Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Segafreak83 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:27:
Ik zit met een storend probleem, en dat is als volgt; als ik de oplader in de mijn telefoon steek dan gaat mijn telefoonscherm aan, dit had ik voorheen nooit en vind ik erg irritant, is dit uit te zetten?

Zit op 4.4.2.
Blijft hij dan ook aanstaan? Zo ja dan lijkt het alsof hij zich zelf in de automode zet..... gebruik je een originele HTC lader die bij het toestel zit?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
Zou iemand willen testen of het sharen van foto's vanuit de Gallery netjes werkt?
Bij mij popt het menu een miliseconde op en valt dan direct weer weg. Kan dus niets meer sharen via mail of what so ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Delen van foto's werkt bij mij prima iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

bij mij werkt het ook prima (4.19.401.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Eerder plaatste ik in dit forum de volgende reactie.
Ronnymes schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:43:
[...]
Ik heb er ook last van sinds de update naar 4.4.2, als ik een gesprek heb gehad via de headset blijft de microfoon aanstaan.
Pas na een reboot is de microfoon uit...
Nu had deze problematiek, samen met het speaker probleem bij het telefoneren, kennelijk te maken met een probleem in Chrome. Sinds kort heb ik echter weer last van hetzelfde.

Casus:
- Ik luister via Spotify muziek
- Ik krijg een telefoontje of ik bel zelf iemand.
- De muziek via Spotify word gepauzeerd
- Na het beëindigen van het telefoongesprek, wordt de muziek hervat
- Mijn microfoon blijft aan staan. (merk dit vooral als er een zuchtje wind staat en dit blaast in de microfoon.

Bovenstaande gebeurt ook als ik via InfiniTracks muziek luister, of via MX Player een film kijk. Iemand met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redoak
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:03
R86Bakker schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:28:
Eerder plaatste ik in dit forum de volgende reactie.

[...]

Nu had deze problematiek, samen met het speaker probleem bij het telefoneren, kennelijk te maken met een probleem in Chrome. Sinds kort heb ik echter weer last van hetzelfde.

Casus:
- Ik luister via Spotify muziek
- Ik krijg een telefoontje of ik bel zelf iemand.
- De muziek via Spotify word gepauzeerd
- Na het beëindigen van het telefoongesprek, wordt de muziek hervat
- Mijn microfoon blijft aan staan. (merk dit vooral als er een zuchtje wind staat en dit blaast in de microfoon.

Bovenstaande gebeurt ook als ik via InfiniTracks muziek luister, of via MX Player een film kijk. Iemand met dezelfde problemen?
Hier precies hetzelfde maar met een draadloze MM100 van Senheiser geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
b.o.n.s schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:21:
Zou iemand willen testen of het sharen van foto's vanuit de Gallery netjes werkt?
Bij mij popt het menu een miliseconde op en valt dan direct weer weg. Kan dus niets meer sharen via mail of what so ever.
Weet niet of jij in het Instellingen Menu helemaal onderin de optie 'Opties voor Ontwikkelaars' hebt? Zo ja, klik dan erop en scroll naar onderen en helemaal onderaan op Advanced. Kijk daarna of Animaties zijn uitgeschakeld. Zet deze aan en doe een herstart van de telefoon. Kans is groot dat het dan weer werkt. Is een bekend fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 20:29
dafmay schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:56:
[...]

Weet niet of jij in het Instellingen Menu helemaal onderin de optie 'Opties voor Ontwikkelaars' hebt? Zo ja, klik dan erop en scroll naar onderen en helemaal onderaan op Advanced. Kijk daarna of Animaties zijn uitgeschakeld. Zet deze aan en doe een herstart van de telefoon. Kans is groot dat het dan weer werkt. Is een bekend fenomeen.
Ahh! helemaal top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmate
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2022
SAWYER schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:11:
[...]
tap to wake heb ik al bijna een jaar op mijn HTC One M7.
Welke app gebruik je hiervoor/ hoe heb je dit voor elkaar gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Ik vermoed dat dit geen app is maar een kernel die dit ondersteund.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:18
l3art schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:47:
Ik vermoed dat dit geen app is maar een kernel die dit ondersteund.
Klopt, maar daar moet je je telefoon voor rooten. Zie: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 19% gewijzigd door DwightKSchrute op 04-04-2014 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Bullet NL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:32:
[...]

Blijft hij dan ook aanstaan? Zo ja dan lijkt het alsof hij zich zelf in de automode zet..... gebruik je een originele HTC lader die bij het toestel zit?
Hij gaat aan en na de time-out weer uit, zowel bij een universele als officiele lader.

Ik zat met mijn oude toestel heel lang op 4.1.1 (daarom schreef ik dat ik dat voorheen nooit had.. En met de M7 begon ik ineens op 4.4.2) en daar werkte alles naar mijn idee veel fijner, prettiger en sneller. Geen rare fratsen met laden, stomme nutteloze toevoegen, het toetsenbord wat helemaal naar de @#$% is geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
redoak schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:29:
[...]
Hier precies hetzelfde maar met een draadloze MM100 van Senheiser geen probleem.
Hmm erg apart. Bij mij speelt het probleem ook niet altijd op. Dus waar het aan ligt is mij een raadsel. Had het probleem eerst ook op de .9 update, maar toen werd het opgelost door een update van Chrome. Nu op .11 is het in ene weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46
R86Bakker schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:09:
[...]

Hmm erg apart. Bij mij speelt het probleem ook niet altijd op. Dus waar het aan ligt is mij een raadsel. Had het probleem eerst ook op de .9 update, maar toen werd het opgelost door een update van Chrome. Nu op .11 is het in ene weer terug.
Het is wel een bluetooth headset waar hij het over heeft, ik heb dezelfde en geen enkel probleem met wind of what so ever. Ik gebruik de normale oordopjes alleen maar in de trein als ik dan niet mijn htc bluetooth headset gebruik. Ik denk dat het te maken heeft met de wired headset aansturing.

We moeten sowieso wachten op nieuwe firmware denk ik, nu maar hopen dat ze vaart maken met de sense 6.0 update en dat het niet zoals bij de One X ergens in september een keer gepushed wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 04-04-2014 13:28 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Segafreak83 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:27:
Ik zit met een storend probleem, en dat is als volgt; als ik de oplader in de mijn telefoon steek dan gaat mijn telefoonscherm aan, dit had ik voorheen nooit en vind ik erg irritant, is dit uit te zetten?

Zit op 4.4.2.
Heb je toevallig in de ontwikkelaar opties gezeten?
Daar kun je dat wel aan en uit schakelen.
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/52qb98bzi8sz4af/Screenshot_2014-04-04-17-29-09.png

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat zal 't niet zijn aangezien hij zegt dat het scherm daarna weer netjes uitgaat. Ik heb het ook overigens (4.3), geen idee hoe het vroeger zat (ben het al vergeten :+ ). Maar goed, ik stoor mij er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Die optie die Excentriekegast noemt staat bij mij ook netjes uit.
Toch springt het scherm aan als ik mijn telefoon aan de lader zet, om vervolgens na een ingestelde periode weer netjes uit te gaan naar standby.
Voorheen ging het scherm niet aan als je de lader aansloot. Toen ging alleen het notificatielampje oranje branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Joen schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 00:58:
Die optie die Excentriekegast noemt staat bij mij ook netjes uit.
Toch springt het scherm aan als ik mijn telefoon aan de lader zet, om vervolgens na een ingestelde periode weer netjes uit te gaan naar standby.
Voorheen ging het scherm niet aan als je de lader aansloot. Toen ging alleen het notificatielampje oranje branden.
Precies, dat heb ik nu ook. Erg vervelend :(.

Ik zorg gewoon dat de telefoon aanstaat als de lader erin gaat, opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Hier hetzelfde, scherm springt aan bij aansluiten lader en gaat na de ingestelde scherm time-out weer uit.
Volgens mij is het een KitKat feature want mijn beide Nexusen doen dat precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nighthawk12
  • Laatst online: 22-02 09:55
Pfff...heb een beetje hulp nodig, ik zat te denken om deze aan te schaffen, maar ben nu sterk aan het twijfelen om de M8 te pakken, wat een geweldig toestel. Dus een beetje een luxeprobleem :-)

Denk zoals de meeste hier, af en toe filmpje, je sociale netwerk onderhouden, mail, beetje tweaken.

Wat zouden julllie zeggen ? Ja, ik weet...nieuw is altijd beter haha. Heb me op beide telefoons goed ingelezen maar kom er nog niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 14:03

Saven

Administrator

Tja ik vind persoonlijk het ontwerp van de M7 net wat strakker en mooier dan de M8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Saven schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:03:
Tja ik vind persoonlijk het ontwerp van de M7 net wat strakker en mooier dan de M8 :)
Yup same here. M8 is ook weer een (onnodig) stukje langer en dat komt het ontwerp m.i. niet ten goede. De M7 is en blijft een prachtig ontwerp...zelfs 1 jaar na dato!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik zou juist willen dat mijn scherm aan blijft staan tijdens het laden. Als ik mn One in de autohouder plaats wordt hij opgeladen. Aangezien ik muziek luister vanaf mijn One (Spotify -> BT -> autoradio) wil ik juist mijn scherm aan laten. In de ontwikkelaarsopties al aangevinkt dat het scherm aan moet blijven, maar helaas dimt het scherm dan wel na de bij 'time-out scherm' ingestelde tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nighthawk12 schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:39:
Pfff...heb een beetje hulp nodig, ik zat te denken om deze aan te schaffen, maar ben nu sterk aan het twijfelen om de M8 te pakken, wat een geweldig toestel. Dus een beetje een luxeprobleem :-)

Denk zoals de meeste hier, af en toe filmpje, je sociale netwerk onderhouden, mail, beetje tweaken.

Wat zouden julllie zeggen ? Ja, ik weet...nieuw is altijd beter haha. Heb me op beide telefoons goed ingelezen maar kom er nog niet echt uit.
Qua specs lijkt me de M7 meer dat vlot zat voor wat je wil doen. Ik draai altijd op max 1134MHz, geen behoefte gehad om op 1728MHz of meer te draaien. Als je aan de portemonnee wil denken zou ik voor de M7 gaan, er zijn nog zoveel andere mooie gadgets die je ook zou kunnen halen van wat je dan op de M8 bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
Ook ik heb de overweging gemaakt om de M8 te nemen in plaats van de M7. In eerste instantie (tijdens de leak periode) vond ik de M7 veel mooier dan de M8, ook qua kleur (was niet zo'n fan van dat grijze). Dit is echter naarmate de tijd verstrekte veranderd. Hoe langer ik naar de design van de M8 keek en hoe meer ik erover las, hoe enthousiaster ik raakte over het toestel. Ik begon ook de gunmetal grey erg apart/anders te vinden (in positieve zin). Hoewel ik de M8 mooier begon te vinden, twijfelde ik nog steeds of ik het prijsverschil voor de M8 wilde betalen. Ik vond immers voor een lange periode de zilveren M7 mooier dan de grijze M8. Eenmaal toen ik de M8 in mijn handen had in de winkel, wist ik het. Hij voelt echt ongelooflijk goed aan (wel beetje glad imo), en lag beter in de hand dan de M7. Het toestal zag er ook fraai uit. Ik ben dus overstag gegaan en haal over een kleine 2 maand de M8 ipv de M7.

Zoals voorgaande posters al zeiden, de M7 is en blijft een mooi toestel die nog wel een tijdje mee kan. Als het prijsverschil een issue/belangrijk is, dan biedt de M7 een goede uitkomst.

Ik raad je vooral aan om naar de winkel te gaan om de M8 in levende lijve te zien! Je moet hem echt in je handen hebben gehad om een oordeel over de design te kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00
Hier zojuist een ota binnen gekregen met Wi-Fi fixes
4.19.401.11

205 mb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Die is er al sinds 18-19 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gelukkig ook maar enkele tientallen keren melding van gemaakt in dit topic. Even zoeken kan geen kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Laatst online: 23:00
Het spijt me zo 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 09:28
De update van T-Mobile daarintegen :-(

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die is weer uitgesteld, internationaal afgekeurd. :') Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Drama, duurt wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 19:23
Flinke barst in mijn scherm. Iemand ervaring met het laten repareren, en vooral de kosten daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die probleemupdate binnen (4.19.401.11), ik wil gewoon op 4.3 blijven, maar ik krijg hele tijd melding dat er een systeemupdate is. Kan alleen uitstellen of downloaden.. Is er ook een manier om ervoor te zorgen dat ie gewoon NIET download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Waarom is het een probleemupdate volgens jou? Ik zie geen negatieve reacties er over en ik ervaar zelf ook niks negatiefs met deze update.

[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 09-04-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:20:
Waarom is het een probleemupdate volgens jou? Ik zie geen negatieve reacties er over en ik ervaar zelf ook niks negatiefs met deze update.
http://www.android.gs/htc...mono-video-recording-bug/

http://www.cultofandroid....ndroid-4-4-and-sense-5-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:12:
Ik krijg die probleemupdate binnen (4.19.401.11), ik wil gewoon op 4.3 blijven, maar ik krijg hele tijd melding dat er een systeemupdate is. Kan alleen uitstellen of downloaden.. Is er ook een manier om ervoor te zorgen dat ie gewoon NIET download?
T-mobile toestel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Hahaha, als het niet zo triest is was het grappig..
T-mobile toestel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
imeR schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:45:
Flinke barst in mijn scherm. Iemand ervaring met het laten repareren, en vooral de kosten daarvan?
Repareren kan alleen door htc en kost ongeveer 220 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 09:39
DE one van mijn vriendin had last van een paarse gloed met foto's, maar met de laatste update lijkt die gloed verdwenen. Ik hoop dat dat zo blijft, ze wil hem niet kwijt voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
u_nix_we_all schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:40:
[...]

Maar het toestel heeft ook maar 1 microfoon toch ? Dus stereo gaat het sowieso niet worden :P
Uh jawel hoor, filmpje alleen hebben ze dat sinds 4.4.2 gesloopt. Ook de Sense 6.0 ports op de M7 hebben dit probleem. Ik ben blij dat er nu meer sites een melding van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
u_nix_we_all schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:40:
[...]

Maar het toestel heeft ook maar 1 microfoon toch ? Dus stereo gaat het sowieso niet worden :P
Jawel hoor. Eentje rechts naast de USB aanslutiing en eentje rechts in de bovenste plastic streep op de achterkant. Die laatste doet tijdens telefoongesprekken dienst als microphone voor noise cancellation en dat werkt behoorlijk goed als je bedenkt dat men niet eens hoort dat ik vanuit een lawaaiïge bus van QBuzz bel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imeR schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:45:
http://htcrepair.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
ga een 2de hands HTC one kopen, waar moet ik zo al op letten als ik hem kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Joen schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:43:
[...]

Jawel hoor. Eentje rechts naast de USB aanslutiing en eentje rechts in de bovenste plastic streep op de achterkant. Die laatste doet tijdens telefoongesprekken dienst als microphone voor noise cancellation en dat werkt behoorlijk goed als je bedenkt dat men niet eens hoort dat ik vanuit een lawaaiïge bus van QBuzz bel. :P
Dan heb je een van de eerste toestellen.
Was toch zo dat vanwege een patentschending die 2e microfoon niet meer gebruikt mocht worden?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

DarkSide schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:51:
[...]

Was toch zo dat vanwege een patentschending die 2e microfoon niet meer gebruikt mocht worden?
het heeft enkel een andere naam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ah ok. Ik was van mening dat het er niet (meer) op zat.
Heb nooit gevraagd of mensen mij goed verstaan in drukke ruimtes. Ik heb wel soms moeite met het verstaan van andere (maar geen van hen heeft een telefoon die een dergelijke oplossing heeft)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regeri77
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-03-2022
Nu een half jaar in het bezit van de htc one M7 en wat een fijn toestel, super snel,duidelijk beeld, mooie foto's dat ie maakt maaarr sinds de laatste update is hij snel leeg. Ben ook rond die tijd overgestapt op een nieuw abo van vodafone(voorheen T-Mobile).
Dus of het ligt aan de nieuwe update of het is het netwerk van vodafone dat niet continu stabiel is en blijft zoeken naar netwerk( schakeling van 3g naar H naar 4g?)
Nu zie ik bij mijn batterijgegevens dat hij 77% verbruikt aan het androidsysteem. Nu heb ik energiebesparing al aan staan, slaapstand staat aan,en mijn scherm dooft naar 15 sec.
Voor de overstap en update haalde ik anderhalve dag met mijn batterij en nu van smorgens 6 u tot savonds 23 u en dan is het klaar.
Speel enkel wordfeud :) en gebruik whatsapp en facebook, bellen doe ik amper.

Wie o wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 21:31

kraats

Ik rol

Kijk eens naar de grafiek bij accugebruik. Bij mij bleef het toestel de laatste dagen continu 'awake'.. Na een keer de Dalvik cache wissen was dit over. Ik weet alleen niet zeker hoe je dit moet doen bij een niet geroot toestel.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
DarkSide schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:51:
[...]

De techniek mocht niet gebruikt worden, omdat (meen ik mij te herinneren) Samsung die al gebruikte en een exclusieve deal met de chipmaker had.
Ze zouden op zoek gaan naar een andere techniek, maar misschien dat ze in nieuwere versies die 2e microfoon er ook wel uit gesloopt hebben of zo. Ik heb er verder niet meer zo op gelet.
kraats schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:47:
Kijk eens naar de grafiek bij accugebruik. Bij mij bleef het toestel de laatste dagen continu 'awake'.. Na een keer de Dalvik cache wissen was dit over. Ik weet alleen niet zeker hoe je dit moet doen bij een niet geroot toestel.
Joen in "[HTC One M7] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 26% gewijzigd door Joen op 10-04-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 21:31

kraats

Ik rol

dat wiped de cache partition, maar niet de Dalvik cache toch? Of neemt hij dat stiekem meteen mee?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Oh sorry, ik dacht dat dat het zelfde was. Het wordt wel als mogelijke oplossing voor rare batterijproblemen zoals de jouwe aangegeven althans. Bij de meeste mensen helpt het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zexion
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-04 00:50
Ik kan sinds 4.4.2 geen muziek meer kopieëren naar mijn One..
Mijn One is niet rooted. Als je de keuze hebt download de update dan maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zexion schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 00:11:
Mijn One is niet rooted. Als je de keuze hebt download de update dan maar niet..
Krijg wel hele tijd dat irritante push melding gebeuren, dat ik software update heb.... en niemand weet hoe je dat gewoon weg kan halen, ook google weet geen raad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Laatst online: 13-09 09:15
Drukken op die melding tot het kopje: Info over app verschijnt, daarna geforceerd stoppen. Ben je er in ieder geval vanaf tot je m weer reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-Baas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-05-2022
Vond het ook vreselijk irritant, die update die maar blijft doordrammen. De oplossing die voorlopig (of in ieder geval langer dan 4 uur) werkt, is: Instellingen/Apps/Alle Apps, zoeken naar updater en deze geforceerd stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Zexion schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 00:11:
Gebruik je htc sync daarvoor? Echt apart dat dat niet werkt. Ik zag van de week wel een update binnenkomen voor htc sync, ik weet niet of je het al met die versie geprobeerd hebt? Misschien dat dat helpt.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:51
Ik merk trouwens dat het niveau van de speakers + de trillfunctie sinds ik m heb met elke update afneemt.
Voorheen als ie in trilmode afging was het bijna een aardbeving, nu mag ik al blij zijn als ik t merk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-Baas schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:09:
Vond het ook vreselijk irritant, die update die maar blijft doordrammen. De oplossing die voorlopig (of in ieder geval langer dan 4 uur) werkt, is: Instellingen/Apps/Alle Apps, zoeken naar updater en deze geforceerd stoppen.
Clavis schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:06:
Drukken op die melding tot het kopje: Info over app verschijnt, daarna geforceerd stoppen. Ben je er in ieder geval vanaf tot je m weer reboot.
Thanks Clavis en Q-Baas, in ieder geval nu ervan af, voorlopig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
wat zijn jullie ervaringen voor goede instellingen voor het maken van een goede foto?
als je hem op normaal zet zijn de foto's te licht vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Merk met flits dat de foto's, zeker van iets dichtbij, altijd overbelicht zijn, dus ik schroef de belichting iets teurg dan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:22
Kan iemand mij vertellen hoe ik de fm radio en muziekspeler kan bedienen wanneer de telefoon op het vergrendelscherm staat?

Ik maak gebruik van het vergrendelscherm waarbij je een patroon ingeeft,Standaard staat de er een weerapp bovenin het lockscreen maar ik krijg het niet voor elkaar om de radio of muziek speler vanaf daar te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Je hebt voor het lockscreen de optie om het patroon (beveiliging) direct weer te geven, of om dit niet te doen. Als je ervoor kiest om dit niet te doen, dan krijg je ook alle informatie (smsjes, mp3 speler, fm radio, enz) gewoon nog op je lockscreen als je op de standby knop drukt.

Kan nu even niet voor je opzoeken hoe die optie precies heet, mijn HTC is teruggestuurd voor garantie/vervanging momenteel...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling > Geen

Heb ik hem zelf ook op staan zodat:
1) Men nooit moeilijk hoeft te doen om de op mijn telefoon aanwezige ICE app te vinden in geval van nood.
2) Ik alle meldingen, muziekbesturing, etc. op mijn vergrendelscherm gewoon kan bekijken.

En over puntje 1: ik laat mijn telefoon in de regel niet zomaar ergens slingeren en geef hem nooit te leen aan een ander. So far veilig genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Mmh shit. Normaal gesproken ik blij met de lange accuduur van mijn htc one. Maar dit weekend niet.
De trilfunctie blijft sinds gister hangen, pff wat duurt het dan lang voor de accu helemaal leeg is. Zelfs nadat de telefoon al uit is gevallen, trilt dat ding nog door.

Accu leeg laten gaan en opnieuw opladen hielp bijvoorbeeld helaas maar even.

Iemand nog tips of is de enige optie opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met OS X hier, welke app gebruiken jullie voor file transfer? Enige fatsoenlijke wat ik heb kunnen vinden so far is "Android File Transfer" en zelfs die werkt zeer slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
m@fkeez schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:07:
Mmh shit. Normaal gesproken ik blij met de lange accuduur van mijn htc one. Maar dit weekend niet.
De trilfunctie blijft sinds gister hangen, pff wat duurt het dan lang voor de accu helemaal leeg is. Zelfs nadat de telefoon al uit is gevallen, trilt dat ding nog door.

Accu leeg laten gaan en opnieuw opladen hielp bijvoorbeeld helaas maar even.

Iemand nog tips of is de enige optie opsturen?
Hard reset middels volume down + power button 20 sec oid misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:09:
Voor de mensen met OS X hier, welke app gebruiken jullie voor file transfer? Enige fatsoenlijke wat ik heb kunnen vinden so far is "Android File Transfer" en zelfs die werkt zeer slecht..
Gebruik zelf de laatste versie van HTC sync manager. Werkt prima op de mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moca schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:04:
[...]

Gebruik zelf de laatste versie van HTC sync manager. Werkt prima op de mac.
Vind dat zo sloom en log, zoek echt een 'drag and drop' alternatief, niet een of andere omslachtige client die zich met m'n iTunes en zo gaat bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:26:
[...]

Vind dat zo sloom en log, zoek echt een 'drag and drop' alternatief, niet een of andere omslachtige client die zich met m'n iTunes en zo gaat bemoeien.
Je kan het natuurlijk ook instellen, heb Ik zelf ook gedaan.
Gebruik het alleen voor drag en drop.
Zorg wel dat je de laatste versie gebruikt die Is een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik zelf gebruik vaak een Android FTP server icm een FTP client op mijn laptop. Ik heb dan wel Windows, maar dat maakt voor FTP niet uit. Er zijn vast wel FTP clients voor OS X te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Je zou DroidNas eens kunnen proberen. Dat gebruikte ik ook op mijn Gakaxy SII. Werkte prima. AFM werkt bij mij trouwens feilloos icm mijn One, gaat lekker rap allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 00:46
Wifi Hotspot aan (optioneel maar dan heb je wel echt directe verbinding zonder tussenkomst van router/Access point), ES File Explorer openen > Tools > Remote Manager aanzetten.

Op de Mac verbinden met je HTC Wi-Fi, Cyberduck openen en de Remote Manager gegevens invullen.

Zo heb ik gigabytes overgepompt, drag and drop.

Cyberduck is sowieso een van de beste en meest gebruiksvriendelijke FTP progs voor Mac en Windows. ES File Explorer kan ik ook niet zonder dus heb niks extra's geïnstalleerd.

Wel fijn dat het op Windows gewoon via de Verkenner en USB kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
Sense 6.0 eind mei naar htc one m7

Bron: 'HTC Sense 6.0 komt eind mei naar HTC One (M7)'
http://androidworld.nl/ni...eind-mei-naar-htc-one-m7/

Mei wordt een topmaand. En de 4.4 update voor de t-mobilers, en sense 6.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Laatst online: 11-09 11:33
Even nagevraagd: die datum van mei geldt niet voor Nederlandse (of Europese) versies van de One (M7); het is alleen voor de Amerikaanse. HTC houdt het vooralsnog op Q2 - dus voor eind juni voor de Sense 6-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
excuus, had het artikel niet goed gelezen. Het gaat hier inderdaad om Amerika. De nederlandse m7 bezitters moeten nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Majesty schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:01:
[...]

Hard reset middels volume down + power button 20 sec oid misschien?
Heb ik idd ook geprobeerd.

Nu is het probleem helaas groter geworden, doordat die helemaal niet meer opstart.
Gelukkig heb ik zondag nog net redelijk wat foto's, filmpjes en documenten kunnen kopiëren naar de pc.
Backup's van de het telefoonboek enz had ik ook al gemaakt, alleen staan die nog op het geheugen van de telefoon |:( |:(
Op zulke momenten kom je er weer achter dat zo'n losse geheugenkaart toch wel erg handig is.

Oja ik had al effe met htc gebeld, maar die geven aan dat je je telefoon leeg terug krijgt |:( |:(

Iemand daarom nog een idee hoe ik deze gegevens eraf kan krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd gemerkt dat mijn accu veel sneller leeg gaat dan een half jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
arnoudwokke schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:11:
Even nagevraagd: die datum van mei geldt niet voor Nederlandse (of Europese) versies van de One (M7); het is alleen voor de Amerikaanse. HTC houdt het vooralsnog op Q2 - dus voor eind juni voor de Sense 6-update.
Dat dacht ik ook, de focus van HTC ligt de afgelopen jaren heel erg op de VS, unlocked M7 gebruikers mogen blij zijn was we de eerste rom eind mei tegenkomen die gebaseerd is op de juiste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:37
m@fkeez schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:07:
[...]

Nu is het probleem helaas groter geworden, doordat die helemaal niet meer opstart.
Gelukkig heb ik zondag nog net redelijk wat foto's, filmpjes en documenten kunnen kopiëren naar de pc.
Backup's van de het telefoonboek enz had ik ook al gemaakt, alleen staan die nog op het geheugen van de telefoon |:( |:(
Op zulke momenten kom je er weer achter dat zo'n losse geheugenkaart toch wel erg handig is.

Oja ik had al effe met htc gebeld, maar die geven aan dat je je telefoon leeg terug krijgt |:( |:(

Als de telefoon echt niet meer wil starten dan houdt het natuurlijk op. Heb je alle trucjes die in dit topic ooit vermeld staan geprobeerd. Sommige krijgen hem weer werkend met de telefoon aan de later en een fel licht op de sensor. dafmay in "[HTC One M7] Ervaringen & Discussie - Deel 2". Zo zijn er mogelijk nog wel wat tips te vinden.

In het vervolg vaker een backup maken of met Sych apps de dingen instellen. Met Dropbox bv kun je alle gemaakt foto's/films direct overzet zodra je een foto maakt. Zo raak je die nooit meer kwijt. Zorg wel dat je de optie alleen via WiFi kiest anders ben je snel door je databundel heen.

Telefoonboek hoef je niet te back-uppen als je Gmail gebruikt. Inloggen met je Gmail acocunt op je telefoon en alle contacten staan weer op je telefoon.

Document zijn ook oplossingen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regeri77
  • Laatst online: 22-03-2022
Gisteren wilde ik een filmpje maken met mijn htc one m7 , en nu heb ik op verschillende manieren en plaatsen gefilmpt, echter het geluid is zeer vreemd. Het lijkt alsof ik ergens in de wind sta te filmen terwijl ik in een stille ruimte film?
Iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb het volgende probleem al voorbij zien komen, maar kon geen oplossing vinden, heb een One die tijdens handsfree bellen in de auto met een bluetooth carkit de microfoon overstuurd, dus de ontvangende partij hoort mij overstuurd/krakend. Heeft iemand dit op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

m@fkeez schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:07:
[...]

Ik weet niet of het mogelijk is op een unrooted toestel, maar mijn toestel heb ik toen gered met een HTC sdk. Ik heb toen een (originele) rom gedownload en toen de adb/fastboot tool gebruikt. Handleidingen staan hiervoor op het internet. Ik had ook een toestel wat letterlijk niks meer deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Laatst online: 12-09 18:07
Even voor de goede orde:
ViperOne M7 met Sense 6.0 is al uit.
Daarmee voelt de telefoon merkbaar wat sneller aan. Is een port van de M8 en kan dus goed vergelijken want heb beide.
Hiermee is de M7 weer een stukje sneller geworden en is het verschil met de M8 niet meer zo groot.
Dus goed nieuws voor diegene die bij de M7 wil blijven en bereid is een custom rom te gebruiken.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
snah001 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:17:
Even voor de goede orde:
ViperOne M7 met Sense 6.0 is al uit.
Daarmee voelt de telefoon merkbaar wat sneller aan. Is een port van de M8 en kan dus goed vergelijken want heb beide.
Hiermee is de M7 weer een stukje sneller geworden en is het verschil met de M8 niet meer zo groot.
Dus goed nieuws voor diegene die bij de M7 wil blijven en bereid is een custom rom te gebruiken.
Er was al een paar weken eerder een port van de M8 voor de M7 uitgebracht door Insertcoin. Die liep al erg goed. En inderdaad Viper is nu ook met een port gekomen. Die draait ook uitstekend moet ik zeggen. En nu is het wachten op Maximus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Laatst online: 12-09 18:07
dafmay schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:34:
[...]
Er was al een paar weken eerder een port van de M8 voor de M7 uitgebracht door Insertcoin. Die liep al erg goed. En inderdaad Viper is nu ook met een port gekomen. Die draait ook uitstekend moet ik zeggen :)
Klopt, maar insertcoin is een (custom) stock rom en dat is Viper dus niet.
Daarnaast diende het Viper team eerst alle tweaks van de M8 naar de M7 te porten en dat kost gewoon tijd.
Maar i.i.g. veel sneller dan HTC zelf.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
snah001 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:38:
[...]

Klopt, maar insertcoin is een (custom) stock rom en dat is Viper dus niet.
Daarnaast diende het Viper team eerst alle tweaks van de M8 naar de M7 te porten en dat kost gewoon tijd.
Maar i.i.g. veel sneller dan HTC zelf.
Was meer om aan te geven dat eigenlijk alle huidige M8 ports erg fijn draaien. Maar we gaan teveel off-topic.

On-topic : kom maar op met de officiele Sense 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de HTC One nu bijna een jaar. Al snel ging bij mij de batterij achteruit en heb ik meerdere dingen geprobeerd, waaronder wakelock, taskkillers, battery docter en custom roms. Zonder custom rom gaat de batterij nog sneller leeg. Een volle batterij gaat nu met Stock Android in 4 uur leeg als ik bijvoorbeeld surf op internet. Nu vraag ik me af of dat normaal is en hoelang een volle batterij bij jullie meegaat tijdens internetten op de telefoon?

En als ik de telefoon wil laten repareren, is het dan verstandig om dat nog binnen het eerste jaar te toen dat ik de telefoon heb of maakt dat niet zoveel uit? En moet ik de telefoon weer unrooten vanwege garantie?

Ben benieuwd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:40:
Hallo,

Ik heb de HTC One nu bijna een jaar. Al snel ging bij mij de batterij achteruit en heb ik meerdere dingen geprobeerd, waaronder wakelock, taskkillers, battery docter en custom roms. Zonder custom rom gaat de batterij nog sneller leeg. Een volle batterij gaat nu met Stock Android in 4 uur leeg als ik bijvoorbeeld surf op internet. Nu vraag ik me af of dat normaal is en hoelang een volle batterij bij jullie meegaat tijdens internetten op de telefoon?

En als ik de telefoon wil laten repareren, is het dan verstandig om dat nog binnen het eerste jaar te toen dat ik de telefoon heb of maakt dat niet zoveel uit? En moet ik de telefoon weer unrooten vanwege garantie?

Ik ben gewend minimaal 4 uur schermtijd te halen, voor mij voldoende want meer gebruik ik hem dagelijks niet. Maar het is aan de magere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Ik vraag mij af hoe het komt dat er zoveel verschil in batterijduur zit, mijn toestel is er een van de eerste lichting, ding draait als een malle! Ik kan met gemak 2 dagen halen (let wel; dan doe ik er echt bijna niets mee, geen spellen spelen of veel data verstoken).

Wellicht heb je veel apps op je telefoon staan of continue gps / locatie dingen aan staan, dat vreet batterij namelijk. Heb je weleens al je cache geleegd en ook je battery stats gereset?

En unrooten, ik zou de stock rom erop zetten, toestel weer locken en opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Bij mij staat een uur scherm gebruik gelijk aan 20% acculading en een uur idle 1-2%. Bij gebruik van de GPS, camera gaat het allemaal wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal geprobeerd, gps staat uit. Per uur 25% batterij minder bij gebruik van de telefoon, vraag me af of dat normaal is. Zonder custom rom gaat ie nog sneller leeg.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:54:
Allemaal geprobeerd, gps staat uit. Per uur 25% batterij minder bij gebruik van de telefoon, vraag me af of dat normaal is. Zonder custom rom gaat ie nog sneller leeg.
Ligt eraan hoe fel je de display hebt staan... Op 50% helderheid lijkt de dat vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:37
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:40:

Als de telefoon met standaard rom en na een reset zonder eigen Apps niet goed werkt dan kun je stellen dat er iets niet goed is. Hoe sneller je hem laat nakijken als het echt de batterij is hoe beter natuurlijk. Waarom wachten als je alles geprobeerd hebt. Ik dacht dat de batterij ook langer garantie heeft aangezien deze zelf niet te vervangen is.

Sommige unrooten niet en dat gaat goed. Wil je zekerheid dan zoveel mogelijk terugbrengen in originele staat. Dan voorkom je dat ze het probleem daarop schuiven.

Maar is offtopic verder en kun je beter in het juiste topic vragen
[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heeft iemand anders er ook last van dat de accu sneller leeg lijkt te lopen? Op het T-Mobile forum klagen mensen ook al.. Alsof een app een update heeft gehad waardoor 'ie de batterij snel leegtrekt. Haal een dag nog wel, maar ik heb dan maar 5% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
SChief schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:43:
Heeft iemand anders er ook last van dat de accu sneller leeg lijkt te lopen? Op het T-Mobile forum klagen mensen ook al.. Alsof een app een update heeft gehad waardoor 'ie de batterij snel leegtrekt. Haal een dag nog wel, maar ik heb dan maar 5% over.
Even Wakelock Detector uit de Play Store downloaden, dan kun je zien welke app dit eventueel veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

DwightKSchrute schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:50:
[...]

Even Wakelock Detector uit de Play Store downloaden, dan kun je zien welke app dit eventueel veroorzaakt.
Sinds kitkat heeft die blijkbaar root access nodig om dat soort statistieken te laten zien. Haal met mijn one overigens gemiddeld 1d10h.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
woest85 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:30:
[...]

Sinds kitkat heeft die blijkbaar root access nodig om dat soort statistieken te laten zien. Haal met mijn one overigens gemiddeld 1d10h.
Er staat in de Play Store wel een linkje met een workaround. Anders misschien gewoon BetterBatteryStats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
DwightKSchrute schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:50:
[...]

Had ik ook al geprobeerd, op een dag veroorzaakt Facebook 200 wakeup triggers. :') Kansloos. Alleen weet ik niet of dat 'normaal' is of dat dat de veroorzaker is van mijn probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 24-04-2014 10:56 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen