Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:52:
Sinds de nieuwe update wordt ik ook constant lastig gevallen door "HTC Power to Give". Heeft iemand anders dit ook? Het programma uitschakelen helpt tijdelijk, maar ik kreeg zojuist weer een nieuwe melding. :P
Ik ben via instellingen - apps- naar HTC power to give gegaan en daar de meldingen uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virean
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik krijg sinds de update geen geluidje meer van een nieuw bericht bij WhatsApp. Dit is zeer irritant. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Check welk geluid je hebt in gesteld. Alle oude geluidjes zijn verdwenen na de update naar Sense 6 namelijk. Ik den k dat het een kwestie is van een ander geluidje kiezen en/of de oude geluiden op je SD-kaart zetten. Een paar posts terug staat een linkje naar een XDA thread met daarin een linkje naar een ZIP-bestand met de oude geluidjes van Sense 5.5

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:30:
[...]

Ik ben via instellingen - apps- naar HTC power to give gegaan en daar de meldingen uitgevinkt.
Of nog beter: de knop "Uitschakelen". Dan zou die hele app sowieso helemaal niets meer moeten doen naast geen meldingen meer geven.

[ Voor 33% gewijzigd door Joen op 14-06-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riqy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:36:
Je kan er gewoon op klikken, dan opent ie de betreffende app ook ;)
Helaas, werkt niet :9 Als ik op de melding klik reageert ie wel (de melding licht heel eventjes op) maar verder doet ie helemaal niks 8)7

En ik had ook liever de zwarte klok+weer app dan de witte. Is er geen manier om altijd de zwarte te kunnen laten weergeven? Heb me al suf gezocht in de instellingen maar ik vind niets!

Edit: ik heb ook gemerkt dat de accuduur in standby fors gedaald is. Legde hem gisteren met 26% batterij op m'n nachtkastje om half 1 en toen ik vandaag om half 9 's ochtends keek was er nog 19% over :D (energiebesparing stond wel aan)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Kan het zijn dat het geluid uit de speakers is veranderd? Ik heb het idee dat het wat zuiverder lijkt te klinken, maar kan niet plaatsen of het echt zo is of dat het meer een placebo effect is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 14-06-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

kraats

Ik rol

:( ik dacht even dat met deze update mijn grootste ergernis ook opgelost was: het awake houden het toestel door Google Play Services. Helaas... Hij heeft het tot vandaag volgehouden, maar nu is het weer telkens mis. Ik kan het alleen tijdelijk oplossen door het toestel volledig uit en weer aan te zetten. Wat hierbij wel opgelost is is dat ik dan eerder vaak meer dan 20 procentpunten minder accu overhield na zo'n cold boot. Nu geeft hij dat ook aan, maar springt snel weer naar het originele battery niveau

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Is het sinds deze update dat je muziek in de browser kunt laten doorspelen, ook als je de telefoon op standby zet? Het viel me iig op.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Google playstore drain kan alleen door Google opgelost worden en niet door HTC ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Geen last van de drain zoals hierboven wordt gezegd. Ook niet met Sense 5.5. Een lange tijd geleden heeft Google een drain erkend en toen ook een fix uitgebracht, dat is alweer een klein aantal maandjes geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Menesis schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:40:
Is het sinds deze update dat je muziek in de browser kunt laten doorspelen, ook als je de telefoon op standby zet? Het viel me iig op.
Nee hoor, dat kan ik ook met Sence 5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update kan ik niet meer normaal typen, alleen maar spraakinvoer. Hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Had je hem al een keer (of twee) gereboot? Dat werkt meestal.

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Over de accuduur gesproken: ik heb sinds een week last van een vaag probleem dat mijn accu van 9% ineens op 1% spingt (dus zonder de tussenliggende waardes aan te geven) en daarna spontaan af te sluiten. Zou dit ook veroorzaakt worden door een softwarebug oid of ligt het aan de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:24
Wie klaagt over de witte klok: hij is zwart in de avond. Geen idee hoe je hem zwart kan houden. Meer dingen zijn wit zoals de achtergrond van je browser (bij openen nieuw tab).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

tweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:16:
Over de accuduur gesproken: ik heb sinds een week last van een vaag probleem dat mijn accu van 9% ineens op 1% spingt (dus zonder de tussenliggende waardes aan te geven) en daarna spontaan af te sluiten. Zou dit ook veroorzaakt worden door een softwarebug oid of ligt het aan de accu?
Is dit alleen bij 9 %? Ik had al vorig jaar vernomen dat je het beste je mobiel kan opladen bij ongeveer 10-15 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

moet zeggen dat na de update me batterij echt meer verbruikt lijk wel.
Ga toch maar is overwegen een factory reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 08:08
donvalentino schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
moet zeggen dat na de update me batterij echt meer verbruikt lijk wel.
Ga toch maar is overwegen een factory reset te doen.
Een factory reset boeit tegenwoordig echt niks meer als je HTC backup aan hebt.
Gewoon wel even de geduld hebben nog niks doen echt het proces afwachten tot dat alle apps zijn geinstalleerd zijn daarna gaat die ook de apps op de juiste plek terug zetten widgets enzovoort.

Alleen je betaalde apps kan die niet automatisch installeren... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

n2theb schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:25:
[...]
Is dit alleen bij 9 %? Ik had al vorig jaar vernomen dat je het beste je mobiel kan opladen bij ongeveer 10-15 procent.
Inderdaad, is alleen bij 9%. Toch knap vervelend als je nog even een paar sec moet bellen en je tel valt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Ik heb het vermoeden dat de extreme energie besparing niet zo extreem is zoals "je" verwacht dat het zou zijn. Gisteren nog even uitgeprobeerd, accu ging even snel leeg als normaal. Zat op twaalf procent en een uur later op zes. Binnenkort weer eens wat uitproberen. Uit één ervaring niet te snelle conclusie trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmate
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2022
De update bij mij so dat:

Accuduur licht verbeterd. Vooral bij licht gebruik. Zwaar gebruik hetzelfde.

Ik zit echter met een groot probleem, ik heb regelmatig last van enorme lag. Mn HTC kan het niet meer handelen als ik apps tegelijk open heb staan. Dit terwijl ik er toch geen andere apps op heb gezet. Iemand anders hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Mijn One geeft sinds vanochtend, zowel voor als na de update, aan dat ik "een originele HTC lader moet gebruiken om sneller op te laden". Ik gebruik dezelfde originele lader als ik al een jaar doe....
Hij laadt dus wel op, maar trager. En ik heb geen notificatie LED meer tijdens het opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Klinkt even heel knullig, maar zit de USB-kabel wel goed in de oplader zelf? Heb deze melding ook ooit gehad met de originele oplader en kabel, bleek dat de kabel niet helemaal goed in de oplader zat. :')

[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 16-06-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik had gewild dat je gelijk had... :(
Helaas ook al een andere, niet originele, lader geprobeerd, met de originele kabel in een andere lader geprobeerd en met de originele kabel in een USB-poort... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Het wil nog wel eens helpen de aansluiting goed stofvrij te maken. Dat ook al geprobeerd? Even met een tandenstokers voorzichtig het onderste laagje stof er uit pulken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
kraats schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:03:
Het wil nog wel eens helpen de aansluiting goed stofvrij te maken. Dat ook al geprobeerd? Even met een tandenstokers voorzichtig het onderste laagje stof er uit pulken
Dat was inderdaad precies waar ik ook aan dacht...
Ik heb vanochtend dus met een naald het laagje stof eruit gehaald. Je verbaast je steeds weer over de hoeveelheid stof die er in gaat zitten, maar ook daarna nog steeds niks... :/

Edit: HTC geeft mij tijdens een livechat aan dat ik een fabrieksreset moet doen. Als het probleem daarmee verholpen is wil ik dat wel doen, maar ik heb een beetje het idee dat dit hun standaard reactie is als ze het even niet meer weten.... Iemand tips of ervaringen?

[ Voor 21% gewijzigd door yannickie111 op 16-06-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Joostje123 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:27:
[...]

Een factory reset boeit tegenwoordig echt niks meer als je HTC backup aan hebt.
Gewoon wel even de geduld hebben nog niks doen echt het proces afwachten tot dat alle apps zijn geinstalleerd zijn daarna gaat die ook de apps op de juiste plek terug zetten widgets enzovoort.

Alleen je betaalde apps kan die niet automatisch installeren... :F
Bedankt voor je reactie.
Uiteindelijk toch een reset gedaan en alles was inderdaad zo gepiept via HTC Backup.

Dat programma is echt een stuk vooruit gegaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen waar na de update de feedback bij typen en aanraken scherm weg (trillingsfeedback) is waar deze wel ingeschakeld staat?
Ook ontvang ik whatsapp berichten vaak een paar minuten later terwijl ik wel verbonden ben met internet, tijd bij whatsapp bericht 18:49 komen bv binnen op 19:02, meer mensen?
Ook is mijn wifi printer er na de update eruit gegooid.. Probeerde opnieuw in te stellen, werkt niet. HTC klantenservice, febrieksinstellingen ook dit werkte helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixious
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 14:36
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:11:
Meer mensen waar na de update de feedback bij typen en aanraken scherm weg (trillingsfeedback) is waar deze wel ingeschakeld staat?
Ook ontvang ik whatsapp berichten vaak een paar minuten later terwijl ik wel verbonden ben met internet, tijd bij whatsapp bericht 18:49 komen bv binnen op 19:02, meer mensen?
Ook is mijn wifi printer er na de update eruit gegooid.. Probeerde opnieuw in te stellen, werkt niet. HTC klantenservice, febrieksinstellingen ook dit werkte helaas niet..
Dat met die printer had ik ook last van. Moet je sinds Kitkat een aparte driver voor hebben. Mocht het een HP printer zijn, dan heb je deze nodig: Google Play: HP Print Service Plugin
Voor andere merken printers zijn ook drivers beschikbaar.

Zelf heb ik last van het volgende probleem:
Mijn oplader 'grijpt' zich niet meer vast. Komt door verbogen pinnetjes. Met mijn oude oplader had hier hier geen problemen mee. Dit is erg vervelend omdat er soms geen contanct is met mijn One, waardoor hij niet oplaadt. Andere mensen hier ook last van?

Foto oplader: http://nl.tinypic.com/r/20hn3ah/8

[ Voor 7% gewijzigd door Felixious op 16-06-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felixious schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:47:
[...]

Dat met die printer had ik ook last van. Moet je sinds Kitkat een aparte driver voor hebben. Mocht het een HP printer zijn, dan heb je deze nodig: Google Play: HP Print Service Plugin
Voor andere merken printers zijn ook drivers beschikbaar.
Heel erg bedankt dat met de printer is opgelost! Erg lang al naar lopen zoeken.

Mijn oplader 'grijpt' zich niet meer vast. Komt door verbogen pinnetjes. Met mijn oude oplader had hier hier geen problemen mee. Dit is erg vervelend omdat er soms geen contanct is met mijn One, waardoor hij niet oplaadt. Andere mensen hier ook last van?

Ik heb niet specifiek gehad dat de oplader niet meer vastgreep, wel dat de telefoon soms wel en soms niet wilde opladen. Op een gegeven moment helemaal niet meer (kreeg de telefoon niet meer aan) 3x opgestuurd geweest onderhand. Maar het probleem was een deels defecte contactpunt! Ik zou wel oppassen als de oplader niet past! Van dat opsturen wordt je niet blij ;)

Ik heb ook weleens dat de telefoon erg warm wordt! >40 graden (bij normaal gebruik en binnen). Herken je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixious
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 14:36
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:25:
[...]

Heel erg bedankt dat met de printer is opgelost! Erg lang al naar lopen zoeken.

[...]

Ik heb niet specifiek gehad dat de oplader niet meer vastgreep, wel dat de telefoon soms wel en soms niet wilde opladen. Op een gegeven moment helemaal niet meer (kreeg de telefoon niet meer aan) 3x opgestuurd geweest onderhand. Maar het probleem was een deels defecte contactpunt! Ik zou wel oppassen als de oplader niet past! Van dat opsturen wordt je niet blij ;)

Ik heb ook weleens dat de telefoon erg warm wordt! >40 graden (bij normaal gebruik en binnen). Herken je dit?
Gelukkig dat je probleem met de printer opgelost is.
En nee, bij mij wordt de telefoon zelden warmer dan 40 graden. (wel een keer toen ik 20 minuten achter elkaar filmde met het scherm aan) Als dit wel gebeurt lijkt het me dat er iets niet helemaal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felixious schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:33:
[...]

Gelukkig dat je probleem met de printer opgelost is.
En nee, bij mij wordt de telefoon zelden warmer dan 40 graden. (wel een keer toen ik 20 minuten achter elkaar filmde met het scherm aan) Als dit wel gebeurt lijkt het me dat er iets niet helemaal goed is.
Dat leek mij dus ook, via HTC online chat werd mij verteld dat het pas boven de 50 graden erg warm was (net zoals ze overal opzeggen terug naar fabrieksinstellingen....)
Ik vond dit wel erg hoog! Zijn er andere mensen die dit hebben? Of die weten 40 graden echt te warm is voor een HTC one?

Heb je enig idee wat jou screen-on time ongeveer is? Ik vind die van mij aan de korte kant en zou graag weten hoeveel dit bij anderen ongeveer is(misschien heeft de hoge temperatuur hier ook mee te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
Heb ik sinds de update inderdaad ook last van maar lijkt alleen bij de SwiftKeyboard te gebeuren. Als ik deze uitzet werkt het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felixious schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:47:
[...]

Heb het zelf een paar keer eerder gehad met andere HTC toestellen. Kwestie van een nieuw kabeltje bestellen, na 1,5 jaar waren bij mij de contactjes inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

..
Ja hier komen Whatsapp berichten ook niet direct meer binnen.
Pas als ik whatsapp open stromen er ineens de berichten binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Yohost! schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Yes, same here. Soms wel en soms niet. Het lijkt alsof na een tijdje gelocked te hebben gehad, Whap meldingen uitschakeld en soms is het weer heel random. Daarnaast doet hij het soms gewoon normaal...

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb gister een reparatie geregeld voor mijn One. :(
Wel een paar weken kwijt nu, maar batterij ging nog maar 5 / 6 uur mee met een beetje geluk, camera heeft de bekende roze gloed en de vibrator is kapot :+ .

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50
MisterChaoSs schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:31:
[...]

Yes, same here. Soms wel en soms niet. Het lijkt alsof na een tijdje gelocked te hebben gehad, Whap meldingen uitschakeld en soms is het weer heel random. Daarnaast doet hij het soms gewoon normaal...
Ook ik heb dit gemerkt, doet me denken aan Whatsapp op mijn oude Lumia 800... en dat was drama.
Hopen dat het snel gefixed word, het lijkt nu net alsof hij de dataverbinding in slaapstand uitschakelt (dit staat uit gevinkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heeft dat niet met die energiebesparing te maken? (Data verbinding uitschakelen als scherm uit is)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Afvalzak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:49:
Heeft dat niet met die energiebesparing te maken? (Data verbinding uitschakelen als scherm uit is)
Heb ik al naar gekeken, maar daar zit het probleem niet. Ik heb dat uitgevinkt en krijg daarnaast gewoon andere meldingen zoals SnapChat, Facebook e.d. gewoon binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MisterChaoSs schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:53:
[...]

Heb ik al naar gekeken, maar daar zit het probleem niet. Ik heb dat uitgevinkt en krijg daarnaast gewoon andere meldingen zoals SnapChat, Facebook e.d. gewoon binnen ;)
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20887936 Staat wel dat je specifiek fast boot uit moet zetten bij HTC :s

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Afvalzak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:57:
[...]

http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20887936 Staat wel dat je specifiek fast boot uit moet zetten bij HTC :s
Pffff, nou dan ga ik dat dadelijk maar eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:31
Vreemd. Mijn One is defect en daarom heb ik het teruggezet naar fabrieksinstellingen (na de laatste sense update).

Echter, nu mis ik gewoon de nederlandse taal. Heel apart.
Toestel stond (voor de reset) gewoon op nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
[...]

Als je Ziggo hebt en je gebruik het modem/WiFi router van Ziggo dan komt dit ook vaak voor.

Oplossing is dan om je modem/router in Bridge mode te laten zetten en zelf een router aan te sluiten.
Dat probleem speelt al vrij lang en zal niet snel worden opgelost maar door het aanslutien van een losse router is het probleem meestal direct opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door MikeOO op 18-06-2014 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
[...]

Dus toch! Ik ervaar dit ook al enige tijd (ook voor de update). Best irritant af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand of de accuduur ook is verbeterd met de laatste Sense 6 update?
Ben benieuwd, mijn M7 (Simyo) is nu aan het updaten.

Edit: het valt me op dat het Beats logo vervangen is door 'powered by Android'

[ Voor 24% gewijzigd door tweaker2010 op 18-06-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik merk geen verschil, haal nog gewoon 15 uur (8.00 tot 23.00, dan met zo'n 20-30% aan de lader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:08:
Lijkt bij mij iets verbeterd. Hou zo'n 5-10% meer over aan het eind van de dag dan voor de update geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:08:

Edit: het valt me op dat het Beats logo vervangen is door 'powered by Android'
Bij mij ook iets verbeterd. Maarja een tijd van een dag of 15 uur hangt natuurlijk erg van je gebruikstijd af. Hoe is deze bij jullie? Scherm-on time bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Leuk en aardig die update maar in mn gallery in de timeline staan nu ook mn whatsapp fotos etc ertussen. Vroeger toen dit nog events heette waren dit echt alleen de foto's die ik zelf heb gemaakt... wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
MikeOO schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:49:
[...]

Als je Ziggo hebt en je gebruik het modem/WiFi router van Ziggo dan komt dit ook vaak voor.

Oplossing is dan om je modem/router in Bridge mode te laten zetten en zelf een router aan te sluiten.
Dat probleem speelt al vrij lang en zal niet snel worden opgelost maar door het aanslutien van een losse router is het probleem meestal direct opgelost.
Klopt dat is het NAT timeout probleem.
Echter het is nu ineens ontstaan na de laatste update van sense.

Nadat ik de nieuwste whatsapp gedownload heb via www.whatsapp.com/android/ lijkt het probleem over te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMaestroIV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 14:07
Schermreproductie via Miracast werkt hier sinds de update niet meer. De TV in kwestie is een Sony KDL-42W656A.
Heeft iemand anders hier ook last van? :(

There's no such thing as overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 21:24
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het openen van de HTC one m7?

Ik wil een gehele nieuwe behuizing gaan gebruiken en mijn scherm hergebruiken (die is nog krasvrij),
Nu ben ik een beetje op onderzoek gegaan zodat ik niet voor rare dingen kom te staan, enkel kom ik er nergens achter hoe ik het scherm los krijg van de voorkant.. kan ik die speaker grills gewoon eraf trekken of hoe zit dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:44
Ik wil de posters hiervoor bedanken voor hun tips voor wat betreft het oplossen van een battery drain na de update. Ik heb inderdaad een backup gemaakt via HTC backup, een harde reset gegeven en alles weer net zo kunnen installeren vanuit de backup. Het probleem is daarmee verdwenen. Heel prettig!

En de backup functie is inderdaad heel goed geworden. Met weinig moeite heb je je toestel en apps weer volledig geïnstalleerd zoals daarvoor.

[ Voor 19% gewijzigd door ucsdcom op 19-06-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Vizar schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:59:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het openen van de HTC one m7?

Ik wil een gehele nieuwe behuizing gaan gebruiken en mijn scherm hergebruiken (die is nog krasvrij),
Nu ben ik een beetje op onderzoek gegaan zodat ik niet voor rare dingen kom te staan, enkel kom ik er nergens achter hoe ik het scherm los krijg van de voorkant.. kan ik die speaker grills gewoon eraf trekken of hoe zit dit..
Zou eens zoeken op iFixit, die hebben daar een complete handleiding voor :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Sinds de update zijn er een paar geluidjes er dus eruit gesloopt. Zag al een paar meldingen geloof ik hier, dat de WhatsApp geen meldingsgeluid meer maakt. Is wel gewoon handmatig een andere toontje te selecteren.
Alleen ik kwam vanochtend pas achter, dat dit ook gebeurd is met mijn flitsermelding app (FlitsNav), wel erg vervelend als ik net hierdoor geflitst ben. Ik vond het al gek dat ik hem gisteren helemaal niet heb horen afgaan.
Dus voor de mensen die ook zo'n dergelijke app gebruiken, beter even de meldinggeluidjes nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Inderdaad, beetje waardeloos dat ze die zo verwijderd hebben. Voeg dan gewoon extra geluiden toe, ben druk aan het zoeken naar mijn oude geluidjes (ik mis een hele lange/harde "tinggggg", was dit standaard? Hij mist iig, maar zat niet in dat sounds pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik heb wel een oude soundpack van mijn One V op mijn telefoon staan, vandaar dat mijn WhatsApp geluiden wel gewoon goed bleven. Anders had ik wel eerder in de gaten dat de geluiden van FlitsNav het niet deden.

Edit:
Hier de soundpack van mijn One V die ik nog had:
https://db.tt/DE1SoPfI

Ik gebruik die al sinds het begin toen ik mijn One had, omdat ik niet aan de nieuwe geluidjes kon wennen.

[ Voor 31% gewijzigd door xileS op 19-06-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn Htc one voorzien van sense 6.0 en het treedt op sinds de vorige update waarvan ik de versie niet meer weet.
Het probleem zie ik in diverse fora terugkomen maar ik ben nog geen oplossing tegengekomen.

Het probleem is dat nadat een langdurig telefoongesprek (nog niet kunnen achterhalen hoe lang precies) het scherm van mijn toestel niet meer aangaat als ik het toestel van mijn oor af haal.

Met de p sensor zelf lijkt niks mis te zijn. Dit baseer ik op de test via *#*#3424#*#* en ook via een testje tijdens een oproep naar bijv voicemail. In dat laatste geval bedek ik de p sensor met mn vinger en haal ik hem weer weg en het scherm springt keurig uit en aan.

Alleen dus op de een of andere manier niet na een langdurige oproep waarbij ik niet precies kan achterhalen wanneer het issue optreedt.

De htc one support chat geeft als enige optie ee factory reset en als het nog steeds optreedt toestel aanbieden ter reparatie.
Op verschillende fora heb ik echter gelezen dat een factory reset het probleem niet of tijdelijk oplost.

Het moet echt iets softwarematigs zijn omdat het probleem voor de vorige update niet optrad.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Riesjard schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:47:
Ik heb een probleem met mijn Htc one voorzien van sense 6.0 en het treedt op sinds de vorige update waarvan ik de versie niet meer weet.
Het probleem zie ik in diverse fora terugkomen maar ik ben nog geen oplossing tegengekomen.

Het probleem is dat nadat een langdurig telefoongesprek (nog niet kunnen achterhalen hoe lang precies) het scherm van mijn toestel niet meer aangaat als ik het toestel van mijn oor af haal.

Met de p sensor zelf lijkt niks mis te zijn. Dit baseer ik op de test via *#*#3424#*#* en ook via een testje tijdens een oproep naar bijv voicemail. In dat laatste geval bedek ik de p sensor met mn vinger en haal ik hem weer weg en het scherm springt keurig uit en aan.

Alleen dus op de een of andere manier niet na een langdurige oproep waarbij ik niet precies kan achterhalen wanneer het issue optreedt.

De htc one support chat geeft als enige optie ee factory reset en als het nog steeds optreedt toestel aanbieden ter reparatie.
Op verschillende fora heb ik echter gelezen dat een factory reset het probleem niet of tijdelijk oplost.

Het moet echt iets softwarematigs zijn omdat het probleem voor de vorige update niet optrad.

Suggesties?
Weet zelf helaas niets, maar wellicht dat je het in het juiste forum kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Na de update is ook de live wallpaper met slideshow weg, jammer. In de app store vind ik geen fatsoenlijk werkend alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareldn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 15:19
ook ik heb onlangs de update van sense 6 op m'n htc one m7 geinstalleerd.

Na de update lukte het synchroniseren van de contacten via exchange niet, mails en agenda gingen wel meteen. Dit probleem heb ik opgelost door de exchange account te verwijderen en opnieuw in te stellen. hierdoor lukte het synchroniseren wel.

Helaas doet er zich nu een ander probleem voor; ik heb ongeveer een 300 contacten in mijn exchange zitten, toch haalt de htc er ongeveer 2500 op. De extra 2200 contacten zijn dan blijkbaar alleen email adressen (geen naam noch telefoonnummer of zo).

Ik vermoed dat ik naar deze adressen ooit wel is een mail gestuurd heb, echter zijn dit geen contacten en komen deze toch in deze lijst voor op mijn htc. Hoe haal ik deze uit de lijst, want hierdoor is de lijst veel te lang.

Bedankt voor jullie hulp!

[ Voor 0% gewijzigd door kareldn op 19-06-2014 21:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Is inderdaad een erg lastige.. Hij synchroniseert al je adresboeken en dus ook je 'suggested contacts'. Makkelijkste 'oplossing' is al je gewone contactpersonen aan één categorie toe wijzen en bij je contacts in je telefoon bij de optie van Exchange er voor te kiezen alleen die nieuwe categorie te synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Waarom niet gewoon bij de instellingen bij contacten het vinkje aanzetten bij "alleen contacten met telefoonnummer weergeven"?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 20:45
ElMaestroIV schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:22:
Schermreproductie via Miracast werkt hier sinds de update niet meer. De TV in kwestie is een Sony KDL-42W656A.
Ik heb ook sinds de update troubles met Allcast en DLNA op mijn Samsung Plasma TV uit 2013. Eerder kon ik automatisch verbinding maken met mijn Samsung als ik op mijn wifi thuis zat, sinds de update moet ik telkens opnieuw pairen (via WiFi direct) met mijn TV alvorens ik allcast kan gebruiken.

Bij schermreproductie heb ik denk ik hetzelfde probleem nu, maar dat zal ik vanavond eens even moeten testen..

Gruwelijk irritant (of ja 1e wereldprobleem), want als je eenmaal gewend bent aan deze luxe is het een domper als je het weer redelijk omslachtig moet instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
kareldn schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:18:
ook ik heb onlangs de update van sense 6 op m'n htc one m7 geinstalleerd.

Na de update lukte het synchroniseren van de contacten via exchange niet, mails en agenda gingen wel meteen. Dit probleem heb ik opgelost door de exchange account te verwijderen en opnieuw in te stellen. hierdoor lukte het synchroniseren wel.
Hier ook een probleem met exchange contacten.
Hij vroeg na de update om een extra toestemming ergens voor en nadat ik dat accepteerde waren al mijn contacten weg, ook al stond er dat ze gesynced waren.
Enige oplossing was inderdaad het exchange account opnieuw aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Yohost! schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:23:
[...]

Hier ook een probleem met exchange contacten.
Hij vroeg na de update om een extra toestemming ergens voor en nadat ik dat accepteerde waren al mijn contacten weg, ook al stond er dat ze gesynced waren.
Enige oplossing was inderdaad het exchange account opnieuw aanmaken.
Jup, had ik precies hetzelfde. Schrok me rot, want ik heb met mijn Note II een hele tijd een bug gehad dat exchange contacten gewoon niet wilden synchroniseren, was al bang dat dat weer terug was :P

Sowieso van de week maar eens een Factory Reset doen, ik heb altijd het gevoel dat update op update ergens wel iets verziekt waardoor je battery life op een zeker moment toch minder wordt dan dat het zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:47:
[...]
Bij mij ook iets verbeterd. Maarja een tijd van een dag of 15 uur hangt natuurlijk erg van je gebruikstijd af. Hoe is deze bij jullie? Scherm-on time bijvoorbeeld?
Bij vergelijkbaar gebruik haal ik nu 15% meer accuduur aan het einde van de dag (voorheen 10%, nu 25%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeDoc88
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:17
Sinds de laatste update (5.11.401.10) heb ik opeens problemen met de FM radio. Na ongeveer 5 minuten verandert hij opeens van frequentie zonder dat dit in beeld staat (het ligt niet aan de ontvangst, want ik heb op meerdere locaties/situaties getest). Aan en uit zetten van de fm radio lost het weer op. Na een paar minuten is het dan weer hetzelfde liedje.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan een factory reset...

[ Voor 0% gewijzigd door SnakeDoc88 op 20-06-2014 17:30 . Reden: tikfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
ElMaestroIV schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:22:
Ik krijg het ook niet meer aan de praat :(

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
Hey guys,

Sinds de HTC Sense 6.0 update bevat iedere map in HTC's eigen Galerij app zo'n voorbeeld videootje welke 2 rijen in beslag neemt. Valt dit ergens uit te schakelen? Zie er zelf het nut niet van in en nu moet ik hem bij het openen van een map steeds naar boven wegvegen om meteen alle afbeeldingen te zien...

Daarnaast maak ik gebruik van een Synology's DS cloud app om mapjes op mijn eigen NAS te syncen. Zodra ik hierin een nieuwe map met een afbeelding zet, voegt HTC's Galerij app dit album automatisch toe aan de weergave lijst en moet ik hem met de hand uitvinken om hem niet zichbaar in het rijtje onder "albums" te krijgen. Kan dit ergens andersom ingesteld worden, dat ik zelf wel met de hand aangeef welke mappen ik allemaal wil zien daar? Dit was overigens ook al voor Sense 6.0 het geval.

Iemand ideetjes? Alvast bedankt!

Oohja, ook ik vind de extra ontstane ruimte tussen de onderste rij apps op het homescreen helemaal niet handiger om te kunnen zien op welk scherm ik me bevind. Hoop dat dit snel een keuze wordt binnen Sense... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Laatst online: 12:38
Sinds de update HTC Sense 6.0 update heb ik het irritante probleem dat in Whatsapp op landscape mode het toetsenbord fullscreen gaat. :( Ik kan maar nergens vinden hoe ik dat kan uitzetten.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier niet , welk tobo gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
De originele tobo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmm . Das gek, doet het hier prima....
Factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:57
Bedoeld XenoMorphH niet dat in landscape modus de vooraf getypte berichten niet zichtbaar zijn?
Of is echt het héle scherm bedekt met letters van het tobo? (Dan zijn de knoppen behooorlijk uitgerekt :P)

[ Voor 38% gewijzigd door SmiGueL op 21-06-2014 22:27 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
haha...ja de vooraf getypte berichten zijn niet meer zichtbaar.....vind het enorm irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:57
Het lijkt idd in de update te zitten.
Heb m'n M7 maar even een update gegeven om het te testen. :)

One M7 met Sense5.5:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bkiKVqdFC69TW1XflwGo7HBR/full.png

One M7 met Sense6:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H38nNzMScFJdP0wQNaksTd6y/full.png

M'n One M8 met Sense6:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cDcRpDPIOUBRmxLetMPVZVpx/full.png

[ Voor 102% gewijzigd door SmiGueL op 22-06-2014 02:43 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Bah, hoe kan je weer terug naar 5.5 eigenlijk? Dmv een factory reset? Vind die sense 6.0 nou ni echt een verbetering eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Nee een factory reset gaat niet werken. Je kan niet zomaar terug. Niet zonder je toestel te rooten.
Je kan proberen een andere RUU te downloaden. Maar ik vraag me af of je die er overheen kan zetten, of dat de installer dan ziet dat je een nieuwere versie draait en dan niet wil installeren.

[ Voor 49% gewijzigd door 13art op 22-06-2014 12:08 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
SmiGueL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:34:
Het lijkt idd in de update te zitten.
Heb m'n M7 maar even een update gegeven om het te testen. :)

One M7 met Sense5.5:
[afbeelding]

One M7 met Sense6:
[afbeelding]

M'n One M8 met Sense6:
[afbeelding]
Ligt dat niet aan whatsapp? In gmail krijg je namelijk geen fullscreen...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Er is wel meer aangepast aan de toetsenbord. Voor de update als ik een woord typte en ik wou niet dat de woordvoorspelling mijn woord corrigeerde, typte ik een paar letters, spatie, backspace, en ik kon mijn woord afmaken zonder dat die er een gek woord van maakte. Nu kan dat dus niet meer op die manier. Dit was nou net in de vorige update aangepast, waar ik wel blij mee was. En nu is het alweer veranderd, ze blijven het maar veranderen lijkt het -.-. Best wel irritant, als je er net aan gewend raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:37
xileS schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:33:
Er is wel meer aangepast aan de toetsenbord. Voor de update als ik een woord typte en ik wou niet dat de woordvoorspelling mijn woord corrigeerde, typte ik een paar letters, spatie, backspace, en ik kon mijn woord afmaken zonder dat die er een gek woord van maakte. Nu kan dat dus niet meer op die manier. Dit was nou net in de vorige update aangepast, waar ik wel blij mee was. En nu is het alweer veranderd, ze blijven het maar veranderen lijkt het -.-. Best wel irritant, als je er net aan gewend raakt.
Je kunt het nieuwe/onbekende woord toch ook toevoegen aan je woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dat kan inderdaad, maar ik wil normaal gesproken niet alle onbekende woorden toevoegen. Dan zit mijn woordenboek zoveel onzin. Sommige woorden gebruik je maar 1x bv, en wordt het de volgende x daarnaar gocorrigeerd. Ik was het iig op een andere manier gewend om snel te typen. Dan is zo'n verandering wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Ik heb het idee dat die nu per dag drie keer bezig is met een backup maken. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:24
xileS schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:42:
Dat kan inderdaad, maar ik wil normaal gesproken niet alle onbekende woorden toevoegen. Dan zit mijn woordenboek zoveel onzin. Sommige woorden gebruik je maar 1x bv, en wordt het de volgende x daarnaar gocorrigeerd. Ik was het iig op een andere manier gewend om snel te typen. Dan is zo'n verandering wel irritant.
HELEMAAL mee eens! Dit is dus waarom typen nu irritant is geworden! Ik had er last van maar begreep niet precies wat er anders was.

Arme Sense, het was een geweldige UI, keyboard, ervaring maar naar mijn idee is het bezig helemaal te verdwijnen. Alle pluspunten in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Jazco2nd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:02:
[...]

HELEMAAL mee eens! Dit is dus waarom typen nu irritant is geworden! Ik had er last van maar begreep niet precies wat er anders was.

Arme Sense, het was een geweldige UI, keyboard, ervaring maar naar mijn idee is het bezig helemaal te verdwijnen. Alle pluspunten in elk geval.
Dit is inderdaad zeer irritant, sowieso voelt het typen niet meer fijn, lijkt inderdaad dat je ineens te dikke vingers hebt (blind typen gaat niet meer helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Hmm, heel vreemd. Ik kwam achter dat de HTC One gisteren drie pogingen heeft gedaan om back-ups te maken. Ja, pogingen, want ik zie in de instellingen dat hij voor het laatst afgelopen vrijdag daadwerkelijk een back-up heeft gemaakt. :S

Nu maar even handmatig geprobeerd en het werkt niet.
Geeft aan dat het mislukt is (na 47%).

Er staat er bij dat de HTC back-up dienst op dit tijdstip onbereikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen.

Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben er meer er last van? Ik zat achter mijn computer en zag wel dat er twee bestanden gesynchroniseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik heb er ook last van dat de backup niet lukt, maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Same here, zag dat de laatste back-up wel 2 weken geleden was. Had al wel een aantal keren voorbij zien komen dat de backup mislukt was.
Handmatig back-uppen werkte in mijn geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Dus, camera heeft paarse waas in donkere lichtomstandigheden en zeer zachte speakers...

HTC One opgestuurd voor reparatie... we wachten af...

[ Voor 4% gewijzigd door EquiNox op 24-06-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon1980
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-09 12:59
Mensen met toetsenbordproblemen, Swype werkt ook prima. € 1,99 volgens mij.

Informatie is van ons allemaal, niet van het grootkapitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Laatst online: 22:35
EquiNox schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:47:
Dus, camera heeft paarse waas in donkere lichtomstandigheden...
Ik heb sinds afgelopen maandag ook die paarse waas in het donker. Ik was foto's en video's aan het maken tijdens een concert en dat ging prima, op een gegeven moment flikkert mijn scherm wat en sindsdien paars bij donkere omstandigheden :| . Erg vreemd zo uit het niets met exact dezelfde omstandigheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
simon1980 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:05:
Mensen met toetsenbordproblemen, Swype werkt ook prima. € 1,99 volgens mij.
Swiftkey! Is tegenwoordig nog gratis ook. Heb je gelijk je woordenboek gesynchroniseerd tussen al je apparaten.

Backup werkt overigens prima.
Ik zie het probleem niet zo met Sense 6, het bevalt me prima. Enige puntje is dat alles wat traag lijkt, maar ik gok dat het tijd is voor een factory reset ;).

[ Voor 24% gewijzigd door spNk op 24-06-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Goed nieuws!
HTC is excited about the new features in the Android L release and we can’t wait to share them with our customers. We are committed to updating our flagship HTC One family as fast as possible as part of our HTC Advantage program. We will begin rolling out updates to the HTC One (M8) and HTC One (M7) worldwide within 90 days of receiving final software from Google, followed shortly thereafter by other One family members and select devices. HTC Advantage protects your smartphone investment, ensuring you have the best smartphone experience long after purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nice! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mansour
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik heb vandaag mijn telefoon geüpdatet. Alleen kan ik de camera niet meer gebruiken. Ik krijg een zwart scherm te zien. Ik heb google's stock camera app gedownload en dan doe de camera het wel. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Zeker goed nieuws, aangezien ik het er allemaal wel goed uit vind zien.
mansour schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:43:
Ik heb vandaag mijn telefoon geüpdatet. Alleen kan ik de camera niet meer gebruiken. Ik krijg een zwart scherm te zien. Ik heb google's stock camera app gedownload en dan doe de camera het wel. Weet iemand waar dit aan ligt?
Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? Volgens mij heb ik het ook wel eens een keer gehad met de camera.

[ Voor 52% gewijzigd door ulTimaS op 25-06-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mansour
  • Laatst online: 11-07-2024
Thanks, gelukt. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Maar vind het toch nog slordig van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Waarom is dat slordig van HTC? Gewoon een klein bugje die bij bijna niemand voor komt.

Erg netjes dat we ook deze update weer krijgen, over een dik half jaar bestaat hij al weer 2 jaar, en heb ik hem ook 2 jaar :). Nog nooit zoveel updates gehad op een toestel. Hopen dat met het losweken van de HTC apps we updates blijven ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
mansour schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:03:
Thanks, gelukt. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Maar vind het toch nog slordig van HTC.
Of slordig van jezelf om dat niet eerst even te proberen. Vaste regel met electronica: als iets het niet goed werkt eerst een keer opnieuw starten en dan pas vragen >:)
Pagina: 1 ... 21 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen