Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

FFA schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:25:
[...]

Ik zou wat beter opletten bij nederlands en want minder op whatsapp 8)7 |:(
offtopic:
Lol, zeg dan niks ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Zygivt op 11-03-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ferry34 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:02:
Ik heb ook weer wat.

Mn gps is de laatste week van slag en dat is nogal lastig met mn werk als taxichauffeur.
Tomtom kan nauwelijks mn locatie vasthouden, kaart wordt grijs, GPS symbool knippert, ga bij n bocht rechtdoor op de kaart.

Ook google maps kan mn locatie niet vinden.

Accu: krijg regelmatig melding in mn scherm "kan niet laden. Apparaat verbruikt meer stroom dan..."
Vandaag volledig opgeladen begonnen. Van 0800-1600 in auto aan lader gehangen. Op weg naar huis zonder lader viel de telefoon uit.
Als professioneel gebruiker voor je werk zou je er verstandig aan doen om een originele TomTom te gebruiken daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Die zijn nl. gemaakt om GOED te doen wat ze moeten doen ;)
(bellen via een TomTom gaat ook minder goed dan bellen met een normale telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Zygivt schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:56:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun wifi icm whatsapp?
Als mijn telefoon in standby gaat, dan verlies ik me wifi.

Ik heb zowel hier als op xda geen oplossing gevonden. De optie: "wi-fi tijdens slaapstand ingeschakeld houden" werkt ook niet zoals verwacht.

PS: ik draai arhd 52 (4.4.2.)
Onder Instellingen - Energie heb je ook nog een optie slaapstand, die al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Replar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 00:11:
[...]

Onder Instellingen - Energie heb je ook nog een optie slaapstand, die al gecheckt?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Riqy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:58:
Zijn er al mensen die de whatsapp update binnen hebben die widget ook op hum homescreen (lockscreen) hebben staan? deze geeft bij mij de berichten niet weer...
Bij mij werkt die idd ook niet erg lekker op de lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Gisteravond toch aan de praat gekregen op lockscreen: Telefoon reboot en widget verwijderen en opnieuw toevoegen. Daarna kreeg ik de berichten ineens wel te zien :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
Hm, heb ivm mn GPS probleem via instellingen apps de Google Maps gedwongen gestopt en t GPS probleem is n stuk minder!

Helaas niet helemaal weg, maar toch n stuk beter.

(tomtom kastje heb ik nog liggen en gebruik ik op de motor voor routes. Maar ik wil in mn auto niet nog n kastje en t touchscreen van n smartphone werkt veel beter :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Riqy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:03:
Gisteravond toch aan de praat gekregen op lockscreen: Telefoon reboot en widget verwijderen en opnieuw toevoegen. Daarna kreeg ik de berichten ineens wel te zien :)
En toch werkt het vandaag ineens weer niet...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik had gisteren ineens 47% accu over aan het einde van de dag. Wellicht heeft ie het licht gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Zou jij eens onder instellingen > Energie > Geschiedenis willen kijken? Zie je daar onderbrekingen op het Wifi lijntje?

Bij mij heb ik namelijk een wifi balk zonder onderbrekingen; wifi staat blijkbaar heel de dag aan. Terwijl het in de settings toch echt uit staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
xileS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 02:20:
[...]

Bij mij werkt die idd ook niet erg lekker op de lockscreen.
Ik heb al een aantal versies dat het lockscreen widget erbij zit. Maar inderdaad werkt het niet. Tenzij je de app sluit in het multitask menu, dan geeft hij het wel weer. Ze moeten dit even fiksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik had na de update naar 4.4 niet echt problemen met de accu, tot een paar dagen geleden... Accu was erg snel leeg terwijl ik er bijna niks op gedaan had.
Gisteravond heb ik de cache partitie vanuit het recover menu leeg gemaakt en daarna een factory reset gedaan. Lijk vandaag al een stuk beter.
ik heb de One vanmorgen om 6:00uur van de lader gehaald en op dit moment staat hij nog op 58%. In de tussentijd ongeveer een kwartier gebeld, gewhatsapped en zo nu en dan een beetje Facebook. Ook nog wat apps geïnstalleerd en ingesteld. Onderweg ook nog ongeveer 40min Flitsmeister aangehad.
Dus ik ben tot nu toe weer positief :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marsman83 op 12-03-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Vanochtend om 0800 uur aan t werk met Bluetooth audiostreamen en TomTom navigatie.
HTC zit continu aan de lader. Volledig opgeladen begonnen en nu nog maar 15%

Hij trekt sneller leeg dan hij oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Is dit een lader voor in de auto? Ik weet dat je hier een speciale voor nodig hebt zodat die de volle laadcapaciteit kan gebruiken. Bij mijn normale auto lader laad hij ook amper op als ik de navigatie aan heb, dit was al vanaf dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 12:37

filthy rich

löp wa los

Mijn HTC One heeft sinds twee dagen dat ie constant aan het rebooten is (android 4.3). Als ik hem plat leg lijkt ie er geen (minder) last van te hebben. Zo heb ik snel een hard reset kunnen doen wat geen baat had. Ook lijkt de powerknop uiterst gevoelig te zijn (misschien zit ie vast of zo?). Heb al zo vaak problemen gehad met die powerknoppen bij die vorige HTC's.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Kreeg pas een melding dat mijn 2 jaar gratis 23 gb extra bijna is verlopen. Ik ben op de hoogte dat je maar 1x per account van die actie gebruik kan maken. Maar hoe zit het als je 23 GBs zijn verlopen, zou je dan opnieuw van de actie gebruik kunnen maken (met een andere HTC telefoon)? Of wordt het dan toch een nieuwe account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JRKAP schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:34:
Zou jij eens onder instellingen > Energie > Geschiedenis willen kijken? Zie je daar onderbrekingen op het Wifi lijntje?

Bij mij heb ik namelijk een wifi balk zonder onderbrekingen; wifi staat blijkbaar heel de dag aan. Terwijl het in de settings toch echt uit staat...
Lijntje is vrijwel non existent... Maar ik heb ook juice defender draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
xileS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:50:
Kreeg pas een melding dat mijn 2 jaar gratis 23 gb extra bijna is verlopen. Ik ben op de hoogte dat je maar 1x per account van die actie gebruik kan maken. Maar hoe zit het als je 23 GBs zijn verlopen, zou je dan opnieuw van de actie gebruik kunnen maken (met een andere HTC telefoon)? Of wordt het dan toch een nieuwe account aanmaken?
Betekend dit dat al je data dan verdwijnt of kan je er dan niks meer bijplaatsen? Ik heb zelf nu 14GB in gebruik van mijn 30GB dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Marcello83 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:02:
Is dit een lader voor in de auto? Ik weet dat je hier een speciale voor nodig hebt zodat die de volle laadcapaciteit kan gebruiken. Bij mijn normale auto lader laad hij ook amper op als ik de navigatie aan heb, dit was al vanaf dag 1.
Ik gebruik een sigarettenlader met usb uitgang. Daaraan een usb naar micro usb gedaan.

Moet ik op zoek naar n andere? Waar moet ik op letten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Dat kan besproken worden in het accessoires topic.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Marcello83 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:42:
[...]

Betekend dit dat al je data dan verdwijnt of kan je er dan niks meer bijplaatsen? Ik heb zelf nu 14GB in gebruik van mijn 30GB dropbox.
Nee er verdwijnt niks, je kan er idd dan niks meer bijplaatsen. Maar je kan nog wel al je data downloaden. Gelukkig heb ik ook nog 50gb ofzo van Samsung. Maar zou mooi zijn als ik nog een X gebruik kan maken van de actie (met een andere telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 15:36
xileS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:50:
Bij mij werkte dit niet en ook contact gehad met dropbox en mag maar 1x. Met een andere merk kan het dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik denk dat mijn HTC one accu problemen heeft. Ik lees hier vaak dat de percentages in de nacht onder een verlies van 10% procent zitten. Ik dacht mijn accu gaat wel snel leeg, dus ging ik het naar een keer in de gaten houden. Zo is het percentage vannacht van half 3 tot half 9 gedaald ban 45% naar 21%. Een beetje overdreven lijkt me dit toch.

Meer mensen hier last van?

Ik heb nog geen fabrieksherstelling uitgevoerd, misschien dat het hier aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik had gister ook wat raars met mijn HTC, accu stond nog op 14% toen ik hem voor het laatst vast had.
10-15 min later wilde ik een berichtje sturen, toestel dood.... reageerde niet meer op aan/uit knop, en (meerdere keren) aan de (bijgeleverde) oplader hangen had ook geen effect.

Vanmorgen retouraanvraag gedaan omdat het toestel nog steeds niks deed.
Vervolgens voor de gein is aan de laptop gekoppeld, en warempel: oranje lampje ging knipperen en hij begon de accu op te laden. Vervolgens weer aan de oplader gehangen en nu laad ie gewoon weer goed en snel op. Android werkt verder goed, bellen en internet (Wifi) doen het.
Dus ben benieuwd of dat het probleem terug komt vandaag als ik hem weer regelmatig gebruik en de accu dus weer leger raakt.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:49
Ik heb sinds kort ook een zeer irritant euvel:

Downloads uit de playstore gaan abominabel langzaam via mobiel internet. Via wifi gaat het supersnel (24mbps met speedtest) en ook met mobiel internet op speedtest haal ik 8,24mbps maar alleen alle downloads uit de playstore duren uren!!

Ik heb Vodafone en nog 3GB over van mijn databundel dus daar kan het niet aan liggen en het gaat ook puur alleen over downloads uit de playstore (24mb updates van bijv VF app duurde al de hele middag en een paar dagen geleden de google chrome update duurde ook al de hele middag)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
voor de mensen met t-mobile branded HTC One, de 4.4 versie is goedgekeurd en binnen 2 weken beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dit topic loopt steeds meer vol met berichten die eigenlijk in het problemen topic thuis horen.. Als je nog geen factory reset hebt geprobeerd met "vreemde problemen" heeft het niet zoveel zin om iets te posten hier. OTA updates leveren nou eenmaal vaak vage problemen op en het wordt niet voor niets sterk aangeraden altijd een factory reset toe te passen na zo'n grote update.
Daarnaast duurt het ook altijd weer even voor de telefoon weer helemaal "gesettled" is na een factory reset, dus in principe kun je pas wat zeggen over accuduur een aantal dagen na een factory reset.

Dat gezegd hebbende, met mijn accuduur is helemaal niets mis, het is juist beter geworden. Ik moet wel zeggen dat ik de switch bij locatiediensten heb omgezet naar "Off" en het lijkt er wel op dat dit, in combinatie met de 4.4 update, veel goeds heeft gedaan.

Zie onderstaand screenshot. Een schermtijd van 5 uur heb ik nog makkelijk gehaald. En de helderheid heeft de hele dag op medium of full gestaan. Ik adviseer om de locatie instellingen op "Off" te zetten!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2014-03-12-17-02-32.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MikeOO schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:09:
[...]

Bij mij werkte dit niet en ook contact gehad met dropbox en mag maar 1x. Met een andere merk kan het dan weer wel.
Als het niet met de HTC actie kan, dan kan het met de Samsung ook niet lijkt mij (50 GB), als je er al eerder gebruik van hebt gemaakt.
Oplossing lijkt mij dan gewoon een nieuwe account aanmaken. Of betalen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Een factory reset wordt helemaal niet altijd aangeraden. HTC heeft me dat in elk geval op geen enkele manier gemeld en Google ook niet. Ik heb cache geleegd en hij haalt nu de avond wel maar ik deed makkelijk anderhalve dag met 4.2. En bij zwaar gebruik haalde ik alsnog 18 tot 20 uren (en wat was ik daar trots op).

Locatie uitzetten is echt geen optie voor mij, ik gebruik Maps en Uber regelmatig, die hebben het nodig. Ik hoop dat HTC een fix uitbrengt.

Factory reset man dat kost veel tijd om alles weer zo te hebben als het was. Die tijd heb ik niet. En zou ook niet nodig moeten zijn. Als k keertje ziek ben ofzo zal k t wel doen maar hoop toch op een minder ingrijpende fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
JDL15 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:11:
Ik heb sinds kort ook een zeer irritant euvel:

Downloads uit de playstore gaan abominabel langzaam via mobiel internet. Via wifi gaat het supersnel (24mbps met speedtest) en ook met mobiel internet op speedtest haal ik 8,24mbps maar alleen alle downloads uit de playstore duren uren!!

Ik heb Vodafone en nog 3GB over van mijn databundel dus daar kan het niet aan liggen en het gaat ook puur alleen over downloads uit de playstore (24mb updates van bijv VF app duurde al de hele middag en een paar dagen geleden de google chrome update duurde ook al de hele middag)...
Ik had dat ook, maar het lijkt alsof het na vandaag opgelost is. Ik had ook problemen met het laden van pagina's via Google Chrome. Maar vandaag ook geen problemen meer ermee. Ik denk een Vodafone probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Jazco2nd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:30:
Een factory reset wordt helemaal niet altijd aangeraden. HTC heeft me dat in elk geval op geen enkele manier gemeld en Google ook niet. Ik heb cache geleegd en hij haalt nu de avond wel maar ik deed makkelijk anderhalve dag met 4.2. En bij zwaar gebruik haalde ik alsnog 18 tot 20 uren (en wat was ik daar trots op).

Locatie uitzetten is echt geen optie voor mij, ik gebruik Maps en Uber regelmatig, die hebben het nodig. Ik hoop dat HTC een fix uitbrengt.

Factory reset man dat kost veel tijd om alles weer zo te hebben als het was. Die tijd heb ik niet. En zou ook niet nodig moeten zijn. Als k keertje ziek ben ofzo zal k t wel doen maar hoop toch op een minder ingrijpende fix.
Met sterk aangeraden bedoelde ik hier op Tweakers, of op XDA.
Ik kon mijn Google Maps gewoon nog gebruiken, mits GPS gewoon aan stond.

Als je de HTC backup tool naar Dropbox of Drive gebruikt is het anders zo gepiept. Bij het opstarten na de reset gewoon kiezen voor herstellen vanuit HTC backup en hatsikidee, alles wordt weer zoals het was. Moet je wel even geduld hebben met downloaden en installeren van alle apps (alles gaat automatisch, zelfs het beginscherm en mappen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
xileS schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:39:
[...]

Als het niet met de HTC actie kan, dan kan het met de Samsung ook niet lijkt mij (50 GB), als je er al eerder gebruik van hebt gemaakt.
Oplossing lijkt mij dan gewoon een nieuwe account aanmaken. Of betalen ;p
Had zelf een nieuwe HTC en dat werkte dus niet. Moeders kreeg een Samsung S3 en daar krijg je 50GB.
Ingelogd met mijn account en kreeg ik dus netjes 50GB erbij.

Dat werkt dus wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 14-03-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Majesty schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:43:
[...]

Met sterk aangeraden bedoelde ik hier op Tweakers, of op XDA.
Ik kon mijn Google Maps gewoon nog gebruiken, mits GPS gewoon aan stond.

Als je de HTC backup tool naar Dropbox of Drive gebruikt is het anders zo gepiept. Bij het opstarten na de reset gewoon kiezen voor herstellen vanuit HTC backup en hatsikidee, alles wordt weer zoals het was. Moet je wel even geduld hebben met downloaden en installeren van alle apps (alles gaat automatisch, zelfs het beginscherm en mappen etc.).
Wacht ff, met HTC backup naar Drive worden ook je Homescreen indelingen, plaatsing van iconen etc helemaal hersteld?? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Jazco2nd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:48:
[...]

Wacht ff, met HTC backup naar Drive worden ook je Homescreen indelingen, plaatsing van iconen etc helemaal hersteld?? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn!
Haha ja, niet te geloven, maar het is echt zo. Netwerkwachtwoorden, alle instellingen (behalve die van ontwikkelaarsopties geloof ik), homescreen indeling.
Daarvoor moet je 'm wel echt z'n gang laten gaan, het gebeurt namelijk pas na het downloaden van alle apps, hij vraagt dan om het herstellen van het homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update werkt de HTC backup functie niet (goed) meer, hij onthoud mijn cloud opslag niet waardoor de backup niet lukt. Moet elke keer handmatig de cloud opslag weer toewijzen en dan dropbox machtigen...
Bovendien kan ik niet meer de optie "uit htc back-up herstellen" gebruiken, die is niet actief.
Hoe krijg ik dit goed?

Edit:
Gevonden :) Optie iii werkte voor mij. Link

Edit2:
iets te enthousiast, na een backup is die optie weer niet beschikbaar :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb dit in 4.3 ook elke keer, geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MikeOO schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:56:
[...]

Had zelf een nieuwe HTC en dat werkte dus niet. Moeders kreeg een Samsung S3 en daar krijg je 50GB.
Ingelogd met mijn account en kreeg ik dus netjes 50GB erbij.

Dat werkt dus wel :)
Wat werkte er precies niet? Je kan maar 1x per account gebruik maken van een bepaalde actie (alleen is mij niet duidelijk of je opnieuw gebruik kan maken van dezelfde actie als je GBs verlopen zijn). Je had dan al eerder gebruik gemaakt van de HTC actie denk ik dan. Die 50 GB heb ik ook van Samsung, maar als die verlopen is na 2 jaar. Zou ik dan nog een keer 50 GB kunnen krijgen als de 2 jaar voorbij is? Dat was eigenlijk mijn vraag. Of was je 50 GB al verlopen en heb je nog een x 50 GB gehad met een nieuwe mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
Ik weet het niet meer heel zeker, maar volgens mij kreeg ik bij de Sensation ook een upgrade op dropbox. En nu met de One weer. Het is daardoor niet zo, dat het maar eenmalig is. Maar ik durf het niet met 100% zekerheid meer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ach ik zie het vanzelf wel, als het kan is het altijd mooi meegenomen. Anders nog genoeg alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb sinds vandaag een gouden htc one, erg vet! Maar ik krijg de 4.4 update maar niet binnen.
Geen zin om nu mijn telefoon in te richten en straks weer te moeten resetten.

Zijn er nog mensen die de update nog niet binnen hebben gekregen?

Ooh lees dat het vodafone exclusive is daarom de update er niet is..
En dat de update voor VF terug getrokken is door issues...

Haha thanks tweaker2010

[ Voor 25% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 14-03-2014 19:04 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mother_Goozz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:42:
Ik heb sinds vandaag een gouden htc one, erg vet! Maar ik krijg de 4.4 update maar niet binnen.
Geen zin om nu mijn telefoon in te richten en straks weer te moeten resetten.

Zijn er nog mensen die de update nog niet binnen hebben gekregen?
De OTA update is door HTC teruggetrokken toen bleek dat er nog een aantal bugs inzaten.
Ik heb 4.4 al wel in ieder geval. Geen idee wanneer de aangepaste update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Nadat ik de Google+ gedwongen hebt om te stoppen via instellingen-apps, zijn mn gps problemen behoorlijk verdwenen.
Het uitzetten van Maps was ook n verbetering.

De hele dag genavigeerd en weinig problemen. Is nog n beetje aanwezig, want bij n scherpe bocht gaat mn locatiepijl op Tomtom gewoon ff rechtdoor, maar na 5 seconden heeft hij m toch weer gevonden.

Waar mn accu deze week om 1630 gewoon leeg was, terwijl hij de hele dag aan de autolader hing, staat hij nu nog op de helft.
Wellicht dat het steeds weer moeten zoeken van tomtom naar sattelieten, de reden was dat hij de accu leegtrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Ik heb sinds de update naar 4,4 dat mijn scherm niet meer automatisch uit gaat. Ook al zet ik de timout op bijv 30sec dan blijft hij gewoon aan staan :? Zijn er meer die hier last van hebben?
Vanwege accu problemen heb ik al een factory reset en cache wipe gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Even off topic, maar een aantal bespraken hier het probleem dat whatsapp geen berichten toont op het lockscreen in de widget. Via whatsapp.com kan je het apk bestand van versie x.x.189 downloaden. Bij deze versie is dit opgelost. Of je moet natuurlijk wachten tot deze in de play store komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik lees net op XDA dat de leak software al geport is naar de M7 en opstart, nog niet alles werkt:
http://forum.xda-develope...p=51109642&postcount=6641

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/tqt2.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/829/c0ei.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/62/csi2.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/822/fjxl.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/38/j89p.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/28/56ps.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/585/rpjs.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/191/ezsp.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/834/ct3m.png
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/41/ziyw.png

Zo gaat sense 6 er dus uit zien ;-)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28
Wow dat ziet er best nog wel strak uit, deze kwam ook nog uit op de One toch?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mag hopen van wel, zou belachelijk zijn als het niet zo was imho.

Zag in een van de andere screenshots dat de dock nu ook transparant blijft na het unlocken, eindelijk. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Filmpje van Sense 6:
[YouTube: http://youtu.be/rRCB4HIg9MI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Iets wat ze veel eerder hadden moeten doen, aan iedereen duidelijk maken wat die leuke features zijn van de HTC One:

Ultrapixel: http://s.htc.com/1fVC6Ke
Zoe: http://s.htc.com/1oQCjnr

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
Ik ben de afgelopen dagen dit topic en gerelateerde topics in de gaten aan het houden omdat ik van plan ben om een One te halen (dit zal mijn allereerste HTC toestel worden). Ik ben daarbij tot de ontdekking gekomen dat de One een tal veelvoorkomende gebreken heeft zoals defecte microfoons en speakers, slechte camera (paarse gloed en defecte OIS) en naden in de behuizing. Hoewel ik me besef dat de mensen die problemen hebben met hun toestel zich eerder zullen uiten dan degene die geen problemen hebben, maak ik me toch een beetje 'zorgen' om deze defecten. Ik heb namelijk niet heel veel zin om (constant) het toestel weer terug te sturen voor reparatie.

Nu zijn mijn vragen: Zijn deze zorgen terecht of vallen de problemen met het toestel reuze mee? Weet iemand of er in de latere batches van dit toestel deze gebreken/defecten grotendeels opgelost zijn, en is dit te checken aan de hand van het serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hey Amps, gewoon halen, als ie out of the box tegenvalt kan je um direct retourneren (en eventueel bij de volgende shop een nieuwe halen) Maar ik verwacht dat je direct een goed exemplaar te pakken hebt.
Ik heb iig niets te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Het enige defect wat voor mij echt opvalt is de paarse/blauwe vegen in het beeld bij foto's in het schemerdonker tot donker. Voor mij geen groot probleem aangezien ik mijn foto's toch vaak met daglicht, kunstlicht of de LED-flitser maak. En als ik echt goede foto's wil maken pak ik wel een normale digitale fotocamera die er ook echt voor gemaakt zijn. B)

Naden: ja ik persoonlijk vind het overkomen als mierenneuken, maar misschien heb ik het probleem dan ook wel niet. Er zitten mij geen rare naden in de weg in ieder geval.

Speakers doen het prima en hier het op speaker gaan van gesprekken door Chrome nog niet ervaren. Ik heb Chrome wel er normaal op staan, maar ik gebruik nooit Chrome. Ik gebruik alleen de standaard browser.

Microfoons doen het to dusver ook prima. In opnamen geen problemen ervaren en ook gene klachten van slechte verstaanbaarheid.

Nee ik heb niet echt noemenswaardige klachten en ik kan je zeker de HTC One aanraden.
Het aanraden is echter slechts subjectief. Iedereen stelt andere eisen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 17-03-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Amps als je je goed inleest zal je ook zien dat de problemen met de camera er eigenlijk niet meer zijn, dat deze bij het in gebruik nemen van nieuwere cameramodules opgelost zijn.
De rest is naar mijn idee niet overmatig veel, niet meer dan bij een andere telefoon. Maar inderdaad een forum geeft een vertekend beeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Nu online

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ben erg blij om weer bij deze htc weer terug te zijn maar man wat doet die accu het slecht. Kan bijna mee aftellen. Nu 5 en half uur van de lader. 1 uur 39min screen on time en op 61% Kort alleen ff netflix gekeken voor 25 min.

Ik hoop dat dit verbeterd, met de z1 die ik hiervoor had kon ik met gemak 5 uur scherm aan hebben met netflix en gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Als je 'm echt pas net hebt, dan is de accu idd vrij snel leeg. Dat zal in de loop van een week beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

tiguan schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:24:
Als je 'm echt pas net hebt, dan is de accu idd vrij snel leeg. Dat zal in de loop van een week beter worden.
Nou ik heb de mijne al bijna een jaar.
Vanochtend 0700 van de lader gehaald.
Paar "appjes" verstuurd, 3 uurtjes gebruik gemaakt van google maps en toen kreeg ik de bekende "14% resterend" Melding.

Ik zeg niet dat ik ontevreden ben over de accu, maar dit ging me toch iets sneller dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik heb het de laatste 5 dagen. Met weinig gebruik is die in de avond leeg. Zaterdag schermtijd van 41 minuten en toen moest die aan de lader. Haalde vorige week gewoon nog de 4 uur schermtijd. Denk dat het een fout is in een app. Hopelijk bied 4.4 van t-mobile een verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bij mij staat Google Services op 45% en Android op 39%, lijkt me vrij gortig. Vanochtend v/d lader af, weinig gebruikt en nu op 75% (vrij redelijk maar toch)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28
Een hardreset doet qua batterijduur wonderen, heb de mijne ook maar eens een hardreset gegeven, en ik merk het verschil direct. bijna 2 uur schermtijd met 60% over (heb wat GPS en MAPS gebruikt dus zonder zal die wellicht nog langer meegaan). Ik zou zeggen probeer het even, sowieso elke update van android (4.2.2 -> 4.3 -> 4.4.2) doe ik altijd een reset om te zorgen dat er geen oude systemfiles de boel onnodig leegtrekken of dat het geheel niet zo geoptimaliseerd is.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zo doe ik het ook. Kost me wel wat tijd om alles opnieuw naar mijn hand te zetten qua programma's en bijbehorende instellingen.

Volgens mij geld dit voor elk android toestel, niet specifiek voor deze HTC One.
Maar de gemiddelde gebruiker reset zijn toestel nooit, dus het zou eigen niet nodig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Mother_Goozz schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:23:
Ben erg blij om weer bij deze htc weer terug te zijn maar man wat doet die accu het slecht. Kan bijna mee aftellen. Nu 5 en half uur van de lader. 1 uur 39min screen on time en op 61% Kort alleen ff netflix gekeken voor 25 min.

Ik hoop dat dit verbeterd, met de z1 die ik hiervoor had kon ik met gemak 5 uur scherm aan hebben met netflix en gamen...
Mwoah ... valt mee toch? Kom je toch aardig in de buurt van 4 uur schermtijd wat heel erg acceptabel is. Er zijn heel veel factoren die bepalend zijn voor je accu.

- welke radio onderdelen heb je in gebruik( Wifi / GPRS / 3/4G / bluetooth / GPS / etc)
- hoe is je bereik in je omgeving (wordt er bijv. veel geswitched etc)
- welke apps heb je draaien? Facebook, Twitter en Gmaps staan bijv. bekend om absolute drainers
- hoe hoog staat je schermhelderheid
- is je toestel net nieuw, geef hem dan minstens 5 laadcycles om een eerlijk beeld te krijgen van de capaciteit
- .... etc

Je kan natuurlijk heel erg gefocused wezen op je batterij maar voor mij geldt dat als ik hem gewoon een dag kan gebruiken (gemiddeld 2 a 3 uur schermtijd tussen 06:00 - 23:00) dan ben ik tevreden. Meestal heb ik nog zo'n 40% over aan het einde van de dag. In de nacht gaat ie gewoon weer aan de lader en is er niks aan het handje. Kijk uit voor dit hé: http://www.nextbigwhat.co...r-symptoms-and-cures-297/ :o

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bedankt voor de voorgaande replies! Over 1.5 maand zal ik hem halen wanneer er bij de Saturn weer een BTW actie is :)

@Chris.nl Jouw naam kwam me erg bekend voor en na wat speurwerk had ik gevonden dat je ook een S8500 owner was :P Leuk om je weer eens tegen te komen. Zo zie je maar dat het forum kleiner is dan je denkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Nu online

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

First, turn off and uninstall everything that shows you the battery percentage on your home screen. Seriously, it doesn’t help anything but your anxiety increase.

Hahaha geniaal maar de tip wel opgevolgd xD
Komt doordat ik van een iphone kom... Hier had ik makkelijk 6 1/2 uur scherm aan tijd.

Ben ook flink aan het genieten van de speakers, maar dat zal ook wel wat energie vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Amps schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:17:
Bedankt voor de voorgaande replies! Over 1.5 maand zal ik hem halen wanneer er bij de Saturn weer een BTW actie is :)

@Chris.nl Jouw naam kwam me erg bekend voor en na wat speurwerk had ik gevonden dat je ook een S8500 owner was :P Leuk om je weer eens tegen te komen. Zo zie je maar dat het forum kleiner is dan je denkt :+
Ja.. Dat was een leuk topic, ik herkende jou er ook van.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 17-03-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
HTC One ... 1 jaar later:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Leigh Momii ‏@jetleigh 8 u

speaker phone issue on #HTCOne caused by Chrome is now fixed, download the latest Chrome update in Google Play

https://twitter.com/jetleigh/status/445701178651709440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 10:16

FFA

De update is weer beschikbaar, ook voor mensen die de .9 update al hebben geïnstalleerd.

Ik deed net een update controle en update .11 is vanaf nu te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nu natuurlijk benieuwd wat de wijzigingen tussen 9 en 11 zijn... Installeren ging iig voorspoedig. Wel weer >200mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Zojuist de update ook geinstalleerd, ben ook erg benieuwd wat de wijzigingen zijn...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Riqy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:44:
Zojuist de update ook geinstalleerd, ben ook erg benieuwd wat de wijzigingen zijn...
T.o.v. de eerdere 4.4.2 zal er optisch vrij weinig veranderd zijn vermoed ik. Zal wel "onder de motorkap" gesleuteld zijn, om de bugs uit de eerdere releases te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik hoop verbetering van wifi. Ik kon met diverse netwerken geen verbinding meer maken, zonder eerst zelf elke keer het ww opnieuw in te stellen, terwijl dat niet gewijzigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

SAWYER schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:23:

Instellingen -> Wifi -> Wifi Direct -> Naam apparaat wijzigen.

Je moet de huidige naam (iets van android3663 oid) veranderen naar HTC One.
Daarmee zou het weer moeten werken.
Deze oplossing werkt sinds de laatste update niet meer voor mij bij een niet werkend WIFI netwerk. Heel erg irritant dus, en dan zouden de wifi problemen gefixt moeten zijn? :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
tiguan schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:05:
Ik hoop verbetering van wifi. Ik kon met diverse netwerken geen verbinding meer maken, zonder eerst zelf elke keer het ww opnieuw in te stellen, terwijl dat niet gewijzigd was.
Wifi is de belangrijkste bugfix.

@TheHolyThrasher 160mb is videos for weather, 40 for new radio, hboot and some other things and the rest as fixes...

[ Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb een veel vervelender probleem met wifi, ik kan met geen mogelijkheid mijn wifi continue aan hebben staan. Zodra ik mijn telefoon een half uur niet gebruik dan schiet ie in "slaap-stand" en gaat mijn wifi dus uit.. Spaarstand bij de wifi staat uit, dat de data uit mag om de batterij te sparen staat ook uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:15
Flinke update zeg, 204MB, terwijl ik al op .9 zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Segafreak83 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:58:
Ik heb een veel vervelender probleem met wifi, ik kan met geen mogelijkheid mijn wifi continue aan hebben staan. Zodra ik mijn telefoon een half uur niet gebruik dan schiet ie in "slaap-stand" en gaat mijn wifi dus uit.. Spaarstand bij de wifi staat uit, dat de data uit mag om de batterij te sparen staat ook uit..
Oei, dat klinkt niet best. Zo'n soort probleem heb ik met mijn Galaxy Nexus ook sinds de 4.1 update. Inmiddels ben ik er "gewend" aan geraakt, maar het blijft uiterst irritant. Draai je ook de laatste firmware? En bedoelen jullie met de ".11" versie, Android 4.4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Dat is het versienr van de software van HTC:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large_wm_blw/public/article_images/2014/03/m7-kk-final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

De eerste KitKat update van een week of 3 geleden eindigde qua versienummer op .9 en deze op .11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Als je de 401.9 al hebt is deze dan gelijk aan de hierboven geplaatste 401.11?
Mijn toestel geeft nl. aan up-to-date te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

b.o.n.s schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:01:
Als je de 401.9 al hebt is deze dan gelijk aan de hierboven geplaatste 401.11?
Mijn toestel geeft nl. aan up-to-date te zijn.
Ik denk dat je dan nog even moet wachten.
Ik zat ook op .9 maar ik kreeg wel de melding van .11.

De updates zijn NIET gelijk aan elkaar dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Bij mij werkt de .9 zonder problemen, wifi is prima, accuduur is ook top. Ik wacht dus sowieso nog even met .11 eroverheen te gooien, het kan alleen maar slechter worden :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Bij mij is batterylife (zonder de 2e 4.4 update) nu weer bijna gelijk aan Android 4.2! Das dus ruim een week nadat ik cache heb geleegd. Het duurde dus echt een aantal dagen voordat dit punt werd bereikt.

7.30 van de lader en rond 18u nog boven de 60-65% (bij wat ik noem normaal gebruik, skypeberichtjes, emails via Nine (exchange app), browsen, Whatsapp, af en toe bellen).

Net de nieuwe update geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 22:14
Zojuist melding gekregen van de nieuwe update. Maar als ik het binnen wil halen, geeft hij aan dat het update bestand beschadigd is.
Iemand tips?
Ik heb al soft reset gedaan, caches gecleard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Misschien een domme vraag maar hoe legen jullie de cache? Ik dacht namelijk dat dit alleen per app afzonderlijk kon?

Al gevonden, via de stock recovery dus :)

[ Voor 18% gewijzigd door ik222 op 18-03-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Majesty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:08:
[...]

Haha ja, niet te geloven, maar het is echt zo. Netwerkwachtwoorden, alle instellingen (behalve die van ontwikkelaarsopties geloof ik), homescreen indeling.
Daarvoor moet je 'm wel echt z'n gang laten gaan, het gebeurt namelijk pas na het downloaden van alle apps, hij vraagt dan om het herstellen van het homescreen.
Nog even voor de duidelijkheid. Hij zet dus niet alles exact over. Bij mij niet tenminste. De instellingen in apps zelf zijn gewist. Ook mijn Whatsapp geschiedenis is gewist. Het maakte mij allemaal niet zoveel uit aangezien ik eens in de zoveel tijd wel weer met een schone lei wil beginnen, maar ik vertel dit even voor de mensen die verwachten dat dit wel zo is. Dit is btw met update 4.3.3 naar 4.4.2 (4.19.401.11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
daar kwam ik ook achter ;-) maargoed niets 'echt' verloren. Foto's, muziek etc. is wel bewaard gebleven (alsook wifi instellingen e.d.). Echter, apps blijven niet bewaard dus dat was even werken geblazen om alles weer goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmate
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik zit nog op android 4.3 en hij vind geen updates helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Alvast een voorproefje op sense6 (M8 rom leak ported on a M7):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Tweakmate schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:39:
Ik zit nog op android 4.3 en hij vind geen updates helaas :-(
Hang er ook vanaf of hij voorzien is van software van je provider (branded). Dan bepaalt deze wanneer de update komt en of deze komt.

Alleen unbranded telefoons krijgen meestal direct bij uitkomen de update. Bij branded even bij je provider informeren of zoeken met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Laatst online: 26-01 23:01
Ik heb een unbranded, en krijg de update ook nog niet aangeboden. Gewoon een kwestie van geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ik heb een unbranded toestel op het vodafone netwerk. Wel heb ik de .09 update al draaien.
Op welk netwerk zit jij Leech_NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50
Ik krijg de .11 gewoon binnen hoor, had al .9.
Unbranded op Hi/KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 07:37:
Alvast een voorproefje op sense6 (M8 rom leak ported on a M7):

[video]
Vind het er wel strak uit zien hoor. Ben wel fan van de zwart-witte icoontjes in het Instellingen-menu. Bovendien ziet het er naar uit dat bepaalde handelingen wat beter zijn uitgewerkt (app toevoegen aan het homescreen bijvoorbeeld). Laat Sense 6 maar snel naar de huidige One komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Mijn HTC One (Vodafone branded) heeft een OTA update voor versie 4.4 gekregen maar boot helaas niet meer.

Is er iets wat ik zelf kan doen om dit probleem te verhelpen of is de enige mogelijkheid de telefoon op te sturen ter reparatie?

Alles stock, unrooted, locked, S-Off

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Als je hem boot via de bootloader (Vol - + Power button)?
Kan je dan factory reset doen?
En als je uberhaupt in de bootloader komt zou je een RUU kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Ik heb de factory reset uitgevoerd\, echeter zonder effect. Tijdens het booten krijgen ik :

- HTC Logo
- corrupte Vodafone animatie
- HTC logo met Beats audio logo.

Op het laatste scherm blijft hij dan hangen tot de batterij op is.

Als ik RUU zou draaien, raak ik dan de garantie kwijt? Moet ik dan een HTC One M7 Vodafone RUU zien te vinden?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Segafreak83 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:58:
Amps schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:20:
Oei, dat klinkt niet best. Zo'n soort probleem heb ik met mijn Galaxy Nexus ook sinds de 4.1 update. Inmiddels ben ik er "gewend" aan geraakt, maar het blijft uiterst irritant. Draai je ook de laatste firmware? En bedoelen jullie met de ".11" versie, Android 4.4.2?
Ik ondervond dezelfde problemen, bleek dat de oorzaak van het probleem hem zat in 2 instellingen:

instellingen-> wifi-> opties-> geavanceerd-> wifi tijdens slaapstand ingeschakeld houden: altijd
instellingen-> energie-> slaapstand: off

Sindsdien heb ik een constante verbinding
ps: mijn telefoon is voorzien van 4.4.2 arhd 52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Een RUU is terug naar een eerdere software versie, daarmee kan je ook gewoon de OTA's mee binnenhalen.
En je garantie ben jer er niet mee kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

b.o.n.s schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:56:
Een RUU is terug naar een eerdere software versie, daarmee kan je ook gewoon de OTA's mee binnenhalen.
En je garantie ben jer er niet mee kwijt.
Thanks voor de info.

Waar zou ik een RUU voor de M7 Vodafone kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 06-09 03:57
Bij mij gaat sinds de .11 update mijn batterij wel even wat enthousiaster leeg :/ Misschien is het toeval, maar voor de zekerheid net mijn cache maar even geleegd, had met .09 nergens last van.
Pagina: 1 ... 15 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen