Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:12
MikeyMan schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:46:
Redelijk nutteloze functie ook als je het mij vraagt...
het scheelt wel als je knop nauwlijks voelbaar is. Bij mij is dat dus het geval. Maarja, er valt mee te leven..

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Lijkt me niet zo'n probleem als je er een hoesje omheen hebt? Dan druk je gewoon in de inkeping, kan bijna niet missen.
Overigens ben ik nog steeds erg blij met de keuze van HTC om de aan/uit knop bovenop te maken, en deze lekker "dun" te houden.
Hoe vaak ik mijn collega's wel niet hoor schelden op hun Galaxy's die spontaan uit/aan gaan in hun broekzak.

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:44
spNk schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:19:
Overigens ben ik nog steeds erg blij met de keuze van HTC om de aan/uit knop bovenop te maken, en deze lekker "dun" te houden.
Hoe vaak ik mijn collega's wel niet hoor schelden op hun Galaxy's die spontaan uit/aan gaan in hun broekzak.
Dat heb ik om de haverklap met de M7, dus daar helpt het in ieder geval niet tegen (voor mij). Super-irri.

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
sorry al gevonden

[ Voor 107% gewijzigd door pawarana op 21-07-2014 18:24 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

HTC sense input is ook los getrokken. Landscape lijkt nu beter te werken.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:32

Freshnezz

Why so serious?

Ligt het nou aan mij of hebben ze de flash to focus' functionaliteit er in de laatste update weer uitgesloopt?! Dus in het donker foto's maken is bij mij weer onmogelijk. Is dat bij jullie ook?

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 03:08
Automatische update van apps werkt al enige tijd niet meer. Krijg wel een melding dat er bijv. 10 apps geupdated moeten worden, maar ik moet het altijd zelf starten via de play store app. Zowel in de app als in de HTC settings heb ik staat dat het automatisch moet gebeuren. Is hier iets aan te doen?

_██_
(ಠ_ృ)

• drusloos
Freshnezz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:47:
Ligt het nou aan mij of hebben ze de flash to focus' functionaliteit er in de laatste update weer uitgesloopt?! Dus in het donker foto's maken is bij mij weer onmogelijk. Is dat bij jullie ook?
Heb ik ook. Is weer onmogeklijk oom een foto te maken

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:53
drusloos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:58:
[...]

Geen probleem hier, nu draai ik wel insertcoin maar wel met de officiele baseband, dus ik vraag me af of een factoryreset jullie probleem niet op gaat lossen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Atomsk
  • Laatst online: 15-11 03:08
[...]

Hier werkt dat gewoon: even scherm aanraken en de led gaat aan om scherp te stellen.

_██_
(ಠ_ృ)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:27:
HTC sense input is ook los getrokken. Landscape lijkt nu beter te werken.
Ja idd, kreeg gisteren hier ook een update over. Je kan zelf kiezen of een woord wordt toegevoegd aan je woordenboek, ipv dat het automatisch gebeurd.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

[...]

Het is bij mij wel mogelijk maar gaat niet zoals het moet gaan volgens mij.

He sowieso een paarse waas als het donker is en kan me flitser ineens niet meer gebruiken in het donker.
(factory reset heeft geen verbetering)

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 23-07-2014 16:43 ]

• spNk
Hebben jullie de flits wel aan staan? (lampje links boven)
Bij mij brand deze gewoon constant als ik deze aan heb staan.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Krijg nu een HTC servicepack binnen. Wordt niet helemaal duidelijk wat erin zit...

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Ik heb een gigantisch vervelende rode waas in mijn camera. Als het licht is dan functioneert de camera príma, maar zodra het donker wordt krijg ik een rode waas, en hoe donkerder het wordt, hoe duidelijker die waas.

De camera is zo echt niet te gebruiken als het donker is, de foto's zijn echt lelijk.

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ooRl4j0.jpg

Opsturen en laten repareren, of hoort dit of is er een simpele fix voor ofzo?

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:38
Lennardnl schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:42:
Ik heb een gigantisch vervelende rode waas in mijn camera. Als het licht is dan functioneert de camera príma, maar zodra het donker wordt krijg ik een rode waas, en hoe donkerder het wordt, hoe duidelijker die waas.

De camera is zo echt niet te gebruiken als het donker is, de foto's zijn echt lelijk.

Voorbeeldje:
[afbeelding]

Bekend probleem: opsturen en laten repareren. Het is een hardware-fout.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

DwightKSchrute schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:48:
[...]

Bekend probleem: opsturen en laten repareren. Het is een hardware-fout.
Dit heb ik ook, hoe lang duurt het voordat je je telefoon terug hebt?

Omelette du fromage!

• DwightKSchrute
Dxta schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:02:
[...]

Dit heb ik ook, hoe lang duurt het voordat je je telefoon terug hebt?
Bij mij duurde het iets van 1,5 week.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:58
Bij mij werd hij op een dinsdag opgepikt en de volgende week donderdag alweer bezorgd.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14

bAdmuTs

mAzE

Die van mij is afgelopen woensdag met hetzelfde probleem opgehaald en moet nog ontvangen worden door de reparatie afdeling. Ik hoop ergens deze week de telefoon weer terug te hebben.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• DeFQoN_1
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-11 21:52
En is het probleem dan opgelost of komt het dan binnen zoveel dagen terug.?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:04
Ik ga hier afscheid nemen van jullie. Ben over op de M8 en de M7 is inmiddels te koop gezet. Wellicht dat ik sommige van jullie binnenkort ga zien in het M8 draadje :)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

dafmay schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:10:
Ik ga hier afscheid nemen van jullie. Ben over op de M8 en de M7 is inmiddels te koop gezet. Wellicht dat ik sommige van jullie binnenkort ga zien in het M8 draadje :)
;w Veel plezier met M8 :p

Last.fm | Code Talks

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:04
:) Thanks, gaat zeker lukken. Al zal de M7 altijd een speciaal plekje in me hart hebben _/-\o_

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 13:14
dafmay schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:10:
Voor mij geld ditzelfde, alleen is de M7 doorgeschoven naar mijn vriendin, dus ik blijf hier sowieso wel meelezen :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik ga binnenkor ook mijn htc one m7 te koop zetten... ben het inmiddels al beu na een jaartje. Ik hoop dat htc een normale camera gaat plaatsen in haar vlaggenschip... de sense ga ik wel missen.

Ik ben van plan om over te stappen naar een sony xperia z1 , ik hoop dat de camera veel beter zal zijn dan deze one.

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kaya10 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:47:
Ik ga binnenkor ook mijn htc one m7 te koop zetten... ben het inmiddels al beu na een jaartje. Ik hoop dat htc een normale camera gaat plaatsen in haar vlaggenschip... de sense ga ik wel missen.

Ik ben van plan om over te stappen naar een sony xperia z1 , ik hoop dat de camera veel beter zal zijn dan deze one.
Heb je de bekende rode/paarse/roze gloed? Of vind je de kwaliteit sowieso al niet goed?
Ik vind het wel meevallen namelijk, maar voor het betere werk heb ik gewoon een systeemcamera liggen.

Last.fm | Code Talks

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
MikeyMan schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:20:
Krijg nu een HTC servicepack binnen. Wordt niet helemaal duidelijk wat erin zit...
Komt gewoon als Play Store app update binnen en ik vind het een heel slechte zaak dat zo een app 5 sterren krijgt terwijl NIEMAND weet wat het doet.. hoop schapen in de wereld.
De beschrijving van de app zegt ook helemaal niks.

• DwightKSchrute
Jazco2nd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:15:
[...]

Komt gewoon als Play Store app update binnen en ik vind het een heel slechte zaak dat zo een app 5 sterren krijgt terwijl NIEMAND weet wat het doet.. hoop schapen in de wereld.
De beschrijving van de app zegt ook helemaal niks.
Volgens mij is het gewoon vergelijkbaar met de service packs die Microsoft voor Windows uitgeeft. Het is voor HTC een manier om bijvoorbeeld beveiligingsupdates sneller uit te brengen zonder een hele nieuwe firmware uit te rollen. Ze hebben zo meer losse apps in de Play Store gezet. Makkelijker te updaten dus.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Lennardnl schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:42:

Voorbeeldje:
-

Dit is inderdaad de bekende bug. Echter...probeer vanavond in donker de ISO eens handmatig in te stellen op verschillende standen en maak dan eens foto's. Grote kans dat de waas weg is.

• S_Chief
  • Niet online
Ook dat werkt niet bij iedereen. Soms wordt de boel al paars doordat de sensor warm wordt.

Het is overigens geen bug, maar een defecte module. Enige (goede) oplossing is laten repareren (komt een andere module in die geen last meer heeft van dit probleem).

• Sheik
SChief schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:03:
Ook dat werkt niet bij iedereen. Soms wordt de boel al paars doordat de sensor warm wordt.

Het is overigens geen bug, maar een defecte module. Enige (goede) oplossing is laten repareren (komt een andere module in die geen last meer heeft van dit probleem).
Proberen kan geen kwaad, bij sommigen heeft het geholpen en bleek de camera module niet defect, maar had het een software matige oorzaak. Er zijn vorig jaar op XDA best veel 'analyses' losgelaten op hardware componenten (revisies) en verschillende camera drivers terwijl de ROM versies gelijk waren.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:37

Pinjataaa

Hit me!

Heeft iemand ervaring met HTC en garantie als er een barst in het scherm zit?
Mijn camera wordt slechter en slechter en ik zou hem nu wel een keer op willen sturen voordat de garantie voorbij is... maar die barst...
Ik wil de barst niet laten repareren, alleen de camera.

Excuus, verkeerde topic...

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 31-07-2014 13:45 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En nu weer een sense input update voor een taal die ik niet wil...

• NoepZor
  • Laatst online: 27-11 19:24
Mijn telefoon was uit toen ik hem uit mijn broekzak haalde. Toen ik hem aanzette kreeg ik het witte htc bootscherm in beeld. Echter daarna trilde die opnieuw en ging weer opnieuw opstarten tot weer het witte bootscherm. Dit doet ie nu al sinds half 6.. Ik krijg soms met vol down + power een bootmenu in beeld, maar ook hier reboot hij na een paar seconden weer. Telefoon draait standaard 4.4.2 rom. Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit eventueel opgelost kan worden?

De wijzen komen uit het Oosten!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit je powerknop niet vast?

• NoepZor
Die klikt gewoon als ik hem indruk en loslaat. Of hij moet los van het mechanisme hangen.

Wat me wel opviel is dat ik met alleen vol down ook in recovery mode kom. Net was de accu leeg, na aan de lader hangen start hij ook gewoon weer steeds op. Normaal krijg je een oplaadicoon in beeld, zonder dat de telefoon opstart.

[ Voor 56% gewijzigd door NoepZor op 31-07-2014 22:55 ]

• Kaya10
  • Niet online
Afvalzak schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Heb je de bekende rode/paarse/roze gloed? Of vind je de kwaliteit sowieso al niet goed?
Ik vind het wel meevallen namelijk, maar voor het betere werk heb ik gewoon een systeemcamera liggen.
Neen dat heb ik helemaal niet, ik ben van plan om een z1 te kopen door de betere camera

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:58
Kaya10 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 01:49:
[...]

Neen dat heb ik helemaal niet, ik ben van plan om een z1 te kopen door de betere camera
Reken maar niet al te veel winst (mijn vader heeft de Z1), en de camera's zijn nagenoeg gelijk..
De videocamera vind ik zelfs beter op de HTC One, bij de gewone camera zie je nauwelijks verschil, mits je niet op een heel groot scherm gaa kijken!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Help!

Ik heb een probleem met mijn (iets meer dan een jaar oude) HTC One M7. Als ik bij mij thuis op Wifi zit (heb het nog niet ergens anders kunnen proberen) ben ik niet te bereiken. Mensen krijgen gewoon de voicemail, alsof de telefoon uit staat. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. (heb gewoon vol ontvangst)

Ik heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn.

edit;
ugh, mijn moeder komt hier net met haar Iphone en die heeft hetzelfde probleem...
Thuis heeft ze er geen last van, maar bij mij wel.
Zij hebben thuis ook Xs4all met een Fritzbox modem.. Allebij Tmobile abbo's, een gewone Nokia (geen smartphone, dus niet op wifi) kon wel bereikt worden.

Ik zit even met mijn handen in het haar. :( Mocht er een forumdeel zijn waar dit beter tot zijn recht komt, please advice. hehe

[ Voor 44% gewijzigd door Cogency op 01-08-2014 12:30 ]

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 12:32

stuffer

Ondertietel

Cogency schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:22:
Help!

Ik heb een probleem met mijn (iets meer dan een jaar oude) HTC One M7. Als ik bij mij thuis op Wifi zit (heb het nog niet ergens anders kunnen proberen) ben ik niet te bereiken. Mensen krijgen gewoon de voicemail, alsof de telefoon uit staat. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden.

Ik heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn.
Slecht bereik van je provider??

Als ik in de kelder sta met wifi kan ik ook niet bellen over het mobiele netwerk????? 8)7

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Nee telefoon signaal is vol ontvangst, ik kan namelijk zelf gewoon wel bellen.
Iik heb de vorige post aangepast.

[ Voor 23% gewijzigd door Cogency op 01-08-2014 12:29 ]

• Kaya10
  • Niet online
JDL15 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:48:
[...]

Reken maar niet al te veel winst (mijn vader heeft de Z1), en de camera's zijn nagenoeg gelijk..
De videocamera vind ik zelfs beter op de HTC One, bij de gewone camera zie je nauwelijks verschil, mits je niet op een heel groot scherm gaa kijken!
Hoezo niet, de sony toestellen hebben toch een zee goede camera?

Ik heb ook geen ander keuze , de m7 ga ik aan mijn zus geven dus heb ik nood aan een nieuw toestel die een goede bouw heeft en geen plastic is.

De sony xperia z1 is de enige die ik kan vinden , budget 400 euro..

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

hmm, merk ineens dat m'n oordopjes ingang niet meer werkt.
Toevallig meer mensen waarbij dit spontaan niet meer werkt?

Beats is wel geactiveerd wanneer ik ze inplug, geluid komt echter uit speakers.
Tevens heb ik een paarse waas bij het maken van foto's dus wellicht toch maar is tijd om te laten nakijken.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 14:45
Bij mij is het niet meer mogelijk om de gallery "screenshots" te zien.
Bij show/hide albums staat hij aan, er zitten foto's in, maar hij wil meer niet verschijnen.
Hebben jullie dat probleem ook?
donvalentino schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:37:
hmm, merk ineens dat m'n oordopjes ingang niet meer werkt.
Toevallig meer mensen waarbij dit spontaan niet meer werkt?

Beats is wel geactiveerd wanneer ik ze inplug, geluid komt echter uit speakers.
Tevens heb ik een paarse waas bij het maken van foto's dus wellicht toch maar is tijd om te laten nakijken.
Bij mijn vorige telefoon had ik nog wel eens dat er stof uit mijn broekzakken in onderin die ingang zat. Dan maakt het stekkertje geen contact meer. Check dat eens?
Het stof eruithalen gaat redelijk makkelijk met een rechtgevouwen paperclip waarvan je het uiteinde met een tang buigt, als een haakje.

Paarse fotowaas heb ik als de telefoon erg warm is of als het erg donker is.

[ Voor 68% gewijzigd door Menesis op 01-08-2014 13:44 ]

Mixed Reality dev

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 12:32

stuffer

Ondertietel

Cogency schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:28:
Nee telefoon signaal is vol ontvangst, ik kan namelijk zelf gewoon wel bellen.
Iik heb de vorige post aangepast.
Dan lijkt het geen HTC One M7 probleem meer te zijn (jij blij :) )maar een wifi router probleem?

Misschien kan je sneller en beter geholpen worden in een ander/eigen topic.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ja gelukkig niet me telefoon. Na wat heen en weer ge-babbel met Tmobile denken we toch een zendmast probleem. Zoiets kan twee weken duren om uit te zoeken en op te lossen.

I am not pleased. (Maar wel nog steeds gelukkig met me One!)

• Menesis
Ja dat kan haast geen wifi probleem zijn aangezien je verder niet via wifi belt. Maar het probleem treedt dus ook op als je wifi uitstaat? Wifi en GSM zit verder niet op dezelfde frequentie..
Het is trouwens MIJN telefoon / MIJN One ;)

Mixed Reality dev

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Yup, Wifi uit ben ik nog steeds niet te bereiken.
Buitenshuis net buiten het bereik van de Wifi ook niet. Net in een ander gedeelte van mijn woonplaats was ik wel gewoon te bereiken (en daarna in een andere plaats ook). Maar het vreemde is dat die Nokia (geen smartphone) wel telefoontjes kan ontvangen.

Mijn vader is hier ook net, die zijn smartphone(Iphone) kan ook geen telefoontjes ontvangen en zijn Nokia (ook geen smartphone) die hij ernaast heeft kan wel gewoon gebeld worden...

[ Voor 22% gewijzigd door Cogency op 01-08-2014 15:28 ]

• Henk
  • Laatst online: 24-11 08:43
Cogency schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:11:
Yup, Wifi uit ben ik nog steeds niet te bereiken.
Buitenshuis net buiten het bereik van de Wifi ook niet. Net in een ander gedeelte van mijn woonplaats was ik wel gewoon te bereiken (en daarna in een andere plaats ook). Maar het vreemde is dat die Nokia (geen smartphone) wel telefoontjes kan ontvangen.

Mijn vader is hier ook net, die zijn smartphone(Iphone) kan ook geen telefoontjes ontvangen en zijn Nokia (ook geen smartphone) die hij ernaast heeft kan wel gewoon gebeld worden...
T-mobile probleem, die lui hebben op een hoop punten in NL erg slechte capaciteit. Dan heb je wel vol bereik, maar kan de telefoonmast de hoeveelheid devices gewoon niet aan.

De reden dat een andere telefoon dit issue niet per se heeft, met name dumbphones, is omdat die niet altijd via 3G bellen, maar via 2G.

Vraag maar eens aan iemand met een ander netwerk (voda/kpn) of zij hetzelfde ervaren.

Een iPhone is overigens sowieso een beroerd kreng als het gaat om ontvangst, veel dropped/missed calls zijn te wijten aan de design-over-function mentaliteit van Apple.

[ Voor 15% gewijzigd door Henk op 01-08-2014 16:17 ]

• spNk
Gewoon even terug schakelen naar GSM ipv 3G al geprobeerd? Dan weet je het zeker.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Hoe doe ik dat op mijn HTC? En ik zit trouwens op 4g hier (neem aan dat dat niet uitmaakt).

Ik neem aan dat ik dan ook tussen GSM 3/4G moet switchen als ik het huis verlaat (anders geen internet? Binnenshuis gaat dat natuurlijk gewoon via Wifi verder, ivm Whatsapp)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Instellingen --> Mobiele gegevens --> Netwerkmodus instellen op "Alleen GSM".

Maar als je nu op 4G kan je ook eerst kijken of het al werkt als je de optie kiest GSM / WCDMA Automatisch. Dan zet je enkel 4G uit en heb je nog steeds GSM en 3G / HSDPA.

Overigens kun je ook over GSM nog steeds op internet, alleen erg traag.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ok, bedankt! Ik ga het testen.

En mijn excuus voor mijn semi-offtopic gebrabbel. Ik zit er echt even mee, ik heb namelijk geen huis telefoon meer en als zelfstandig ondernemer word ik hier ook niet vrolijk van. Mocht dit nou niet werken koop ik een prepaid sim only, prop ik in een oudere nokia en schakel ik hem door en hopelijk werkt dat dan. :(

• NoepZor
Mijn telefoon doet het sinds ie leeg is (paar uur liggen rebooten) en weer opgeladen is het weer goed. Aan/uitknop reageert ook gewoon normaal met locken/unlocken van de telefoon. Wat het geweest is, is me nog een raadsel dus :)

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Heb paar dagen geleden factory reset van m'n One gedaan, maar vergeten m'n notities te backuppen. Had ze ook niet gesynchroniseerd met Evernote. Gebruik gewoon de standaard HTC app. De notitiebestanden zijn wel terug te vinden, in de .data map, onder HtcNotes. Bestaan uit HTML en PNG bestanden, maar de HTML bestanden bevatten abacadabra. Hoe zorg ik dat ik de inhoud hiervan weer kan lezen, met of zonder de HTC app? Bevatte belangrijke informatie dus wil ze graag terug..

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-11 20:37
Mijn htc one is na de update naar sense 6.0 zo ontiegelijk laggy en traag? Wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen alvast bedankt
Mijn htc trophy Windows phone 7 is sneller...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

edit: was even in de war.

Al een factory reset geprobeerd?

[ Voor 51% gewijzigd door MikeyMan op 06-08-2014 13:24 ]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19
Sinds een tijdje vreet Google+ mijn batterij leeg. Ik kan nu nog net geen volle 24 uur doen met een batterij, terwijl dit voorheen makkelijk kon. Nog meer mensen deze ervaring? Ik ga kijken of automatische backup het verschil uitmaakt, ik gebruik google+ niet eens, dus zou niet weten wat die app de hele dag aan 't doen is.

• Pittie
  • Laatst online: 21:44
donvalentino schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:46:
Is er een pagina waarin dit soort "trucjes" beschreven staan zoals deze:

twee keer tikken, scherm uit

Dit werkt overigens bij mij wel (unbranded).
Maar dit werkt voor mij alleen in het lockscreen?
Is dat bij jullie ook? Gewoon bijvoorbeeld in het hoofdscherm werkt dit niet.

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Pittie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:39:
[...]

Maar dit werkt voor mij alleen in het lockscreen?
Is dat bij jullie ook? Gewoon bijvoorbeeld in het hoofdscherm werkt dit niet.
Bij mij werkt dit alleen in het lockscreen inderdaad.

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-11 20:37
Factoren reset nog niet gedaan

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
SInds de update naar Sense 6 zijn allerlei ringtones en meldinggeluidjes vervangen. Met wat hulp van een mede-tweaker heb ik de oude geliefde toontjes wel weer teruggevonden en in /storage/sdcard0/media/audio/ringtones en /storage/sdcard0/media/audio/notifications gezet, ingesteld op de juiste plekken, maar na verloop van tijd gaat mijn beltoon weer naar de default Sense 6 ringtone. De SMS toon en andere meldinggeluiden blijven wel correct staan.

Iemand enig idee hoe dit kan en of en zo ja welke oplossing er voor is?

• frye
  • Laatst online: 21:00
Aangezien het accessoires topic meer dan dood is post ik het even hier.

http://www.pdashop.be/pro...-cradle-pack-htc-one.html

Heb deze car cradle houder. Na een goed jaar plakt het ronde dingetje niet meer aan interieur van de auto. Iemand een idee waar ik enkel dat ronde dingetje kan bestellen? (Dus wat effectief plakt aan de auto)

• Lizard
  • Laatst online: 15:58
Aan htc vragen via twitter oid?

• S_Chief
  • Niet online
Lekker, m'n HTC One laadt sinds twee dagen ontzettend langzaam op.. Soms krijg ik zelfs de melding dat het toestel dusdanig veel verbruikt dat ie zelfs aan de lader nog leegloopt. :') Vreemd verhaal, want ik heb geen rare apps open, gebruik de originele lader en in het Power menu wordt ook netjes Charging (AC) aangegeven ipv USB.

Om een idee te geven: 0:00 begonnen met 5%, nu staat ie op 57%. :X

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb sinds een week last dat mijn achtergrond wallpaper random veranderd. Er komen willekeurige foto's op te staan, maar voor zover ik kan zien zijn het wel 'professionele' foto's, als in, foto's van landschappen e.d.. Ik kan de foto's zelf ook nergens terug vinden op m'n telefoon. Soms blijft het 2 dagen goed, maar na een nachtje slapen is mijn achtergrond ineens veranderd :?
Heeft iemand dat al eerder meegemaakt?

Vaak bu'j te bang!

• spNk
SChief schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:42:
Lekker, m'n HTC One laadt sinds twee dagen ontzettend langzaam op.. Soms krijg ik zelfs de melding dat het toestel dusdanig veel verbruikt dat ie zelfs aan de lader nog leegloopt. :') Vreemd verhaal, want ik heb geen rare apps open, gebruik de originele lader en in het Power menu wordt ook netjes Charging (AC) aangegeven ipv USB.

Om een idee te geven: 0:00 begonnen met 5%, nu staat ie op 57%. :X
Is hoogstwaarschijnlijk de lader of de kabel. Word het toestel warm tijdens het laden?

• S_Chief
  • Niet online
Blijft juist koud (omdat 'ie amper oplaadt :') ). Heb zojuist de voeding van de HTC Medialink HD gepakt (identiek aan de One oplader), en die doet 't wel goed. Net ff contact gehad met HTC, zij gaan een nieuwe adapter opsturen. d:)b

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
-tom-562 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:45:
Ik heb sinds een week last dat mijn achtergrond wallpaper random veranderd. Er komen willekeurige foto's op te staan, maar voor zover ik kan zien zijn het wel 'professionele' foto's, als in, foto's van landschappen e.d.. Ik kan de foto's zelf ook nergens terug vinden op m'n telefoon. Soms blijft het 2 dagen goed, maar na een nachtje slapen is mijn achtergrond ineens veranderd :?
Heeft iemand dat al eerder meegemaakt?
Dat lijkt dus heel erg op mijn probleem, maar dan heb ik het met de beltoon:
Joen schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:06:
SInds de update naar Sense 6 zijn allerlei ringtones en meldinggeluidjes vervangen. Met wat hulp van een mede-tweaker heb ik de oude geliefde toontjes wel weer teruggevonden en in /storage/sdcard0/media/audio/ringtones en /storage/sdcard0/media/audio/notifications gezet, ingesteld op de juiste plekken, maar na verloop van tijd gaat mijn beltoon weer naar de default Sense 6 ringtone. De SMS toon en andere meldinggeluiden blijven wel correct staan.

Iemand enig idee hoe dit kan en of en zo ja welke oplossing er voor is?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17

-tom-562

Oliesjeik

Ah, ik zag jou post idd snel voorbij komen (vluchtig overheen gelezen). Lijkt er idd veel op.
Edit:
Inmiddels weer m'n background verwisselt 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door -tom-562 op 08-08-2014 20:38 ]

Vaak bu'j te bang!

• spNk
SChief schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:19:
Blijft juist koud (omdat 'ie amper oplaadt :') ).
Vandaar dat ik het vraag, veel apps open (GPS + verlichting op max) kan ook lijden tot de melding kan niet opladen.

• MuFFIN 007
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:59:
Heb paar dagen geleden factory reset van m'n One gedaan, maar vergeten m'n notities te backuppen. Had ze ook niet gesynchroniseerd met Evernote. Gebruik gewoon de standaard HTC app. De notitiebestanden zijn wel terug te vinden, in de .data map, onder HtcNotes. Bestaan uit HTML en PNG bestanden, maar de HTML bestanden bevatten abacadabra. Hoe zorg ik dat ik de inhoud hiervan weer kan lezen, met of zonder de HTC app? Bevatte belangrijke informatie dus wil ze graag terug..
Repost

• Patrick80
  • Laatst online: 26-11 23:14
Heb een vreemd probleem, waar ik geen oplossing voor kan vinden via google.
Als iemand mijn voicemail inspreekt krijg ik normaal een sms "u heeft een voicemail"
Dit smsje staat ook in mijn sms app maar ik krijg er geen notificatie van, als mensen een gewoon tekst smsje sturen gaat het wel goed. factory reset al gedaan, gebruik geen hangouts. Iemand met een vergelijkbaar probleem ?

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Patrick80 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:46:
Heb een vreemd probleem, waar ik geen oplossing voor kan vinden via google.
Als iemand mijn voicemail inspreekt krijg ik normaal een sms "u heeft een voicemail"
Dit smsje staat ook in mijn sms app maar ik krijg er geen notificatie van, als mensen een gewoon tekst smsje sturen gaat het wel goed. factory reset al gedaan, gebruik geen hangouts. Iemand met een vergelijkbaar probleem ?
Schijnt met Hangouts te maken hebben. Je kan ergens bij de instellingen kiezen wat je default sms app is (in dit geval die van HTC). Dan zou het weer moeten werken.

• Patrick80
  • Laatst online: 26-11 23:14
Ik gebruik geen hangouts, en bij instellingen -> Meer -> Standaard sms app staat op default

• Menesis
wat voor abracadabra? Zal wel eenofandere codering zijn?

Ik gebruik overigens Google Keep, geweldig appje voor snelle notes

[ Voor 18% gewijzigd door Menesis op 17-08-2014 20:10 ]

Mixed Reality dev

• MuFFIN 007
Dit soort tekst:

ÂkÙ´`§À!bï+â?¥ZŽ C·ì¯VT£^ýnڝ žt2S£1TQ2+•+2£Ê!´÷l9ˆéðG®sá‘Ïéº!E='c·Ãjû†ð3¨fÔ%³O-&1“óÕlÉôô°2Ð·­di¸.±óìJ™RYZcV£]ƒ& ¸²2Ý d?ñ>^ø{1ðXµÂkšoú¯oƒÿŸÙ!³;¯h1º.XV”ÕRCâu[S~pûpì{ƒ­@Ð"«u·O0” ºp¬ÒÊɼ¼­:±íCè>ÓäR.â1ܦv¶ËE©×fVª¾¡¢7d•.«¹eÆ1Ÿôú(à]Bkޏ»çÝQ,ߨ9sÝ~Ïü]=яìH?QÁ öQÃNê%FW ¡eÆ?_¥P-Í× æ®ÁúËgJ/¿Ö‡°ºöàú2:¡wþ»I‡ ÿM®±ª½:$†ÎÏ>z÷–þ#lêŒÃæœó¬íA삽Êl½Êµ€¶_¨ GÉ×§\ГàJT˜¾|¯:ÝuJàû:/ybèƒ8õÌ>'ܦþʨ1,#_á=-+_ Õ4·;wß²Í#¥8s' .ϼ‰ðŒ€™V˜J2hÍ-J£Ìò§C£”Ää®Ð§^Uù äR)β(.xÍ¥dçKØP ÒET{óA©ï#àuÙ+›Ü<:W[aÖ6ZûXðWÌ·µ óÙ6rÊŒ‹×î»=]2d„ýŜSå]9øU¹mžGæ??Õ‡€þ®ªÑæ—si?sÛ·®s‡ÇÏõÌIe1u2çö Òô$‚öÒI}&$eLb‡O$6ÿ뜛œòsV°Sirhí†gVö®b:}#9^ Ø`/£@å2d‚ØÃ®Lr3s †OA‡à@*xn“& Åš§ìðÅ Ì_Ðilxb“›WKqµñw|S­ *2äßËêÐ(À§6‘ó僌[޾•y²î]ZS0PÚÝæ7¡Ûö’#èQñ™ :gû«b©ÆJ֐šªY—2[†¾[Õ8n¯2f~lÛ¹ªâ4p^tDx_Îb0©äp˜UƤŜ¼’qwõVF¨«Oê9þÙT›WU-'nKòeÛ5]|Ù·Ý?îÉ#á©‚ê¤fÚ£cñ]ò´¾û)\I&¿ž‡=(Ôõ¯Ü6ƒÊyÏòHU‘V<¨wÚƒö¡Œ¡5¢f¡ÐTõ÷{ûz!B9ÁƒIs›Û.!+›°Ä©¦¿÷àö\ÁÒe}÷6Î9¬‘±¼¡õ?°â-?»¬qïÅÇñÙõpYJåc;-ããA¦Â¶Ï†î~ÆÜÅ d5„sÎFçqy¯åÓøŒGÆØÀ4’&¥ #Ñô¦Fõ ‹JkMsÎÏVÁ…'ˆ mak8(Jøå_zöþ7úÅÑÓµb¹‡]‡‚Ökïà>RÉßÑ}|§G©¹µù€mAð œ\C|GÊ=B7ÝZ €@¼nÇ#Þž<9PšwT²†u£êûTÙ‘üð=»Ÿ›ÏµG¯%_dYn‘ uê˜hØ0KìYùÈ’€¶§ÌK£ÁÈ²ƒ'‘DIJΰp R@Y]o‡$¬êi|@½ ånóM^¥b

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

Acradavos

Poetsfanaat

HTC rolt Android 4.4.3 update uit naar HTC One :)

[ Voor 36% gewijzigd door Acradavos op 20-08-2014 10:27 ]

• tiguan
Lekker bezig HTC :) Mooi hoor, telefoon is nu 1,5 jaar oud geloof ik? Netjes dat ze nog zo vaak updates uitbrengen.

• pawarana
  • Niet online

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

In nl?

• pawarana
  • Niet online
ja

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t2n4h8X.png

[ Voor 93% gewijzigd door pawarana op 20-08-2014 18:54 ]

• tiguan
Vanwaar de screenshot met GPS satellieten? Bij mij nog geen update te bekennen.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 20-08-2014 19:07 ]

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:02

kraats

Ik rol

Dattie in NL zit (Jonkstraat 43 1826 DS Alkmaar). Maar ik denk dat het iets interessanter is of het ook echt een NL-toestel is. Ik heb in ieder geval nog geen update binnen

[ Voor 10% gewijzigd door kraats op 20-08-2014 19:08 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• tiguan
Er staat niks op die foto wat aanduid dat hij in NL zit? Of wel?

Of kijken we naar de coordinaten, ja dat zegt mij niks.

[ Voor 31% gewijzigd door tiguan op 20-08-2014 19:08 ]

• kraats

kraats

Ik rol

Coördinaten :)

• pawarana
  • Niet online
kraats schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:07:
Dattie in NL zit (Jonkstraat 43 1826 DS Alkmaar). Maar ik denk dat het iets interessanter is of het ook echt een NL-toestel is. Ik heb in ieder geval nog geen update binnen
us toestel :+

• kraats

kraats

Ik rol

Grappig. Volgens All About Phones zou US volgen ná Europa

• Sheik
Is er ook ergens een change log bekend?

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

Acradavos

Poetsfanaat

Zelf wacht ik nog op de 4.4.3 rom van mike1986, ARHD. Ik begreep dat hij er nu mee bezig is. :)
tiguan schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:09:
Lekker bezig HTC :) Mooi hoor, telefoon is nu 1,5 jaar oud geloof ik? Netjes dat ze nog zo vaak updates uitbrengen.
Zolang de M8 geupdate zal worden, is dit ook allemaal draaibaar op een M7. Dan wel niet custom. :D

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:17
Acradavos schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:22:
Zelf wacht ik nog op de 4.4.3 rom van mike1986, ARHD. Ik begreep dat hij er nu mee bezig is. :)

[...]

Zolang de M8 geupdate zal worden, is dit ook allemaal draaibaar op een M7. Dan wel niet custom. :D
Krijg hem unbranded op M7 binnen met super CID:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UzcLBIS.png

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Ik heb de update nog niet beschikbaar gekregen, maar ben wel zeer content met de service van HTC.

Sinds ik de One heb is dit al de 5e(? ?) major update...nog nooit zoveel majors op een device gehad

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• drusloos
het lockscreen knopje is gesneuveld van mijn htc one. Is er net als bij de iphone een app voor android dat je een vervangende knop hebt op je scherm voor locken? Zou handig zijn als ik die heb tot de knop gemaakt is.

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Update nog niet binnen, maar ben telkens niet een van de eerste geweest, meestal een weekje later, dus nog even geduld :)
drusloos schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:20:
het lockscreen knopje is gesneuveld van mijn htc one. Is er net als bij de iphone een app voor android dat je een vervangende knop hebt op je scherm voor locken? Zou handig zijn als ik die heb tot de knop gemaakt is.
Ik heb verder geen idee, maar misschien dat dit wat voor je is? Kan je hem ook mee unlocken:
Google Play: Magus Free 3D Gesture Launcher
Weet even niet wat de beperking is bij de free versie t.o.v. de betaalde versie

• Pittie
  • Laatst online: 21:44
Update melding zojuist binnen :) (Standaard NL HTC) Vanavond even downloaden, nu geen wifi beschikbaar.

• Sheik
Voor de eigenaren van Duitse toestellen, de update is nu beschikbaar!

• tiguan
Ja ik heb 'm ook :)

We hebben nu een bestandsbeheer app van HTC :) Of was die er al?

[ Voor 64% gewijzigd door tiguan op 26-08-2014 14:13 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 16:19
De OTA is trouwens hier los te downloaden, voor diegene die het willen :)

PSN: Maichel

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:32:
Ja ik heb 'm ook :)

We hebben nu een bestandsbeheer app van HTC :) Of was die er al?
Ja zag het idd, die was er nog niet. Zou eens tijd worden, nog niet uitgetest, maar vandaag of morgen eens beter naar kijken.
Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen