Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Ahhh, wat jammer nou.... Dat twee keer tikken op het scherm om het uit te doen hebben ze weggehaald. Ik maakte daar veel gebruik van.

[ Voor 7% gewijzigd door Excentriekegast op 27-08-2014 06:46 ]

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Excentriekegast schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:39:
Ahhh, wat jammer nou.... Dat twee keer tikken op het scherm om het uit te doen hebben ze weggehaald. Ik maakte daar veel gebruik van.
Huh? Deze feature zat er in de vorige versie van Android / Sense op de M7 (stock) toch ook niet op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Sheik schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:47:
[...]

Huh? Deze feature zat er in de vorige versie van Android / Sense op de M7 (stock) toch ook niet op???
Jawel maar alleen vanaf het lockscreen en niet om aan te doen dus.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Oh ok, wist ik niet :) Ik gebruik "Auto Screen", zodat ie automatisch aan en uit gaat.

Overigens merk ik na een dagje werken met de nieuwe versie nul komma nul verbetering. Dat wil niet zeggen dat het er niet is, maar bij mijn M7 niet merkbaar. Iemand andere ervaringen?

[ Voor 52% gewijzigd door Sheik op 27-08-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:39
Sheik schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:24:
Oh ok, wist ik niet :) Ik gebruik "Auto Screen", zodat ie automatisch aan en uit gaat.

Overigens merk ik na een dagje werken met de nieuwe versie nul komma nul verbetering. Dat wil niet zeggen dat het er niet is, maar bij mijn M7 niet merkbaar. Iemand andere ervaringen?
Waar verwacht je precies verbetering in dan?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:38
Update aan het downloaden :P

[ Voor 10% gewijzigd door BB72 op 27-08-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Maichel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:28:
[...]

Waar verwacht je precies verbetering in dan?
Om eerlijk te zijn verwacht ik het nergens. Enige wat prettig zou zijn is energie zuiniger, maar daar heb ik momenteel ook geen klachten over. Ik vind de M7 behoorlijk perfect werken, tenminste voor wat er nu mogelijk is.
Desodanks had ik misschien iets verwacht t.a.v. handigheidjes, maar ook daarvan heb ik geen voorbeelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dit zijn de changes voor de m8, ik denk dat ze vrijwel hetzelfde zijn:
http://www.droidapp.nl/to...-3-uitgebracht-nederland/

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

skai21 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
[...]
Krijg hem unbranded op M7 binnen met super CID:
[afbeelding]
Mijn M7 is nu ook aan het downloaden. Betreft een toestel met Simyo/KPN sim.

Edit: de eerste wijziging die me opvalt zijn wat extra opties in de Galerij.

@spNk: ik kreeg hem automatisch binnen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door tweaker2010 op 27-08-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Jep, hier ook (hi/KPN).
Bij elke update heb ik echter handmatig laten zoeken, is er iemand die wel eens automatisch een melding gekregen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

hier ook als losse telefoon (sim-only van Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vreemd genoeg kreeg ik eind juli de melding van de update.
Een T-Mobile brandend toestel, maar aangezien ik in Frankrijk was en een Franse sim in het toestel had leek het me niet verstandig de update uit te voeren.
Ik had mijn playstore tenslotte ook al in het Frans na een update.
Thuisgekomen nl sim erin opstarten toen update gedaan, en alles loopt goed.
Ik ben wel blij dat de instellingen van BlinkFeed intact bleven.
Accuduur is beter, alleen die groene kleur die overal terug komt brrrrrrrrrrrrr......

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:33

kraats

Ik rol

:( Vanochtend ook eindelijk eens tijd voor de update.. Ff snel op het werk. Juiste recovery teruggezet en update uitgevoerd. Doet 'ie opeens een factory reset van m'n telefoon, inclusief het wissen van m'n internal storage :( Start je daarna op, dan gaat HTC Backup wel weer alles terugzetten, behalve wat inderdaad op de interne opslag stond. Zo ben je dus alsnog je Whatsapp gesprekken enzo kwijt.. En m'n laatste backup is natuurlijk weer een paar dagen oud. Die ben ik nu over een VPNnetje maar weer terug aan het zetten. Dan mis ik hopelijk niet teveel.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• spNk
Supertip schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Vreemd genoeg kreeg ik eind juli de melding van de update.
Een T-Mobile brandend toestel, maar aangezien ik in Frankrijk was en een Franse sim in het toestel had leek het me niet verstandig de update uit te voeren.
Ik had mijn playstore tenslotte ook al in het Frans na een update.
Thuisgekomen nl sim erin opstarten toen update gedaan, en alles loopt goed.
Ik ben wel blij dat de instellingen van BlinkFeed intact bleven.
Accuduur is beter, alleen die groene kleur die overal terug komt brrrrrrrrrrrrr......
Dan heb jij het over de sense 6 update, die is allang geweest, dit gaat over 4.4.3 (Sense 6 zat bij de 4.4.2 update).
Die kleuren kun je overigens gewoon aanpassen in thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Mijn camera werkt sinds de update echt beter. Eerst flink overbelicht wanneer er bijvoorbeeld een stukje lucht of een raam in beeld kwam. Dit is nu totaal niet meer en krijg ik niet meer zo'n rare lichte vlek in beeld te zien.

Die autoplay optie bovenaan in elke gallery, is die uit te zetten. Als je geluid hard staat en je wilt op je werk even een fotootje laten zien, dan begint dat ding er altijd doorheen te tetteren terwijl ik daar meestal niet op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Als je op dat luidsprekertje links onder druk staat het geluid ervan iig altijd op mute ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met Wifi problemen sinds de update?
Het gebeurd regelmatig dat mijn wifi wegvalt, of dat hij thuis overschakelt naar Wifispots van UPC en dan veel slechter bereik heb..
Ook soms geen verbinding, en als ik wifi uit zet en weer aan, dan doet hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel dat mijn GPS minder goed werkt. Al twee keer gehad dat ik met maps aan het navigeren was en dat ik bijvoorbeeld bij een afslag nog op de hoofdweg werd geprojecteerd terwijl ik al was afgeslagen.. Heel irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
NoepZor schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:16:
Mijn telefoon was uit toen ik hem uit mijn broekzak haalde. Toen ik hem aanzette kreeg ik het witte htc bootscherm in beeld. Echter daarna trilde die opnieuw en ging weer opnieuw opstarten tot weer het witte bootscherm. Dit doet ie nu al sinds half 6.. Ik krijg soms met vol down + power een bootmenu in beeld, maar ook hier reboot hij na een paar seconden weer. Telefoon draait standaard 4.4.2 rom. Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit eventueel opgelost kan worden?
Dit probleem nu weer gehad, op de laatste dag voor ik weer richting huis ging van mijn vakantieadres. Handig als je wilt navigeren :X Nu zit er echter al dagenlang geen leven in. Ik probeerde de bovenste speakergrille er af te wippen omdat ik dacht dat deze gelijmd was. Maar blijkbaar zit deze op een punt vastgemaakt. Dit is nu afgeknapt en blijven zitten (klein stukje metaal van 3x3 mm). Garantie had ik waarschijnlijk toch al niet meer, omdat de hoeken valschade hebben (een licht ingedeukt, andere schrammetjes). Heeft iemand een idee of het goed te doen is om de powerbutton te repareren en het voorste speakergrilletje te vervangen voor een nieuwe? Of als je het laat doen, dit voor een redelijk bedrag kan? Scherm is verder nog krasvrij, daarom wellicht nog de moeite om te laten maken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De blauwe HTC one van mijn vriendin heeft achterop nog geen enkele kras (zit ook in een casemate barely there en in een insteekhoesje.
Maar voorop bij de speaker zitten al vrij snel krasjes en dat stoort haar ontzettend. Vind het eigenlijk ook niet kunnen dat je dat bij een telefoon van toen nog ongeveer 500 euro zo snel ziet terwijl je er super zuinig mee omgaat.

De mijne gaat binnenkort voor de 2e keer terug naar de shop voor hetzelfde euvel. Microfoon stuk.
Vorige keer hoorde niemand me meer en nu lijkt het alsof de telefoon aan het andere eind van de kamer ligt.
Ga zeker eisen dat dit nog binnen garantie valt, want het is hetzelfde onderdeel wat vervangen is.

[ Voor 29% gewijzigd door Rubman op 02-09-2014 10:55 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Mensen ervaring met HTC one i.c.m. carkit die via rSAP gaat?
Mijn telefoon wordt namelijk niet ondersteund wat best vreemd is (via bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb een Ford met Sync maar wat is rSAP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:41
Weet iemand of slim synchroniseren hetzelfde is als push mail? Vroeger kon je pushmail aanvinken, nu alleen nog slimsynchroniseren. Ik krijg mail veel later binnen nu. En met push mail ging mijn batterij niet heel snel leeg ofzo, terwijl als ik nu synchroniseren op 5 minuten zet dan loopt die vrij snel leeg. Kortom, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Toevallig was ik daar net mee bezig. Slim synchroniseren probeert jouw frequentie van e-mail lezen te leren zodat ie alleen gaat synchroniseren op de momenten dat je dat voorheen deed. Het is dus lang niet zo snel als gewoon push-mail, maar wel batterij besparend. Ik kan overigens nog steeds push-mail kiezen i.c.m. Exchange ActiveSync mail.

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 03-09-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tiguan schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:33:
Ik heb een Ford met Sync maar wat is rSAP?
"remote-SIM-Access-Profile".
VW heeft dat bijvoorbeeld. Ze hebben dan een GSM antenne in de auto gebouwd die vanaf het moment dat je je tel verbind het GSM signaal gaat ontvangen i.p.v. je telefoon. Scheelt batterij en geeft vaak beter bereik in de auto :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

@DennusB, klopt inderdaad.
Heb jij hier ervaring mee? Ik weet dat er rSAP apps zijn, echter moet je tel dan geroot zijn, is dit mogelijk het probleem?

Probleem is dat de auto namelijk mijn telefoon wel ziet maar geen connectie mee kan maken, andersom zie ik de auto overigens niet vanaf mijn tel...

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Harold_S schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:37:
Mijn camera werkt sinds de update echt beter. Eerst flink overbelicht wanneer er bijvoorbeeld een stukje lucht of een raam in beeld kwam. Dit is nu totaal niet meer en krijg ik niet meer zo'n rare lichte vlek in beeld te zien.

Die autoplay optie bovenaan in elke gallery, is die uit te zetten. Als je geluid hard staat en je wilt op je werk even een fotootje laten zien, dan begint dat ding er altijd doorheen te tetteren terwijl ik daar meestal niet op zit te wachten.
Hier het tegenovergestelde, zit een hele waas over de foto's lijkt wel. Super irritant.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:04
Ervaart er iemand een soort 'lag' als je de back of home toets gebruikt in specifiek Whatsapp?
Ik had dit eerst nooit maar sinds de laatste update van HTC lijkt het of mijn telefoon gewoon blijft hangen.
Als ik dan op de back of home toets druk gebeurt er niets, net of deze niet werken. Wanneer ik m'n scherm dan even uit zet en dan weer ontgrendel werkt het gewoon weer.

Meer mense met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik heb daar nooit op gelet. Wel dat mijn Swiftkey toetsenbord af en toe hapert in specifiek WhatsApp...
Als je dan net een regel hebt getikt en verstuurd en je wilt dan aan een nieuwe regel beginnen reageert Swiftkey niet op je aanraking. Na een paar tellen kun je dan pas weer verder tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
Ik heb mijn One een keer laten stuiteren en nu is rechtsonder/aan de zijkant het witte plastic ingedeukt waardoor het speakergrilletje wat omhoog staat/los zit daar. Ik moet er nog even mee doen (Hi Lease toestel) en ben bang dat dit ding er misschien een keer afvalt. Nu zit hij nog voor 3 kwart 'stevig' vast, maar toch..

Heeft iemand tips om dit tussentijds te fixen? Vervalt de eventuele garantie dan?

Alvast bedankt voor de reactie(s)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JRKAP schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:17:
Ik heb mijn One een keer laten stuiteren en nu is rechtsonder/aan de zijkant het witte plastic ingedeukt waardoor het speakergrilletje wat omhoog staat/los zit daar. Ik moet er nog even mee doen (Hi Lease toestel) en ben bang dat dit ding er misschien een keer afvalt. Nu zit hij nog voor 3 kwart 'stevig' vast, maar toch..

Heeft iemand tips om dit tussentijds te fixen? Vervalt de eventuele garantie dan?

Alvast bedankt voor de reactie(s)! :)
Bij valschade is er geen garantie dus ik denk niet dat het wat uitmaakt. De grill kun je evt proberen te lijmen.

Zie verder [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
Ok thanks! Ga ik daar even verder. Zelf aanklooien heb ik niet zo'n vertrouwen in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
spNk schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:29:
[...]

Dan heb jij het over de sense 6 update, die is allang geweest, dit gaat over 4.4.3 (Sense 6 zat bij de 4.4.2 update).
Die kleuren kun je overigens gewoon aanpassen in thema's.
T-Mobile brandend, en die heeft niet met alle updates meegedaan.
Dus de groene achtergrond kleur bij sense tekst, en de iconen van Wi-Fi toetsenbord enzovoort kan je wijzigen via /met thema's.
Nou dan ben ik heel benieuwd waar dat volgens jouw gewijzigd kan worden.

Alvast bedankt natuurlijk.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Bij Instellingen -> Aanpassen -> Thema. De achtergrondkleur is per thema anders.

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:12

Acradavos

Poetsfanaat

Iemand enig idee hoe ik Apps weer op alfabet kan sorteren? Sinds de laatste update (4.4.3) is dat niet meer mogelijk. :/

• kraats

kraats

Ik rol

:? Toch gewoon in het apps overzicht linksboven op 'Apps' tikken en 'alphabetical' kiezen?

• tiguan
  • Nu online
Dat dus :P

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

kraats schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:42:
:? Toch gewoon in het apps overzicht linksboven op 'Apps' tikken en 'alphabetical' kiezen?
Heel apart, maar deze optie onbrak voor de reboot nog. Toch bedankt. :>

Verwijderd

Ik zal misschien een van de weinigen met dit probleem zijn, maar mijn m7 blijft zo nu en dan hangen. Het scherm reageert niet op de aanrakingen op het scherm. Ook werkt de back/home knop dan niet.
Ik hoef simpelweg alleen op de power-knop te drukken. En zodra ik hem weer unlock werkt hij weer prima. Soms gebeurd dit vaak achter elkaar en dat is soms erg frustrerend. Ik heb hier sinds pakweg juli last van en het is verder een nieuw toestel uit mei dit jaar. Hopelijk is dit een softwarematig probleem. Back-uppen en resetten dan maar? (En nee ik heb er verder geen rom opstaan..)

• spNk
Heb je het ding niet gewoon vol met apps oid staan? Ik heb ook gehad dat mijn telefoon steeds vaker bleef hangen/haperen. Veel apps verwijderd en het werd al beter, toen nog een factory reset en het was weer perfect.

• Supertip
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:37:
Bij Instellingen -> Aanpassen -> Thema. De achtergrondkleur is per thema anders.
Nope blijft bij sommige iconen & toetsenbord gewoon lelijk groen.

Edit, net 4.4.3 aan het downloaden

[ Voor 6% gewijzigd door Supertip op 11-09-2014 19:29 ]

• drusloos
Weet iemand wat flash melding is? Kreeg vandaag de 4.4.3 update (t-mobile eh...) en nu staat er een kolommetje met flash melding waar je ook kan aangeven voor welke melding de led moet knipperen. Je kan kiezen 'altijd' en 'als scherm aan is'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:14:
Ik zal misschien een van de weinigen met dit probleem zijn, maar mijn m7 blijft zo nu en dan hangen. Het scherm reageert niet op de aanrakingen op het scherm. Ook werkt de back/home knop dan niet.
Ik hoef simpelweg alleen op de power-knop te drukken. En zodra ik hem weer unlock werkt hij weer prima. Soms gebeurd dit vaak achter elkaar en dat is soms erg frustrerend. Ik heb hier sinds pakweg juli last van en het is verder een nieuw toestel uit mei dit jaar. Hopelijk is dit een softwarematig probleem. Back-uppen en resetten dan maar? (En nee ik heb er verder geen rom opstaan..)
Zie mijn bericht een paar dagen eerder, ik heb het ook

• Excentriekegast

Excentriekegast

Er is een update voor de lockscreen, iemand die iets nieuws heeft ontdekt?

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik kan niets nieuws ontdekken.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
de TS moet even bijgewerkt worden is wel zo fijn .....

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Excentriekegast schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 01:20:
Er is een update voor de lockscreen, iemand die iets nieuws heeft ontdekt?
Het enige dat veranderd is voor zover ik kan zien is dat de cijfers (of bolletjes) van je pincode groter zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:17
Iemand anders nog problemen met de back-up dienst van HTC ?
Probeer al een paar dagen een backup te maken maar telkens krijg ik dat de HTC back-up dienst niet bereikbaar is....
Niet in een popup maar gewoon bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

En als je een andere storage provider selecteert? Ik krijg ook meer problemen met Google Drive dan met Dropbox. Die werkt de laatste weken sowieso zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-08 18:42
Halloo,

Hele duidelijke vraag van mijn kant, is het het nog waard om de M7 voor 6 maanden te kopen voor zo'n 250,-? Huidige telefoon houdt het namelijk langzamerhand niet meer vol.

Wat zijn jullie meningen, graag hoor ik die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twizz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-04-2023
J03llV schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:36:
Halloo,

Hele duidelijke vraag van mijn kant, is het het nog waard om de M7 voor 6 maanden te kopen voor zo'n 250,-? Huidige telefoon houdt het namelijk langzamerhand niet meer vol.

de m7 kan minimaal nog een 1,5 jaar mee
de telefoon is wel 250-300 waard, of jij dat waard vind voor 6 maanden is aan jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
twizz schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:40:
[...]

de m7 kan minimaal nog een 1,5 jaar mee
de telefoon is wel 250-300 waard, of jij dat waard vind voor 6 maanden is aan jou
Naja, huidig toestel zit tegen defect aan dus ik moet iets. Kan niet zonder muziek in de bus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

J03llV schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:36:
Halloo,

Ik kom van een Galaxy S3 en heb een M7 voor 225 euro gekocht en ik heb daar absoluut geen spijt van, zeker de moeite waard. Dit toestel loopt rondjes om de S3 heen kwa snelheid :) en zit er over te denken om er nog een 1,5 jaar mee te doen en dan maar eens kijken wat er zoal allemaal te koop is.

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 14-09-2014 22:03 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
bAdmuTs schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:02:
[...]

Ik kom van een Galaxy S3 en heb een M7 voor 225 euro gekocht en ik heb daar absoluut geen spijt van, zeker de moeite waard. Dit toestel loopt rondjes om de S3 heen kwa snelheid :) en zit er over te denken om er nog een 1,5 jaar mee te doen en dan maar eens kijken wat er zoal allemaal te koop is.
Mooi, ik denk dat ik dat dan ga doen. En m'n s3 verstuur voor wat geld! Thx ;) Zijn er wel dingen die je minder vind aan de M7? zoals dat er geen geheugenslot in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

J03llV schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:51:
[...]

Mooi, ik denk dat ik dat dan ga doen. En m'n s3 verstuur voor wat geld! Thx ;) Zijn er wel dingen die je minder vind aan de M7? zoals dat er geen geheugenslot in zit
Nee geheugenslot mis ik niet maar ik heb sowieso weinig op mijn telefoon staan. Het enige wat ik iets minder vindt is de camera, vindt hem niet slecht maar ook niet geweldig. Verder voor mij in elk opzicht een beter toestel, 1080p beeldscherm, stereo speakers, sneller, accu gaat bij mij stuk langer mee, aluminium body en geen touchwiz meer :D.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 14-09-2014 23:51 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 09:28
Heb net de 4.4.3 update binnen. En valt mij een klein ding op. Als je ergens op een button ed. tikt hoor je een kleine tik. Het is maar een klein ding maar vind het mega irritant.

Hoe zet je dit uit? Iemand enig idee. Überhaupt mensen opgevallen? Lees er nergens iets over

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

DummyXL schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:04:
Heb net de 4.4.3 update binnen. En valt mij een klein ding op. Als je ergens op een button ed. tikt hoor je een kleine tik. Het is maar een klein ding maar vind het mega irritant.

Hoe zet je dit uit? Iemand enig idee. Überhaupt mensen opgevallen? Lees er nergens iets over
Instellingen - Geluid - Aanraaktonen/Touchgeluiden. Staan die uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Instellingen - Geluid - Aanraaktonen/Touchgeluiden. Staan die uit? :)
O held, wat voel ik mij dom nu |:( Kon het niet vinden... BEDANKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
bAdmuTs schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:47:
[...]

Nee geheugenslot mis ik niet maar ik heb sowieso weinig op mijn telefoon staan. Het enige wat ik iets minder vindt is de camera, vindt hem niet slecht maar ook niet geweldig. Verder voor mij in elk opzicht een beter toestel, 1080p beeldscherm, stereo speakers, sneller, accu gaat bij mij stuk langer mee, aluminium body en geen touchwiz meer :D.
Nice, Mijn s3 is echt zo goed als dood en zo warm als de zon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
Rox92 schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:19:
Iemand anders nog problemen met de back-up dienst van HTC ?
Probeer al een paar dagen een backup te maken maar telkens krijg ik dat de HTC back-up dienst niet bereikbaar is....
Niet in een popup maar gewoon bij instellingen.
Nou en of! Ben het helemaal zat!
Natuurlijk willen we hier een fix voor:
  • Ga naar instellingen>accounts> en verwijder je Facebook account
  • Reboot je toestel
  • Run je backup zonder enige problemen
Vraag me niet hoe het komt, want dat Facebook account is in geen enkele manier gelinkt aan die backup functie, maar het werkt. Heb deze tip gekregen van de HTC Helpdesk. Het is me nu meerdere malen gelukt een backup succesvol te doen, af en toe krijg ik de melding ook nog. De Facebook app helemaal disablen, backup runnen, en weer enablen heeft ook wel gewerkt voor mij.

Hopelijk kan je hier iets mee!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Steeldunes schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:00:
[...]

Nou en of! Ben het helemaal zat!
Natuurlijk willen we hier een fix voor:
  • Ga naar instellingen>accounts> en verwijder je Facebook account
  • Reboot je toestel
  • Run je backup zonder enige problemen
Vraag me niet hoe het komt, want dat Facebook account is in geen enkele manier gelinkt aan die backup functie, maar het werkt. Heb deze tip gekregen van de HTC Helpdesk. Het is me nu meerdere malen gelukt een backup succesvol te doen, af en toe krijg ik de melding ook nog. De Facebook app helemaal disablen, backup runnen, en weer enablen heeft ook wel gewerkt voor mij.

Hopelijk kan je hier iets mee!
Wauw, thanks! Ik dacht toevallig aan om gisteravond een back-up te maken en kreeg ook de melding! Nu weet ik waardoor dat komt :) d:)b
Je kan trouwens nog een back-up maken op je pc met Sync Manager.

[ Voor 3% gewijzigd door Upbeat op 16-09-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:08
Ik ben niet helemaal tevreden over mijn batterij, heb hem al eens voor teruggestuurd toen is de batterij vervangen.
Maar kwam vandaag achter een raar iets in mijn energie geschiedenis, zie ik dat WiFi altijd batterij kost.
Ook al is die uit, als ik op me werk zit heb ik WiFi uit omdat ik toch vaak onderweg ben.
Maar in de geschiedenis zie ik bij WiFi constant een groen balkje behalve als ik hem in vliegtuigstand zet (om te testen) dan is WiFi namelijk wel gewoon wit.

Ook bij gebruik staat dat WiFi dat die vandaag al 5 uur aan het runnen is en die blijft oplopen.
Terwijl mijn WiFi toch niet aangevinkt is.

Ik heb bij advanced WiFi settings wel vinkje aan keep WiFi on during sleep, maar dat lijkt me alleen als WiFi aanstaat dat die niet moet uitvallen toch?

Dit kost natuurlijk onnodig batterij als WiFi aanstaat terwijl ik denk dat die uit hoort te staan.

• DummyXL
Iemand opgevallen dat met de laatste update chromecast mirroring is ingebouwd bij 3 vingers swipe (of was het er al maar had ik het gemist? )

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
DummyXL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:45:
Iemand opgevallen dat met de laatste update chromecast mirroring is ingebouwd bij 3 vingers swipe (of was het er al maar had ik het gemist? )
Dit wist ik nog niet, heb dan ook geen idee of het er al zat. Dus sowieso bedankt voor het delen ;)

Het is alleen niet perse screencasten, maar je kiest een externe output. Dus als ik dit in de Gallery doe en mijn tv (dlna) selecteer laat m'n telefoon de foto's en filmpjes daarop zien. En als ik de CC selecteer ga ik idd screencasten. Jammer dat het niet zo werkt dat als je in een CC compatible app zit hij gaat casten, maar als je wil screencasten is het wel een stuk sneller dan eerste de app openen.

• tiguan
  • Nu online
Ja dit was al toen ik dat apparaatje van HTC kreeg (bij de launch van de One), dat je op je tv kan aansluiten. Ben ff de naam kwijt.

[ Voor 11% gewijzigd door tiguan op 17-09-2014 10:43 ]

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:50
Het bovenste gedeelte van mijn touchscreen werkt niet meer. Dus ik kan niet mijn notificatiebalk openen, alleen als ik mijn toestel horizontaal draai, heel lastig dus.
Heb contact gehad met HTC en toestel zal deze week worden opgehaald door Dynafix. Ben benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Cheezborger op 17-09-2014 12:47 ]

• stuffer
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

Cheezborger schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:46:
Het bovenste gedeelte van mijn touchscreen werkt niet meer. Dus ik kan niet mijn notificatiebalk openen, alleen als ik mijn toestel horizontaal draai, heel lastig dus.
Heb contact gehad met HTC en toestel zal deze week worden opgehaald door Dynafix. Ben benieuwd!
....Hoop voor je dat het in 1 keer goed gaat......met Dyna(niet)Fix ;(

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

• DummyXL
ja dit was al toen ik dat apparaatje van HTC kreeg (bij de launch van de One), dat je op je tv kan aansluiten. Ben ff de naam kwijt.
Media uitvoer bedoel je. Dit wist ik maar dat chromecast erbij staat en dan screen mirroring deed heb ik nooit gezien.

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:42:
Ja dit was al toen ik dat apparaatje van HTC kreeg (bij de launch van de One), dat je op je tv kan aansluiten. Ben ff de naam kwijt.
De HTC Medialink. Alleen zuigt ie de batterij van je telefoon leeg, en bij de chromecast niet volgens mij..

• tiguan
  • Nu online
Oh dat zou best kunnen. Ik gebruik 'm nooit. Heb 'm in het begin heel ff gebruikt maar vind 't verder meer een gimmick dan iets nuttigs.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb de laatste tijd dat ik de dag niet meer doorkom op een vol geladen accu.
Vooral google play services lijkt de boosdoener.
Heb al gereset en cache geleegd. Maar ik moet hem smiddags op extreme power save mode zetten wil ik om 1700 nog wat juice over hebben om te bellen dat ik er aan kom.

Toestel is gewoon stock, niet geroot oid en voorzien van de laatste updates.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Saven
  • Laatst online: 07:04

Saven

Administrator

DarkSide schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:14:
Heb al gereset en cache geleegd. Maar ik moet hem smiddags op extreme power save mode zetten wil ik om 1700 nog wat juice over hebben om te bellen dat ik er aan kom.

hmm geen last van hier. al een keer geprobeerd om de setting "quick boot" uit te zetten, en de tel te herstarten?

Als je die optie niet uitschakelt blijft er alsnog een boel in t geheugen ofzo. Heeft bij mij wonderen verricht door uit te zetten + reboot :P

• DarkSide

DarkSide

Ja fast boot staat uit. En hij is idd al meerdere keren gereboot.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• J03llV
Sinds vandaag maak ik ook deel uit van de HTC One community :) Super blij met de M7! Enige puntje van kritiek tot nu toe is het feit dat het toestel soms wel warm wordt, maar omdat metaal beter warmte geleid dan plastic neem ik aan dat dit de reden is.

• GerbenRawr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-08 13:34
DarkSide schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:14:

Dit probleem speelt bij mij ook sinds korte tijd. Ik baal er enorm van, aangezien ik nu mijn abonnement kan verlengen en gewoon van plan was dit toestel nog wel een jaar te gebruiker. Maar nu begin ik toch te twijfelen of het toestel het nog wel zo lang gaat uithouden...

• kraats

kraats

Ik rol

Dat je accu zo snel leeg is (en zeker als het door Google Play Services is), is een wakelock probleem in Android. Komt ook bij andere Android toestellen voor. Bij mij heeft een factory reset het probleem vooralsnog opgelost en dat is wat ik meer hoor. Lijkt me de moeite waard om te testen, zeker voordat je anders een ander toestel gaat aanschaffen

• Joostje123
kraats schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:45:
Dat je accu zo snel leeg is (en zeker als het door Google Play Services is), is een wakelock probleem in Android. Komt ook bij andere Android toestellen voor. Bij mij heeft een factory reset het probleem vooralsnog opgelost en dat is wat ik meer hoor. Lijkt me de moeite waard om te testen, zeker voordat je anders een ander toestel gaat aanschaffen
Wat houd dat precies in dan?
Want ik heb het probleem ook, als ik op me werk zit stuur ik zeker nog wel wat whatsappjes op de wc even browsen en facebooken, maar niet heel veel meer dan dat en toch heb ik om 17uur al 70% verloren.
Heb hem al eens teruggestuurd naar HTC, die zeggen batterij vervangen maar probleem is daarna nog steeds van kracht.

Maar vraag me af of een factory reset nog wel nut heeft, zeker als je HTC backup gebruikt, want die zet alles terug hoe het was.

• DarkSide

DarkSide

Misschien dan toch een complete factory reset doen.
Apps etc zijn zo weer geinstalleerd. Zit alleen met mijn savegames van bepaalde spellen.

• drusloos
Weet iemand wat een "clean sweep" is? Ik las dat iemand een factory reset deed en een clean sweep, en dat alle problemen, inclusief de batterij problemen, weg waren. Maar ik heb geen idee wat dat is

• Saven
  • Laatst online: 07:04

Saven

Administrator

alleen een factory reset hou je nog je images enzo. met clean sweep volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Ik heb recent deze telefoon kunnen kopen en wauw!
Wat een geweldig ding is dit.
Graag zou ik wel willen dat wanneer je je scherm lock code invoert dat die automatisch door gaat naar het scherm, zonder op enter te hoeven drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Plainside schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:26:
Ik heb recent deze telefoon kunnen kopen en wauw!
Wat een geweldig ding is dit.
Graag zou ik wel willen dat wanneer je je scherm lock code invoert dat die automatisch door gaat naar het scherm, zonder op enter te hoeven drukken.
Dan kan je beter een patroon gebruiken denk ik.
-----

Batterij probleem lijkt een beetje opgelost.
Waar ik bij minimaal gebruik 10% per uur gebruikte lijkt het nu teruggebracht naar 5%.
Door de OK Google uit te schakelen bij Google NOW.
Ik zelf gebruik Goolge NOW regelmatig, daarom nooit overwegen om Google NOW helemaal uit te schakelen. Maar de OK Google functionaliteit gebruikte ik af en toe gewoon omdat het leuk was, maar daar kan ik wel zonder.

Zit pas 6 uur op de batterij dus nog een hele korte test, maar vandaag gaat het de goede kant op!

[ Voor 39% gewijzigd door Joostje123 op 19-09-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 08:03
Hoe is jullie ervaring met het opladen van de M7? Die van mij duurt zo'n 6 uur om hem volledig op te laden (0% tot 100%). Kan ook aan mijn lader liggen maar heb er meerdere geprobeerd.

Mocht het aan de lader liggen. Aan welke eisen met een lader voldoen? Zo'n hoog mogelijke uitgangsstroom lijkt mij het voornaamste. 3A zie ik al voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Kan zelfs aan je kabel liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jup, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een kabel heel veel kan uitmaken. Te lang, slechte kwaliteit, kabelbreuk etc. Ik kreeg zelfs meldingen dat het toestel leegliep met de oplader eraan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Hebben meer mensen last van dat de telefoon op luidspreker gaat zodra je opneemt. Ook soms pas na 10 seconden tijdens bellen. Ik word dan even doof.. weet dat het 8 maanden geleden ook was, dat kwam destijds door google chrome (moet je maar even terugzoeken) maar nu gebeurd het zelfs als ik chrone uitschakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb vandaag een htc desire 310 binnengekregen, op bol.com stond dat er 4GB intern geheugen opstaat,
en op de verpakking ook echter als ik mijn opslag ruimte open bij instellingen, staat er slechts 2,02 GB totale ruimte? dit klopt toch niet? of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:29:
Beste,

Ik heb vandaag een htc desire 310 binnengekregen, op bol.com stond dat er 4GB intern geheugen opstaat,
en op de verpakking ook echter als ik mijn opslag ruimte open bij instellingen, staat er slechts 2,02 GB totale ruimte? dit klopt toch niet? of ben ik nou gek?
Ik zou dat in een mailtje naar bol zetten. Dit topic gaat over de HTC One en niet over de desire...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Als het net zo is als de Desire X. Dan heb je 2 gedeelte van geheugen.
2 GB intern. hier staat je OS op en hou je nog iets van 800mb over.
En "extern" (let op geen fysiek SD kaartje) van 2GB. Dit kan je gebruiken voor films en foto's
Maar eigenlijk niet voor apps.

Vond ik toen ook al bizar en een slecht ontwerp. Zo kwam ik nog regelmatig ruimte te kort voor apps.
Terwijl gewoon een partitie van 4GB ongeveer 3gb voor apps zou leveren. Meer dan genoeg voor een budget phone

• Excentriekegast

Excentriekegast

Ik ben best gecharmeerd van de ZOË app van mijn HTC One, voor een project, waar ik iets meer controle over mijn diavoorstellingen wil hebben, ben ik op zoek naar een soortgelijke desktop applicatie voor de OSX. Kennen jullie toevallig zo'n app?

• -tom-562
  • Laatst online: 17:52

-tom-562

Oliesjeik

Ik begin een beetje de schijt te krijgen van m'n HTC One. Sinds de vorige update (afgelopen week de 4.4.3 update gehad) is het toetenbord erg sloom, en loopt soms vast (dan wordt 'ie ineens zwart, en duurt het 1 minuut voordat hij compleet vastloopt en de toetenbord app weer werkt), ook veranderde de achtergrond spontaan van afbeelding.
Ik dacht dat het wel opgelost zou zijn met de laatste update. Niet dus... Ik baal daar erg van, kan zo op internet ook geen oplossing vinden.
Dat i.c.m. de extreem beroerde camera in het donker/bij weinig licht (paarse waas) gaat er wss voor zorgen dat ik geen HTC meer koop.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Camera is een vervelend iets idd, dat repareren ze wel onder garantie. Moet de mijne ook nog steeds opsturen maar ik ben als de dood voor Dynafix.. De rest van je problemen herken ik niet, misschien een reset geven?

Trouwens, naar aanleiding van nieuws: Google zet encryptie in Android L standaard aan; heeft iemand hier al encryptie aangezet op zijn/haar One? Nog iets gemerkt qua performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 16-09 19:10
Ik heb de proef op de som genomen en heb de blauwe waas laten fixen bij Dynafix (onder garantie).

Was verder vlekkeloos verlopen en had hem na iets meer dan een week weer terug.

Heeft iemand van jullie ook wel eens gemerkt dat wanneer je een mp3 als beltoon gebruikt, dat deze niet geheel vlekkeloos afspeelt als je wordt gebeld? Hij valt bij mij namelijk altijd even weg voor een halve seconde, maakt niet uit welk liedje ik gebruik (heb hem op bellen en trillen staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 02:39
ik heb sinds gister een update gekregen op mijn HTC one (M7 tmobile branded) en vanochtend half 9 van de lader gehaald en nu half 1 helemaal leeg. Zonder echt wat te hebben gedaan met de telefoon, meer mensen hier misschien last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

boeke209 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:52:
ik heb sinds gister een update gekregen op mijn HTC one (M7 tmobile branded) en vanochtend half 9 van de lader gehaald en nu half 1 helemaal leeg. Zonder echt wat te hebben gedaan met de telefoon, meer mensen hier misschien last van?
Heb geen branded toestel. maar ik had last dat google play services heel veel van mijn batterij vrat.

Na al eea aan caches gereset te hebben bleeft het probleem.
uiteindelijk een factory reset gedaan. En probleem is nu weg. Kom weer makkelijk de dag door met mijn telefoon.

Dus controleer even wat er zoveel vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Mijn telefoon was zo traag als het maar zijn kan, na een factory reset+restore van de backup weer als nieuw. Dikke aanrader voor welk probleem dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer

stuffer

Ondertietel

Henk schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:02:
Mijn telefoon was zo traag als het maar zijn kan, na een factory reset+restore van de backup weer als nieuw. Dikke aanrader voor welk probleem dan ook.
Welk backup pakket heb je gebruikt?

*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
stuffer schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:30:
[...]

Welk backup pakket heb je gebruikt?
De ingebouwde :) Enige wat jammer was is dat niet alle apps helemaal netjes gebackupt waren, je moet je rabo app opnieuw registreren bijvoorbeeld, maar zou het zo weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer

stuffer

Ondertietel

ok thanx, liep er ook al een tijdje mee dat de one snel leeg liep.

*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

SChief schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:00:
Jup, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een kabel heel veel kan uitmaken. Te lang, slechte kwaliteit, kabelbreuk etc. Ik kreeg zelfs meldingen dat het toestel leegliep met de oplader eraan. :+
Ik merk ook dat het opladen met een 'eBay' kabel veel trager gaat. Toch maar wat originele HTC kabels besteld. :)
Pagina: 1 ... 24 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen