Ik ga denk ik weer eens opnieuw starten met inrichten. De vorige keer was de tactiek eigenlijk om eerst grafisch alles naar wens te krijgen en daarna de gameplay. Maar wanneer je Skyre, Frostfall etc etc etc ... etc (CPU intensieve gameplay enhancers) gaat laden heeft dit alsnog veel impact op je framerate, in mijn geval iig. Mijn i5 is wat ouder (maar draait op 3,7)
Dus nu ga ik eerst mijn game naar gameplaywensen inrichten, en dan kijken hoeveel ik er nog uit kan persen zonder al te veel framerate op te offeren.
2K textures zijn leuk, maar tijdens het spelen zie je dat niet echt ...
En dan is MO toch wel erg mooi. Ik kan gewoon een leeg profiel maken en mijn oude blijft onaangetast, terwijl ik alle mods tot mijn beschikking heb.
En wat laadt Skyrim snel zonder mods: opstarten en "coc whiterun" duurt ongeveer 13sec in totaal
Dus nu ga ik eerst mijn game naar gameplaywensen inrichten, en dan kijken hoeveel ik er nog uit kan persen zonder al te veel framerate op te offeren.
2K textures zijn leuk, maar tijdens het spelen zie je dat niet echt ...
En dan is MO toch wel erg mooi. Ik kan gewoon een leeg profiel maken en mijn oude blijft onaangetast, terwijl ik alle mods tot mijn beschikking heb.
En wat laadt Skyrim snel zonder mods: opstarten en "coc whiterun" duurt ongeveer 13sec in totaal
[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 09-08-2014 10:36 ]