Excentriekegast schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:05:
Ben er mee eens. De huidige One is gewoon een prachtig toestel. Een paar kleine dingentjes die anders hadden gekund, maar voor de rest een super telefoon!
Betreft de update:
(...)
• De rechthoekige notificaties zijn nu wat ronder geworden. Vind het niet echt mooier.
Die toads bedoel je? Ik zag ze ook liever klein zwart bescheiden ipv lomp groot grijs.
• Ik dacht dat je ook video screenshots kon maken. Heb nog niet ontdekt hoe.
Als je een video aan het bekijken bent staat er rechts een foto-knopje in beeld om dat mee te doen:
Edit: En hij slaat ze op in /mnt/sdcard/Pictures/Screenshots
(...)
• "Actie voltooien met" notificatie is wit, vind ik niet mooi, ik vind de oude donkere wat rustiger voor oog....
Die mening deel ik. :-)
Maar ook het batterijicoontje is wit. Begrijp deze keuze wel en kan er wel aan wennen.
ook mee eens. Vind het dan wel weer jammer dat het Beatsaudio icoontje dan wel weer opvallend rood blijft. :-P
• Flash niet ondersteund? Ik kan op Chrome Youtube bekijken en op Dolphin browser ook. Of is Youtube tegenwoordig HTML5?
Volgens mij HTML5 inderdaad. Anders kun je nog altijd de recentste Flash player als APK downloaden bij Adobe en installeren en vervolgens een andere browser zoals Dolphin gebruiken. :-)
Ben ik wat vergeten?
[
Voor 6% gewijzigd door
Joen op 25-02-2014 23:44
]