FLEX + Clack test Tweakeraars (Inschrijvingen gesloten)
Beste mensen,
wat ongelooflijk veel animo voor de test, geweldig! Dankjewel!
Ik heb een link gestuurd naar jullie inbox met een Google formulier. Zo heb ik de gegevens bij elkaar en ik zal jullie uitnodigen voor een Whatsapp groep waar ik meer duidelijkheid verschaf.
Door het vele animo en Tweakeraars met Home Assistants e.d., gaan we er gelijk werk van maken om het model te perfectioneren. We gaan niet alleen zoutverbruik testen, maar ook waterverbruik optimaliseren.
Je krijgt een specifieke test toegewezen. Dit kan een standaard installatie zijn of een waterontharder met andere onderdelen die ingericht zijn op zoutbesparing. (Geen zorgen, na de testperiode kan de waterontharder omgebouwd worden indien van toepassing)
Mocht je geen home assistant spullen hebben, dan adviseer ik om in ieder geval het volgende in huis te halen:
Homewizard Water meter
Dus vul het formulier in wat je hebt ontvangen en dan kunnen wij snel aan de slag!Kan ik de FLEX-10 Diamond en FLEX-15 Diamond al bestellen?
Ja. Maar deze komen met het regelventiel WS1CI in plaats van de variant met keramische schijven. Beiden hebben zijn voordelen, maar de WS1CI is jaar en dag betrouwbaar en onze nummer 1 keuze voor elke zakelijke toepassing.
(We houden de naam Diamond aan, ondanks het andere Clack ventiel)
Mail info@aqmos.nl met je adresgegevens en het model wat je wilt bestellen, dan wordt er handmatig een offerte voor je gemaakt.Wordt mijn waterontharder omgebouwd/verbeterd wanneer de testresultaten bekend zijn?
De testresultaten komen publiekelijk op Tweakers. Wanneer hier een advies uit komt, dan kan je de instellingen zelf wijzigen.
Indien hier een advies uit komt waar je fysieke onderdelen voor nodig hebt, dan zullen wij een set gaan aanbieden voor aantrekkelijke prijs. Wanneer je het niet zelf kan uitvoeren, kan een monteur van ons het uitvoeren voor €119,- exclusief materiaal.
Voel je vrij om vragen te stellen en dankjewel!
[
Voor 0% gewijzigd door
AQMOS op 30-03-2026 17:44
. Reden: spelfout ]