Sense 6 is dus nog wel gewoon in default Black te gebruiken, was een bugje in de rom, net geüpdate. Kan dus kiezen uit verschillende kleurenthemas of gewoon sjiek alles zwart zoals Sense 5.X.
BlinkFeed is echt gewoon kreupel geslagen, veel gebruikt maar nu ga ik het uitschakelen. En idd de klok widget die niet meer in app drawer en BlinkFeed is verwerkt
Accutijd kan ik niet zoveel over zeggen. Gebruik me telefoon erg veel. Heb niet het idee dat het zo zuinigis als Android 4.2.2, maar ook niet slechter dan de updates sindsdien.
Ben in elk geval erg blij dat ik Insert Coin rom gebruik, ipv de Sense 6 update afwacht. Allerlei kleine irritaties fixed HTC namelijk nooit, dus hoe meer updates zonder fixed en hoe langer je wacht, des te meer irritaties.
Bijv USB aansluiting in de auto, 4 icoontjes in de notificatie balk die je niet wegkrijgt. NFC icon, power save icon, tap2sleep, % in de balk (nu in de batterij, scheelt ook weer!). Volume van speakers. Scherm wat aan uit flikkert tijdens bellen (sensor te gevoelig) allemaal zaken die nu zijn opgelost. Niet dankzij de Sense 6 update.