Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 20:08
Voor de mensen die whatsapp op hun lockscreen willen. Er is nu een update waarbij je een widget kan toevoegen die ongelezen berichten kan zien. De update is nog niet in de play store te downloaden, wel op de website van whatsapp. Versie 2.11.175.
Je kan dus de widget op je lockscreen toevoegen en dan zie je ongelezen berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Dat is wel het laatste waar ik behoefte aan heb, zodat iedereen kan zien wat er op m'n scherm staat. Maar leuk dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
tiguan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:
Dat is wel het laatste waar ik behoefte aan heb, zodat iedereen kan zien wat er op m'n scherm staat. Maar leuk dat het kan.
Tja voor sommigen is het een oplossing om zo even snel te kunnen zien wie wat zegt. Echter kan je natuurlijk ook een widget maken op je thuisscherm, zodat er alsnog niks te zien valt als je One gelockt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat los ik nu gewoon op door de notificatiebar naar beneden te trekken, dan zie je in de summary de laatste berichten staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
tiguan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:
tiguan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:35:
Dat los ik nu gewoon op door de notificatiebar naar beneden te trekken, dan zie je in de summary de laatste berichten staan. :)
Loop jij met je telefoon voor de gezichten van andere mensen te zwaaien dan? En wat als je nu aan het Whatsappen bent, ziet niemand dat dan? ;)
Overigens zijn je berichten niet compleet wanneer je je notificatiebar naar beneden trekt. Bij de widget (of iig bij NiLS) kun je wel alles al lezen. Ideaal. Dat gezeik met dat je al online bent geweest en de ander dat kan zien is dan meteen opgelost :). Zonder vliegtuigmodus te hoeven gebruiken.

Super handig dat die widget er is/komt! Ik gebruik nu nog steeds NiLS notification, werkt ook prima moet ik zeggen. Ben benieuwd hoe die widget werkt!

[ Voor 16% gewijzigd door Majesty op 31-01-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee, ik loop niet met m'n telefoon te zwaaien, maar ik vind 't gewoon niet nodig dat een of ander nieuwsgierig aagje een blik kan werpen op m'n telefoon en meteen ook het bericht kan lezen. :P Ik ga er nu even vanuit dat die widget je scherm aanzet, bij een nieuw bericht. Als dat niet zo is, dan is mijn redenatie eigenlijk overbodig.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 31-01-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net mijn htc one terug gekregen van htc na het vervangen van het scherm.
Tijdens het terug zetten van de gegevens van mijn pc naar de telefoon valt het me op dat dit erg langzaam gaat.

Het kopieren van whats app van mijn htc incredible naar de pc duurde nog geen 3 minuten.
Het vervolgens kopieren van dezelfde bestanden naar mijn htc one duurt een een eeuwigheid. (pc zegt dat die nog minimaal 3 uur bezig is met kopieren).

Iemand een idee waar dit probleem in kan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Ik kreeg een notificatie dat er nieuwe providers waren toegevoegd in de TV app, maar heb volgens mij geen verschil gezien. Vaag. Maar mijn hoop op een goed werkende TV gids is al even weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat is volgens mij geen HTC probleem. Mijn tab3 heeft exact hetzelfde issue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
De samsung versie van de tv app die op bv de note 3 zit "watchON " heeft idd het zelfde probleem , dat de eerste 10 zenders ontbreken , het is dus waarschijnlijk een licentie probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 10-09 23:10
Chris.nl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:
[...]

Ik draai idd de ARHD rom, die is wel gebaseerd op de officiële release. Ook in dat topic op xda kwam ik vandaag klachten over wifi tegen.
Dus officieel of niet, blijkbaar kan je pech hebben. Ik heb zelf wel een factory reset gedaan, dat dit hielp voor
Moet er denk ik ook bij zeggendat ik de laatste ficiële firmware draai, die stuurt o.a. de wifi aan.
[...]

Ha, eigenlijk heb je gelijk. Ik denk uiteindelijk ook terug te stappen op de 4.2.2 ROM, voordeeltje van de custom ARHD roms is dan dat je geen update meldingen krijgt. Ik heb die rom bewaard, is niet meer te downloaden, als iemand een mirror wil kan ik um in mijn dropbox zetten.
Ik heb net ff voor t eerst de One ROMS bekeken, ARHD ziet er inderdaad zeer goed uit! Wat is er mis met 4.4 Sense ARHD? Waarom zou je 4.2 versie willen?Hebben ze aan 4.4 niet gewoon de missende themes aan toegevoegd en de irri spatie verwijderd? Lijkt me de perfecte software, eigenlijk wat HTC had moeten uitbrengen. Je kan zelfs het NFC logo verbergen en percentage in je batterij icon zien. EQS volgorde wijzigen en home knop gedrag zoals in 4.3, dat de dingen die ik graag zou willen als ik van 4.2.2 stock afstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:47
Draai al enkele dagen ARHD 51 zonder issues eigenlijk. Accuduur is stukken beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
indofk schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:56:
De samsung versie van de tv app die op bv de note 3 zit "watchON " heeft idd het zelfde probleem , dat de eerste 10 zenders ontbreken , het is dus waarschijnlijk een licentie probleem
Dit is wel een verhelderende ontdekking! Licentieprobleem lijkt voor de hand liggend, maar enorme faal van HTC waarom ze dit niet gewoon communiceren 8)7 waarheid is hard (iemand wil ergens niet voor betalen), maar beter dan de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
JRKAP schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:17:
[...]
Dit is wel een verhelderende ontdekking! Licentieprobleem lijkt voor de hand liggend, maar enorme faal van HTC waarom ze dit niet gewoon communiceren 8)7 waarheid is hard (iemand wil ergens niet voor betalen), maar beter dan de verwarring.
Ze zouden eigenlijk gewoon de info direct bij de providers vandaan moeten halen, zonder tussenpersoon. Bij ziggo bijvoorbeeld staat alles er wel gewoon in. Als HTC nou die info zou kunnen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
Jazco2nd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:43:
[...]

Ik heb net ff voor t eerst de One ROMS bekeken, ARHD ziet er inderdaad zeer goed uit! Wat is er mis met 4.4 Sense ARHD? Waarom zou je 4.2 versie willen?Hebben ze aan 4.4 niet gewoon de missende themes aan toegevoegd en de irri spatie verwijderd? Lijkt me de perfecte software, eigenlijk wat HTC had moeten uitbrengen. Je kan zelfs het NFC logo verbergen en percentage in je batterij icon zien. EQS volgorde wijzigen en home knop gedrag zoals in 4.3, dat de dingen die ik graag zou willen als ik van 4.2.2 stock afstap.
ARHD is niks meer en minder dan een stock rooted Rom met bijna geen aanpassingen.
In de Development wereld noemen we dat dan ook (een beetje degenererend) Rom zippers omdat ze feitelijk niks anders doen dan wat iedereen met Xda kitchen ook kan: een stock rooted rom maken met wat build.prop wijzigingen en dan zippen om te kunnen flashen.
Heb dat zelf ook eens geprobeerd en binnen enkele dagen kon ik zelf een Rom maken maar waarom zou je dat willen? Heb er verder ook geen tijd voor.
Dat is dan ook de reden dat een update bij alle Rom zippers binnen 1 dag online staat.
Kijk naar ViperOne: dat is heel andere koek, kost 2 weken om telkens alles om te zetten naar een nieuwe build en die heeft wel talloze mogelijkheden die stock rom's niet hebben.
Als je dat niet wilt kun je net zo goed een deodexed rooted stock rom nemen (staat ook online op XDA) en zelf wat aanklooien met het build.prop bestand. Genoeg info te vinden hoe en wat op XDA.
En dan kun je jezelf op de schouder kloppen als e.e.a. wat beter en sneller werkt!!!
Aan kernel zijde kun je helaas helemaal niks zelf doen behalve een custom kernel te flashen maar die kan wel behoorlijk invloed hebben op de uiteindelijke snelheid.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
JRKAP schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:17:
[...]

De helpdesk medewerkers van htc , of van een ander merk , die zullen er waarschijnlijk niet van op de hoogte zijn van dat het een licentie probleem is.
Die horen een gebruiker van de telefoon aan "er ontbreken de eerste 10 kanalen "en schakelen dan over op een standard verhaaltje wat ze is geleerd "het probleem is bekend , het zal binnenkort met een update verholpen worden " Niet wetende dat ze in het beginsel op het hoofdkantoor op de desbetreffende afdeling het niet voor elkaar hebben gekregen om rechten te verwerven voor de Nederlandse zenders . Het fijt dat het in andere landen wel gewoon alle kanalen te zien zijn van het desbetreffende land , heeft denk ik te maken dat ze in Nederland geld (of te veel geld) vragen voor de rechten. Het zelfde is gebeurd in eerdere versies van FIFA voetbal van ea , daarin heeft ook een tijdje de Nederlandse competitie ontbroken omdat ze te veel geld vroegen. Hoe dat uiteindelijk goed is gekomen dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Kosten omlaag voor licentie. En als dat hier het probleem is heeft HTC (NL) dat er niet voor over.

En voor de goede orde, HTC NL is ook aangesproken/gemaild/gebeld/gefacebookt over dit euvel en nergens heb ik een duidelijk (NL)statement gezien. Alleen maar zaken als 'is bekend' / 'wordt hersteld met een update' / 'wordt aangewerkt'. Gewoon jammer, een gemiste kans voor een bedrijf in zwaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 09:28
Ik hou aandachtig het nieuws omtrent de kitkat 4.4.2 update bij maar zie nergens iets over de update in Nederland.

Weet iemand meer, ik heb een HTC one T-mobile versie en wil graag weten of en wanneer die update hier uitgerold gaat worden. :P

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

In Amerika heeft Verizon hem uitgerold, en India en Maleisië zijn ook aan de beurt... Is onderweg dus lijkt me.

T-Mobile versies zullen nog wel wat langer op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Volgens HTC NL, zouden ze met deze update het foto probleem op gaan lossen.. ben erg benieuwd.
Het is nu echt een ramp als je s'avonds een foto wilt maken.

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ronnymes schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:00:
Volgens HTC NL, zouden ze met deze update het foto probleem op gaan lossen.. ben erg benieuwd.
Het is nu echt een ramp als je s'avonds een foto wilt maken.
jaja, volgens mij is dat gewoon een HW probleem :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Ik denk dat je gelijk hebt, maar het hoeft niet. Nu wordt het opgelost door een andere cameramodule. Maar stel dat het te maken heeft met de voltages die de module te verwerken krijgt. Elke iso waarde heeft een ander voltage. Als deze te hoog in de firmware staan afgesteld raakt de boel oververhit en krijg je dus die roze waas. Kan je dus twee dingen doen, de firmware aanpassen en dan zo dat de camera nog wel blijft werken. Of een andere camera die beter met die voltages om kan gaan zodat de boel niet oververhit raakt.

Dus tja het zou beide kunnen, maar ik denk ook, gezien het nu al zo lang duurt voordat er een update is en dat ze ook elke cameramodule netjes vervangen als deze worden opgestuurd voor reparatie, dat het idd een hardware probleem is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Is dat camera probleem dan ook vooral te vinden bij de eerste HTC One toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Ja de eerste batches waar een bepaalde camera module in is gezet. Op een gegeven moment zijn ze nieuwe cameramodules gaan gebruiken. Als je hem opstuurt voor reparatie, dan krijg je ook een nieuwere cameramodule.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Is er iets waaraan je kan zien welke batch je hebt van de telefoon?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Instellingen -> Info -> Telefoonidentiteit -> Serienummer van apparaat.
Derde, vierde en vijfde getal geeft respectievelijk jaar, maand en dag van productie in hexadecimaal aan.
Voorbeeld ??36Z??????? is 31 Juni 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Hexadecimaal kan alleen 0-9 en A-H zijn, dus dan klopt die Z niet in je voorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Je bedoelt van 0-9 en A-F? Maar het staat inderdaad fout dat de dag ook in hexadecimalen wordt gegeven. HTC gebruikt voor de dag nummering een soort van hexadecimalen.
Days will go from 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C, D, E, F, G, H, J, K, L, M, N, P, R, S, T, V, W, X, Y, Z. Day Z represents day 31.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Bedankt voor het corrigeren!
Die uitleg verklaart dan wel het een en ander ja. :)

Edit:
Oh wat leuk! Die van mij blijkt op mijn verjaardag te zijn geproduceerd. :) 27 april 2013 :P

[ Voor 38% gewijzigd door Joen op 09-02-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
snah001 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:36:
[...]

ARHD is niks meer en minder dan een stock rooted Rom met bijna geen aanpassingen.
In de Development wereld noemen we dat dan ook (een beetje degenererend) Rom zippers omdat ze feitelijk niks anders doen dan wat iedereen met Xda kitchen ook kan: een stock rooted rom maken met wat build.prop wijzigingen en dan zippen om te kunnen flashen.
Heb dat zelf ook eens geprobeerd en binnen enkele dagen kon ik zelf een Rom maken maar waarom zou je dat willen? Heb er verder ook geen tijd voor.
Dat is dan ook de reden dat een update bij alle Rom zippers binnen 1 dag online staat.
Kijk naar ViperOne: dat is heel andere koek, kost 2 weken om telkens alles om te zetten naar een nieuwe build en die heeft wel talloze mogelijkheden die stock rom's niet hebben.
Als je dat niet wilt kun je net zo goed een deodexed rooted stock rom nemen (staat ook online op XDA) en zelf wat aanklooien met het build.prop bestand. Genoeg info te vinden hoe en wat op XDA.
En dan kun je jezelf op de schouder kloppen als e.e.a. wat beter en sneller werkt!!!
Aan kernel zijde kun je helaas helemaal niks zelf doen behalve een custom kernel te flashen maar die kan wel behoorlijk invloed hebben op de uiteindelijke snelheid.
Joh, daar kan ik simpelweg echt geen tijd in stoppen. Hele rooten kost me al teveel tijd dus daarom zit ik nog op 4.2. Maar als ARHD het spatie issue niet heeft en de missende Highlights themes toevoegd en ook nog eens NFC icoon verbergd, ga ik het wss wel doen een keer, maar dan niet klooien met bestanden gewoon die rom erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:00
Oplader van de One werkte opeens niet meer (gebruikte de lange kabel van de media link erbij). Werkte wel gewoon op de laptop/pc dus de adapter was stuk.
Even contact gezocht met de klantenservice van HTC, keurig geholpen. Krijg zo snel mogelijk een nieuwe oplader inclusief lange kabel toegestuurd :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Al best een tijdje alleen NL laat op zich wachten :P Maaarrrr... :

http://www.facebook.com/htcnl
Er komt vandaag iets gaafs aan... Blijf ons volgen!
Dat zou goed op de update kunnen slaan :)F

[ Voor 22% gewijzigd door Afvalzak op 11-02-2014 09:22 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zou de One ook nog de update naar Sense 6 krijgen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:43
tweaker2010 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:08:
Ik zeg het niet graag, maar dat weet je bij HTC nooit. De One X kreeg nog wel een update naar Sense 5(.5?), dus als dat een indicatie is, zit een update naar Sense 6 er nog wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:18
Hier net even gecheckt, nog geen update.
Achja.. Je update je toestel en een dag later is alles weer 'gewoon' en heb je weken lang zitten wachten op minortweaks.

Al hoop ik wel dat er wat aan het lockscreen gedaan kan worden, die valt me wel echt tegen (het niet kunnen aanpassen van de 1e lockscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.......weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag. Als dat niet het geval is dan hoor ik het wel.

Ik mag binnenkort weer een nieuwe phone uitzoeken en aangezien mijn laatste 3 phones allemaal HTC phones zijn geweest wil ik toch weer een HTC. Natuurlijk valt de HTC One gelijk op alleen ik heb twijfels. Waarom ?? Ik heb nu de HTC One X en daar heb ik heel veel problemen mee gehad. Eerst het WiFi probleem (netjes opgelost door HTC maar toch vervelend) en na een jaar had ik last het black screen en groene/blauwe pixels probleem. Ook opgelost maar ben met dit probleem wel 3x mijn telefoon kwijt geweest.

Nu wil ik toch weer graag een HTC One en mijn vraag is of er met de HTC One net zoveel problemen zijn als met de HTC One X. Ik weet wel dat de klantenservice goed is maar eigenlijk wil ik nu twee jaar zonder problemen plezier hebben van mijn phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb m sinds mei vorig jaar en nog nooit problemen gehad. Behalve zelf laten vallen, maar da's mijn eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zeer tevreden over de HTC One, veel mensen in m´n omgeving hebben hem ook en zijn ook zeer te spreken over de One. Heb hem zelf al een aantal keer laten vallen (heel wat keren zelfs, in de bus, op stenenvloeren in bad- en kleedkamers) en behalve wat krassen op de hoeken/zijkant is er niks aan de hand (maar misschien heb ik dan ook geluk gehad).

Enige is dat ik het idee heb dat hij wat minder lang mee gaat qua accu, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien ik er laatste tijd ook meer mee doe en veel zooi geïnstalleerd heb staan. Als ik tijd heb wil ik em ook weer even een keertje opschonen of zelfs factory resetten.

Maar vergelijk het met andere smartphones en kijk vooral wat je wil. Ik denk dat je als HTC-'fan' niet teleurgesteld zal zijn met de One. Maar ik zou dus even goed lezen, bijvoorbeeld hier op t forum en natuurlijk zijn er problemen, maar dat is met elke telefoon, dus laat je ook niet afschrikken door alle berichten. Mensen plaatsten sneller iets slechts dan een goed bericht. Het is een afweging maken en daarnaast, je kan het altijd slecht treffen, smartphones blijven gevoelige producten (als in productiefouten, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:42:
Nu wil ik toch weer graag een HTC One en mijn vraag is of er met de HTC One net zoveel problemen zijn als met de HTC One X. Ik weet wel dat de klantenservice goed is maar eigenlijk wil ik nu twee jaar zonder problemen plezier hebben van mijn phone.
Daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Feit is wel dat de One wat probleempjes had met de behuizing.
Soms is een defect toestel ook domme pech. Dat geldt niet alleen bij HTC, maar ook bij andere merken.
Verder zou ik hier eens rondkijken: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zitten te springen om de 4.4.2 update. Het is toch al bekend dat er 0 zichtbare of merkbare wijzigingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42
Als ze het waarmaken mbt het zuiniger omgaan met de accu, vind ik het al de moeite waard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:21:
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zitten te springen om de 4.4.2 update. Het is toch al bekend dat er 0 zichtbare of merkbare wijzigingen zijn?
Zichtbaar de transparante statusbalk (gebruik Nova, dus dat lukt zeker wel) en merkbaar verheug ik me op ART ipv Dalvik als runtime. De rest is idd niet zo heel spannend of al geimplementeerd in sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Afvalzak schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:18:
[...]

Al best een tijdje alleen NL laat op zich wachten :P Maaarrrr... :

http://www.facebook.com/htcnl

[...]

Dat zou goed op de update kunnen slaan :)F
Het gaat weer over die stomme gold versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tiguan schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Het gaat weer over die stomme gold versie :P
Inderdaad :') Vind dat ding best lelijk...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijdje de zwarte uitvoering, eentje van de eerste generatie. Niet veel problemen mee opzich. Wel lekker geroot, want Blinkfeed is toch niet helemaal mijn ding ;)
Je kan nu die gouden versie ook winnen op de HTC Facebook pagina, www.htcgoudkoorts.nl. Opzich wel grappig, ze hebben een echte kluis ofzo in een Vodafone winkel gezet. Maar ik heb te weinig bontkraag om met een gouden rond te lopen, dus wacht lekker op de M8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:38:
Ik heb nu al een tijdje de zwarte uitvoering, eentje van de eerste generatie. Niet veel problemen mee opzich. Wel lekker geroot, want Blinkfeed is toch niet helemaal mijn ding ;)
Je kan nu die gouden versie ook winnen op de HTC Facebook pagina, www.htcgoudkoorts.nl. Opzich wel grappig, ze hebben een echte kluis ofzo in een Vodafone winkel gezet. Maar ik heb te weinig bontkraag om met een gouden rond te lopen, dus wacht lekker op de M8 :+
Zou die javascript code die erachter lig niet gewoon te hacken zijn ?:P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik las ergens dat de htc one nog de 4.4.2 update krijgt, en later in het jaar sense 6.0. Ik weet alleen niet meer goed waar ik dat las =( dacht op een foto van alle telefoons die nog updates krijgen van HTC. Als ik de bron weer heb zal ik de link met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afvalzak schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:57:
[...]

Zou die javascript code die erachter lig niet gewoon te hacken zijn ?:P
*Is zojuist begonnen met zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De One krijgt sowieso een dezer dagen 4.4 en de One Mini volgt daar vrij snel op. Tenminste dat heb ik begrepen van iemand die daar werkt. Zou ook logisch zijn, want ze hebben hem eigenlijk al gewoon werkend klaarliggen, hij is immers in andere landen al uitgerold.
Het zou mij verbazen als we deze maand niet de updates gewoon krijgen.

Ben het meest benieuwd of het wat gaat schelen. Ze zeggen wel dat het een lichter systeem is, maar of dat ook voor bestaande telefoons zo uitpakt betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
drusloos schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:01:
Ik las ergens dat de htc one nog de 4.4.2 update krijgt, en later in het jaar sense 6.0. Ik weet alleen niet meer goed waar ik dat las =( dacht op een foto van alle telefoons die nog updates krijgen van HTC. Als ik de bron weer heb zal ik de link met jullie delen.
Ik heb dit zelf laatst op de amerikaanse site van HTC gelezen, daar stond een soort van update planning op ;)
Zal eens kijken of ik dit nog kan terugvinden :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

FYI: Ik draai 4.2.2 al een tijdje met blinkfeed 5.5 (6 is er dus nog niet). Volgens mij is blinkfeed nu standaard uit te schakelen (zeker weet ik het niet want ik draai een custom rom) en accuduur verbeterd. Tevens zou je ook wat beter moeten scoren op de benchmarks, maar dat heb ik zelf nooit getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
Riqy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:01:
[...]

Ik heb dit zelf laatst op de amerikaanse site van HTC gelezen, daar stond een soort van update planning op ;)
Zal eens kijken of ik dit nog kan terugvinden :)
Afbeeldingslocatie: http://www.droid-now.com/wp-content/uploads/2014/01/roadmap.png
Was het toevallig deze roadmap? Ik ben erg benieuwd wat sense 6.0 gaat brengen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Hotlinking denied. Beetje lastig plaatje te bekijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Joen schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:16:
Hotlinking denied. Beetje lastig plaatje te bekijken dus.
Denk dat hij deze roadmap bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Klopt die bedoel ik inderdaad ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Riqy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:40:
Klopt die bedoel ik inderdaad ;)
Ja dat is wat ik bedoelde. Nou is dit een gelekte foto en is nog niks zeker. Maar ik verwacht niet nog meer updates na de 4.4.2 en sense 6. (Hoop het natuurlijk wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

tweaker2010 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:08:
Ja, de HTC One Dual Sim weer niet. Zal eens kijken of ik die bron nog ergens kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:10:
[...]

*Is zojuist begonnen met zoeken ;)
En, en en? ik kreeg het niet snel genoeg voor elkaar en toen bedacht ik me dat ik geen gouden telefoon wil :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, er is iemand anders die heeft de winpagina wel naar boven weten te trekken, maar HTC heeft daar al op gereageerd dat het niet echt is. Ik kan zelf in ieder geval niet veel, ze hebben het redelijk dichtgebouwd.

Ben benieuwd hoeveel telefoons er te winnen zijn en wat er in die kluis zit, want dat hebben ze nog niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem camera, weinig licht, paarse gloed

vorige week maandag htc gebelt, woensdag avond opgehaald. vanmiddag wordt hij weer afgeleverd.
redelijk snel dus, 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Zojuist via de contactinstellingen de beltoon verandert naar een aparte beltoon voor wanneer m'n vriendin belt (contact openen - optie Beltoon), althans dat dacht ik...

Maar nu blijkt dat ook deze melodie (mp3) afspeelt op het moment dat ik een whatsapp bericht van haar krijg, zeer irritant dus... Weet iemand hoe ik dit weer krijg aangepast?

De beltoon veranderen naar "Standaard" zorgt ervoor dat m'n "standaard" beltoon wordt ingesteld, maar dus ook weer als whatsapp melding EN beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
WhatsApp instellingen - > meldingen - > beltoon van contact / uitvinken, zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
net weer een nieuwe update gehad...

Afbeeldingslocatie: http://i354.photobucket.com/albums/r427/pawarana501/Screenshot_2014-02-12-13-43-00_zps3b7e8e62.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
en weer klaar...

Afbeeldingslocatie: http://i354.photobucket.com/albums/r427/pawarana501/Screenshot_2014-02-12-13-58-16_zps66c96ae6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
pawarana schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:12:
net weer een nieuwe update gehad...
*knip*
Welke CID? Of ben je zelf wezen knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij heeft een amerikaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties ! Het word de HTC One........nu alleen nog eventjes wachten tot de nieuwe HTC phone in de winkels ligt en dan die twee vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:18
gelijk even checken.. helaaaas ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Valsspeler dus:-P

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Hoe zie je dat?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• tiguan
Een paar pagina's terug was dat al uitgevogeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

....never mind....

[ Voor 94% gewijzigd door Excentriekegast op 14-02-2014 11:09 ]

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn One is wegens microfoonproblemen bij Dynafix geweest (via HTC, garantieafhandeling).

Nu ik hem weer terug heb, is het volume van de speakers duidelijk lager dan voorheen. Muziek of ringtones hoor ik alleen als de kamer helemaal stil is... Nogal onhandig dus.

Is er een manier om het volume aan te passen buiten de gewone sliders om? (Die staan al op max natuurlijk.) Anders moet ik hem weer terugsturen ben ik bang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:39:
Mijn One is wegens microfoonproblemen bij Dynafix geweest (via HTC, garantieafhandeling).

Nu ik hem weer terug heb, is het volume van de speakers duidelijk lager dan voorheen. Muziek of ringtones hoor ik alleen als de kamer helemaal stil is... Nogal onhandig dus.

Is er een manier om het volume aan te passen buiten de gewone sliders om? (Die staan al op max natuurlijk.) Anders moet ik hem weer terugsturen ben ik bang. :(
Ik zou hem gewoon terugsturen. Je wilt toch geen toestel met dit soort problemen hebben. Hoe vervelend ook natuurlijk maar ik zou dit echt niet accepteren en proberen op een andere mannier op te lossen.
Het is direct ook een waardervermindering voor je toestel als je deze ooit weer wilt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Is de softwareversie ook veranderd? Als ze er meteen een update op hebben gezet die dit tot gevolg heeft ga je er niet uitkomen met ze, denk ik

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Vreemd, ik draaide al 4.2.2 terwijl jij een nieuwere update zou moeten hebben (toch?) :?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
- OS upgrade to Android KitKat 4.4.2
Dat is de nieuwste update mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Wat een mooi toestel hebben we toch :)

http://www.techradar.com/...y-717819/2#articleContent
The Galaxy S4 is sleeker, the iPhone is, well, Apple-ier, and the Nexus 5 is cheaper. But for the overall package of smartphone design and functionality, the HTC One stands head and shoulders above the rest
http://www.pocket-lint.co...es-available-to-buy-today
1. HTC One

The HTC One is a triumph of design and sumptuous to hold. It balances size with practicality, making it a great all-rounder: there's space to play, but you're not grappling with something that feels too large. There's a stunning 4.7-inch display on the front, with a full HD resolution, so Android looks pin sharp, delivering some of the best quality visuals you'll find on a smartphone, paired with sound quality from the front speakers that's unmatched.

HTC Sense has been refined with a lot of the clutter removed to focus on the essential features. There's an elegance and sophistication to HTC's flagship phone for 2013, making it a pleasure to use, and the update to Android 4.4 KitKat has been reletively prompt, but is still ongoing for some regions.

The camera might not be the best for straight photos, but the unique features it offers are really fun.

It might not now have the most-powerful hardware inside, but it still skips through daily tasks with ease, but if out-and-out power is what you're after, you might want to look at what's on offer elsewhere. The battery life can be a little on the short side, but overall, the HTC One still delivers a great experience.

The HTC One was awarded Best Smartphone 2013 in the 10th Annual Pocket-lint Awards. The price hasn't dropped as fast as some rivals, now sitting at £499, but the HTC One has stood the test of time. With new handsets around the corner, however, things may be just about to change.

Buy the HTC One for its outstanding design, the great display, excellent sound and mature user interface.
http://www.phonearena.com...e-the-results_id52595#25-
“The HTC One's camera is remarkably amazing. The f/2.0 aperture size really becomes useful in situations where your environment may lack a good amount of light.”
Allemaal recente artikelen, we kunnen dus nog prima mee met de top _/-\o_

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Eén ding moet ik wel zeggen over de camera: hij heeft hetzelfde euvel als m'n oude HTC/Google Nexus one: een warmere kleurtemperatuur in het midden van het beeld -en dus koeler naar de randen toe. Ik verbaasde me wel dat dat weer naar voren kwam...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Van mij mogen ze in de One 3 (One 2 ga ik niet kopen, dan heb ik m'n huidige one waarschijnlijk pas een jaar, er vanuit gaande dat hij binnenkort uitkomt) wel weer een normale camera proppen. Hoewel ik het handig vind dat hij erg snel foto's kan maken, missen de foto's toch vaak wat detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
spNk schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:06:
Van mij mogen ze in de One 3 (One 2 ga ik niet kopen, dan heb ik m'n huidige one waarschijnlijk pas een jaar, er vanuit gaande dat hij binnenkort uitkomt) wel weer een normale camera proppen. Hoewel ik het handig vind dat hij erg snel foto's kan maken, missen de foto's toch vaak wat detail.
Voor quick shots als je verder niks bij je hebt is de camera OK.
Zo groot is het verschil vergeleken met bijvoorbeeld een S4 ook weer niet.
Voor betere foto's gebruik ik mijn Nikon S9500 of mijn Nikon Dslr.
Te veel mensen verwachten High Quality foto's van een telefoon camera.
Als je dat toch persé verwacht van een telefoon camera koop dan de Nokia Lumia 1020 8)

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Menesis schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:20:
[...]
Vreemd, ik draaide al 4.2.2 terwijl jij een nieuwere update zou moeten hebben (toch?) :?
ik draaide al 4.4.2
dit is een update voor kitkat
die 4.19.1540.4 is NIET lager dan kitkat 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
snah001 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:46:
[...]Voor quick shots als je verder niks bij je hebt is de camera OK.
Als je dat toch persé verwacht van een telefoon camera koop dan de Nokia Lumia 1020 8)
Dat vind ik nou. Daarnaast heb ik zelfs momenten gehad dat ik blij verrast was met de kwaliteit van een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
In mijn lockscreen is de menubar onderin transparant, maar eenmaal op het homescreen is deze zwart. Ik vind hem transparant veel mooier, is dat nog ergens in te stellen? Misschien via een andere launcher?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ghehe, ik vind dat transparante ook veel mooier. Had het een tijd terug al gezocht/gevraagd, is niet in te stellen. Schijnt wel mogelijk te zijn dmv root (of andere launcher?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Menesis schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:27:
In mijn lockscreen is de menubar onderin transparant, maar eenmaal op het homescreen is deze zwart. Ik vind hem transparant veel mooier, is dat nog ergens in te stellen? Misschien via een andere launcher?
SChief schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:08:
Ghehe, ik vind dat transparante ook veel mooier. Had het een tijd terug al gezocht/gevraagd, is niet in te stellen. Schijnt wel mogelijk te zijn dmv root (of andere launcher?).
Ik draai arhd 51.0 en die heeft sense 5 toolbox. Hier kun je dit soort dingen mee instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:15
Weet iemand een goede autohouder + lader voor de HTC One?
Ik zoek een lader die voldoende kan laden zonder dat de HTC tijdens het navigeren leeg loopt.
Momenteel heb ik een 500 Mah USB auto lader maar tijdens het navigeren en de kabel eraan wordt mijn batterij niveau minder ipv dat hij bij laad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Flappie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:30:
Weet iemand een goede autohouder + lader voor de HTC One?
Ik zoek een lader die voldoende kan laden zonder dat de HTC tijdens het navigeren leeg loopt.
Momenteel heb ik een 500 Mah USB auto lader maar tijdens het navigeren en de kabel eraan wordt mijn batterij niveau minder ipv dat hij bij laad!
Brodit. Gebruik ze al jaren en bevallen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
m@fkeez schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Brodit. Gebruik ze al jaren en bevallen prima.
+1

Is trouwens een topic voor:
Accessoires voor de HTC One

[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-02-2014 20:53 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:32
Ik heb mijn One binnen gekregen, echt een super toestel.
Ik kom er alleen niet uit de TV app.

Ik woon in Ziggo gebied en als ik mijn postcode intyp krijg ik Ziggo ook netjes te zien.
Helaas mist die heel veel kanalen waaronder alle Ned en RTL zenders.
Andere providers uit de lijst missen ook alle Ned en RTL zenders.
Heeft iemand een idee hoe ik de Nederlandse kanalen er in krijg?

[ Voor 5% gewijzigd door thomas479 op 18-02-2014 22:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat is een bekend probleem, al sinds het toestel bestaat. Het zal waarschijnlijk nooit opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
Hmm. Jammer
Ik kon op het internet al geen oplossing vinden.

Ach ja de afstandsbediening zelf werkt in ieder geval super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

tiguan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:56:
Dat is een bekend probleem, al sinds het toestel bestaat. Het zal waarschijnlijk nooit opgelost worden.
Das nog maar de vraag. Ik heb namelijk upc en daar werkt alles prima.
Aangezien Liberty Global, op het punt staat Ziggo over te nemen, zou dit ook positieve gevolgen kunnen hebben voor het gebruik van de app voor huidige Ziggo klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:56:
Is een algemeen probleem, niet HTC-only, ook Samsung-devices hebben last van dit euvel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zygivt schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Das nog maar de vraag. Ik heb namelijk upc en daar werkt alles prima.
Aangezien Liberty Global, op het punt staat Ziggo over te nemen, zou dit ook positieve gevolgen kunnen hebben voor het gebruik van de app voor huidige Ziggo klanten.
Dus jij hebt nederlandse zenders 1-10 wel in je lijst staan? Net ff getest, als ik UPC kies krijg ik die zenders ook niet hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 19-02-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
Als ik hier UPC selecteer als provider, begint de lijst bij kanaal 11 (Fox HD).
Zou je de cijfers van je postcode misschien willen sharen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

tiguan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:40:
[...]

Dus jij hebt nederlandse zenders 1-10 wel in je lijst staan? Net ff getest, als ik UPC kies krijg ik die zenders ook niet hoor.
thomas479 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:44:
Als ik hier UPC selecteer als provider, begint de lijst bij kanaal 11 (Fox HD).
Zou je de cijfers van je postcode misschien willen sharen?
Ik heb het direct de app geprobeerd opnieuw in te stellen en ik mis idd ook NL zenders 1-10.
Excuus voor die miscommunictatie.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
[YouTube: http://youtu.be/sYw3AwNDXso]

Dat watertest.... o_O

Bron: http://www.androidcentral...st-durability-squaretrade

[ Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-02-2014 20:58 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-07 20:18
Vandaag android 4.4.2 ontvangen! Gaat om een Nederlands unbranded toestel.
https://www.dropbox.com/s...2014-02-24%2008.23.06.png
Pagina: 1 ... 11 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen