Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

lindseysew schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:36:
Ik speel gewoon via os x ;P en oh shit.
Ik heb het over The elder scrolls online trouwens, verkeerde forum?
Goede forumonderdeel, verkeerde topic ;)
Maar er is een ESO topic zag ik, [Multi] The Elder Scrolls Online

Wil soon ook Skyrim weer aanslingeren: eindelijk een dikke gpu. Was erg ver met m'n char, maar denk dat ik toch gewoon lekker fresh overnieuw begin zodat ik alles met al de mogelijke pracht en praal kan bekijken.
Kom echter toch elke keer uit bij een 1 handed + shield en ook een boog. Zo lekker om zo fijn ZOEFF van veraf iemand wat pijltjes door z'n donder te jagen :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Me too....dat houdt t lekker overzichtelijk :) Qua magic alleen handige ondersteuning, klein beetje destruction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 22:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Van het weekend ook maar eens Skyrim in mijn xbox 360 gestopt en het is best vermakelijk! Het spel ligt al twee jaar stof te happen, maar wilde het nu toch eens proberen. Het valt me wel op dat het op adept al best lastig is. Doordat je dan telkens doodgeslagen wordt level je ook niets... Ik speel een warrior en het liefst met schild en wapen.

Uiteindelijk na de immunity quest maar besloten eerst exploring en side questing te gaan doen tot een level of 20. Ik ben nu 15 en begin er een beetje in te komen. Kwam Kvenel al tegen maar daar wacht ik nog even mee. Mr Pain in the Ass is dat zeg.

Zijn er nog zaken die je in het begin echt niet moet vergeten?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:16
Paar weken geleden ook maar eens opnieuw begonnen, blijft top! Ben voor de 1-h met shield in combi met boog en conjuration gegaan. Alweer level 34....
Nu ligt alleen DA:inquistion daardoor wel te verstoffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een nieuwe pc en ook weer bezig met Skyrim, hebben andere mensen ook last dan de onderarmen en handen niet goed op elkaar aansluiten? Bij spells en de boog zie je een wit stuk (paar mm) er tussen zitten, sluit dus niet op elkaar aan.

Speel gewoon vanilla, geen mods dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week geleden Skyrim + de expansions gekocht via Steam. Ik ben nu begonnen met de Dawnguard quests. Op een gegeven moment moet je op zoek naar Auriel's Bow en daarvoor moet je door de Glacial Crevice (een of andere ijsgrot). Vanuit hier kom je in de Forgotten Vale. Alleen....ik kom niet in de Forgotten Vale. Ik vind de doorgang, maar dan krijg ik een laadscherm en dan crasht de game naar de desktop. Heel irritant. Ik gebruik verder geen mods ofzo. Ik heb dit al gepost op de Skyrim forums en bij Bethesda zelf maar geen respons. Is er hier misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt en opgelost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53
http://skyrimforums.org/s...nt-keep-on-playing.13641/

Tja, you are not alone blijkbaar.
Heb je wel mods gehad?
Sommigen hebben het over corrupte save games waardoor dit gebeurd. Dus een oudere pakken en kijken of je daar wel mee verder komt.

Bovenstaande was iig iemand die een cheat gebruikte om er voorbij te komen. Ergens halverwege de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:18:
Ik heb een week geleden Skyrim + de expansions gekocht via Steam. Ik ben nu begonnen met de Dawnguard quests. Op een gegeven moment moet je op zoek naar Auriel's Bow en daarvoor moet je door de Glacial Crevice (een of andere ijsgrot). Vanuit hier kom je in de Forgotten Vale. Alleen....ik kom niet in de Forgotten Vale. Ik vind de doorgang, maar dan krijg ik een laadscherm en dan crasht de game naar de desktop. Heel irritant. Ik gebruik verder geen mods ofzo. Ik heb dit al gepost op de Skyrim forums en bij Bethesda zelf maar geen respons. Is er hier misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt en opgelost heeft?
Je zou kunnen kijken naar de unofficial patches van skyrim en haar uitbreidingen. Dat heeft bij mij althans veel bugs en rariteiten opgelost. Ik gebruik zelfs nexus mod manager hiervoor, zie google of youtube voor uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iemand een idee hoe dit komt?
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/347zkgx.jpg

Zelfde heb ik met vuur, kan er zo niet achter komen welke textures ik mis of wat er loos is.
Meerder malen mods aan of uit gezet en/of geïnstalleerd/verwijderd.

Is op sommige plekken met light uit ramen in een gebouw maar ook niet bij elk raam indoors.

[ Voor 15% gewijzigd door Metalbuster op 08-12-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Wat gebruik je om Mods te managen?

Ik heb zelf een probleem: ik heb kort geleden win8.1 64bit geinstalleerd, maar kreeg mijn game niet stabiel. Rond Whiterun (andere plekken niet echt gevonden) kreeg ik telkens CTDs

Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken, tot ik nu op het punt ben dat ik alles geelimineerd heb (mods, SKSE, ENB, ini) zelfs een kale nieuwe game, helemaal default, CTDs veroorzaakt, voor 75% consequent: Zojuist Skyrim opnieuw geinstalleerd, en wanneer ik COC WHITERUN doe in de console en daarna direct rond draai en dan wat heen en weer draai dan krijg ik een CTD in 75% van de gevallen.
Nu kan ik me voorstellen dat COC WHITERUN en direct daarna omdraaien (je start naar het oosten en draait naar het westen waar Whiterun ligt) redelijk belastend is voor een systeem, maar het spel is volledig kaal met een default ini (maar misschien is dit gewoon een CTD die ik moet accepteren en die mijn savegames niet verneukt)

Wat kan de oorzaak zijn van zoiets?

Op zich is een occasional CTD niet zo'n probleem maar in het verleden heb ik te maken gehad met instabiele playthroughs, zou graag dit probleem uit de weg helpen.

Ik heb een core i5 750, 8Gb, R9 290 4Gb kaart.

Dit eens bestuderen
http://forums.nexusmods.c...can-prevent-forest-fires/

edit: Dragonborn schijnt iets verneukt te hebben qua geheugen, maar ook zonder DB crasht mijn game als ik bovenstaande exercitie uitvoer (coc whiterun, ronddraaien).

[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 17-12-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
stefijn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:24:
Wat gebruik je om Mods te managen?

Ik heb zelf een probleem: ik heb kort geleden win8.1 64bit geinstalleerd, maar kreeg mijn game niet stabiel. Rond Whiterun (andere plekken niet echt gevonden) kreeg ik telkens CTDs

Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken, tot ik nu op het punt ben dat ik alles geelimineerd heb (mods, SKSE, ENB, ini) zelfs een kale nieuwe game, helemaal default, CTDs veroorzaakt, voor 75% consequent: Zojuist Skyrim opnieuw geinstalleerd, en wanneer ik COC WHITERUN doe in de console en daarna direct rond draai en dan wat heen en weer draai dan krijg ik een CTD in 75% van de gevallen.
Nu kan ik me voorstellen dat COC WHITERUN en direct daarna omdraaien (je start naar het oosten en draait naar het westen waar Whiterun ligt) redelijk belastend is voor een systeem, maar het spel is volledig kaal met een default ini (maar misschien is dit gewoon een CTD die ik moet accepteren en die mijn savegames niet verneukt)

Wat kan de oorzaak zijn van zoiets?

Op zich is een occasional CTD niet zo'n probleem maar in het verleden heb ik te maken gehad met instabiele playthroughs, zou graag dit probleem uit de weg helpen.

Ik heb een core i5 750, 8Gb, R9 290 4Gb kaart.

Dit eens bestuderen
http://forums.nexusmods.c...can-prevent-forest-fires/

edit: Dragonborn schijnt iets verneukt te hebben qua geheugen, maar ook zonder DB crasht mijn game als ik bovenstaande exercitie uitvoer (coc whiterun, ronddraaien).
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/46465/?

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31724/?

Probeer die 2 even.

Verder even je esp's "cleanen" met tes cleaner als je dit nog niet gedaan hebt. Even kijken via BOSS of Loot welke er nog "dirty" zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Metalbuster op 17-12-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja, had ik nog moeten zeggen, maar tes5edit had ik al gebruikt en ook die 2 mods. Savegames heb ik nog niet, het is gewoon meteen in een start van het spel (coc whiterun vanuit het startmenu)

Heb nu in een nieuwe installatie met:
- SKSE met memory patch (skse.ini)
- uGridstoload
- safetyload
- cleaned DLC
- 0 andere mods

En toch CTDs. Basically een schone installatie met alleen een paar patches tbv memory. Ik denk dat het daar rond Whiterun gewoon slechte spots zijn, zo direct na de start van de (klote-)game-engine...?

• Stefke
Hmm...ik heb nog mijn oude win 7 partitie met de complete Skyrim install erop (Skyrim, MO, alle mods) en daar lijkt deze CTD niet op te treden.
Dus....op Win8.1 zelfs in een cleane default game met hulpmiddelen (SKSE etc) maar zonder mods CTDs, op win 7 in een volgebouwde game geen CTDs...

Win8 probleempje?

• Metalbuster
stefijn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:02:
Ja, had ik nog moeten zeggen, maar tes5edit had ik al gebruikt en ook die 2 mods. Savegames heb ik nog niet, het is gewoon meteen in een start van het spel (coc whiterun vanuit het startmenu)

Heb nu in een nieuwe installatie met:
- SKSE met memory patch (skse.ini)
- uGridstoload
- safetyload
- cleaned DLC
- 0 andere mods

En toch CTDs. Basically een schone installatie met alleen een paar patches tbv memory. Ik denk dat het daar rond Whiterun gewoon slechte spots zijn, zo direct na de start van de (klote-)game-engine...?
Rond Whiterun had ik ook vaker CTDs dan ergens anders. Heb je alle unoffical patches ook?
Speelde zelf ook op 8.1 64 bits, maar was na alle mods die ik zelf gebruikte redelijk stabiel te noemen.

• Stefke
Met of zonder patches maakt niet uit.... :(

Heb nu bijv.:
# This file was automatically generated by Mod Organizer.
Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
HearthFires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
EnhancedLightsandFX.esp
ELFX - Exteriors.esp
ELFX - Dawnguard.esp
ELFX - Dragonborn.esp
ELFXEnhancer.esp
Pureweather.esp
Verdant - A Skyrim Grass Plugin.esp

(Zaken als StableuGridstoLoad staan niet in de loadorder..)

Maar of ik nu deze mods één voor één inschakel of uitschakel, ik blijf die CTD houden in mijn Win8.1 install.

Zal nog eens Skyrim Performance Monitor installeren om te kijken of het geheugen niet toch volloopt, ondanks alle patches....

edit: en straks nog eens de ENBlocal-settings controleren. Ik gebruik Purevision ENB die met een script de "juiste" settings instelt obv je input, maar misschien zit daar wel een verkeerde parameter.
(Alhoewel het niet uitmaakt of ik ENB gebruik of niet....de CTDs blijven op dezelfde manier)

[ Voor 57% gewijzigd door Stefke op 18-12-2014 09:37 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vorige week ook weer begonnen met Skyrim. Bij de initiële release flink wat uur gespeeld, maar omdat Steam op de een of andere manier tijdens een verhuizing alles kwijt was had ik maar 6 uur spelen staan en enkel wat achievements van het einde van de main quests. -O-

Ben nu opnieuw begonnen met wat mods. Ben nu bijna level 20 en heb nog niets van de main quest gedaan. Ben vooral nog random aan het rondrennen voor willekeurige quests. Blijft ook wel irritant, complete 1 quest en je krijgt er 2 terug :+

Zoals standaard weer Archery + Heavy Armor (en Sneak/Lockpicking) aan het doen, maar moet ik nog op iets anders focussen wat handig kan zijn?

Hoop dat de Legendary Edition van Skyrim nog wat goedkoper wordt met de sales. Los is de DLC echt belachelijk duur, en in de pack is het wel aardig maar moet er nog wat vanaf wil het voor mij interessant zijn voor de DLC.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:43:
Vorige week ook weer begonnen met Skyrim. Bij de initiële release flink wat uur gespeeld, maar omdat Steam op de een of andere manier tijdens een verhuizing alles kwijt was had ik maar 6 uur spelen staan en enkel wat achievements van het einde van de main quests. -O-

Ben nu opnieuw begonnen met wat mods. Ben nu bijna level 20 en heb nog niets van de main quest gedaan. Ben vooral nog random aan het rondrennen voor willekeurige quests. Blijft ook wel irritant, complete 1 quest en je krijgt er 2 terug :+

Zoals standaard weer Archery + Heavy Armor (en Sneak/Lockpicking) aan het doen, maar moet ik nog op iets anders focussen wat handig kan zijn?

Hoop dat de Legendary Edition van Skyrim nog wat goedkoper wordt met de sales. Los is de DLC echt belachelijk duur, en in de pack is het wel aardig maar moet er nog wat vanaf wil het voor mij interessant zijn voor de DLC.
key shops ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als in...?

Edit: Ahh voor de DLC. Snap hem :P Dacht dat je ingame bedoelde :+

[ Voor 78% gewijzigd door Angeloonie op 18-12-2014 10:45 ]

• Metalbuster
stefijn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:34:
Met of zonder patches maakt niet uit.... :(

Heb nu bijv.:
# This file was automatically generated by Mod Organizer.
Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
HearthFires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
EnhancedLightsandFX.esp
ELFX - Exteriors.esp
ELFX - Dawnguard.esp
ELFX - Dragonborn.esp
ELFXEnhancer.esp
Pureweather.esp
Verdant - A Skyrim Grass Plugin.esp

(Zaken als StableuGridstoLoad staan niet in de loadorder..)

Maar of ik nu deze mods één voor één inschakel of uitschakel, ik blijf die CTD houden in mijn Win8.1 install.

Zal nog eens Skyrim Performance Monitor installeren om te kijken of het geheugen niet toch volloopt, ondanks alle patches....

edit: en straks nog eens de ENBlocal-settings controleren. Ik gebruik Purevision ENB die met een script de "juiste" settings instelt obv je input, maar misschien zit daar wel een verkeerde parameter.
(Alhoewel het niet uitmaakt of ik ENB gebruik of niet....de CTDs blijven op dezelfde manier)
Probeer een Breezehome mod. Kan me nog herinneren dat ik daarna minder CTDs had. Misschien dat het toeval was maar proberen kan geen kwaad.

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:45:
Als in...?

http://www.allkeyshop.com...on-cd-key-compare-prices/

• Stefke
Metalbuster schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:39:
[...]

Probeer een Breezehome mod. Kan me nog herinneren dat ik daarna minder CTDs had. Misschien dat het toeval was maar proberen kan geen kwaad.
Ik kan het uiteraard proberen, maar als ik buiten Whiterun rondloop dan is Breezehome toch uberhaupt niet geladen? Whiterun is dan alleen maar een mockupstad binnen een muur. Open Cities gebruik ik niet.

Zal het eens proberen, maar ik denk dat ik eerst win8 nog eens opnieuw ga installeren en dan echt van 0 beginnen

(of ik speel op de win7 partitie, ik geloof niet dat ik met win8 iets van fps win)

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 18-12-2014 12:30 ]

• Metalbuster
stefijn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:30:
[...]

Ik kan het uiteraard proberen, maar als ik buiten Whiterun rondloop dan is Breezehome toch uberhaupt niet geladen? Whiterun is dan alleen maar een mockupstad binnen een muur. Open Cities gebruik ik niet.

Zal het eens proberen, maar ik denk dat ik eerst win8 nog eens opnieuw ga installeren en dan echt van 0 beginnen

(of ik speel op de win7 partitie, ik geloof niet dat ik met win8 iets van fps win)
Ik heb in die zin nooit problemen gehad met Windows 8 of 8.1. Verder zou ik het ook niet weten, wellicht nog even kijken naar je driver instellingen en of updaten. Application controlled bijvoorbeeld bij AA, AF etc.
Ook al eens geprobeerd om EFX light uit te zetten of Light Overhoul mod anders?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Angeloonie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:45:
Als in...?

Hehe, ook in afwachting van een nieuwe patch/season D3 :).

Ik loop nu ook af en toe door Skyrim heen! Op de xbox360 dan. Echt een mooi spel, waar je wel de tijd voor moet nemen. Ik heb van de week Alduin verslagen en ben nu een vampier. Lol.

Speel zelf op heavy armor, one-hand en shield. Alleen met het vampier zijn kun je geen schild equipen :(, dus maar 2 one-handers nu (monk favoriet in D3 he...).

Wat ik lastig vind is bepalen wat nu handig is om mee te nemen. Zit vaak vol met zooi...

Battle.net || Strava

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
@Stefijn: Ik zie dat je de Unofficial HiRes Patch niet gebruikt, waarom eigenlijk niet?
(Heb je wel de laatse versie, de v1.9.32.0.8?)
Verder probeer eens zonder ELF, wat doet hij dan?

Ow en "coc whiterun". werkt dit bij jou? Bij mij is dat "coc whiterunorigin", dit werkt wel b.v. bij "open dorpjes", zoals Riverwood, met: "coc riverwood". Whiterun is in een eigen cel, zoals de neeste "grotere" steden.

• Stefke
Zonder ELF crashed hij ook. Ik beschrijf het misschien niet duidelijk, maar het default volledig kale spel CTDt bij Whiterun. Als ik vervolgens patches ga toevoegen en zaken als SKSE (+skse.ini), ENBoost blijft de CTD precies hetzelfde en vervolgens met een paar mods ook.
Andersom dus ook: als ik alles één voor één verwijder blijft het crashen tot ik een kaal default game heb en nog steeds CTDs

Dus, voor de duidelijkheid:
- kale default game (via steamlauncher en zonder MO): CTD
- kale default game met patches: SKSE, ENBoost, StableuGrids: CTD
- game met patchmods (Unofficial etc) CTD
- game met andere mods: CTD

De CTD treedt op direct na "coc whiterun" vanuit het startmenu en als ik me dan omdraai. Ik start dus ook altijd een nieuwe game.

"Coc whiterun" werkt bij mij prima (dan sta ik dus op de brug bij de watervallen). Ik kan bijv. ook whiterunexterior01 gebruiken, dan sta ik bij de stallen, of whiterunexterior11, dan sta ik buiten de muur naast het kasteel bovenop de berg.
Misschien ligt daar wel ergens een probleem en moet ik ook coc whiterunorigin gebruiken (al is dat een heel andere coordinaat), zal het eens proberen

Onderaan voor "coc whiterun"
http://www.skyrimsearch.c...h=0&d=0&CID=whiterun&CP=2

NB. die CTDs heb ik ook gehad als ik andere coc's rond Whiterun gebruik, daar begon de ellende (eerst startte ik altijd WhiterunExterior11 omdat je dan op een mooi uitzichtpunt staat)

Zal vanavond nog eens wat dingen proberen.

[ Voor 25% gewijzigd door Stefke op 18-12-2014 13:59 ]

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Kale game? Is dit via een download van Steam of de DVD-versie? In het 1e geval zou het zomaar kunnen dat er misschien een deel van de download corrupt is? Of checked Steam daarop?

• Stefke
Kale is nieuwe download. Mogelijk is het zoiets, dus ik ga nog maar eens alles opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook even de logger aanzetten in de .ini en de game paar keer crashen zodat je in de hoop precies kan zien waar de crash vandaan komt.

bEnableLogging=1
bEnableTrace=1
bLoadDebugInformation=1

...\My Documents\MyGames\Skyrim\Logs\Script

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Angeloonie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:43:

Je wordt op je wenken bedient... Skyrim legendary edition nu 10,19 EUR op steam...

Vraagje: hoe groot is de legendary edition in totaal aan opslag? Ik heb m op de xbox, maar voor een tientje wil ik m ook wel op de pc...

[ Voor 6% gewijzigd door retlaw op 21-12-2014 21:02 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retlaw schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:58:
[...]

Je wordt op je wenken bedient... Skyrim legendary edition nu 10,19 EUR op steam...

Vraagje: hoe groot is de legendary edition in totaal aan opslag? Ik heb m op de xbox, maar voor een tientje wil ik m ook wel op de pc...
ongeveer 20/25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:11:
Je kan ook even de logger aanzetten in de .ini en de game paar keer crashen zodat je in de hoop precies kan zien waar de crash vandaan komt.

bEnableLogging=1
bEnableTrace=1
bLoadDebugInformation=1

...\My Documents\MyGames\Skyrim\Logs\Script
Zal vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft iemand nog wat goede quest-mods voor me?
(liefst volledig voice-acted)

Heb het spel weer geinstalleerd en gelijk de jungle-overhaul erop gezet, het lijkt een compleet andere wereld :D

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:32:

Heb het spel weer geinstalleerd en gelijk de jungle-overhaul erop gezet, het lijkt een compleet andere wereld :D
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/21089/?

Beetje in de Diablo sfeer blijven :)... Ik kan je niet verder helpen, speel op de Xbox360...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:32:
Falskaar
Wyrmstooth
Moonpath to Elsweyr

Dat zou enkele tientallen uren extra speelplezier moeten zijn :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

anandus schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:04:
[...]

Falskaar
Wyrmstooth
Moonpath to Elsweyr

Thanks!
vanavond ff installeren.
retlaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:48:
[...]

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/21089/?

Beetje in de Diablo sfeer blijven :)... Ik kan je niet verder helpen, speel op de Xbox360...
Geinig, ook die vanavond er ff bij zetten :)

Moet ook maar eens m'n best doen om deze playthrough (5e, 2x niet afgemaakt) eens geen boog te pakken. (Sneak attack was in de endgame zo overpowered) Nu eens focussen op zwaard en magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
anandus schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:04:
[...]

Falskaar
Wyrmstooth
Moonpath to Elsweyr

Anandus, kun jij (of iemand anders) mij vertellen wat de kwaliteit is van de mods Falskaar en Wyrmstooth?
Ik zou deze wel willen installeren, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joeridev schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:37:
[...]

Anandus, kun jij (of iemand anders) mij vertellen wat de kwaliteit is van de mods Falskaar en Wyrmstooth?
Ik zou deze wel willen installeren, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen!
Enorm goede kwaliteit.
De modmaker van Falskaar is (onder andere) naar aan leiding van die mod aangenomen bij spelontwikkelaar Bungie (bekend van Halo en Destiny).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Dank! Ik zal 'm vanavond downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Distortion

Bottle to Throttle

Vergeet ook Helgen Reborn niet. Mooie en pittige quests en een geweldige voice acting.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Skse logs + papyruslogs

File op nexusforum
http://forums.nexusmods.c...on=attach&attach_id=77244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Distortion schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:23:
Vergeet ook Helgen Reborn niet. Mooie en pittige quests en een geweldige voice acting.
Bedankt voor de tip. Ik zal 'm gaan downloaden.
Ik ben overigens een paar uur bezig geweest met Falskaar, maar ik vond het qua niveau niet in de buurt komen van Skyrim. Dit mag je uiteraard ook niet verwachten van een mod, maar die indruk gaven diverse spelers op o.a. Youtube wel. De voice acting vond ik wel erg goed klinken, maar het leveldesign kwam op mij wat inspritatieloos over (zie bijvoorbeeld de map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wat is hier een beetje het favoriete race?

Ik heb skyrim en dawnguard nu doorlopen met een Nord. Maakt het echt verschil wat je kiest of is het meer voorkeur? Ik speel niet met magic, 1-hand wapen, schild en uiteraard boog.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retlaw schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:45:
Wat is hier een beetje het favoriete race?

Ik heb skyrim en dawnguard nu doorlopen met een Nord. Maakt het echt verschil wat je kiest of is het meer voorkeur? Ik speel niet met magic, 1-hand wapen, schild en uiteraard boog.
Uiteindelijk kan je het spel net zo goed spelen met heavy-breton als met een mage-nord dus dat maakt niks uit. Skyrim is geen moeilijk spel, maar gellukig is dat de uitgang ook niet! Het blijft een rpg, dus het gaat vooral om het verhaal dat jij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Retlaw: Nord, omdat je daar de leukste female body mods op hebt.

Maar voordat ik skyrim gemod heb speelde ik met Kahjit, deze is goed in stealth en dat was doorgaans mijn speelstijl (boog en dagger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Zelf vind ik dark elf wel een prettig ras, vanwege de beperkte bevattelijkheid voor vuur (handig gezien de talloze draken) en de sterke stealth-skills. Maar wat merryb al zegt, het maakt niet zoveel uit. Alleen in het begin zullen bepaalde stats merkbaar zwakker zijn (bv. magie bij nords).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kan mij in mijn eerste playthrough niet herinneren dat ik mij bij de Imperials of Stormcloaks had aangesloten, en ook nu heb ik (lvl 25) nog niets met ze gedaan.

Zijn er duidelijk negatieve gevolgen van het kiezen van 1 van deze facties? En dan met name voor niet-factie gerelateerde quests/characters?
Wil geen quests verliezen door dingen die in de Civil War gebeuren, terwijl ik die zonder de Civil War nog wel kon doen.

Zit te neigen naar de Stormcloaks, omdat hun visie wel aardig is (Imperials zijn puppets van de Thalmor, die geen einde van het conflict willen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Angeloonie schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:26:
Ik kan mij in mijn eerste playthrough niet herinneren dat ik mij bij de Imperials of Stormcloaks had aangesloten, en ook nu heb ik (lvl 25) nog niets met ze gedaan.

Zijn er duidelijk negatieve gevolgen van het kiezen van 1 van deze facties? En dan met name voor niet-factie gerelateerde quests/characters?
Wil geen quests verliezen door dingen die in de Civil War gebeuren, terwijl ik die zonder de Civil War nog wel kon doen.

Zit te neigen naar de Stormcloaks, omdat hun visie wel aardig is (Imperials zijn puppets van de Thalmor, die geen einde van het conflict willen) :P
Je wordt toch gedwongen om een zijde te kiezen uiteindelijk. Of je het nu doet of later in het verhaal. Ik zou eerste met alle jarls voor de civil war praten voordat je een kant volledig verwoest. Zo voorkom je dan dat je sommige quests mist. Het zijn kleine dingetjes zoals "Help eens even met dit alsjeblieft." maar als je die echt leuk vind moet je het op die manier dus doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nieuwjaar iedereen.

Wat zijn volgens jullie de beste mods voor Skyrim thus far? Heb het spel een hele tijd terug kapot gespeeld toen er praktisch alleen nog de mod Deadly Dragons was. Het was destijds een kwestie van ge-oneshot worden, niet echt balanced.

Zijn er kwaliteit mods voor Skyrim die echt iets toevoegen in de zin van gameplay of difficulty, zonder dat het unbalanced is?

Zat zelf al te kijken naar "Skyrim Immersive Creatures", "WARZONES 2015 - Civil Unrest", "Immersive Patrols", 101 Bugs. Geen idee of dat allemaal samen werkend is te krijgen, maar goed. :D

Misschien nog iets dat crafting useful/anders maar niet OP maakt en uiteraard enchanting en alchemy een beetje veranderd.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heerlijk om dit spel te spelen.. Heb diverse voornemens maar er komt telkens een nieuwe quest tussen :P
Of ik besluit wat Misc. Quests af te ronden om de lijst op te schonen.. Inmiddels nog niets gedaan voor de Civil War of Main Quest...
College of Winterhold is gedaan (vooral om de Gauldur Amulet te krijgen), en ben met diverse Daedric quests bezig. Heb ook nog niets met Dawnstar, Hearthfire of Dragonborn gedaan. :P

Gisteren heb ik een Daedric Bow gekocht van een merchant, terwijl ik pas lvl 34 ben. Volgens de wiki zou het pas vanaf lvl 47 moeten kunnen. Erg vreemd, maar ik klaag niet :+

Vanavond maar eens proberen om wat grotere questlines te doen. Bijv. Civil War, Thieves Guild of Main Quest/Blades. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

't Is wat laat waarschijnlijk, maar na FarCry4 zo ongeveer uit te spelen (enkel endboss nog, maar ben spel even beu) wou ik iets nieuws. Dat is Skyrim geworden omdat het een koopje was in de Steam Sale. Geen idee hoe actief de community hier nog is, maar ik herinner me dat Morrowind niet kapot te krijgen was destijds (Oblivion heb ik helemaal gemist).

Enfin, ik heb vanilla zelfs geen kans gegeven en ben meteen van slag gegaan met volgende mods:
- A Quality World Map
- Better males
- Dimonized UNP female body
- Enhanced Blood Textures
- Enhanced Lights and FX
- Project Reality - Climates of Tamriel
- Run For Your Lives
- SkyUI
- Unoffical Patches (Skyrim, Dawnguard, Dragonborn, Hearthfire)
- W.A.T.E.R

Dat is zo ongeveer de hele top 20 van Nexus. Ze werken allemaal perfect samen. Ik overweeg nog Reality and Diseases (of hoe heet het) te installeren en zag ook net een mod waarmee je character zelfs af en toe op toilet moet (maar de prerequisites waren gammel). Hoe meer realisme hoe liever in RPGs, dus als iemand nog geweldige ideeën heeft hoor ik het graag.

Overigens las ik gisteren over een mod die de vertaling van Draugs zou weergeven, maar ik vind 'm niet terug :( (jaja, dat is dan weer niet realistisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

skyrim redone is een overhaul van het perks en wapen damage systeem, gevechten worden veel lastiger en dynamischer.Moet je wel direct voordat je een game start hebben geinstalleerd dus echt via een new game doen anders levert het problemen op met savegames.

realistic needs and diseases maakt dat je eten en drinken nodig hebt en ziektes ook echt irritant worden als je het laat doorlopen.
skyrealism encumbrance maakt dat gewicht realistischer invloed op je stamina etc heeft.
Zijn nog wat andere kleinere dingen, je kan bv donker ook echt donker maken dat je wat aan een lantaarn mod hebt enz.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-01-2015 03:38 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op zondag 11 januari 2015 @ 02:51:
Geen idee hoe actief de community hier nog is
De afgelopen week 20 uur gespeeld :P
Hoe meer realisme hoe liever in RPGs, dus als iemand nog geweldige ideeën heeft hoor ik het graag.
Als je echt realistisch wil dan mogen deze twee niet ontbreken:
Realistic Needs and Diseases, je moet eten en drinken enzo.
Frostfall, je moet warm blijven.

Deze past er ook mooi bij: Wet and Cold (werkt goed samen met Cloaks of Skyrim)

Edit:
Vergeet niet alle unofficial patches!

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 11-01-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voila, ik heb wat toegevoegd:
- A Quality World Map
- Better males
- Dimonized UNP female body
- Drinking Fountains of Skyrim
- Enhanced Blood Textures
- Enhanced Lights and FX [+2 donker gemaakt]
- Frostfall
- Project Reality - Climates of Tamriel
- Realistic Needs and Diseases
- Run For Your Lives
- SkyUI
- Unoffical Patch Skyrim
- Unoffical Patch Dawnguard
- Unoffical Patch Dragonborn
- Unoffical Patch Hearthfire
- W.A.T.E.R
- Wearable Lanterns

Wel handig dat ik een heftig gemodde Fallout 3 binnenstebuiten gespeeld heb, waardoor ik wat thuis ben in mods draaien. De hele gameplay is trouwens wel zeer gelijkaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:52:
De hele gameplay is trouwens wel zeer gelijkaardig.
Niet helemaal, hoe je skills levelen is anders. Bij Fallout stop je zelf puntjes in datgene wat je wil oplevelen, in Skyrim gaat het omhoog door gebruik.
Nu ik eraan denk: Volgens mij is het ook best leuk om dat systeem in Fallout te hebben. Ga even kijken of daar een mod voor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Inmiddels bezig met Blackreach, bijna binnen :P

Ik heb nog steeds niets met de Civil War gedaan. Blijf nieuwe quests vinden om te doen. Nu wel al aardig wat Blades quests gedaan. Maar omdat ik nu aardig richting het einde ga stop ik na Blackreach met de main quest en ga ik de Civil War maar doen. Dat is de enige grotere questline die ik in mijn 1e playtrough volledig genegeerd heb (en Dark Brotherhood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke aan skyrim is dat als je op de gameplay bent uitgekeken je nog altijd yolo kan gaan met de graphics :D

Downsamplen van 4k res altijd leuk :p
Als je de hele 4k wilt zien kan je het hier downloaden https://www.flickr.com/photos/124567748@N02/

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8570/16085583968_c6f1765b46_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7484/16273183545_29018dcb62_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7558/16087284327_3bca51a0e0_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7564/16267142065_eb7f1e31e1_n.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:32:
Leuke aan skyrim is dat als je op de gameplay bent uitgekeken dat je dan nog altijd yolo kan gaan met de graphics :D

Downsamplen van 4k res altijd leuk :p
Als je de hele 4k wilt zien kan je het hier downloaden https://www.flickr.com/photos/124567748@N02/

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heb je je mod lijst, instellingen en specs voor ons? :D ziet er prachtig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik neem aan een Nvidia kaart? Met ATI kun je volgens mij (helaas) niet downsamplen (niet met een R9 290 iig) (of draai je 4k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:42:
Ik neem aan een Nvidia kaart? Met ATI kun je volgens mij (helaas) niet downsamplen (niet met een R9 290 iig) (of draai je 4k)
Ik gebruik een r9 290 op waterkoeling, ik zit nog een beetje stacked ram af te wachten van Hynix. Voor skyrim heb je geen Nvidia nodig om te downsamplen, je moet de game launchen in windowed mode met 4k resolutie en dan open je Simple Runtime Window Editor om de boel te downsamplen naar je 1080 scherm.

Je moet ook niet vergeten om de resoluties van de ENB te veranderen naar 4k in de enbeffectprepass en enbeffect als het er gebruik van maakt.

Ik geloof dat de cataclysm beta al downsamplen ondersteund.

Het jammere van de ENB die ik nu gebruik is dat het zo'n waas over de scherm zet, of in de zin dat het erg opvalt.
Deze foto is niet van mij maar deze ENB ga ik ergens in de komende dagen installeren, erg helder!

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7578/16247422056_dd61ea72d7.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hmm dit heb ik laatst geprobeerd maar kreeg t niet aan de praat. Zal er nog eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://s000.tinyupload.co...e_id=58618820805917624365 hier staan men settings voor SRWE.

Select running application > Skyrim > Load Profile

Als de profile aan staat druk je de knoppen H.center V.center, Remove borders en Fake Fullscreen. En dan kan je gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://s000.tinyupload.co...e_id=46078207583845447848 men modlijst staat hier. Weet niet of alles wat er tussen staat ook aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Holy fuck dat zijn veel mods..

Maar welke daarvan zijn het meest impactvol voor de graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flora(gras en bomen enzo), ENB zelf en een rambam aan hd textures. Ik had eens gecheckt hoeveel de enb die ik nu gebruik aan gpu memory verbruikt maar dat liep al snel naar de 1500mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
De lijst kan een stuk korter als je al zijn specifieke (armor/sprites) mods eruit filtert, lang niet alles zou ik zelf gebruiken - ieder zijn eigen ding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:41:
http://s000.tinyupload.co...e_id=46078207583845447848 men modlijst staat hier. Weet niet of alles wat er tussen staat ook aan staat.
NOD32 blokkeert de download :-/ Ben nu wel benieuwd hoeveel mods dat zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Iemand ervaring met Skyrim Beautification Project? Ik heb, gecombineerd met mijn eigen mods, zo'n 100 mods nu ^^ Troubleshooten was eenvoudig met TES5Edit. Het ziet er nu prachtig uit, maar voor m'n videokaart (GTX460) wat zwaar. Sowieso tijd om een GTX970 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Yellow, ik ben een hele tijd bezig geweest met de Skyrim Beautification Project, maar krijg ENB op de een of andere manier niet goed aan de praat.
Ik heb hetzelfde probleem ook al gehad met SweetFX mods bij andere games (o.a. Just Cause II en Watch Dogs).
Ik merk geen verschil wanneer ik wel of geen ENB draai, waaruit ik wel kan concluderen dat het niet goed start. Stomme is dat ENB wel start, dat zie ik wanneer ik de hotkey voor ENB in druk (er volgt een melding over het in- / uitschakelen).

PS de bovenstaande screenshot, echt heel erg gaaf! Ik wil dit weekend SBP toch weer een nieuwe kans geven en die R9 290 op zijn staart trappen!

[ Voor 27% gewijzigd door Andiaen op 19-01-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Andiaen schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:02:
Yellow, ik ben een hele tijd bezig geweest met de Skyrim Beautification Project, maar krijg ENB op de een of andere manier niet goed aan de praat.
Ik heb hetzelfde probleem ook al gehad met SweetFX mods bij andere games (o.a. Just Cause II en Watch Dogs).
Ik merk geen verschil wanneer ik wel of geen ENB draai, waaruit ik wel kan concluderen dat het niet goed start. Stomme is dat ENB wel start, dat zie ik wanneer ik de hotkey voor ENB in druk (er volgt een melding over het in- / uitschakelen).

PS de bovenstaande screenshot, echt heel erg gaaf! Ik wil dit weekend SBP toch weer een nieuwe kans geven en die R9 290 op zijn staart trappen!
Ik heb net een GTX970 gekocht. Nog wat finetunen en dan post ik screenshots. De juiste modvolgorde heb ik in ieder geval al gevonden, maar ENB staat ook nog niet op punt bij mij: ik had mooi beeld maar een error van een variabele die aan moest staan. Na die ingeschakeld te hebben ziet het er minder goed uit, maar ik heb nu uitgevonden dat hardware AA uit moet staan of zo. 't Is even tweaken, maar ja, 't is GOT hier ^^

Edit:
Voor optimalisatie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gUALr0STOjXidtaFePGPHIFE/medium.jpg

Na optimalisatie (ENB AA laten regelen + hoop .ini settings):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vZFWHZmLTLdOVmAd05hp7uoF/medium.jpg

Wat meteen opvalt is het effect van de warmwaterbronnen (de geiser).

[ Voor 16% gewijzigd door YellowOnline op 19-01-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

YellowOnline schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:19:
[...]

Ik heb net een GTX970 gekocht. Nog wat finetunen en dan post ik screenshots. De juiste modvolgorde heb ik in ieder geval al gevonden, maar ENB staat ook nog niet op punt bij mij: ik had mooi beeld maar een error van een variabele die aan moest staan. Na die ingeschakeld te hebben ziet het er minder goed uit, maar ik heb nu uitgevonden dat hardware AA uit moet staan of zo. 't Is even tweaken, maar ja, 't is GOT hier ^^

Edit:
Voor optimalisatie:
[afbeelding]

Na optimalisatie (ENB AA laten regelen + hoop .ini settings):
[afbeelding]

Wat meteen opvalt is het effect van de warmwaterbronnen (de geiser).
Wat is je uGridsToLoad als ik vragen mag? Ziet er verder wel vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Phntm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:40:
[...]

Wat is je uGridsToLoad als ik vragen mag? Ziet er verder wel vet uit!
Default (5) waarschijnlijk aangezien die variabele nergens in mijn .ini te bekennen is. Misschien moet ik die op 9 of 11 zetten - als die nieuwe GTX970 dat niet aan kan, kan geen enkele kaart dat aan.

Daarstraks is m'n PC trouwens voor het eerst gecrasht. Ik vraag mij af of mijn 630W-voeding het eigenlijk goed kan trekken als ik die 970 meteen vol met HD textures prop (...inclusief 5 HDs en twee dozijn USB devices en 2 midi-devices).

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 19-01-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik zou uGridsToLoad op 5 laten staan, tenminste, wanneer je wilt gaan spelen en niet alleen maar mooie plaatjes wilt gaan schieten. Hoe hoger de waarde hoe meer van de omgeving actief in het geheugen wordt geplaatst, wat inhoud dat scripts die triggeren on load dus veel eerder afgaan waardoor je sommige events kan gaan missen. De stabiliteit van je savegames kan er ook door in het geding komen na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Inanna schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:58:
Ik zou uGridsToLoad op 5 laten staan, tenminste, wanneer je wilt gaan spelen en niet alleen maar mooie plaatjes wilt gaan schieten. Hoe hoger de waarde hoe meer van de omgeving actief in het geheugen wordt geplaatst, wat inhoud dat scripts die triggeren on load dus veel eerder afgaan waardoor je sommige events kan gaan missen. De stabiliteit van je savegames kan er ook door in het geding komen na verloop van tijd.
Ik heb mijn uGridsToLoad=7 al een jaar of twee staan. Werkt gelukkig nog goed. Wil het nu niet verpesten voor mijzelf dus even 3 keer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Het ziet er intussen echt geweldig uit. Hier is Whiterun by night:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FTbucb5DGXprG9vcsZaiCINg/medium.jpg

Helaas niet speelbaar ... zodra ik travel of een deur open crasht m'n hele systeem zonder BSOD (en daardoor in Event Log ook niets te vinden). Een kleine berekening leerde mij dat m'n 630W PSU na 3 jaar slijtage best een probleem kan zijn, dus ik heb eens gebenchmarked. Na een kwartier zware stress op de GFX hebben noch PSU noch GFX het begeven. Dat betekent zoveel als: "het is toch Skyrim". Internet staat vol met berichten van mensen met een gelijkaardig probleem helaas.

Ik ga nu eens de ESMs uitschonen met TES5Edit (zie hier). Misschien lost dat het probleem op. Crashes zouden ook te wijten kunnen zijn aan te zware autosaves, maar die zou ik liefst bewaren plus verwacht gedrag is een crash naar de desktop, geen algemene system crash.

Maar da's voor morgen.

Wie benieuwd is hoe zo'n Skyrim Beautification Project er uit ziet (+ handvol andere) exclusief de externe tools:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hpvykWEcHeYczLAd9yyYhxKa/medium.png

... en al die textures zijn 2048 :o

[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 20-01-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yellowonline Geen idee waarom je pc crashed, maar een hele system crash hoort niet normaal te zijn inderdaad. Ik kan als ik Skyrim start ook niet direct een savegame laden, Ik moet altijd eerst een clean game inladen met de console "coc whiterundragonsreach" ofzo en daarna kan ik naar een savegame. Als ik dit niet doe dan crashed de game insta. Daarna heb ik vrijwel geen CTD's enkel dat men gpu geheugen eruit klapt na een tijd en lichamen zwart worden.

En ik zal eens een screen maken van whiterun entrance dan kunnen we verschillen gaan bekijken :d maar ziet er goed uit verder!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:57:
Het ziet er intussen echt geweldig uit. Hier is Whiterun by night:
Dat lijkt me idd een overload op een van je onderdelen, PSU most likely, maar een spel hoort dat niet te veroorzaken. Krijg je wel een BSOD foutcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:44:
[...]

Dat lijkt me idd een overload op een van je onderdelen, PSU most likely, maar een spel hoort dat niet te veroorzaken. Krijg je wel een BSOD foutcode?
Geen BSOD, geen Windows Event, geen memory dump, niks. PC valt gewoon uit. En enkel en alleen bij Skyrim. Niet bij FarCry4, toch geen lichtgewicht, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:02:
[...]

Geen BSOD, geen Windows Event, geen memory dump, niks. PC valt gewoon uit. En enkel en alleen bij Skyrim. Niet bij FarCry4, toch geen lichtgewicht, bijvoorbeeld.
`

Misschien toch iets mis met Skyrim want je crashed bij elke loading screen? je kan altijd nog temperaturen enzo nakijken, staat skyrim op de ssd of een normale hd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

YellowOnline schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:02:
[...]

skyrim blijft een apart spel wat dat betreft, kan het niet zijn dat je videogeheugen te volgegooid wordt wellicht?
970 moet heel wat trekken maar gooi genoeg textures op 4k erin en die GBs zitten snel vol.

ik haal altijd de eerdere saves weg, om ruimte te besparen gezien ze op gegeven moment 30mb + worden per save. veel data wat verkeerd kan gaan en als je om de zoveel tijd saved gaat dat best oplopen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik betrap mijzelf er vaak op dat ik dingen uitstel of negeer :P Telkens weer andere dingen te doen die er voor zorgen dat wat anders blijft liggen _O-

Inmiddels aardig ver met de Thieves Guild questline, heb de Skeleton Key, dus ik doe er nu even niets aan zodat ik die kan gebruiken.

Verder had ik al tijden alle locaties van de Dragon Priest Masks in de bookmarks hangen, en nu heb ik er gisteren weer 2 gecleared. Nu nog 3 volgens mij (1 tijdens de main quest), dus dat kan ik binnenkort ook afstrepen.

Vervolgens ga ik nu echt maar eens beginnen met de Civil War. Ik neigde naar de Stormcloaks (want: Imperials hakken je hoofd er bijna af, en worden aangestuurd door de Thalmor), maar ik ga mij uiteindelijk aansluiten bij de Imperials. In de lange termijn zal het toch beter zijn om voor de Imperials te kiezen, aangezien zij overkoepelend in alle provincies sterker zijn/worden en daardoor mogelijk de Thalmor kunnen verslaan. :P
Nu maar hopen dat ik nog toegelaten wordt nadat ik een kampje Imperials om zeep had geholpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren de Civil War gedaan, dat viel tegen :/

Was letterlijk binnen 30 minuten klaar -O- Ging echt nergens over.. een paar lullige aanvallen op forten, en 1 aanval op Windhelm en that's it.. had wel iets meer/moeilijkers verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Daar is een mod voor die het uitbreidt... of eigenlijk de volle ervaring unlocked. Er is namelijk wel meer civil war data in het spel, maar Bethesda had besloten om er niets mee te doen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:36:
Gisteren de Civil War gedaan, dat viel tegen :/

Was letterlijk binnen 30 minuten klaar -O- Ging echt nergens over.. een paar lullige aanvallen op forten, en 1 aanval op Windhelm en that's it.. had wel iets meer/moeilijkers verwacht :(
Vooral omdat de consoles het niet aan konden, helaas maar waar. Een civil war met 5 tegen 5 is niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Maar zelfs dan hadden ze er nog wel meer en langere quests van kunnen maken. Het was nu echt 4x "clear fortress" en dat was het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Ben helaas nog niet tot de Civil War gekomen, maar mis daar zo te horen niet zo heel veel.
Ik geloof dat er wel leuke mods waren die de Civil War een echte oorlog maakt. Met meer npc's op het veld en dergelijke. Zou even zoeken op Tesnexus, kan zo niet voor je zoeken.

Gisteravond heel kort de ENB settings van Skyrim nagelopen, Bleek dat ik SkyrimPrefs niet had aangepast (zoals beschreven in de tweaking gedeelte van Beautification Project). :F |:(
Snel de AA uitgezet en zag dat ENB nu wel werkte, al merkte ik dit vooral aan de bloom die duidelijk zichtbaar was.
Dit weekend even de tijd nemen om de laatste mods toe te voegen, heb nu eindelijk de legendary edition van Skyrim gekocht dus kan ook van de uitbreidingen genieten.

Yellow, ik zag op jouw screens dat jij die mooie gezichten die gebruikt worden bij het Beautifcation Project gebruikt.
Als ik die mods installeer blijf ik de oude "lelijke" originele Skyrim gezichten houden. De overige lichaamsdelen (zoals armen en dergelijke) zijn wel aangepast.

Misschien is er iets niet goed gegaan met installeren, na het weekend weet ik meer :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Andiaen schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:58:
Ben helaas nog niet tot de Civil War gekomen, maar mis daar zo te horen niet zo heel veel.
Ik geloof dat er wel leuke mods waren die de Civil War een echte oorlog maakt. Met meer npc's op het veld en dergelijke. Zou even zoeken op Tesnexus, kan zo niet voor je zoeken.

Gisteravond heel kort de ENB settings van Skyrim nagelopen, Bleek dat ik SkyrimPrefs niet had aangepast (zoals beschreven in de tweaking gedeelte van Beautification Project). :F |:(
Snel de AA uitgezet en zag dat ENB nu wel werkte, al merkte ik dit vooral aan de bloom die duidelijk zichtbaar was.
Dit weekend even de tijd nemen om de laatste mods toe te voegen, heb nu eindelijk de legendary edition van Skyrim gekocht dus kan ook van de uitbreidingen genieten.

Yellow, ik zag op jouw screens dat jij die mooie gezichten die gebruikt worden bij het Beautifcation Project gebruikt.
Als ik die mods installeer blijf ik de oude "lelijke" originele Skyrim gezichten houden. De overige lichaamsdelen (zoals armen en dergelijke) zijn wel aangepast.

Misschien is er iets niet goed gegaan met installeren, na het weekend weet ik meer :*) .
Ja, ik heb mooie gezichten, maar kan Skyrim niet spelen, dus mja :) M'n PC crasht nog steeds als ik Skyrim spelen wil, zelfs nu ik ENB gesloopt heb. Ik ga eerst een nieuwe voeding kopen en dan van 0 af beginnen met de Skyrim-mods.

Voor die gezichten weet ik niet of je de volgorde hebt gerespecteerd zodat textures niet overschreven worden en tevens of je net dezelfde genomen hebt als mij. Daarnaast heb je soms maar delen nodig van een mod! Op een rijtje de character mods, in installatievolgorde (en overschrijven indien gevraagd):

1) Better males - Beautiful nudes and faces - New hairstyles
  • New Hairstyles Pack For Men
  • Faces - GeonoxFaces
  • Nudes - FavoredSoulMeshes - FlaccidVersion (of Erect, maar al die lijken met een stijve van 45° ziet er wat bizar uit)
2) Better Females by Bella
  • Eyebrows
3) ApachiiSkyHair
  • ApachiiSkyHairMale
  • ApachiiSkyHairFemale
  • ApachiiSkyHair
4) High Quality Eyes
  • High_Quality_Eyes
5) Natural Eyes
  • Natural Eyes High Res
6) DIMONIZED UNP female body
  • UNP BASE Main body V1dot2
7) TroubleMakers Clothing - UNPB UNP BBP BBPx TBBP MTM Female Body Replacer
  • UNPB Body NMM Installer (2.4 kiezen in installer)
8) No More Blocky Faces
  • No_More_Blocky_Faces
9) No More Ugly Bronze Shine
  • No More Ugly Bronze Shine UNP
10) Coverwomen
  • coverwomen look_2
  • seamless UNP and Coverwomen Look_2
11) HN66s Long Eye Lashes
  • HN66s Long Eye Lashes
12) BVFE - Better Vampire Fangs and Eyes
  • Better Vampire Fangs and Glowing Eyes
13) Eyebrow Specularity Fix
  • Eyebrow Specularity Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:04:
[...]

Ja, ik heb mooie gezichten, maar kan Skyrim niet spelen, dus mja :) M'n PC crasht nog steeds als ik Skyrim spelen wil, zelfs nu ik ENB gesloopt heb. Ik ga eerst een nieuwe voeding kopen en dan van 0 af beginnen met de Skyrim-mods.
Sowieso zou ik na elke mod geïnstalleerd te hebben even een beetje Skyrim spelen, zodat je weet tot waar het wel goed gaat :)
Zeker als het grafische mods zijn maakt het niet echt uit voor je spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

anandus schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:06:
[...]
Sowieso zou ik na elke mod geïnstalleerd te hebben even een beetje Skyrim spelen, zodat je weet tot waar het wel goed gaat :)
Zeker als het grafische mods zijn maakt het niet echt uit voor je spel zelf.
't Is verdomd lastig troubleshooten: na elke mod een beetje spelen, dat is bijna 100x; nieuwe grafische kaart defect?; een nVidia instelling?; trekt de voeding het?; is het in één van de ini-files?; ...

En door de harde shut down geen logging in Windows en met Papyrus valt ook niets aan te vangen. Pfff.

Probleem is: nu het spel in volle (gemodde) glorie gezien te hebben wil ik niet meer naar vanilla terug. Dat is zoals Wolfenstein 3D spelen na Far Cry 4 uitgespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:11:
[...]

't Is verdomd lastig troubleshooten: na elke mod een beetje spelen, dat is bijna 100x; nieuwe grafische kaart defect?; een nVidia instelling?; trekt de voeding het?; is het in één van de ini-files?; ...
Of je doet het poer 5 mods, dan hoef je het maar 20 keer op te starten. Als je maar onthoud welke mods je hebt geïnstalleerd.
Zo ook met driver-instellingen, etc.

Het is nu eenmaal de enige manier om uit te vogelen waar het misgaat.
Althans, zo zou ik het doen ;)
Probleem is: nu het spel in volle (gemodde) glorie gezien te hebben wil ik niet meer naar vanilla terug. Dat is zoals Wolfenstein 3D spelen na Far Cry 4 uitgespeeld te hebben.
Dat dacht ik ook toen ik van PC naar laptop ging (heeft maar een 660GTX met 2Gb, dus flink grafisch modden is daarop af te raden :P ), maar ook daar kan je aan wennen, verbaasde mij ook :)

Op een gegeven moment had ik het niet eens meer door dat ik op een grafisch nauwelijks gemodde Skyrim speelde.
Sowieso heb ik liever een speelbaar spel, dan een mooie diashow :P

Maar dat ben ik, ik ben sowieso makkelijk grafisch, hoor! :)

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 22-01-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Heel bekend probleem Yellow!

Ik had een paar nieuwe onderdelen gekocht, nieuwe processor, moederbord en een R9 290.
Mijn voeding (520w) van 4 jaar oud zou het moeten trekken, maar op het moment dat de computer aangaat gaat er een raar rood lampje branden waar ik het bestaan niet vanaf wist... :X

Toch maar een nieuwe voeding gehaald, 800 watt voeding en kan mijn pc weer opstarten.

Bedankt voor de lijst met mods, morgenavond flink aan de slag om die gezichten er goed op te krijgen.
Moet nu ook wat extra mods installeren nu de uitbreidingen er ook op staan dus dat gaat een leuke uitdaging worden.

Zou als ik jou was snel een nieuwe voeding gaan halen voordat de rest van je pc een opdoffer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dinsdag komt m'n nieuwe voeding aan, 'n Thermaltake M850W

Afbeeldingslocatie: http://mlm-s2-p.mlstatic.com/fuente-poder-thermaltake-21001-MLM20203256337_112014-O.jpg

Dat plus m'n GTX970 zou in orde moeten zijn. Begin ik een nieuw rondje Skyrim-modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
YellowOnline schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:11:
[...]'t Is verdomd lastig troubleshooten: na elke mod een beetje spelen, dat is bijna 100x; nieuwe grafische kaart defect?; een nVidia instelling?; trekt de voeding het?; is het in één van de ini-files?; ...
Dan kan ik je aanraden Mod Organizer te gebruiken om al je mods mee te installeren. Dit heeft enkele voordelen boven handmatig toevoegen/NMM gebruiken:

- Je Skyrim installatie blijft ongemoeid aangezien de mods op een andere lokatie worden geïnstalleerd.
- Mods overschrijven elkaar niet, dat is voornamelijk handig met texture mods. Je kan in MO kiezen welke mod/file voorrang behoord te hebben.
- Je kan hierdoor per mod ervoor kiezen hem in te laden of niet in het spel dat je op wilt starten, waardoor troubleshooten een stuk makkelijker gaat. Een mod is altijd geïnstalleerd, maar wordt bij niet inladen in je spel compleet genegeerd.
- Je kan verschillende profielen aanmaken zodat je profiel A bijvoorbeeld gebruikt voor prestatie en profiel B voor ultieme eyecandy.

Ik kan het iedere modgebruiker aanraden, maakt je leven een stuk makkelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door Inanna op 26-01-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inanna schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:11:
[...]

Dan kan ik je aanraden Mod Organizer te gebruiken om al je mods mee te installeren. Dit heeft enkele voordelen boven handmatig toevoegen/NMM gebruiken:

- Je Skyrim installatie blijft ongemoeid aangezien de mods op een andere lokatie worden geïnstalleerd.
- Mods overschrijven elkaar niet, dat is voornamelijk handig met texture mods. Je kan in MO kiezen welke mod/file voorrang behoord te hebben.
- Je kan hierdoor per mod ervoor kiezen hem in te laden of niet in het spel dat je op wilt starten, waardoor troubleshooten een stuk makkelijker gaat. Een mod is altijd geïnstalleerd, maar wordt bij niet inladen in je spel compleet genegeerd.
- Je kan verschillende profielen aanmaken zodat je profiel A bijvoorbeeld gebruikt voor prestatie en profiel B voor ultieme eyecandy.

Ik kan het iedere modgebruiker aanraden, maakt je leven een stuk makkelijker.
Helemaal mee eens, NMM is echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, MO is geweldig. De overstap was even wennen (omdat het virtueel is, in tegenstelling tot bijv NMM), maar sindsdien nooit spijt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Die nieuwe voeding gaat het makkelijk trekken Yellow!
Dat werkt toch een stuk prettiger, zo zonder CTD's tussendoor.

Van het weekend mijn volledige Skyrim installatie opnieuw erop gezet (inclusief Skyrim Beautification Project in zijn volle glorie). Kostte me een paar uur installeren, maar heb het nu voor het eerst ook echt goed werkend!
Merk toch dat de guide echt geschreven is op gebruikers die alle uitbreidingen hebben, niet alle mods zijn voorzien van opmerkingen dat ze dawnguard of dragonborn afhankelijk zijn.

Ik baal wel een klein beetje dat ik nu pas lees over Mod Organiser. Ik was in de veronderstelling dat het eenzelfde tool als Nexus Mod Manager was, maar wat ik hierboven lees over het niet overschrijven van de originele data klinkt echt geweldig!
Ik ga nu de komende tijd maar eens echt spelen, merk dat ik meer tijd in het modden steek dan in het spel zelf >:)
Heb ENB nu eindelijk goed werkend gekregen en het ziet er echt een stuk beter uit.
Erg kleurrijk en hele mooie licht effecten. Daarnaast merk ik dat ik zit te lachen als ik voor het eerst sinds jaren weer uit de grot uit Helgen gelopen komt en even om me heen kijk naar de mooie bomen en vogels en vlinders die er staan en rond vliegen.
Kijk je even naar boven en zie je een hele mooie grote dubbele regenboog in de lucht staan _/-\o_
Kleine dingetjes, maar het maakt het voor mij helemaal geweldig!

@Yellow, heel erg bedankt voor je overzicht met de installatie volgorde mbt de gezichten. Die gezichten zijn echt een heel stuk beter dan de originele versies, echt genieten!

Komend weekend heel erg mijn best doen om niet weer opnieuw te beginnen met installeren (ditmaal met Mod Organiser) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check anders tutorials van Gopher over Mod Organiser, kost 10 minuten en dan zit je er zo in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Zal ik doen Anandus thanks. Probleem zal hem niet zitten in het installeren van Mod Organiser, maar meer in het opnieuw installeren van de 200+ plugins die Skyrim Beautification Project gebruikt.
Ik zoek nu even een manier om de bestaande mod lijst op te slaan in Mod Manager zodat ik die later in een soort van batchvolgorde opnieuw zou kunnen laten installeren.
Dan hoef ik alleen mijn pc aan te zetten, de overige mods in de que te zetten en hoef je alleen af en toe te kijken welke mods je wilt laten overschrijven.
Maar weet niet of dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andiaen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:18:
Dan hoef ik alleen mijn pc aan te zetten, de overige mods in de que te zetten en hoef je alleen af en toe te kijken welke mods je wilt laten overschrijven.
Dat is juist het mooie van MO, alles is virtueel dus je overschrijft niets.
In tegenstelling tot NMM maakt het niet uit in wat voor volgorde je de mods installeert je kan de prioriteit later ten alle tijden aanpassen in je mod overzicht.

Kijk hier eens naar.
Als je eenmaal (begint) door te krijgen hoe MO werkt zal je jezelf afvragen hoe je ooit zolang met NMM heb kunnen werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Thanks Youhkie!

Ga er vanavond eens naar kijken! Werkt het ook goed samen met ENB?
Krijg het gevoel dat het weer een weekend opnieuw Skyrim installeren wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik was sowieso van plan om Skyrim vanilla te herinstalleren en alle modding vanaf 0 opnieuw te doen, dus ik kan meteen maar eens MO ipv NMM proberen.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.