en bij welke firma? Ik heb er ook aan gedacht om het zelf te doen, maar na het kijken van een youtube filmpje erover, zag het er heel erg precisiewerk uit, dan laat ik het liever doen door een pro.
Ik zou het zeker niet zelf proberen. Het toestel is vrijwel geheel gehecht met lijm wat je ook weer opnieuw moet toepassen. Volgens mij gebruiken reparatiepunten er zelfs speciale tools voor om het toestel open te krijgen. Kans op een f*ck-up is heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:43
Wat kost het om de speakergrill bovenaan en eventueel de achterkant te laten vervangen?

Edit: Het immer beruchte Dynafix en HTC kunnen geen prijsopgaaf op voorhand doen. Het opsturen, dokken en repareren. Of 40 euro onderzoekskosten. Het is niet meer mijn primaire telefoon, als ie goedkoop "op te lappen" is een leuk toestel voor m'n pa die momenteel geen smartphone heeft.

[ Voor 62% gewijzigd door NoepZor op 17-10-2014 11:51 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

NoepZor schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:35:
Wat kost het om de speakergrill bovenaan en eventueel de achterkant te laten vervangen?

Edit: Het immer beruchte Dynafix en HTC kunnen geen prijsopgaaf op voorhand doen. Het opsturen, dokken en repareren. Of 40 euro onderzoekskosten. Het is niet meer mijn primaire telefoon, als ie goedkoop "op te lappen" is een leuk toestel voor m'n pa die momenteel geen smartphone heeft.
Die speakergrill is een dun gelijmd stukje alu, dat stelt niets voor. De back cover laten vervangen is wat ingewikkelder. Je kunt ook hier eens rondkijken: https://www.mobilesupplie...nt-htc-one-m7-zilver.html en het evt door een handig iemand laten doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Ik heb een vraagje, mijn telefoon wordt maandag opgehaald voor reparatie.
Nu dus zondag even een whatsapp backupje, dan ga ik ongeveer 2 weken met mijn HTC Desire doen.
Maar is het dan mogelijk om die 2 weken whatsapp backup samen te voegen met die andere backup?

Want mijn desire heb je heel snel vol geheugen dus denk niet dat ik daar mijn backup van mijn HTC one op moet gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 13:43
tweaker2010 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

Die speakergrill is een dun gelijmd stukje alu, dat stelt niets voor.
Dacht dat ik met loshalen ook, maar er is een stukje blijven zitten, afgebroken. Het schijnt zo te zijn dat hij ook geschroefd is en dat lijkt dus te kloppen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Joostje123 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:26:
Ik heb een vraagje, mijn telefoon wordt maandag opgehaald voor reparatie.
Nu dus zondag even een whatsapp backupje, dan ga ik ongeveer 2 weken met mijn HTC Desire doen.
Maar is het dan mogelijk om die 2 weken whatsapp backup samen te voegen met die andere backup?

Want mijn desire heb je heel snel vol geheugen dus denk niet dat ik daar mijn backup van mijn HTC one op moet gaan zetten.
Gewoon even de 'backup' map overzetten op je computer, en dan weer overzetten naar je desire. Je moet wel de backup op je desire zetten voor je whatsapp installeert, anders pakt hij hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:43:
Thanks, met die wetenschap kan ik de update definitief weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:11

JAMF

010 the number of the best

*O* *O* En de One M7 krijgt ook gewoon Android Lollipop *O* *O*

Aan ondersteuning en updates niets te klagen bij HTC _/-\o_

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 02:14
Beste Tweakers,

Mijn telefoon word Maandag 20-10 opgehaald voor reparatie. Nou wou ik een back-up maken van mijn telefoon, daarbij heb ik HTC back-up gebruikt voor mijn apps en alles. Alleen nu zat ik te denken om handmatig een back-up te maken van mij foto's gewoon voor de zekerheid. Nou twijfel ik precies welke map ik daarvoor moet back-uppen is dat alleen DCIM of horen daar nog een paar mappen bij?

Voor eventueel ander advies over backuppen hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
JAMF schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:17:
*O* *O* En de One M7 krijgt ook gewoon Android Lollipop *O* *O*

Aan ondersteuning en updates niets te klagen bij HTC _/-\o_
Eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend, maar tegenwoordig mogen we dat niet meer zo zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Eerst zien dan geloven. Helaas heeft HTC wel vaker iets geroepen.
Neemt niet weg dat ik vindt dat ze het bij de One (m7) best goed doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:11

JAMF

010 the number of the best

DarkSide schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:06:
Eerst zien dan geloven. Helaas heeft HTC wel vaker iets geroepen.
Neemt niet weg dat ik vindt dat ze het bij de One (m7) best goed doen.
Staat zelfs al op Tweakers

Vergeleken bij mijn Asus tablet (1 minor en klaar) doet HTC het heel goed (android Lollipop = 5e major)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Morren schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:49:
Beste Tweakers,

Mijn telefoon word Maandag 20-10 opgehaald voor reparatie. Nou wou ik een back-up maken van mijn telefoon, daarbij heb ik HTC back-up gebruikt voor mijn apps en alles. Alleen nu zat ik te denken om handmatig een back-up te maken van mij foto's gewoon voor de zekerheid. Nou twijfel ik precies welke map ik daarvoor moet back-uppen is dat alleen DCIM of horen daar nog een paar mappen bij?

Voor eventueel ander advies over backuppen hoor ik dat graag.
Hoe groot is de moeite om de telefoon eraan te hangen en even te kijken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

LaurentS schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:31:

Ik neem aan dat die vriendin gewoon een aansprakelijkheidsverzekering (leuk woord voor galgje) heeft?

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Acradavos schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:19:
[...]

Instellingen - Geluid - Aanraaktonen/Touchgeluiden. Staan die uit? :)
Dit heb ik al uitstaan echter ik heb een heel irritant tik geluid als je in de camrea start en op het vierkante knopje met 4 rondjes drukt. Hoort dit?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Megapaul schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:12:
[...]

Dit heb ik al uitstaan echter ik heb een heel irritant tik geluid als je in de camrea start en op het vierkante knopje met 4 rondjes drukt. Hoort dit?
Je bedoelt als je op 1 van de iconen klikt nadat je op de knop met de 4 rondjes hebt geklikt? Ik denk dat dat zo hoort, want ik heb die tikgeluidjes ook Ook al staat bij mij Aanraakgeluiden/Touchgeluiden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Hi iedereen,

Heb momenteel een jaar en een maand plezier van m'n HTC ONE M7, echter heb ik sinds een week of twee toch wel twee vervelende problemen.

1. Ik ben enorm slecht verstaanbaar aan de andere kant van de lijn, dit probleem is alleen te verhelpen door op luidspreker te gaan.

2. Ik heb momenteel amper tot geen verbinding (geen 4G en geen mobiel netwerk, dus sms/telefoon).

Heeft iemand ervaring met één van deze twee problemen en heeft iemand oplossingen beschikbaar?

Ik heb namelijk weinig zin om direct naar de Hi winkel te vliegen (moet ook eerst m'n bonnetje nog eens gaan zoeken).

Ik heb al een aantal maal opnieuw opgestart, SIM kaart er opnieuw ingestopt en een fabrieksreset gedaan (dit heeft overigens een snel leeglopende batterij verholpen).

Ben benieuwd!

edit; verkeerde topic zie ik nu. Excuses.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik kwam er laatst dus achter dat je de Zoe Highlights niet meer lokaal kan opslaan maar dat je gedwongen wordt deze te uploaden naar die Zoe website van HTC? En je kan de lengte ook niet meer aanpassen? Lekker bezig HTC wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Megapaul schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:12:
[...]

Ik heb het ook als ik op het vierkante rondje druk, een hele rare tik.
En als je op een van de icoontjes in het menu klikt ook (maar die tik is wat minder naar, meer een tok ( :') ))

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:33

-tom-562

Oliesjeik

Ik draai inmiddels al een poosje Cyanogenmod, werkt lekker vlot. Enige wat me niet aanstaat is dat de accu nu echt een stuk korter mee gaat. Ik denk dat ik weer terug ga naar de HTC firmware

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik heb een reset gedaan en alles is daarna via HTC backup hersteld, maar toen ik de (stock HTC, niet Chrome) browser voor het eerst opende tikte ik per ongeluk de vraag weg met welk account ik wilde inloggen.

Nu weet ik niet hoe ik dat alsnog kan instellen, ik wil namelijk in elk geval mn bookmarks terug. Vorige keer ging dat ook prima. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:29
Jazco2nd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:39:
Ik heb een reset gedaan en alles is daarna via HTC backup hersteld, maar toen ik de (stock HTC, niet Chrome) browser voor het eerst opende tikte ik per ongeluk de vraag weg met welk account ik wilde inloggen.

Nu weet ik niet hoe ik dat alsnog kan instellen, ik wil namelijk in elk geval mn bookmarks terug. Vorige keer ging dat ook prima. Iemand enig idee?
Je bookmarks van Chrome? Dan zou je gewoon even in moeten loggen als je de play store opent en dan log je automatisch in als je Chrome geïnstalleerd hebt, dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 14-09 22:21
Ik heb afgelopen week een tweedehandse HTC One (m7) gekocht, wat een super apparaat! Het werkt allemaal weer soepel. Dat was ik niet meer zo gewend van mijn 4 jaar oude HTC Desire S (was trouwens ook een prima ding hoor, mijn moeder is er nu helemaal gelukkig mee na een factory reset)

Ik heb wel even een vraagje.
Ik heb namelijk een lekker goedkoop simyo abonnement met 200mb. Ik merk dat ik met deze telefoon meer mb's verstook dan op de Desire S. Dit terwijl ik wel locatiegegevens enzo uit heb staan. Waar kan dit aan liggen? Is de enige oplossing om een 500mb abo te nemen?

Ik zie namelijk aan veel apps dat ze nu één tot twee mb per dag gebruiken zonder dat ik ze veel gebruik. Ik blijf nu niet meer onder de 10mb per dag wat me eerder makkelijk lukte (100/150 mb per maand).

PS: Wat een geweldige optie is die "niet storen" modus.

[ Voor 3% gewijzigd door stevens20 op 22-10-2014 13:29 ]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hoeveel app's aan data verbruiken is natuurlijk niet afhankelijk van het toestel.
Het enige wat ik me in kan denken is dat blinkfeed wat meer verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
JDL15 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Je bookmarks van Chrome? Dan zou je gewoon even in moeten loggen als je de play store opent en dan log je automatisch in als je Chrome geïnstalleerd hebt, dacht ik..
Nee, ik gebruik nooit Chrome. Gaat echt alleen om stock browser. daar kon je kiezen waar je je bookmarks wilde opslaan en ik koos altijd mijn Android of HTC account (weet niet precies want het laat gewoon het mailadres zien dat ik voor alles gebruik)

Ik heb al de browser data gewist maar het lukt gewoon niet om die pop-up terug te krijgen.

Ga maar eens in de HTC browser naar bookmarks. Dan staat er linksboven "local" en daar hoor je dus een account te kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Jazco2nd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:02:
[...]

Nee, ik gebruik nooit Chrome. Gaat echt alleen om stock browser. daar kon je kiezen waar je je bookmarks wilde opslaan en ik koos altijd mijn Android of HTC account (weet niet precies want het laat gewoon het mailadres zien dat ik voor alles gebruik)

Ik heb al de browser data gewist maar het lukt gewoon niet om die pop-up terug te krijgen.

Ga maar eens in de HTC browser naar bookmarks. Dan staat er linksboven "local" en daar hoor je dus een account te kunnen kiezen.
Heb je ook de cache gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 14-09 22:21
spNk schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:02:
Hoeveel app's aan data verbruiken is natuurlijk niet afhankelijk van het toestel.
Het enige wat ik me in kan denken is dat blinkfeed wat meer verbruikt.
Kan het er aan liggen dat ik van android 2.3 naar 4.4 ben gegaan dan?
Ik heb gegoogled en al mijn instellingen nagekeken en ik kan niks vinden.
Heeft het temaken met de hogere resoluties die binnengehaald worden?

Blinkfeed staat uit. Ik heb alleen de snelkoppelingen van de apps in beeld zoals bij eerdere android versies.

PS:
Ik ben trouwens zeer te spreken over de accuduur! Ik moet echt mijn best doen om hem binnen een dag leeg te krijgen. (met schermhelderheid op automatisch)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norsie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-03-2024
norsie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:47:
[...]

Ik heb het ook! Al een paar maanden volgens mij en iedere keer als ik er op google is er bar weinig over te vinden, best bijzonder! Ook bij dit zoekresultaat (deze post) kwam ik niet via Google terecht maar indirect via een zoekactie hier op het forum zelf. Maargoed, bijzaak verder.. het helpt alleen niet het probleem op te lossen.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de automatische backup van de HTC One?
De backup start zowel automatisch als manueel maar stopt halverwege en geeft dan deze meldingen:
"Back-up mislukt" | "De HTC back-up dienst is op dit tijdstip onbereikbaar. Probeer het later opnieuw." en
"Laatste back-up" | "Geen"

Heb zowel m'n HTC als m'n Google back-up account geprobeerd, zelfde probleem.
*schop* .. níemand herkend dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13

kraats

Ik rol

Bij mij heeft hij ook wel af en toe problemen. Het lijkt meestal wel beter te gaan als je Dropbox gekozen hebt in plaats van Google Drive. Ik las eerder in dit topic wel de tip dat het altijd goed zou gaan als je Facebook uit schakelt. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

norsie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

*schop* .. níemand herkend dit probleem? :?
Hoi,

Ik heb dit probleem sinds kort opgelost.
Ik heb de Facebook updates verwijderd onder "apps" (ik gebruik dus nu enkel de facebook die er vanaf installatie op staat).

Wellicht helpt dit bij jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Als je vervolgens facebook weer update gaat het gewoon weer goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

@spNk, net Facebook weer geupdate en HTC backup mislukt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen

Ik ben sinds kort een blije bezitter van de HTC one m7. Twijfel nu alleen of ik er een hoesje bij ga kopen. En zo ja of ik hem er dan altijd op moet laten zitten of alleen tijdens sporten, uitjes en dergelijken.

Vraag is dus: Wat zijn jullie ervaringen met schade van de m7 (vooral valschade). Een eventuele link naar een test of vergelijking met andere gsm's zijn is ook welkom. Heb hier natuurlijk zelf al naar gekeken, maar wordt er niet veel wijzer van.Verder ben ik niet iemand die zijn gsm vaak laat vallen, maar het is een online aankoop en ik heb geen zin in een langdurige, frustrerende en dure reparatie. Eventueel een tip van welk hoesje goed werkt zou natuurlijk helemaal geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:19
donvalentino schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

Hoi,

Ik heb dit probleem sinds kort opgelost.
Ik heb de Facebook updates verwijderd onder "apps" (ik gebruik dus nu enkel de facebook die er vanaf installatie op staat).

Wellicht helpt dit bij jou ook.
Facebook gewoon even handmatig uitzetten/stop zetten is voldoende.
Nadat de back-up klaar is gewoon weer aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
Tijdje geleden schreef ik ook al over dit probleem
Steeldunes schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:00:

Nou en of! Ben het helemaal zat!
Natuurlijk willen we hier een fix voor:
Ga naar instellingen>accounts> en verwijder je Facebook account
Reboot je toestel
Run je backup zonder enige problemen
Vraag me niet hoe het komt, want dat Facebook account is in geen enkele manier gelinkt aan die backup functie, maar het werkt. Heb deze tip gekregen van de HTC Helpdesk. Het is me nu meerdere malen gelukt een backup succesvol te doen, af en toe krijg ik de melding ook nog. De Facebook app helemaal disablen, backup runnen, en weer enablen heeft ook wel gewerkt voor mij.

Hopelijk kan je hier iets mee!
Na een tijdje verder te zijn heb ik er hier en daar wat mee gespeeld. Eerst een tijdje volgehouden om de app te disablen, backup start en als die afgerond was facebook weer enablen. Werkt voor mij wel, maar was toch niet ideaal.

Wat ik nu doe en prima werkt, is even naar mijn apps gaan via instellingen en vervolgens alle Facebook processen daar Force stoppen. Als ik dan mijn backup start gaat ie prima. Als ik die stap van het Facebook proces niet doe, dan stop de backup ermee na een procentje of 38....

Erg vervelend dat het op deze manier moet, wacht echt op een definitieve fix, maar tot die tijd....

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:12
Ik heb een raar probleem. Zodra ik mijn HTC One aan de lader doe gaat ie automatisch naar 'Car-Mode' .
Is er een manier om dit uit te schakelen. Voorheen had ik dit probleem niet, toestel is onlangs nog hard gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vandaag een update binnengekregen, welke ook backup zou moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Ik kwam net dit tegen: HTC One (M7) krijgt update: betere back-up en browser http://androidworld.nl/ni...e-betere-back-en-browser/ via @Androidworld

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001

bAdmuTs

mAzE

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/rbkzm0.png

Dit is wel duidelijker zo

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe haal je dat scherm naar voren? Ziet er bij mij anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

MikeyMan schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:15:
Hoe haal je dat scherm naar voren? Ziet er bij mij anders uit.
Instellingen, mobiele gegevens en dan netwerkmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bAdmuTs schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

Instellingen, mobiele gegevens en dan netwerkmodus
Bij mij staat GSM/WCDMA/LTE automatisch (en nog 3 varianten met combinaties) en ik heb net geupdate.
Maar ik snap ook niet helemaal waarom ik liever 3G dan 4G zou willen kiezen? Laat staan 2G.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Same here. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Afvalzak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

Bij mij staat GSM/WCDMA/LTE automatisch (en nog 3 varianten met combinaties) en ik heb net geupdate.
Maar ik snap ook niet helemaal waarom ik liever 3G dan 4G zou willen kiezen? Laat staan 2G.
Hmm dat is raar dat stond er bij mij voor de update ook :?. Heb nu versie 6.09.401.10 na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Backuppen lukt anders bij mij nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
xileS schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 01:51:
Backuppen lukt anders bij mij nog steeds niet.
Hier helaas ook niet.
Eerst kwam hij niet verder dan 0%. Nu klapt hij eruit bij 46% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pittie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:21:
[...]

Hier helaas ook niet.
Eerst kwam hij niet verder dan 0%. Nu klapt hij eruit bij 46% :/
Jup zelfde, maar dan moet je Facebook blijkbaar even stoppen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:16
Afvalzak schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Backup werkt bij mij ook al lang niet meer. Facebook stoppen helpt ook niet, stopt bij 42% elke keer (ook na de update).

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 29-10-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
Afvalzak schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Ik had gehoopt dat de update ervoor zorgde dat dat juist niet meer hoefde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij mij doet ie het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bij mij is het bij een willekeurig aantal % in een keer over, staat nergens dat de backup mislukt is of iets. Facebook staat als sinds ik de telefoon heb uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Bij mij blijft die altijd hangen op 62%. En de advies hierboven om FB bij accounts te verwijderen. Bij mij staat Facebook daar niet eens tussen, dus dat gaat ook niet ;s. Typen gaat nu trouwens ook heel sloom met woordenboek aan.

/edit
Joepie het is gelukt een backup te maken. Ik had de opslagdienst veranderd naar Dropbox, maar daarna liep het alsnog heletijd vast bij 62%. Maar zag naar mijn verbazing dat de opslagdienst automatisch weer op Google Drive stond, dus ik het het nogmaals veranderd naar Dropbox. En toen lukte het ineens wel.

[ Voor 40% gewijzigd door xileS op 29-10-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Volgens mij is dropbox de enige die werkt. Zelf heb ik t-mobile branded, en daar werkte het altijd al (toch nog voordeel van branded), maar met drive hadden wij ook problemen. Die zijn alleen met android 4.3 en sense 5.5 opgelost. Ik zou dus allemaal dropbox gebruiken. Ook met fb aan werkt die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

bij mij werkt de backup na de update weer als vanouds!

[ Voor 3% gewijzigd door donvalentino op 30-10-2014 08:48 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen