Zoals @XWB aangeeft, SensorSoft rond de 2000 en de AmySoft zit rond de 1600. Een en ander is wel afhankelijk van de installatie, als het halve leidingwerk aangepast moet worden kan het zijn dat het iets duurder wordt.Aidacra schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:48:
[...]
Ik lees even mee, ben ook geinteresseerd :-)
Ben een absolute leek op dit gebied en ik vroeg me af wat de gemiddelde prijs is van een SensorSoft of AmySoft waterontharder? Ik kan natuurlijk bij beide een offerte aanvragen maar wil liever niet maanden achtervolgd worden door spam en telefoontjes
Je moet afwegen of de 400 euro verschil het je waard is. Voordeel van de SensorSoft t.o.v. AmySoft is dat deze iets minder water en zout gebruikt en geen instellingen behalve de tijd vereist. Qua werking is het gelijk (harscilinder die gespoeld wordt) en zijn het beiden in mijn opinie goede apparaten.
Mijn keuze voor de SensorSoft was simpel, het was de enige die een serieuze demonstratie kwam geven (allerlei testjes en voorbeelden) en er zitten geen instellingen op. Ook al ben ik een Tweaker, mijn ontharder is niet iets waar ik meer dan 10 minuten per jaar aan wil besteden. Dat was mij het waard, maar ik kan niet voor iedereen zijn portemonnee en interesse praten
Overigens bij zowel SensorSoft als Amysoft geen vervelende ervaring met mail/telefoon gehad. Aanvraag gedaan, beiden op bezoek gehad, nette offerte ontvangen en werd 1x nagebeld. Nadat ik AmySoft aangaf om voor SensorSoft te kiezen ook geen enkel vervelend woord en ook niet lastiggevallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Drardollan op 25-05-2021 10:16 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !