Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:03

kraats

Ik rol

Ik heb er zelf (stock ROM, geroot) ook last van dat ik 'opeens' wakelocks krijg. Bij mij komen ze altijd bij Google Play Services of Google Services vandaan. En alleen een reboot werkt meestal. Wakelock Terminator heeft het nog niet verholpen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
SChief schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:56:
[...]

Had ik ook al geprobeerd, op een dag veroorzaakt Facebook 200 wakeup triggers. :') Kansloos. Alleen weet ik niet of dat 'normaal' is of dat dat de veroorzaker is van mijn probleem.
200 wakeup trigges hoeft geen probleem te zijn, zolang de totale tijd dat hij je telefoon uit Deep Sleep houdt maar niet te lang is. Ik heb bijvoorbeeld nu 88 triggers van Facebook, maar dat zijn totaal maar 12 seconden, dus niet kansloos toch?

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Bij mij duurde het wel wat langer. Anyway, net Facebook opnieuw geïnstalleerd en een reboot gedaan, lijkt te helpen.

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 13:14
Nu ook voor UPC de nederlandse zenders erbij zijn, heb ik het idee dat er iets niet helemaal goed gaat met de tijden die de app aangeeft...

Alle programma's (in ieder geval die van de nederlandse zenders (1 t/m 11) geeft ie een uur later aan dan dat ze werkelijk op tv zijn. Iemand een idee hoe dat aan te passen is? Ik kan geen instellingen van tijdzone ofzo vinden...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Riqy schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:44:
Nu ook voor UPC de nederlandse zenders erbij zijn, heb ik het idee dat er iets niet helemaal goed gaat met de tijden die de app aangeeft...

Alle programma's (in ieder geval die van de nederlandse zenders (1 t/m 11) geeft ie een uur later aan dan dat ze werkelijk op tv zijn. Iemand een idee hoe dat aan te passen is? Ik kan geen instellingen van tijdzone ofzo vinden...
Ik had dit zelf ook al opgemerkt. Lijkt inderdaad een tijdzone-probleem te zijn, omdat het probleem gedurende de wintertijd niet speelde. Naar mijn weten kan je dit niet in de app aanpassen, maar is dit weer een probleem vanuit Peel (database).

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Mensen, ik heb poosje Gallery app van HTC niet gebruikt, nu weet ik niet hoe een Album te maken.

Voorheen als je een Event een naam gaf, werd het automatisch een Album en automatisch ook verplaatst naar een gelijknamige map in de map Pictures. Dat vond ik ideaal!

Nu, Android 4.4, hernoem ik een event maar verschijnt het daardoor niet als Album, hoe doe je dat tegenwoordig?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

DarkSide

theres no place like ::1

Jazco2nd schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:25:
Mensen, ik heb poosje Gallery app van HTC niet gebruikt, nu weet ik niet hoe een Album te maken.

Voorheen als je een Event een naam gaf, werd het automatisch een Album en automatisch ook verplaatst naar een gelijknamige map in de map Pictures. Dat vond ik ideaal!

Nu, Android 4.4, hernoem ik een event maar verschijnt het daardoor niet als Album, hoe doe je dat tegenwoordig?
Ja heel irritant. Nu moet je bij albums bij je camera shots (of all photos indien beschikbaar) rechts boven op het menu klikken en dan Move to aanvinken.
Dan de foto's van je event (en dat kunnen er dus best veel zijn) verplaatsen.
Dan kun je next selecteren en vervolgens rechtsboven op het + tekentje om een nieuw album te maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Hoe achterlijk is HTC dat ze hun Gallery app zoo ongelooflijk hebben verneukt?

Is het ook onmogelijk om theme Islandia terug te krijgen? De 4.4 themes zijn compleet crap vergeleken met de oude.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb sinds afgelopen week een gloednieuwe M7 gekregen van HTC, dit vanwege veel problemen met m'n vorige.
Geen idee of het aan de nieuwe batches ligt of dat de wear op de accu zo groot was, maar deze schermtijd liegt er toch niet om. En dit is geen unicum, ik heb ze iedere dag:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2014-04-28-23-57-11.png

Enige vervelende is dat dit weer een toestel is met een gelig scherm / slecht paneel, waardoor ik 'm alsnog om moet/wil laten ruilen.

• spNk
  • Laatst online: 25-10 00:27
Was dit al langs gekomen? http://www.anandtech.com/...s-to-software-update-page
Sense 6 coming soon?
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/7953/bnwe_678x452.jpg

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:53
Ook in de UK zo'n mooi lijstje

Zodra de eerste custom roms met de nieuwe firmware upduiken weet je dat het snel gaat gebeuren. Sense 6 is erg fijn, hopelijk pletten ze meteen de camcorder bug dat kunnen ze niet fixen in custom roms met sense 6 (zit in de firmware fout).
Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:50:
Ik heb sinds afgelopen week een gloednieuwe M7 gekregen van HTC, dit vanwege veel problemen met m'n vorige.
Geen idee of het aan de nieuwe batches ligt of dat de wear op de accu zo groot was, maar deze schermtijd liegt er toch niet om. En dit is geen unicum, ik heb ze iedere dag:
[afbeelding]

Enige vervelende is dat dit weer een toestel is met een gelig scherm / slecht paneel, waardoor ik 'm alsnog om moet/wil laten ruilen.
Zo zonder custom rom of iets dergelijks? Gebruik je facebook whatsapp en nog meer van dat soort autosync apps? Zoniet dan snap ik wel dat je zo'n screentijd krijgt. Anders blijft je toestel maar door wakelocks actief namelijk (dat is hier zo)

[ Voor 57% gewijzigd door netblade op 29-04-2014 12:16 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Daar lijkt het wel op ja. Als T-Mobile nu ook nog even opschiet ;)

• Majesty
  • Niet online
netblade schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:14:
Zo zonder custom rom of iets dergelijks? Gebruik je facebook whatsapp en nog meer van dat soort autosync apps? Zoniet dan snap ik wel dat je zo'n screentijd krijgt. Anders blijft je toestel maar door wakelocks actief namelijk (dat is hier zo)
Zonder custom rom inderdaad. Gebruik Whatsapp, Facebook, Outlook app (refresh op continu), mail app (refresh op continu) heel de dag door. Dit was ook toevallig een dag thuis werken, op andere dagen zit ik niet zoveel op m'n telefoon :). Had diezelfde dag van het screenshot zelfs nog een half uur navigatie/GPS gebruikt.

• netblade
Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:36:
[...]

Zonder custom rom inderdaad. Gebruik Whatsapp, Facebook, Outlook app (refresh op continu), mail app (refresh op continu) heel de dag door. Dit was ook toevallig een dag thuis werken, op andere dagen zit ik niet zoveel op m'n telefoon :). Had diezelfde dag van het screenshot zelfs nog een half uur navigatie/GPS gebruikt.
Wow dat is zeker indrukwekkend, ik haal misschien net aan de 5 uur als ik thuis zit maar dan moet ik ook echt thuis blijven. Zodra ik naar buiten ga en afhankelijk ben van 3G/4G gaat het hard (mede door deezer), tenzij ik het toestel niet gebruik voor muziek en er niet al te veel naar kijk. Jammer alleen van je scherm. Heb je nu zo'n scherm waar wit meer geel is ?

• Majesty
  • Niet online
netblade schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:42:
[...]

Wow dat is zeker indrukwekkend, ik haal misschien net aan de 5 uur als ik thuis zit maar dan moet ik ook echt thuis blijven. Zodra ik naar buiten ga en afhankelijk ben van 3G/4G gaat het hard (mede door deezer), tenzij ik het toestel niet gebruik voor muziek en er niet al te veel naar kijk. Jammer alleen van je scherm. Heb je nu zo'n scherm waar wit meer geel is ?
5 uur haalde ik eigenlijk nooit met mijn vorige, maximaal 4 uur.
Vandaag ben ik niet thuis en zal ik eens kijken hoe het loopt met reizen en dergelijken. Ik zit nu op m'n werk waar 4G is (thuis niet altijd). Zit op 75% met 1:45 min schermtijd, hehe, dat is wel extreem ineens. Als dat zo door gaat wordt het gewoon 7 uur. Dat kan ik me toch niet voorstellen.

Ik heb inderdaad een scherm waarvan wit meer geel is. Bij het opstarten zie je al een soort gloed. Ik denk dat de "gewone gebruiker" er geen last van ondervindt, maar aangezien m'n broer ook een M7 heeft en ik 'm naast die van hem kan houden zo af en toe, ziet het er toch wel achterlijk geel uit. Probleem is dat dit al m'n 6e toestel is met onder andere dit probleem 8)7 . De 7e wordt aan de deur omgewisseld door HTC, kan ik 'm meteen testen.

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
ze zitten nu in de certification fase
wel raar dat de us en uk unlocked in een verschillende fase zitten

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024
hoe krijg ik apk's geinstalleerd op mijn htc one? ik heb er een deel van mijn vorige gsm gekopieerd maar lukt niet???

• Kid_Stevie
  • Niet online
cfbarca schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:55:
hoe krijg ik apk's geinstalleerd op mijn htc one? ik heb er een deel van mijn vorige gsm gekopieerd maar lukt niet???
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met apk's gekopieerd van je vorige gsm..
Maar ik installeer m'n apk's altijd door ze op te slaan op mn telefoon en dan via ES File explorer te openen, gaat dan vanzelf instaleren (of vraagt om je instellingen aan te passen om apps buiten de play store te instaleren)

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:12
Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:59:
[...]

5 uur haalde ik eigenlijk nooit met mijn vorige, maximaal 4 uur.
Vandaag ben ik niet thuis en zal ik eens kijken hoe het loopt met reizen en dergelijken. Ik zit nu op m'n werk waar 4G is (thuis niet altijd). Zit op 75% met 1:45 min schermtijd, hehe, dat is wel extreem ineens. Als dat zo door gaat wordt het gewoon 7 uur. Dat kan ik me toch niet voorstellen.

Ik heb inderdaad een scherm waarvan wit meer geel is. Bij het opstarten zie je al een soort gloed. Ik denk dat de "gewone gebruiker" er geen last van ondervindt, maar aangezien m'n broer ook een M7 heeft en ik 'm naast die van hem kan houden zo af en toe, ziet het er toch wel achterlijk geel uit. Probleem is dat dit al m'n 6e toestel is met onder andere dit probleem 8)7 . De 7e wordt aan de deur omgewisseld door HTC, kan ik 'm meteen testen.
Indrukwekkend. Zou dat graag bij mij ook zien. Ik zit op 88% met 15 min schermtijd. Sommige dagen zijn helemaal dramatisch, dan zit ik met 25 min schermtijd al op 68%. Weliswaar op het 4G netwerk, maar toch. Helderheid op 1/5de. Apps alleen whatsapp, fb, twitter(1keer in uur refresh), mail op push. Voor de rest geen apps. Factory reset maakt niks uit. Maar met de batterijtest van htc haal ik dan wel weer 1 uur schermtijd en nog 91% batterij over. Kortom, de batterij van de one is voor mij een raadsel..

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:37
Sinds er een Android update beschikbaar is voor mijn HTC One (4.4.2, KitKat) krijg ik hierover een melding middels een popup. Ik kan deze melding alleen uitstellen, niet negeren. Ik wil graag mijn huidige Android versie erop laten staan omdat ik de Flash Player ondersteuning niet kwijt wil. In de settings kan ik geen mogelijkheid vinden om deze melding uit te zetten.

Wie weet er een truc hoe ik deze melding kan omzeilen? (behalve natuurlijk gewoon de update installeren)

Dit bericht naar dit topic verplaatst

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 02-05-2014 14:04 ]

• regeri77
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-03-2022
Mijn htc is nogal wisselend in batterijgebruik, merk met name dat het verbruik erg hoog is wanneer ik aan het werk ben en continue aan het zoeken is naar netwerk of overspringt van g naar 3g naar 4g. Dan haal ik niet een dag.
Veredr ben ik zeer tevereden over de htc , gaat wel een van dezer dagen ter reparatie vanwege een microfoon probleem. Met name als ik het gesprek tijdens bellen via speaker doe of tijdens filmen, dan hoor ik en anderen een vreselijke ruis, ook al is de ruimte waar ik ben erg stil.
Iemand nog zoeiets mee gemaakt?

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:29
Ik heb sinds kort bijna overal waar ik kom (thuis, werk, school en in de omgeving) 4G en ik merk dat als ik daar constant op zit mijn batterij beduidend langer mee gaat.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:28
heb je dan ook een 4g-icoon in de statusbalk?

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
HansAnders07 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:43:
Ik heb sinds kort bijna overal waar ik kom (thuis, werk, school en in de omgeving) 4G en ik merk dat als ik daar constant op zit mijn batterij beduidend langer mee gaat.
Een van de voordelen van 4G. Je telefoon kan sneller syncen, heeft beter signaal en hoeft dus ook minder lang te draaien.

• drusloos
Kom hier maar weer uithuilen.. Wederom is 4.4 afgekeurd bij t-mobile. In december testen ze de eerste versie, en een half jaar later zijn ze nog steeds aan het testen. Dit is werkelijk om te huilen. Nou brengt 4.4 niet veel met zich mee, maar 4.3 draait gewoon kut bij mij(ondanks de factory reset). Kortom, een update is welkom. Zou bijna tot die tijd mijn nokia 3310 gaan gebruiken

• netblade
Als die branded rotzooi je zo dwars zit, waarom root je dan niet gewoon?

• 13art
  • Laatst online: 19:24

13art

Moderator Mobile
Dat soort dingen zijn altijd het probleem met branded toestellen. Een reden voor mij om gewoon altijd een unbranded toestel te kopen. Maar inderdaad zoals hier boven al vermeld is, je toestel rooten en dan ben je van dat probleem af. Er zal een wereld voor je open gaan ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• drusloos
Ik zou een unbranded toestel krijgen werd gezegd, maar helaas. Ik root hem niet omdat ik hem nog moet opsturen voor garantie vanwege paarse camera waas en krakende speakers. Daarna is het misschien de moeite waard om te rooten

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
l3art schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 08:42:
Dat soort dingen zijn altijd het probleem met branded toestellen. Een reden voor mij om gewoon altijd een unbranded toestel te kopen. Maar inderdaad zoals hier boven al vermeld is, je toestel rooten en dan ben je van dat probleem af. Er zal een wereld voor je open gaan ;)
Ik heb een los toetsel gekocht bij Belsimpel.nl. Ik ging er vanuit dat het dan een unbranded toestel zou zijn. Ik heb ook nergens enige indicatie dat een niet een unbranded toestel betreft. Ik heb geen icoontjes of app's van T-Mobile. Alleen via CID getter kwam ik erachter dat ik helaas een branded toestel heb.

Zou graag willen rooten en flashen naar een echt unbranded toestel, maar ik durf dat gewoon niet, omdat ik de kennis niet heb, en geen zin heb in een bricked toestel.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:29
b.o.n.s schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:22:
heb je dan ook een 4g-icoon in de statusbalk?
Ja uiteraard

• 13art

13art

Moderator Mobile
Leech_NL schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:25:
[...]

Ik heb een los toetsel gekocht bij Belsimpel.nl. Ik ging er vanuit dat het dan een unbranded toestel zou zijn. Ik heb ook nergens enige indicatie dat een niet een unbranded toestel betreft. Ik heb geen icoontjes of app's van T-Mobile. Alleen via CID getter kwam ik erachter dat ik helaas een branded toestel heb.

Zou graag willen rooten en flashen naar een echt unbranded toestel, maar ik durf dat gewoon niet, omdat ik de kennis niet heb, en geen zin heb in een bricked toestel.
Nee als je het echt niet durft moet je het niet doen, echter er zijn, bijna foolproof methodes op XDA te vinden. Zoek maar eens op de all-in-one toolkit.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 03-05-2014 19:57 ]

• Leech_NL
Daar ben ik mij momenteel op aan het inlezen ja. Ziet er relatief simpel uit. Ik wil eigenlijk niet heel veel moeilijks... Ik wil root (om titanium backup te kunnen draaien) en liefst een volledig stock ROM 4.4.2 maar dan unbranded.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Beter om vanaf hier naar het ROOT topic te gaan van de One, anders gaan we teveel offtopic. :)

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Ronald Koeman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:38:
Sinds er een Android update beschikbaar is voor mijn HTC One (4.4.2, KitKat) krijg ik hierover een melding middels een popup. Ik kan deze melding alleen uitstellen, niet negeren. Ik wil graag mijn huidige Android versie erop laten staan omdat ik de Flash Player ondersteuning niet kwijt wil. In de settings kan ik geen mogelijkheid vinden om deze melding uit te zetten.

Wie weet er een truc hoe ik deze melding kan omzeilen? (behalve natuurlijk gewoon de update installeren)

[mbr]Dit bericht naar dit topic verplaatst[/mbr]
Lang drukken op de melding: info over app. Dan gedwongen stoppen. En uitschakelen.

Verwijderd

Sinds een tijdje geeft mn One geen app gebruik meer aan. Bij Instellingen > Energie > Gebruik staan normaal alle apps die je gebruikt hebt.
Bij mij staan er sinds kort alleen nog maar Google Services, Android systeem en Kiezer.
Maar ik heb net allerlei apps gebruikt zoals Facebook, bankieren, games enz.

Iemand een idee hoe dit kan?

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 20:13
Volgens mij is dat al minder gespecificeerd sinds 4.3. Bijna waardeloos geworden. Als je iets ziet, kijk over een uur ofzo weer en zelfs dat is weg.

Ander issue; 3 mensen waaronder ikzelf merken sinds 1-2 weken dat de batterij heel snel leeg is. Onder instellingen is ook te zien dat de telefoon heel de dag 'wakker' is.

Er is iets veranderd/geupdate dat dit moet veroorzaken. Iemand een idee (hoe dit te achterhalen)?

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:38
JRKAP schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:43:
Volgens mij is dat al minder gespecificeerd sinds 4.3. Bijna waardeloos geworden. Als je iets ziet, kijk over een uur ofzo weer en zelfs dat is weg.

Ander issue; 3 mensen waaronder ikzelf merken sinds 1-2 weken dat de batterij heel snel leeg is. Onder instellingen is ook te zien dat de telefoon heel de dag 'wakker' is.

Er is iets veranderd/geupdate dat dit moet veroorzaken. Iemand een idee (hoe dit te achterhalen)?
Je kunt de app GSam Battery Monitor proberen. Daar staan linksonder de apps die veel gebruiken (stofzuigericoontje)

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:51
Heb een probleem met mijn batterij, heb nog 4.2.2 zit op de tmobile uitrol schema.
Maar mijn telefoon laad niet meer verder op dan 76%. 2 dagen achter elkaar komt die daar niet meer verder dan dat en gisteren was die echt heel snel leeg. Heb geen screenshot maar om 17uur had ik al energie modus aan, omdat ik dan niet zal redden voordat ik thuis was.

Afgelopen nacht dacht ik misschien was het 1 keer iets maar nu heeft die ongeveer 11 uur in de lader gelegen maar niet verder dan 76%, ben ook bang dat die vandaag weer in no time leeg is.

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-11 12:02
Gebruikelijke handelingen als fabrieksinstellingen herstellen en dergelijke verricht?
Zo ja en het is nog niet opgelost, zou ik terug gaan met je toestel :)

• spNk
Al wel een andere lader + kabel geprobeerd?

• S_Chief
  • Niet online
Joostje123 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:24:
Heb een probleem met mijn batterij, heb nog 4.2.2 zit op de tmobile uitrol schema.[...]
T-Mobile toestellen hebben ook gewoon 4.3 hoor?

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 13:32
Misschien vraag ik heel erg naar de bekende weg, maar ik heb er niet echt iets op kunnen vinden:

Sinds een tijdje merk ik op dat bij muziek afspelen met de standaard headset soms de nummers maar door blijven skippen. Dit doet ie zowel in spotify als bijv. soundcloud. Dit is echt rete irritant aangezien je niet meer fatsoenlijk muziek kan luisteren...
iemand anders dit probleem gehad?

• Kid_Stevie
  • Niet online
mormegilmaster schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:33:
Misschien vraag ik heel erg naar de bekende weg, maar ik heb er niet echt iets op kunnen vinden:

Sinds een tijdje merk ik op dat bij muziek afspelen met de standaard headset soms de nummers maar door blijven skippen. Dit doet ie zowel in spotify als bijv. soundcloud. Dit is echt rete irritant aangezien je niet meer fatsoenlijk muziek kan luisteren...
iemand anders dit probleem gehad?
ook ooit weleens gehad, de headset is stuk..
Om de headset te gebruiken (zonder knoppen natuurlijk) kan je deze app gebruiken
Google Play: Headset Blocker

Of htc vragen om een nieuwe headset op te sturen

• kraats
  • Laatst online: 00:03

kraats

Ik rol

Of je headphone-aansluiting is vies.. Een keertje goed schoonmaken wil nog wel eens helpen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 13:32
Ik ga misschien maar even een ticket openen bij HTC inderdaad.. Headphone aansluiting juist vrijdag op het werk goed schoongemaakt omdat ik daar inderdaad ook aan dacht.
Overigens werkt die headset blocker zo te zien alleen op Android versies lager dan ICS.
Gaar probleem vind ik het wel.

• Kid_Stevie
  • Niet online
mormegilmaster schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:20:
Ik ga misschien maar even een ticket openen bij HTC inderdaad.. Headphone aansluiting juist vrijdag op het werk goed schoongemaakt omdat ik daar inderdaad ook aan dacht.
Overigens werkt die headset blocker zo te zien alleen op Android versies lager dan ICS.
Gaar probleem vind ik het wel.
Ik zie het.. sorry, was ook alweer een tijdje geleden dat ik die heb gebruikt

de headsets die meegeleverd worden zijn best relaxt.. zolang ze het doen.. dan is weer een kant kapot, dan de knoppen weer, dan helemaal

• JDL15
  • Laatst online: 28-11 14:58
JRKAP schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:43:

Ik kan aansluiten in dit rijtje. Ik heb een viertal weken geleden een volledige factory reset uitgevoerd en de app Battery HD tot 2x toe volledig laten kalibreren. Vanaf deze actie had ik in eens een uitstekende batterij die 2 volle dagen mee ging bij normaal gebruik.

Twee/drie weken later slurpt hij de batterij leeg binnen zeven uur bij weinig gebruik... Ik weet niet wat het is en bij batterijgebruik blijft "android systeem" heel hoog staan (76%).. Ik weet dat dit juist goed zou zijn omdat dit betekent dat het leeg raken van de batterij volledig te wijten is aan het OS, maar zelfs bij het niet/amper gebruiken (screen uit) is hij gewoon op krap 7 uur leeg!

Ik heb geen zin om weer volledig te factory resetten omdat ik dan weer al mijn progress kwijt ben bij games etc..

[ Voor 8% gewijzigd door JDL15 op 12-05-2014 09:22 ]

• Kid_Stevie
  • Niet online
JDL15 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:21:
[...]

Ik kan aansluiten in dit rijtje. Ik heb een viertal weken geleden een volledige factory reset uitgevoerd en de app Battery HD tot 2x toe volledig laten kalibreren. Vanaf deze actie had ik in eens een uitstekende batterij die 2 volle dagen mee ging bij normaal gebruik.

Twee/drie weken later slurpt hij de batterij leeg binnen zeven uur bij weinig gebruik... Ik weet niet wat het is en bij batterijgebruik blijft "android systeem" heel hoog staan (76%).. Ik weet dat dit juist goed zou zijn omdat dit betekent dat het leeg raken van de batterij volledig te wijten is aan het OS, maar zelfs bij het niet/amper gebruiken (screen uit) is hij gewoon op krap 7 uur leeg!

Ik heb geen zin om weer volledig te factory resetten omdat ik dan weer al mijn progress kwijt ben bij games etc..
Ik red hier ook geen 24 uur meer
eerst wel zo goed als 2 dagen

Zat ook aan een factory reset te denken, maar maakt dus niks uit.. :/
Dacht zelf nog aan een bepaalde app te denken die hem leeg trekt ofzo, maar als veel meer mensen het hebben moet dat wel toevallig zijn

• Kappade
Ik moet helaas wel bevestigen dat ik inmiddels een factory reset heb gedaan en het recent opspelende batterij probleem lijkt te zijn verholpen.. O+ Mede omdat mijn telefoon vol zat heb ik deze actie gedaan (32 GB is krap) anders vind ik het een behoorlijk ingrijpende maatregel om batterij issues te herstellen.

- Fotos, en met name videos erafgehaald
- HTC backup teruggezet; dus ook dezelfde apps weer terug. (Dit ging minder vlekkeloos dan ik dacht, niet alle widgets en settings zijn terug maar ok, veel is wel automatisch gegaan)

Nu 11:17 is mijn batterij maar een kleine 10% verloren sinds half 9 en zie ik de balk 'Wakker' onder Energie>Geschiedenis weer onderbroken ipv 1 solide lijn.

Geen idee wat het was, maar het trof iedereen die ik kende en een M7 had

[ Voor 13% gewijzigd door Kappade op 12-05-2014 11:20 ]

• Kid_Stevie
  • Niet online
En hoe lang geleden heb je de factory reset gedaan?
Aangezien JDL15 ook aanhaalt dat hij dit heeft gedaan, maar na 2-3 weken weer terug bij af was
[...]
(...)
Twee/drie weken later slurpt hij de batterij leeg binnen zeven uur bij weinig gebruik...
(...)
Met die HTC Backup, maakt hij dan ook een Backup van savegames en dergelijke?
Of alleen apps en settings?

• Kappade
Gisteren ;) dus ja, het probleem kan misschien terugkeren.

Savegame van FlappyBird (record) was ik ieder geval kwijt. Volgens mij moet de game aangesloten zijn op het Google Play Games Service netwerk om ook daadwerkelijk settings/saves van games mee te syncen. (Vond het trouwens wel mooi dat de officiele FlappyBird er weer opstond na de restore; ik dacht namelijk dat de app uit de store was. Is blijkbaar weer terug? )

Op dit moment staat Play Services heel hoog in batterijverbruik bij mijn vrienden. Weet niet of dit bij mij ook was, en of dit bij jullie het geval is?

• JDL15
  • Laatst online: 28-11 14:58
JRKAP schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:18:
Ik moet helaas wel bevestigen dat ik inmiddels een factory reset heb gedaan en het recent opspelende batterij probleem lijkt te zijn verholpen.. O+ Mede omdat mijn telefoon vol zat heb ik deze actie gedaan (32 GB is krap) anders vind ik het een behoorlijk ingrijpende maatregel om batterij issues te herstellen.

- Fotos, en met name videos erafgehaald
- HTC backup teruggezet; dus ook dezelfde apps weer terug. (Dit ging minder vlekkeloos dan ik dacht, niet alle widgets en settings zijn terug maar ok, veel is wel automatisch gegaan)

Nu 11:17 is mijn batterij maar een kleine 10% verloren sinds half 9 en zie ik de balk 'Wakker' onder Energie>Geschiedenis weer onderbroken ipv 1 solide lijn.

Geen idee wat het was, maar het trof iedereen die ik kende en een M7 had
Ben benieuwd naar je mening over een paar weken, want helaas is mijn batterijniveau weer terug bij af! Ik moet inderdaad toegeven dat ik echt dezelfde prestatie haalde, maar dit zwakte enorm af naar mijn huidige waardeloze batterijverbruik! Ik werd vanochtend wakker en had mijn tel gisteravond helemaal opgeladen en van de lader afgehaald om 22.00 en vanochtend verslapen omdat mijn wekker niet ging omdat hij leeg was..

Overigens was ik echt van al mijn games de savegames kwijt, bij Tower Defense als Frontiers of Jelly Defense is dat echt een drama, daar zaten heel wat uurtjes in :(

Iemand enig idee of die data kan worden gesaved? Heb het niet gezien in Google play services

[ Voor 16% gewijzigd door JDL15 op 12-05-2014 12:21 ]

• Majesty
  • Niet online
JRKAP schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:01:

Savegame van FlappyBird (record) was ik ieder geval kwijt. Volgens mij moet de game aangesloten zijn op het Google Play Games Service netwerk om ook daadwerkelijk settings/saves van games mee te syncen. (Vond het trouwens wel mooi dat de officiele FlappyBird er weer opstond na de restore; ik dacht namelijk dat de app uit de store was. Is blijkbaar weer terug? )
Apps die verwijderd zijn uit de store komen door een backup altijd weer gewoon terug, dat was mij ook al opgevallen, hij plukt ze denk ik niet direct uit de Store of iets dergelijks. Misschien zijn de .apk's gewoon geüpload naar het backup medium (dropbox/google drive).

App gegevens kun je gemakkelijk backuppen met de app Helium (en bijbehorende pc app), dat is misschien makkelijk voor de volgende keer.

@ alle gebruikers met batterij problemen: plaats eens een screenshot van 100% tot 0% in GSAM hier, ik ben wel benieuwd naar jullie resultaten, ook qua schermtijd.
Ik had hier laatst ook iets over gepost namelijk, bij mij was het juist extreem goed:
Majesty in "[HTC One M7] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 16% gewijzigd door Majesty op 12-05-2014 15:43 ]

• netblade
De officiele sense 6 release is dichtbij : Klik

Ook de de One Max is deze in de USA uitgekomen, alles zit er in behalve de motion control, maar dat had ik zelf ook niet verwacht.

• Riqy
Niks mis mee :) Is er al bekend hoe snel de update voor de Nederlandse versie klaar is?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• netblade
Riqy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:01:
Niks mis mee :) Is er al bekend hoe snel de update voor de Nederlandse versie klaar is?
Nee helaas niet, HTC legt de nadruk heel erg op de USA Markt, Europa hobbelt er maar een beetje achteraan. Ikzelf draai al sense6 via root en zo te zien gaat er voor mij dan weinig veranderen behalve dat het een orginele rom is.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 14:45
Google Hangouts heeft mijn SMSjes overgenoemen en nu krijg ik het niet meer teruggedraaid. Wat ik heb gedaan:
-Google Hangouts permissie gegeven om default SMS app te worden
-De knop in hangouts 'touch to disable SMS' werkt niet (gaat naar settings main menu...!?)
-Hangouts deinstalleren gaf als resultaat dat ik helemaal geen notificaties meer van SMSjes kreeg (en een crash toen iemand mij probeerde te bellen!)
-Nu maar weer hangouts geupdate en nu is het nog steeds hetzelfde probleem. Ik moet er niets van hebben, dat hangouts! :D :(

-> Iemand enig idee waar je de deafult app voor sms'jes instelt?

[ Voor 5% gewijzigd door Menesis op 15-05-2014 10:04 ]

Mixed Reality dev

• Riqy
Menesis schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:03:
*knip*

-> Iemand enig idee waar je de deafult app voor sms'jes instelt?
Instellingen -> Meer -> Standaard SMS-app :+

My iRacing

• Menesis
:X
thanks anyway :D

[ Voor 16% gewijzigd door Menesis op 15-05-2014 12:57 ]

Mixed Reality dev

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 28-11 11:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Sinds ik terug uit London ben (maandag) is mijn Facebook map uit mijn galerij verdwenen. Ik kan de map niet opnieuw toevoegen.

Wat ik doe:
Galerij -> Facebook -> Aanmelden bij Facebook -> Volgende

Hierna kom ik weer terug bij het scherm waar je op "Aanmelden bij Facebook" kan klikken.
Ook via Galerij -> instellingen -> Online Dienst toevoegen -> Facebook -> Volgende werkt dit niet.

Via HTC Share aanmelden bij Facebook geeft de foutmelding "Kan geen verbinding maken, probeer opnieuw" Ik heb volledige verbinding dus hier kom ik niet helemaal uit.

Iemand die hier een idee heeft hoe ik dit kan oplossen?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• spNk
Facebook app opnieuw installeren?

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 28-11 11:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

spNk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:19:
Facebook app opnieuw installeren?
Kan merken dat ik ziek begin te worden, alle koeleune wat een flater 8)7

Bedankt iig haha _/-\o_

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• spNk
MisterChaoSs schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Kan merken dat ik ziek begin te worden, alle koeleune wat een flater 8)7

Bedankt iig haha _/-\o_
:)
Heb al meer rare dingen gehad met facebook waarbij het herinstalleren van de app het oploste (o.a. in blinkfeed een facebook bericht aanklikken waarna er niets gebeurd).

• Miel71
  • Laatst online: 27-11 21:44
Hiervoor hebben we een prijzen en levertijden topic.

[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 16-05-2014 12:35 ]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
Heb zelf een rode one :) ik zie absoluut geen reden om deze te upgraden naar een m8. Met de komende update loopt hij tevens op de laatste Android en sense versie. Verwacht nog 1 update hierna maar voorlopig al dik een jaar ondersteuning. Het ziet ernaar uit dat de klanten niet meer in de steek gelaten worden.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Kan je met de m7 alleen verticaal door je app-icons swipen?

[ Voor 185% gewijzigd door Marc050 op 16-05-2014 16:30 ]

• Miel71
  • Laatst online: 27-11 21:44
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een HTC one M7 rood. Hij bevalt me uitstekend!! Alleen merkte ik gisteren dat de bass in één keer minder was, terwijl Beats Audio gewoon aanstond, als ik deze uit zette werd het geluid nog blikkeriger. Van alles opgezocht en proberen te veranderen, maar niks kunnen vinden. Gezien ik hem toch gisteren pas had, heb ik hem volledig gereset. Na deze reset was het geluid weer terug. Maar vanochtend gebeurde het weer!

Zijn er mensen die dit probleem kennen? Het lijkt me dat het een software probleempje is gezien een harde reset werkt en het geluid van beide oordopjes minder wordt. Of weet iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderd

[...]

Hier nog iemand die het zelfde probleem heeft echt waardeloos dat batterij zo snel leeg is . Vooral als je een dag weg bent. En waar het aan ligt weet ik ook niet ben daar ook nog mee bezig om dat uit te zoeken.

Hier onder 2 screenshots van vandaag Dit is na een uur hij was 100% opgeladen .Heb alleen beetje zitten Facebooken en whattsappen
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/212wzdj.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/rkdmit.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2014 12:54 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Er is duidelijk iets wat je toestel wakker houdt. Een app oid. Zou als ik jou was gsam battery monitor eens downloaden en eens uitzoeken wat je toestel wakker houdt. Want ook al is het scherm uit je toestel blijft wakker/actief.

• Chris.nl
  • Niet online
l3art schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:19:
Er is duidelijk iets wat je toestel wakker houdt. Een app oid. Zou als ik jou was gsam battery monitor eens downloaden en eens uitzoeken wat je toestel wakker houdt. Want ook al is het scherm uit je toestel blijft wakker/actief.
Daarnaast heeft ie ook gewoon het scherm dik 75% van de tijd aanstaan. Laten we zeggen 55 minuten lang "alleen maar een beetje facebooken en whatsappen" met een schermhelderheid van X. Dan vind ik 23% accuverbruik nog helemaal niet zo gek.

• Chris.nl
  • Niet online
l3art schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:19:
Daarnaast heeft ie ook gewoon het scherm dik 75% van de tijd aanstaan. Laten we zeggen 50 minuten lang "alleen maar een beetje facebooken en whatsappen" met een schermhelderheid van X. Dan vind ik 23% accuverbruik nog helemaal niet zo gek.

• Riqy
Maar als ik met mijn HTC One 50 minuten een beetje facebook en whatsapp gaat mijn accu niet 23% naar beneden... Hij gebruikt (als het goed is) niet de volle CPU power voor datsoort apps...

My iRacing

• 13art

13art

Moderator Mobile
Scherm is de grootste energie vreter, al helemaal omdat het een full hd scherm is. En hoe feller het scherm hoe sneller je accu leeg gaat.

• drusloos
Je moet even *#*#3424#*#* intikken op je One en dan even batterijtest doen. Als je na deze test nog meer dan (ik dacht, maar wordt uitgelegd) 70% over hebt op je batterij, dan heb je geen batterijprobleem en dan moet je even in je apps zoeken naar het probleem. Kom je onder de 70% dan zal je je toestel kunnen laten maken. Batterij valt vanwege het feit dat je hem zelf niet kan vervangen onder garantie heb ik mij door htc nederland laten vertellen.

Verwijderd

Bedankt voor de tips neem ze mee en anders wordt het een factory reset

• drusloos
http://www.htcone.nl/htc-...r-op-t-mobile-htc-one-m7/ zou dit alleen over de amerikaanse versie gaan?

• Leech_NL
Eindelijk, T-Mobile lijkt eindelijk de 4.4.2 OTA uit te delen. Krijg momenteel de 4.20.111.21 update binnen. Werd wel eens tijd ook.

• Joostje123
drusloos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:24:
Je moet even *#*#3424#*#* intikken op je One en dan even batterijtest doen. Als je na deze test nog meer dan (ik dacht, maar wordt uitgelegd) 70% over hebt op je batterij, dan heb je geen batterijprobleem en dan moet je even in je apps zoeken naar het probleem. Kom je onder de 70% dan zal je je toestel kunnen laten maken. Batterij valt vanwege het feit dat je hem zelf niet kan vervangen onder garantie heb ik mij door htc nederland laten vertellen.
Ik krijg dan geen battery test als ik dat invoer...

audio backlight
bluetooth button
charger (?) flashlight
g-sensor headset
led light-sensor
line drawing p-sensor
camera vibrator
wifi

Is het dan toch charger die ik moet testen?

• spNk
Nee je moet op "More" tikken. ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/23517065/2014-05-19%2011.45.00.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door spNk op 19-05-2014 13:47 ]

• Joostje123
Ik ben nu bezig met runnen, maar in vliegtuig modus is het toch niet chill om te testen.
Want als ik een weekend weg ben zonder veel tijd om aan de lader te zetten. Doe ik hem altijd in vliegtuigmodus. Dan blijft mijn batterij gemakkelijk heel lang vol.

Maar mijn batterij lijkt het heel slecht te doen als ik reis (met mobiele gegevens aan).
Ongeacht of het scherm aan staat of niet, heb gisteren 4 uur in de trein gezeten op de heenweg anderhalf uur geslapen, had ik nog maar 65% over, toen nog paar uurtjes af en toe gebruikt. Zat ik op 47% en in de terugweg beetje gespeelt met me telefoon denk ongeveer 50 minuten en toen was die op 0%.

Maar zat dus minder dan 2 uur beeldscherm tijd, helderheid op 1 streepje.
Vind dat gewoon te karig weinig.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19
Dat is best wel normaal. Als je veel verplaatst moet ie constant switchen van mast. Dit kost stroom.

• Joostje123
tiguan schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:47:
Dat is best wel normaal. Als je veel verplaatst moet ie constant switchen van mast. Dit kost stroom.
Dus als ik wifi aan zet en mobiele gegevens uit, zal dat wel een stuk beter moeten zijn?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:19
Is er wifi in de trein? (Ik weet 't niet want ik reis nooit met de trein) Dan zou dat best wel kunnen schelen denk ik.

• spNk
Dan zou ik hem op vliegtuig modus zetten en dan wifi aan, anders hop je alsnog van mast naar mast, alleen niet over een 3G verbinding maar een GSM verbinding.

• Majesty
  • Niet online
Joostje123 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:42:
Ik ben nu bezig met runnen, maar in vliegtuig modus is het toch niet chill om te testen.
Want als ik een weekend weg ben zonder veel tijd om aan de lader te zetten. Doe ik hem altijd in vliegtuigmodus. Dan blijft mijn batterij gemakkelijk heel lang vol.

Maar mijn batterij lijkt het heel slecht te doen als ik reis (met mobiele gegevens aan).
Ongeacht of het scherm aan staat of niet, heb gisteren 4 uur in de trein gezeten op de heenweg anderhalf uur geslapen, had ik nog maar 65% over, toen nog paar uurtjes af en toe gebruikt. Zat ik op 47% en in de terugweg beetje gespeelt met me telefoon denk ongeveer 50 minuten en toen was die op 0%.

Minder dan 2 uur schermtijd is niet normaal hoor, ook niet met treinreizen.
Heb je je locatie gegevens continu aan staan bijvoorbeeld? En GSAM inmiddels al geïnstalleerd?

• Kid_Stevie
  • Niet online
Batterij testje ook gedaan.. maar een paar procent kwijt, dus niks te klagen over de batterij.
Probleem ligt bij mij gewoon echt aan de Google Services drain.

Binnenkort Factory reset proberen, maar als dat niet echt werkt word het de oplossing met het rooten en xposed framework. Maar wacht sowieso eerst nog even de update af

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11 10:26
Hoi Tweakers,

Ik ga mijn One verkopen en wil weer stock Sense erop. Ik heb de RUU gedownload, en doe de flash op de mac.

Wanneer ik ./fastboot devices intik gaat dat prima. Maar wanneer ik de RUU zip flash krijg ik gelijk ERROR: could not get pipe properties, ook als de mobiel niet aan de Macbook zit. Ik zit dan al uiteraard in het zwarte HTC scherm.

Iemand enig idee wat die melding betekend? Een paar maanden geleden heb ik hetzelfde gedaan en dat ging prima, maar nu dus deze foutmelding.

• drusloos
Joostje123 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:42:

Het is juist logisch dat je in vliegtuigstand test op deze manier krijg je een beeld van hoe de batterij zijn energie weggeeft, en niet wat verbinding aan energie opvreten. Maar je scherm staat een uur lang aan op volle helderheid met die test. Ik had 95%, dus dan weet je dat het niet aan de batterij ligt. Meer wil je toch niet weten? Je moet gfewoon even in instellingen zoeken of in je apps. Heb je overigens een t-mobile toestel? Dan kan het namelijk de cell broadcast instellingen zijn die voor dit probleem zorgen. Ik reaad je aan om dan een factory reset te doen met je simkaart eruit, en pas nadat je alles hebt ingesteld je simkaart er weer in te doen. Dan ben je gelijk van die tr-movile troep af(moet je wel elke keer als je het toestel opnieuw opstart zeggen dsar je niet de tmobilezooi wilt installeren), en dan zijn gelijk de cell broadcast instrellinfen weg. Je kan deze namelijk niet uitzetten als de t-mobile troep erop staat

• 13art

13art

Moderator Mobile
Net zelf even die accu test gedaan bij mijn one. 11% Ging er af in 1 uur tijd.

• Menesis
Ik ben eigenlijk niet zo tevreden met de camera app van de One: het keuzemenu is erg ingewikkeld en het duurt te lang om bijv. even de exposure wat hoger te zetten. Verder ben ik niet zo blij met het 'focus hunten' wat soms zelfs gebeurd tíjdens het opnemen van video. Ook de lichtmeting vind ik niet zo goed, het lijkt in elk geval geen 'gewogen' meting, maar eerder een puntsmeting..

Zijn er alternatieven mogelijk?

[ Voor 16% gewijzigd door Menesis op 20-05-2014 11:13 ]

Mixed Reality dev

• Joostje123
drusloos schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:07:
[...]

Het is juist logisch dat je in vliegtuigstand test op deze manier krijg je een beeld van hoe de batterij zijn energie weggeeft, en niet wat verbinding aan energie opvreten. Maar je scherm staat een uur lang aan op volle helderheid met die test. Ik had 95%, dus dan weet je dat het niet aan de batterij ligt. Meer wil je toch niet weten? Je moet gfewoon even in instellingen zoeken of in je apps. Heb je overigens een t-mobile toestel? Dan kan het namelijk de cell broadcast instellingen zijn die voor dit probleem zorgen. Ik reaad je aan om dan een factory reset te doen met je simkaart eruit, en pas nadat je alles hebt ingesteld je simkaart er weer in te doen. Dan ben je gelijk van die tr-movile troep af(moet je wel elke keer als je het toestel opnieuw opstart zeggen dsar je niet de tmobilezooi wilt installeren), en dan zijn gelijk de cell broadcast instrellinfen weg. Je kan deze namelijk niet uitzetten als de t-mobile troep erop staat
Ik heb mijn telefoon bij studentenmobiel aangeschaft met tmobile. Maar ik ben niet branded had geen tmobile rotzooi op mijn telefoon. Maar zit wel op het tmobile uitrol schema voor updates ofzo. Dus kan best dat ik wel een probleem heb met cell broadcoast van tmobile.

Een factory reset staat nog op de planning alleen moet even nog wat tijd in stoppen heb een paar spelletje waar ik mijn voortgang liever niet verlies.

Had ook 11% eraf in een uur tijd bij battery test.

• S_Chief
  • Niet online
Menesis schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:13:
Ik ben eigenlijk niet zo tevreden met de camera app van de One: het keuzemenu is erg ingewikkeld en het duurt te lang om bijv. even de exposure wat hoger te zetten. Verder ben ik niet zo blij met het 'focus hunten' wat soms zelfs gebeurd tíjdens het opnemen van video. Ook de lichtmeting vind ik niet zo goed, het lijkt in elk geval geen 'gewogen' meting, maar eerder een puntsmeting..

De menu's zijn niet heel intuïtief nee, heb ik ook al eerder over geklaagd. Natuurlijk zijn er alternatieven, je zou de camera app van Google zelf kunnen proberen.

Hunten zou je kunnen oplossen door de Focus Lock in te schakelen voordat je begint met filmen. Je kan dan nog altijd de focus tijdens het filmen veranderen door op het scherm te tikken, maar hij zal niks automatisch doen.

• MikeyMan
  • Laatst online: 23:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb je al gezocht?

De standaard Google photo app is intussen los beschikbaar in de play store

• windows2012
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-12-2022
Sinds een paar dagen gaat me batterij opeens heel snel leeg.
Was vanmorgen om 7 uur op 100% en nu is die op 40%.
Normaal gesproken kan ik er wel tot savonds en uur of 9 mee doen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb je uberhaupt al gezocht in dit topic? Dit is net de afgelopen dagen ook al besproken door iemand met zo'n zelfde probleem. En verder zijn er nog heel veel andere topics en pagina's via google te vinden. Hier op GoT verwachten we eerst eigen inzet voordat je met een vraag komt.

• netblade
Leech_NL schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:23:
Eindelijk, T-Mobile lijkt eindelijk de 4.4.2 OTA uit te delen. Krijg momenteel de 4.20.111.21 update binnen. Werd wel eens tijd ook.
Kun jij even kijken of je last hebt van het camcorder probleem (geluid dat mono wordt opgenomen)?

• drusloos
Zijn er meer mensen waarbij de 'niet storen' functie alleen werkt bij trilstand? Bij geluidstand worden meldingen niet gedempt bij mij..

• drusloos
netblade schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Kun jij even kijken of je last hebt van het camcorder probleem (geluid dat mono wordt opgenomen)?
Ik heb er geen last van met de t-mobile update

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 07:24
oeps verkeerde topic.

[ Voor 94% gewijzigd door MikeOO op 21-05-2014 07:57 ]

• spNk

Het beste alternatief is even wachten op de Sense 6 update. ;)
Overigens gebruik ik nooit de foto knop, maar gewoon de tap op de plek van het scherm (waar je wilt focussen), dan heb je geen last van het automatische focus verhaal.
Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen