Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:18
Menesis schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:32:
[...]

Heel interessant! Kun je op eenofandere manier kijken of dat double tap to wake veel extra batterij kost?
ik hou het in de gaten met gsam, als ik een paar dagen erop heb zitten zal ik wat meer info geven

[ Voor 11% gewijzigd door Guids op 11-06-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ligt het aan mij, of lijken de speakers weer zachter? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
MikeyMan schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:50:
Ligt het aan mij, of lijken de speakers weer zachter? :|
Ik heb hem net geupdate, nog niet getest wat de speakers doen, maar als dat zo is ga ik echt rooten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36
efari schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:43:
[...]

Iemand info over deze bug? Is deze opgelost met Sense 6? (ik blijf nu namelijk hardnekkig de 4.4-update uitstellen)
Ja dit is opgelost! Daarom heb ik al een bijna een maand insert coin draaien het duurde mij te lang voordat dit gefixt werd.

De batterijtijd is niet verbeterd sinds 4.2.2 dus verwacht daar niet te veel van.

[ Voor 10% gewijzigd door netblade op 11-06-2014 12:55 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:56
Maichel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:34:
Ik weet niet of het mag, maar hier kan je de OTA anders gewoon vinden:

http://www.htc1guru.com/downloads/ota-downloads/
Of hier, handig zo'n proxyserver op 't werk :)

http://fotadl.htc.com//OT...72404wj19h95c0x6oa19n.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
Inmiddels ook nieuwe update binnen gehaald. Over het algemeen positief al vind ik de witte achtergrond kleur van een aantal widgets [klok, weer, radio] wat minder. Een oude bekende is weer terug; het instellen van een aparte afbeelding voor het blokkeerscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Kan je de shortcuts op het lockscreen aanpassen (het naar links en naar rechts vegen).
Zou hier wel een schortcut naar een app wilen maken.

Verder over het algemeen wel positief over de nieuwe update

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ford_Prefect
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Vraag aan een (hopelijk aanwezige) techneut met wat meer kennis.
Ik heb een HTC One Dual Sim met daarop een Europese RUU. Zonder open bootloader of s-off of wat dan ook. Voor mijn werk wil ik dat ook zo houden.

Nu zie ik in de zip van de fileserver van Tiguan in de map data/preload een XML bestand met de naam HTC A_07. De CID van mijn HTC is ook A_07. Betekent dit dat deze Sense 6.0 dus compatible is met mijn telefoon?
Ik zag dat er wel een sense update was ook voor de dual sim versie, vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ligt het aan mij of gaat de batterij een stuk sneller leeg? Normaal zit ik op zo'n 50-60%, maar nu op 38%. Is die installatie zo zwaar geweest?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:06:
Ligt het aan mij of gaat de batterij een stuk sneller leeg? Normaal zit ik op zo'n 50-60%, maar nu op 38%. Is die installatie zo zwaar geweest?
De installatie was heftig, maar ik heb juist het idee dat mijn batterijniveau weer is wat het was met 4.2.2, met 4.4 vond ik het huilen met de pet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij was de installatie ook heftig. Was een boel procentjes kwijt.
Ook was hij lang bezig met het updaten van Gmail (2800 mails) wat ook niet hielp.
Samen met wat spielerij en testen van sense 6 ging het vanochtend hard.

Daarna weer "hard" aan het werk en alles is weer rustig.
Morgen echte test hoe hij zich gedraagt. Had overigens geen probleem met de batterij op 4.4 met sense 5.5.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Die nieuwe thema's vind ik erg leuk. De kleur van elementen in Android wordt bepaald door zo'n thema. Maar tot nu toe kom ik alleen groen, oranje of paars tegen. Is die kleur niet aan te passen naar elk willekeurige kleur die je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

tiguan schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:45:
Die nieuwe thema's vind ik erg leuk. De kleur van elementen in Android wordt bepaald door zo'n thema. Maar tot nu toe kom ik alleen groen, oranje of paars tegen. Is die kleur niet aan te passen naar elk willekeurige kleur die je wil?
Ik zat ook al te kijken op google play om te kijken of HTC een Themer had waarbij je eea zelf kon instellen.
Wie weet komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33
DarkSide schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:25:
Kan je de shortcuts op het lockscreen aanpassen (het naar links en naar rechts vegen).
Zou hier wel een schortcut naar een app wilen maken.

Verder over het algemeen wel positief over de nieuwe update
Hier zit ik ook naar te kijken ja...lijkt te moeten kunnen maar kan niet vinden waar :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46

kraats

Ik rol

Bij Settings - Security moet je 'Enable lock screen widgets' aanzetten. Daarna kun je een widget toevoegen.. maar kan 'm niet makkelijk met één beweging pakken, heb ik het idee

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

kraats schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:15:
Bij Settings - Security moet je 'Enable lock screen widgets' aanzetten. Daarna kun je een widget toevoegen.. maar kan 'm niet makkelijk met één beweging pakken, heb ik het idee
Dit is als je je hele scherm naar links veegt kan je op je lockscreen widgets tonen.
Ik heb een schermpje naar rechts bv Google Now Widget staan.

Dit zijn niet de shortcuts die naast het slotje staan.
Deze openen blinkfeed of je main scherm. Ik zou deze graag aan willen passen.
Google levert ook niets op. zelfs niet op de M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 07:46

kraats

Ik rol

Oh sorry.. ik had inderdaad widgets in m'n hoofd omdat ik daar net zelf mee bezig was..
Voor zover ik heb kunnen vinden zijn die veeg-shortcuts niet aan te passen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Double-Tap to sleep (op lock-screen, that is) heb ik net ontdekt, maar helaas werkt Doublte-Tap to wake up niet haha

[ Voor 12% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-06-2014 16:37 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Kunnen gebruikers met de Sense 6.0 update vertellen of de notificatieled het weer doet? En wat is de ervaring met de BoomSound Speakers? Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:45
In de playstore onder het tabblad mijn apps kan je zien of er een update voor een geinstalleerd programma is.
Nu zocht ik na de sense 6 update op "HTC" in de playstore en er zijn dus een aantal programma's van HTC
die je kan bijwerken. Welke niet in het normale lijstje staan voor update's.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2u9r7rn.png
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ptdiis.png

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Pfoe, durf ik niet te zeggen, gebruik dat vrijwel nooit heb altijd bluetooth audio.
Dat werkt nog steeds goed.
JDL15 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:55:
skai21:

Hoe is het geluid van je boomsound nu? Ietsje verbetert tov 4.4.2?

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Klopt het dat met Sense 6 de live weerachtergrond gewoon verdwenen is?

Die gebruikte ik altijd en vond ik erg prettig, maar die is dus nergens meer te vinden.

Oh en die irritante stipjes onderin zijn die nog weg te krijgen??

[ Voor 17% gewijzigd door Rubman op 11-06-2014 18:46 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
Ook geïnstalleerd. Over het algemeen tevreden en lijkt soepeler. Kleurenthema op zwart gezet alles oogt prima. Ook het wifi icoontje is handig

Wel baalde ik van het verwijderen van de klok en weer. Maar inmiddels gemerkt dat als je vanaf het lockscreen het klok gedeelte naar beneden sleept, dat blok actief wordt. Tik vervolgens op de klok of weer om naar de desbetreffende app te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geïnstalleerd. Lockscreen werkt wel stukken onhandiger dan voorheen, voor de update kon je notificaties op het lockscreen (een SMS, gemiste oproep, muziekspeler) naar boven vegen en dan unlockte de telefoon en ging ie meteen naar die SMS/oproep/het liedje dat speelde. Nu moet je eerst een soort vierkant naar beneden slepen om de notificatie actief te maken, als je er dan op tikt gaat de telefoon naar de SMS/oproep/muziekspeler. Onhandiger dan voor de update als je 't mij vraagt. Is er een manier om dit aan te passen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik merk op dat de icoontjes op de "bureaublad" hoger staan .. Ik vind dit niet bepaalt mooi .. Meer mensen die dit opmerken? Daarbij probeerde ik een whatsapp icon met een aantal berichten toe te voegen in mijn lijstje onderaan, maar dit ging echter niet.

Voor de rest als je beats audio uit zet heb je hardere muziek als je het dan weer aan zet dan hoor je het verschil heel duidelijk, dat er gekozen is voor zachtere muziek waardoor je de "bass" beter hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n2theb schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:56:
Ik merk op dat de icoontjes op de "bureaublad" hoger staan .. Ik vind dit niet bepaalt mooi .. Meer mensen die dit opmerken? Daarbij probeerde ik een whatsapp icon met een aantal berichten toe te voegen in mijn lijstje onderaan, maar dit ging echter niet.

Voor de rest als je beats audio uit zet heb je hardere muziek als je het dan weer aan zet dan hoor je het verschil heel duidelijk, dat er gekozen is voor zachtere muziek waardoor je de "bass" beter hoort.
Merkte ik ook op inderdaad! Verder lijkt ook mijn toetsenbord erg buggy te zijn? Hoewel de taal op Nederlands staat en de woordvoorspelling in het Nederlands is, wordt bijna elk woordje dat ik typ met rood onderlijnd. Als ik erop tik krijg ik Engelse woordsuggesties te zien... Verschrikkelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor maar weinig positiefs over de nieuwste update. Jammer hoor. Komt vast nog wel een kleine patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik ben wel positief over de update. Is gewoon keurig bugvrij en door het toepassen van wat slimme effecten voelt de telefoon nog soepeler aan.

Voor de rest geen last van de hierboven genoemde toetsenbord bug en ook mijn geluid en accuduur zijn gewoon prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

ik222 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:10:
Ik ben wel positief over de update. Is gewoon keurig bugvrij en door het toepassen van wat slimme effecten voelt de telefoon nog soepeler aan.

Voor de rest geen last van de hierboven genoemde toetsenbord bug en ook mijn geluid en accuduur zijn gewoon prima .
Ik heb mede door die slimme effecten en sense 6 ook weer gekozen om blinkfeed weer te activeren. En ik moet toegeven het is wel verbeterd sinds de eerste versie uit kwam. Mijn accu doet het volgens mij nu alleen maar beter, maar dit kunnen we morgen pas oordelen. Daarbij vind ik het toetsenbord wel fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:36
Ik vind het er wel gelikt uit zien, menu en alles vind ik wel mooi, thema's zijn even wennen maar opzich niet verkeerd. Ik heb alleen heel erg dat m'n toetsenbord hapert met whatsappen. Beetje storend, verder vind ik het menu mooier, en de ruimte boven de onderste icoontjes op je homescreen is groter geworden, had anders gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Kun je die groene knopjes in het instellingenmenu ook op een andere kleur krijgen? Ik dacht dat dat met die thema's ging, maar ik heb de indruk dat dat toch niet zo blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja dat gaat wel met de thema's, alleen is de keuze beperkt tot groen, oranje en paars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik lees ook mensen over zwart en zo...
Ik wil weer graag zwart. O-)

Edit:
Het eerste en laatste team blijken allebei groene accenten op de knoppen te hebben. De andere 2 inderdaad oranje en paars.
Oranje vind ik wel leuk, maar dan de kleurthema's in de standaard apps weer niet.
Toch maar op zwart gezet en dus groene accenten op de knopjes. FF wennen dan maar. :)

Tot dusver vind ik de update wel positief. Doorzichtige groep-blokjes, WiFi met up en down pijlen wat ik wel een beetje miste, mooier lockscreen. En er valt vast nog veel meer te ontdekken. :-)

[ Voor 78% gewijzigd door Joen op 12-06-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:43
Ik moet zeggen de htc voelt iets sneller aan en de tv applicatie werkt top nu.

Enige nadeel wat ik tot nu gevonden heb is dat de Zoe niet meer werkt als voorheen...
Ik gebruikte het niet vaak, maar het was soms wel handig om te bebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:09
Vanochtend ook de update gedaan. Wat ze van mij meteen weer mogen terugdraaien is de indicatie op welk homescreen je zit bij heen en weer swipen. Hiervoor zijn de icoontjes omhoog verplaatst en zit er dus eigenlijk een loze ruimte onderin (al zal dit ook wel weer wennen na een tijdje). Verder lijkt het af en toe iets minder soepel te lopen, bijv. bij unlocken of terug keren naar homescreen, maar dit lijkt niet elke keer het geval te zijn.

Afgezien daarvan vind ik het er wel strak uit zien :) Alle mogelijkheden vanavond maar eens rustig bekijken.
Oh en je kan nu alle geopende apps in 1 keer afsluiten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 12-06-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben tot nu toe erg tevreden over de Sense 6 update. Batterijduur merk ik tot nu toe nog niks anders aan, gaat nog steeds ongeveer 1,5 dag mee met gemiddeld gebruik. Het gebruik van de thema's vind ik er leuk uitzien. Ander lettertype kiezen, eindelijk! Lockscreen ziet er goed uit. Instellingen menu ziet er strak uit.

Kleine minpuntjes: waar ik het groene thema wel leuk vind in de menu's e.d. vind ik het bij Blinkfeed wat minder, iets TE groen. En de afstand op het homescreen is vrij groot tussen de onderste apps en die erboven.

Maar over het algemeen ben ik zeer positief. M'n One voelt weer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
Ik ben op zich wel tevreden met de Sense 6 update, maar er is toch iets waar ik me mateloos aan irriteer en wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen.

Het gaat om het volgende. Na de update van Sense 5.5 naar Sense 6 is het onmogelijk om de system-app “Facebook voor HTC Sense” uit te schakelen. De knop is grijs en niet te gebruiken (greyed-out). Dit kon in Sense 5.5 wel en stond toen ook uitgeschakeld. De systeem-app “Facebook” stond en staat ook na de update nog steeds uitgeschakeld.

Ik hoop dat iemand het weet. Ik gebruik nl geen facebook en ben het ook niet van plan.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Tip: Je kan nu foto's maken met de volume knoppen met sense 6 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Karish op 12-06-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Karish schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:21:
Tip: Je kan nu foto's maken met de volume knoppen met sense 6 :)
ja. heb ik ook ingesteld. Werkt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Alles voelt na de update weer wat soepeler en fijner aan!
Is er ergens een changelog o.i.d. waar de nieuwe features instaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:22
Eigenlijk wel prima tevreden over de update!
Voel lekker snappy aan, en gevoelsmatig is zijn de batterijprestaties wat beter.
Enige minpuntje is inderdaad de nieuwe hoogte van de app icoontjes op je homescreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
revolised schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:50:
Het gaat om het volgende. Na de update van Sense 5.5 naar Sense 6 is het onmogelijk om de system-app “Facebook voor HTC Sense” uit te schakelen. De knop is grijs en niet te gebruiken (greyed-out). Dit kon in Sense 5.5 wel en stond toen ook uitgeschakeld. De systeem-app “Facebook” stond en staat ook na de update nog steeds uitgeschakeld.

Ik hoop dat iemand het weet. Ik gebruik nl geen facebook en ben het ook niet van plan.

Alvast bedankt
Ik kan Facebook gewoon uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
HansAnders07 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:41:
[...]

Ik kan Facebook gewoon uitschakelen?
Ja, de app "Facebook" kan ik uitschakelen en heb ik ook gedaan, maar de app "Facebook voor HTC Sense" niet. Daar kun je bijkomen via instellingen - apps - alle apps. In het lijstje staan alle apps, dus ook de systeem-apps. Daar moet je normaal gesproken alles uit kunnen schakelen. Dat werkt niet...

Maar evengoed bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
revolised schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:46:
[...]
Ja, de app "Facebook" kan ik uitschakelen en heb ik ook gedaan, maar de app "Facebook voor HTC Sense" niet. Daar kun je bijkomen via instellingen - apps - alle apps. In het lijstje staan alle apps, dus ook de systeem-apps. Daar moet je normaal gesproken alles uit kunnen schakelen. Dat werkt niet...

Excuus ik dacht dat je de normale facebook bedoelde. Ik heb even gekeken maar ik kan Facebook voor HTC Sense ook niet uitschakelen nee, zelfde probleem als jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revolised schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:46:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil tussen Facebook en Facebook voor HTC Sense? Is hetzelfde met Twitter. Vraag ik me al een tijdje af.
Want ik zie nergens 2 aparte apps staan, behalve dan in het lijstje alle apps.

Bij Twitter kun je ze overigens wel allebei uitschakelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Weet iemand hoe die widgets werken? Ik heb het aan- en uitgevinkt, maar zie op het blokkeerscherm geen enkel verschil.....

Instellingen -> Beveiliging --> Widgets blokkeerscherm inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:48:
Geïnstalleerd. Lockscreen werkt wel stukken onhandiger dan voorheen, voor de update kon je notificaties op het lockscreen (een SMS, gemiste oproep, muziekspeler) naar boven vegen en dan unlockte de telefoon en ging ie meteen naar die SMS/oproep/het liedje dat speelde. Nu moet je eerst een soort vierkant naar beneden slepen om de notificatie actief te maken, als je er dan op tikt gaat de telefoon naar de SMS/oproep/muziekspeler. Onhandiger dan voor de update als je 't mij vraagt. Is er een manier om dit aan te passen? :o
Bij mij werkt dat gewoon nog, als ik me icoon van Chrome sleep naar boven opent hij meteen Chrome (na me wachtwoord in gevoerd te hebben dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Laatst online: 22:48
Heeft niemand problemen met een 'traag' toetsenbord ? Als ik een bericht aan het typen ben lijkt het wel alsof hij een kleine lag heeft, en soms blijft de 'zoom' van 1 letter groot terwijl ik allang weer bezig ben met een andere letter.. Is pas na de update gekomen.. Iemand ook last van of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Sheik schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:02:
Weet iemand hoe die widgets werken? Ik heb het aan- en uitgevinkt, maar zie op het blokkeerscherm geen enkel verschil.....

Instellingen -> Beveiliging --> Widgets blokkeerscherm inschakelen
Als je die inschakelt kan je op je lockscreen naar rechts swipen (gaat lastig nu met sense 6)
en dan zie je volgens mij een plusje. Daar kan je dan widgets plaatsen (ik heb google now daar staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:00:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil tussen Facebook en Facebook voor HTC Sense? Is hetzelfde met Twitter. Vraag ik me al een tijdje af.
Want ik zie nergens 2 aparte apps staan, behalve dan in het lijstje alle apps.

Bij Twitter kun je ze overigens wel allebei uitschakelen.
Ik denk dat het gaat om de snelkoppeling wanneer je gaat "delen", bijvoorbeeld een foto, dat hij dan weg is uit dat lijstje met opties. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Weet iemand wat het grijze "folder" icoontje betekend in Gallery.
Sommige albums hebben dit icoontje en andere weer niet.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ccseq0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik ben tevreden over de update, alleen vind ik de oude blinkfeed beter. Of eigenlijk alleen de manier van scrollen. Nu is het gewoon één grote scroll pagina, maar ik had het liever zoals het oude dat je door pagina's scrollt. Weet iemand of dit te veranderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
DarkSide schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:08:
[...]
Als je die inschakelt kan je op je lockscreen naar rechts swipen (gaat lastig nu met sense 6)
en dan zie je volgens mij een plusje. Daar kan je dan widgets plaatsen (ik heb google now daar staan)
Zou ik echt niet zijn opgekomen 8)7 Dankjewel!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Vinden jullie ook niet dat de camera erg gevoelig is ( http://i61.tinypic.com/scb1qg.jpg )
Zwart is niet meer zwart ?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Karish schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:08:
Vinden jullie ook niet dat de camera erg gevoelig is ( http://i61.tinypic.com/scb1qg.jpg )
Zwart is niet meer zwart ?? :(
Is het niet het licht? Net even geprobeerd, maar ik zie geen veranderingen in weergave t.o.v. voor de update.

Vind de camera app ook wel mooi geworden. Merk nu na wat langer gebruik dat alles toch soepeler lijkt te lopen. Ben er wel tevreden over :)

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 12-06-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Camera app is een hele verbetering. Maar de camera blijft helaas toch ruk. (mijn versie iig).
De m7 en m8 zijn prachtige toestellen maar de camera mogen ze van mij in de m9 weer "ouderwets" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Southern Sun schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:23:
[...]

Is het niet het licht? Net even geprobeerd, maar ik zie geen veranderingen in weergave t.o.v. voor de update.

Vind de camera app ook wel mooi geworden. Merk nu na wat langer gebruik dat alles toch soepeler lijkt te lopen. Ben er wel tevreden over :)
Ja klopt, het heeft met het licht te maken.. maar maak een foto met een ander camera en alles heeft een normale kleur |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty19
  • Niet online
Hoe wijzig ik het lettertype? Kijk er vast kats overheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Bij thema's als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
qwerty19 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:44:
Hoe wijzig ik het lettertype? Kijk er vast kats overheen..
weergave, gebaren en knoppen--> tekenstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Gisteren mijn telefoon (htc one m7 dus) laten vallen (heel zacht) maar waarschijnlijk op een zwakke punt, glas gebarsten! :( Nu heb ik via ebay alleen het scherm/glas besteldt en ga ik proberen om het te fixen. Het schijnt moeilijk te zijn om het glas los te krijgen zonder het LCD te beschadigen. Iemand hier ervaring met het vervangen van alleen de glasplaat?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty19
  • Niet online
Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb een Duits toestel en heb gisteren de update net als de meesten van jullie geinstalleerd. Wat mij opviel is dat Sense 6 qua gevoel niet sneller was en ook werden een aantal apps abrupt afgesloten. Nadat ik de telefoon reset had en alles via HTC Backup liet restoren was ik nog steeds niet echt tevreden over de update. Pas na het volledig opnieuw installeren van de telefoon (heeft me gisteravond uurtje of 3 gekost), merk ik dat het allemaal heerlijk aanvoelt, sneller en dan met Sense 5.5.
Kortom, een tipje voor eenieder die hier ook tegenaan loopt, doe de moeite, het is het waard. Daarom hoop ik ook dat 4.4.3 nog even op zich laat wachten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Resteleiro schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:49:
Gisteren mijn telefoon (htc one m7 dus) laten vallen (heel zacht) maar waarschijnlijk op een zwakke punt, glas gebarsten! :( Nu heb ik via ebay alleen het scherm/glas besteldt en ga ik proberen om het te fixen. Het schijnt moeilijk te zijn om het glas los te krijgen zonder het LCD te beschadigen. Iemand hier ervaring met het vervangen van alleen de glasplaat?
[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Resteleiro schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:49:
Ik zou er zelf niet aan beginnen. In Den Haag zit een bedrijfje waar je met het toestel naartoe kan en het ter plekke gemaakt wordt. Geef je ongelukje door aan de inboedelverzekering. In veel gevallen zitten 'eigen schuld' ongelukken inbegrepen.

UPDATE: Inderdaad...gebruik ander topic hiervoor...

[ Voor 3% gewijzigd door Sheik op 12-06-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Goede tip! Thanks, zal eens kijken bij mijn verzekering!

O snap! Sorry, zal eens in het andere topic kijken!

[ Voor 32% gewijzigd door Barbas op 12-06-2014 12:56 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iketot schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:05:
[...]

Bij mij werkt dat gewoon nog, als ik me icoon van Chrome sleep naar boven opent hij meteen Chrome (na me wachtwoord in gevoerd te hebben dan).
Ja, de snelkoppelingen in de tray onder aan het scherm werken wel nog zoals voorheen, maar als je een meldingsvakje krijgt kan je die niet meer omhoog swipen.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/jrsg8w.png
Vergelijk: dit is een voorbeeld van het oude lockscreen, met een melding van de calender. Deze melding (die rechthoek) kon je naar boven vegen en dan unlockte de telefoon en ging ie meteen de calender app in om de afspraak te tonen. Zelfde bij een sms of een gemiste oproep, dan unlockte de telefoon en toonde ie meteen het bericht in de berichtenapp en de telefoonapp respectievelijk.

Sinds de update ziet mijn lockscreen er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/f3ggwp.png
Zoals je ziet staat de notificatierechthoek nu bovenaan het scherm en kan ik deze niet meer naar omhoog vegen en meteen in de sms app komen, erg vervelend... Ik dacht dat ik misschien links of rechts moest swipen over de notificatie heen maar rechts swipen unlockt de telefoon en brengt je naar blinkfeed, terwijl links en omhoog swipen beide hetzelfde doen: gewoon de telefoon unlocken en naar het homescreen gaan.
iketot schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:07:
Heeft niemand problemen met een 'traag' toetsenbord ? Als ik een bericht aan het typen ben lijkt het wel alsof hij een kleine lag heeft, en soms blijft de 'zoom' van 1 letter groot terwijl ik allang weer bezig ben met een andere letter.. Is pas na de update gekomen.. Iemand ook last van of niet ?
Dit heb ik ook gemerkt, soms blijft er inderdaad een letter in het groot op je keyboard staan terwijl ik al lang iets anders aan het typen ben.

Tot nu toe ben ik echt niet tevreden met de update :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:34:
[...]

Ja, de snelkoppelingen in de tray onder aan het scherm werken wel nog zoals voorheen, maar als je een meldingsvakje krijgt kan je die niet meer omhoog swipen.
[afbeelding]
Vergelijk: dit is een voorbeeld van het oude lockscreen, met een melding van de calender. Deze melding (die rechthoek) kon je naar boven vegen en dan unlockte de telefoon en ging ie meteen de calender app in om de afspraak te tonen. Zelfde bij een sms of een gemiste oproep, dan unlockte de telefoon en toonde ie meteen het bericht in de berichtenapp en de telefoonapp respectievelijk.

[afbeelding]
Zoals je ziet staat de notificatierechthoek nu bovenaan het scherm en kan ik deze niet meer naar omhoog vegen en meteen in de sms app komen, erg vervelend... Ik dacht dat ik misschien links of rechts moest swipen over de notificatie heen maar rechts swipen unlockt de telefoon en brengt je naar blinkfeed, terwijl links en omhoog swipen beide hetzelfde doen: gewoon de telefoon unlocken en naar het homescreen gaan.

[...]
Wat je kan doen is vanaf de balk naar beneden swipen, dan ontstaat er een rechthoek en kan je de klok/weer of sms (andere balk) aanklikken en gaat ie meteen naar de betreffende app.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:47:
[...]

Wat je kan doen is vanaf de balk naar beneden swipen, dan ontstaat er een rechthoek en kan je de klok/weer of sms (andere balk) aanklikken en gaat ie meteen naar de betreffende app.
Ja weet ik, vindt dat alleen ontzettend vervelend om te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Het is inderdaad niet echt intuïtief zoals voorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Je kan er gewoon op klikken, dan opent ie de betreffende app ook ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Niet dat ik het veel gebruikte (en nu helemaal niet meer), maar naar de andere lockscreens swipen is ook een "pain in the ass" geworden: 9 van de 10 keer ontgrendeld het de telefoon ipv dat je naar een ander lockscreen gaat.

En bij veel andere acties op het lockscreen denkt ie ook steeds dat ik wil ontgrendelen ipv een actie op het lockscreen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Als ik had geweten dat de camera app zo slecht zou worden en de lockscreen ook, dan had ik hem niet geüpdate. Bij Sense 5.0+5.5 was de camera véél makkelijker te bedienen. Je had de videocamera, fotocamera en de Zoë knoppen op het scherm. Je kon tijdens het filmen fotograferen, je kon simpelweg switchen tussen normale foto's maken en Zoë bestanden maken.
Nu moet je eerst een andere knop drukken om van fotofunctie over te gaan naar de videofunctie.

En de lockscreen werkt ook niet echt fijn. Meerdere mensen die er last van hebben. Hopelijk komt er nog een update die deze problemen verhelpen.

Edit:
Hmmm, heb nog zitten experimenteren, op de Zoë modus laten staan lijkt de beste. Kun je dus filmen en fotografen te gelijk. Maar werkt anders dan in hoe het eerst was.

[ Voor 12% gewijzigd door Excentriekegast op 13-06-2014 05:47 ]

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Excentriekegast schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 05:31:
Als ik had geweten dat de camera app zo slecht zou worden en de lockscreen ook, dan had ik hem niet geüpdate. Bij Sense 5.0+5.5 was de camera véél makkelijker te bedienen. Je had de videocamera, fotocamera en de Zoë knoppen op het scherm. Je kon tijdens het filmen fotograferen, je kon simpelweg switchen tussen normale foto's maken en Zoë bestanden maken.
Nu moet je eerst een andere knop drukken om van fotofunctie over te gaan naar de videofunctie.
Dit vind ik wel een vreemde keuze van HTC. Bij de komst van Sense 5 was dit "dé grote innovatie" (na de Zoë dan) dat de 2 knoppen naast elkaar stonden, en je tegelijk kan filmen en foto's nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smulrol1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 12:25
Is het al iemand opgevallen, dat de bekende, zwarte klok die zo typerend was en nu wit is geworden, na zonsondergang wel zwart wordt. Na zonsopgang is hij weer wit.... Jammer, want zwart vind ik veeel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Smulrol1 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:07:
Is het al iemand opgevallen, dat de bekende, zwarte klok die zo typerend was en nu wit is geworden, na zonsondergang wel zwart wordt. Na zonsopgang is hij weer wit.... Jammer, want zwart vind ik veeel mooier!
Bij mij blijft ie gewoon wit. Vind zwart ook net iets mooier, staat strakker. Ik werd vanochtend door m'n wekker verrast...die is ook veranderd blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

als ik In mijn lockscreen zit en ga dan naar mail dan opent hij opeens ALLE mail. in plaats van mijn inbox.
Dit is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SergeantSnuggle
  • Laatst online: 15-05-2023
Southern Sun schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:10:
[...]

Bij mij blijft ie gewoon wit. Vind zwart ook net iets mooier, staat strakker. Ik werd vanochtend door m'n wekker verrast...die is ook veranderd blijkbaar :P
Echt kut dat ze ook alle oude alarm geluiden hebben verwijderd. Ik heb maar het oude geluidje dat ik had als wekker gedownload xD

[ Voor 8% gewijzigd door SergeantSnuggle op 13-06-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 01:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:34:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Dit heb ik ook gemerkt, soms blijft er inderdaad een letter in het groot op je keyboard staan terwijl ik al lang iets anders aan het typen ben.

Tot nu toe ben ik echt niet tevreden met de update :-(
Waar heb je het oude achtergrond vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SergeantSnuggle
darkmushy1995 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:27:
[...]

Waar heb je het oude achtergrond vandaan?
Je kan ook naar aanpassen -> achtergrond beginscherm -> computerfoto's. Kan je een foto downloaden en meteen op je achtergrond zetten via https://start.htc.com/wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SergeantSnuggle
Ik ben zelf niet zo heel erg tevreden over de nieuwe update. Ik vind het wel wat mooier en smoother. Maar ik vind het vergrendelscherm maar irritant werken en de camera app is ook niet echt naar wens. En ik vind het ook minder dat als je ergens op drukt dat het dan groen wordt. Ik vind het jammer dat je dat niet in zwart kan zetten. En wat ik ook wel mis is als je je appsscherm opend dat je dan geen knop heb om terug te gaan maar dat je op terug moet drukken. En ik vind het ook wel iets minder dat alles in een zo "HD" is. kleine letters en grote ruimtes tussen dingen en soms wat weinig aan knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je kunt wel alles zwart maken, kwestie van andere theme kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
MikeyMan schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:56:
Je kunt wel alles zwart maken, kwestie van andere theme kiezen
Dan blijven de knoppen nog steeds groen oplichten. Ik vind het op zich wel wat hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 13-06-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmleon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:52
iketot schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:07:
Hier heb ik helaas ook last van. Heb hier en op het internet nog geen oplossing kunnen vinden. Heeft iemand tips? Harde reset doen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik merk dat mijn beltoon en alarmtoon ineens verdwenen zijn. En dat er ineens allemaal nieuwe beltonen en alarmtonen zijn. :(
Nouja.... Dan maar kiezen wat het dichtste in de buurt komt van wat ik had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Joen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:03:
Ik merk dat mijn beltoon en alarmtoon ineens verdwenen zijn. En dat er ineens allemaal nieuwe beltonen en alarmtonen zijn. :(
Nouja.... Dan maar kiezen wat het dichtste in de buurt komt van wat ik had...
Daar ben ik ook niet zo blij mee, ineens allemaal andere deuntjes voor.
Het alarm van de timer is ook veel te zacht geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Originele ringtones kunnen in de eerste post in het volgende topic op XDA gevonden worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2183861

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik had mij er eigenlijk al bij neergelegd. Was alleen jammer, maar geen grote ramp.
Maar nu met je met dat linkje komt... Thanks! Toch maar weer de oude geluidjes gebruiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Sinds de nieuwe update wordt ik ook constant lastig gevallen door "HTC Power to Give". Heeft iemand anders dit ook? Het programma uitschakelen helpt tijdelijk, maar ik kreeg zojuist weer een nieuwe melding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Die valt me inderdaad continue lastig. Overigens vervelender: ik kan de backspace knop niet meer gebruiken in het toetsenbord voor Chrome. In plaats daarvan functioneert die knop plots als shift knop. Ik heb het nog niet ergens anders kunnen repliceren, alleen tijdens het typen van een mailtje in Hotmail (of Outlook. Fancy new names...), en dan alleen in Chrome, niet in Firefox. Iemand anders deze tegengekomen?

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Hier ook niet helemaal tevreden met de update. Lege ruimte is nog wel meest storende. Font vergroten helpt wel enigszins, maar dat is ook alles in je menu etc grotere tekst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:52:
Sinds de nieuwe update wordt ik ook constant lastig gevallen door "HTC Power to Give". Heeft iemand anders dit ook? Het programma uitschakelen helpt tijdelijk, maar ik kreeg zojuist weer een nieuwe melding. :P
Uitschakelen heeft bij mij wel geholpen, geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sinds de update reageert de telefoon niet meer direct op het invullen van het patroon op het lock screen. Hij lijkt dan de klok geselecteerd te hebben en werkt pas weer als ik willekeurig op een van de bolletjes klik, of de telefoon weer standby en weer aan zet. Onhandig, maar zal wel wennen.

Dat Power-to-Give is inderdaad bijzonder irritant. Iemand die een oplossing heeft, graag. :D

Ik vind de aanpassingen in menu's etc. wel aardig, maar of het nou zoveel beter is weet ik niet. Scheelt ook dat er niet zoveel veranderd is als je een andere launcher gebruikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik heb dat Power-to-give 1 keer afgesloten en nu geen last meer van :?

Mijn accuverbruik is er aardig op vooruit gegaan merk ik. Met matig gebruik haalde ik net 2 dagen, nu heb ik 'm gisterochtend van de lader gehaald en de update gedownload + geinstalleerd. 's nachts op niet storen mode met wifi uit tussen 1u en 7u en heb nu nog 32%. Geloof ook dat het toetsenbord bij mij juist beter lijkt te reageren dan voorheen, maak veel minder typfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hoe sluit je het af dan (power to give)? Ik heb 'm uit de openstaande progs weggeswiped, maar is dat hetzelfde als afsluiten? Bovendien, toen die melding verscheen, stond ie ook niet meer tussen de open apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Via de instellingen naar apps en dan afsluiten, net als anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Thanks, zo doe ik het zelf nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
voor de mensen die het weer live achtergrondje missen Google Play: Sky weather live wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Overigens had ik net gewoon een freeze. Probeerde in m'n app-lijst te komen en toen... poefff! Helemaal niks meer. De vier bolletjes die onder aan eht scherm staan om aan te geven in welk scherm je je bevindt bleven ook keurig bevroren staan...

@Het Leoh-Paard: van die bug heb ik een t ijd last gehad, voor de update. De laatste tijd lijkt het er echter een stuk beter mee te gaan? Geen idee hoe dat zo komt...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Pagina: 1 ... 20 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen