[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.905 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Absoluut, ik gaf alleen maar aan dat dit deel er in ieder geval (makkeliljk) in zal zitten. Als spelers mee mogen doen met de actie dan is het vanzelfsprekend dat er meer nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Tylocke schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:05:
Het is een terechte zorg over hoe Star Citizen zich moet onderhouden als eenmaal de final uit is. Als we puur naar de MMO kant kijken zijn er verschillende smaken:

- Monthly subscription, geen kosten voor nieuwe content (ala EVE Online)
- Monthly subscription + paid expansions, inclusief starterkit (ala World of Warcraft)
- Paid expansions, inclusief starterkit (ala Guildwars 1 & 2)
- Free to Play (Path of Exile)
(al deze bovenstaande smaken kennen het principe van microtransactions om extra inkomen te genereren)

Voor SC heeft CR eigenlijk al aangegeven in al zijn communicatie dat ze voor een systeem ala Guildwars gaan. Ik zie daar zeker geen problemen mee omdat men uiteindelijk met een core team bezig zal gaan het spel draaiende te houden en bugs te fixen. Daarnaast kan er één van de huidige partnerstudio's weer ingehuurd worden om een uitbreiding te maken. Punt is met zo'n model moet je gewoon zorgen dat je vaste lasten zo goed mogelijk matchen met je inkomstenstroom.
Ze hebben gezegt, SC Player Universe hoef je alleen het basis spel voor aan te schaffen. Voor SQ42 zouden er eventueel wel betaalde xpac's kunnen komen (single player) maar "uitbreidingen" van de Player Universe zouden gemeengoed moeten zijn.

Systeem a la Guildwars dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Sounds fair enough.

Ze kunnen het ook ala payday2 doen, dat je met bepaalde expensions meer dingen (zoals wapens) kan unlocken en meer soorten missies kan spelen en dat je die missies ook kan spelen als je met een ander mee gaat die wel de expension heeft. Dat systeem vond ik eerlijk gezegd ook wel mooi, al moet het niet teveel zijn.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ashrah schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:39:
[...]

Ze hebben gezegt, SC Player Universe hoef je alleen het basis spel voor aan te schaffen. Voor SQ42 zouden er eventueel wel betaalde xpac's kunnen komen (single player) maar "uitbreidingen" van de Player Universe zouden gemeengoed moeten zijn.

Dat is inderdaad het plan. Maar hij heeft ook gezegd dat ze vantevoren nog niet kunnen voorspellen hoe goed dit systeem gaat werken. Dus het zou kunnen dat ze later dit model moeten herzien als het niet rendabel genoeg blijkt te zijn.

Vrijwillige subscription lijkt me in ieder geval een goed idee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:46:
[...]

Dat is inderdaad het plan. Maar hij heeft ook gezegd dat ze vantevoren nog niet kunnen voorspellen hoe goed dit systeem gaat werken. Dus het zou kunnen dat ze later dit model moeten herzien als het niet rendabel genoeg blijkt te zijn.

Vrijwillige subscription lijkt me in ieder geval een goed idee.
We gaan het natuurlijk vanzelf zien waar ze mee gaan komen. Morgen weer een 10ftC, en als het meezit woensdag de LftC. Ook benieuwd hoe vlug de Gladius/Mustang en Avenger nu in AC komen. Hoop dat dit toch wel met 1.0 gaat lukken. (Hoewel de Avenger behoorlijk vertraging op heeft gelopen lijkt het wel.)

edit:
Zojuist nog een stukje van de presentatie gekeken, het eerste stukje waar hij langs de 3 Mustang varianten rijd is ook wel grappig :P . Kijk dit is een andere Mustang variant, maar die krijgen jullie nog niet te zien xD .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 03-11-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Fordox schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:10:
Sounds fair enough.

Ze kunnen het ook ala payday2 doen, dat je met bepaalde expensions meer dingen (zoals wapens) kan unlocken en meer soorten missies kan spelen en dat je die missies ook kan spelen als je met een ander mee gaat die wel de expension heeft. Dat systeem vond ik eerlijk gezegd ook wel mooi, al moet het niet teveel zijn.
Wapens unlocken wanneer je betaald, lijkt me een zeer slecht plan. Als je geen geld heb dan mag je wapens niet gebruiken zeg je dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

nee niet wanneer je betaald, je moet er ook voor spelen. Je kan ze dan unlocken met xp sinds je de dlc gekocht hebt.
Maar dit zijn vaak 'hebbedingetjes', niet vaak zo speciaal of goed dat je je normale wapens ervoor inwisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:08:
nee niet wanneer je betaald, je moet er ook voor spelen. Je kan ze dan unlocken met xp sinds je de dlc gekocht hebt.
Maar dit zijn vaak 'hebbedingetjes', niet vaak zo speciaal of goed dat je je normale wapens ervoor inwisselt.
lijkt me nog steeds erg p2w. Je hebt alles in de pu of niet. op het moment dat je extra moet betalen om een bepaalde gun te krijgen (want unlocken zit er niet echt in) dan ben je fout bezig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nee ik snap dat het ook niet ideaal is, maar p2w is heel anders als het gaat over up wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Denk dat het en handiger is om skins voor wapens/schepen te doen. Blijft lastig om zo iets dergelijks in te voeren na hun uitspraken over dit onderwerp.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Ashrah schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:39:
[...]

Zoals aangegeven heeft dat dus ook mijn voorkeur. Ik kan niet elke maand evenveel tijd besteden dus een subscription model zou voor mij ervoor hebben gezorgd dat ik nooit interesse had gehad hierin. Sowieso oorspronkelijk voor SQ42 gekocht vanwege mijn ervaringen met Wing Commander, Privateer en Freelancer.

Het zou mooi zijn als er later nog verhalen voor SP worden toegevoegd tegen betaling. Ik zou ze kopen als SQ42 goed is iig.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:12:
[...]

lijkt me nog steeds erg p2w. Je hebt alles in de pu of niet. op het moment dat je extra moet betalen om een bepaalde gun te krijgen (want unlocken zit er niet echt in) dan ben je fout bezig imo.
Gameplay items blijven verkopen (wapens/schepen) na release is wel p2w ja. Dat zouden ze alleen met cosmetische items kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:50:
[...]

Gameplay items blijven verkopen (wapens/schepen) na release is wel p2w ja. Dat zouden ze alleen met cosmetische items kunnen doen.
Laten we maar weer stoppen inderdaad met heel die 'subscribtion'/P2W/DLC discussie :P , het blijft speculatie op de hele lange termijn; 2 jaar +. Dus daar gaan we komende maanden nog echt niets wijzer in worden.

Wat natuurlijk wel interessant is, gaan we wel of niet de passenger liner krijgen, samen met de boarding vessel in wave 4 van de concept schepen. :+ Place your bets ladies and gentleman.

link: https://forums.robertsspa...parison-ship-scale-3-0/p1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Lfgmc0.jpg

Ik kwam op het forum deze size comparison met de 890J en Reclaimer tegen, altijd leuk die silhouetten. :9~

While i'm at it:
post van Ben over het schema voor komende week.
Hey guys! Whew, that was a fun weekend. We're still rejiggering our internal schedules, but we have a good week of Star Citizen content for you.

Chris is going to be in Australia for a few more days, so there won't be a 10 for the Chairman today... but we will be having a '10 for the Writers' in its place on Wednesday, featuring David Haddock and William Weisbaum.

Chris is working on his $60 million letter, but I sort of expect the time change to slow it down a little. We'll have it up as soon as it's done! Monthly Reports are due tomorrow, but we're still waiting on text from some of the guys who just arrived back from Australia... so there's a slight possibility it might get pushed to Wednesday. On a development side, we're working on a small patch to address a few issues from 13.2 (including the white 325s!) that will hopefully be available later in the week.

Monday, November 3rd
- Complete PAX Australia Livestream Video
- Gladius WIP

Tuesday, November 4th
- Fan Spotlight: Translations
- Monthly Report: October, 2014
- Spectrum Dispatch

Wednesday, November 5th
- 10 for the Writers

Thursday, November 6th
- Around the Verse
- Lore Builder

Friday, November 7th
- TBA (we are waiting for some concept art; if it arrives and is acceptable, it's scheduled here!)

Fan Podcast Schedule

Tuesday –
• Guard Frequency - http://guardfrequency.com/
• Conversaciones en el Espectro (Chats in the Spectrum) http://www.ciudadanoestel...11-49-56/podcast-mn-pag-3

Wednesday –
• Star Citizen Addicts Anonymous - YouTube: Nichole D'Angelo
• Fortnightly Frontier - YouTube: Fortnightly Frontier

Thursday –
• Starcast - http://www.twitch.tv/geekdomo

Friday -
• The Base Friday Show - http://radio.starcitizenbase.com/
• Galactic Inquiry - http://www.twitch.tv/galacticinquiry (on hiatus)

Saturday
• Doctor Hawk Show - YouTube: DrHawk
• Beyond the Horizon - http://www.beyondthehorizonradio.com/
;tl;dr
LftC gaat waarschijnlijk woensdag/donderdag worden voor Europa als ik het goed begrijp.
Geen 10ftC omdat CR nog aan het zuipen is in Australia :') :+

[ Voor 72% gewijzigd door Case_C op 03-11-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Mustang variants:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cmt8uKm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_star_citizen-26796-2615_0004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

De Mustang ziet er zeker wat sexier uit dan de Aurora. Zou me niet verbazen als een groot aantal spelers hun Aurora in gaan ruilen. De Aurora is natuurlijk wel beter om in het begin mee te traden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Tylocke schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:12:
De Mustang ziet er zeker wat sexier uit dan de Aurora. Zou me niet verbazen als een groot aantal spelers hun Aurora in gaan ruilen. De Aurora is natuurlijk wel beter om in het begin mee te traden.
Waarschijnlijk gaat 1 van de Mustang varianten wel de mogelijkheid krijgen om een kleine cargo container mee te nemen in de 'achterbak'. Daar was nog concept art van in de early stagen of dev.

Gok dat de racer en fighter dat niet hebben.. die blauwe echter, zou niet raar opkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 01:19
Mijn Aurora gaat er sowieso uit zodra ik hem kan ruilen voor een Mustang. En vervolgens verwacht ik dat m'n Mustang op zijn beurt weer ingeruild gaat worden voor wat anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een Aurora voor een Mustang ruilen?
Als dat je enige schip is misschien wel ja, maar als je er meer hebt dan maakt het niet zo gek veel uit.
En aangezien het de meest goedkope schepen zijn is het ook niet zo moeilijk om wat geld te verdienen en zo'n schip te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je hebt wel lekker veel zicht in die aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:12:
Waarom een Aurora voor een Mustang ruilen?
Als dat je enige schip is misschien wel ja, maar als je er meer hebt dan maakt het niet zo gek veel uit.
En aangezien het de meest goedkope schepen zijn is het ook niet zo moeilijk om wat geld te verdienen en zo'n schip te kopen.
Gok wel dat het zijn enige schip is in dat geval. Maar hebben jullie de size 1 missile pod gezien onder de 'fighter' mustang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 01:19
M'n Aurora heb ik toen aangeschaft in een opwelling, maar ik verwacht niet dat ik daar ooit veel kilometers in ga maken. Ik heb nu een 325A voor het piew piew werk, een Freelancer om wat inkomen mee te genereren. Wellicht dat ik de Aurora ga inruilen voor een racer Mustang. Dan heb ik de meeste onderdelen van het spel wel afgedekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Mijn Bessy ruil ik nooit in. Zeker niet voor zo'n Mustang geval.

Vier vette guns erop, tractor beampie erbij, een Stor-Al Big Box eronder, en lol maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

JJvdM schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:17:
M'n Aurora heb ik toen aangeschaft in een opwelling, maar ik verwacht niet dat ik daar ooit veel kilometers in ga maken. Ik heb nu een 325A voor het piew piew werk, een Freelancer om wat inkomen mee te genereren. Wellicht dat ik de Aurora ga inruilen voor een racer Mustang. Dan heb ik de meeste onderdelen van het spel wel afgedekt. :)
Hopelijk gaat die 325A met het piew piew werk ook wat credits opleveren :) , mag wel verwachten dat we daar net als met E.D. gewoon achter bad-guys in een system aan kunnen jagen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Weet niet of ik mijn LN er voor ga inruilen. Maar ziet er wel erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Hmmm, die skins zien er beter uit dan de AMD variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb vier Aurora's, waaronder twee LX. Ik ga dus 1 van die LX inruilen voor een Mustang, aangezien dit mij toch niks kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:56:
[...]

Hopelijk gaat die 325A met het piew piew werk ook wat credits opleveren :) , mag wel verwachten dat we daar net als met E.D. gewoon achter bad-guys in een system aan kunnen jagen :p .
Vraag is of je die ook in UEE space tegen komt (of anders kan je er als player pirate waarschijnlijk ook "zitten" :) )

edit
Ben overigens gezwicht voor een Herald, deed met toch denken aan de oude EvE-online Ibis

Afbeeldingslocatie: http://www.ravestats.com/public/fen/caldari-ibis-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/rq2gv7b4b3id0r/store_slideshow_small_zoom/Herald-1.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 04-11-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:29:
[...]

Vraag is of je die ook in UEE space tegen komt (of anders kan je er als player pirate waarschijnlijk ook "zitten" :) )
Natuurlijk kan dat :P , maar dat hangt van de instellingen van de speler in kwestie af :)
Piraten kunnen gewoon overal komen, zij het misschien niet via de standaard jump-gates in de high-sec sectoren. Maar er zullen vast wel back entrances zijn voor alle systems :) . Wie je dan tegenkomt is natuurlijk een ander verhaal ;) een speler die aan het piraten is op PvP instellingen gaat geen speler tegenkomen die PvE speelt. (Door instancing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:06:
[...]

Natuurlijk kan dat :P , maar dat hangt van de instellingen van de speler in kwestie af :)
Piraten kunnen gewoon overal komen, zij het misschien niet via de standaard jump-gates in de high-sec sectoren. Maar er zullen vast wel back entrances zijn voor alle systems :) . Wie je dan tegenkomt is natuurlijk een ander verhaal ;) een speler die aan het piraten is op PvP instellingen gaat geen speler tegenkomen die PvE speelt. (Door instancing)
Hopelijk is die instelling er alleen in de high sec space. Anders wordt piracy 100% NPC targets (gezien iedereen die gaat minen/transport/geld verdienen zijn slider op PvE zet)., lijkt me nogal saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het ook mogelijk is om Vanduul schepen te boarden en vervolgens mee te nemen en aan je eigen vloot toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:09:
[...]

Hopelijk is die instelling er alleen in de high sec space. Anders wordt piracy 100% NPC targets (gezien iedereen die gaat minen/transport/geld verdienen zijn slider op PvE zet)., lijkt me nogal saai.
Daar zullen ze inderdaad wel over nadenken, mag ik hopen inderdaad :) . Van low-sec en nul-sec sectoren mag je wel verwachten dat iedere speler een potentiele vijand kan zijn.. Dat houd de spanning ook op een lekker niveau ingame :) .
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:12:
Ik hoop dat het ook mogelijk is om Vanduul schepen te boarden en vervolgens mee te nemen en aan je eigen vloot toe te voegen.
Ik hoop het ook, maar waarschijnlijk moet je dan behoorlijk veel retrofitten, aangezien de Vanduul wat groter zijn dan mensen. Daarom zal de schaal van Vanduul schepen ook groter zijn dan de Human shepen.

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 04-11-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:09:
[...]

PVP slider kan je standaard instellen, het zal nooit zo zijn dat je een absolute 0 kan instellen (de kans wordt alleen heel klein) en de slider werkt minder tot niet wanneer je naar meer gevaarlijk gebied komt.
Dus in low sec kan je de slider op max zetten, maar het maakt dan niet uit, de kans dat je dan PVP krijgt is aannemelijker dan dat je PVE krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:12:
Is bevestigd, alleen erg moeilijk (want self destruct) en je kan ze niet verzekeren. Ook is het lastig om onderdelen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

In dit forum-thread worden ook de Vanduul schepen afgezet tegen de UEE schepen:
https://forums.robertsspa...parison-ship-scale-3-0/p1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JD4ErNc.jpg

Volgens mij is het allemaal grotendeels nog in de concept-art fase van de Vanduul. Maar dat doen ze toch zowieso in 3d dus de stap naar een werkend schip model is dan wel kleiner :) .

Heb alleen geen goed gevoel bij de schaal van die Terra-Former op de achtergrond, zo groot is dat hele apparaat toch niet?

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 04-11-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Dogtag is blijkbaar vandaag verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En we zijn over de half miljoen schepen in totaal heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:37:
En we zijn over de half miljoen schepen in totaal heen :)
Ja best bizar eigenlijk hoe hard dat gaat :P , maar dat tekend wel hoeveel mensen enkel een account hebben zonder schip. Zeker als je je bedenkt dat een deel van de backers meer dan 1 schip heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Ik denk dat die 500k van "The UEE Fleet" slaat op het aantal mensen dat momenteel AC toegang heeft en niet op het aantal verkochte schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Concept art van missile sizes 3, 4 en 5

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10460893_764853466901275_2154771342821243789_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:11:
Ja best bizar eigenlijk hoe hard dat gaat :P , maar dat tekend wel hoeveel mensen enkel een account hebben zonder schip. Zeker als je je bedenkt dat een deel van de backers meer dan 1 schip heeft...
Relatief gezien valt dat wel mee. Was iets van 10 of 20% of zo.
Bij Eve is het gemiddelde van 1.7 account per gebruiker.
(Beschouw ik even pledgen voor meer schepen ong. hetzelfde als meerdere accounts)
Trouwens is 500k al veel meer als abbo's van Eve uberhaupt dus in die zin zijn ze er al dik voorbij.
SC gaat wel ruim over de miljoen als het in zwang begint te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Eric "Wingman" Peterson weg bij CIG.
https://forums.robertsspa...8/dateline-wingman-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja en dat alleen om Robert zijn timemanagement. Wel jammer hoor. Maar een logische stap blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Lijkt me inderdaad vrij logisch. Het project heeft nu zo'n omvang dat Chris écht niet alles zelf meer kan. Elke maand op en neer reizen naar de andere studio kost ook allemaal geld, logisch dat ze een 'Chris 2' op locatie willen hebben. En als dat niet in je privé leven past (die hebben ze ook ;)) dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:46:
[...]

Ja en dat alleen om Robert zijn timemanagement. Wel jammer hoor. Maar een logische stap blijkbaar.
Ik vind de stap van Roberts ook logisch. Er zit een flinke afstand tussen beide studio's. Wel jammer, altijd wel genoten van WMH, maar ik snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:44
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Mission Objectives van Mission 4 van SQ42
*Spoiler Alert*
https://forums.robertsspa...-alert-unpacked-sq-42-xml

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 05-11-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik niet in kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Dat kan ;)
Maar ik kan wel zeggen dat er niet echt iets story related in zit.
Meer "vernietig dat" "bescherm dit" "land daar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als ik kijk hoe Rick en een paar andere zaten te zeiken op de controlefreak achtige praktijken van Chris dan verbaast het mij niks dat hij weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen vriendenclubje meer. Het is nu serieus zakelijk en niet iedereen gaat daar hetzelfde mee om. Het project is onverwacht snel en groot gegroeid en daar zitten dan ook negatieve aspecten bij.

Die roddels en achterklap hoeft van mij ook niet zo. Dat hebt je overal wel en om het hier op te rakelen kan tot een beeldvorming leiden die absoluut niet klopt omdat je niet het hele verhaal hebt gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/mnvt5fcz0fqqkr/source/Report-Foundry.jpg
Xi'an Transport Schip Airlock uit de monthly report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wat ik nu niet snap van het vertrek van Wingman is dat de Austin Studio gewoon open blijft. Hij heeft toch meer dan voldoende ervaring om op een ander vlak in die studio z'n expertise te laten gelden?

Maar ze gaan nu dus meer digitaal doen begrijp ik, tussen studios dan?

Vind het verder persoonlijk wel jammer dat hij weg gaat, hij was toch mede door Wingman's Hangar het gezicht van CIG.
Facerafter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:58:
[afbeelding]
Xi'an Transport Schip Airlock uit de monthly report.
Wow, 8000x4320 pixels :P misschien een beetje overkill voor de informatie op dat plaatje? Maar verder erg leuk om te zien dat de schepen van andere rassen ook in productie zijn :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 05-11-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:47:
Het is geen vriendenclubje meer. Het is nu serieus zakelijk en niet iedereen gaat daar hetzelfde mee om. Het project is onverwacht snel en groot gegroeid en daar zitten dan ook negatieve aspecten bij.

Die roddels en achterklap hoeft van mij ook niet zo. Dat hebt je overal wel en om het hier op te rakelen kan tot een beeldvorming leiden die absoluut niet klopt omdat je niet het hele verhaal hebt gehoord.
Ik neem aan dat je op mij doelt? Roddel en achterklap vind ik een beetje overdreven.. het enige wat ik zeg is dat ik een observatie heb gemaakt destijds en die nu in dit perspectief plaats.

Maar het is zeker inderdaad een serieus bedrijf geworden, ik zie alleen nog veel mogelijkheden voor Eric om te blijven werken in Austin maar onder een andere hoedanigheid dat ik het echt jammer vind dat hij weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, ik denk dat als hij was gebleven in Austin het wel een stap lager was geweest kwa functie (en dus ook kwa salarisschaal), aangezien het toch wel behoorlijk is ingekrompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:26:
Tsja, ik denk dat als hij was gebleven in Austin het wel een stap lager was geweest kwa functie (en dus ook kwa salarisschaal), aangezien het toch wel behoorlijk is ingekrompen.
Dat denk ik ook ja.

Ik vraag me wel af waarom er zo nodig fysiek aanwezig moet zijn op de andere locatie. volgens mij hebben ze goede videoconferencing mogelijkheden. Zal wel heel erg oude stempel zijn als fysieke aanwezigheid zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Bornhald schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:00:
[...]

Dat denk ik ook ja.

Ik vraag me wel af waarom er zo nodig fysiek aanwezig moet zijn op de andere locatie. volgens mij hebben ze goede videoconferencing mogelijkheden. Zal wel heel erg oude stempel zijn als fysieke aanwezigheid zo belangrijk is.
Face to Face is altijd veel fijner. Ook is het dan veel minder werk om dingen te bespreken, als je in het zelfde gebouw zit kan je even bij elkaar binnenlopen. Met een video conference moet vaak besproken/geplanned worden en de ruimte moet vrij zijn. Want van wat ik heb gezien heeft elke studio maar één video conference kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Facerafter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:07:
[...]

Face to Face is altijd veel fijner. Ook is het dan veel minder werk om dingen te bespreken, als je in het zelfde gebouw zit kan je even bij elkaar binnenlopen. Met een video conference moet vaak besproken/geplanned worden en de ruimte moet vrij zijn. Want van wat ik heb gezien heeft elke studio maar één video conference kamer.
Face to face is handiger. Maar als je dan toch leiding moet geven aan een team is het logischer bij dat team te zijn dan bij de andere mangagers. Het feit is dat er meerdere studio's op meerdere locaties zijn dus is het logisch dat elke locatie een manager heeft.

Daarnaast hoeft videoconferencing alleen wanneer je met meerdere mensen op meerdere locaties wil afstemmen, anders kan telefoon of gewoon via de webcam vanuit je eigen kantoortje. Werkt ook prima. het is geen face to face maar met een webcammetje zie je in ieder geval ook iemands houding en gezichtsuitdrukking dus qua communicatie is het al een vooruitgang op de telefoon. (denk aan het hele nieuwe werken principe waarbij mensen thuis werken op de tijden dat zij willen, het is alleen relevant dat het werk af is op het moment dat het af moet zijn, niet dat iedereen om 8:00 op kantoor is)

Daarnaast op vastgestelde tijden communiceren helpt ook goed voor wat betreft planning etc. Iedereen zou een bepaalde autonomie moeten hebben en er zou een vertrouwen moeten zijn aan de ondergeschikte managers. Zolang afspraken maar worden nagekomen of dat er op tijd wordt aangegeven dat een deadline niet gehaald wordt (plus reden daarvoor)

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 05-11-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
Elke keer als ik een Monthly Report lees verbaas ik me weer met hoeveel dingen ze eigenlijk bezig zijn, en waar ze naar toe willen!

Waar ik vooral bang voor ben is dat heel veel van deze dingen niet in Star Citizen 1.0 zullen zitten, maar pas 6-12-18 maanden daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:34:
Elke keer als ik een Monthly Report lees verbaas ik me weer met hoeveel dingen ze eigenlijk bezig zijn, en waar ze naar toe willen!

Waar ik vooral bang voor ben is dat heel veel van deze dingen niet in Star Citizen 1.0 zullen zitten, maar pas 6-12-18 maanden daarna.
Volgens mij mag je er wel van uit gaan dat het grootste deel in 1.0 gaat zitten. Of dit al direct in de beta gaat zitten is een andere vraag, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Tijdens de beta zullen we nog wel behoorlijke content updates kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Two-Step Authentication is genoemd in de laatste Monthly Report:
UX this month made progress on finishing up Two-Step Authentication flows. This feature is very important to us on multiple levels. We want to add security to your accounts but also we want the game to launcher to be able to secure your game logins. This new feature comes with the implementation of a “Security” tab in your account settings to control and view security related options for your account.
Mooi dus om te zien dat ze er mee bezig zijn!

Tevens, om nog even in te haken op de video-conferencing vs. face-to-face communicatie:
At Cloud Imperium, a great deal of communication happens over email and video conferencing, and that’s especially true for us in Edinburgh. This is usually good enough, but nothing compares to discussing ideas face to face, and so this month we did some on-site visits so we could have some deep design discussions and make sure we were all on the same page with various features.
[...]
There was plenty to talk about, and being able to do it in person made a big difference.

[ Voor 31% gewijzigd door Snoz Lombardo op 05-11-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zag ze ook al op de facebook van Sandi staan, maar vind het niet helemaal geweldig.. al die winglets eraan. Volledig onzinnige ontwerpen, (jaja het is een Sci-fi spelletje, maar alsnog).

Verder is dit natuurlijk maar een kleine selectie ;) , gok wel dat ze zo hele lijsten met concept 'vormen' hebben voor de missile.

Persoonlijk zou ik het liever zien dat je aan de buitenkant van de missile al deels kan zien wat voor damage deze gaat doen. (EMP's die al bepaalde licht/vorm effecten op de missile hebben) Dat is natuurlijjk wel zo leuk als je er langs loopt in je Retaliator, en je visueel herkend welk type missiles je geladen hebt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s104/DaDakota_2007/NewCoMeetinng1.jpg
"Wingman wrote:
here is the very first meeting of (unameus) company, we have a very good game idea/design which I will share some of the details on my solo livestream on Thursday - with Morlan out of the country for a few weeks, it will take some time for us to get our feet under us with a proper show on Twitch, but you guys will be there all along for the ride of how we start up, and hopefully inspire others to join us in the quest to make (Redacted). - Ok could not resist..heheh. "
Toch wel wat bekende gezichten daar. Jason Spangler, Chris Olivia.
Zijn hun nou allemaal overbodig geworden bij CIG Austin?

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Chris Olivia is al weg bij CIG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Ja, nog niet zo lang volgens mij, maar weet jij de reden dat hij weg ging?

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Waarschijnlijk de zelfde reden als Wingman.
Wingman en Chris wonen allebei in Austin, Texas en de ship pipeline en CR zijn verhuist naar LA.
CR wilde ze daar hebben bij de ship pipeline en toen hebben ze een keuze moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wel erg jammer om te zien dat de mensen die er vanaf het begin bij waren weg 'moeten'. Het liefst zie je toch dat de bekende gezichten erbij kunnen blijven, hoewel het misschien nodig is kan het wel het gevoel creëren dat niet alles helemaal pluis zou zijn bij de studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

Basekid schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:34:

Ik vind het niet meer dan schappelijk in 1 jaar tijd productie is deze big scope game niet meer dan feature creep crap. 2 jaar alles er in ook niet veel beter.

Door modulair en addon kunnen ze core game leveren die al aardig rijk aan features is.
Het is sort van MMO dus eigenlijk nooit af en wordt nog verder uitgebouwed.

Maar als je alles in een hebt moet je voor kwaliteit 7 Jaren wachten we hebben er twee van derop zitten.

Of in schappelijke modulaire releases. 3 Jaren grof dus ergen volgend jaar weer wat.

Game produceren met veel hand modeld content kost gewoon veel productie tijd en groot team en dus een grote kapitaal.

Die goeie ouwe tijd waar een assembler programmer een maand of twee een Atarie 2600 produceerd die tijden zijn voorbij.

Nu met unity kan je in c# ook zulke games in scope maken als space invaders met HD saucje in maand of 3. Dat is de indie scene.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
SG schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:55:
[...]

Ik vind het niet meer dan schappelijk in 1 jaar tijd productie is deze big scope game niet meer dan feature creep crap. 2 jaar alles er in ook niet veel beter.

Door modulair en addon kunnen ze core game leveren die al aardig rijk aan features is.
Het is sort van MMO dus eigenlijk nooit af en wordt nog verder uitgebouwed.

Maar als je alles in een hebt moet je voor kwaliteit 7 Jaren wachten we hebben er twee van derop zitten.

Of in schappelijke modulaire releases. 3 Jaren grof dus ergen volgend jaar weer wat.

Game produceren met veel hand modeld content kost gewoon veel productie tijd en groot team en dus een grote kapitaal.

Die goeie ouwe tijd waar een assembler programmer een maand of twee een Atarie 2600 produceerd die tijden zijn voorbij.

Nu met unity kan je in c# ook zulke games in scope maken als space invaders met HD saucje in maand of 3. Dat is de indie scene.
Sorry ik snap niet echt wat je hier wilt zeggen... Bedoel je te zeggen dat door de feature creep ze niet kunnen nakomen wat ze beloven? Daar ben ik ook wel bang voor ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op basis van de Monthly Report zou ik zeggen dat ze hun zaakjes goed onder controle hebben. Zijn lange tijd geen features meer bijgekomen die niet al in de planning stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:40:
Op basis van de Monthly Report zou ik zeggen dat ze hun zaakjes goed onder controle hebben. Zijn lange tijd geen features meer bijgekomen die niet al in de planning stonden.
De features zijn inderdaad momenteel wel op hold gezet heb ik het idee, ook met de LftC (die we hopelijk morgen mogen verwachten) word enkel nieuwe 'content' aangekondigd. En voor content is geen volledig nieuwe game-mechanic nodig.

Zag ook dat we bij 1.0 al een skin/system krijgen voor onze schepen :) , dat in de PU uitgebreid gaat worden voor custom skins voor schepen. Dat gaat al een aardig toffe adition zijn voor de overal look/personalisatie van je schip. Nu nog duimen dat ze het ook voor elkaar krijgen om de serial-numbers van de schepen overeen te laten komen met die op je hull.

Het zou wel lachen zijn als je in de PU een speler ziet met een "overgeschilderd" serial number, en als je 'm dan scant blijkt dat het 'toch' een gestolen schip is xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Basekid schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:31:
[...]

Sorry ik snap niet echt wat je hier wilt zeggen... Bedoel je te zeggen dat door de feature creep ze niet kunnen nakomen wat ze beloven? Daar ben ik ook wel bang voor ja
Daar ben ik het niet mee eens.
Heb wel door dat wanneer de kickstarter eindige CIG maar uit een klein groepje bestond.
Ze hebben over de afgelopen 2 jaar 3 interne studios opgebouwd en gevuld. De game is helemaal van de grond af aan opgebouwd, Cry Engine is niet bedoeld voor zulk soort open world (universe) games. Al helemaal niet voor een game met zulk soort physics.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik juist vind dat ze al erg ver zijn. Ze zijn met assassins creed unity al 6 jaar bezig. En kijk even hoe ver ze binnen 2 jaar zijn gekomen? Binnen 2 maanden zijn bijna alle one-seaters vliegbaar, de hele basis voor game en ook gedeeltelijk voor het PU licht eral.

Het is een game die waarschijnlijk nooit af zal zijn, maar het zal zeker een final/retail release hebben. Maar er word gewoon steeds weer nieuwe content ingepompt.

Ik vind juist dat ze binnen 2 jaar al heel erg ver zijn. En de schepen gaan nu alleen nog maar sneller Hangar Ready en AC Ready worden dankzij de vernieuwe Ship pipeline. Ook zoals ik de roadmap mag geloven van CIG staat Alpha PU gepland voor Eind 2015.

Ook zijn er heel veel funding goals die lijken of ze telkens moeten verzinnen. Maar ik weet bijna zeker dat 95% hiervan al gewoon gepland stond voor de game. Ook zijn heel veel van deze goals gewoon content updates na de release.

[ Voor 7% gewijzigd door Facerafter op 05-11-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:50:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens.
Heb wel door dat wanneer de kickstarter eindige CIG maar uit een klein groepje bestond.
Ze hebben over de afgelopen 2 jaar 3 interne studios opgebouwd en gevuld. De game is helemaal van de grond af aan opgebouwd, Cry Engine is niet bedoeld voor zulk soort open world (universe) games. Al helemaal niet voor een game met zulk soort physics.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik juist vind dat ze al erg ver zijn. Ze zijn met assassins creed unity al 6 jaar bezig. En kijk even hoe ver ze binnen 2 jaar zijn gekomen? Binnen 2 maanden zijn bijna alle one-seaters vliegbaar, de hele basis voor game en ook gedeeltelijk voor het PU licht eral.

Het is een game die waarschijnlijk nooit af zal zijn, maar het zal zeker een final/retail release hebben. Maar er word gewoon steeds weer nieuwe content ingepompt.

Ik vind juist dat ze binnen 2 jaar al heel erg ver zijn. En de schepen gaan nu alleen nog maar sneller Hangar Ready en AC Ready worden dankzij de vernieuwe Ship pipeline. Ook zoals ik de roadmap mag geloven van CIG staat Alpha PU gepland voor Eind 2015.

Ook zijn er heel veel funding goals die lijken of ze telkens moeten verzinnen. Maar ik weet bijna zeker dat 95% hiervan al gewoon gepland stond voor de game. Ook zijn heel veel van deze goals gewoon content updates na de release.
Ik denk dat Basekid meer doelt op features waarvan al bekend is dat ze niet op release in de game gaan zitten. CR vermeld bij de verschillende features die langskomen in 10ftC dat ze er over nadenken, maar dat het niet on-release in-game te vinden zal zijn. Denk aan manuel planet-landings, procedural planets e.d. of het in de tussentijd veranderd, en dat het er wel inzit zou helemaal mooi zijn maar geen garantie is daarvoor gegeven.

Wat ze doen qua content generation is inderdaad wel degelijk behoorlijk indrukwekkend. In welk tempo ze een gigantische hoeveelheid content hebben gecreëerd, is extreem knap.

Wat betreft content die vorig jaar nog niet eens in-game zou komen: (drones) ;) (tijdens WMH werd dit altijd nog ontkend)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/q83/s480x480/10407212_765305443522744_4535219902417869755_n.jpg?oh=b5efa7a662b667e5ad2f84e00b23fea2&oe=54D3AC6D&__gda__=1424468587_0258d20c5d2c157fdaec3145b118881b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
http://www.reddit.com/r/s...s_are_routine_not/clto0c7
^dit vond ik een interessante post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:04:
[...]

Ik denk dat Basekid meer doelt op features waarvan al bekend is dat ze niet op release in de game gaan zitten. CR vermeld bij de verschillende features die langskomen in 10ftC dat ze er over nadenken, maar dat het niet on-release in-game te vinden zal zijn. Denk aan manuel planet-landings, procedural planets e.d. of het in de tussentijd veranderd, en dat het er wel inzit zou helemaal mooi zijn maar geen garantie is daarvoor gegeven.

Wat ze doen qua content generation is inderdaad wel degelijk behoorlijk indrukwekkend. In welk tempo ze een gigantische hoeveelheid content hebben gecreëerd, is extreem knap.

Wat betreft content die vorig jaar nog niet eens in-game zou komen: (drones) ;) (tijdens WMH werd dit altijd nog ontkend)
[afbeelding]
Je bedoelt deze ;P?
Afbeeldingslocatie: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20141004021215/starcitizen/images/8/8d/Austin-September.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jup :p , dat plaatje wat ik had was WIP van Sandi's facebook.

Ongetwijfeld gaan we ingame nog wel missies krijgen met dolgedraaide drones die gestopt moeten worden :p . Denk dat ze toch een behoorlijk aandeel in de de PU kunnen gaan hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 06-11-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer eens wat anders. 10 for the Writers.

https://robertsspaceindus.../14284-10-For-The-Writers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Oeh, Banu Merchantman concept is klaar!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cPNBQ7R.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Check, dacht alleen dat hij niet in de hanger ging passen :), maar ze zijn wel wat groter geworden met de nieuwe hangers dus wellicht nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
En nog een Ben quote:
The next reveal is, indeed, the Carrack (largely by virtue of the fact that it is being concepted right now, while the Hull C and the Orion don't have an approved hull yet)... but that does not mean it's ready to show yet. You'll almost certainly see it in the next few weeks, but it won't be Friday.
Volgend concept ship is dus de Carrack! Even een opfrisser over wat de Carrack is:
The Anvil Carrack features reinforced fuel tanks for long-duration flight, an advanced jump drive, and a dedicated computer core for jump charting operations. Originally a military exclusive, the Carrack is now available for civilian use. On-board accommodations include crew medical and repair facilities, and a mapping-oriented sensor suite.
Een echt explorer schip dus.
Hoop dat de Hull C daarna komt!

Edit: Nog wat:
Update - in lieu of the concept art that shall not be named, we're going to close off the week with an Arena Commander test unlock. Everybody will have access to the M50 to help us test the racing mode for a week.
Iedereen krijgt een M50 eind van de week! Gedurende een week.

[ Voor 16% gewijzigd door Snoz Lombardo op 06-11-2014 08:08 . Reden: M50's! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:44
Daar moeten we natuurlijk wel gebruik van maken, iemand zin in een race? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik ook weer racen. Met een M50 is dat ook daadwerkelijk leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:03:
En nog een Ben quote:
[...]
Volgend concept ship is dus de Carrack! Even een opfrisser over wat de Carrack is:
[...]
Een echt explorer schip dus.
Hoop dat de Hull C daarna komt!

Edit: Nog wat:
[...]
Iedereen krijgt een M50 eind van de week! Gedurende een week.
Hoera voor de Carrack :P , volgende week dus misschien al een sneak-peak van dit schip? Echt benieuwd naar de afmetingen en mogelijkheden van dit schip (hardpoints e.d.)

Wat betrefd die M50, allemaal Longswords aanschaffen :P met de hoogste DPS en een beetje skill in AC ben je gelijk de beste ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:
[...]

Wat betrefd die M50, allemaal Longswords aanschaffen :P met de hoogste DPS en een beetje skill in AC ben je gelijk de beste ;) .
Vind iemand anders ook dat na 9.2 AC met K+M veel gevoeliger is? Of speel ik gewoon te weinig... ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:58:
[...]
Vind iemand anders ook dat na 9.2 AC met K+M veel gevoeliger is? Of speel ik gewoon te weinig... ;P
Van 9.1 op 9.2 heb ik hier geen merkbaar verschil in op kunnen merken. Je hebt wel een berg meer instellingen die je aim kan beinvloeden. Misschien een ideetje om de volgende video te kijken met aanpassingen in de flight controls:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
"Er is een fout opgetreden" maar als je de video die Ben heeft gemaakt bedoelt. Die heb ik al gezien maar kon er niet veel wijs uit maken. Ik zag bij verschillende dingen niet eens het verschil maar dat zal wel aan mij liggen...

Wat wel anders was dat toen ik de Avenger had kreeg ik de 300i Trainer om mee te vliegen en nu ik de avenger heb omgesmolten voor een Gladius heb ik opeens een 300i (geen trainer) om mee te vliegen. Kan zijn dat het daar aan licht maar ik denk het zelf eigenlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tering ze hebben echt veel verschillende control modi toegevoegd zeg.. ik hoop niet dat dit het hele fine tuning proces te lastig maakt doordat ze nu zoveel verschillende dingen moeten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:14:
"Er is een fout opgetreden" maar als je de video die Ben heeft gemaakt bedoelt. Die heb ik al gezien maar kon er niet veel wijs uit maken. Ik zag bij verschillende dingen niet eens het verschil maar dat zal wel aan mij liggen...
Er zit wel degelijk zichtbaar verschil tussen de verschillende modes, heb ze zelf ook nog niet volledig door wat het beste werkt voor mij.

Wat betreft de veranderingen in Austin heeft Ben het volgende op het forum gepost:
Hey guys,

I'm sorry for interrupting the goodbyes, but I wanted to stop back and address one thing that has been coming up: what's going on with Austin?

The short answer is that we are NOT closing the studio. CIG Austin will remain at the Bee Cave location for the foreseeable future.

If anything, the recent reorganization has given the team Austin a much clearer purpose: to make the Persistent Universe a reality. Designers, artists and engineers are working hard there right now... and, in fact, we're hiring more. Austin continues to house our platform and QA teams, who are absolutely essential to every aspect of Star Citizen (although their jobs are less sexy.) Without those teams, everything from the website to Arena Commander simply wouldn't happen.

We have full confidence in the team there... they have done and continue to do some outstanding work. Austin was responsible for the recent Persistent Universe demo at CitizenCon, which blew away everyone in the company (when we first got the build we had it set up on a big TV for people to just stare at in the office here.)

More to the point, though: who's running the boat? As several of you have mentioned, Tony Zurovec is responsible for the Persistent Universe aspect of the project. Tony is a consumate designer and project manager, and his work is very exciting... he has simultaneously managed to organize an incredibly complex beast AND figure out some amazing new features to add without breaking the long range plan. More on that soon!

The general manager of the Austin studio is John Erskine, who has been with the project since very early. Until Eric left, John managed Cloud Imperiums' operations (QA, platform, etc.) and he is now handling the day to day of managing the Austin studio. John is a genuine talent and just a good guy in general. He's a lot quieter than Wingman, but he's very good at what he does. John lead the team through the push to get the PU demo finished, and I've only heard good things from the team about the atmosphere there.

You'll see more of Austin in the near future. I'm going to see about getting the AtV crew out there to shoot material and maybe host a couple of episodes from the office. It'll be good to let people see that life goes on and it'll be good to celebrate some of the hard work of the guys in the trenches there... but there's also a lot of cool stuff coming for Tony and the PU team to start talking about!
Meer een disclaimer dat er in Austin nog een mannetje zit om de boel onder controle te houden, zodat de studio niet in Anarchy vervalt ;) . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Gisteravond eindelijk met 0.9.2 kunnen spelen. Voor mij is het een erg grote verbetering voor de joystick (zeker icm met Voice Attack). Waar ik voorheen bijna weer een kwartier bezig was met alleen wave 1 doe ik dat nu in ongeveer 3 minuten. So yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:58
Facerafter schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:14:

Wat wel anders was dat toen ik de Avenger had kreeg ik de 300i Trainer om mee te vliegen en nu ik de avenger heb omgesmolten voor een Gladius heb ik opeens een 300i (geen trainer) om mee te vliegen. Kan zijn dat het daar aan licht maar ik denk het zelf eigenlijk niet..
Nou ik heb me deze week suf gegoogled en troubleshoot om überhaupt de nieuwe elementen te ervaren die zijn geïmplementeerd: ESP heb ik begin deze week heel even aan de praat gehad, totdat ik de mouse sensitivity button aanklikte en daardoor de hele zaak weer niet leek te werken.
Zo ver dat ik op een punt kwam waarin ik begon te twijfelen of het überhaupt wel ooit gewerkt heeft.

Gisteren maar ten lange leste een fresh download en install van de game, en in de direct mouse modus (ctrl+c) met gimballs linked (left ALT) heb ik hem nu weer aan de praat! Eindelijk! (user folder verwijderen deed het hem niet meer)

En daar merkte ik direct ook het verschil in sensitivity waar je op doelt:
Ik vlieg nu met een 300i met comstab en geforce uit. Buiten fights is dit behoorlijk gevoelige input, echter ben je in fight en komt je PIP in de buurt van je target, dan werkt het rete traag. Dit is natuurlijk de bedoelde verminderde gevoeligheid zodat je niet overshoot, maar het is een 100% verschil wanneer je geen enemy in beeld hebt.

Ik heb het ook met comstab AAN geprobeerd: dat vliegt nu naar mijn idee erg zwaar. Je moet behoorlijk aan de mous trekken om een 180 draai te maken. Dus comstab uit en oppassen met gliden is nu the way to go :)

Voor mij lijkt de beste modus nu dus Comstab uit, G-force uit (aangezien het toch vertraagd zodrag je enemy target in de buurt van je pip komt heb je hier nauwelijks last van in de 300i). Resultaat is dat ze nu bij bosjes worden afgeknald, heerlijk. De vertraagde gevoeligheid vang ik met boost en space brake op, dit helpt prima.

Voor mij is het nu een prima flight system, met wellicht nog wat kleine tweaks hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ben ook van de joystick + comstab uit. Vliegt perfect! (als ik niet op astroiden bots door te glijden that is....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Wat zijn hier de meningen over het hele TNGS gezeik wat nu door gaat op de RSI forums?
Ik moet zeggen dat ik 3Dingo's en IXM schip er veel beter uit vind zien dan de redeemer... (Four Horsemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:37:
Gisteravond eindelijk met 0.9.2 kunnen spelen. Voor mij is het een erg grote verbetering voor de joystick (zeker icm met Voice Attack). Waar ik voorheen bijna weer een kwartier bezig was met alleen wave 1 doe ik dat nu in ongeveer 3 minuten. So yay!
Zou ik misschien jouw profiel kunnen proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:35:
Wat zijn hier de meningen over het hele TNGS gezeik wat nu door gaat op de RSI forums?
Ik moet zeggen dat ik 3Dingo's en IXM schip er veel beter uit vind zien dan de redeemer... (Four Horsemen)
De Redeemer heeft gewonnen met de votes van de jury, en het schip van 3Dingo heeft de votes van de community gehad. Logisch dus dat de Redeemer als eerste in engine geplaatst word, en het schip van 3Dingo en IXM in de wachtrij. Als ze een nieuwe TNGS beginnen is het zowieso voor een andere classe schip, en is CIG helemaal vrij om te bepalen of ze de schepen van de vorige TNGS ingame zullen brengen.

Het is niet de vraag of de schepen van de 2e en 3e plek ooit ingame komen, maar wanneer ze ingame komen. Dus ik maak me er niet te veel druk om, laat ze maar weer eens beginnnen met een nieuwe TNGS :) , dan horen we gaanderweg wel wat ze met de andere schepen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ircghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:41:
[...]

Zou ik misschien jouw profiel kunnen proberen? :)
Bedoel je 'mijn' R3B3CKA? Sure! Zal hem op dropbox zetten. Heb hem wel hier en daar een klein beetje aangepast. Zo deed de 'unmatch' het niet vanwege een verkeerde link naar een subroutine. Ik heb R3B3CKA op mijn beurt ergens van het RSI forum.

Ik heb trouwens nu wel 2 keer in 2 dagen dat Voice Attack niet wil afsluiten nadat ik hem een 2e keer heb opgestart.

Link: https://www.dropbox.com/s...0.9.7mod-Profile.vap?dl=0

Ben sinds kort ook begonnen met Roccat Power Grid en een tablet of smartphone. Heeft iemand daar nog een goed grid bij? Ik heb er nu eentje gevonden, maar daar staat een absurd groot Eject button op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:48:
[...]

De Redeemer heeft gewonnen met de votes van de jury, en het schip van 3Dingo heeft de votes van de community gehad. Logisch dus dat de Redeemer als eerste in engine geplaatst word, en het schip van 3Dingo en IXM in de wachtrij. Als ze een nieuwe TNGS beginnen is het zowieso voor een andere classe schip, en is CIG helemaal vrij om te bepalen of ze de schepen van de vorige TNGS ingame zullen brengen.

Het is niet de vraag of de schepen van de 2e en 3e plek ooit ingame komen, maar wanneer ze ingame komen. Dus ik maak me er niet te veel druk om, laat ze maar weer eens beginnnen met een nieuwe TNGS :) , dan horen we gaanderweg wel wat ze met de andere schepen doen.
CIG Heeft rechten over de schepen van plaats 1 tot 3 (Redeemer, Boomslang en Phoenix). Ook is door ben bevestigd dat ze meer TNGS Schepen in SC willen hebben maar CR wist niet of er echt vraag naar was. Daarom zijn ze nu allerlei polls begonnen op de RSI forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 17:46
Is het mogelijk om gewone aurora naar mustang te wisselen? lees op internet dat alleen voor ship met LTI.
Want ik wil mustang maar kan niet meer zolang wachten dus dacht ik aurora kopen en later inwisselen met eventuele kleine bedrag.

[ Voor 38% gewijzigd door royalt123 op 06-11-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
royalt123 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:58:
Is het mogelijk om gewone aurora naar mustang te wisselen? lees op internet dat alleen voor ship met LTI.
Want ik wil mustang maar kan niet meer zolang wachten dus dacht ik aurora kopen en later inwisselen met eventuele kleine bedrag.
Ja dit zal mogelijk zijn. Elke Aurora (ook elke variant) zal je kunnen inwisselen voor een Mustang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Heb je een gewone starters package met Arena Commander pass voor $45? Als het goed is kan je die gewoon omsmelten naar een mustang starter package.

Dat verhaal van die LTI is natuurlijk omdat iemand met LTI die datzelfde geintje doet zijn LTI kwijt raakt. Die mogen dan wel hun schip veranderen. Ik vraag me wel af hoe het zit met de groep daartussen, die hebben volledige Alpha access en hun package omsmelten zou resulteren in alleen een Arena Commander Pass.

Edit: Bericht van Metalkai is goed nieuws, dat is iig beter dan het scenario dat ik beschrijf.

[ Voor 5% gewijzigd door Tylocke op 06-11-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Waar hun het over hebben zijn CCU's (Cross Chassis Upgrades), hiermee kan je van schip verwisselen zonder je LTI te verliezen. Maar dit is volgens mij alleen voor schepen die al vliegbaar zijn in Arena Commander. En mustang is dat niet, daarom is er geen CCU upgrade voor aurora naar mustang.

MAAR je kan je Aurora omsmelten voor store credits. Deze store credits kan je dan uitgeven aan een nieuwe mustang als die in de store komt. Realiseer wel dat we nog niet de prijs van de Mustang weten dus er is een kans dat je moet bij betalen. Ook alle schepen die je koopt met store credits kun je niet giften aan iemand anders.

Als een gok voor de prijs ik denk ergens 40 - 60 dollar. Toen ik de Mustang Omega kreeg dankzij de AMD actie stond er dat het een waarde van 40 USD had.Dus ik gok dat de andere Mustangs ook ergens in die prijs klasse zitten.

EDIT: Is het trouwens toegestaan in dit topic mijn Mustang Omega te koop aan te bieden? Of is hier een ander topic?

[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 06-11-2014 15:09 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.