Zonder ELF crashed hij ook. Ik beschrijf het misschien niet duidelijk, maar het default volledig kale spel CTDt bij Whiterun. Als ik vervolgens patches ga toevoegen en zaken als SKSE (+skse.ini), ENBoost blijft de CTD precies hetzelfde en vervolgens met een paar mods ook.
Andersom dus ook: als ik alles één voor één verwijder blijft het crashen tot ik een kaal default game heb en nog steeds CTDs
Dus, voor de duidelijkheid:
- kale default game (via steamlauncher en zonder MO): CTD
- kale default game met patches: SKSE, ENBoost, StableuGrids: CTD
- game met patchmods (Unofficial etc) CTD
- game met andere mods: CTD
De CTD treedt op direct na "coc whiterun" vanuit het startmenu en als ik me dan omdraai. Ik start dus ook altijd een nieuwe game.
"Coc whiterun" werkt bij mij prima (dan sta ik dus op de brug bij de watervallen). Ik kan bijv. ook whiterunexterior01 gebruiken, dan sta ik bij de stallen, of whiterunexterior11, dan sta ik buiten de muur naast het kasteel bovenop de berg.
Misschien ligt daar wel ergens een probleem en moet ik ook coc whiterunorigin gebruiken (al is dat een heel andere coordinaat), zal het eens proberen
Onderaan voor "coc whiterun"
http://www.skyrimsearch.c...h=0&d=0&CID=whiterun&CP=2
NB. die CTDs heb ik ook gehad als ik andere coc's rond Whiterun gebruik, daar begon de ellende (eerst startte ik altijd WhiterunExterior11 omdat je dan op een mooi uitzichtpunt staat)
Zal vanavond nog eens wat dingen proberen.
[
Voor 25% gewijzigd door
Stefke op 18-12-2014 13:59
]