Bij deze alvast een F7C-M Super Hornet aangeschaft. Lijkt me echt een geniaal ding om mee te vliegen. Omsmelten kan altijd nog
Jup! Zal ik ook zeker doen en als de Cutlass Black misschien in 1.0 zit dan zou de Blue niet lang daarna moeten volgenCase_C schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:42:
[...]
De Blue is er bij, dus je kan dinsdag je slag slaan.
Man man man, wat een geld trekker weer deze sale
Die MM is toch wel moeilijk gaaf...
Zijn er binnen de ORG mensen die interesse hebben om de Javelin met z'n allen te kopen?
Zijn er binnen de ORG mensen die interesse hebben om de Javelin met z'n allen te kopen?
Interesse maar geen geld over helaas.WimPliers schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:05:
Man man man, wat een geld trekker weer deze saleDie MM is toch wel moeilijk gaaf...
Hoelang blijven deze schepen tekoop?
Tot 1 DecemberCogency schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:07:
Haha, de $$ per uur is van 1295 naar 92991 binnen het eerst uur xD
[ Voor 59% gewijzigd door Facerafter op 21-11-2014 23:08 ]
De Carrack is 110m lang en heeft 4 decks aldus Ben. Paar posts terug is dit langs gekomen.Bornhald schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:52:
ik dacht dat de carack relatief klein was. (beetje de grootte van een constellation) dus niet echt een capital (hoewel de carrack dan, gok ik in ieder geval, best een aardig command schip kan zijn)
Banu is idd gaaf [afbeelding]
Tot 1 december.Cogency schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:07:
[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 21-11-2014 23:09 ]
1 week zijn ze in de sale.
Ik wil eigenlijk wel iets hebben om voor te spelen met de org ipv dat we alles kopen. Er moet nog een doel zijn
Ik wil eigenlijk wel iets hebben om voor te spelen met de org ipv dat we alles kopen. Er moet nog een doel zijn
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Naja, je kan altijd werken naar een tweede javelin?Fordox schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:08:
EDIT: Ooeh Ik kom er net pas achter dat de Javelin ook al een schip van Aegis is.
Damn Aegis Dynamics

[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 21-11-2014 23:11 ]
Ik denk dat ik voor een Merchantman ga als laatste aankoop deze sale (ja nu al). Daar heb je met een groep spelers ook veel aan.
Verwijderd
Eigenlijk was ik al van plan om een 890 vol te proppen met allerlei stoere kerels en een Kingship te boarden.quote: WimPliersWe gaan spelen voor een Bengal Carrier
Gamemode: deathwishVerwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:15:
[...]
Eigenlijk was ik al van plan om een 890 vol te proppen met allerlei stoere kerels en een Kingship te boarden.
Vind het concept van de Carrack zo gaaf. Ben echter bang dat je enkel exploration goed kan doen met dat schip... en trading, combat ed het net niet zijn... alhoewel Ben de vergelijking maakte met de Voyager, ook een behoorlijke explorer. (ST en geheugen niet mijn sterkste punt

Alleen maar vrouwelijke npc's bij jouw aan boord Fordox?Fordox schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:17:
Kerels?
Wss ga ik spelen met een smokin' hot babe
Uitleg:
Ik kijk liever naar een leuk vrouwtje dan een knakker. Just sayin', not sexist :'p
[ Voor 58% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 10:15 ]
Kerels?
Uitleg:
Ik kijk liever naar een leuk vrouwtje dan een knakker. Just sayin', not sexist :'p
De lesbie party's op mijn Redeemer worden legendarisch, net als de compacte, maar knusse, omgeving van mijn Herald.
Naaaahhh het moet realistisch blijven. Ik zie wel. (al zijn kussengevechten awesome)
Dat wordt dus de derde taak op mijn lijst:
* Methadonbusschauffeur
* Handelen in space plaboys
* Lesbian party macher
Uitleg:
De lesbie party's op mijn Redeemer worden legendarisch, net als de compacte, maar knusse, omgeving van mijn Herald.
Naaaahhh het moet realistisch blijven. Ik zie wel. (al zijn kussengevechten awesome)
Dat wordt dus de derde taak op mijn lijst:
* Methadonbusschauffeur
* Handelen in space plaboys
* Lesbian party macher
[ Voor 102% gewijzigd door Fordox op 21-11-2014 23:25 ]
hmm gemist, beter!Case_C schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:08:
[...]
De Carrack is 110m lang en heeft 4 decks aldus Ben. Paar posts terug is dit langs gekomen.
[ Voor 76% gewijzigd door Bornhald op 21-11-2014 23:30 ]
Verwijderd
Maar kunnen jouw lesbo's ook een kingship boorden en alles aan boord naar de klote meppen?quote: FordoxKerels?
Uitleg:
Telt in de kloten meppen ook? Zo ja, dan wel
Argghh, die Banu Merchantman is zo gaaf, zit ik al een tijdje naar te kijken, maar de nieuwe details van de Carrack klinken toch ook wel heel vet, al istie wel een beetje duur. Zucht, zal denk ik eerst maar een nachtje erover slapen.
Er is nog niet meer info gegeven over de Carrack? Dat komt pas met de sale.
Je hebt redelijk wat nachtjes slapenThisuren schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:30:
Argghh, die Banu Merchantman is zo gaaf, zit ik al een tijdje naar te kijken, maar de nieuwe details van de Carrack klinken toch ook wel heel vet, al istie wel een beetje duur. Zucht, zal denk ik eerst maar een nachtje erover slapen.
Valt hij tegen dan kan je als nog kiezen voor de Banu.
Ik ga tot dusver nog niet mijn schepen smelten totdat ik de Carrack heb gezien
Deze details die eerder werden gepost waren voor mij nog nieuw:Fordox schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:31:
Er is nog niet meer info gegeven over de Carrack? Dat komt pas met de sale.
Die details waren nieuw voor mijDetails revealed:Differencences between Aquila and Carrack:
- Is 110 meters long (about 50 meters longer than the Constellation)
- Has a little launch (docking bay) housing a small eva ship like on the reclaimer.
- Price point between Redeemer and Reclaimer (about 325 - 350 USD)
- Has four decks
- More cargo room than Constellation
- Crew of 6
- Closer to Voyager than the Millenium Falcon
- Longer total range
- Carrack will have larger and "better" jumpdrive
- Will be able to mount more "capital size" equipment.
- Not as combat efficient, but will be able to take more punishment.
- Aquila more multi-purpose.
[ Voor 0% gewijzigd door Thisuren op 22-11-2014 00:34 . Reden: tis quote en niet qoute :P ]
Nee nog niet goed heren, leesThisuren schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:34:
[...]
Deze details die eerder werden gepost waren voor mij nog nieuw:
[...]
Die details waren nieuw voor mij
Finally, we’re ending the process with a much-awaited concept sale! On November 28th, we will launch the Anvil Carrack explorer concept sale. The Carrack will be available for $345, with LTI and the standard concept sale bonus features (in-game ship model and poster.)
// Bijna goed dan //
Mjah, dat vind ik dus vrij duur voor de CarrackCygnitr0n schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:36:
[...]
Nee nog niet goed heren, lees![]()
Finally, we’re ending the process with a much-awaited concept sale! On November 28th, we will launch the Anvil Carrack explorer concept sale. The Carrack will be available for $345, with LTI and the standard concept sale bonus features (in-game ship model and poster.)
// Bijna goed dan //
Juist, en daarom gewoon afwachten.Thisuren schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:39:
[...]
Mjah, dat vind ik dus vrij duur voor de CarrackBanu MM daarentegen vind ik meevallen.
Hopelijk ziet de Carrack er cosmetisch goed uit dan. Moet toch iets rechtvaardigen
de 28e tot de 1e kan je de banu en de carrack naast elkaar zien.
dus dat is het ideale moment om te kiezen
Ik heb gekozen 
Heb de MerchantMan erbij gedaan en wacht tot ik de Connie om kan smelten naar een Carrack
tenzij iemand ander advies heeft
p.s. ff dat update formuliertje zoeken
Heb de MerchantMan erbij gedaan en wacht tot ik de Connie om kan smelten naar een Carrack
De MM en de Carrack hebben toch verschillende rollen? Gewoon allebei halen?Bornhald schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 01:14:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Even in de gaten houden waar je game packages op zitten, ik weet niet of je die op je connie hebt maar zo ja dan moet je nog een Package erbij regelen als je voor die Carrack gaat. Wellicht dat je een van die $20 auroras op de kop kan tikken bij de javelin Sale. Ik vraag me af of dat speciale aurora worden of dat je die kan ccuen naar een ander schip. Opzich nog wel interessant om een 325 te hebben met 200 dagen verzekering ipv 30Brandonchat schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 05:18:
Ik heb gekozen
Hier ook een Banu aangeschaft. Ga denk ik m'n Phoenix omsmelten voor een Carrack, heb de 890 al voor de luxury en die Carrack is toch wel interessant en die decks zien er wel erg gaaf uit!
"Healing Your Spacemen" , maakt het hele FPS gedeelte toch wat spannender / moeilijker. En er komt ook nog een: "large dedicated hospital ship in the fourth wave of ship designs" (dus niet de Cutlass Red). Ik vraag me af of er geld mee te verdienen is mensen te healen, ff rekening opsturen en kassa
"Healing Your Spacemen" , maakt het hele FPS gedeelte toch wat spannender / moeilijker. En er komt ook nog een: "large dedicated hospital ship in the fourth wave of ship designs" (dus niet de Cutlass Red). Ik vraag me af of er geld mee te verdienen is mensen te healen, ff rekening opsturen en kassa
[ Voor 52% gewijzigd door WimP op 22-11-2014 10:46 ]
De hull C en de Carrack zullen ongeveer wel in dezelfde prijsklasse zittenThisuren schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:39:
[...]
Mjah, dat vind ik dus vrij duur voor de CarrackBanu MM daarentegen vind ik meevallen.
De vraag is of je niet ingame nog gaat upgraden naar de hull C
Ik ben benieuwd naar de cargo capacity van de Carrack, gezien die waarschijnlijk groter gaat zijn dan de Constelation. 2000FU> hopelijkBornhald schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 01:14:
Dat is een keer langs gekomen in 10FTC, hospitals kunnen de prijs opgeven aan de bijna dode speler. En als dat akkoord is word je gehealed. Beetje het Amerikaans model XD , zoveel kost het.. kan je dat betalen? Nee? jammer joh.WimPliers schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:29:
Hier ook een Banu aangeschaft. Ga denk ik m'n Phoenix omsmelten voor een Carrack, heb de 890 al voor de luxury en die Carrack is toch wel interessant en die decks zien er wel erg gaaf uit!
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 10:53 ]
Banu MM ziet er echt bijzonde gaaf uit!
Staat ook in de startpost.Brandonchat schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 05:18:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 11:25 ]
Pfff al 8 Banu MM's in de organisatie
Javelin komt helemaal kaal, Engines, Shields, Bewapening etc etc moet allemaal gekocht/verzameld worden.Fordox schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:08:
Als het goed is komt binnen 2 uur mijn 970GTX aan. Verwacht toch wel een flinke verbetering tenopzichte van mijn 4870
Ik ga denk ik wel nog 2 van die 5000 Aurora game-packages halen als die uitkomenAshrah schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:37:
[...]
Javelin komt helemaal kaal, Engines, Shields, Bewapening etc etc moet allemaal gekocht/verzameld worden.
Ja dat zal wel een wereld van verschil gaan zijnBasekid schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:03:
Als het goed is komt binnen 2 uur mijn 970GTX aan. Verwacht toch wel een flinke verbetering tenopzichte van mijn 4870
Ik ben benieuwd hoe snel die packlages gaan, wellicht sneller dan de javelins. Zat ook te denken er 1 of 2 te halen. Of misschien een superhornet. Ben er nog niet uit.Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:11:
[...]
Ik ga denk ik wel nog 2 van die 5000 Aurora game-packages halen als die uitkomen. Dan kan ik bij de social module tenminste nog aantal characters aanmaken
.
[...]
Ja dat zal wel een wereld van verschil gaan zijn.
Sale erg slecht voor de Grey market. A met name al die kleine losse dingen
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 22-11-2014 12:14 ]
Zit net het health mechanic stukje te lezen. Wat een gave dingen weer
Laat toch weer zien dat ze echt aan het nadenken zijn. De implementatie is dan weer een tweede... (wil je bijv 10min lang naar een droid in een medbay staren terwijl hij je arm opnieuw maakt)
Ze zijn tegelijk met de Javelins te koop, dus dat zijn 1250 per keer. Vraag me wel af of die limited zijn per accountBornhald schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:13:
[...]
Ik ben benieuwd hoe snel die packlages gaan, wellicht sneller dan de javelins. Zat ook te denken er 1 of 2 te halen. Of misschien een superhornet. Ben er nog niet uit.
Sale erg slecht voor de Grey market. A met name al die kleine losse dingen
Mijn loon is sinds gisteren binnen. Helaas niet genoeg te makken voor hele dikke upgrades. Wel mijn cheape Aurora omgesmolten voor eentje met beta acces.
Het healing stukje en hoe ze de gezondheid van een speler willen implementeren is heel interessant!
Het healing stukje en hoe ze de gezondheid van een speler willen implementeren is heel interessant!
[ Voor 25% gewijzigd door AkaAlias op 22-11-2014 12:52 ]
Mee eens. Heb zelf ook niets anders gedaan dan wachten. Dat stukje over heal is zeker interresant! Maar niet genoeg voor mij om een cutlass red te kopen. Dan wacht ik liever op de carrack. Die krijgt nl dan een medical bay.AkaAlias schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:40:
Mijn loon is sinds gisteren binnen. Helaas niet genoeg te makken voor hele dikke upgrades. Wel mijn cheape Aurora omgesmolten voor eentje met beta acces.
De vraag is of ik mijn redemeer ervoor wil omsmelten... hiervoor had ik een aquila dus de Explorer idee, trekt me wel.
Heb nog een week om te denken
Persoonlijk ga ik (hoogstwaarschijnlijk) geen andere schepen of upgrades aanschaffen. Tenzij ze écht dirt-cheap zijn. Als ik weer iets te besteden hebt zal het naar hardware upgrades gaan. Grafisch kaartje + HOTAS/stick config.
Ja dat is waar, zodra SC helemaal is uitgerold, 2 jaar geloof ik, dan zit ik ook wel aan een nieuwe kaart. Maa4 daar wacht ik liever nog meeAkaAlias schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:00:
Persoonlijk ga ik (hoogstwaarschijnlijk) geen andere schepen of upgrades aanschaffen. Tenzij ze écht dirt-cheap zijn. Als ik weer iets te besteden hebt zal het naar hardware upgrades gaan. Grafisch kaartje + HOTAS/stick config.
HOTAS Is goed voor je spelervaring.
mijn package zit op mijn Connie.. raak ik dat dan allemaal kwijt als ik um omsmelt om de Carrack te kopen? of ligt dat aan het feit wat er bij de Carrack in zit?Bornhald schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:38:
[...]
Even in de gaten houden waar je game packages op zitten, ik weet niet of je die op je connie hebt maar zo ja dan moet je nog een Package erbij regelen als je voor die Carrack gaat. Wellicht dat je een van die $20 auroras op de kop kan tikken bij de javelin Sale. Ik vraag me af of dat speciale aurora worden of dat je die kan ccuen naar een ander schip. Opzich nog wel interessant om een 325 te hebben met 200 dagen verzekering ipv 30
Ik vind de Carrack een gaaf schip maar wil eigenlijk niet mn package dingen verliezen :(
Heb nog wel een Herald over haha
Dan raak je dus alles kwijt jaBrandonchat schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:32:
[...]
mijn package zit op mijn Connie.. raak ik dat dan allemaal kwijt als ik um omsmelt om de Carrack te kopen? of ligt dat aan het feit wat er bij de Carrack in zit?
Ik vind de Carrack een gaaf schip maar wil eigenlijk niet mn package dingen verliezen :(
Heb nog wel een Herald over haha
Ik heb zelf nog 2 gamepackages, op m'n Avenger en DUR.. maar als ik een Carrack neem heb ik er dus nog maar 1 over omdat de DUR dan weg moet. Hoop met die Aurora sale een paar extra game-packages te scoren, om met de social module al lekker in de weer te kunnen gaan met character creation
Je kan toch tussen je characters switchen als ik het goed heb? Dus dan zou je technisch gezien 3 van je characters op 1 schip kunnen zetten, en switchen tussen deze characters als je ergens iets moet doen. Of zal dat switchen niet zo snel kunnen?
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 17:01 ]
dan houden we het lekker bij de connie.. dank je wel voor deze info.. erg fijn om te horen voor ik die carrack zou kopen.. mss dat ik mn herald er nog voor inruil maar... dan word het wel weer prijzig.. ok na de aanschaf van de MM...hmzz
Let op! Quote van Pagina 1
dan zoek ik het zelf even op.
Hebben jullie nog meer info in welke richting deze ORG gaat? Misschien wel leuk om te weten. Tenzij deze vraag duizendmaal is gesteldMomenteel wordt de richting die de org op gaat bepaald. Het idee is om in eerste instantie vooral te focussen op exploration en trading inclusief bijbehorende protection.
Heb je al bij de buren aangebeld? Sommige postbezorgers droppen ook de aangetekende paketten bij de buren en vervalsen daarna de handtekening alleen om de quota te halen. Postnl is een verschrikkelijk bedrijf geworden sinds 2011 ofzo toen alle vaste medewerkers werden vervangen door tijdelijke inleners. Ik laat computeronderdelen van enige waarde nu meestal alleen direct bij postkantoor zelf bezorgen (bij Coolblue en Azerty kan dat). Overdag ben ik er meestal toch niet. Heb teveel slechte ervaringen met postnl.Basekid schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:04:
Dat wordt even geen nieuwe videokaart voor me: tracktrace zegt dat het is afgeleverd, maar kan niks vinden + geen papiertje in de brievenbus. Verder staat er een vage handtekening ingescant...
(sorry is offtopic maar moet even mn frustratie kwijt)
/offtopic rand
Alles staat op de org pagina:Cygnitr0n schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:17:
Hebben jullie nog meer info in welke richting deze ORG gaat? Misschien wel leuk om te weten. Tenzij deze vraag duizendmaal is gestelddan zoek ik het zelf even op.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/GOT
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 17:24 ]
kon het toch niet laten, heb me toch maar een super hornet gefixed en meteen maar bij de GoT corp applied (en al accepted
)
wanner was dat event alweer? (dat large cap fight geval...)
Thanks! Vergeten dat het in de Manifesto stondVerwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:20:
[...]
[...]
Alles staat op de org pagina:
https://robertsspaceindustries.com/orgs/GOT

[ Voor 39% gewijzigd door DutchWalnut op 22-11-2014 18:22 ]
Die application had je al de deur uit voor je die super Hornet had of niet? (gefeliciteerd daarmee trouwens, lekker sterk schipDutch2007 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:07:
kon het toch niet laten, heb me toch maar een super hornet gefixed en meteen maar bij de GoT corp applied (en al accepted)
Operation Pitchfork bedoel je denk ik? Daar is nog niet echt een datum voor, voor zover ik weet. Ergens tegen het eind van de beta is de planning. In feite gaan het dus een berg civilian craft tegen een Vanduul vloot worden XD. Denk dat het voor een groot deel van de speler redelijk vlug voorbij zal zijn
Denk trouwens dat voordat het dinsdag is/de LftC er is, we alweer over de 63 miljoen heen zijn met de 3 ton per dag waar het nu op staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 19:03 ]
Aurora packages sales? meerdere characters? care to elaborate?Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:57:
[...]
.
Ik heb zelf nog 2 gamepackages, op m'n Avenger en DUR.. maar als ik een Carrack neem heb ik er dus nog maar 1 over omdat de DUR dan weg moet. Hoop met die Aurora sale een paar extra game-packages te scoren, om met de social module al lekker in de weer te kunnen gaan met character creation.
Je kan toch tussen je characters switchen als ik het goed heb? Dus dan zou je technisch gezien 3 van je characters op 1 schip kunnen zetten, en switchen tussen deze characters als je ergens iets moet doen. Of zal dat switchen niet zo snel kunnen?
Elke package die gekoppeld is aan je account is een ingame character.Fordox schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:15:
[...]
Aurora packages sales? meerdere characters? care to elaborate?
Een paar tiental pagina's terug hebben we er hier op het forum nog over gehad
link:
https://robertsspaceindus...ple-Package-Clarification
En wat betreft de Aurora package sale: Tijdens de sale van de Javelins komen er 5000 Aurora packages op de markt van 20 dollar stuk
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 19:24 ]
dus je hoeft ze niet tegelijk online te hebben? ik bedoel.. 1 client draaien is al lastig.. ik weet niet of het mogelijk gaat zijn 2 te draaien (mss op 2 pc's). krijgt de andere char, die dan een NPC wordt, ook experience en weet ik veel wat??
StarCitizen gaat zowieso niet op experience draaien, maar het is een goeie vraag. Je kan hem natuurlijk wel op een station zetten in je multi-crew schip lijkt me. Maar of je hem dan ook salaris moet betalen en al... dat weet ik niet.Brandonchat schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:24:
dus je hoeft ze niet tegelijk online te hebben? ik bedoel.. 1 client draaien is al lastig.. ik weet niet of het mogelijk gaat zijn 2 te draaien (mss op 2 pc's). krijgt de andere char, die dan een NPC wordt, ook experience en weet ik veel wat??
Zoals ik het lees kan je er inderdaad een NPC van maken voor je multicrewship.Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:25:
[...]
StarCitizen gaat zowieso niet op experience draaien, maar het is een goeie vraag. Je kan hem natuurlijk wel op een station zetten in je multi-crew schip lijkt me. Maar of je hem dan ook salaris moet betalen en al... dat weet ik niet.
Edit: Tegen een vergoeding (Salaris), zoals je ook zou doen bij een NPC.
Het enige verschil is het verhaal achter de NPC de rest dus hetzelfde.Remember it is not necessary to use a Game Character for your NPC crew. You will be able to hire normal NPC crew with credits you’ve earned in-game. The difference between a Game Character slot converted into a NPC crew member and a regular NPC crew member is that you can customize the Game Character NPC’s look, name and backstory. There is an additional bonus of being able to specify one of your Game Character NPC crewmember...
[ Voor 41% gewijzigd door DutchWalnut op 22-11-2014 19:39 ]
Hè? Kan ik mijn Aurora LX dan niet beter omsmelten voor de 45 dollar die ze waard is om er tegen de tijd vd Javelin sale 2 Aurora + package van te kopen!?Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:21:
[...]
Elke package die gekoppeld is aan je account is een ingame character.Dus 2 packages is 2 characters waarmee je kan spelen, waarvan er 1 een NPC is wanneer je niet daarmee speelt.
Een paar tiental pagina's terug hebben we er hier op het forum nog over gehad, toen wist ik niet dat het zo zat XD.
link:
En wat betreft de Aurora package sale: Tijdens de sale van de Javelins komen er 5000 Aurora packages op de markt van 20 dollar stuk. 'gesubsidieerd door de Javelin zogezegd'
Lijkt me wel een goed plan. Extreem veel kan je daarmee niet mee verliezen. (Mocht het beperkt zijn tot 1 schip per account)AkaAlias schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:17:
[...]
Hè? Kan ik mijn Aurora LX dan niet beter omsmelten voor de 45 dollar die ze waard is om er tegen de tijd vd Javelin sale 2 Aurora + package van te kopen!?
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 20:37 ]
De 2000 Aurora packages die voor $20 per stuk verkocht gaan worden zijn dan natuurlijk wel de Aurora ES versie neem ik aan. De goedkoopste, meest kale, Aurora die er te krijgen is.
Overigens, wel grappig ... Als je een Aurora LN wilt kost je dat $35 en krijg je een Aurora LN met 6 maanden insurance. Koop je nu echter een Aurora LX ($30) dan krijg je daar 24 maanden insurance op. Daarna kun je voor $5 een upgrade LX --> LN aanschaffen om voor hetzelfde totaalbedrag een LN met 24 maanden insurance te hebben.
Overigens, wel grappig ... Als je een Aurora LN wilt kost je dat $35 en krijg je een Aurora LN met 6 maanden insurance. Koop je nu echter een Aurora LX ($30) dan krijg je daar 24 maanden insurance op. Daarna kun je voor $5 een upgrade LX --> LN aanschaffen om voor hetzelfde totaalbedrag een LN met 24 maanden insurance te hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door Haay op 22-11-2014 20:49 ]
Dat maakt voor mij niet uit gelukkigHaay schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:41:
De 2000 Aurora packages die voor $20 per stuk verkocht gaan worden zijn dan natuurlijk wel de Aurora ES versie neem ik aan. De goedkoopste, meest kale, Aurora die er te krijgen is.
Op zich wel prettig met die LN om daar extralange verzekering op te scoren. Goed idee
Vraag me trouwens af ... Als je zo'n $20 Aurora package zou kopen volgende week... Zou zo'n Aurora dan ook in aanmerking komen voor een cross-chassis ruil voor een Mustang wanneer die optie beschikbaar komt?
Zat ik me ook te bedenken. Zeker wanneer 1.0 en de mustangs uitkomen wil ik best een mustang delta en betaHaay schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:59:
Vraag me trouwens af ... Als je zo'n $20 Aurora package zou kopen volgende week... Zou zo'n Aurora dan ook in aanmerking komen voor een cross-chassis ruil voor een Mustang wanneer die optie beschikbaar komt?
Ik heb nog $20 store credit op mijn account staan. Ga ook maar eens zo'n Aurora package kopen volgende week. Als het lukt...
kan je nu al een "2e" person converten naar een npc? bijv de super hornet die je nu al kan vliegen is dual persons.... zou leuk zijn als jij vliegt en hij de turrent en wat andere zaakjes al kan beheren
Momenteel kan dat nog niet. Als het goed is gaat dat met de planetside module komen. Of je ze dan ook al kan inzetten als NPC weet ik niet.Dutch2007 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:57:
kan je nu al een "2e" person converten naar een npc? bijv de super hornet die je nu al kan vliegen is dual persons.... zou leuk zijn als jij vliegt en hij de turrent en wat andere zaakjes al kan beheren
Klein vraagje trouwens: Als ik de Gimballed weapon mount van de Super Hornet op de Hornet trainer van Arena Commander zet krijgen de wapens die op de mount zitten geen stroomtoevoer. (eg. ik kan een paar keer schieten en dan zijn ze leeg.) Kan deze combinatie simpelweg niet of is er een truukje om de stroomtoevoer op gang te krijgen?
ps. Ik heb het over de mount die voorop de Hornet zit, niet de turret.
ps. Ik heb het over de mount die voorop de Hornet zit, niet de turret.
Hoewel het natuurlijk knude is dat een videokaart niet bezorg word, is dit niet de plek om dit te delen.
volgens mij had de persoon die dat gepost had zelf ook al gezegd en zijn excuus er voor aangeboden.
Heb je toevallig een linkje naar meer info hierover? Ik bedoel info over de package die bij de Aurora's van $20,- zit?Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:32:
[...]
Lijkt me wel een goed plan. Extreem veel kan je daarmee niet mee verliezen. (Mocht het beperkt zijn tot 1 schip per account)
Helaas nietAkaAlias schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:06:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar meer info hierover? Ik bedoel info over de package die bij de Aurora's van $20,- zit?
Verwacht wel dat de 5000 Aurora's ook in 4x verkocht worden. 4x 1250 Aurora's, dus waarschijnlijk zal er binnenkort wel bekend worden wat er precies in dat pakket zit. Het is natuurlijk wel pas de 28e dat ze in de verkoop gaan. Dus we hebben nog wel even te gaan.But that’s not all! We’re making the Javelin available for hardcore players who are dedicated to supporting Star Citizen… and we’re using the opportunity to allow new players to join the game as well. We’re using the assortment of Javelin destroyers to subsidize discount packages for new players: 200 Javelins means we can make 5,000 $20 Aurora game packages available for sale at the same time!
Kwijl*

Zou het kunnen dat het schip al is te zien in de Concept Art van SC? klik
Ben benieuwd, dat zeker weten.

Zou het kunnen dat het schip al is te zien in de Concept Art van SC? klik
Ben benieuwd, dat zeker weten.
[ Voor 48% gewijzigd door DutchWalnut op 22-11-2014 23:22 ]
Dat te bedenken dat deze 2 decks slechts een "klein" deel zijn van het totale schip zijn
De 890J is even groot, en heeft behoorlijk wat kamers en ruimte. Benieuwd hoe dat bij de Carrack is ingedeeld
Er zijn trouwens nog maar 3000 scheepjes bijgekomen in de fleet.
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 22-11-2014 23:28 ]
Ze spreken wel over game packages.. Wat een speculatie-festatie!Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:13:
[...]
Helaas niet, dit is de enige info die op dit moment beschikbaar is.
[...]
Verwacht wel dat de 5000 Aurora's ook in 4x verkocht worden. 4x 1250 Aurora's, dus waarschijnlijk zal er binnenkort wel bekend worden wat er precies in dat pakket zit. Het is natuurlijk wel pas de 28e dat ze in de verkoop gaan. Dus we hebben nog wel even te gaan.
Nog maar even geduld hebben dan
Gisteren is er gewoon 478,000 dollar opgehaald...
, in dat tempo gaan er behoorlijk wat stretchgoals gehaald worden komende dagen
. Zeker als je je bedenkt dat na de sales de Carrack nog een week in de store staat.
478k is best weinig. Er zijn al een paar sales geweest waar er in 1 dag 1m opgehaald werd en toen waren er slechts 1 à 3 schepen beschikbaar. Nu zijn er een dozijn beschikbaar en toch maar 478k...
De Carrack zal op dag 1 meer opbrengen
Klopt maar dat waren flash sales die maar 1 dag beschikbaar warenAndrewBourgeois schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:51:
478k is best weinig. Er zijn al een paar sales geweest waar er 1m opgehaald werd en toen was er slechts 1 à 3 schepen beschikbaar. Nu zijn er een dozijn beschikbaar en toch maar 478k...
Ik vind dat het nog best hard gaat. Ik moet zeggen dat ik minder verwacht had. Met name omdat de 2nd wave schepen zonder LTI zijn en de mensen die er ECHT super graag 1 wilde deze al lang via de black market hebben aangeschaft. Dus vind wat ze binnenharken best hoog.Case_C schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:00:
[...]
Klopt maar dat waren flash sales die maar 1 dag beschikbaar waren, dat pusht mensen toch iets sneller om de aanschaf te maken. Waarschijnlijk zal de counter tegen het eind van de sale ook nog behoorlijk hard op gaan lopen.
Ik denk wel dat het geringe aantal scheepjes te danken is aan de MIS en Superhornet upgrades die er zijn. Je kan nu toch beslissen je bestaande schip, al dan niet met LTI te upgraden als je dat eerder niet had gedaan. Dat telt dan niet mee voor het aantal nieuwe schepen maar wel voor de funds.
Ik ben wel benieud of het tijdens de sale nog onder de $100k per dag komt, denk van niet eigenlijk op basis van de huidige gegevens
Ik lees dat toch net iets anders.Case_C schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:21:
[...]
Elke package die gekoppeld is aan je account is een ingame character.Dus 2 packages is 2 characters waarmee je kan spelen, waarvan er 1 een NPC is wanneer je niet daarmee speelt.
Een paar tiental pagina's terug hebben we er hier op het forum nog over gehad, toen wist ik niet dat het zo zat XD.
link:
Er staat dat je van een extra karakter slot een NPC kan maken. Deze draag je vervolgens over aan de AI en is dus tot de dood van je main niet meer door jou speelbaar.
Wel is het zo dat iemand uit je friendlist deze NPC tijdelijk kan overnemen.
Als alternatief kun je er een Alt van maken met eigen schepen, credits etc.
Main en alt karakters kunnen dan niet gelijktijdig ingame zijn.
Of interpreteer ik het niet juist?If you would like the option of customizing your crew, you can create your own NPCs by using a Game Character slot. You will go through the same character creation process as your player character but will then have the option of handing off control to an AI. As an additional bonus, friends can ‘drop in’ to take over these crewmen themselves and to help man your spacecraft when available.
Als het goed is moet je wel kunnen wisselen tussen je character slots, wat er in de laatste alinea staat wijst daar wel een beetje op.roepie88 schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:33:
[...]
Ik lees dat toch net iets anders.
Er staat dat je van een extra karakter slot een NPC kan maken. Deze draag je vervolgens over aan de AI en is dus tot de dood van je main niet meer door jou speelbaar.
[...]
Of interpreteer ik het niet juist?
Wat wel zo is, is dat je characters dus over te nemen zijn door friends. Dus dat is ook de oplossing om samen te spelen, terwijl de andere speler een aantal systems verder is. En het dus een uur of wat zou duren voordat je bij elkaar bent.The goal is to make the experience extremely customizable and give backers complete control over what they have pledged for. You should not have to split your ships into multiple accounts just to play multiple characters. Of course you will always have that option but this system allows you to keep all your items on one character, separate them out to play several alts, create a crew of highly customized NPCs or to share the Star Citizen experience with friends!
Of dat voor standaard NPC's of enkel character NPC's weet ik niet.
En wat betrefd Main en Alt characters, denk ik inderdaad niet dat die tegelijk te spelen zijn. Verwacht ook niet dat een NPC character met een schip heel veel missies uit zichzelf gaat doen... wat denken jullie daarvan?
Verwijderd
Nou ik hoop in elk geval dat het niet mogelijk zal zijn om je NPC ergens ver weg als een soort bot te laten grinden, terwijl je zelf ergens op een heel andere plaats in het universe met je maincharacter aan het spelen bent.quote: Case_CVerwacht ook niet dat een NPC character met een schip heel veel missies uit zichzelf gaat doen... wat denken jullie daarvan?
Ik denk idd niet dat het mogelijk is om je NPC op missie is te sturen. Wel kan je NPC als Wingman dienen of in je multicrew ship een plek innemen.Case_C schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:55:
Verwacht ook niet dat een NPC character met een schip heel veel missies uit zichzelf gaat doen... wat denken jullie daarvan?
Op uitnodiging kan een vriend deze NPC tijdelijk overnemen.
De opties als je meerdere karakter slots in 1 account hebt zijn volgens mij dan:
- 1 hoofdkarakter en een custom NPC (AI gestuurd). Deze kun je inzetten (inhuren?) als als iedere andere NPC. Deze NPC kan je successor zijn als je hoofdkarakter de pijp uitgaat. De custom NPC wordt dan je nieuwe hoofdkarakter.
- 1 hoofdkarakter en een Alt. Net als de meeste MMO's kun je bij het starten kiezen met welk karakter je gaat spelen. Je kan dus meerdere rollen hebben. Karakters zijn vwb schepen, credits etc. gescheiden van elkaar. Deze 2 karakters zul je dus nooit tegelijk ingame tegen kunnen komen.
en... all information is subject to change....
Dus dan kan je dus ook gewoon je eigen vloot met NPC wingman hebben?roepie88 schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:38:
[...]
Ik denk idd niet dat het mogelijk is om je NPC op missie is te sturen. Wel kan je NPC als Wingman dienen of in je multicrew ship een plek innemen.
Op uitnodiging kan een vriend deze NPC tijdelijk overnemen.
De opties als je meerdere karakter slots in 1 account hebt zijn volgens mij dan:
- 1 hoofdkarakter en een custom NPC (AI gestuurd). Deze kun je inzetten (inhuren?) als als iedere andere NPC. Deze NPC kan je successor zijn als je hoofdkarakter de pijp uitgaat. De custom NPC wordt dan je nieuwe hoofdkarakter.
- 1 hoofdkarakter en een Alt. Net als de meeste MMO's kun je bij het starten kiezen met welk karakter je gaat spelen. Je kan dus meerdere rollen hebben. Karakters zijn vwb schepen, credits etc. gescheiden van elkaar. Deze 2 karakters zul je dus nooit tegelijk ingame tegen kunnen komen.
en... all information is subject to change....

Er zal wel een limiet komen hoeveel NPC wingman je kan hebben. Het is dus niet zo dat je een vloot van 20 NPC wingmen zal kunnen hebben.Dutch2007 schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:38:
[...]
Dus dan kan je dus ook gewoon je eigen vloot met NPC wingman hebben?![]()
![]()
Lijkt me niet, 1 of 2 max hopelijk. Daar zullen ze wel een limiet op zetten.Dutch2007 schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:38:
[...]
Dus dan kan je dus ook gewoon je eigen vloot met NPC wingman hebben?![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook class limited zijn. Bijvoorbeeld een schip met een Command Centre zou dan meerdere wingman/NPC schepen in zijn vloot kunnen hebben dan iemand in een Hornet met 2 NPC wingman..
Maarja speculatie, speculatie.
Voor wingman denk ik dat ze zoiets wel instellen.Metalkai schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:48:
[...]
Er zal wel een limiet komen hoeveel NPC wingman je kan hebben. Het is dus niet zo dat je een vloot van 20 NPC wingmen zal kunnen hebben.
Echter voor Multicrew vessels met een berg NPC crew hoop ik wel dat het mogelijk is dat elke NPC over te nemen zal zijn door org. members and friends
Je kan geen hele berg crew hebben. Een tijd geleden werd wel eens 10 als grens genoemd, maar dat kan nu veranderd zijn. Ik verwacht dat groter dan Idris je sowieso meerdere echte mensen nodig gaat hebben.
Zojuist de Aurora LX - Anniversary-Package en upgrade naar de LN gekocht, ik ben benieuwd hoe lang die effectief zal blijven.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
hahaha,Ribbon schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:58:
Zojuist de Aurora LX - Anniversary-Package en upgrade naar de LN gekocht, ik ben benieuwd hoe lang die effectief zal blijven.
Begin er niet aan. Als je eenmaal gaat upgraden dan blijf je het doen
Volgens mij heb je gelijk, het in antwoord op de discussie waarbij mensen verschillende pakketten hadden en dan een char aan vrienden wilde geven maar de schepen zelf houden. Dat is de aanzet geweest. Vervolgens kwam de vraag wat als je dat niet wil doen.roepie88 schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:33:
[...]
Ik lees dat toch net iets anders.
[...]
Of interpreteer ik het niet juist?
En zo kwamen de opties om een NPC aan te maken die bij jou hoort, je mag hem dan zelf helemaal customizen maar je moet hem wel betalen om mee te vliegen als een gewone NPC maar hij is wel aan jou gekoppeld.
Of je kan dat character aan iemand geven zodat deze in het spel kan (dan heb je dus geen geld of schepen en ook geen missies van SQ42 je moet dan echt beginnen als gunner oid ergens)
De laatste optie is een alt maken (wanneer je dat doet moet je dus schepen verdelen tussen je alt en main, en betekend het dus niet dat je zo een schip van alt aan main kan geven. Dit zal hetzelfde zijn als wanneer je dat naar een ander character doet, dus er zal een tax over worden gerekend (dus niet zo vrijblijvend als een contract in EvE)
Een NPC zal je kunnen escorteren en wellicht dezelfde kant op vliegen als jij met een van jou transports vol met spul. Maar het zullen vooral supporting characters zijn. CR is heel erg tegen het AFK kunnen verdienen van geld. Dus veel verder dan buy en sell orders op een planeet zal je waarschijnlijk niet komen met offline geld verdienen)En wat betrefd Main en Alt characters, denk ik inderdaad niet dat die tegelijk te spelen zijn. Verwacht ook niet dat een NPC character met een schip heel veel missies uit zichzelf gaat doen... wat denken jullie daarvan?
De enige manier dat je geld gaat krijgen in game is door er voor te werken (of UEC te kopen met $$)
Tot de Avenger uit gaat komen met 1.0 komende maand?Ribbon schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:58:
Ook welkom bij de organisatie trouwens
Goede raadCygnitr0n schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:11:
[...]
hahaha,
Begin er niet aan. Als je eenmaal gaat upgraden dan blijf je het doen
Nog 5 daagjes toch?
Wanneer zal CIG hier eigenlijk meer duidelijkheid over verschaffen? Met de release van Planetside/Social module? Op zich hoeft het natuurlijk pas wanneer de PU in Alpha is, maar ik ben nogal nieuwsgierigBornhald schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:42:
Een NPC zal je kunnen escorteren en wellicht dezelfde kant op vliegen als jij met een van jou transports vol met spul. Maar het zullen vooral supporting characters zijn. CR is heel erg tegen het AFK kunnen verdienen van geld. Dus veel verder dan buy en sell orders op een planeet zal je waarschijnlijk niet komen met offline geld verdienen)
De enige manier dat je geld gaat krijgen in game is door er voor te werken (of UEC te kopen met $$)
Ja, nieuwsgierig dat zeker. Maar denk dat het nog steeds goed in ontwikkeling is. Je kan beter te weinig vertellen dan mensen terleurstellen. Niet dat ik het niet wil weten tho.Nog 5 daagjes toch?
[...]
Wanneer zal CIG hier eigenlijk meer duidelijkheid over verschaffen? Met de release van Planetside/Social module? Op zich hoeft het natuurlijk pas wanneer de PU in Alpha is, maar ik ben nogal nieuwsgierig.
Jaaah, nog 5 dagen te gaan en dan hoop ik dat we niet teleurgesteld worden
Hopelijk krijgen we een leuk verjaardagscadeau
Wat maakt het een anniversary package? De langere verzekering?Ribbon schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:58:
LX is ook een limited versie van de Aurora.
Ik heb me net aangemeld bij Gathering of Tweakers in Star Citizen. Ik heb nu alleen een Aurora LX - Anniversary Package. Eerst kijken wat het allemaal is.
Welkom bij de club.Orac schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:57:
Ik heb me net aangemeld bij Gathering of Tweakers in Star Citizen. Ik heb nu alleen een Aurora LX - Anniversary Package. Eerst kijken wat het allemaal is.
Er zit geloof ik nog geen Arena Commander bij. Dus zou je willen vliegen dan raad ik je dit aan. KLIK
Ik twijfel of ik mijn Aurora LX ook moet upgraden naar LN. Blijkbaar is de LN op alle gebieden beter, maar beschikt niet over een jump drive en ziet er ook minder mooi uit imo.Ribbon schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:58:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik herken het.g0tanks schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:10:
[...]
Ik twijfel of ik mijn Aurora LX ook moet upgraden naar LN. Blijkbaar is de LN op alle gebieden beter, maar beschikt niet over een jump drive en ziet er ook minder mooi uit imo.
Ben van MR naar MR+ naar LN naar 300i naar 325A gegaan
Zou de eerste keer zijn
trouwens, was aan het zoeken naar meer info over NPCs en wat ze kunnen doen, is genoemd in 10ftcm en kwam deze quote tegen:
uit 10FTCM nummer 28On those ships that tend to sit more than others, is my insurance going to be used up at the same rate (ie. Real time) or will we be for like only played (actual time in the ship), or maybe something totally different?
Chris states that the ship insurance goes by in game time. The time in the PU is compressed time and won’t be 1:1 real time. If your ship had 6 months of in game insurance, and you go 7 months of in game time, then yes, your ship insurance would have expired.
anyway over NPCS:
E39Eddy Asks: Will we be able to manage hired NPC's? For Example, can I tell them to take my Constellation to a set planet, drop off some goods, then come back without me aboard? Or, can I put them in a hornet I own and set them to escort a ship I'm on?
So yes you'll definitely be able to manage hired NPC's, not quite sure about exactly the level of fidelity in terms of micro management. Even back in the Wing Commander days you'd be able to have wingmen "Attack My Target" or "Form Up On My Wing" etc, so you'll definitely be able to issue commands to your wingmen. You'll also be able to issue higher level goals like, "Ok I'm hiring you, your mission is to protect my freelancer ship" so you can hire a few hornets to protect your ship from pirates, and other various tasks like that. We're going to try to make it as high fidelity as possible, but at the very least you're going to be able to hired them to run missions for you, hired them to protect you, and you'll be able to give them more specific combat-influenced commands.
E2Question 3 - Midget
Can NPCs fly on their own while you are still online?
Answer 3 - Chris Roberts
So I'm not 100% sure what specifically the question is.
NPCs definitely can fly on their own. I think the question probably relates to if you have some NPCs flying, working for you, what they do.
If you're online, they're flying on your wing or manning your ship, then yes, they're definitely doing your stuff and doing their functionality. If you have logged-off, no the NPCs that are working for you aren't off there running a business for you. I think you need to be online to have the NPCs you've hired to be actually doing their stuff.
E11Will it be possible to remote operate a ship?
If I have two transports, and want to take both on a mission by myself, will it be possible to connect these two? (ex: Starfarers belly against belly.)
Answer 6 – Chris Roberts
I would say not really. I don't think we have any plans for that.
You certainly will be able to hire either an NPC or a player to fly your second ship for you with the risks that come with that, are they good, are they not good, and all the rest of the stuff, but you certainly can hire NPCs and players.
en toen ben ik gaan slapen
Hey g0tanksg0tanks schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:10:
[...]
Ik twijfel of ik mijn Aurora LX ook moet upgraden naar LN. Blijkbaar is de LN op alle gebieden beter, maar beschikt niet over een jump drive en ziet er ook minder mooi uit imo.
Ik had net het spel opgestart en stond in een lege hangar...

je moet je ship ff toewijzen aan een plekkie in je hangar
kun je doen in het My RSI op de site. Ga je naar My Hangar en daarna kies je onder het kopje Hanger aan de rechterkant Configuration.
kun je doen in het My RSI op de site. Ga je naar My Hangar en daarna kies je onder het kopje Hanger aan de rechterkant Configuration.
[ Voor 37% gewijzigd door Brandonchat op 24-11-2014 01:00 ]
Dit topic is gesloten.