Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 10:17
Chris_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:39:
[...]

Nog even voor de duidelijkheid. Hij zet dus niet alles exact over. Bij mij niet tenminste. De instellingen in apps zelf zijn gewist. Ook mijn Whatsapp geschiedenis is gewist. Het maakte mij allemaal niet zoveel uit aangezien ik eens in de zoveel tijd wel weer met een schone lei wil beginnen, maar ik vertel dit even voor de mensen die verwachten dat dit wel zo is. Dit is btw met update 4.3.3 naar 4.4.2 (4.19.401.11).
Heb na de update ook een factory reset uitgevoerd en HTC backup heeft bijna alle apps terug gezet behalve (wat ik ff snel zag) Whatsapp en mijn Home screen indeling. Dus meteen nog een factory reset uitgevoerd en deze keer heeft HTC backup alles netjes terug gezet inclusief mijn Home screen indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
b.o.n.s schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:03:
Ik heb een unbranded toestel op het vodafone netwerk. Wel heb ik de .09 update al draaien.
Op welk netwerk zit jij Leech_NL?
Ik zit ook op Vodafone netwerk. Maar dat heeft niets te maken met wel of geen update. Mijn toestel is Los van mijn abonnement. Blijkbaar is mijn serienummer nog niet in de Pool van nummers die de OTA krijgen aangeboden. Ik maak me geen zorgen, heb een prima werkend toestel, en kan makkelijk nog een paar dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

b.o.n.s schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:01:
daar kwam ik ook achter ;-) maargoed niets 'echt' verloren. Foto's, muziek etc. is wel bewaard gebleven (alsook wifi instellingen e.d.). Echter, apps blijven niet bewaard dus dat was even werken geblazen om alles weer goed te krijgen.
Ik krijg mijn afbeelding niet terug :'(

Verder heb ik ook problemen met Blinkfeed. Ik kan mijn Facebook niet koppelen. En Tweets worden niet meer geopend in de twitter app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb ook KitKat op mijn phone :ppp
Maar is er nog steeds geen andere mogelijkheid om de taal te wijzigen? Ik heb een Duitse One...
Rooten zie ik niet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kaya10 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:00:
Heb ook KitKat op mijn phone :ppp
Maar is er nog steeds geen andere mogelijkheid om de taal te wijzigen? Ik heb een Duitse One...
Rooten zie ik niet zitten
Ik kan mijn nlse wel gewoon op Engels zetten?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mijn mijn Duitse phone kreeg ik hem weer op Nederlands na een Factory reset, maar zodra je de taal weer veranderd krijg je hem niet meer terug op Nederlands.
000l00lll0l0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:22:
[...]

Heb na de update ook een factory reset uitgevoerd en HTC backup heeft bijna alle apps terug gezet behalve (wat ik ff snel zag) Whatsapp en mijn Home screen indeling. Dus meteen nog een factory reset uitgevoerd en deze keer heeft HTC backup alles netjes terug gezet inclusief mijn Home screen indeling.
Whatsapp maakt standaard elke nacht om 4 uur een backup, je kan in het menu ook zelf een backup maken
De backups worden opgeslagen in /sdcard/WhatsApp/Databases/. Bij het 1e keer opstarten dan vraagt WhatsApp of je de backup van de gesprekken terug wilt zetten. Alle overige instellingen voor WhatsApp gaan wel verloren.

[ Voor 70% gewijzigd door xileS op 19-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Afvalzak schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:07:
[...]

Ik kan mijn nlse wel gewoon op Engels zetten?
Ja dat kan ik ook, ik heb italiaans, duits, engels, frans, turks erop...

toestel had ik van de mediamarkt gekocht (duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 10:17
xileS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:12:
Mijn mijn Duitse phone kreeg ik hem weer op Nederlands na een Factory reset, maar zodra je de taal weer veranderd krijg je hem niet meer terug op Nederlands.

[...]

Whatsapp maakt standaard elke nacht om 4 uur een backup, je kan in het menu ook zelf een backup maken
De backups worden opgeslagen in /sdcard/WhatsApp/Databases/. Bij het 1e keer opstarten dan vraagt WhatsApp of je de backup van de gesprekken terug wilt zetten. Alle overige instellingen voor WhatsApp gaan wel verloren.
Ik weet het, Chris_NL had problemen met verloren gesprek geschiedenis dacht ik. Misschien heeft hij hokje onderaan per ongeluk aangetikt zodat alle info werd gewist.

Bij mij was Whatsapp zelf helemaal niet geïnstalleerd nadat HTC backup klaar was met restoren en na de 2de reset heeft HTC Backup alle apps weer netjes geïnstalleerd samen met mijn home screen indeling. Misschien handig stukje info voor mensen die hun home screen opnieuw zitten in te delen xD

[ Voor 4% gewijzigd door 000l00lll0l0 op 19-03-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
HTC back-up werkt bij mij niet... heb alles op dropbox; het blijft vastlopen, factory reset al 3 maal uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
000l00lll0l0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:19:
[...]

Ik weet het, Chris_NL had problemen met verloren gesprek geschiedenis dacht ik. Misschien heeft hij hokje onderaan per ongeluk aangetikt zodat alle info werd gewist.

Bij mij was Whatsapp zelf helemaal niet geïnstalleerd nadat HTC backup klaar was met restoren en na de 2de reset heeft HTC Backup alle apps weer netjes geïnstalleerd samen met mijn home screen indeling. Misschien handig stukje info voor mensen die hun home screen opnieuw zitten in te delen xD
Zoals hierboven al uit werd gelegd maakt Whatsapp normaal gesproken om 4 uur 's nachts altijd een back-up inderdaad. Dit kun je ook handmatig doen voor je gaat resetten.
Wel ervoor zorgen dat foto's, muziek etc. niet weg worden gegooid, dan blijft die backup van Whatsapp ook staan, anders moet je de map van Whatsapp even handmatig backuppen.

Mocht je veel instellingen in apps hebben staan (meeste zijn zo ingesteld volgens mij) of gewoon lui bent, kun je ook Helium gebruiken, daarmee kun je alle app instellingen herstellen.

Ik vind HTC Backup echt prima werken. Alleen heb ik altijd gezeik met m'n contacten. SIM/Telefoon/Google contacten en dan nog ben ik contacten kwijt na een herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Zygivt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:29:
[...]

[...]

Ik ondervond dezelfde problemen, bleek dat de oorzaak van het probleem hem zat in 2 instellingen:

instellingen-> wifi-> opties-> geavanceerd-> wifi tijdens slaapstand ingeschakeld houden: altijd
instellingen-> energie-> slaapstand: off

Sindsdien heb ik een constante verbinding
ps: mijn telefoon is voorzien van 4.4.2 arhd 52.
Beide instellingen stonden al zo (dank voor de opheldering _/-\o_ ), maar wat bleek, ik had power save aanstaan, die overruled schijnbaar doodleuk de instellingen en smijt je data eruit.. :o. Power save uit en het werkt zoals het voorheen ook deed :D

Om even in te haken op het Whatsapp backup verhaal. Als ik een automatisch backup terug willen zetten (dus degene van 04:00 afgelopen nacht zeg maar), dan werkt dat.. Maak ik zelf een backup (voorbeeld om 14:00) dan ben ik altijd de gegevens kwijt van 04:00 tot 14:00. Net alsof ie die gegevens niet meeneemt of opslaat.. Erg vervelend :X

Dit los ik nu op door de data uit te laten na 04:00, de volgende dag een andere of nieuwe rom erop, dan pas de data aanzetten zodat alles netjes binnenkomt en ik geen berichten kwijt ben.. 8)7

@Majesty: Gewoon google account instellen om te synchen, dan schrijft ie al je contacten weg naar Google / mail en bij een herinstallatie na synchronisatie staat alles er weer.. Nog nooit een contact kwijt geraakt.. Na een nieuwe install heeft je telefoon tijd nodig om alles te synchen, laat hem even een half uur met rust O-) O+

[ Voor 11% gewijzigd door Segafreak83 op 19-03-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Kaya10 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:47:
HTC back-up werkt bij mij niet... heb alles op dropbox; het blijft vastlopen, factory reset al 3 maal uitgevoerd
Ik had dit probleem ook meerdere malen, had eerst backup op dropbox maar nu op drive als goed is. Maar met beide had ik wat problemen met factory reset. Inloggen op HTC account kon hij backup niet vinden, en op dropbox account ook niet. Met drive wel, maar liep steeds vast bij 9% ofzo. Ging niet verder.. Nog een factory reset gedaan maar alleen met Facebook ingelogd geloof ik (misschien ook Google account al) en toen deed die wel opeens alles terug zetten. Geen idee waaraan het ligt. Maar het maakte blijkbaar wel verschil met welke account ik ingelogd was en niet :s.
Heb trouwens pas geupadate naar .11, had bij .9 al factory reset gedaan. Maakt het verschil om weer een factory reset te doen? Is niet zo'n grote update dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Chris_NL schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Ik krijg mijn afbeelding niet terug :'(

Verder heb ik ook problemen met Blinkfeed. Ik kan mijn Facebook niet koppelen. En Tweets worden niet meer geopend in de twitter app.
Probeer Facebook eens te verwijderen? Bij mij gaf deze ook problemen.
Verwijderd, word vervolgens automatisch weer geïnstalleerd, vervolgens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Vage problemen weer de laatste tijd. Ik heb mijn HTC geflashed naar een Google Play edition (4.4.2) voor zo ver dat er iets mee te maken heeft. Problemen worden inmiddels zo irritant dat ik twijfel of ik niet eens met de htc langs moet voor een reparatie.

Opladen is optioneel de laatste tijd, ik hang hem elke avond aan de lader maar het percentage dat hij s'ochtends is opgeladen verschilt maar is zelden 100%. Hierbij maakt het overigens niet uit of de telefoon uit of aan staat tijdens het laden.

Baterijpercentage is soms way off, 100% -> 60% in een uur zonder gebruik. En vervolgens wel een halve dag rond de 50% blijven en dan ineens weer bijna leeg zijn.

Hij laat zien verbonden zijn met wifi netwerken waar ik niet in de buurt ben, op dit soort momenten vreet hij ook batterij en doet de internet verbinding het ook niet omdat LTE het niet kan overnemen omdat hij denkt nog op een wifi netwerk te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Mijn Dual Sim heeft inmiddels ook de 4.4.2 update ontvangen, geen problemen ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:03
Crazyanz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:39:
Vage problemen weer de laatste tijd. Ik heb mijn HTC geflashed naar een Google Play edition (4.4.2) voor zo ver dat er iets mee te maken heeft. Problemen worden inmiddels zo irritant dat ik twijfel of ik niet eens met de htc langs moet voor een reparatie.

Opladen is optioneel de laatste tijd, ik hang hem elke avond aan de lader maar het percentage dat hij s'ochtends is opgeladen verschilt maar is zelden 100%. Hierbij maakt het overigens niet uit of de telefoon uit of aan staat tijdens het laden.

Baterijpercentage is soms way off, 100% -> 60% in een uur zonder gebruik. En vervolgens wel een halve dag rond de 50% blijven en dan ineens weer bijna leeg zijn.

Hij laat zien verbonden zijn met wifi netwerken waar ik niet in de buurt ben, op dit soort momenten vreet hij ook batterij en doet de internet verbinding het ook niet omdat LTE het niet kan overnemen omdat hij denkt nog op een wifi netwerk te zitten.
Heb je al eens een factory reset geprobeerd, meestal helpt zoiets wel na een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:04
Twisted schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Thanks voor de info.

Waar zou ik een RUU voor de M7 Vodafone kunnen downloaden?
Sorry duurde even!

maar ik gebruik deze RUU:

RUU_M7_UL_JB_50_HTC_Europe_1.20.401.1_Radio_4A.13.3227.06_10.27.1127.01_release_308001_signed_2_4

En die kan je hier vinden o.a.: http://androidruu.com/?developer=M7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
xileS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:30:
[...]

Ik had dit probleem ook meerdere malen, had eerst backup op dropbox maar nu op drive als goed is. Maar met beide had ik wat problemen met factory reset. Inloggen op HTC account kon hij backup niet vinden, en op dropbox account ook niet. Met drive wel, maar liep steeds vast bij 9% ofzo. Ging niet verder.. Nog een factory reset gedaan maar alleen met Facebook ingelogd geloof ik (misschien ook Google account al) en toen deed die wel opeens alles terug zetten. Geen idee waaraan het ligt. Maar het maakte blijkbaar wel verschil met welke account ik ingelogd was en niet :s.
Heb trouwens pas geupadate naar .11, had bij .9 al factory reset gedaan. Maakt het verschil om weer een factory reset te doen? Is niet zo'n grote update dacht ik.
Lukt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Segafreak83 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:13:
[...]

Beide instellingen stonden al zo (dank voor de opheldering _/-\o_ ), maar wat bleek, ik had power save aanstaan, die overruled schijnbaar doodleuk de instellingen en smijt je data eruit.. :o. Power save uit en het werkt zoals het voorheen ook deed :D
Voor de duidelijkheid,
Die optie was ik inderdaad vergeten, maar ik heb deze ook aan staan. Enige wat ik heb gedaan is data connection uit gezet:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2wg5106.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Zou je eigenlijk kunnen forceren dat je tel 800/900MHz gebruikt? Dat zou weer flinke accu besparing zijn. Met me oude tel icm Opera Mini (ivm datacompressie, scheelde 90% data tijdens browsen) was dat prima te doen ook al was het slechts 2G/Edge. Nu heb je toch ook 4G/LTE op 800mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Jazco2nd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:47:
Zou je eigenlijk kunnen forceren dat je tel 800/900MHz gebruikt? Dat zou weer flinke accu besparing zijn. Met me oude tel icm Opera Mini (ivm datacompressie, scheelde 90% data tijdens browsen) was dat prima te doen ook al was het slechts 2G/Edge. Nu heb je toch ook 4G/LTE op 800mhz.
Er is een "Preferred network mode" ik weet alleen niet of dit de frequentie uitschakelt of de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Na twee keer de update van 4.4 klopt mijn locatie niet meer. Zit in Alaska?
Locatie staat op nauwkeurig? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Michele_M_ schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:28:
Na twee keer de update van 4.4 klopt mijn locatie niet meer. Zit in Alaska?
Locatie staat op nauwkeurig? Iemand een idee?
heb er zelf geen last van en ook van anderen nog niet gehoord, maar was vorig jaar een dergelijk probleem:
http://www.androidpolice....-google-working-on-a-fix/

geen idee of het werkt en of het überhaupt het zelfde probleem is, kan ook aan andere apps liggen
Neem even aan dat je ook nog geen factory reset gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Laatst online: 10-01-2024
Kid_Stevie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:53:
[...]

heb er zelf geen last van en ook van anderen nog niet gehoord, maar was vorig jaar een dergelijk probleem:
http://www.androidpolice....-google-working-on-a-fix/

geen idee of het werkt en of het überhaupt het zelfde probleem is, kan ook aan andere apps liggen
Neem even aan dat je ook nog geen factory reset gedaan hebt?
Hij doet het nu weer. Een paar keer opnieuw opgestart. Had de WeatherPro eraf gegooid en er weer op. Dat hielp niet maar na een half uurtje zag die mijn locatie weer 8)7

Tot nu toe gaat het weer goed. Fabrieksinstellingen ga ik binnenkort maar eens doen.

Of ik wacht tot de nieuwe One in de winkels ligt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Crazyanz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:39:

Ook ik merk sinds deze update dat het energieverbruik drastisch is veranderd (negatief).
Ten eerste loopt de batterij veel sneller leeg. Daar naast viel het me op dat mn batterij in de auto aan de lader, met spotify aan, altijd oplaadde met 4.3. Nu met 4.4 loopt de batterij langzaam leeg aan de autolader tijdens gebruik.
Voelde ook 1 maal dat de batterij warmer werd in mijn zak, zonder dat ik deze gebruikte...
Misschien een 2e harde reset uitvoeren...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Majesty schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:59:
[...]

Zoals hierboven al uit werd gelegd maakt Whatsapp normaal gesproken om 4 uur 's nachts altijd een back-up inderdaad. Dit kun je ook handmatig doen voor je gaat resetten.
Wel ervoor zorgen dat foto's, muziek etc. niet weg worden gegooid, dan blijft die backup van Whatsapp ook staan, anders moet je de map van Whatsapp even handmatig backuppen.

Mocht je veel instellingen in apps hebben staan (meeste zijn zo ingesteld volgens mij) of gewoon lui bent, kun je ook Helium gebruiken, daarmee kun je alle app instellingen herstellen.

Ik vind HTC Backup echt prima werken. Alleen heb ik altijd gezeik met m'n contacten. SIM/Telefoon/Google contacten en dan nog ben ik contacten kwijt na een herstel.
Ik heb helaas de harde reset gedaan |:( . Maar het was vooral bedoeld om mensen er op te attenderen dat er wel degelijk nog informatie verloren gaat. En ja ik heb veel instellingen in apps staan. Maar een keer weer alles inrichten en over doen vind ik ook wel weer eens leuk. Ontdek je weer dingen :D.

Ik heb geen gezeik met mijn contacten gehad. Heb alles maar via Google gedaan na gezeik met mijn vorige telefoon.
spNk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:52:
[...]

Probeer Facebook eens te verwijderen? Bij mij gaf deze ook problemen.
Verwijderd, word vervolgens automatisch weer geïnstalleerd, vervolgens updaten.
Ik heb nog een keer een reset gedaan en nu werkt Facebook weer. Echter Twitter wil nog steeds geen Tweets laden van Blinkfeed.

Verder is mijn batterij er juist erg op vooruit gegaan na de update. Sinds ik mijn Pebble heb ging mijn One maar tot een uur of 5 a 6 mee. Maar nu houdt hij het makkelijk vol tot 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:49
[PORT][STABLE]Sixth Sense - Sense 6.0 Port

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2690121

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 01-09 23:01
Misschien iemand die hem heeft kunnen downloaden en hier kan uploaden aangezien wij er dan ook van kunnen genieten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Misschien dat dat beter hier besproken kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds deze week in het bezit van de HTC One, wat een verschil in snelheid met mijn oude mobiel, de LG 4X HD!!!

Er zijn echter 2 ergernissen:

1- De spellingscontrole die niet werkt icm Whats-app...

2- De One loopt soms vast tijdens het typen van een bericht in Whats-app en dat 1 a 2x per dag met een automatische reboot tot gevolg...dit stoort mij ten zeerste.

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:30:
Sinds deze week in het bezit van de HTC One, wat een verschil in snelheid met mijn oude mobiel, de LG 4X HD!!!

Er zijn echter 2 ergernissen:

1- De spellingscontrole die niet werkt icm Whats-app...

2- De One loopt soms vast tijdens het typen van een bericht in Whats-app en dat 1 a 2x per dag met een automatische reboot tot gevolg...dit stoort mij ten zeerste.

Iemand tips ?
Spellingscontrole hoort wel gewoon te werken in Whatsapp.
Probeer Whatsapp eens te herinstalleren en anders een factory reset :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Spellingscontrole werkt ook niet fijn, zeker niet met swipen... Onding dan maar goed.
Heb trouwens wat vaags, als ik opneem dan duurt het soms echt een tiental seconde voordat de gene aan de andere kant van de lijn mij hoort. En dat heb ik overal, vol bereik of niet (als ik slecht bereik heb klink ik alsof ik weet ik waar ergens in een wc ruimte zit ofzo), maar dat is wel irritant zo. Ik heb Vodafone btw, iemand?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Vandaag merkte ik paar keer met Google Maps dat de navigatiestem heel raar was xD. Het was stem van een Amerikaanse vrouw geloof ik, maar ze sprak het uit in het Nederlands (met rare accent dus) :'). Volgens mij is dit sinds de update. Meer mensen hier last van? Zie namelijk zo gauw niet een optie om navigatiestem te veranderen. Reboot hielp wel voor even geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Hallo,

Bij de HTC One krijg je ook 23 gb extra dropbox ruimte, maar met de One X heb ik al voor sense 4.0 de actie gebruikt. Ik kreeg wel een bericht dat dit over een tijdje verloopt. Weet iemand ook of ik de bonus van de One op dit account kan krijgen, zodat ik nog twee jaar verder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
timper schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:58:
Hallo,

Bij de HTC One krijg je ook 23 gb extra dropbox ruimte, maar met de One X heb ik al voor sense 4.0 de actie gebruikt. Ik kreeg wel een bericht dat dit over een tijdje verloopt. Weet iemand ook of ik de bonus van de One op dit account kan krijgen, zodat ik nog twee jaar verder kan?
Mijn lukte dat niet en na contact met Dropbox gaven ze aan dat je maar 1 keer gebruik kunt maken van deze actie. Met een andere merk GSM lukte het wel weer.

Gewoon proberen en als het niet lukt een mail sturen naar ze. Je hebt niets te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

hebben jullie ook last, volgens mij na de update, dat nu steeds wordt aangegeven hoeveel ruimte je vrij hebt nadat er een playstore app wordt geinstalleerd/ geupadate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jup, ik denk dat dit komt doordat het geheugen langzaam vol begint te raken (ik heb nog iets van 8GB vrij). Ik draai nog 4.3 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sense 6 staat voor Mei/Juni op de planning:

http://llabtoofer.com/201...tware-updates-plan-24-03/

[ Voor 26% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-03-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Oei, dat zou erg mooi zijn. Dan hoef ik nog niet te rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

xileS schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:41:
Vandaag merkte ik paar keer met Google Maps dat de navigatiestem heel raar was xD. Het was stem van een Amerikaanse vrouw geloof ik, maar ze sprak het uit in het Nederlands (met rare accent dus) :'). Volgens mij is dit sinds de update. Meer mensen hier last van? Zie namelijk zo gauw niet een optie om navigatiestem te veranderen. Reboot hielp wel voor even geloof ik.
Voor zover mij bekend, moet je de taal van je hele toestel aanpassen naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hij staat dus al op NL. Tenminste alles is in het Nederlands nu. Het is wel een Duitse telefoon. Als ik van taalinstelling verander, krijg ik hem niet meer op Nederlands ingesteld. Ik moet dan een factory reset doen. Of het daar aan ligt.. want had het voorheen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of andere tweakers hier al ervaring mee hebben gehad:

Vanmiddag moest mijn telefoon even uit tijdens een tentamen. Nadat ik hem weer op wilde starten deed hij helemaal niks, reageerde nergens op. Het enige dat ik zag was dat de back en home button knipperde. In eerste instantie kreeg ik het niet voor elkaar in de bootloader te komen, na nog 2 pogingen wel gelukt. Via die weg het toestel een reboot kunnen geven waarna hij gelukkig weer opstartte.
Overigens is er helemaal niet geknutseld aan dit toestel qua root, s-off of custom roms.

Is dit iets om mij zorgen om te maken? Kan ik dit voorkomen in de toekomst? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:09:

Vanmiddag moest mijn telefoon even uit tijdens een tentamen. Nadat ik hem weer op wilde starten deed hij helemaal niks, reageerde nergens op. Het enige dat ik zag was dat de back en home button knipperde. In eerste instantie kreeg ik het niet voor elkaar in de bootloader te komen, na nog 2 pogingen wel gelukt. Via die weg het toestel een reboot kunnen geven waarna hij gelukkig weer opstartte.
Overigens is er helemaal niet geknutseld aan dit toestel qua root, s-off of custom roms.

Is dit iets om mij zorgen om te maken? Kan ik dit voorkomen in de toekomst? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Alvast bedankt!
Ik heb het probleem vorige week toevallig gehad nadat ik een nieuwe rom erop had gezet. De oplossing voor mij was om de aan uit knop 20 sec in gedrukt te houden tot de telefoon weer aan springt. Of het zorgelijk is, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
mike1986 ‏@mike1986_ 5 min.

We should see Android 4.4.3 (KTU72B) pretty soon. It won't be a major update so merging sources for the HTC One 2014 shouldn't take long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34

Alvast bedankt!
Dat knipperen van de lampjes kwam ik toevallig tegen tijdens 1 van de 2 keren dat ik naar cashe wipen toe ging om rare batterij problemen te verhelpen. Zoals hierboven al genoemd werd is het mij gelukt weer op te starten door te blijven proberen de aan/uit knop in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Joen schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:52:
[...]

Dat knipperen van de lampjes kwam ik toevallig tegen tijdens 1 van de 2 keren dat ik naar cashe wipen toe ging om rare batterij problemen te verhelpen. Zoals hierboven al genoemd werd is het mij gelukt weer op te starten door te blijven proberen de aan/uit knop in te drukken.
Aan/uit ingedrukt houden in direct licht. Klinkt vreemd, maar in direct licht is de clou als het niet lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Vanmiddag moest mijn telefoon even uit tijdens een tentamen. Nadat ik hem weer op wilde starten deed hij helemaal niks, reageerde nergens op. Het enige dat ik zag was dat de back en home button knipperde....
Een van deze 2 wil dan vaak de oplossing bieden :

- telefoon aan de lader en aan/uit knop lang ingedrukt blijven houden totdat toestel opnieuw opstart
- fel licht (zaklamp oid) op sensor bovenaan voorkant telefoon schijnen terwijl aan/uit knop ingedrukt houden totdat toestel opnieuw opstart

[ Voor 40% gewijzigd door dafmay op 24-03-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Zeker mooi nieuws. LlabTooFer heeft overigens zijn laatste custom rom al voorzien van diverse zaken uit Sense 6.0. Ik draai deze rom en hij is weer erg fijn (met buitengewoon goed/laag batterijverbruik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Ziet er naar uit dat sommige aspecten van sense misschien al eerder komen, nu HTC druk bezig is met een aantal core apps naar de playstore te brengen. Een goede ontwikkeling naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
De nieuwe camerasoftware ziet er ook erg goed uit. Stukken overzichtelijker dan de huidige (snap ook niet dat HTC dat zelf niet heeft gezien). :)

En god T-Mobile, schiet eens op met 4.4. :') Zou deze week eindelijk beschikbaar moeten komen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
ik heb mijn HTC net nieuw (paar dagen) kom van sony xperia s.
wat me opvalt is dat normaal als je bij je android versie gaat kijken, kan je een paar keer tappen en dan komt jellybean of kitkat naar boven (spelletje of gimmick) kan dat op dit toestel niet of doe ik nu iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
xileS schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:02:
Hij staat dus al op NL. Tenminste alles is in het Nederlands nu. Het is wel een Duitse telefoon. Als ik van taalinstelling verander, krijg ik hem niet meer op Nederlands ingesteld. Ik moet dan een factory reset doen. Of het daar aan ligt.. want had het voorheen niet.
Ik heb ook een Duitse telefoon en destijds naar Nederlands omgezet met morelocale2 (play store). Is een gratis app die de taalinstelling van je telefoon verandert, mijne was binnen enkele seconden helemaal Nederlands. In het instellingenmenu staat taal ook op Nederlands, echter niet in het lijstje met te kiezen talen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

akbslayer schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:01:
wat me opvalt is dat normaal als je bij je android versie gaat kijken, kan je een paar keer tappen en dan komt jellybean of kitkat naar boven (spelletje of gimmick) kan dat op dit toestel niet of doe ik nu iets verkeerd?
Zal HTC wel disabled hebben.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Voor de update naar Kitkat 4.4 gebruikte ik altijd BetterBatteryStats omdat ik de standaard energie statistieken in Sense niet volledig vind (vooral screenon time percent verbruikt/uur).

Echter werkt deze niet meer sinds de update, blijkbaar is er nu opeens root voor nodig. Kennen jullie andere apps die dergelijke functionaliteit ook bieden en geen root eisen?

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Bij werkt BB gewoon op kitktat 4.4.2 (Viperrom 5.8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
LaurentS schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 00:06:
Voor de update naar Kitkat 4.4 gebruikte ik altijd BetterBatteryStats omdat ik de standaard energie statistieken in Sense niet volledig vind (vooral screenon time percent verbruikt/uur).

Echter werkt deze niet meer sinds de update, blijkbaar is er nu opeens root voor nodig. Kennen jullie andere apps die dergelijke functionaliteit ook bieden en geen root eisen?
Volgens mij met je dat in bbs even instellen. Het werkt igg gewoon op 4.2.2 hier.

Google Play: GSam Battery Monitor

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-03-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 10:18
renzo4000 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 07:32:
Bij werkt BB gewoon op kitktat 4.4.2 (Viperrom 5.8)
Maar jij hebt dan ook root. Een niet-geroote 4.4.2 heeft geen toegang meer tot de batterystats die daarvoor wel beschikbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
akbslayer schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:01:
Heeft op de Androidversies van HTC volgens mij nog nooit gekund. Op de oorspronkelijke Android versies kan het inderdaad wel (meerdere malen tappen op het versienummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Voor de mensen met een T-Mobile branded One duurt het blijkbaar nog een paar weken voordat we de update kunnen verwachten.. Bedoeling was deze week, maar de prutsers hebben M7 en M8 door elkaar gehaald (knap dat dat is gelukt overigens). :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

SChief schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:25:
Voor de mensen met een T-Mobile branded One duurt het blijkbaar nog een paar weken voordat we de update kunnen verwachten.. Bedoeling was deze week, maar de prutsers hebben M7 en M8 door elkaar gehaald (knap dat dat is gelukt overigens). :')
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Het lukt mij niet om de update naar 4.4.2 te installeren.

Het downloaden gaat goed, maar halverwege de update krijg ik een rode driehoek met uitroepteken en na een minuut reboot het dan gewoon in 4.3. Verder geen foutmelding.

Mijn HTC One is unbranded, niet geroot en verder stock (wel officiële update naar 4.3). Al verschillende tips van HTC geprobeerd, tot aan een hard reset aan toe, maar niks helpt. Ik kan het nu laten opsturen naar HTC, maar dat lijkt me wat drastisch. Ook gegoogeld, maar geen oplossing...

Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen en, nog liever, ook een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
KarlMarX schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:26:

Het downloaden gaat goed, maar halverwege de update krijg ik een rode driehoek met uitroepteken en na een minuut reboot het dan gewoon in 4.3. Verder geen foutmelding.

Mijn HTC One is unbranded, niet geroot en verder stock (wel officiële update naar 4.3). Al verschillende tips van HTC geprobeerd, tot aan een hard reset aan toe, maar niks helpt. Ik kan het nu laten opsturen naar HTC, maar dat lijkt me wat drastisch. Ook gegoogeld, maar geen oplossing...

Ja, maar helaas niet met de HTC One, maar toentertijd met mijn HTC Hero. Ik heb toen mijn Hero geroot, maar kan me voorstellen dat je dat niet wil. Andere oplossing was toen volgens mij opsturen naar HTC (daar had ikg een zin in, dus vandaar de root).

Even snel gechecked: je zou nog dit kunnen proberen:

Settings > App > All (Tab) > Updater
- Choose Force Stop
- Clear Cache and Data

[ Voor 6% gewijzigd door DwightKSchrute op 28-03-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
KarlMarX schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:26:

Dit al geprobeerd?
Misschien dat je een corrupte download hebt oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 22:16
SChief schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:25:
Ik heb geen branded tmobile toestel, wel zit ik op het uitrol schema van tmobile.
Enige idee hoe ik daar van af kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
DwightKSchrute schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:32:
[...]

Even snel gechecked: je zou nog dit kunnen proberen:

Settings > App > All (Tab) > Updater
- Choose Force Stop
- Clear Cache and Data
Yep. Was ook de eerste tip van HTC support. ;) Helaas hielp het dus niet. :-(

@chris.nl, zelfde oplossing, zelfde resultaat helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door KarlMarX op 28-03-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
KarlMarX schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:55:
[...]

Yep. Was ook de eerste tip van HTC support. ;) Helaas hielp het dus niet. :-(

@chris.nl, zelfde oplossing, zelfde resultaat helaas.
Ben bang dat je hem op moet sturen, lees op internet wat verhalen (XDA o.a.). Daar krijgen de mensen de tip om hun garantie te claimen en hem op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Joostje123 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:39:
[...]
Ik heb geen branded tmobile toestel, wel zit ik op het uitrol schema van tmobile.
Enige idee hoe ik daar van af kan komen?
Da's wel apart, wat is je CID (eventueel te controleren met Google Play: CID Getter, geen root oid nodig)? Als je naar een ander schema wilt zal je je CID moeten veranderen overigens, dat is wel wat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 22:16
SChief schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Da's wel apart, wat is je CID (eventueel te controleren met Google Play: CID Getter, geen root oid nodig)? Als je naar een ander schema wilt zal je je CID moeten veranderen overigens, dat is wel wat werk.
CID is T-MOB101
Maar via studentenmobiel.nl ofzo afgesloten.
Maar geen tmobile logo bij opstarten, geen tmobile apps bij default. Wel tmobile simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Das raar. Ik heb een unbranded toestel. Los gekocht bij een abbonement van vodafone. Ook ik heb een T-MOB101 CID. Hoe kan dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:52
Ik heb sinds gisteren problemen met Wifi. Ik heb gewoon vol bereik op mijn netwerk en dan plotseling valt de verbinding weg. Er blijft nog een stipje van het Wifi-symbool branden, terwijl ik eerst gewoon vol bereik had . Heeft iemand dit ook al eens opgevallen?

De verbinding hersteld zich soms vanzelf of ik moet Wifi uitschakelen en daarna weer inschakelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jup, vaak last van. Geen idee of het de router is icm de One of dat de One zelf gaar is. Wanneer ik op school ben (Eduroam) lijkt het allemaal prima te werken.

Welke router gebruik jij?

[ Voor 36% gewijzigd door S_Chief op 29-03-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25
Ik zit met een probleem en ik probeer er achter te komen of dit bij alle toestellen met android 4.2.2 (stock) zo is. Ik was gisteren op een feestje en maakte wat videotjes, nu keek ik deze vandaag na en is alles mono en klinkt het ronduit waardeloos, op het eerste filmpje van de avond na. Na een reboot is het eerste filmpje wat ik opneem weer prima met stereo en noise cancellation maar de filmpjes daarna (totdat ik reboot of een headset gebruik) zijn weer mono zonder noise cancellation. Dit gebeurt me ook met custom roms, bij de orginele 4.3 rom van htc gaat het wel goed. Het lijkt wel in de kernel te zitten.
Kunnen jullie, (als jullie dit willen) proberen na te bootsen? Eerst een video maken en daarna nog een video en dan luisteren of ze beiden in stereo zijn?
Zie ook dit topic op xda wat ik tegen kwam

[ Voor 13% gewijzigd door netblade op 31-03-2014 01:30 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:43
Net een update binnengehaald en geïnstalleerd. Het is nu nummer 4.19.401.11
In de changelog stond verbetering voor wifi en router support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Interessant, want dat heb ik hard nodig! Helaas is de mijne wel branded, hoop deze update ook te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
4.19.401.11 is al een weekje of 3 uit, daarvoor had je 4.19.401.9 als het goed is :) Helaas is mijn probleem daardoor niet verholpen, zowel met custom roms (met sense 5.5 en android4.4.2 / sense 6.0 android 4.4.2) als stock (met s-on en locked bootloader) geen verschil. De audio bij camcorder filmpjes blijft matig. Daarom probeer ik om met een beetje verhaal bij HTC aan te komen, meerdere mensen te zoeken met hetzelfde probleem

[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 31-03-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 10-09 23:10
Zijn hier veel mensen met ervaring met ARHD rom (Android Revolution)?

Ik heb gewoon HTC stock, nog nooit gemod en ben zeer tevreden, zal ook nooit voor Play Edition gaan. Maar er zijn enkele mods in the ARHD rom die ik wel graag zou willen:
- hide any icon in statusbar (als ik USB aansluit zijn er direct 2 compleet nutteloze iconen erbij in mijn statusbalk. Vooral zeer irritant in de auto met Carmode aan. Dan is de hele balk overvol.
- niet te verwijderen apps zijn dan weg (gebruik geen Dropbox meer, heb de Vodafone apps verborgen nu)
- andere niet-noodzakelijke handigheidjes

Ik weet niet of het t waard is om te gaan rooten etc maar als ik het doe lijkt dit me de meest ideale ROM omdat ik nu al heel tevreden ben dus niet wil dat er veel veranderd. Ben benieuwd naar ervaringen en of de laatste ARHD dan ook de beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Jazco2nd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:11:
Zijn hier veel mensen met ervaring met ARHD rom (Android Revolution)?

Ik heb gewoon HTC stock, nog nooit gemod en ben zeer tevreden, zal ook nooit voor Play Edition gaan. Maar er zijn enkele mods in the ARHD rom die ik wel graag zou willen:
- hide any icon in statusbar (als ik USB aansluit zijn er direct 2 compleet nutteloze iconen erbij in mijn statusbalk. Vooral zeer irritant in de auto met Carmode aan. Dan is de hele balk overvol.
- niet te verwijderen apps zijn dan weg (gebruik geen Dropbox meer, heb de Vodafone apps verborgen nu)
- andere niet-noodzakelijke handigheidjes

Ik weet niet of het t waard is om te gaan rooten etc maar als ik het doe lijkt dit me de meest ideale ROM omdat ik nu al heel tevreden ben dus niet wil dat er veel veranderd. Ben benieuwd naar ervaringen en of de laatste ARHD dan ook de beste is.
Is meer iets voor in het Rooten-topic. Maar om antwoord op je vraag te geven: Ik vond ARHD eigenlijk niet zo soepel en smooth als stock-HTC. Ik ging ook rooten vanwege deze ROM, maar toen ik hem eenmaal geïnstalleerd had was ik er niet eens zo'n fan van. Beetje lag in het unlocken van het toestel. Daarna MaximusHD geïnstalleerd en dat was gelijk raak, heel smooth en erg lange batterijduur. Nu draai ik een Sense 6-ROM (van Baadnewz) en dat is stukken sneller dan een Sense5.5 ROM. Heel snel, smooth en ook een lange batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
DwightKSchrute schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Is meer iets voor in het Rooten-topic. Maar om antwoord op je vraag te geven: Ik vond ARHD eigenlijk niet zo soepel en smooth als stock-HTC. Ik ging ook rooten vanwege deze ROM, maar toen ik hem eenmaal geïnstalleerd had was ik er niet eens zo'n fan van. Beetje lag in het unlocken van het toestel. Daarna MaximusHD geïnstalleerd en dat was gelijk raak, heel smooth en erg lange batterijduur. Nu draai ik een Sense 6-ROM (van Baadnewz) en dat is stukken sneller dan een Sense5.5 ROM. Heel snel, smooth en ook een lange batterijduur.
Ik heb exact dezelfde ervaring met de diverse custom roms van ARHD en Maximus. ARHD loopt nooit echt lekker op mijn One, terwijl iedere versie van Maximus zeer goed loopt (en met uitstekende batterijduur).

Edit: inderdaad beetje off-topic...excuses daarvoor.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 31-03-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Modbreak:De discussie over custom rom's is hier ongewenst en zal vanaf nu ook worden verwijderd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:04
Hmm.. Sinds de laatste kan ik geen foto's meer delen vanuit de Gallery.
Als ik op 'delen' druk krijg ik heel kort een popupje van het menu maar valt dus weg.

Kan dus foto's niet mailen etc.

Anderen die hier ook last van hebben sinds de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
netblade schreef op maandag 31 maart 2014 @ 01:06:
Ik zit met een probleem en ik probeer er achter te komen of dit bij alle toestellen met android 4.2.2 (stock) zo is. Ik was gisteren op een feestje en maakte wat videotjes, nu keek ik deze vandaag na en is alles mono en klinkt het ronduit waardeloos, op het eerste filmpje van de avond na. Na een reboot is het eerste filmpje wat ik opneem weer prima met stereo en noise cancellation maar de filmpjes daarna (totdat ik reboot of een headset gebruik) zijn weer mono zonder noise cancellation. Dit gebeurt me ook met custom roms, bij de orginele 4.3 rom van htc gaat het wel goed. Het lijkt wel in de kernel te zitten.
Kunnen jullie, (als jullie dit willen) proberen na te bootsen? Eerst een video maken en daarna nog een video en dan luisteren of ze beiden in stereo zijn?
Zie ook dit topic op xda wat ik tegen kwam
Ik had het pas ook al gemerkt inderdaad, dat het geluid ineens mono werd opgenomen.
Ga het zo eens proberen na te bootsen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
netblade schreef op maandag 31 maart 2014 @ 01:06:
Ik zit met een probleem en ik probeer er achter te komen of dit bij alle toestellen met android 4.2.2 (stock) zo is.
Bedoel je niet met 4.4.2 ? Of wil je weten of de oudere versies het ook hadden ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
u_nix_we_all schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:32:
[...]

Bedoel je niet met 4.4.2 ? Of wil je weten of de oudere versies het ook hadden ?
Ik bedoel inderdaad 4.4.2, bij stock 4.3 werkt het allemaal wel zoals het hoort, de hardware lijkt in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik krijg net een update 4.19.401.11 (205MB) binnen, alleen voor wifi improvements! Is dit die update waar iedereen zoveel problemen mee heeft?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Menesis schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:41:
Ik krijg net een update 4.19.401.11 (205MB) binnen, alleen voor wifi improvements! Is dit die update waar iedereen zoveel problemen mee heeft?
Nee dat is juist de verbeterde versie van de eerste 4.4.2 update die door HTC is terug getrokken. Waarschijnlijk draai jij nu juist die eerste versie waar behoorlijk wat mensen problemen mee hadden (o.a. met de WiFi).

4.19.401.11 is dus de meest recente 4.4.2 update die nu door HTC wordt uitgerold aan zowel mensen die nog op 4.3 zitten als ook aan mensen die nog op de eerste 4.4.2 upgrade zitten (die dus al geupdate hadden voordat de update was teruggetrokken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
mijn one is nu ong een week oud en kwam al met 4.19.401.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Ik heb de update 4.19.161.11 (273.37MB)

Bevat belangrijke verbeteringen en bug fixes waaronder: Verbeterde systeem performance..

Aldus de melding op mijn HTC One vodafone branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat mijn HTC One unbranded was. De CID is echter "T-MOB101", die T-Mobile Duitsland zou moeten betekenen.

Ik heb een KPN abonnement en tot nu toe heb ik geen 4.4.2 update ontvangen (wél Sense 5.5 maar dat kwam met Android 4.3, denk ik).

Hoe en door wie wordt dus bepaald of/wanneer mijn telefoon de update kan krijgen?

Zo niet, wat zijn de mogelijke oplossingen?

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Je moet net als ik afwachten. Ik ben ook onaangenaam verrast dat ik een T-MOB Cid heb. Als je gaat rooten kun je het veranderen, maar ik heb geen zin om voor waarschijnlijk de laatste m7 update speciaal te gaan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Je kan het beste dit topic in de gaten houden: https://forum.t-mobile.nl...xpert-208694/index26.html. Maar goed, ze hebben al een flinke blunder gemaakt waardoor het dus nog langer zal duren. Ik verwacht het iig pas na 20 april (als ze niet weer een stomme fout maken). :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
b.o.n.s schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:55:
Hmm.. Sinds de laatste kan ik geen foto's meer delen vanuit de Gallery.
Als ik op 'delen' druk krijg ik heel kort een popupje van het menu maar valt dus weg.

Kan dus foto's niet mailen etc.

Anderen die hier ook last van hebben sinds de update?
Heb ik ook een keer gehad, heb je toevallig iets aangepast bij de ontwikkelaarsopties? Ik had zelf een bepaalde animatie uitgezet, waardoor sommige knoppen niet meer werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Muheed10 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:00:
[...]

Heb ik ook een keer gehad, heb je toevallig iets aangepast bij de ontwikkelaarsopties? Ik had zelf een bepaalde animatie uitgezet, waardoor sommige knoppen niet meer werkten.
Yup dat is inderdaad precies de oorzaak van zijn probleem. (ik had het laatst ook)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 02-04-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 20:11
Is het al zeker dat MotionLaunch niet in de One M7 komt? Dit kwam namelijk voorbij in de review van de M8.

De feature waarbij je het scherm twee keer aantikt om te unlocken lijkt me wel een hele handige op mijn huidie M7. Of zit de chip die hiervoor nodig is niet in de M7? (het gaat me alleen om de tap-to-unlock en niet de swipe features).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
PeterHid schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:08:
Is het al zeker dat MotionLaunch niet in de One M7 komt? Dit kwam namelijk voorbij in de review van de M8.

De feature waarbij je het scherm twee keer aantikt om te unlocken lijkt me wel een hele handige op mijn huidie M7. Of zit de chip die hiervoor nodig is niet in de M7? (het gaat me alleen om de tap-to-unlock en niet de swipe features).
Waarschijnlijk niet, er moeten wel features uniek blijven voor de m8.
Daarnaast is het een feature afgekeken van custom kernels.

tap to wake heb ik al bijna een jaar op mijn HTC One M7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
SAWYER schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:11:
[...]

Waarschijnlijk niet, er moeten wel features uniek blijven voor de m8.
Daarnaast is het een feature afgekeken van custom kernels.

tap to wake heb ik al bijna een jaar op mijn HTC One M7.
Waarom niet? Duo-Camera is een unieke feature voor HTC One M8, Motion Launch Gestures zijn software-matig dus kunnen ook voor de M7 geimplementeerd worden. Makers van Custom-ROM's verwachten met de release van de officiele kernel dat ze het kunnen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000

DarkSide

theres no place like ::1

Custom roms zullen het wel ondersteunen.
Of de officiele rom het krijgt betwijfel ik. Dit ivm de accuduur. De M8 heeft daar zijn speciale kern voor om dit soort zaken te ondervangen zonder dat je accu leeggetrokken wordt.
Kan me voorstellen dat dit op de M7 een verkorte accuduur als gevolg heeft. En dat het daarom voor de gebruikers ervaring niet geïmplementeerd word

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
DarkSide schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:36:
Custom roms zullen het wel ondersteunen.
Of de officiele rom het krijgt betwijfel ik. Dit ivm de accuduur. De M8 heeft daar zijn speciale kern voor om dit soort zaken te ondervangen zonder dat je accu leeggetrokken wordt.
Kan me voorstellen dat dit op de M7 een verkorte accuduur als gevolg heeft. En dat het daarom voor de gebruikers ervaring niet geïmplementeerd word
Dat klinkt inderdaad heel logisch, je laatste zin kan zo in een verklaring van HTC ;). We wachten af wat Sense 6.0 ons gaat brengen.

Desondanks blij met mijn HTC One die ik deze week heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000

DarkSide

theres no place like ::1

Het zou mooi zijn dat als je het aanzet je een waarschuwing krijgt van Kan verkorte levensduur accu opleveren.
Dan kan je zelf bepalen of je het wilt hebben of niet.
Desalniettemin zou ik graag sense 6 ontvangen en kijken wat het biedt.
Nog steeds tevreden over de One M7.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik zit met een storend probleem, en dat is als volgt; als ik de oplader in de mijn telefoon steek dan gaat mijn telefoonscherm aan, dit had ik voorheen nooit en vind ik erg irritant, is dit uit te zetten?

Zit op 4.4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Dat was met 4.3 ook al. Ik druk dan gelijk op het power knopje om hem weer op standby te zetten. Ik stoor mij zelf er niet zo erg aan. Maar zou op zich wel fijn zijn als dat een in- en uitschakelbare optie was ja.
Pagina: 1 ... 16 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen