Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja ik moet zeggen dat ik de bovenstaande echt minimaal vind. Ik denk dat als je die gaat terugsturen de kans groter is dat je een slechtere terug krijgt dan dat je een betere terug krijgt. Elke One die ik tot nu toe gezien heb heeft wel ergens zo'n minimale gap...

Mar goed de meeste andere modellen smartphones hebben veel meer en grotere gaps. Eigenlijk alleen de iPhone is net een stukje beter afgewerkt misschien. Ik heb wel een beetje het idee dat er bij de One nu een soort klopjacht op zelfs de meest minimale gaps is ontstaan. Gedeeltelijk heeft HTC dat natuurlijk wel over zichzelf afgeroepen door hun manier van adverteren met de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:09:
Erger ik me eraan? Ansich niet... Gaat die terug? Ja dat wel... Waarom?
Omdat de onderkant gewoon wel naadloos aansluit en ik nog twee butsjes heb gevonden :)
Zou ik niet doen. Sorry maar ik vind dit echt mierenn*ukerij.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik kan op mijn toestel echt nergens zoiets vinden. Het enige wat ik had was dat je een randje bij het scherm vanaf de speakergrill boven voelde. Beetje met föhn verwarmt (let op! op afstand! niet te lang!) en daarna een half uurtje aangedrukt tijdens tv kijken. Problem solved! Nu een (na mijn idee) een perfecte One.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03
Tja ik vind een minuscule kier niet heel erg, maar mijne vind ik toch echt te groot vergeleken andere.

Afbeeldingslocatie: http://www.nvideoo.com/downloads/htcfout1.png

HTC gaat bij mij beoordelen of dit onder de garantie valt. Dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Die kier is wel aan de grote kant inderdaad en ook duidelijk groter dan op de foto van CLB. Begrijp me ook niet verkeerd, het is zeker zo dat bepaalde exemplaren gewoon slecht tot heel slecht zijn afgewerkt. Daarvan heb ik eerder in dit topic ook al een extreem voorbeeld gezien.

Alleen heb ik nu wel het idee dat sommige mensen liever hun One met een vergrootglas zitten inspecteren dan er gewoon van te genieten. Want nogmaals als je maar goed genoeg kijkt zul je denk ik op (vrijwel) alle exemplaren wel iets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Ben ik het ook helemaal mee eens. De volumeknop zit bijv ook niet helemaal recht in de behuizing maar dat zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn en valt alleen op als je het toestel op z'n kant bekijkt. Maar de gap die ik nu heb is bij mij ondertussen zo groot dat ik al meerdere malen met een naald er vuil tussen uit heb moeten halen en dan begint de irritatie toch wel wat groter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:42:
Zou ik niet doen. Sorry maar ik vind dit echt mierenn*ukerij.
No problemo :) Twee butsjes en een scheve speakergrill maken 't bij mij helaas wel af :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:39

Trackerfire

BTC HODLER

Vandaag bij de Belcompany Ridderkerk mijn toestel geruild voor een nieuwe (mijne had 4 dode pixels). Was geen probleem en keurig geholpen :)! Superblij dat ze hem toevallig weer binnen hadden gekregen!

Edit: heb de discussie over de afwerking nu een beetje doorgekeken. Moet bekennen dat ik 2 exemplaren heb gehad waarvan de eerste 4 dode pixels had en een forse kras bij de lichtsensor (linksboven) en achterop een 'productiekras'. Verder was het simkaart traytje beschadigd (brokkelig) en de aan/uitknop brokkelig (lees: slecht afgewerkt). Geen last van kieren e.d.

Het toestel wat ik nu heb komt uit dezelfde batch, maar heeft niet de beschadigingen en slecht afgewerkte knopjes/trays maar wel een kleine gap. Hij heeft exact hetzelfde productienummer en datum (misschien zelfs dezelfde machine). HTC heeft in mijn opzicht een perfect/geniaal toestel afgeleverd, maar had naar mijn weten het productieproces nog ietsjepietsje beter in moeten richten. ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Trackerfire op 27-04-2013 15:57 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Golf2vr6 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:45:
Ik kan op mijn toestel echt nergens zoiets vinden. Het enige wat ik had was dat je een randje bij het scherm vanaf de speakergrill boven voelde. Beetje met föhn verwarmt (let op! op afstand! niet te lang!) en daarna een half uurtje aangedrukt tijdens tv kijken. Problem solved! Nu een (na mijn idee) een perfecte One.
Dat heeft de mijne ook, toevallig de onderste speakergrill en dan aan beide buitenkanten staat hij iets omhoog.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Vraag: Heeft iemand hier de mogelijkheid om het spel "Catapult King" te downloaden en te kijken of tijdens het spelen van het spel de framerate af en toe hapert? (hele korte onderbrekingen) Heb echt vraagtekens over het functioneren van mijn One namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
NeonovA schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:53:
Vraag: Heeft iemand hier de mogelijkheid om het spel "Catapult King" te downloaden en te kijken of tijdens het spelen van het spel de framerate af en toe hapert? (hele korte onderbrekingen) Heb echt vraagtekens over het functioneren van mijn One namelijk. :)
Heb hem snel gedownload en gespeeld. In de animatie filmpjes zie ik wel dat het soms niet 100% vloeiend gaat. Maar goed dat zie je in elke game terug op zowel pc als mobiel. Verder niet echt framerates drops in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Ok thx voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Als je twijfels hebt over de grafische prestaties van je One kun je toch gewoon een benchmark draaien en die vergelijken met bijvoorbeeld de tweakers review (had je volgens mij zelfs al gedaan). Als die resultaten hetzelfde of hoger zijn als in de review is er grafisch echt niets mis. Zoals eerder gezegd vertoont mijn one ook de kleine haperingen in bepaalde games waar jij waarschijnlijk op doelt maar die waren me pas opgevallen na jou eerdere post en toen heel goed kijken :P

/edit: Catapult king ook even geprobeerd en inderdaad zoals Practics ook al zegt lopen de animatiefimpjes niet 100% vloeiend als je goed kijkt maar zie ook ik verder geen framdrops in de game zelf. Speelt gewoon prima dus.

[ Voor 18% gewijzigd door ik222 op 27-04-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
renzo4000 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:46:
[...]

Dat heeft de mijne ook, toevallig de onderste speakergrill en dan aan beide buitenkanten staat hij iets omhoog.
Nee andersom. Het scherm lag iets hoger. Dus als je vanaf de grill de notificatiebalk naar benden wilden trekken voelde je een randje. Door het een beetje te verwarmen wordt de lijm onder het scherm zacht, daarna aangedrukt houden en opgelost. Niet aan beginnen als je niet weet wat je doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
ik222 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:17:
Als je twijfels hebt over de grafische prestaties van je One kun je toch gewoon een benchmark draaien en die vergelijken met bijvoorbeeld de tweakers review (had je volgens mij zelfs al gedaan). Als die resultaten hetzelfde of hoger zijn als in de review is er grafisch echt niets mis. Zoals eerder gezegd vertoont mijn one ook de kleine haperingen in bepaalde games waar jij waarschijnlijk op doelt maar die waren me pas opgevallen na jou eerdere post en toen heel goed kijken :P

/edit: Catapult king ook even geprobeerd en inderdaad zoals Practics ook al zegt lopen de animatiefimpjes niet 100% vloeiend als je goed kijkt maar zie ook ik verder geen framdrops in de game zelf. Speelt gewoon prima dus.
Klopt, heb inderdaad zelf ook al benchmarks uitgevoerd en daaruit blijkt dat er niets mis is met de prestaties gezien de score. Maar heb echt met elke app wel het idee dat het minder smooth werkt als op mijn oude Samsung Galaxy S2 waardoor ik nogal huiverig ben. Misschien dat het ligt aan Sense? Apart vind ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

NeonovA schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:49:
Tja ik vind een minuscule kier niet heel erg, maar mijne vind ik toch echt te groot vergeleken andere.

[afbeelding]

HTC gaat bij mij beoordelen of dit onder de garantie valt. Dus ben benieuwd.
Zo dat is wel een beste kier inderdaad... wat denk je Golf2vr6, kan NeonovA dit fixen met een föhn?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 02:50
Op mijn htc one zilver heb ik last van een minimale kier aan de bovenzeide verder licht de speakergril er niet helemaal recht in. En mijn scherm zit er niet goed in, ik voel een duidelijk grote rand als ik vanaf de speakergril naar beneden ga dit hoort naar mijn weten niet. Niet erg prettig dus aangezien ik dit steeds aanraak. Neem aan dat dit gewoon garantie is ? toestel is pas week oud en vind het erg slecht dat er dit soort foutjes in zitten voor een telefoon van 680 euro ! hoor graag jullie bevindingen gekocht bij studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Garrett schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:35:
[...]
Zo dat is wel een beste kier inderdaad... wat denk je Golf2vr6, kan NeonovA dit fixen met een föhn?
Nogmaals ik heb de body niet ge-fixed maar het scherm!

Zoals hierboven beschreven:
En mijn scherm zit er niet goed in, ik voel een duidelijk grote rand als ik vanaf de speakergril naar beneden ga dit hoort naar mijn weten niet. Niet erg prettig dus aangezien ik dit steeds aanraak.

[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Timmie60 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:51:
Op mijn htc one zilver heb ik last van een minimale kier aan de bovenzeide verder licht de speakergril er niet helemaal recht in. En mijn scherm zit er niet goed in, ik voel een duidelijk grote rand als ik vanaf de speakergril naar beneden ga dit hoort naar mijn weten niet. Niet erg prettig dus aangezien ik dit steeds aanraak. Neem aan dat dit gewoon garantie is ? toestel is pas week oud en vind het erg slecht dat er dit soort foutjes in zitten voor een telefoon van 680 euro ! hoor graag jullie bevindingen gekocht bij studentmobiel
Minimale kier heeft vrijwel elke One. Maar een scherm wat er niet recht in ligt lijkt me zeker reden om garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik was schijnbaar niet de enige die het ge-fixed heeft:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2250527

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hehe, dit is toch wel het gekste wat ik tot nu toe gezien heb |:(

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-_GY3OZe73aw/UXZwMKUMY_I/AAAAAAAAAxU/WdM8fzpqSAE/s720/2013-04-23%252001.15.51.jpg

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Trackerfire schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:33:

[afbeelding]
Wat bedoel je?

Edit: oh laat maar ik zie het al... vaag

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Golf2vr6 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:34:
[...]

Wat bedoel je?

Edit: oh laat maar ik zie het al... vaag
Hint: Rechtsonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi ik heb gister me Htc one binnen gekregen maar zag dat het Meldings-LED (die 2 lampjes die gaan branden als je een melding krijgt of als je batterij bijna leeg is) onder de speaker uitgang zit en niet op de goede plaats zit.. Het is niet iets groot maar erger mij er wel aan. Wil gewoon dat het toestel goed is, en niet 1tje heb die van dit soort foutjes heeft.Afbeeldingslocatie: https://dub123.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=e3a1d586-af6f-11e2-b6ea-80c16e64399a&Aux=44%7C0%7C8D01193C86EA8C0%7C%7C0%7C0%7C0%7C0%7C%7C&cid=901d1609bd5f0dd1&maxwidth=220&maxheight=160&size=Att&blob=MHxJTUctMjAxMzA0MjctV0EwMDAyLmpwZ3xpbWFnZS9qcGVn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Je afbeelding kan niet weergegeven worden (moet inloggen op outlook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nooit op forums en zoiezo niet vaak op laptop heb er weinig verstand van.. Kan je het uitleggen hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
de afbeelding uploaden op een site als deze https://dumpyourphoto.com/ en dan de link (short url) naar het plaatje hier plaatsen :)

[ Voor 4% gewijzigd door akerssies op 28-04-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://dyp.im/delete/HBzTqllhUDv9VgGb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shittt nog ff paar keer proberen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens is een plaatje van 100 bij 150 pixels wel erg klein ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
de foto is niet heel erg duidelijk maar dit lijkt mij gewoon goed ? was iig op mijn one ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2 rondjes voor die meldingsledjes maar daar komt die van mij niet, die lampjes van mij die branden onder de speakers, en niet op de goede plaats. ik probeer wel een duidelijke foto te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:45:
je hebt 2 rondjes voor die meldingsledjes maar daar komt die van mij niet, die lampjes van mij die branden onder de speakers, en niet op de goede plaats. ik probeer wel een duidelijke foto te maken
Die rondjes zijn niet voor de led!

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-R79VrlENkHc/UXsrCXS8F-I/AAAAAAAACZc/rTsNJxAZNXo/w497-h373/htcone.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee? shittttt meen je niet haha waarvoor zijn die dingen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:47:
Nee? shittttt meen je niet haha waarvoor zijn die dingen dan
Leg je vinger erop en zie wat je scherm doet ;)
Zijn sensors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah wat moet die doen dan? bij mij doet die niet veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
staat dat niet in de handleiding ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha proximitysensor / lightsensor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik lees dat nooit maargoed wel slim om een keer te doen :P In ieder geval bedankt jullie! Had gsmwijzer al mail gestuurd en wou hem al opsturen haha ik ga nu alles wel ff lezen :) Ben nu weer blij met me M7! Dacht echt dat het een fout wat.. Thanksss Fijne dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Stokpaard schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:38:
Mijn AC-stekker heeft het nu al begeven, bleek vanmorgen opeens met een niet opgeladen telefoon te zitten. Even wat gewisseld met kabels en andere stekkers en het blijkt echt de stekker te zijn die niets meer doet. Kleinigheidje en zal zolang de stekker van de Media Link wel gebruiken, maar mag hem wel opsturen naar Coolblue.
Die van mij ook al binnen een week.
HTC een mail gestuurd, had binnen 2 dagen een nieuwe d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Heeft iemand een perfecte HTC One ? (zonder gaps enz) Zo ja kan je effe foto's posten dan kan ik vergelijken :)

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Karish schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:55:
Heeft iemand een perfecte HTC One ? (zonder gaps enz) Zo ja kan je effe foto's posten dan kan ik vergelijken :)

Tnx
Perfect...???...vergelijk maar raak!

Golf2vr6 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Ik heb 1 statische pixel die groen blijft. HTC gecontacteerd en die verwijzen me naar de Phonehouse. En bij de Phonehouse verwijzen ze me weer naar HTC en hebben ze het over een minimum aantal dode pixels waar mijn telefoon niet aan voldoet. Ik had me er al bij neergelegd want het stoort me niet zo, maar aan de andere kant is het toch een telefoon van 700 Euro die gewoon in orde moet zijn. Wat kan er nog gedaan worden naast een hoop stampij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Laurens11 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:00:
Ik heb 1 statische pixel die groen blijft. HTC gecontacteerd en die verwijzen me naar de Phonehouse. En bij de Phonehouse verwijzen ze me weer naar HTC en hebben ze het over een minimum aantal dode pixels waar mijn telefoon niet aan voldoet. Ik had me er al bij neergelegd want het stoort me niet zo, maar aan de andere kant is het toch een telefoon van 700 Euro die gewoon in orde moet zijn. Wat kan er nog gedaan worden naast een hoop stampij maken?
Waarom stampij maken? Zoek op internet gewoon op dat jij het recht hebt om ding onder garantie, voor reparatie aan te bieden. Phone house heeft daar verder niks mee te maken. Jij wil gewoon je toestel terug doen onder garantie. Phonehouse is alleen een door geef luik.

Daarnaast, stap eens een andere phonehouse in, volgens mij kun je bij elke phonehouse je garantie claimen. :9 Kan me niet voorstellen dat een phonehouse moeilijk doet, igg niet bij phonehouse's waar ik ervaring mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Heb je het toestel online gekocht? Zo ja heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen zonder opgave van reden. Anders moet je blijven klagen tot ze er doodmoe van worden, wellicht dat ze dan tot actie overgaan. Maarja, is dat die dode pixel waard? Ligt er maar net aan waar die zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Practics schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:04:
[...]

Waarom stampij maken? Zoek op internet gewoon op dat jij het recht hebt om ding onder garantie, voor reparatie aan te bieden. Phone house heeft daar verder niks mee te maken. Jij wil gewoon je toestel terug doen onder garantie. Phonehouse is alleen een door geef luik.

Daarnaast, stap eens een andere phonehouse in, volgens mij kun je bij elke phonehouse je garantie claimen. :9 Kan me niet voorstellen dat een phonehouse moeilijk doet, igg niet bij phonehouse's waar ik ervaring mee heb.
Ik heb het toestel een week of twee, zonde om nu al ter garantie op te sturen toch? En ik heb niks te klagen over ze hoor, ze zijn erg vriendelijk en hebben zowel mij als mijn vriendin (Galaxy S4 wit) goed geholpen. Alleen omruilen was geen optie omdat 1. ze de telefoon niet meer op voorraad hadden en 2. Dat er nog voorinschrijvingen waren (maar daar heb ik niks mee te maken vind ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Laurens11 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:07:
[...]

Ik heb het toestel een week of twee, zonde om nu al ter garantie op te sturen toch? En ik heb niks te klagen over ze hoor, ze zijn erg vriendelijk en hebben zowel mij als mijn vriendin (Galaxy S4 wit) goed geholpen. Alleen omruilen was geen optie omdat 1. ze de telefoon niet meer op voorraad hadden en 2. Dat er nog voorinschrijvingen waren (maar daar heb ik niks mee te maken vind ik.)
Nee maar lees overal op internet dat mensen hun toestel gewoon mogen houden, tot dat er weer voorraad is, en dan kan er worden omgeruild, zolang het maar in de eerste week word gemeld.

Lijkt me dan ook nette tussen oplossing, dat de pre-orders dan voorgaan, tjah snap ik dan ook wel weer. Het word dan netjes opgelost, aangezien jij niet zonder toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Practics schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:10:
Nee maar lees overal op internet dat mensen hun toestel gewoon mogen houden, tot dat er weer voorraad is, en dan kan er worden omgeruild, zolang het maar in de eerste week word gemeld.
Dat heb ik bij Coolblue dus niet. Daar "moest" ik het toestel wel terugsturen. Ging over gap + pixel.

Net een mail gehad dat ze mijn toestel hebben ontvangen.
Ben benieuwd wanneer ik een nieuwe krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Was even bij de BC in Alkmaar waar ze er 2 op voorraad hadden. Is even gekeken en beide hadden beste fouten. Bij de ene lag de speakergrill er gewoon scheef op, bij de andere was de volumeknop gaar, stond een beetje naar buiten toe.

Toch wel treurig dat er zoveel problemen zijn en er zulke slechte controles worden uitgevoerd voordat het toestel de fabriek verlaat.

[ Voor 3% gewijzigd door NeonovA op 29-04-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pfoeh. Er zijn er hier enkelen met inderdaad het probleem, maar net zoveel mensen die gewoon niet zo moeten mierenneuken. Als je er met een microscoop op gaat dan zal je inderdaad wel een kier zien, da's overal zo. Gewoon niet zo moeilijk doen 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Mavamaarten schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:27:
Pfoeh. Er zijn er hier enkelen met inderdaad het probleem, maar net zoveel mensen die gewoon niet zo moeten mierenneuken. Als je er met een microscoop op gaat dan zal je inderdaad wel een kier zien, da's overal zo. Gewoon niet zo moeilijk doen 8)7
Sommigen willen wel gewoon datgene krijgen waarvoor ze betalen. ;)
ALS ik de van mij (ooit) binnenkrijg, en ik zie dat er gebreken zijn, gaat die meteen retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Mijn HTC one gaat woensdag op doa hoe is bij de meeste het tweede toestel? Minder gaps ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Heeft iemand toevallig problemen met de proximity sensor?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28
Bullet NL schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:07:
Dat het scherm niet meer uitgaat? Heb daar wel wat over gelezen, en een stofzuiger zou moeten werken. Werkte ook bij mijn Desire Z waar de sensor het ook niet meer van deed.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistersamson
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 13:25
Bullet NL schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:07:
Heb het net getest met Android Sensor box, werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Aangezien er toch een aantal One's zijn met problemen is het misschien een idee om dit inzichtelijk te maken aan de hand van een poll. Wellicht dat de topicstarter dit kan toevoegen? Ik zit te denken aan:

- Mijn One heeft geen (van onderstaande) problemen
- Mijn One heeft een of meer Panelgap(s)
- Mijn One heeft slechte speakergrills
- Mijn One heeft een of meer dead/stuck pixels
- Mijn One heeft andere dan bovengenoemde problemen
- Mijn One heeft meer dan een van bovenstaande problemen

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
mijn scherm word na een tijdje een beetje "gelig" (gele tinten). Wit is niet meer echt wit zeg maar. weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven :$ hehe

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariosmit
  • Laatst online: 18-02 17:59
heb me HTC one 1 keer laten vallen op koninginnedag, meteen het hele scherm kapot in barsten ..:S, heb me oude HTC Desire HD zovaak laten vallen en nooit wat mee Heb het toestel niet verzekerd. maar heb hem wel opgestuurd naar Dynafix, Heeft iemand hier ervaring mee? Baal er ontzettend van maarja klotuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
mariosmit schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:42:
heb me HTC one 1 keer laten vallen op koninginnedag, meteen het hele scherm kapot in barsten ..:S, heb me oude HTC Desire HD zovaak laten vallen en nooit wat mee Heb het toestel niet verzekerd. maar heb hem wel opgestuurd naar Dynafix, Heeft iemand hier ervaring mee? Baal er ontzettend van maarja klotuh
Mijne One X kostte € 214,- voor het vervangen van het scherm (verzekeringswerk). Het zal bij de One wel niet goedkoper zijn, gezien de constructie. Ik deel je ervaring overigens, mijn One X had ik toen ook 1x laten vallen terwijl mijn HTC Legend ontelbare keren op tegelvloeren is gekletterd zonder enig probleem.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

Nog mensen waarbij de HTC One je Wifi lijkt te resetten?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik heb hem vandaag binnen, maar helaas ook een gap.

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii135/crazyanz/87605626-93ac-41a4-a18b-056869b22ee6_zps7aa2803e.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door haakjesluiten op 02-05-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
htc one doa gestuurd met alle spullen oordopjes etc neem aan dat dit moest ? zo vertelde de medewerker het mij begin te twijfelen. Krijg je een heel nieuw doosje of puur de telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Timmie60 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:44:
htc one doa gestuurd met alle spullen oordopjes etc neem aan dat dit moest ? zo vertelde de medewerker het mij begin te twijfelen. Krijg je een heel nieuw doosje of puur de telefoon ?
Alleen de telefoon opsturen, werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Ik heb studentmobiel gebeld hun vertelde mij alles inclusief dopjes ed moest het complete doosje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Timmie60 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:47:
Ik heb studentmobiel gebeld hun vertelde mij alles inclusief dopjes ed moest het complete doosje sturen
Ah ok, wellicht omdat ie terug gaat naar de verkopende partij.
Ik heb contact opgenomen met HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Alara78 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:28:
[...]

Ah ok, wellicht omdat ie terug gaat naar de verkopende partij.
Ik heb contact opgenomen met HTC zelf.
daar zal het verschil in zitten ben benieuwd hoe lang dit gaat duren! hoop dit keer op een beter toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Gisteren mijn telefoon van Hi gekregen, prachtig ding. Bovenaan sluit de speakergrill ook niet helemaal mooi aan op de telefoon dus twijfel of ik hem terug zou sturen. Kan weinig ervaringen vinden met het terugsturen naar Hi, weet iemand of het ook de mogelijkheid is om hem om te ruilen via de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hi weet dat vast en aangezien het 12:00 kun je ze vast wel bellen, mailen, tweeten, pingen of Skypen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
belcompany gebeld, omdat ik boven een gap heb, links boven de hoek loop niet mooi gelijk met het witte plastic, onderaan de speakergrill de zijkanten lopen ook niet mooi gelijk met het scherm, en in het donker komt daaronder dus licht doorheen van de home en back button, net zoalsn links onder aan de rand waar ik een witte gloed zie.

Helaas hadden ze niks op voorraad dus maar een notitie gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mijn zwarte HTC One die ik vorige week bij MM Duitsland heb gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OAMnxO9s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jtcjU3Ns.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rx3Vxzbs.jpg

Dit is mijn lijstje met "problemen":
  1. Randen zijn niet goed plat, voornamelijk boven en onder. Steekt zeg maar een beetje uit. Dit zijn dan ook precies de plekken waar stof achterblijft. Dit is geloof ik geen gap, maar zie net dat linkboven wel een kleine gap zit
  2. Powerknop zit te diep/is te kort. Ik voel hem amper zitten. Dacht eerst dat dit normaal was, maar merkte bij een ander zilver toestel, dat die daar wel gewoon langer is.
  3. 2 dode pixels.
  4. Als er een notificatie/geluid af gaat, dan hoor ik de speaker nog een paar sec door ruisen en als die "uit" gaat hoor ik een "tik". Dit is voor mij wel duidelijk te horen als ik alleen ben in een rustige ruimte.
  5. Zojuist ontdekt dat boven de simslot, het materiaal aan zijkant heel erg ribbelig is. Waarschijnlijk steekt er daar ook wat uit.
Ik vraag mij af of het de moeite waard is om hem terug te sturen naar HTC. Iemand al ervaringen hiermee? Hoe lang dit gaat duren bv, want je mag geloof ik je eigen toestel niet houden heb ik begrepen (wel als je bv terug gaat naar Belcompany). En dan is het nog afwachten als je hem terugkrijgt of wel al je problemen zijn opgelost. Vraag me ook af of ze het gaan repareren of ze het gaan vervangen met een nieuwe, want volgens mij is de zwarte versie ook nog niet goed op voorraad, dan kan het allemaal nog wat langer duren ben ik bang voor. Ik heb 1 x eerder een toestel laten ophalen door dynafix voor een boardswap, dat duurde precies een week.
Ik heb hem dus bij Media Markt Duitsland gekocht en ik ga er niet even heen rijden om te ruilen. En ze zijn niet eens op voorraad geloof ik. Ik kan neem ik aan hiervoor niet terecht bij een Nederlandse Media Markt vestiging?

[ Voor 3% gewijzigd door xileS op 05-05-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Timmie60 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:44:
Een doa product gaat naar de winkel in zijn geheel retour. Gaat hij naar HTC dan alleen het toestel (omdat hij dan waarschijnlijk niet als DOA gezien wordt)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mavamaarten schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:27:
Absoluut, ik heb een spleetje aan de bovenkant (een "gap" klinkt zo groot gelijk) en aan de onderkant maar die is zo minimaal dat ze waarschijnlijk in hun broek pissen van het lachen bij HTC als ik hem terug zou sturen (Waar ik absoluut niet aan denk).

Dat soort spleetjes zijn trouwens niet meer dan normaal naar mijn mening, komt gewoon omdat ze in elkaar gezet zijn. Is bij elk product wat ik bezit zo, niets is 100% "Gap" loos. Of het nou een gsm is van 600,- of een mac van 4000,-

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:59:
Dat soort spleetjes zijn trouwens niet meer dan normaal naar mijn mening, komt gewoon omdat ze in elkaar gezet zijn. Is bij elk product wat ik bezit zo, niets is 100% "Gap" loos. Of het nou een gsm is van 600,- of een mac van 4000,-
De meeste van die andere producten pretenderen dan ook geen dingen als:

"Full metal body" = pure onzin en misleiding imho
"Zero gap construction" = nogal overdreven en geldt blijkbaar alleen voor mazzelaars

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
idd, vond het ook een beetje misleidend dat ze met unibody adverteerden. Mijn vorige phones van HTC waren wel geheel unibody (HTC Legend en HTC One V). Geen plastic gedoe aan de zijkanten.

Maar zijn er mensen die zelfde klachten als ik hebben? Of ben ik aan het mierenneuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hadden plastic aan de onderkant / bovenkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
okéee correctie. Ze hadden beide een plastic klepje aan onderkant, die je eraf kan halen om sd en sim erin te doen. Daarin was ook de antenne verwerkt. Bovenkant was geen plastic. Wel aan achterkant een beetje, waar de camera zit.

Maar geen plastic aan de zijkanten! En voor en achter zaten dus wel aan elkaar vast, dus ook geen last van gaps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:09:
[...]

De meeste van die andere producten pretenderen dan ook geen dingen als:

"Full metal body" = pure onzin en misleiding imho
"Zero gap construction" = nogal overdreven en geldt blijkbaar alleen voor mazzelaars
Ben jij blij met je S4? Dat plastic kun je verwarmen en buigen zodat het altijd past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:47:
Ben jij blij met je S4? Dat plastic kun je verwarmen en buigen zodat het altijd past!
Werkelijk geen idee waar jij het over hebt plus is het geheel off-topic imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:26:
[...]

Werkelijk geen idee waar jij het over hebt plus is het geheel off-topic imho.
Voor jou begrip: S4 is Samsung Galaxy S4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Wat een hel dit zeg mensen.
Vorige week zaterdag toestel DOA gemeld. (door de gap, 4 dode pixels en het htc logo wat er niet goed op zat).

Vandaag een nieuwe gekregen, maar dit toestel had de volgende gebreken:
dikke gaps, volume knop zit scheef en het microsim slotje zit scheef.

T-Mobile gebeld en mevrouw melde mij vrolijk dat ik te duur werd :') en dat ze maar mijn abonnement moest beïndigen MAAR ik kon wel direct naar de T-Mobile winkel/ andere winkel door om daar een nieuwe telefoon op te halen.

Direct naar de Phone house, daar hadden ze een gappless telefoon liggen maar ze konden mijn abbo niet afsluiten omdat mijn toestel eerst terug moet.

Ik word bedrogen door T-Mobile medewerkers, niet meer aanvaarden van DOA toestellen en heel veel leugens.

16/4/2013: data van DEEZER gaat niet van uw bundel af
===
Gaat wel van mijn bundel af.
--------

---------
**/**/**: netwerk afdeling: uw korting door een klacht gaat in op 16 augustus 2013.
=======
Gaat direct in
------

------
UW 100 euro krijgt u binnen 2 weken terug
=====
duurt nu al 2.3 weken.

Ondertussen zit ik met valse informatie, is mijn abbo opgezegd en moet ik mijn telefoon op eigen risico terugsturen naar T-Mobile. Ik moet nog 100 euro terug krijgen van ze duurt nu al 2.3 weken. Als ik mijn abbo niet betaal dan word ik afgesloten.

Wat een bedrijf en wat een k*t personeel.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:47:
[...]

hahaha, ik moets hardop lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariosmit schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:42:
Dynafix, :X over dat bedrijf zijn aardig wat klachten te vinden ga maar eens googlen.
Advies:Dit is een bedrijf in België wat in eerste instantie alle reparaties van HTC deed, sinds kort mag Dynafix zichzelf ook officiëlle reparateur noemen maar Eurotwice is vele malen beter.

Als u een toestel wilt opsturen gewoon 0900-0400707 bellen, dan krijgt u één van de vriendelijke Belgische dames aan de lijn voor een afhaal afspraak

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de kwaliteit van mobiele data? Zit bij Proximus.

Ik heb 2,5 weken geleden een toestel gaan halen in Keulen en merkte dat de de data gewoon niet werkt soms. Heb 4G gewoon uitgezet omdat het steeds time-outs gaf en maar af en toe werkte. Ook zit ik in een centrum waar andere toestellen volle ontvangst hadden en de One zit maar op 50-65%. Verder gaat hij echt elke 10 seconden op 3G <-> H en weer terug. Ook hier regelmatig time-outs waardoor ik moet herstarten of flightmode even aan- en uitzetten. Mijn vorige toestellen op 4G (Motorola RAZR HD LTE, BlackBerry Z10) hadden deze problemen niet en werkten naar behoren. Nieuwe SIM-kaart, APN reset en algemene reset hebben helaas ook geen effect gehad.

Ik hoopte dat de firmware update (met radio) soelaas zou brengen, maar dat was niet het geval. Dus heb ik HTC maar gebeld voor een reparatie van het toestel. Ik moet enkel het toestel afgeven zonder SIM-houder volgens de man die me hielp, maar op hun RMA papier staat "please use the original manufacturer's packaging" :?
Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen... Ik hoop gewoon dat de medewerker mijn problemen correct heeft opgeschreven want Nederlands was duidelijk niet zijn moedertaal en sommige woorden begreep hij nog geeneens 8)7 Op het RMA blad staat enkel "3G connection bad" :/

Hier nog wat foto's van cosmetische problemen

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/medium/802/p1020157.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/medium/845/p1020154tm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/medium/607/p1020153v.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/medium/593/p1020146br.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariosmit
  • Laatst online: 18-02 17:59
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:04:
[...]

Dynafix, :X over dat bedrijf zijn aardig wat klachten te vinden ga maar eens googlen.
Advies:Dit is een bedrijf in België wat in eerste instantie alle reparaties van HTC deed, sinds kort mag Dynafix zichzelf ook officiëlle reparateur noemen maar Eurotwice is vele malen beter.

Als u een toestel wilt opsturen gewoon 0900-0400707 bellen, dan krijgt u één van de vriendelijke Belgische dames aan de lijn voor een afhaal afspraak
Oke jammer dat ik dat niet eerder wist,,, heb em namelijk al opgestuurd naar Dynafix, Maar goed als ik google op eurotwice kom ik ook veel klachten tegen, volgens mij is het nergens goed , maar ja hij zal toch gerepareert moeten worden.. hopelijk komt dat goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Nieuwe HTC One van Studentmobiel gekregen nadat mijn vorige toestel 3 dode pixels had. Dit toestel heeft geen gaps, maar heb al wel een dode pixel gevonden.
Ben nog aan het twijfelen wat ik ermee ga doen. Je ziet hem alleen op een zwarte achtergrond. Misschien dat ik hem een keer in de toekomst ter reparatie aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zijn er al mensen die hun One naar HTC heeft gestuurd? Zo ja, is die gelijk goed gerepareerd? Of kreeg je een nieuwe, was die dan wel geheel gaploos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat als er zonlicht op het beeldscherm schijnt (als het beeldscherm op zwart staat of zwarte achtergrond heeft) er allemaal paarse horizontale strepen in het scherm verschijnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:49:
Is het normaal dat als er zonlicht op het beeldscherm schijnt (als het beeldscherm op zwart staat of zwarte achtergrond heeft) er allemaal paarse horizontale strepen in het scherm verschijnen???
Dit had ik ook met mijn one.. Heb dit ook in een van de htc topics gepost maar nooit antwoord op gehad.
Als mijne terug komt van Coolblue zal ik nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
dat is normaal ja, dit is de digitizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
Gebruikt htc dan een ander soort digitizer ? heb er nog nooit last van gehad met andere smartphones (galaxy s2, xiaomi mi2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
Heb bij andere telefoons ook wel eens strepen of iets dergelijks gezien in zonlicht. Ik zie het alleen schuin van onder in zonlicht, anders totaal niet. Niets aan de hand dus :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Net even bij Vodafone langs geweest, ze waren het met me eens dat de gaps niet hoorde, ze hadden echter geen toestellen liggen om hem om te ruilen. Wordt gebeld als er nieuwe zijn, tot die tijd maar weer even verder met mijn S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
xileS schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:57:
idd, vond het ook een beetje misleidend dat ze met unibody adverteerden. Mijn vorige phones van HTC waren wel geheel unibody (HTC Legend en HTC One V). Geen plastic gedoe aan de zijkanten.

Maar zijn er mensen die zelfde klachten als ik hebben? Of ben ik aan het mierenneuken?
Nee, ik zou hem gewoon terug sturen naar HTC Nederland. Zit je wel 1 maand zonder smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:15
Hoe zijn de ervaringen met DOA's?
Ik heb mijn toestel van Hi en stoorde me in het begin niet zo aan de gaps die ik bovenin heb. Het kunststof/plastic ligt daar in de hoeken net een fractie lager waardoor de randjes van het aluminium zichtbaar zijn. Maar na 2/3 dagen begin ik er toch steeds meer op te letten.

Twijfel of ik hem terug zal sturen, aangezien ik hem dan wel kwijt ben en niet weet of ik er een betere voor terug krijg..

[ Voor 7% gewijzigd door HansAnders07 op 06-05-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Trackerfire schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:33:

[afbeelding]
Hé, de "Home"- en "Back"-knop horen dus wel gewoon licht te geven, zie ik op de foto in deze post. Op mijn One heb ik beide knoppen nog nooit licht zien geven.
Heb ik misschien een instelling over het hoofd gezien of .... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
ralph075 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:32:
[...]

Hé, de "Home"- en "Back"-knop horen dus wel gewoon licht te geven, zie ik op de foto in deze post. Op mijn One heb ik beide knoppen nog nooit licht zien geven.
Heb ik misschien een instelling over het hoofd gezien of .... ?
Dat is simpel te testen door je vinger op de lichtsensor te houden (links boven naast je speakergrill) en dan gaan ze bij mij iig oplichten. Ze doen het dus pas echt als het een stuk donkerder is (wat ik tot op heden prima vind werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
In duisternis blijven ze nog steeds donker bij mij, terwijl mijn lichtsensor wel werkt (het scherm wordt wel lichter/donkerder)
Edit: Na me opgesloten te hebben in de bezemkast, blijken ze het wel te doen (echte duisternis had ik nog niet geprobeerd, blijkbaar zijn de andere donkere omstandigheden nog niet donker genoeg geweest... :? )

[ Voor 46% gewijzigd door ralph075 op 07-05-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:24:
[...]

Nee, ik zou hem gewoon terug sturen naar HTC Nederland. Zit je wel 1 maand zonder smartphone
Ben ik denk ik ook van plan, alleen een maand zonder... is me te lang
Volgens mij kan ik nog beter even wachten tot dat de zwarte goed op voorraad is, denk dat ik dan veel minder lang hoef te wachten. Dat jij een maand moest wachten was denk ik vooral omdat hij toen nog niet uit was in NL ;p.

Maar was de phone die je terug kreeg wel geheel zonder problemen? daar ben ik namelijk ook nog bang voor, straks krijg ik eindelijk een nieuwe en is die bv ook niet goed. Dan weer opsturen.. ;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Laatst online: 13-09 16:10
Ik heb de telefoon nu enkele dagen in gebruik, en sinds gisteren een paar freezes en spontane reboots meegemaakt. Ik ben nog aan het uitvogelen of het aan een bepaalde app ligt, mogelijk Adobe Reader. Iemand anders al hetzelfde meegemaakt?
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste