Metalbuster schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Het was een stuk leuke geweest als ze Oblivion Morrowind een dikke update hadden gegeven in plaats van Skyrim.

Metalbuster schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Het was een stuk leuke geweest als ze Oblivion Morrowind een dikke update hadden gegeven in plaats van Skyrim.
Het zou ook deze kunnen zijn:Wee Man schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:21:
[...]
Da's niet een mod die ik ooit gebruikt heb met de originele Skyrim. Bedankt voor de tip; voorlopig blijf ik toch bij de volledige vanille ervaring
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ook nooit gebruikt. Ik heb het even opgezocht en het was inderdaad Cloaks of Skyrim.Wailing_Banshee schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:41:
[...]
Het zou ook deze kunnen zijn:
Origineel:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/16084/?
SE:
http://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/321/?
Ik weet dat ik toen aan het spelen geweest ben. En ik weet ook dat ik het nu best wel mis, maar ik wil ook zo dicht mogelijk bij de vanille blijven nu.
Ah, nooit gebruikt. Cloaks en staarten gaan nooit goed samen... En ik ben allergisch voor staarten die zomaar door materiaal heen gaan.Wee Man schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:25:
[...]
Ook nooit gebruikt. Ik heb het even opgezocht en het was inderdaad Cloaks of Skyrim.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Daar is vast wel een mod voorWailing_Banshee schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:30:
[...]
Ah, nooit gebruikt. Cloaks en staarten gaan nooit goed samen... En ik ben allergisch voor staarten die zomaar door materiaal heen gaan.
Veel korter.t mac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:59:
Zijn de laadtijden verbeterd op de ps4? De laadtijden van Fallout 4 vond ik erg lang.
Bijna geen laadtijd zelfs. De langste zijn een seconde of 2 tot nu toe. Echt een hele verbetering en een stuk fijner spelen zo.t mac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:59:
Zijn de laadtijden verbeterd op de ps4? De laadtijden van Fallout 4 vond ik erg lang.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben een paar keer begonnen als warrior (one handed + shield, dual wielding, two handed) en eindig ook altijd als stealth archer. Op de een of andere manier vind ik het nog steeds het leukst om in een donker hoekje te zitten en dan pijlen af te schieten...ye-roon schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:22:
Sinds de SE uit is, ben ik het internet aan het zoeken naar mage builds, want ik wil wel eens als een mage spelen, maar dat voelde altijd zwak als je net nieuwe game start.
awwww who am i kidding, ik transitie altijd naar een stealth archer
In de top files van Nexus staat Static Mesh Improvement Mod nu op nummer 2(hoogste nieuwe binnenkomerLanithro schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:37:
Ik heb Skyrim SE gisteren even kort gespeeld, maar ik vond de textures wel erg tegenvallen. Weet iemand nog goede SE Mods voor mooiere textures?
[ Voor 15% gewijzigd door jmk op 01-11-2016 12:29 ]
Yippie kayak, other buckets!
Ik zou SkyUI ook graag weer terug willen, je merkt pas goed wat je hebt als je het mistiamzero456 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:36:
Heb liever een werkende SKSE voor Skyrim Special Edition, maar dat gaat nog even duren ben ik bang.
Ik mis namelijk erg SkyUI !
http://skse.silverlock.org/
Ik ben dat dus nu ook aan het doen, en het gaat eigenlijk best goed. Soms moet ik wegrennen uit sommige niet quest related dungeons, maar meestal kan ik iedereen aan. Het helpt ook vooral als je een follower hebt natuurlijk.ye-roon schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:22:
Sinds de SE uit is, ben ik het internet aan het zoeken naar mage builds, want ik wil wel eens als een mage spelen, maar dat voelde altijd zwak als je net nieuwe game start.
Ik gebruik voorlopig SkyUI 2.2. Die werkt zonder SKSE.iamzero456 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:36:
Heb liever een werkende SKSE voor Skyrim Special Edition, maar dat gaat nog even duren ben ik bang.
Ik mis namelijk erg SkyUI !
http://skse.silverlock.org/
Ik had hem geinstalleerd, maar ging me al heel snel ergeren aan het feit dat de icoontjes niet klopten. Ik kan hem ook niet meer vinden op de Nexus...superbassie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:23:
[...]
Ik gebruik voorlopig SkyUI 2.2. Die werkt zonder SKSE.
Niet super maar wel beter dan de standaard UI.
Tja, zelfs dan vind ik hem nog beter dan de standaard.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:31:
[...]
Ik had hem geinstalleerd, maar ging me al heel snel ergeren aan het feit dat de icoontjes niet klopten. Ik kan hem ook niet meer vinden op de Nexus...
Wailing_Banshee schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
Misschien toch eens Oblivion opnieuw proberen te spelen en kijken of ik de mods daar weer van aan de praat kan brengen (ik meende dat er een mod was om het leveling probleem op te lossen).
Yup:
[ Voor 4% gewijzigd door BlackEyedAngel op 02-11-2016 10:02 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ja, dat is het probleem wat ik ook met heel veel mods hebt. Het is vaak alles of niets (en je kunt er max 20 dragen, je hebt ook twee voeten!)BlackEyedAngel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:59:
Leuk al die mods, heb er al een boel gezien die ik op m'n PS4 ga gooien zodra ik klaar ben met Uncharted: The Nathan Drake Collection
Sommige mods wacht ik ook nog op tot er een.. 'betere' versie van komt..
Bijvoorbeeld, er is een mod dat je oneindig ringen kan dragen (met voorwaarden die ik niet 123 weet), maar ik zou liever eentje willen hebben waar je er 'slechts' 10 kan dragen, want 10 vingers..Meer realistisch maar niet meteen AL te OP imho.
Als die niet komt zelf ff eens neuzen hoe ingewikkeld zoiets kleins zelf is om in elkaar te flansen als noob
Je kunt meerdere ringen op een vinger doen hoor. Ik denk dat als je het goed doet, je wel bij de 40 kan komenBlackEyedAngel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:59:
Leuk al die mods, heb er al een boel gezien die ik op m'n PS4 ga gooien zodra ik klaar ben met Uncharted: The Nathan Drake Collection
Sommige mods wacht ik ook nog op tot er een.. 'betere' versie van komt..
Bijvoorbeeld, er is een mod dat je oneindig ringen kan dragen (met voorwaarden die ik niet 123 weet), maar ik zou liever eentje willen hebben waar je er 'slechts' 10 kan dragen, want 10 vingers..Meer realistisch maar niet meteen AL te OP imho.
Als die niet komt zelf ff eens neuzen hoe ingewikkeld zoiets kleins zelf is om in elkaar te flansen als noob
Jij bedoelt zeker Ars Metallica - Smithing Enhancement-. heb ik ook.Misha schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:16:
[...]
Je kunt meerdere ringen op een vinger doen hoor. Ik denk dat als je het goed doet, je wel bij de 40 kan komen
Ik vind de mods een heerlijke verfrissing zeg. Ik ben een nieuwe game begonnen, maar heb wel een fout gemaakt: ik ben veel te rap gaan levelen qua smithing waardoor ik nu al in dragon armor rond ren. Er is een mod waardoor je ook voor leather etc maken XP krijgt, en ook kun je bestaande wapens smelten voor ore. Daar ben ik iets te fanatiek in geweest, waardoor ik in no time op 100 zat. Eerst dacht ik dat het tof zou zijn, maar nu heb ik er spijt van.
Misschien maar weer een nieuwe game starten
Yippie kayak, other buckets!
Als je heel veel levelt in Skyrim in Smithing, Alchemy of een andere non-combat skill - dan level je heel snel (duh) en levelen alle wezens met je mee toch? Dan wordt het een stuk lastiger vechten tegen vampiers bijvoorbeeld of simpelere wezens? Ik ben juist uitsluitend in het begin bezig met boogschieten OF melee zodat ik in het begin niet zoveel moeite hoef te doen om in leven te blijven en wel gewoon vrij kan rondlopen. Ik vermijd zelfs het verkopen van objecten in het begin omdat anders mijn speech omhoog gaat (en dus ook mijn algemene level stijgt).jmk schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:13:
[...]
Jij bedoelt zeker Ars Metallica - Smithing Enhancement-. heb ik ook.
Je kon met de vanilla Skyrim ook zeer snel levelen door leather te craften. Binnen 2 uur grinden zat je dan op 100%. Dat is nu 1,5 uur geworden doordat je ook XP krijgt voor minen en smelting. Ik vind dat wel logische keuzes. Dat je bijvoorbeeld ook wapens kan omsmelten vind ik logisch, kan met The Witcher ook namelijk.
Dat je met dit soort trucjes heel snel levelt is "normaal" in Skyrim. er zijn ook enorm veel youtube filmpjes te vinden hoe je iedere skill heel snel levelt. Dit is niet per see de schuld van mods.
Het zelfde met Alchemy. Pak ieder plantje en paddestoel, maak alle drankjes die je kunt, verkoop je drankjes aan de vrouw in Whiterun, koop van haar meer ingredienten en koop trainingen bij haar. Repeat. Bij je 4e bezoekje aan haar zit je zo op skill 75 en ben je stinkend rijk.
Als je even nadenkt ben je in alles binnen no time OP.
Die mods waarbij je meer dan 2 ringen om kan doen zijn trouwens belachelijk OP. Met verhoogde marksman skill ringen kan je zo de sterkste draken oneshotten. Dan zit er nergens meer uitdaging in.
[ Voor 26% gewijzigd door Blisterin_Bull op 03-11-2016 04:43 ]
Ik ben nu een spel aan het doen zonder game changing mods (ik gebruik nu 1 convenience mod, namelijk een paard wat ik kan summonen zodat ik snel naar een stad kan als ik burdened ben en 1 sound mod, namelijk het geluid van de hoeven van paarden op de diverse ondergrondeniamzero456 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:41:
[...]
Trouwens: Spelen jullie veel met game changing mods? Zoja, welke zijn goed bevallen? Vooral veranderingen in level manier of perks wijzigingen vind ik interessant.
Ik loop tegen hetzelfde aan.iamzero456 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:41:
Als je heel veel levelt in Skyrim in Smithing, Alchemy of een andere non-combat skill - dan level je heel snel (duh) en levelen alle wezens met je mee toch? Dan wordt het een stuk lastiger vechten tegen vampiers bijvoorbeeld of simpelere wezens? Ik ben juist uitsluitend in het begin bezig met boogschieten OF melee zodat ik in het begin niet zoveel moeite hoef te doen om in leven te blijven en wel gewoon vrij kan rondlopen. Ik vermijd zelfs het verkopen van objecten in het begin omdat anders mijn speech omhoog gaat (en dus ook mijn algemene level stijgt).
Haha, been there.ye-roon schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:22:
[ Voor 13% gewijzigd door Blisterin_Bull op 03-11-2016 12:08 ]
Het is niet de reden dat ik stealth archery speel. Thief is mijn meest favoriete spel, gevolgd door Deus Ex. Ik ben gewoon gek op stealthy en aanvallen vanuit het niets zonder dat ze me zienBlisterin_Bull schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:07:
Het probleem met de armor perks (in vanilla skyrim) is dat ze alleen levelen wanneer je geraakt wordt. Vandaar dat stealth archery ook de voorkeur heeft van veel mensen. In SkyRe en Perkus Maximus level je de armor perks ook automatisch met het dragen van armor tijdens het lopen (exploren), sprinten en combat.
En dat is?Of je traint armor perks zoals ik in mijn allereerste playthrough in unmodded Skyrim at release.
[ Voor 9% gewijzigd door six-shooter op 03-11-2016 12:47 ]
Door te "trainen"... als in: Je betaalt iemand om je skill te levelen (faendal voor archery, één van die twee broertjes bij de companions voor heavy armor, etc.).Wailing_Banshee schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:43:
[...]
Het is niet de reden dat ik stealth archery speel. Thief is mijn meest favoriete spel, gevolgd door Deus Ex. Ik ben gewoon gek op stealthy en aanvallen vanuit het niets zonder dat ze me zienIn Baldur's Gate was ik meestal een Thief/Ranger, de thief voor de sneak en de ranger voor de boog...
[...]
En dat is?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ik heb op de xbox hier ook last van, met name stuttering. Loopt gewoon niet helemaal lekker. Wellicht ligt het aan de mods?InF.Inc schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:19:
Iemand dit wel eens gehad en weet waar het aan ligt? Het gaat om de flickering/shimmering/blinking textures van de characters. Het is ook niet constant.
[afbeelding]
Ik ben nu al iets verder; ik ervaar het in combat (dus bij elke hit of inslag van een spell) of als een aura/effect is uitgewerkt.ShDT schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:58:
[...]
Ik heb op de xbox hier ook last van, met name stuttering. Loopt gewoon niet helemaal lekker. Wellicht ligt het aan de mods?
Wat dat betreft: Ik krijg de Unofficial Skyrim Patch niet meer geinstalleerd. Ik probeerde de patch eerder vandaag van een update te voorzien, maar toen was deze mod ineens verdwenen. Installeren lukt nu niet meer. Na het downloaden krijg ik de melding: Operation could not be completed. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Welk platform gebruik je? PC / xbox?InF.Inc schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:04:
[...]
Ik ben nu al iets verder; ik ervaar het in combat (dus bij elke hit of inslag van een spell) of als een aura/effect is uitgewerkt.
PC
Om mijn eigen vraag maar beantwoorden:ShDT schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:58:
[...]
Ik heb op de xbox hier ook last van, met name stuttering. Loopt gewoon niet helemaal lekker. Wellicht ligt het aan de mods?
Wat dat betreft: Ik krijg de Unofficial Skyrim Patch niet meer geinstalleerd. Ik probeerde de patch eerder vandaag van een update te voorzien, maar toen was deze mod ineens verdwenen. Installeren lukt nu niet meer. Na het downloaden krijg ik de melding: Operation could not be completed. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Destruction is op hoog level veruit het sterkste, je moet daarvoor wel de juiste perks etc hebben. Combi's maken van fire/frost bijvoorbeeld.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:11:
Twee vraagjes:
Ik ben inmiddels level 8 (laaglevel) maar merk nu al dat mijn Sparks spell best weinig damage doet. Na wat googelen kwam ik erachter dat destruction spells over het algemeen in Skyrim niet zo sterk zijn. Kan ik beter nu nog switchen naar melee?
Mijn follower Lydia trekt netjes de helm aan en het wapen wat ik haar geef, maar beperkt het zich hierbij? Als ik boots, gloves of armor geef zie ik niks aan haar looks veranderen.
Ja, klopt. Lydia draagt alleen armor als het een betere armor rating heeft dan haar steel armor. Het is wel mogelijk om haar light armor te laten dragen zolang de rating ervan maar hoog genoeg is.Metalbuster schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:15:
Je follower zal volgens mij altijd het beste aantrekken wat jij geeft, wellicht dat het minder is dan die standaard steel set of het is light armor?
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:11:
Ik ben inmiddels level 8 (laaglevel) maar merk nu al dat mijn Sparks spell best weinig damage doet. Na wat googelen kwam ik erachter dat destruction spells over het algemeen in Skyrim niet zo sterk zijn. Kan ik beter nu nog switchen naar melee?
[ Voor 48% gewijzigd door Wee Man op 04-11-2016 13:34 ]
NLVA is een combinatie van NLA met Vivid Weathers, in principe een weather mod. Zowel NLA als NLVA hebben een eigen ENB preset erbij, maar daar kan je desgewenst van afwijken door een andere compatible ENB te gebruiken, idd zoals Aeon of Rudy.InF.Inc schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:32:
Ik gebruik NLVA icm wat andere mods (heel veel mensen zijn er lovend over), maar om eerlijk te zijn kan ik niet wennen aan het beeld dat NLVA me geeft. NLVA is toch ook een ENB? Of moet ik AEON of Rduy daar weer even overheen knallen..
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
[ Voor 7% gewijzigd door JoeZuCK op 05-11-2016 10:24 ]
Deed ik, maar word er niet veel wijzer van. Heb ook eigenlijk alleen de enblocal.ini bewaard ..Blisterin_Bull schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:09:
Kan je niet gewoon de config files van je oude en nieuwe enb vergelijken?
[ Voor 22% gewijzigd door JoeZuCK op 07-11-2016 11:01 ]
De naam is Special EditionKroep schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:37:
Hallo allen, vraagje:
Als ik skyrim legendary edition koop op PC, krijg ik dan de remastered edition gratis?
[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-11-2017 11:14 ]
[ Voor 185% gewijzigd door Stefke op 21-11-2017 09:22 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
lock je fps eens op 60.Korkss schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:30:
Deze game weer is geinstalleerd, maar kom niet langs het begin. Als ik in de wagen gevangen zit, helemaal in het begin. Dan crashed alles. Net of de wagen omvalt, het paard maakt 360’s in de lucht en verder gebeurd er niks. Reinstall gedaan etc maar niks helpt.
Hoe zou dit komen?
Ik zie die optie nergens staan.. echt bullshit dit. Game gewoon niet te spelen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
ik lock 'm in mijn control panel van mijn videokaart.Korkss schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:38:
[...]
Ik zie die optie nergens staan.. echt bullshit dit. Game gewoon niet te spelen.
Precies dat ja! Het is nu inderdaad opgelost! ThnxRudolf schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:43:
[...]
ik lock 'm in mijn control panel van mijn videokaart.
als Skyrim boven de 60 fps gaat levert dat rare praktijken op.
probeer anders eens vsync aan te zetten.
ik neem aan dat je hetzelfde hebt als in onderstaand filmpje?
[video]
Veel plezier!Korkss schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Precies dat ja! Het is nu inderdaad opgelost! Thnx
Met mods wel anders vind ik het toch wel verouderd aanvoelen.FidoDido schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:50:
Heb deze rpg nog nooit gespeeld en gezien het al uit 2011 is, is deze game het nog steeds waard om te spelen? Ben wel een RPG fan, maar als je god of war en horizon en the witcher etc heb gespeeld vraag ik me beetje af of dit nog leuk is om te doen.
Zie nu de special editie voor 18 euro staan in de PSstore namelijk.
Ik vind het nog steeds leuk, speel het op dit moment weer dagelijks (de SE variant). Wel met mods, en heb geen idee wat er allemaal beschikbaar is op de PS4 (ben een PC gamer)FidoDido schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:50:
Heb deze rpg nog nooit gespeeld en gezien het al uit 2011 is, is deze game het nog steeds waard om te spelen? Ben wel een RPG fan, maar als je god of war en horizon en the witcher etc heb gespeeld vraag ik me beetje af of dit nog leuk is om te doen.
Zie nu de special editie voor 18 euro staan in de PSstore namelijk.
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
Kleur kan je kijken naar een ENB configDubrillion schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:57:
Ik speel sinds kort ook weer fanatiek Skyrim. Is er 1 mod die ik kan installeren om het geheel iets mooier te maken? Ik wil niet een waslijst aan mods aan en uit zetten. Gewoon 1 mod die wat meer kleur, bomen en details toevoegd?
Twitch.tv/coelijoeli
Ik heb in het verleden een aantal mods geïnstalleerd die voor mij een mooiere game brachten.Dubrillion schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:57:
Ik speel sinds kort ook weer fanatiek Skyrim. Is er 1 mod die ik kan installeren om het geheel iets mooier te maken? Ik wil niet een waslijst aan mods aan en uit zetten. Gewoon 1 mod die wat meer kleur, bomen en details toevoegd?
Is Vortex ondertussen een goed alternatief voor MO2? Of lopen ze nog steeds achter op de Virtual Directories van die de-facto standaard (En ja, MO was zeker de standaard in Skyrim, en staat ook hoog aangeschreven voor SSE)?DeNachtwacht schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:49:
Maar je hebt dus geen ervaring met Vortex?
[ Voor 54% gewijzigd door Stoelpoot op 07-08-2018 15:43 ]
youtube.com/@hisrep
Of huidige eigenaren een soort upgrade DLC kunnen kopen of de nieuwe Edition moeten kopen is mij niet helemaal duidelijk.The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition. The Anniversary Edition includes Skyrim Special Edition and 74 creations, all 48 currently available and 26 to be released.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En 20 eurootjes voor SE eigenaren, heb 'm maar gelijk aangeschaft.anandus schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:15:
Gefeliciteerd met Skyrim's tiende verjaardag!
Anniversary Edition is uit.
En Horse Armor DLC is gratis in de Creation Club
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 12-11-2021 10:46 ]
Echt prachtig man. Had het gisteren al gezien, maar baalde ontzettend dar er steeds gepraat werd tussendoor. Ze hebben gelukkig een andere versie geupload zonder dat gepraat en juist door dit concert ga ik zeker die upgrade kopen. Heb echt weer zin om door die wereld te lopen met die prachtige muziek op de achtergrond want de soundtrack blijft gewoon geniaal.
Nee, in Skyrim is het lastiger om verkeerd te levellen. Er zijn nog wel vaardigheden die snel te levellen zijn, waardoor je ook zelf in level stijgt en die je niet (direct) helpen in gevechten. Maar zolang je die niet bewust gaat powerlevellen en je vaardigheden die vechten wel direct ondersteunen niet verwaarloost, ga je niet tegen het Oblivion-probleem aanlopen.MRIdev schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:25:
Op de koningsdagmarkt heb ik Skyrim voor €2 gekocht. Mooi voor deze winter op mijm oude PS3.
Wat ik van Oblivion kan herinneren is dat je op moest letten met levelling. Er was iets dat ik op een gegeven moment er 5 minuten over deed om een simpele krab te verslaan. Iets staat me bij dat ik dit opgelost heb door niet meer te slapen en dus niet te levellen.
Zit er een vergelijkbaar probleem bij Skyrim? Ik had al gezocht, maar gebruik waarschijnlijk de verkeerde termen. Waar kan ik informatie vinden als het probleem ook in Skyrim zit.
Met zo veel content en de laadtijden op de PS3 ga je daar inderdaad wel de hele winter mee zoet zijnMRIdev schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:25:
Op de koningsdagmarkt heb ik Skyrim voor €2 gekocht. Mooi voor deze winter op mijm oude PS3.
God ja, ik heb m ook op PS3 gespeeld initiëel. Die laadtijden werden op een gegeven moment echt bloedirritantfub schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:10:
[...]
Met zo veel content en de laadtijden op de PS3 ga je daar inderdaad wel de hele winter mee zoet zijn
fub schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:10:
[...]
Met zo veel content en de laadtijden op de PS3 ga je daar inderdaad wel de hele winter mee zoet zijn
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hier hetzelfde, inmiddels alweer 6 weken aan het spelen.G_Dragon schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:30:
Na lang twijfelen toch maar de Anniversary Edition gehaald en was ook maar 5 euro, new game begonnen afgelopen Zaterdag. Binnenkort maar eens weer verder..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind hem wel een leuke toevoeging en gebruik best wat van de content met regelmaat. Zitten leuke armour, spells en huizen tussen. Survival mode kan leuk zijn als je eens andere gameplay wil. De quests zijn niet zo diep doordacht en werken op geschreven tekst, dus daar hoef je het niet voor te doen. Ze zijn niet vervelend perse, die quests, maar over het algemeen ook niks bijzonders. Ben er zelf wel blij met de upgrade dus, maar je moet je er niet te veel van voorstellen.Vlaanderen1 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:45:
Is de AE update het waard?
Twijfel nog een beetje, wat zijn de verschillen naast de mods?
En zijn er nog andere mods die geinstalleerd mogen worden?
Ik speel overgens op PS5.
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq