Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
MikeyMan schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Heb je al gezocht?

De standaard Google photo app is intussen los beschikbaar in de play store
Oh die is wel cool idd! Hoewel weinig instellingen heeft hij wel de impressive photosphere!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
https://twitter.com/LlabTooFeR/status/469058995488317441
HTC One M7 Europe getting Sense 6.0 update. ROM Version is 5.11.401.10 (676.49 МВ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
Good to see. Ik zie nog geen Nederlandse gebruikers die hem binnen hebben kunnen slepen helaas.
Gelukkig komt ie met een beetje geduld komt ie vanzelf binnen :) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:42
En binnen, de update naar 6.0 :) Draai hier op CID Y13 (Nordic versie van WWE)

Nu maar even spelen :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Rene schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:58:
En binnen, de update naar 6.0 :) Draai hier op CID Y13 (Nordic versie van WWE)

Nu maar even spelen :P
Dit is sneller dan verwacht.. nog maar heel eventjes geduld voor de nl versie dan

Ben benieuwd hoe de update bevalt.
Hopelijk fixt het trouwens ook iets van de Google Service battery drain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
En de camera geluids bug, benieuwd of het die nu ook oplost.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
l3art schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:14:
En de camera geluids bug, benieuwd of het die nu ook oplost.
Geen idee wat je daarmee bedoelt ;) Maar ik wil het graag testen als je aangeeft wat ik moet testen! Heb nooit problemen met de camera gehad (ook geen blauwe gloed bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:05
Ben wel erg benieuwd naar Sense 6.0, dus kom maar op zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Rene schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:17:
[...]

Geen idee wat je daarmee bedoelt ;) Maar ik wil het graag testen als je aangeeft wat ik moet testen! Heb nooit problemen met de camera gehad (ook geen blauwe gloed bijvoorbeeld).
Sinds de laatste update nemen sommige Ones niet meer stereo op. Heb persoonlijk hier geen last van (klopt af).
b.o.n.s schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:20:
Ben wel erg benieuwd naar Sense 6.0, dus kom maar op zou ik zeggen!
Volgens de update list zou htc_e11 ook de update moeten ontvangen. Zie tot op heden nog niks. Dat wordt continu op updates checken :-P

[ Voor 27% gewijzigd door R86Bakker op 21-05-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Eerste snelle ervaring:

- Interface is iets strakker, al weet ik niet of ik direct fan ben van alle kleurtjes.
- Gallery en Muziek app iets gewijzigd
- Camera interface volledig op de schop (veel beter nu)
- Knop om alle draaiende apps in 1x te sluiten (YESS eindelijk)
- Extreme power saver optie
- Geen wake up gestures
- Geen duo cameraopname
- Hoop nieuwe deuntjes en ringtones
- HTC power to give (geven van rekencapaciteit voor bepaalde projecten)

Al met al geen wereldschokkende dingen, geen zaken die direct in het oog springen met een hoge wow factor. Wellicht komen die nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Rene schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:17:
[...]

R86Bakker schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:17:
[...]

Sinds de laatste update nemen sommige Ones niet meer stereo op. Heb persoonlijk hier geen last van (klopt af).

(...)
Ik heb de bug wel. De 1e video neemt de camera app van HTC wel in stereo op, maar elke video daarna bevat alleen het linker audiokanaal. Het rechter audiokanaal blijft dan stil. Pas als je de telefoon herstart kun je weer 1 video in stereo opnemen om daarna weer elke video met alleen een linker audiokanaal te hebben.
Ik neem daarom nu de video's maar op met de Google Camera app die het wel goed doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Plus het geluid gaat veel sneller kraken en is overstuurd. Dit omdat een andere microfoon (ik dacht die van de noicecancellation) het geluid gaat opnemen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Zag net ook een andere verandering. Ze hebben een oude vertrouwde weer terug gezet :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/w8as29.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 19:36
Rene schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:08:
Eerste snelle ervaring:

- Geen wake up gestures
Geen double tap om scherm aan te zetten? Dat is juist waar ik naar uit keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Ascathon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:54:
[...]
Geen double tap om scherm aan te zetten? Dat is juist waar ik naar uit keek.
Njet. Is al op meerdere fora voorbij gekomen. Dit is een functie die slechts voorbehouden is voor de M8, doordat deze over een aparte energiezuinigere sensorhub beschikt. Met een custom kernel/rom kan je hetzelfde bewerkstelligen, alleen heeft dit bij de M7 een negatieve invloed op de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
@Rene bedankt voor je eerste indrukken van Sense 6.0, ik ben benieuwd wanneer Nederland aan de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:23
R86Bakker schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:07:
[...]

Njet. Is al op meerdere fora voorbij gekomen. Dit is een functie die slechts voorbehouden is voor de M8, doordat deze over een aparte energiezuinigere sensorhub beschikt. Met een custom kernel/rom kan je hetzelfde bewerkstelligen, alleen heeft dit bij de M7 een negatieve invloed op de accuduur.
Wellicht meer voor het Rooten-topic, maar ik gebruik de DT2W, maar ik merk zeker geen negatieve invloed op de batterij. Hetzelfde geldt voor de Wake-gestures die ook ondersteunt worden door een custom-kernel. Wellicht dat HTC dit niet op deze manier kon implementeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53

reaL_G

G

R86Bakker schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:17:
[...]

[...]

Volgens de update list zou htc_e11 ook de update moeten ontvangen. Zie tot op heden nog niks. Dat wordt continu op updates checken :-P
dat je cid in de lijst staat wil niet zeggen dat de update er is voor NL devices,
htc zet altijd meerdere cids in de lijst, dit betekend niks.
(alleen dat je hem handmatig zou kunnen flashen zonder de cid aan te passen)

de (EU) WWW versies hebben altijd meerdere cid`s,
maar uiteindelijk blijkt dat de splitsing er gewoon nog is, al is die aanzienlijk verkleint tov vroeger.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Zo te lezen (op XDA-Developers) is de update stop gezet. Er zouden problemen zijn met de servers..
Daardoor is de roll-out gestopt.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36
maikel_rox schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:14:
Zo te lezen (op XDA-Developers) is de update stop gezet. Er zouden problemen zijn met de servers..
Daardoor is de roll-out gestopt.. :|
Verrassend, dat gebeurde bij de laatste update ook al, nou vanavond dan toch maar weer ff xda opduiken om te flashen want ik ben dat camcorder probleem meer dan zat.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
Sinds enige dagen heb ik het probleem dat bij een WhatsApp berichtje de muziek wordt gepauzeerd. Ik heb had het daarvoor niet, niks veranderd aan beltonen. Ik gebruik de HTC Stock muziekspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Iemand een idee of er een fix komt met Sense 6.0 voor het volume? Ik heb dit toestel oa gekocht voor de speakers maar sinds de Kitkat update wordt hij door elke andere telefoon ondergesneeuwd. Zelfs mij oude S2 heeft nog meer volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
reemprive schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:43:
Iemand een idee of er een fix komt met Sense 6.0 voor het volume? Ik heb dit toestel oa gekocht voor de speakers maar sinds de Kitkat update wordt hij door elke andere telefoon ondergesneeuwd. Zelfs mij oude S2 heeft nog meer volume.
Om die reden wacht ik ook nog even op de Sense 6 update, maar als dat ding o.a. mijn volume niet fixt, gaan we maar eens rooten, ik heb het idee dat na 6.0 er sowieso niet zoveel spannends met de M7 meer gaat gebeuren :)

Dat volume heb ik btw nodig voor in de auto, het is best fijn als je je navigatie (en flitsmeldingen :P ) nog kunt horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Was dat niet expres gedaan om de speakers te sparen?

Vind hem nu ook te zacht overigens hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:45
Heeft iemand hier ervaring met verschillende autoladers voor de HTC One M7?
Ik gebruik nu aan 500mah lader en tijdens het navigeren loopt mijn accu gewoon leeg ipv dat deze oplaad.

Op internet gaan verschillende verhalen over allerlei opladers die zogenaamd "2 A" leveren maar toch niet bijladen tijdens het navigeren omdat deze als USB lader worden gezien ipv "AC" lader.

Volgens de verhalen moet de officiele HTC lader van 1A wel voldoen maar deze is mij te groot. Heeft iemand ervaringen met compacte USB laders? Bijvoorbeeld deze 2.1 Belkin lader?

Hiervoor hebben we een accessoires topic. Zie ook de topicwaarschuwing onderaan!

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 27-05-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik heb zelf geen auto en dus kan ik het niet uitproberen in de auto, maar ik heb het zelfde probleem met de HTC en andere laders in huis: de accu loopt nog steeds leeg tijdens het opladen en gebruiken van de telefoon, maar wel minder snel.

Ik weet wel dat mijn telefoon heel rap kan opladen (ook tijdens gebruik) van mijn Mr. Handsfree 10.400 mAh portable lader.
Dus vanaf dit ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.mrhandsfree.com/media/666123/portable_power_charger_10400_mah_product_image.jpg
http://www.mrhandsfree.co...er-10400-mah-pure-edition

En dat heb ik gemeten met dit ding van DX:
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_235090_1.jpg
http://www.dx.com/p/235090

En ik kwam er achter dat de 500mA tot 1A laders vaak "maar" 400 mA afgeven en dat mijn Mr Handsfree portable lader op beide aansluitingen 900mA afgeeft. Dat laatste is in strijd met de opdruk op de portable lader, want poort A moet 1A afgeven en poort B moet 2,1A afgeven. Maar ik ben blij dat het snel laad als ik het nodig heb. :)

Op de levering van deze 2A lader van DX wacht ik nog steeds:
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_281831_1.jpg
http://www.dx.com/p/281831

Hiervoor hebben we een accessoires topic. Zie ook de topicwaarschuwing onderaan!

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 27-05-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
reemprive schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:43:
Ik merk wel dat als Beats uitstaat, de telefoon harder klinkt. (waarschijnlijk omdat hij anders bij hoog volume en met beats aan niet genoeg bas eruit kan pompen)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Rene schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:20:
Zag net ook een andere verandering. Ze hebben een oude vertrouwde weer terug gezet :)

[afbeelding]
Toch raar, ik heb ook een noorse ROM (telenor), maar nog geen update :/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Menesis schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Ik merk wel dat als Beats uitstaat, de telefoon harder klinkt. (waarschijnlijk omdat hij anders bij hoog volume en met beats aan niet genoeg bas eruit kan pompen)
Het is steeds zachter geworden. Ik weet niet of dit een mechanisch of software probleem is, ik hoop het laatste. Als Sense 6.0 geen verbetering brengt root ik wel en zet er een mod op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Joen schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:19:
Ik heb zelf geen auto en dus kan ik het niet uitproberen in de auto, maar ik heb het zelfde probleem met de HTC en andere laders in huis: de accu loopt nog steeds leeg tijdens het opladen en gebruiken van de telefoon, maar wel minder snel.

Ik weet wel dat mijn telefoon heel rap kan opladen (ook tijdens gebruik) van mijn Mr. Handsfree 10.400 mAh portable lader.
hoeveel mA geeft hij met deze lader en hoeveel bij de standaart lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
pawarana schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:51:
[...]

hoeveel mA geeft hij met deze lader en hoeveel bij de standaart lader?
Stond tussen de plaatjes in:
Joen schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:19:
(...)

En ik kwam er achter dat de 500mA tot 1A laders vaak "maar" 400 mA afgeven en dat mijn portable lader op beide aansluitingen 900mA afgeeft. Dat laatste is in strijd met de opdruk op de portable lader, want poort A moet 1A afgeven en poort B moet 2,1A afgeven. Maar ik ben blij dat het snel laad als ik het nodig heb. :)
(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
en bij de standaard lader hoeveel mA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Exact wist ik het niet, dus ik heb het zojuist even opgemeten voor je. En ik kom tot een verrassende conclusie (voor mij zelf althans).

Ik kwam net uit op 830mA namelijk en ik vond dat best wel veel aangezien ik gewend was om traag op te laden van de originele lader. Nu was het wel zo dat ik het met een korte micro-USB kabel teste en toen ik daarna mijn gebruikelijke 3 meter micro-USB kabel aansloot was het ineens 230mA. Dat verklaart dus wel een hoop over het trage laden en logisch ook wel, want hoe langer de kabel hoe meer weerstand.

En op mijn portable lader gebruik ik ook altijd een korte kabel. Dus mijn telefoon laad vanaf mijn portable lader niet zo zeer beter vanwege de lader op, maar vanwege de korte kabel. De portable lader geeft slechts 80mA meer af dan de standaard lader.

[ Voor 18% gewijzigd door Joen op 29-05-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
Rene schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:20:

[afbeelding]
ISLANDIA IS TERUG! pff HTC marketing is echt te triest voor woorden dat ze dit nooit hebben gepromoot. Ik ben erg blij.. maar als ik een filmpje deel, staan mensen nog steeds versteld, niemand kent het systeem van HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hebben jullie ook problemen met de accu?

Mijn HTC doet echt heel gek de laatste tijd ... Accupercentage springt gewoon van 6 naar 1 en soms van 13 naar 7...

Video staat inmiddels al op YouTube

[ Voor 9% gewijzigd door Kaya10 op 31-05-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Kaya10 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:09:
Hebben jullie ook problemen met de accu?

Mijn HTC doet echt heel gek de laatste tijd ... Accupercentage springt gewoon van 6 naar 1 en soms van 13 naar 7...

Video staat inmiddels al op YouTube

[video]
Het gebeurt heel vaak op 6% maar soms ook op 4%
Dit vind ik echt heel gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Welk CID hebben jullie? Ik heb 'HTC_001', maar E011 is toch de nederlandse cid voor de one m7?

Maakt dit uit voor de komende ota?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Kaya10 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:12:
[...]

Het gebeurt heel vaak op 6% maar soms ook op 4%
Dit vind ik echt heel gek
Maar wat draait er allemaal op de achtergrond. Is al vaker besproken hoe je dit kunt meten en is in dit topic te vinden. Dan kun je pas iets zinnigs zeggen of dit normaal is. Denk ook zeker dat die laatste paar procent altijd een probleem zal zijn om hiervoor een goede schattig te maken. Zolang dit niet gebeurt als je op 90% zit niet echt een probleem lijkt mij niet dat aan hardware te wijten is.

Kijk naar een auto waarbij het lampje gaat branden odat je brandstof bijna op is. Ook dan maakt de boordcomputer een schatting en die zit er meestal ook wel iets naast. Het is maar niet wat je rijslijl is op dat moment en dat zal qua batterijprobleem niet veel afwijken van bovenstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
MikeOO schreef op zondag 01 juni 2014 @ 08:27:
[...]

Maar wat draait er allemaal op de achtergrond. Is al vaker besproken hoe je dit kunt meten en is in dit topic te vinden. Dan kun je pas iets zinnigs zeggen of dit normaal is. Denk ook zeker dat die laatste paar procent altijd een probleem zal zijn om hiervoor een goede schattig te maken. Zolang dit niet gebeurt als je op 90% zit niet echt een probleem lijkt mij niet dat aan hardware te wijten is.

Kijk naar een auto waarbij het lampje gaat branden odat je brandstof bijna op is. Ook dan maakt de boordcomputer een schatting en die zit er meestal ook wel iets naast. Het is maar niet wat je rijslijl is op dat moment en dat zal qua batterijprobleem niet veel afwijken van bovenstaand.
Verbruik is gewoon 74% android systeem, en chrome en Google play services dat is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:38
Inmiddels gesignaleerd in Duitsland:

De Update. Wordt een beetje moe van dat gefaseerd uitrollen. Hoop dat hij ook snel hier komt

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/cd4f686ee37cfa59778ea2b5c2e61302/200213272/htcm7sense6update.jpg

http://de.engadget.com/20...erfeed&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Waar koop ik goede kabels die ondersteund worden door HTC.
Mijn HTC kabel is gebogen en de connector pakt hem niet altijd.
Heb daarna chineese troep gekocht maar dan krijg je bericht dat telefoon meer energie gebruikt dan hij kan laden. Hoe kan ik weten wat een goede kabel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Joshh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:53:

De Update. Wordt een beetje moe van dat gefaseerd uitrollen. Hoop dat hij ook snel hier komt

[afbeelding]

Tot dusver arriveerde het in Nederland altijd op een maandag. Volgende week maandag dan misschien? O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:20
Je kan ook deze downloaden op je telefoon: https://t.co/yHmtfx8Elk (link afkomstig van LlabTooFeR) en dan met de originele recovery hem installeren.
Dit is de officiele OTA voor HTC__E11 o.a., Heb hem zelf draaien en bevalt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:38
XoReP schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:31:
Je kan ook deze downloaden op je telefoon: https://t.co/yHmtfx8Elk (link afkomstig van LlabTooFeR) en dan met de originele recovery hem installeren.
Dit is de officiele OTA voor HTC__E11 o.a., Heb hem zelf draaien en bevalt goed :)
Lees ik het goed als het niet lukt als je bootloader unlocked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zojuist ging het testbericht van NL-Alert af, de ****** wat een ringtone hebben ze daarvoor zeg. :X :D Je schrikt je dood. :+ Klinkt bijna als het Amerikaanse EAS. :X

[ Voor 14% gewijzigd door S_Chief op 02-06-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50
Haha, ik schrok er ook al van. Kreeg hem zelfs 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik kreeg niks, waarschijnlijk omdat ik een Duits toestel heb?

Edit: Zojuist zelf ingeschakeld

[ Voor 22% gewijzigd door Sheik op 02-06-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Joshh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:53:

[afbeelding]

Khb ook een duits toestel? Maar heb nog steeds niets gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:58
is er een app die je schermtijd bijhoud? Ik heb betterbatterystats, maar die werkt niet goed op 4.4 op mijn One. Ik wil zo kijken hoelang ik het nu uithoud ten opzichte van 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:23
drusloos schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:35:
is er een app die je schermtijd bijhoud? Ik heb betterbatterystats, maar die werkt niet goed op 4.4 op mijn One. Ik wil zo kijken hoelang ik het nu uithoud ten opzichte van 4.3.
Ja, GSAM Battery Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik heb een nacht overgeslagen en ben gaan modden, zit nu op de Insertcoin ROM, die heeft Sense 6 (niet geport gewoon de HTC M7 versie).

Over Sense 6:
Het is weer hetzelfde liedje, stap vooruit en stap achteruit. Islandia is terug, dat is de stap achteruit op zich wel waard.
Wat ik allemaal minder vind:
- het unieke van HTC/Sense is helemaal weg. Voor mij was dat de clock/weather widget die een heel "native" gevoel had, compleet verweven met de App drawer (je lijst met apps) en zelfs met Blinkfeed. Dat is nu niet meer zo. Nu is het gewoon een losse widget. De App drawer ziet er daardoor drukker uit en ook Blinkfeed vind ik minder.
- Blinkfeed heeft de leuke animatie niet meer, het is gewoon plat. Ik speelde weleens met die animatie. Saai geworden. Erg jammer.
- 1 grote kleurenbende. Elke app heeft een andere kleur. Music is oranje, andere is wit, andere groen enz enz. Ik vond het zwart met grijs en witte tekst juist erg sjiek! Maar volgens mij is dit ook een Android 4.4 ding. Jammer.

Je Sense gevoel is dus weg. Maar we hebben wel leukere highlights nu met Islandia.

1 van de meest idiote dingen, die dan met Insertcoin is opgelost: als ik mijn telefoon aansloot op de USB poort van mijn auto, had ik maar liefst 4 iconen in mijn notificatiebalk! slechts 1 kon je wegswipen (HTC Sync Manager), de rest blijft staan. Ook zonder USB debugging. Heel raar dat HTC dat niet heeft opgelost.

Alleen idioot dat Vodafone Smartpass promoot terwijl je daarvoor de Vodafone Wallet app moet hebben die je niet kan installeren zonder stock Vodafone rom.. dus geen NFC betalingen. Maar dat gaan ze hopelijk gauw veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 22:18
Jazco2nd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 01:14:
Ik heb een nacht overgeslagen en ben gaan modden, zit nu op de Insertcoin ROM, die heeft Sense 6 (niet geport gewoon de HTC M7 versie).

Over Sense 6:
Het is weer hetzelfde liedje, stap vooruit en stap achteruit. Islandia is terug, dat is de stap achteruit op zich wel waard.
- het unieke van HTC/Sense is helemaal weg. Voor mij was dat de clock/weather widget die een heel "native" gevoel had, compleet verweven met de App drawer (je lijst met apps) en zelfs met Blinkfeed. Dat is nu niet meer zo. Nu is het gewoon een losse widget. De App drawer ziet er daardoor drukker uit en ook Blinkfeed vind ik minder.
- Blinkfeed heeft de leuke animatie niet meer, het is gewoon plat. Ik speelde weleens met die animatie. Saai geworden. Erg jammer.
- 1 grote kleurenbende. Elke app heeft een andere kleur. Music is oranje, andere is wit, andere groen enz enz. Ik vond het zwart met grijs en witte tekst juist erg sjiek! Maar volgens mij is dit ook een Android 4.4 ding. Jammer.

Je Sense gevoel is dus weg. Maar we hebben wel leukere highlights nu met Islandia.

1 van de meest idiote dingen, die dan met Insertcoin is opgelost: als ik mijn telefoon aansloot op de USB poort van mijn auto, had ik maar liefst 4 iconen in mijn notificatiebalk! slechts 1 kon je wegswipen (HTC Sync Manager), de rest blijft staan. Ook zonder USB debugging. Heel raar dat HTC dat niet heeft opgelost.

Alleen idioot dat Vodafone Smartpass promoot terwijl je daarvoor de Vodafone Wallet app moet hebben die je niet kan installeren zonder stock Vodafone rom.. dus geen NFC betalingen. Maar dat gaan ze hopelijk gauw veranderen.
kun je ook iets vertellen over de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
....
In mijn optiek is het juist beter. Vond het nogal nutteloos dat de weer/klok widget overal werd getoond. In de app drawer wordt de ruimte nu beter benut door gewoon je apps weer te geven. Mocht je zelf de weer/tijd widget willen dan kan je deze altijd kiezen op een van je homescreens. Daarnaast is het zo -wanneer je Blinkfeed als homescreen instelt- dat de weather/clock widget in Blinkfeed weer geactiveerd wordt als vanouds d:)b
Welke animatie bedoel je hier precies?
Je kan toch ook een "theme" selecteren met alleen donkere tinten, waardoor als sense 6 het "sjieke" weer terugkrijgt van sense 5? Meen dit gezien te hebben in meerdere filmpjes.

ps. Islandia oOo *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
R86Bakker schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:51:
[...]
Welke animatie bedoel je hier precies?
Gok op dat 'bladeren' bij Sense 5. Dat gaat per pagina, Sense 6 is traploos volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
SChief schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:54:
[...]
Gok op dat 'bladeren' bij Sense 5. Dat gaat per pagina, Sense 6 is traploos volgens mij.
Aha! Het scrollen is m.i. nu juist dynamischer, waardoor het geheel wat vloeiender op mij overkomt. Wel is het " bladeren" weer makkelijker omdat je nu sneller over een bepaalt artikel heen scrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45

Over Sense 6:

Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb zelf een M7 en mijn vriendin een m8 maar op de m8 met Sense 6.0 vind ik Blinkfeed lelijk. De pagina's "slaan niet meer om" en de groene kleur vind ik persoonlijk veel lelijker dan de zwarte kleur bij Sense 5.0. Je scrollt tevens veel makkelijker over je nieuws items heen dan dat je daadwerkelijk wilt.

Ook de weer widget met zwart en wit vind ik persoonlijker veel strakker en zakelijker ogen dan dat die groene kleur.

Ik twijfel sterk om Sense 6.0 te installeren maar ik weet dat er onder de motorkap wat verbeteringen zijn doorgevoerd :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
Dat groen waar je naar verwijst is een van de drie thema's waaruit je kunt kiezen, deze bestaan uit een aantal kleurcombinaties die dan terugkomen in de interface. Je kunt er echter ook voor kiezen om alles bij zwart te houden zoals je gewend bent. Zelf afgelopen week over gestapt van de M7 naar de M8.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die met zijn M7 al draait op Sense 6 wat screenshots plaatsen van bv Blinkfeed, tijd/weer widget en andere veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
JDL15 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:00:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb zelf een M7 en mijn vriendin een m8 maar op de m8 met Sense 6.0 vind ik Blinkfeed lelijk. De pagina's "slaan niet meer om" en de groene kleur vind ik persoonlijk veel lelijker dan de zwarte kleur bij Sense 5.0. Je scrollt tevens veel makkelijker over je nieuws items heen dan dat je daadwerkelijk wilt.

Ook de weer widget met zwart en wit vind ik persoonlijker veel strakker en zakelijker ogen dan dat die groene kleur.

Ik twijfel sterk om Sense 6.0 te installeren maar ik weet dat er onder de motorkap wat verbeteringen zijn doorgevoerd :X :X
inderdaad Blinkfeed is nu eigenlijk zijn toegevoegde waarde kwijt, je scrollt idd in 1x door je hele feed zonder echt iets te lezen. Wat een sukkels bij HTC, ze verzinnen de allermooiste dingen maar wellicht door druk verpesten ze die in hun updates.
Millert schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:07:
Dat groen waar je naar verwijst is een van de drie thema's waaruit je kunt kiezen, deze bestaan uit een aantal kleurcombinaties die dan terugkomen in de interface. Je kunt er echter ook voor kiezen om alles bij zwart te houden zoals je gewend bent. Zelf afgelopen week over gestapt van de M7 naar de M8.
Misschien is het dan een bugje in de ROM maar het lukt mij niet om alle apps gewoon zwart te krijgen. Music app blijft bijvoorbeeld oranje. Weer app blijft groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:35:
Kan iemand die met zijn M7 al draait op Sense 6 wat screenshots plaatsen van bv Blinkfeed, tijd/weer widget en andere veranderingen?
kan wel ss maken maar tis zo'n gedoe om die dan hier te krijgen. Ergens uploaden, hierin verwerken.. te lui voor. Tweakers moet gauw een forum bouwen dat Tapatalk support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:35:
Voer sense 6 in op youtube en je hebt mooie filmpjes.. Betere voorbeelden vind je nergen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Millert schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:07:
Dan ga ik vanavond toch eens even snel kijken naar die kleurenthema's en hoop ik alsnog dit weer tegen te komen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Duurt aardig lang voordat de Nederlandse en Duitse toestellen de update ontvangen. Ondanks dat ik graag de nieuwste Sense 6 draai, hoor ik toch weinig jubelende geluiden over deze update. Kan er iemand uit ervaring aangeven of de update (buiten de visuele aanpassingen) een nog snellere ervaring geeft? Ja weet je...ik vraag me af waarom ik zo zit te wachten op die update. Mijn toestel functioneert nu al gewoon super snel en heb geen klachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:59
Zelf wacht ik op Sense 6 vooral voor de update van camera (vind huidige UI toch niet dat) en extreme power saving mode. Dat menubalk nu overal transparant wordt en niet enkel in het lockscreen is mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Sheik schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:33:
Duurt aardig lang voordat de Nederlandse en Duitse toestellen de update ontvangen. Ondanks dat ik graag de nieuwste Sense 6 draai, hoor ik toch weinig jubelende geluiden over deze update. Kan er iemand uit ervaring aangeven of de update (buiten de visuele aanpassingen) een nog snellere ervaring geeft? Ja weet je...ik vraag me af waarom ik zo zit te wachten op die update. Mijn toestel functioneert nu al gewoon super snel en heb geen klachten. :)
Dat gevoel heb ik dus ook, we zijn erg tevreden met wat we hebben, maar we snakken toch naar verbeteringen :F

Waarom zit ik ook zo te wachten op die update, terwijl hij naar mijn mening perfectie benadert.. Denk dat ik stiekem hoop dat ze het volume van de speakers weer wat op hebben gekrikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Elke minuut krijg ik een notificatie over "HTC Power to Give". Hoe haal ik die weg!?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Menesis schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:07:
Elke minuut krijg ik een notificatie over "HTC Power to Give". Hoe haal ik die weg!?
Settings --> Apps --> All apps --> betreffende app aanklikken --> Show notifications uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Sense 6 is dus nog wel gewoon in default Black te gebruiken, was een bugje in de rom, net geüpdate. Kan dus kiezen uit verschillende kleurenthemas of gewoon sjiek alles zwart zoals Sense 5.X.

BlinkFeed is echt gewoon kreupel geslagen, veel gebruikt maar nu ga ik het uitschakelen. En idd de klok widget die niet meer in app drawer en BlinkFeed is verwerkt :(

Accutijd kan ik niet zoveel over zeggen. Gebruik me telefoon erg veel. Heb niet het idee dat het zo zuinigis als Android 4.2.2, maar ook niet slechter dan de updates sindsdien.

Ben in elk geval erg blij dat ik Insert Coin rom gebruik, ipv de Sense 6 update afwacht. Allerlei kleine irritaties fixed HTC namelijk nooit, dus hoe meer updates zonder fixed en hoe langer je wacht, des te meer irritaties.

Bijv USB aansluiting in de auto, 4 icoontjes in de notificatie balk die je niet wegkrijgt. NFC icon, power save icon, tap2sleep, % in de balk (nu in de batterij, scheelt ook weer!). Volume van speakers. Scherm wat aan uit flikkert tijdens bellen (sensor te gevoelig) allemaal zaken die nu zijn opgelost. Niet dankzij de Sense 6 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Ververst de content in Blinkfeed nu wel goed in Sense 6.0? Want sinds de laatste paar updates moet ik steeds handmatig Blinkfeed vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Hmm... Ca 20% van mijn touchscreen werkt niet meer goed balen! Streep van 3cm over de breedte van het toestel doet amper meer war. Kalibratie helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
b.o.n.s schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:34:
Hmm... Ca 20% van mijn touchscreen werkt niet meer goed balen! Streep van 3cm over de breedte van het toestel doet amper meer war. Kalibratie helpt ook niet.
Je kan hooguit proberen in veilige mode te starten (kun je in de topic terug vinden hoe dat moet) en als het dan nog voorkomt aanmelden voor reparatie en verder in andere topic je vervolg vragen gaan stellen omdat het dan een hardware probleem is

Meer kun je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Is bij iedereen de optie om het internet van je computer te delen met je telefoon (internet pass-through) verdwenen bij de update naar 4.4.2. Hij staat bij mij aan en nu ik dit uit wil hebben kan ik daar nergens de optie voor vinden.

De optie was te vinden via Settings > Wireless & Networks > More > Mobile Network Sharing > USB network setting

Zou eventueel iemand die de laatste update al draait kunnen kijken of deze optie weer terug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kid_Stevie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:13:
Is bij iedereen de optie om het internet van je computer te delen met je telefoon (internet pass-through) verdwenen bij de update naar 4.4.2. Hij staat bij mij aan en nu ik dit uit wil hebben kan ik daar nergens de optie voor vinden.

De optie was te vinden via Settings > Wireless & Networks > More > Mobile Network Sharing > USB network setting

Zou eventueel iemand die de laatste update al draait kunnen kijken of deze optie weer terug is?
Ik heb een M8 met daarop Sense 6.0, daar zit de optie in ieder geval wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

ik heb 4.4.2 op mijn M7 draaien met sense 5.5 en ik kan een vinkje zetten bij USB Tethering om mijn Internet van mijn telefoon te gebruiken als ik mijn laptop via USB verbindt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Majesty schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:22:
[...]
Ik heb een M8 met daarop Sense 6.0, daar zit de optie in ieder geval wel in.
Zou nog een m7 probleem kunnen zijn, maar mn hoop is wel gevestigd op de komende update
DarkSide schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:26:
ik heb 4.4.2 op mijn M7 draaien met sense 5.5 en ik kan een vinkje zetten bij USB Tethering om mijn Internet van mijn telefoon te gebruiken als ik mijn laptop via USB verbindt.
Klopt, die optie heb ik ook nog, maar het kan ook andersom.
Het internet gebruiken van je computer voor je telefoon, maar die optie is dus verdwenen bij 4.4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

AquaSheep schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:19:
Ververst de content in Blinkfeed nu wel goed in Sense 6.0? Want sinds de laatste paar updates moet ik steeds handmatig Blinkfeed vernieuwen.
Dat probleem heb ik ook inderdaad. Hij zet hem steeds terug op Hoogtepunten ipv Belangrijkste nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Een beetje irritant dat Blinkfeed niet vanzelf het nieuws ververst. Wordt bij jou 'Belangrijkste nieuws' wel regelmatig ververst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Inmiddels ook in Nederland met CID HTC_001
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DFdJR6S.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bnVtcTI.png

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36
Goed om te zien dat de uitrol begonnen is, zodra E11 aan de beurt is hoor ik het graag :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
netblade schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:02:
Goed om te zien dat de uitrol begonnen is, zodra E11 aan de beurt is hoor ik het graag :)
Tsja, of je CID naar HTC__001 zetten :D

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skai21 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:22:
[...]

Tsja, of je CID naar HTC__001 zetten :D
En hoe doe je dat? Heb zitten zoeken, maar kan het niet echt duidelijk vinden. Of zou het niet lang duren voor de update naar CID E11 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:29:
[...]

En hoe doe je dat? Heb zitten zoeken, maar kan het niet echt duidelijk vinden. Of zou het niet lang duren voor de update naar CID E11 komt?
Waarom een risco nemen dat er iets fout gaat. Zo lang zal het niet duren en zoals bij elke update meestal valt het toch weer tegen. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door MikeOO op 11-06-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat die via tmobile uitgerold gaat worden.
Ga ervan uit dat ik voor de kerst wel sense 6.0 draai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:01
skai21 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:48:
Inmiddels ook in Nederland met CID HTC_001
CID HTC_001 is geen Nederlandse CID dat is alleen HTC_E11.
Volgens mijn heb je een import toestel.

[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 11-06-2014 10:06 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Ik heb CID HTC_E11 en krijg hem nu ook binnen.
Eigenlijk vrij vlot en stilletjes.

[ Voor 64% gewijzigd door Slurpie op 11-06-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Megapaul schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:06:
[...]

CID HTC_001 is geen Nederlandse CID dat is alleen HTC_E11.
Volgens mijn heb je een import toestel.
Ik heb een van de eerste toestellen via Vodafone (unbranded) en heb ook HTC_001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Idd HTC sense 6 komt vandaag naar Nederland :)

Bron: HTC chat

Edit: heb het binnen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Karish op 11-06-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Laat het ik heb hem, ik heb hem niet maar komen :P

[ Voor 83% gewijzigd door maikel_rox op 11-06-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:52
CID: HTC_E11 (HTC One, april/Mei 2013). Update komt nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
BB72 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:28:
CID: HTC_E11 (HTC One, april/Mei 2013). Update komt nu binnen.
Inderdaad, hij komt hier nu ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:09
Ik weet niet of het mag, maar hier kan je de OTA anders gewoon vinden:

http://www.htc1guru.com/downloads/ota-downloads/

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu aan het downloaden :D ben benieuwd of het weer een tegenvaller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Wel irritant dat na de update alles op spraakinvoer staat ipv tekst hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Joen schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:35:

Ik heb de bug wel. De 1e video neemt de camera app van HTC wel in stereo op, maar elke video daarna bevat alleen het linker audiokanaal. Het rechter audiokanaal blijft dan stil. Pas als je de telefoon herstart kun je weer 1 video in stereo opnemen om daarna weer elke video met alleen een linker audiokanaal te hebben.
Ik neem daarom nu de video's maar op met de Google Camera app die het wel goed doet. :)
Iemand info over deze bug? Is deze opgelost met Sense 6? (ik blijf nu namelijk hardnekkig de 4.4-update uitstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben niet ontevreden over de update. Smoelt weer lekker vers, en lijkt weer wat vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
skai21:

Hoe is het geluid van je boomsound nu? Ietsje verbetert tov 4.4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Replar schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:43:
Wel irritant dat na de update alles op spraakinvoer staat ipv tekst hier...
Zeker irritant. Vraag me ook af waarom ze dat gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Na de update is het mogelijk om via de play store de htc apps (sense tv, gallery, etc) te instaleren https://play.google.com/s...eloper?id=HTC+Corporation

Er zal qua app niet veel veranderen, maar ik verwacht dat je dan pas updates gaat krijgen (als die er komen) als de apps worden geupdate in de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 22:18
Nadat ik zag dat mijn tweedehands htc one al een keer unlocked was kon ik de verleiding dit weekend niet weerstaan om ook maar te rooten en insertcoin erop te zetten.

Ik heb een underclock gedaan van -50muv, en heb het idee dat de batterij nu echt veel langer mee gaat. Daarnaast maakt de ElementalX kernel het ook mogelijk om de "double tap to wake" functie te gebruiken met een m7.

Vooralsnog, zeer content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Guids schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:29:
Nadat ik zag dat mijn tweedehands htc one al een keer unlocked was kon ik de verleiding dit weekend niet weerstaan om ook maar te rooten en insertcoin erop te zetten.

Ik heb een underclock gedaan van -50muv, en heb het idee dat de batterij nu echt veel langer mee gaat. Daarnaast maakt de ElementalX kernel het ook mogelijk om de "double tap to wake" functie te gebruiken met een m7.

Vooralsnog, zeer content
Heel interessant! Kun je op eenofandere manier kijken of dat double tap to wake veel extra batterij kost?

Mixed Reality dev

Pagina: 1 ... 19 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen