Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:52

KL643

beeldaandemuur

Ha! Dat heb ik ook nooit gesnapt. Gelukkig heb ik er geen last meer van..Custom ROM geinstalleerd en nu gaat hij gelijk door naar het beginscherm :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:17
KL643 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:36:
Ha! Dat heb ik ook nooit gesnapt. Gelukkig heb ik er geen last meer van..Custom ROM geinstalleerd en nu gaat hij gelijk door naar het beginscherm :)
Ik ben nog niet zo goed met rooten en custom roms :? Daarom hoop ik dat er snel een oplossing komt en dat het wordt veranderd bij android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:43
drusloos schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Ik ben nog niet zo goed met rooten en custom roms :? Daarom hoop ik dat er snel een oplossing komt en dat het wordt veranderd bij android :)
Ik erger me ook aan de PIN en het daarna op OK moeten drukken, daarom heb ik nu een patroon als beveiliging ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Die hele code lock mogen ze van mij eruit slopen, pattern lock werkt veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:51
Iemand een idee of er een mogelijk is om een bericht op het standaard lockscherm neer te zetten. Dus mocht ik het loodje leggen en ze willen weten wie ze kunnen informeren dat er standaard een bericht te lezen is met de info op het lockscherm. Zie wel dat er zogenaamde ICE apps zijn met medische informatie ed, maar als het via een standaard optie kan hoef ik die niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Mijn microfoon ruist en praten erdoor helpt niet. Dit heeft ie bij telefoneren, geluiden opnemen en ook bij soundhound. Ik vrees dat het hardware matig is. Ik zit volgens mij al buiten de garantie periode. Toestel is zo'n 9 maanden oud. Baal hier goed van!!! Weet iemand in zuid Holland een goede goedkope reparateur?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29
MetalManic schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:38:
Mijn microfoon ruist en praten erdoor helpt niet. Dit heeft ie bij telefoneren, geluiden opnemen en ook bij soundhound. Ik vrees dat het hardware matig is. Ik zit volgens mij al buiten de garantie periode. Toestel is zo'n 9 maanden oud. Baal hier goed van!!! Weet iemand in zuid Holland een goede goedkope reparateur?
Ik kan je aanraden om via de website van HTC met een medewerker te chatten (staat wel ergens bij support)
Paar HTC's geleden zeer goede ervaringen mee gehad :)
Garantie is 2 jaar dus maak je daar niet druk om.

In het ergste geval komen ze je telefoon halen en weer bezorgen en ben je 'm een paar weken kwijt.
*Geldt natuurlijk alleen als je m niet zelf gesloopt hebt :P

[ Voor 12% gewijzigd door SmiGueL op 05-03-2014 20:41 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ga ik doen. Thnks. Moet ik wel mn foon weer 'even' stock maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
MetalManic schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:41:
Ga ik doen. Thnks. Moet ik wel mn foon weer 'even' stock maken ;-)
Test 'm Iig even met de stock ROM voordat je gaat 'klagen'. ^^
Bij S-on (via HTC website gedaan) zou ik 't wel ff van tevoren melden.. je wilt er achteraf geen gezeur over krijgen.. (icm een dikke rekening ;) )
Bij S-off moet t volgens mij wel goed gaan. :P

Edit:
Anders hier ff vragen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 05-03-2014 21:06 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Hij is s on. Heb het rooten gedaan via HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
xileS schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:58:
Had gisteren mijn telefoon even op Engelstalig gezet, maar nu krijg ik hem niet meer op Nederlands. Staat niet meer tussen het lijstje.. Ik heb mijn telefoon wel uit Duitsland gehaald. Maar heeft altijd op Nederlands gestaan. Heb ook MoreLocale 2 geprobeerd, maar dat werkt ook blijkbaar niet meer. Iemand een andere suggestie?
Staat nog steeds op Engels. Weet iemand hoe ik hem weer krijg op Nederlands, zonder te rooten? Aangezien hij altijd al op NL stond, moet dit toch wel kunnen? ;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Er zijn dus meer mensen die nog niet de update naar 4.4 hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik heb sinds de update (eerste variant) wel steeds het probleem dat ik in de appswitcher openstaande apps zwart zie (geen soort screenshot van de laatste actie)

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Zo te zien werkt de HTC rom ook met de immersive mode, mits de app dit ondersteund. Kleine, maar naar mijn mening, leuke toevoeging.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13279497/screenshotklein.png

[ Voor 26% gewijzigd door R86Bakker op 06-03-2014 12:26 . Reden: Screenshot werd niet weergegeven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

De nieuwe HTC One komt uit, de huidige is nu verkrijgbaar voor zo'n 409 - 429,-. Gaat deze prijs straks nog snel verder omlaag of blijft deze zo ongeveer wel hetzelfde. Sta namelijk op het punt de mijne te verkopen en wil weten of twee weken wachten de moeite waard is. Alvast bedankt!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

NeoMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:31:
De nieuwe HTC One komt uit, de huidige is nu verkrijgbaar voor zo'n 409 - 429,-. Gaat deze prijs straks nog snel verder omlaag of blijft deze zo ongeveer wel hetzelfde. Sta namelijk op het punt de mijne te verkopen en wil weten of twee weken wachten de moeite waard is. Alvast bedankt!
Ik verwacht dat de huidige One binnenkort niet meer leverbaar is als de nieuwe er eenmaal is. Blijft een kwestie van oude voorraden opmaken voor de winkels dus wie weet komt er nog een aanbieding. De prijs zal misschien nog 50 euro dalen, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

tweaker2010 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:00:
[...]
Ik verwacht dat de huidige One binnenkort niet meer leverbaar is als de nieuwe er eenmaal is. Blijft een kwestie van oude voorraden opmaken voor de winkels dus wie weet komt er nog een aanbieding. De prijs zal misschien nog 50 euro dalen, maar meer niet.
De One X was tot vorige maand nog leverbaar her en der, die koste toen 350,-. Maar ik snap je punt, ik ga er eentje kopen :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49
Bij mij doet die batterij ook vaag sinds 4.4. Ik heb 'm net 10 minuten van de lader en ik sta alweer op 91% (was 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, daar klopt geen reet van...

Vooral de eerste procenten gaan hard, daarna lijkt het wat te stabiliseren.
Maar hoop wel dat ze de grootst mogelijke spoed achter een fix zetten. Ren nu van stopcontact naar stopcontact ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb nu de locatie crap van Google maar weer uit gezet, want dat staat kennelijk weer aan sinds die update. Misschien helpt dat. Bij de vorige versie hielp dat ook enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Hier draait die gewoon netjes met batteryguru op de achtergrond en locaties op batterij besparing. Heb je niet toevallig onnodige apps aan staan op de achtergrond?

En als ik hem heb opgeladen dan is die gewoon 100%.. Hij is nu na 3 uur op 97%!

[ Voor 19% gewijzigd door n2theb op 06-03-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Riqy schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:19:
Ik heb sinds de update (eerste variant) wel steeds het probleem dat ik in de appswitcher openstaande apps zwart zie (geen soort screenshot van de laatste actie)
Ik heb dat alleen als ik de 'terug'-knop lang indruk om uit een app te gaan. Dan wordt namelijk de app geheel afgesloten en dus uit het geheugen verwijderd.

Let wel, ik heb een custom rom met flink wat tweaks dus ik weet niet of dit ook bij de stock rom het geval is. Ik ben in ieder geval wel blij met deze optie, kan dus vanuit elke app de app instant geheel afsluiten.
tiguan schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:37:
Ik heb nu de locatie crap van Google maar weer uit gezet, want dat staat kennelijk weer aan sinds die update. Misschien helpt dat. Bij de vorige versie hielp dat ook enorm.
Locatie services van Google zijn inderdaad stroomvreters. Ik heb het altijd aan staan, maak er gebruik van met vriendin en wat familie/vrienden, en als ik mijn telefoon weinig gebruik is dat stroomvreter #1.

Het 'on the road' zijn is daarbij ook van belang. Als ik een dag thuis zit gebruiken de locatie services minder energie. Als ik aan het werk ben, ben ik de hele dag op pad in voornamelijk stedelijk gebied. Dan verbruikt mijn telefoon zomaar 3x zoveel energie voor het behouden van signaal en het bijhouden van de locatie.

Desalniettemin, ik red de 24u met gemak op een halve lading als ik mijn telefoon weinig gebruik en toch heel de dag op pad ben. Dus ik ben tevreden.

[ Voor 42% gewijzigd door -MD- op 06-03-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NeoMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:06:
[...]
De One X was tot vorige maand nog leverbaar her en der, die koste toen 350,-. Maar ik snap je punt, ik ga er eentje kopen :)
Is er misschien een goedkopere manier, bv een abo waarmee de totale kosten onder de 400,- uitkomen of is dit echt de bodemprijs. Heb op Marktplaats namelijk een winkel gevonden, die biedt hem aan voor 419,- en nog een voor 409,-

De reden dat ik dit vraag, mijn huidige HTC One X heb ik gekocht via een abo. Was toen 440 bij elkaar door een actie en korting enzo :)

[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 06-03-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:11:
De reden dat ik dit vraag, mijn huidige HTC One X heb ik gekocht via een abo.
Kan lonen ja, had 'm hier voor € 285 als een van de eersten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
ik heb nogal iets raars. Sinds ik een batterijtest heb gedaan op mijn One via dat HTC menu als je een speciale code intoetst, heb ik dat mijn batterij veel langer mee gaat :? Ik haalde meestal een scherm tijd van rond de 3 uur. De afgelopen dagen haal ik ruim 3 uur en 40 minuten, en soms rond de 4 uur. Ik doe voor de rest niks anders, ook geen andere apps. Hoe zou dit kunnen? Opzich wel lekker natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Welke menu bedoel je precies? Hoe kom je in dat menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Hebben meer mensen problemen met de stock muziek speler? Als ik een nummer pauzeer en ik wil 5 minuten later doorluisteren dan wordt het nummer weer vanaf het begin afgespeeld. Vreselijk irritant als je voornamelijk podcasts luistert zoals ik.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Joen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:48:
*#*#DIAG#*#*
Bedoelt hij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Chris_NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:38:
Er zijn dus meer mensen die nog niet de update naar 4.4 hebben gehad?
Mijn One geeft ook nog geen update informatie. :-(

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Joen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:48:
Het menu als je *#*#3424#*#* intoetst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 06-09 03:57
CoRrRan schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:55:
[...]

Mijn One geeft ook nog geen update informatie. :-(
Ik wel, maar behalve een wit batterij-icoon en een 'print' knop in het instellingen menu merk ik verdomd weinig verschil hoor... zo de moeite waard is hij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik merk wel dat de autocorrectie van de toetsenbord weer beetje is veranderd (meer zoals eerst). En idd een paar andere kleine dingen. En batterij die vaag doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Dan heeft een t-mobile branded toestel nog wel zo zijn voordelen :p. De software is al 2 keer afgewezen vanwege zulke foutjes als hier beschreven worden. Deze worden iedere keer verbeterd. En omdat je ervoor kan kiezen dat alle t-mobile troep niet geiinstalleerd word (elke keer bij opstarten op 'niet installeren' klikken) en je dus gewoon als het waren een unbranded toestel zonder troep hebt, heeft het zo zijn voordelen dat je goede updates krijgt. Het duur wel wat langer, maar dan heb je ook bijna foutloze software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09 08:34
Puntje wat mij is opgevallen sinds de 4.4 update, redelijk irritant:

De nabijheidssensor lijkt het niet helemaal lekker te doen als je mensen gaat bellen; dan moet het scherm (en dus de touchbediening) uit, dit lijkt niet helemaal te gebeuren. Resultaat is bij mij in ieder geval dat de speaker vaak per ongeluk aangaat en dan is het overgaan toch wel een erg hard geluid in je oor.

Iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik idd ook sinds de update.
Als ik ga bellen schakelt hij idd naar de speaker, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Ik heb vandaag een tweedehandse htc one gekocht, waar de voorkant zwart van is en de achterkant zilver. Is dit een fake want online kan ik deze versie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soldaaatthijs schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:11:
Ik heb vandaag een tweedehandse htc one gekocht, waar de voorkant zwart van is en de achterkant zilver. Is dit een fake want online kan ik deze versie niet vinden.
Met die vraag had je beter kunnen komen voordat je hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soldaaatthijs schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:11:
Waarschijnlijk was het een zilveren One, waarvan de speaker grills zijn vervangen (zwarte erop gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Saven schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:55:
[...]

Inderdaad snap er niks van, maar weet ook niet of dat erg is en of dit vanaf begin af aan al zo is. Probleem is gewoon dat de telefoon traag is als ik bijv. naar het homescreen terugga. Duurt toch wel een seconde of 3 voordat de icoontjes en de weer widget tevoorschijn komen..
donvalentino schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:20:

Toevallig merkte ik dit probleem ook op.
Wanneer ik op de home knop druke duurde het soms en zag je het scherm laden, de snelkoppelingen waren ook niet standaard geladen (na een paar seconde wel). Ik was enkel aan het browsen.

Na een herstart van het toestel is het probleem tot nu toe nog verdwenen. Volgende keer zal ik m'n ram nakijken.
Sinds deze week heb ik dit probleem dus ook. Vooral na het afsluiten van apps zoals Chrome of spelletjes. Maar 12GB van het intern geheugen in beslag, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Iemand hier al een oplossing voor gevonden? Draait op 4.3 stock. Herstarten van het toestel verhelpt het probleem ook niet helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door Ryan_ op 07-03-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Is het jullie wel eens opgevallen dat de rij streepjes onder het scherm (speaker) eigenlijk niet in het midden zit? :D Bij mij althans.. Zit iets naar rechts verschoven. Het viel me op toen ik het vergeleek met de locatie van de back en home knop.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Menesis schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:45:
Is het jullie wel eens opgevallen dat de rij streepjes onder het scherm (speaker) eigenlijk niet in het midden zit? :D Bij mij althans.. Zit iets naar rechts verschoven. Het viel me op toen ik het vergeleek met de locatie van de back en home knop.
Was me niet opgevallen, maar je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Thanks, nu zie ik het ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/500/cannot-be-unseen.jpg

:/

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 10-09 19:51
Maak iemand hier gebruik van een andere launcher?

Probeerde Themer beta maar als ik op mijn home knop druk gaat hij naar de laucher van HTC zelf...

Ook met home switcher wil het niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Knamix schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:32:
Maak iemand hier gebruik van een andere launcher?

Probeerde Themer beta maar als ik op mijn home knop druk gaat hij naar de laucher van HTC zelf...

Ook met home switcher wil het niet lukken
Heb je de nieuwe launcher als 'Standaard' ingesteld? Op het moment dat je een nieuwe launcher installeert krijg je de optie om HTC Sense of de nieuwe launcher te selecteren en dan op 'Altijd' te drukken. Dat moet je dan doen, dan gaat hij als je op de homeknop druk altijd naar de nieuwe launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
DwightKSchrute schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Heb je de nieuwe launcher als 'Standaard' ingesteld? Op het moment dat je een nieuwe launcher installeert krijg je de optie om HTC Sense of de nieuwe launcher te selecteren en dan op 'Altijd' te drukken. Dat moet je dan doen, dan gaat hij als je op de homeknop druk altijd naar de nieuwe launcher.
Ja maar dat doet hij juist niet...

normaal krijg ik dat venster als ik op home druk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Knamix schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Ja maar dat doet hij juist niet...

normaal krijg ik dat venster als ik op home druk :/
Even onder Instellingen - Apps - Alle applicaties HTC Sense zoeken en dan de standaardwaarden wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
DwightKSchrute schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Even onder Instellingen - Apps - Alle applicaties HTC Sense zoeken en dan de standaardwaarden wissen.
Hij blijft naar de standaard launcher switchen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nou de locatiecrap uitzetten heeft zeker wel zin. Zit nu op 87% sinds 8 uur vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ryan_ schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:19:
Sinds deze week heb ik dit probleem dus ook. Vooral na het afsluiten van apps zoals Chrome of spelletjes. Maar 12GB van het intern geheugen in beslag, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Iemand hier al een oplossing voor gevonden? Draait op 4.3 stock. Herstarten van het toestel verhelpt het probleem ook niet helaas.
Het vinkje bij instellingen -> energie -> snel opstarten en afsluiten weghalen. Dan een reboot en ik denk dat je problemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
mormegilmaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:36:
Puntje wat mij is opgevallen sinds de 4.4 update, redelijk irritant:

De nabijheidssensor lijkt het niet helemaal lekker te doen als je mensen gaat bellen; dan moet het scherm (en dus de touchbediening) uit, dit lijkt niet helemaal te gebeuren. Resultaat is bij mij in ieder geval dat de speaker vaak per ongeluk aangaat en dan is het overgaan toch wel een erg hard geluid in je oor.

Iemand anders dit ook?
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:58:
Heb ik idd ook sinds de update.
Als ik ga bellen schakelt hij idd naar de speaker, heel irritant.
Ik heb dit dus ook, maar niet eens door een nabijheid sensor ofzo, want als ik naar het scherm kijk en iemand bel schakelt hij steeds standaard de speaker in.

hoe kan ik dit nou weer ongedaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
JRKAP schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:23:
[...]

[...]

Ik heb dit dus ook, maar niet eens door een nabijheid sensor ofzo, want als ik naar het scherm kijk en iemand bel schakelt hij steeds standaard de speaker in.

hoe kan ik dit nou weer ongedaan krijgen?
Ik heb het ook en de batterij gaat ook een stuk minder lang mee!
Geen beste update iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
MistaDevine schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:08:
[...]

Het vinkje bij instellingen -> energie -> snel opstarten en afsluiten weghalen. Dan een reboot en ik denk dat je problemen zijn opgelost.
Bedankt voor deze tip. Het probleem is opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier gaat de batterij sinds de laatste update echt een stuk langer mee, zit nu al op dik anderhalve dag en nog 30% over, met normaal gebruik beetje browsen en facebook, whatsapp etc.

Voorlopig dik tevreden.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Helaas heb ik moeten constateren dat mijn trill functie niet meer werkt. Heb al via het menu *#*#3424#*#* de trill functie getest werkt niet. Dit valt gewoon onder garantie lijkt mij? Aangezien ik hem niet heb laten vallen ofzo. Gewoon van de een op de andere dag werkte dit niet meer.

Wat betreft de update ben ik dik tevreden batterij gaat nog goed mee etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:07
Pffd, voor de update heb ik me telefoon hooguit 3 keer leeg gehad(sinds juni 2013) omdat de accu het niet meer volhield. Sinds de update afgelopen week al 2 keer, echt niet tevreden dus... Gebruik de telefoon echt niet anders, maar batterij leeg slurpen kan die wel nu

[ Voor 3% gewijzigd door nii3k op 08-03-2014 02:30 . Reden: Datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:57:
Helaas heb ik moeten constateren dat mijn trill functie niet meer werkt. Heb al via het menu *#*#3424#*#* de trill functie getest werkt niet. Dit valt gewoon onder garantie lijkt mij? Aangezien ik hem niet heb laten vallen ofzo. Gewoon van de een op de andere dag werkte dit niet meer.

Wat betreft de update ben ik dik tevreden batterij gaat nog goed mee etc :)
Ha Sjoerd, ik heb exact hetzelfde probleem, zo van de één op de andere dag. Ik moet zeggen dat ik niet kan zeggen op welke dag dit precies is gebeurd, maar wel rond de wisseling van 4.3 naar 4.4.
Zie hier mijn post in het andere topic erover:
Majesty in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"

Ik heb 'm ook niet laten vallen of iets dergelijks en het inderdaad via het diagnostic geprobeerd maar ook daar krijg ik 'm niet aan de praat. Ik kan nog een factory reset proberen maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel trek in, wordt anders de derde keer dat ik 'm op moet sturen.

Wat betreft batterijgebruik is het bij mij heel wisselend. Als ik de hele dag op kantoor zit gaat 'ie lang mee, maar bij veel reizen een stuk korter, dus heb nu ook maar de switch van locatie crap uitgezet om te testen.
Overigens een nieuwe functie van 4.4 die nog niemand genoemd had geloof ik, maar dat aan en uit zetten van locatieservices gaat nu wel een stuk eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Weet inmiddels zeker dat de telefoon standaard op luidspreker gaat door 4.4 want mijn vriendin heeft het ook. Collega daarintegen met de HTC One en 4.4 heb ik er niet over gehoord. Terwijl hij dezelfde ('foute') update geïnstalleerd heeft.

Zijn hier mensen die op dag 1 KitKat geinstalleerd hebben maar niet het probleem met default luidspreker aanhebben hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
JRKAP schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:16:

Zijn hier mensen die op dag 1 KitKat geinstalleerd hebben maar niet het probleem met default luidspreker aanhebben hebben?
Ja, ik heb tot nu toe nog niets gemerkt van een luidspreker die opeens aangaat. Heb direct de update uitgevoerd toen deze beschikbaar was.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
JRKAP schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:16:
Weet inmiddels zeker dat de telefoon standaard op luidspreker gaat door 4.4 want mijn vriendin heeft het ook. Collega daarintegen met de HTC One en 4.4 heb ik er niet over gehoord. Terwijl hij dezelfde ('foute') update geïnstalleerd heeft.

Op dag 1 dat de Kitkat update beschikbaar kwam geïnstalleerd en geen rare dingen met de luidsprekers en bellen meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ok. Dan heb ik denk ik een goede kans met een factoy reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
Update lijkt wel weer ingetrokken, had de hele week een melding.
Wou hem gisteren installeren, gaf hij een foutmelding met downloaden en via software updates zegt hij dat er geen update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Er zijn veel meer mensen die problemen hebben met de kitkat update en de speaker. Lees op XDA de topics maar eens door. Daar vliegen de meldingen om je oren.
Heb er zelf ook last van, maar ook weer lang niet altijd. Dus het blijft een vreemde bug. In het topic over de ViperRom wordt in ieder geval nog geen oplossing geboden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 23:08
Ik heb het ook wel eens wanner ik de telefoon opneem dat ie ineens op speaker staat. Dacht dat het aan mij lag. Binnekort toch maar een factory reset doen dan. Joepie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Bij mij loopt de accu sinds de update steeds sneller leeg. Ik haalde makkelijk anderhalve dag met regelmatig gebruik geen games. Vandaag is het ergst, nauwelijks gebruikt maar 6 uren van de lader af en al op 9 procent.
De speaker staat automatisch aan als ik bel, verder niks geks. Wat een waardeloze update vond 4.3 kut en deze ook weer. Wat een teleurstelling weer HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Voronwë schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:25:
[...]

Ja, ik heb tot nu toe nog niets gemerkt van een luidspreker die opeens aangaat. Heb direct de update uitgevoerd toen deze beschikbaar was.
Herstel, bij mijn laatste gesprek ging hij toch op de speaker.
Hopelijk komt HTC snel met een nieuwe update, anders ga ik weer rooten en met Roms klooien...

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Jazco2nd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:54:
Bij mij loopt de accu sinds de update steeds sneller leeg. Ik haalde makkelijk anderhalve dag met regelmatig gebruik geen games. Vandaag is het ergst, nauwelijks gebruikt maar 6 uren van de lader af en al op 9 procent.
De speaker staat automatisch aan als ik bel, verder niks geks. Wat een waardeloze update vond 4.3 kut en deze ook weer. Wat een teleurstelling weer HTC!
Cashe partitie al eens geschoond?: Joen in "[HTC One] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Bij mij hielp het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Wat betreft problemen. Er schijnen problemen te zijn met de HTC one 4.4 en locatie services. Extra problemen door een bug in de Google play Services.
Na mijn upgrade na 4.4 knalt bij mij TomTom er om de haverklap uit. Was altijd een stabiele app, maar sinds de update moet ik soms wel 5-6 keer opstarten voor dat ie blijft werken.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Mensen met vage problemen, battery issues en wat niet meer... Probeer een factory reset.
Ja het is vervelend maar het lost wel heel vaak vage klachten na OTA's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb dit topic niet helemaal bekeken, maar ik heb de laatste tijd wel veel problemen met mijn accu...
Ik heb wel een factory reset uitgevoerd, maar dit heeft ook niet geholpen...

Mijn accu staat momenteel op 57%, ik heb er amper iets mee gedaan, die gaat veel te snel leeg..
Ik had hem deze morgen om 11.30 losgemaakt van de lader..

Accu is wel vervangen geweest door dynafix

Iemand die een oplossing hiervoor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Weet iemand waarom bij batterijgebruik er het scherm niet bij staat? Viel me op dat dat er niet bij staat. Of valt dat onder 'androidsystheem'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:43
@Kaya10 Dat je topic niet helemaal doorleest is tot daaraan toe, maar kijk op zn minst 1 of 2 pagina's terug (of bijv 3 reacties voor je eigen reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
Ik zat daarnet wat te spelen met de TV app en kreeg opeens een update binnen en ja hoor, alle NL zenders + epg zijn in het ziggo gebied iig zichtbaar :)
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/o7plw7fjz/Screenshot_2014_03_09_23_29_42.png

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Had het van de week inderdaad al gezien :)

Alleen kwamen de programma's die bezig waren nog niet zichtbaar in het overzicht (EPG werkt idd wel)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:33:
Ik zat daarnet wat te spelen met de TV app en kreeg opeens een update binnen en ja hoor, alle NL zenders + epg zijn in het ziggo gebied iig zichtbaar :)
[afbeelding]
Dat geeft me hoop voor UPC gebied, aangezien het toch dezelfde toko geworden is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Is die hele overname al rond dan? Heb er niks meer van gehoord/gelezen sinds de verhalen vorige keer...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ok, ik heb hier twee HTC One's liggen en ze hebben allebei apart gedrag bij het bellen (allebei Kitkat, maar voor de rest helemaal standaard).

Als je belt met de één, dan gaan de notificatievolume helemaal uit (mute); zodra je ophangt wordt deze weer hersteld. Echter het andere toestel doet dit niet?

De grap is (uiteraard) dat voor deze update dat toestel dat niet deed. Iemand enig idee welke bij welke optie ik moet zoeken? Als ik ga googlen, dan kom ik alleen maar problemen tegen met het muten tijdens een gesprek (van het gesprek zelf dus). Het is een beetje lastig zoeken naar mute als je het alleen over notifications (denk ik) hebt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
netblade schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:33:
[afbeelding]
Vreemd genoeg moest ik bij "Ontvang je kanaal 13" Nee kiezen om de goeie zender indeling te krijgen. Terwijl ik kanaal 13 wel degelijk ontvang. Als ik ja kies krijg ik 101TV op kanaal 1? Hoe vaag.

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 10-03-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
tiguan schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:38:
[...]

Vreemd genoeg moest ik bij "Ontvang je kanaal 13" Nee kiezen om de goeie zender indeling te krijgen. Terwijl ik kanaal 13 wel degelijk ontvang. Als ik ja kies krijg ik 101TV op kanaal 1? Hoe vaag.
Dat snapte ik ook niet helemaal, gewoon nee uiteindelijk gedaan en het werkte zoals het hoorde :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:52
Las hier iets over dat de telefoon naar luidsprekerstand schakelt als je iemand belt. Dit heb ik sinds enige tijd ook viel me op, echter heb ik nog 4.3. Lijkt wel alsof het plotseling is ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:01:
Las hier iets over dat de telefoon naar luidsprekerstand schakelt als je iemand belt. Dit heb ik sinds enige tijd ook viel me op, echter heb ik nog 4.3. Lijkt wel alsof het plotseling is ontstaan.
Had ik zojuist ook opeens, voor het eerst.. ik ook op 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Voor UPC helaas nog geen update van de TV zenderlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:58:
Had gisteren mijn telefoon even op Engelstalig gezet, maar nu krijg ik hem niet meer op Nederlands. Staat niet meer tussen het lijstje.. Ik heb mijn telefoon wel uit Duitsland gehaald. Maar heeft altijd op Nederlands gestaan. Heb ook MoreLocale 2 geprobeerd, maar dat werkt ook blijkbaar niet meer. Iemand een andere sugestie?
Nou net een factory reset gedaan en stond gelijk op Nederlands. Alleen als je hem weer op een andere taal zet, krijg ik hem niet meer makkelijk terug op Nederlands.
Had bij resetten ook moeite met HTC backup terug zetten. Mislukte steeds, ik kon wel retry blijven drukken maar liep steeds vast bij 9%. Na een nieuwe factory reset, eerst met Facebook ingelogd, toen ging het wat beter. Telefoon is nog steeds bezig met alles terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:07
Ook na een factory reset nog battery issues, echt drama, en dit is niet meer dan een klaag-bui.. maar goed verdomde irritant als je telefoon na 1jaar goed werken nu de 11u niet eens meer kan volmaken na een update..

EDIT: en ja, factory reset al gedaan

[ Voor 8% gewijzigd door nii3k op 11-03-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

moet zeggen dat mijn batterij duur ook minder is geworden na de upgrade.
Is er al nieuws eigenlijk waarom de update is gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
donvalentino schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:32:
moet zeggen dat mijn batterij duur ook minder is geworden na de upgrade.
Is er al nieuws eigenlijk waarom de update is gestopt?
Lees even de laatste paar berichten, dan zie je meteen waarom ze die update offline hebben gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik neem aan dat het enkel je cache weghaalt en niet je instellingen / apps?
Just to be sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Probleem van dat speaker aangaat bij inkomende oproep komt door chrome: http://androidworld.nl/ni...and-bij-inkomende-oproep/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:04
SAWYER schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Lees even de laatste paar berichten, dan zie je meteen waarom ze die update offline hebben gehaald ;)
Na het offline gaan, is hij toch opnieuw aangeboden? Ik heb pas 2 weken later geupdate namelijk toen de update weer opnieuw online stond (4.19.401.9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
Vanaf vrijdag wordt de update waarschijnlijk weer aangeboden:

Volgens Football:
the M7 KK 4.19.401.1x revision OTA should show up this Friday
https://twitter.com/LlabTooFeR/status/443118388790185984

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-03-2014 14:46 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Over het bericht dat Chrome de speaker zou activeren: Ik lees overal steeds 2 problemen:

1. Speaker gaat standaard aan bij inkomende gesprekken
2. Speaker gaat standaard aan bij uitgaande gesprekken.

Ik heb last van punt 2, niet van 1 volgens mij. Ik ga dat even testen en vervolgens of de deinstall van Chrome iets uithaalt

edit: Getest, en punt 1 heb ik inderdaad niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Kappade op 11-03-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JRKAP schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:44:
Over het bericht dat Chrome de speaker zou activeren: Ik lees overal steeds 2 problemen:

1. Speaker gaat standaars aan bij inkomende gesprekken
2. Speaker gaat standaars aan bij uitgaande gesprekken.

Ik heb last van punt 2, niet van 1 volgens mij. Ik ga dat even testen en vervolgens of de deinstall van Chrome iets uithaalt
Doe dat resultaat dan ff posten in het juiste topic ;)

Chrome-update zorgt voor speakerstand bij telefoon

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Het is nog slechts een aanname dat Chrome het veroorzaakt. Ik bekijk het vanuit het gebruik van de HTC One.

Even verder getest:

> Ik had het probleem even niet meer maar na een herstart heb ik het weer
> Het lijkt na 2 pogingen (met speaker) niet meer voor te komen en gewoon bellen kan dan weer

edit:

> het is dus na 2 inkomende of uitgaande gesprekken niet meer.

Chrome (updates) verwijderd en het probleem is inderdaad weg!

[ Voor 66% gewijzigd door Kappade op 11-03-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Golf2vr6 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:38:
Vanaf vrijdag wordt de update waarschijnlijk weer aangeboden:

Volgens Football:

[...]

https://twitter.com/LlabTooFeR/status/443118388790185984
Is dit dezelfde versie of een nieuwe? Ergo; is het accugebruik gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik heb ook weer wat.

Mn gps is de laatste week van slag en dat is nogal lastig met mn werk als taxichauffeur.
Tomtom kan nauwelijks mn locatie vasthouden, kaart wordt grijs, GPS symbool knippert, ga bij n bocht rechtdoor op de kaart.

Ook google maps kan mn locatie niet vinden.

Accu: krijg regelmatig melding in mn scherm "kan niet laden. Apparaat verbruikt meer stroom dan..."
Vandaag volledig opgeladen begonnen. Van 0800-1600 in auto aan lader gehangen. Op weg naar huis zonder lader viel de telefoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun wifi icm whatsapp?
Als mijn telefoon in standby gaat, dan verlies ik me wifi.

Ik heb zowel hier als op xda geen oplossing gevonden. De optie: "wi-fi tijdens slaapstand ingeschakeld houden" werkt ook niet zoals verwacht.

PS: ik draai arhd 52 (4.4.2.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Zijn er al mensen die de whatsapp update binnen hebben die widget ook op hum homescreen (lockscreen) hebben staan? deze geeft bij mij de berichten niet weer...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Riqy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:58:
Zijn er al mensen die de whatsapp update binnen hebben die widget ook op hum homescreen (lockscreen) hebben staan? deze geeft bij mij de berichten niet weer...
Op een home screen werkt hij hier wel, maar op het lockscreen niet.
Maar moet nu op het lockscreen eerst naar rechts schuiven voordat het zichtbaar is.. kun je net zo goed gelijk unlocken. 8)7

De widget verkleinen tot 1x1 'pixels' is wel makkelijk. Dit laat het aantal ongelezen berichten zien, en niet de berichten zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door SmiGueL op 11-03-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 10:16

FFA

Zygivt schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:56:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun wifi icm whatsapp?
Als me telefoon in standby gaat gaat dan verlies ik me wifi.

Ik heb zowel hier als op xda geen oplossing gevonden en de optie: "wi-fi tijdens slaapstand ingeschakeld houden" werkt ook niet zoals verwacht.

PS: ik draai arhd 52 (4.4.2.)
Ik zou wat beter opletten bij nederlands en wat minder op whatsapp 8)7 |:(
Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen