Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Is er uberhaupt al bekend wat er mis is/was met de update? heb namelijk nergens last van zover ik gemerkt heb...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Merk wel dat de accu vlot leeg gaat sinds de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Mijn ervaring is juist dat de accu langer mee gaat, na 1,5 dag nog steeds rond de 40% over ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Wat ik merk na de update, is dat zodra ik een film kijk, waarbij het geluid over de oordopjes gaat, dat de microfoon ook continu aanstaat. Dit gebeurt ook bij het luisteren van muziek. Erg irritant als er wat wind de microfoon in blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Riqy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:03:
Mijn ervaring is juist dat de accu langer mee gaat, na 1,5 dag nog steeds rond de 40% over ;)
Inderdaad, mijn accu is nu nog voor 46% vol en dat na een dag intensief gebruik. :)

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Ahaa.... Antwoord op mijn vraag:
The basic steps for using screen record in Android 4.4 KitKat are:

Have the Android Debug Bridge (ADB) installed. If you've got the Android SDK installed, you're good to go.
Plug in using microUSB.
In a command line, enter adb shell screenrecord /sdcard/FILENAME.mp4. (Where FILENAME is can be whatever you want.)
When you're done, hit CTRL-C to stop recording.
Copy the video from your device, edit and upload to YouTube.
Dus alleen als je aan je computer aansluit. Helaas...

En hoe zit het met dit?
Centrale cloudopslag

Een andere nieuwe en interessante functie van Android 4.4 is de zogenaamde centrale cloudopslag. Inmiddels zijn er tientallen diensten waar data opgeslagen kan worden, maar ook worden lokale opslagmogelijkheden nog volop gebruikt. In Android 4.4 zijn deze samengebracht en is het mogelijk om vanuit één centrale locatie (app) allerlei verschillende diensten te beheren, online of lokaal. Heb je bijvoorbeeld een Box-account, dan kun je de inhoud hiervan bekijken in dezelfde applicatie waar ook de content van Google Drive en je lokale opslag terug te vinden is. Op deze manier probeert Google orde te scheppen in de wereld van online opslag.
Ach ja, aan de andere kant gebruik ik al tijdje een functie bij ES File Explorer, daar heb je een tab waar je al je Cloud accounts kunt koppelen in de app. Hoef je niet telkens naar de verschillende apps te gaan om iets te gaan doen en kan je in ES F.E. bestanden van de ene cloud naar de andere cloud kopiëren.

En jammer dat HTC Watch niet in de update eraf heeft gehaald, want in NL is het niet beschikbaar...
Ene kant wel logisch dat het "maar" 3 maanden heeft geduurd. :)

Inspireer en word geïnspireerd.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Iemand ook opgevallen dat wifi netwerken slechter of helemaal niet verbinden? En dat zonder foutmelding te geven? (sinds 4.4)
Ook krijg ik nu wel heel graag de melding "Geen internet verbinding beschikbaar, probeer het later nog eens" terwijl ik gewoon verbinding heb....

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
spNk schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:38:
Iemand ook opgevallen dat wifi netwerken slechter of helemaal niet verbinden? En dat zonder foutmelding te geven? (sinds 4.4)
Ook krijg ik nu wel heel graag de melding "Geen internet verbinding beschikbaar, probeer het later nog eens" terwijl ik gewoon verbinding heb....
Misschien 1 van de redenen dat de update ook teruggetrokken is.

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Nee, geen enkel probleem mee. Heb maandag gelijk 4.4 geinstalleerd en werkt feilloos eigenlijk.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Apart, ik had de afgelopen weken juist last met mijn WIfi, en heb het idee dat het na de update juist weer beter werkt.

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:43
Hoeveel procent batterij verbruikt jullie One in een nacht? Ik heb vannacht mn telefoon in vliegtuig modus gezet, dat ik om 12u ging slapen had de telefoon nog 35 procent, toen ik om 8u wakker werd was er nog maar 27 procent over.. Vind ik vrij veel eerlijk gezegd, maar geen opvallende wakelocks oid.

Verwijderd

Heb ik ook het precies het zelfde.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Hmm, ging 1,5 dag goed, beter dan voorheen accuduur.
Thuis, was > 20%, zit boven, begint ie te piepen (scherm was uit), kijk: 1%, damn, hoe dat zo snel. Rennen voor lader (om oorzaak te zien), maar te laat.... Dus valt ie uit.

Aan de lader, toen hij op 5% was weer aangezet, pin/unlock en tadaa, 99% accu. Ik ben lost :P

Hmm, nu wel direct weer aanbod van die playstore, dat was vorige keer ook zo. Even in de gaten houden

[ Voor 13% gewijzigd door djidee op 27-02-2014 16:19 ]

"Mekker, blaat"

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Instellingen -> Wifi -> Wifi Direct -> Naam apparaat wijzigen.

Je moet de huidige naam (iets van android3663 oid) veranderen naar HTC One.
Daarmee zou het weer moeten werken.

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

SAWYER schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Goeie tip! Ik ga het meteen proberen

Verwijderd

"Update was door HTC offline gehaald omdat er iets mee scheelde." HTC NL twitter account is opvallend stil de laatste tijd. Ze hebben maanden de tijd gehad om Kitkat voor de HTC One te maken, maar nu dat hij af is trekken ze hem weer terug door een fout (wellicht de WIFI bereik). Op dit moment is de Kitkat update als Limited Edition uitgebracht.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
Snap niet waarom hij terug gedraaid is. Ik draai al weken op KitKat Sense custom roms (ViperRom) en het werkt perfect.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:21:
"Update was door HTC offline gehaald omdat er iets mee scheelde." HTC NL twitter account is opvallend stil de laatste tijd. Ze hebben maanden de tijd gehad om Kitkat voor de HTC One te maken, maar nu dat hij af is trekken ze hem weer terug door een fout (wellicht de WIFI bereik). Op dit moment is de Kitkat update als Limited Edition uitgebracht.
WiFi doet het prima hier op 4.4 hoor, ik snap het hele probleem niet. Een bug kan altijd gebeuren en is later evt nog op te lossen door een kleinere update.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik merk zelf wel dat ie niet meer automagisch wisselt van netwerk, zit nu dagelijks in België en hij pakt automatisch geen netwerk meer, je moet echt zelf handmatig een netwerk selecteren. Andersom ook als ik weer terug in NL bent springt hij niet terug.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• spNk
tweaker2010 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:52:
[...]

WiFi doet het prima hier op 4.4 hoor, ik snap het hele probleem niet. Een bug kan altijd gebeuren en is later evt nog op te lossen door een kleinere update.
Wifi werkt opzich ook prima, zolang je een keer verbonden bent iig. Sommige AP's krijg ik alleen gewoon totaal geen verbinding mee, geen melding niks. Ook wisselen tussen AP's (door omstandigheden heb ik boven en beneden in huis 2 verschillende AP's/SSID's) werkt niet goed. Ik weet zeker dat de update hier de oorzaak van is.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Word echt gek van die accu na de update...

Haalde eerder met gemak een dag, en nu loop ik tegen het diner al tegen problemen aan.
'Android system' zorgt voor het hoogste gebruik.

• Riqy
Probeer eens een factory reset, mijn tel doet ruim 2 dagen met de accu...

My iRacing

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op de update, ben benieuwd..duurt lang!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Riqy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:53:
Probeer eens een factory reset, mijn tel doet ruim 2 dagen met de accu...
Ja, das leuk, ben ik weer dagen bezig om alles goed te krijgen.

Heb nu een cache wipe gedaan, in de hoop dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Joopieboy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:56:
Ik merk zelf wel dat ie niet meer automagisch wisselt van netwerk, zit nu dagelijks in België en hij pakt automatisch geen netwerk meer, je moet echt zelf handmatig een netwerk selecteren. Andersom ook als ik weer terug in NL bent springt hij niet terug.
Dit herken ik ook. Als ik op het werk in de parkeergarage ben (tot nu toe twee keer gebeurt) valt het signaal wel eens weg. Als ik dan terug kom op mijn werkplek blijft het signaal weg totdat ik herstart. De tweede keer heb ik Vodafone aangeklikt en het signaal was terug.

Nu kan het zijn dat ik met de laatste actie het probleem verholpen heb, want tot nu toe (2 dagen) het probleem niet terug gezien, kijken wat er deze nacht gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

En vanochtend weer raak. Pak de telefoon, hmm, accu heeft aardige slag gehad vannacht. Zie hem vervolgens zo ongeveer realtime in stappen van 7 a 8% naar beneden vallen, dus als de donder laadsnoer eraan om nog iets van logging/data te zien.

Hele nacht vrij stabiel gebruik, totdat vanochtend (ongeveer tegelijk met de 1e keer wekker denk ik) hij even zijn mobiel netwerk signaal kwijt lijkt te zijn. Daarna vliegt hij naar beneden
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RD7RHiZZo6ElHjkxptkEQqSC/thumb.png

2 minuten later heb ik hem aan de lader hangen (direct 99% 8)7 ) en ga ik eens kijken naar de gebruikers. Google Play - services, hmm, maar verder weinig specifieks te zien in het overzicht.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V2T1iRWvx0IHt3xUIZaYkxNN/thumb.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7zAwijgqU2MwHJb5rUVvnw7l/thumb.png

En ja, wanneer hij weer opgeladen is, is hij net zo snel weer 'vol'
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DgfLuDUzRo2AARxmejJDKdgS/thumb.png

Nu om 7.33 is hij nog steeds 99%, dus we doen even een reboot en eens kijken wat hij er dan van vind...
Oh, 100% zelfs na de reboot. Bijzonder 8)7 |:(

Ook al even een poging gedaan tot de twitterwebcare, maar veel dan een reset naar fabrieksinstellingen komen ze niet op dit moment. :'(

Accuduur lijkt gewoon stukken beter geworden te zijn, maar op bepaalde triggers (netwerk is waarschijnlijk) gaat de telefoon ineens het idee krijgen dat hij snel leeg is.... Maar zodra er even geladen wordt/rebootje gedaan wordt, dan is hij weer bij en blij

[ Voor 7% gewijzigd door djidee op 28-02-2014 07:41 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Volgens mij werkt de energie spaar stand ook nietecht goed, ik heb dataverkeer in energiebesparing staan, maar blijf terwijl mijn scherm uitstaat nog steeds mail en facebook meldingen krijgen...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
http://www.htc-onegraveren.nl/

Voor wie z'n One gratis wilt laten graveren. Leuke actie van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook problemen met mn accu sinds de KitKat update.
Eerst ging hij makkelijk 1,5 a 2 dagen mee. Nu ineens maar 10 uur max.
Google Play Services staat telkens op iets van 80%.
Hij is ook erg veel 'wakker'.

Is hier iets aan te doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Laatste update draait bij mij wel ok. Geen problemen met verschillende wifi netwerken of slechte accu. Mijn grootste minpunten vind ik dat de systeem sense apps er te anders uitzien dan rest van android en heb het gevoel dat het soms wat sneller of vloeiender kan.

Wat overigens wel altijd bij mij hielp om de accuduur te verlengen was cell broadcasting uit te zetten onder call settings. Dan ontvang je alleen geen NL alert berichten meer, maar die deden het toch al nooit bij mij bij de tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SChief schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:48:
http://www.htc-onegraveren.nl/

Voor wie z'n One gratis wilt laten graveren. Leuke actie van HTC.
Op dit moment alleen nog plek in Leeuwarden en Hilversum. Dat gaat hem niet worden voor mij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:19:
Heb ook problemen met mn accu sinds de KitKat update.
Eerst ging hij makkelijk 1,5 a 2 dagen mee. Nu ineens maar 10 uur max.
Google Play Services staat telkens op iets van 80%.
Hij is ook erg veel 'wakker'.

Is hier iets aan te doen?
Ik heb redelijk hetzelfde probleem. Alleen staat play services rond de 50%.
Al heel veel doorgespit maar ik kom er maar niet echt achter ik het op kan lossen helaas.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 12-09 10:06
heb nog iets nieuws gevonden:

In full screen apps zoals candy crush, kan je de notificatie balk naar beneden halen. 1 x swipe vanaf boven in het scherm > doorzichtige balk te zien. tweede keer om hem helemaal naar beneden te halen. toch handig ipv de hele app te sluiten om te kijken wie je een whatsapp stuurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005

codex

Geen OpenAI agent :)

Oplossing voor Play Services drain is bij mij het uitschakelen van locatie van Google. Nu heb ik echter een Android systeem drain van 70 procent. Loopt veel sneller leeg dan voorheen het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Dat android system een hoge drain lijkt te hebben is volgens mij normaal. In mijn stats zie ik nu een verbruik van 90% door android system maar mijn accu duur is wel gewoon normaal. Zit ergens rond de 3 uur schermtijd nu en nog 34% accu over sinds vanochtend.
Komt volgens mij doordat de statistieken steeds verder uitgekleed worden en slechter worden. Vroeger kon je nog zien hoeveel scherm tijd je had en percentage verbruik, toen alleen het percentage en nu word het scherm in de settings niet eens meer meegeteld. Heb bijvoorbeeld veel in de browser gezeten vandaag en die heeft maar 1% verbruik met meer dan 40 min cpu tijd. Zelfde met andere apps of games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Edit

- verkeerd gelezen

[ Voor 94% gewijzigd door Chris.nl op 01-03-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb denk ik al een oplossing voor het accuprobleem, veroorzaakt door Google Services.
Ik heb de locatiebepaling uitgeschakeld en 'apps automatisch updaten' uitgeschakeld.

Nu geeft Google services nog maar 5% aan. Wat eerst 80 was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Play services bedoel je?
En app updates uitgezet in de play store of elders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net bij toeval achter iets, misschien handig voor sommige onder ons.

Als je bij Instellingen > Info >software informatie >Meer op het Build-nummer drukt ( even 1 seconde vasthouden) dan krijg je een melding op het scherm ' nog 4 stappen en je bent ontwikkelaar' . Wanneer je dan nog 4x op het build nummer drukt krijg je als laatste de melding ' gefeliciteerd, je bent ontwikkelaar' .

In het instellingen menu heb je dan een extra instelling erbij gekregen ' Opties voor ontwikkelaars'.
Daar kan je het een en ander aanpassen ( voor de mensen die dat aandurven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:31:
Play services bedoel je?
En app updates uitgezet in de play store of elders?
Instellingen>info>software updates en dan de vinkjes achter systeemupdates automatisch downloaden en apps automatisch updaten uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:25:
Heb denk ik al een oplossing voor het accuprobleem, veroorzaakt door Google Services.
Ik heb de locatiebepaling uitgeschakeld en 'apps automatisch updaten' uitgeschakeld.

Nu geeft Google services nog maar 5% aan. Wat eerst 80 was..
Dat dacht ik eerst ook, zie eerdere screenshots, maar het laatste leeglooprunnetje die hij had gedaan was het android system op 83%, en play op 4%... Wederom begon de leegloop bij een ander groen kleurtje bij Mobiel Netwerk Signaal... Van 80% accu naar bijna 0% in 6 minuten :> Daarna heeft hij 4 uur lang op 100% gestaan na het opladen... Eens kijken of er alternatieve apps zijn die een reëlere weergave van de accu aangeven, geen zin in een reset van de fabrieksinstellingen eigenlijk

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
jvang schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:30:
heb nog iets nieuws gevonden:

In full screen apps zoals candy crush, kan je de notificatie balk naar beneden halen. 1 x swipe vanaf boven in het scherm > doorzichtige balk te zien. tweede keer om hem helemaal naar beneden te halen. toch handig ipv de hele app te sluiten om te kijken wie je een whatsapp stuurde
Bedankt voor deze onwijs handige tip! :)
djidee schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:09:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, zie eerdere screenshots, maar het laatste leeglooprunnetje die hij had gedaan was het android system op 83%, en play op 4%... Wederom begon de leegloop bij een ander groen kleurtje bij Mobiel Netwerk Signaal... Van 80% accu naar bijna 0% in 6 minuten :> Daarna heeft hij 4 uur lang op 100% gestaan na het opladen... Eens kijken of er alternatieve apps zijn die een reëlere weergave van de accu aangeven, geen zin in een reset van de fabrieksinstellingen eigenlijk
Better Battery Stats vond ik altijd wel een mooi programma om pogen te achterhalen waar batterydrains vandaan komen: Google Play: BetterBatteryStats
Met Android 4.3 werkte dat prima. Met Android 4.4 heeft die app ineens root nodig om de statistieken te kunnen bekijken. Blijkbaar heeft Google iets dichtgetimmerd...

[ Voor 18% gewijzigd door Joen op 01-03-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Better Battery Stats vond ik altijd wel een mooi programma om pogen te achterhalen waar batterydrains vandaan komen: Google Play: BetterBatteryStats
Met Android 4.3 werkte dat prima. Met Android 4.4 heeft die app ineens root nodig om de statistieken te kunnen bekijken. Blijkbaar heeft Google iets dichtgetimmerd...
Hetzelfde met WakeLock Detector...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Hetzelfde met WakeLock Detector...
Je bedoelt dat die nu ook ineens root nodig heeft om de statistieken te bekijken en bij Android 4.3. niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:56:
[...]

Je bedoelt dat die nu ook ineens root nodig heeft om de statistieken te bekijken en bij Android 4.3. niet?
Klopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:43
Daar kwam ik ook net achter ja, mijn telefoon was vannacht van 90 procent naar 38 leeggelopen, waarschijnlijk omdat ik wifi aan had laten staan en heb op zolder waar ik slaap slecht bereik, dus denk dat die continue heeft lopen zoeken en connecten, maar dat wilde ik dus checken maar dat werkte dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Gsam battery werkt nog steeds wel op 4.4, kan je die gebruiken voor meer accu stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Robin64 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:25:
Gsam battery werkt nog steeds wel op 4.4, kan je die gebruiken voor meer accu stats
Die lijkt inderdaad wat meer te kunnen tonen. Goede tip dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Voor de mensen met accu problemen en die XDA niet lezen. Stappenplan op volgende site uitvoeren schijnt voor veel mensen te helpen: http://forums.androidcent...very-un-rooted-phone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23
Ik weet niet zeker of 't sinds de update is, maar mijn telefoon trilt soms zomaar zonder reden. Ik kan er maar niet achter komen wat 't is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
tiguan schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:53:
Ik weet niet zeker of 't sinds de update is, maar mijn telefoon trilt soms zomaar zonder reden. Ik kan er maar niet achter komen wat 't is.
Ik had maandenlang het "probleem" dat als ik mijn One neerlegde, dat hij een geluidje maakte.
Niet lang geleden kwam ik er achter dat het komt door NFC, en ik de One op mijn portemonnee altijd leg waar ook mijn OV kaart in zit. Blijkbaar maakt de One een geluidje als hij een NFC kaart leest oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
NFC staat uit bij mij voor zover ik weet. Bovendien ligt ie op de bank, met niks NFC-erigs in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Sinds gisteren een tevreden gebruiker van een HTC One zilver :)

Tweedehands gehaald en heb helaas een heel klein mini krasje op het scherm :( Nu een anti glare protector besteld dus dat is ook geen probleem meer :)

Nu keek ik net naar gebruik (batterij) en Youtube stond op 2% en Whatsapp ook op 2%

Android-systeem was 89%.... klopt dit wel?

Ook kan ik nergens aflezen hoeveel uur mijn scherm heeft aangestaan :(

(4.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Hier staat ie op 17% (android systeem).
Gebruik wel battery guru btw, maar dat zal daar niet veel mee te maken hebben verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
89% is wel hoog tenzij je verder totaal geen apps op je telefoon hebt staan.. Zit zelf op 12,7 om maar aan te geven wat het verschil is. (Android 4.4.2)

Maar heb je ook het idee dat je accu heel snel leeg gaat?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
l3art schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:30:
89% is wel hoog tenzij je verder totaal geen apps op je telefoon hebt staan.. Zit zelf op 12,7 om maar aan te geven wat het verschil is. (Android 4.4.2)

Maar heb je ook het idee dat je accu heel snel leeg gaat?
Nee helemaal niet!

Wat ik heb gedaan (wel veel ermee gespeeld omdat het een nieuw toestel voor mij is)

gisteravond met 96% (hij laadde niet helemaal tot 100% op?) van de stekker gehaald om 10 uur, ongeveer met een half uur het scherm aan dingen bekeken zoals instagram, facebook, youtube (2 filmpjes). om 12 uur naar bed gegaan met nog 90% accu

volgende ochtend kwart voor 8 wakker geworden (89 of 86%... weet het niet uit me hoofd)
ook vandaag een stuk of 4 youtube filmpjes gekeken, in totaal 3 uur lang muziek geluisterd (fitness)
veel instagram, tweakers, facebook etc... nu net om 6 uur stond hij op 0%

En ik gebruikte mijn toestel dus heel erg veel! (vriendin) dus ik zat om de kwartier op whatsapp

Ik denk dat dit wel redelijk is? schermhelderheid stond op automatisch en 70% van de dag stond wi-fi aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
R86Bakker schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:17:
Wat ik merk na de update, is dat zodra ik een film kijk, waarbij het geluid over de oordopjes gaat, dat de microfoon ook continu aanstaat. Dit gebeurt ook bij het luisteren van muziek. Erg irritant als er wat wind de microfoon in blaast.
Ik heb er ook last van sinds de update naar 4.4.2, als ik een gesprek heb gehad via de headset blijft de microfoon aanstaan.
Pas na een reboot is de microfoon uit...

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
R86Bakker schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:13:
Voor de mensen met accu problemen en die XDA niet lezen. Stappenplan op volgende site uitvoeren schijnt voor veel mensen te helpen: http://forums.androidcent...very-un-rooted-phone.html
Ik kom tot en met een langdurig in beeld blijven HTC plaatje met een rood uitroepteken er in en daarna start de telefoon opnieuw op. Ik kom geen menu tegen om het cashe te legen. Of moeten die drie knoppen pas op dat moment ipv er vlak voor worden ingedrukt?

Edit:
Het blijkt mijn internationale model op een iets andere manier te gaan. Je moet namelijk niet 3 knoppen tegelijk indrukken tijdens een gedimd zwart scherm, maar juist wachten tot je een rood uitroepteken bovenop een HTC One afbeelding ziet en dan Volume Up ingedrukt houden en Power kort daarbij indrukken om in het recovery menu te komen.
De juiste manier heb ik gevonden op https://community.sprint.com/baw/message/603527#603527:
To do so please follow the steps bellow:

- Disable fast boot (Settings > Power > Fast Boot)

- Power off the device

- Press and Hold Volume Down while your device is off

- Briefly tap the Power button until Hboot appears (The white screen with three Android characters).

- Tap Volume Down to highlight recovery

- Tap the Power button

- When you see a screen with a red triangle and an exclamation point hold Volume Up

- Tap Power this will bring up the hidden recovery menu

- Tap Volume Down to highlight "Wipe cache Partition"

- Tap power to begin this process

- Once reboot system now appears tap Power.
Nu maar afwachten of het wat beter gaat met de accu. :)
Gelukkig geen rare batterydrains zoals djidee beschrijft, maar wel ineens veel trager met opladen.

[ Voor 51% gewijzigd door Joen op 02-03-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Mij lukt het niet om in recovery te komen.... Ik krijg een zwart scherm waar ik alle knoppen 1 keer in moet drukken en na 10 seconden krijg ik een rode driehoek + uitroepteken in een telefoon op het scherm?

Edit: blijkbaar had ik de reactie hierboven niet gelezen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Knamix op 02-03-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Knamix schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:41:
Mij lukt het niet om in recovery te komen.... Ik krijg een zwart scherm waar ik alle knoppen 1 keer in moet drukken en na 10 seconden krijg ik een rode driehoek + uitroepteken in een telefoon op het scherm?

Edit: blijkbaar had ik de reactie hierboven niet gelezen 8)7
Gelukt dus? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Helemaal gelukt! :)

Bij mij was het probleem dat als hij ergens in de 90% zat dat hij binnen 2 minuten al gelijk op 100% zat...

Als ik dan eventjes op me mobiel zit dropt hij heel snel in een paar seconden naar de percentage tot waar hij opgeladen was...

Alsof hij de accu niet kan lezen wanneer hij opgeladen is

But we will see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Knamix schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:49:
[...]

Helemaal gelukt! :)

Bij mij was het probleem dat als hij ergens in de 90% zat dat hij binnen 2 minuten al gelijk op 100% zat...

Als ik dan eventjes op me mobiel zit dropt hij heel snel in een paar seconden naar de percentage tot waar hij opgeladen was...

Alsof hij de accu niet kan lezen wanneer hij opgeladen is

But we will see :)
Dat probleem had ik dus ook.
Plus dat het opladen van 30% naar 100% normaal in een nacht van 8 uren wel lukt, maar er nu ineens de laatste tijd zo'n 12 uren over moet doen. :?
Maar met Android 4.3 en nu Android 4.4 blijkt mijn HTC One mijn accupack nu gelukkig wel als AC-lader ipv USB-lader te herkennen en die levert via 1 van de 2 USB-poorten 2A ipv 1 A van de standaard HTC lader. Dan zie ik met GSam battery monitor dat ie ineens veel sneller oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=16MPb6aUid0]
12 minuten hans-on met de nieuwe HTC One! (M8)

Gozer lijkt niet al te snugger: beetje chaotisch allemaal en in het begin schermt hij de sticker met IDnummer af, terwijl het later gewoon zichtbaar is in zijn filmpje :P

[ Voor 47% gewijzigd door Menesis op 03-03-2014 08:59 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was de update nog niet aangeboden, maar ik heb de afgelopen dagen constant gecheckt of HTC hem weer live had gegooid. En daarnet was het zover! De 4.4.2 update is blijkbaar weer live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
zouden ze dan ook een update uitbrengen voor de mensen die vorige week de update al binnengehaald hebben?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:43
Ook net weer bericht gekregen en ik merk dat de haptische feedback-tril wel een stuk minder hard lijkt te trillen in KitKat.
Btw de gegevens van deze update:
-Build-nummer: 4.19.401.9 CL304164

[ Voor 22% gewijzigd door Tweaqer op 03-03-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Riqy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:46:
zouden ze dan ook een update uitbrengen voor de mensen die vorige week de update al binnengehaald hebben?
De vorige grote update was ook een tijdje teruggetrokken, maar ik kan me niet herinneren daarna nog een fix update gehad te hebben. Anders is het stilleggen een beetje een gek verhaal natuurlijk.

Sowieso was hij in Noorwegen al een maand uitgerold, dus dan zou het toch al gefixt moeten zijn voor de update in Nederland uit kwam :?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoop wel dat ze nog wat verbeteringen gaan doorvoeren. Vooral de accu word ik gek van. Wel iets beter na een cache wipe, maar het houdt niet over. Wou dat ik nog een paar maandjes terug kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 08:43
MikeyMan schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:45:
Hoop wel dat ze nog wat verbeteringen gaan doorvoeren. Vooral de accu word ik gek van. Wel iets beter na een cache wipe, maar het houdt niet over. Wou dat ik nog een paar maandjes terug kon!
Toch gek, want mijn accuduur is juist erg vooruit gegaan sinds de update (eerste paar dagen niet overigens). Ik heb hem gisterenmiddag om 16.00 van de lader gehaald en hij is op dit moment nog 84% vol. Daar zit dan wel een nacht bij, maar daar verloor hij deze nacht ook veel minder dan dat hij eerst deed (2% t.o.v. minimaal 10% voor de update).

Ben overigens wel benieuwd of er nog dingen veranderd zijn en wat dat reden is dat de update teruggetrokken werd. Als er dingen verbeterd zijn, hoop ik dat de mensen die hem al binnen hebben ook nog een kleine update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:29:
Bij mij was de update nog niet aangeboden, maar ik heb de afgelopen dagen constant gecheckt of HTC hem weer live had gegooid. En daarnet was het zover! De 4.4.2 update is blijkbaar weer live.
Hier nog niets helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DwightKSchrute schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:50:
[...]

Toch gek, want mijn accuduur is juist erg vooruit gegaan sinds de update (eerste paar dagen niet overigens). Ik heb hem gisterenmiddag om 16.00 van de lader gehaald en hij is op dit moment nog 84% vol. Daar zit dan wel een nacht bij, maar daar verloor hij deze nacht ook veel minder dan dat hij eerst deed (2% t.o.v. minimaal 10% voor de update).

Ben overigens wel benieuwd of er nog dingen veranderd zijn en wat dat reden is dat de update teruggetrokken werd. Als er dingen verbeterd zijn, hoop ik dat de mensen die hem al binnen hebben ook nog een kleine update krijgen.
Tsjah, ik weet het ook niet, als ik naar het verbruik kijk, staat Android System op 47% en Google Services op 23%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keuze voor ART runtime zit zeker niet ingebakken in deze standaard rom van HTC? (kan deze onder ontwikkelaar iig niet terugvinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Nee, zit standaard volgens mij alleen maar in de Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:23:
Helaas Pindakaas. Eerst maar eens zien hoe mijn telefoon loopt na een paar dagen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Robin64 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:23:
Nee hoor, de Moto G heeft deze optie ook gewoon. De One heeft het blijkbaar niet nee.

[ Voor 21% gewijzigd door S_Chief op 03-03-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Menesis schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:55:
[video]
12 minuten hans-on met de nieuwe HTC One! (M8)

Gozer lijkt niet al te snugger: beetje chaotisch allemaal en in het begin schermt hij de sticker met IDnummer af, terwijl het later gewoon zichtbaar is in zijn filmpje :P
[HTC One+] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

tiguan schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:53:
Hoi,

De mijne trilt al tijdens wel is een keer en dan heel kort.
Wanneer ik snel kijk zie ik dat hij dan een waarschuwing geeft dat de batterij te warm is (hij geeft echter aan dat het maar b.v. 25% is dus totaal niet te warm).
Volgens mij is het een bug o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@donvalentino: Hmm, dan ga ik daar eens op letten. Ik probeer ook altijd zo snel mogelijk te kijken, maar ik ben of te laat, of hij vermeld gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
KitKat update for HTC One pulled in the UK following 'difficulties':

http://www.androidcentral...uk-following-difficulties

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:43
Ouch Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/112692-thumb/real.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Sinds de laatste update connect ik op mijn werk niet meer met de wifi :/ Heeft iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Freshnezz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:20:
Sinds de laatste update connect ik op mijn werk niet meer met de wifi :/ Heeft iemand anders ook dit probleem?
SAWYER schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:23:

Misschien werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Heeft bij mij geen effect gehad iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Misschien werkt dat?

Misschien werkt dat?
Dit heeft bij mij gewerkt!! Thnx! Wel raar zeg.. met een andere naam dan HTC One deed ie het niet heel vaag...

[ Voor 11% gewijzigd door Freshnezz op 04-03-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

djpsycho82 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 01:16:
[...]

Dit herken ik ook. Als ik op het werk in de parkeergarage ben (tot nu toe twee keer gebeurt) valt het signaal wel eens weg. Als ik dan terug kom op mijn werkplek blijft het signaal weg totdat ik herstart. De tweede keer heb ik Vodafone aangeklikt en het signaal was terug.

Nu kan het zijn dat ik met de laatste actie het probleem verholpen heb, want tot nu toe (2 dagen) het probleem niet terug gezien, kijken wat er deze nacht gebeurt :)
Volgens mij als je het netwerk selecteert gaat ie als het ware op handmatig volgens mij. Als je dan de grens weer overgaat doet ie weer niks. Ik probeerde door op automatisch bovenin te tikken een netwerk verbinding te krijgen maar dat wilde ie niet. Handmatig gedaan dus (zover ik weet) en dan op automatisch nadat ie geregistreerd was op het netwerk, toen lukte het wel. Vandaag geen problemen gehad meer gelukkig. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is mn telefoon dood gegaan. Uit het niets viel hij uit. Oplader eraan, helemaal niets.
Kan de knoppen indrukken wat ik wil, geen reactie.
Morgen maar weer terug naar Belcompany, telefoon is 1 maand oud.

Meer mensen dit probleem gehad? Evt. oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Laat maar

[ Voor 79% gewijzigd door Chris Smoove op 04-03-2014 22:13 . Reden: Niet helder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbodesk617
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 13:14
Sinds de kitkat update blijft het scherm zwart als je hem van je oor af haalt als een gesprek is afgelopen. Ik kan dan niet meer op beëindigen drukken. Het lukt alleen als ik eerst de powerknop indruk.
Iemand een soortgelijke ervaring? Misschien een oplossing?

Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery1976
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:10:
Vanmiddag is mn telefoon dood gegaan. Uit het niets viel hij uit. Oplader eraan, helemaal niets.
Kan de knoppen indrukken wat ik wil, geen reactie.
Morgen maar weer terug naar Belcompany, telefoon is 1 maand oud.

Meer mensen dit probleem gehad? Evt. oplossing?
Ja had ik vorige week ook... spontaan.. telefoon nog 80% accu... even weggelegd.. daarna dood... lader aan de telefoon deed ook niets, nog niets eens het controlelampje ging aan !

Op het internet gegoogled ;) ....kwam onderstaande tip welke bij mij werkte

Telefoon onder een lamp houden terwijl je de powerbutton 'n seconde of 20 gedrukt houdt.

PS. ik heb hiervoor gebruikt gemaakt van een behoorlijke sterke zaklamp !

[ Voor 5% gewijzigd door Mystery1976 op 04-03-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystery1976 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:00:
[...]

Ja had ik vorige week ook... spontaan.. telefoon nog 80% accu... even weggelegd.. daarna dood... lader aan de telefoon deed ook niets, nog niets eens het controlelampje ging aan !

Telefoon onder een lamp houden terwijl je de powerbutton 'n seconde of 20 gedrukt houdt.

Ok tnx, ga het zometeen eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Wat zou een lamp teweeg brengen dan? Warmte? Licht? Waarom reageert de One op een lamp? Ik snap 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:49:
Wat zou een lamp teweeg brengen dan? Warmte? Licht? Waarom reageert de One op een lamp? Ik snap 'm niet.
Iets met de lichtsensor... Het is misschien een vreemde tip, maar heeft meerdere mensen al uit de bramd geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh zo hahaha. Thanks. Mijn One doet het prima, dus ik hoef het gelukkig niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery1976
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 22:18
Denk eerder het licht.... Ik kon het ook niet geloven.. Maar ik denk dat dat de lichtsensor triggert...

Mijn vraag zou eerder zijn... Waarom kaait dat ding zodanig vast dat die niet meer onder normale omstandigheden aangaat.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2446385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystery1976 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:00:
[...]

Hij gaat idd aan, startscherm verschijnt maar gaat vervolgens ook weer uit.
Nu aan de lader gelegd, en hij begint te laden. Batterij geeft 0% aan, terwijl dat hij rond de 85% was toen hij vanmiddag uitviel.
Tnx voor de tip! Scheelt me weer een bezoekje aan BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Hier ook de laatste update 4.4.2 binnen gehaald. Helaas is dit niet de oplossing waar mijn collega's en ik op gewacht hebben. Wij kunnen nog steeds niet fatsoenlijk bellen via de carkit (of welk BT device ook).

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
spNk schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:47:
Heeft bij mij geen effect gehad iig..
Excuus, ik had er HTC One van Ramon van gemaakt,
dat werkt dus niet. Maar als ik er HTC One van maak werkt het inderdaad wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Het is gewoon een manier om een fabriek reset uit te voeren, ik heb hem ook al eens moeten gebruiken na dat mijn telefoon was vastgelopen bij het installeren van een nieuwe recovery ;)

Een HTC One heeft gezien de beperkte invoermogelijkheden, 2 manieren van resetten, een soft reset door de powerbutton in te drukken tot dat de knoppen gaan knipperen en een min of meer hard rest door de lichtsensor en de power knop te gebruiken...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:17
Misschien een rare vraag, maar weet iemand waarom android fabrikanten niet zoals iphone's hebben dat een cijfercombinatie als telefoon lock er voor zorgt dat na het juist intypen van de code het toestel gelijk wordt geunlocked? Dit klinkt als iets heel kleins, maar ik irriteer me eraan dat je altijd op die OK knop moet drukken na het intypen van de code 8)7 ... Ik ben geen apple fan, maar dat is een van de weinige dingen die ik graag zou zien bij android. En nu denken jullie allemaal 'waarom zegt hij dat hier?'. Mijn vraag is weet iemand een alternatief lockscreen die dat wel heeft, en uiteraard voor de HTC One. Ik had een kleinjaar geleden gehoopt dat bij de aanschaf van de One hij ook wel zou hebben dat hij unlocked na de code. Het isd iets kleins, maar het irriteerd :P
Pagina: 1 ... 13 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen