[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.946 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 08:55
Ik heb gisteren ook eindelijk eens de knoop doorgehakt en een Aurora LN gekocht + arena pass. Nu, ik heb me proberen in te lezen in het PU-systeem, maar om eerlijk te zijn is er zoveel informatie dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Is er (naast alles in de TS) nog ergens iets van een youtube kanaal dat ik echt moet volgen om wat meer oog op de achterliggende gedachte van de PU te krijge? (bijvoorbeeld de verschillende rollen en welke rol een schip als de aurora vervult)

Ik ga deze week sowieso eerst eens het vliegen onder de knie proberen te krijgen, mits ik het spel een keer binnenhaal zonder dat de launcher crashed. Wie weet zal ik daarna eens een apply doen voor de tweakers organisatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom, hoe meer mensen aan Star citizen deelnemen hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Welkom new citizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joene1972
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-07 12:17
Kon niet meer wachten.. En moet eigenlijk ook gewoon meehelpen aan het realiseren van deze game.
Aurora MR aangeschaft.

According to science alcohol is a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gezellig veel nieuwe mensen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joene1972
Youtube tip wellicht: bohemianeagle star citizen. Hij kijkt altijd lekker weg.. Ook voor de World of Tanks fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 08:22

Fordox

00101010

The Mighty Jingles.
Ik kijk zijn viedeo's graag als WoT speler, enorm fijne stem en stomme oude mannen humor :9

Helaas heeft hij niet veel video's van SC

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:20

Case_C

[Team Carrack]

Welkom allebei :p , als youtube tip kan je ook natuurlik alle 72 afleveringen van Wingmans Hangar nog kijken.
Wel met oud nieuws, maar als je een beetje wil terugblikken in de ontwikkeling is dat een hele leuke :) .

Around the Verse is de huidige show, met een behoorlijk saaiere presentatie..

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 18-10-2014 15:19 . Reden: Foute show opgegeven ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joene1972
Ga ik binnenkort dan eens goed voor zitten met een paar biertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

tot over 10 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
In de geest van nieuwe mensen, ook maar even hallo zeggen. Alhoewel ik meer lurk dan dat ik post ;) . Was er vroeg genoeg bij voor een kaartje.

Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/yhdqsw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik was er ook vroeg genoeg bij, alleen had ik toen van, het zal wel en ik kijk het wel aan, had alleen een digital pakketje :) is sinds dien wel ietsje veranderd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

In het begin was het ook maar gokken of het spel echt wat werd of niet.
Blijkbaar dus wel en wilt iedereen dat ze er eerder bij waren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:29:
In het begin was het ook maar gokken of het spel echt wat werd of niet.
Blijkbaar dus wel en wilt iedereen dat ze er eerder bij waren :9
Klopt, ik heb letterlijk geregistreerd op de dag dat het kon, en dat was sowieso al een maand ofzo voor de announcement wat het überhaupt zou worden. Normaal gesproken doe ik dat niet echt, maar had er een goed gevoel over :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een jaar of twee geleden twijfelde of ik zou backen maar heb dat uiteindelijk toch niet gedaan, daarna vergat ik dit spel tot afgelopen zomer en heb toen mijn eerste schip gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik hak toch even de knoop door:
Ik ga denk ik mijn 315p pakket inruilen voor een Cutlass red pakket met een hornet tracker. Dan voel ik me toch wat effectiever voor de org.
Het wordt wel het meeste geld dat ik ooit in een game stop, nog meer dan in WoT en dit spel is nog niet eens uit. Ik zit toch met een dubbel gevoel, maar weet nu wel zeker wat ik wil kopen.

edit1: Cutlass red pakket gekocht, nu twijfel ik nog over de hornet. Ik heb m wel nodig voor arena commander namelijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 18-10-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:56:
Ik hak toch even de knoop door:
Ik ga denk ik mijn 315p pakket inruilen voor een Cutlass red pakket met een hornet tracker. Dan voel ik me toch wat effectiever voor de org.
Het wordt wel het meeste geld dat ik ooit in een game stop, nog meer dan in WoT en dit spel is nog niet eens uit. Ik zit toch met een dubbel gevoel, maar weet nu wel zeker wat ik wil kopen.

edit1: Cutlass red pakket gekocht, nu twijfel ik nog over de hornet. Ik heb m wel nodig voor arena commander namelijk :P
Dan zullen we misschien ook aan een hospital ship moeten :p , staat wel een beetje los van het traden. Maar als het leuke gameplay is, schaffen we er misschien wel 1 aan in de organisatie :) . En een research-lab is nooit mis :) .

Voor de nieuwe citizens, op RSI hebben we ook al de GoT org. voor wie een beetje casual samen met tweakers wil spelen. Vanavond ook weer een beetje co-op , als we genoeg mensen hebben 8+ dan kunnen we nog wel squadron battle proberen :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 18-10-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ja ach als we ooit een armored transport doen en de boel gaat goed verkeerd, is een cutlass geen overbodige luxe.
Kan er eigenlijk een turret op de Hornet Tracker?

[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 18-10-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals ieder bedrijf is/was er ook bij CIG wat kantoordrama:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mWWHNdR.jpg

Sneak peak van een armory:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CxtAgdch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Hier nog een vergelijking van de 890 jump hangar, met verschillende schepen om te kijken wat zou passen.

http://i.imgur.com/N9MmsEs.png

Met 1 M50 heb je het volgens mij wel gehad, dus in dat opzicht is hij best 'beperkt' ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat de M50 kleiner was als de 85x, gelukkig kan die laatste ook bewapend worden en als fighter worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:34:
Ik dacht dat de M50 kleiner was als de 85x, gelukkig kan die laatste ook bewapend worden en als fighter worden gebruikt.
Echt geloofwaardig vind ik hem ook niet, waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt met de schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt mij ook niet zoveel uit wat er in past, ik zie het gewoon als een leuk extraatje, die hangaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
Volgens mij is deze accurater, met de meshes van de Holoviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hmm het zou al helemaal mooi zijn als je er een 300i in kan parkeren die je kan deployen, zoals een 315p voor recon of een 350r om iemand te intercepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:52:
Hmm het zou al helemaal mooi zijn als je er een 300i in kan parkeren die je kan deployen, zoals een 315p voor recon of een 350r om iemand te intercepten.
De 350r gaat zeker tof zijn voor interception :) , het is gewoon vervelend dat je in je Hornet een M50 niet kan inhalen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Die Herald (de kleine information runner) kan er misschien ook in, dat zou lachen zijn :)

Kan iemand me overtuigen om de Hornet Tracker te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Als je hem wilt moet je hem kopen punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:07:
Die Herald (de kleine information runner) kan er misschien ook in, dat zou lachen zijn :)

Kan iemand me overtuigen om de Hornet Tracker te kopen? :P
Overtuigen zal moeilijk gaan denk ik, waarschijnlijk kan je beter wachten tot de F8A voor Anvil uitkomt ;) . En die volplakken met je Bulldog Repeaters :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En wat is de F8A?
volgooien met bulldog repeaters is alleen leuk als je ook een turret hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:48:
En wat is de F8A?
volgooien met bulldog repeaters is alleen leuk als je ook een turret hebt :P
De opvolger van de Hornet ;) , die is al 'aangekondigd' in lore volgens mij :) dus voordat de PU live gaat is die wel ingame te vinden gok ik :P .

Vergeet niet dat er nog een patch is binnen te halen vanavond.. Dus start SC alvast op als je komt gamen :P .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 18-10-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Die wordt dan zeker nog een klap duurder, en is er wel een tracker variant van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:50:
Die wordt dan zeker nog een klap duurder, en is er wel een tracker variant van?
Dat weet ik niet, maar als je echt tactical wil gaan spelen. En een beetje wil commanderen is die variant het meeste geschikt.

Ik ben nog 25 minuten bezig met een patch te applyen...

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 18-10-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Die rol ligt me wel, squadron leader. Ik vind het zelf ook fijn om fireleader te zijn in WoT. Je hebt dan een FC, die ebpaald de strategie, en dan heb je de fire leaders die hun kleine groep onder controle houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
engessa schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:40:
Zoals ieder bedrijf is/was er ook bij CIG wat kantoordrama:

[afbeelding]

Sneak peak van een armory:

[afbeelding]
Haha wat een eikel. Het gekke met Elijah is, ik weet nog dat hij bij CIG zat en altijd superenthousiast concept art showde op het forum. En toen was ie opeens weg zonder uitleg, dus zijn niet heel vriendelijk uit elkaar gegaan was toen al duidelijk. Maar achteraf nog zo'n sneer geven naar je ex-werkgever in het openbaar doe je gewoon niet. Ookal boterde het niet.Nogal dom ook, want veel andere studio's gaan je dan ook minder snel aannemen, die willen ook niet dat je shit over hen naar buiten brengt.

Anyway, Het lukt denk ik niet om vanavond erbij te zijn, veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En het Dogfighten begint weer jongens! Komt allen op TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

Haha wat een eikel. Het gekke met Elijah is, ik weet nog dat hij bij CIG zat en altijd superenthousiast concept art showde op het forum. En toen was ie opeens weg zonder uitleg, dus zijn niet heel vriendelijk uit elkaar gegaan was toen al duidelijk. Maar achteraf nog zo'n sneer geven naar je ex-werkgever in het openbaar doe je gewoon niet. Ookal boterde het niet.Nogal dom ook, want veel andere studio's gaan je dan ook minder snel aannemen, die willen ook niet dat je shit over hen naar buiten brengt.

Klein detailtje bij het verhaal: Hij was geperma-banned van de chatroll toen hij nog bij CIG werkte. Over het algemeen was hij niet zo vriendelijk tegenover andere mensen in de chat, en was ook vaak dronken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05 23:03
howdy
ik lurk hier al een paar dagen.
maar zins donderdag ook maar aan het avontuur begonnen
een avanger package gekocht en AC

maar nu heb ik een probleempje.
kan alleen maar de 300i kiezen voor heen ook de hornet enzo.
en ik hij blijft on eindig laden bij mp matches

is er een profile dat ik moet verwijderen of is dit een feature

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltSpeyside
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-04 11:48
renrob schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:37:
howdy
ik lurk hier al een paar dagen.
maar zins donderdag ook maar aan het avontuur begonnen
een avanger package gekocht en AC

maar nu heb ik een probleempje.
kan alleen maar de 300i kiezen voor heen ook de hornet enzo.
en ik hij blijft on eindig laden bij mp matches

is er een profile dat ik moet verwijderen of is dit een feature

thnx alvast
Hey,

de Avenger is nog niet speelbaar, vandaar dat je de 300i en de Hornet als opties krijgt. In een later stadium worden ook andere spelers, bijvoorbeeld de Avenger speelbaar.

Wat betreft het oneindig laden, komt helaas vaker voor. Pre-alpha is pre-alpha :)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

MaltSpeyside schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:41:
[...]

Hey,

de Avenger is nog niet speelbaar, vandaar dat je de 300i en de Hornet als opties krijgt. In een later stadium worden ook andere spelers, bijvoorbeeld de Avenger speelbaar.

Wat betreft het oneindig laden, komt helaas vaker voor. Pre-alpha is pre-alpha :)

Groeten
Klopt niet.
Alle vliegbare schepen waren een week lang beschikbaar voor alle backers vanwege het halen van een pledge goal. Dat is vandaag afgelopen.

Dat hij nu de 300i kan vliegen omdat hij de avenger heeft klopt, maar hij heeft geen hornet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
thnx
wordt dus nog even wachten tot avanger vliegbaar is

is dit bij elke pledge goal trouwens want
zitten al op de 57% met nieuwe goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltSpeyside
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-04 11:48
Fordox schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:45:
[...]

Klopt niet.
Alle vliegbare schepen waren een week lang beschikbaar voor alle backers vanwege het halen van een pledge goal. Dat is vandaag afgelopen.

Dat hij nu de 300i kan vliegen omdat hij de avenger heeft klopt, maar hij heeft geen hornet.
My bad, dat heb ik niet meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nope
Wacht ik heb het ook verkeerd.

Volgens mij was alles te vliegen vanwege CitizenCon

Ja toch maar de Hornet Tracker gekocht...
Hmm ik voel me nu heerlijk alternatief, als enige in de ORG met een Cutlass Red en een Hornet Tracker :9

[ Voor 47% gewijzigd door Fordox op 18-10-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Laatste reactie in dat plaatje is van Michael Morlan, de cameraman van Wingman's Hangar. Die is ook niet zo heel lekker weggegaan daar schijnt. Vreemde is dat hij nog wel Galactic Inquiry doet (deed? volgens de laatste bericht hebben ze een break) al gaf ie daar vaak behoorlijk ongezouten commentaar op bepaalde beslissingen van CR en co.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik las die reactie later ook ja. Hem hebben ze er ook eruit geknikkerd nadat WMH stopte. Voor ons natuurlijk lastig te zien hoe het achter de schermen eraan toe gaat, maar zo toxic kwam het allemaal toch niet over. Ik denk wel dat CR een persoon is waarmee je overweg kan of helemaal niet. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed is voor de game dat er 1 dominant persoon is die de visie bepaalt.

Maar blijft och wel zwak hoor, een beetje gallen via facebook. Als het allemaal zo slecht was zou je wel gestopt zijn met WMH (aan de andere kant zo'n 52 jarige kerel komt ook niet zo snel meer aan de bak natuurlijk). Overigens heb ik Galactic Enquiry persoonlijk nooit gezien. Maar mijn gevoel is, opgeruimd staat netjes met deze gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik wil nog best geloven dat het redelijk aanpoten is, meer dan in een spel waarbij je een uitgever etc hebt die alle kosten dragen. Hier zal het meer zijn dat iedere cent telt. En dat zal best een bepaalde sfeer creëren.

Alleen is zo praten over een ex werkgever en al helemaal op social media niet het meest slimme wat je kan doen, je toekomstige werkgever ziet het ook. En die wil waarschijnlijk niet dat negatief over ze praat wanneer je daar weg gaat/moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
renrob schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:49:
thnx
wordt dus nog even wachten tot avanger vliegbaar is

is dit bij elke pledge goal trouwens want
zitten al op de 57% met nieuwe goal
is wat bij elke pledge goal? Het is vooral met sales dat het met de funding de funding erg snel gaat. En we hebben nu nog het laatste stukje van de limited blue variant van de cutlass die gekocht kan worden. En niet limited, maar wel nieuw de cutlass red. Dat zorgt altijd voor een flinke boost in funding.

Het is ook altijd zo dat een schip eerst in de hangar komt en dat er nog tijd overheen gaat voordat deze ook vliegbaar is in AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Op zich niet verkeerd, als je show afloopt en je het anders gaat doen, knikker je die gast er natuurlijk uit, misschien niet heel aardig maar het is wel gewoon een business. En in amerika gaat het hiring/firing toch net wat anders dan hier.

Heb liever dat ze ons geld aan mensen besteden die gaan zorgen dat het spel af komt dan om aardig tegen mensen te zijn. Is in de US ook veel normaler dan hier hoor, de arbeidsmarkt is daar veel flexibeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als iemand trek heeft in een potje AC, ik zit in TeamSpeak :)

Blijkbaar werkt t nog steeds niet lekker... Ik kan niks doen in mn schip behalve vliegen. Schieten en scannen naar targets is blijkbaar onmogelijk.

[ Voor 56% gewijzigd door Fordox op 19-10-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Ik kom eens meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

kipkruide schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:11:
Op zich niet verkeerd, als je show afloopt en je het anders gaat doen, knikker je die gast er natuurlijk uit, misschien niet heel aardig maar het is wel gewoon een business. En in amerika gaat het hiring/firing toch net wat anders dan hier.

Heb liever dat ze ons geld aan mensen besteden die gaan zorgen dat het spel af komt dan om aardig tegen mensen te zijn. Is in de US ook veel normaler dan hier hoor, de arbeidsmarkt is daar veel flexibeler.
Ze hoeven van mij ook niet een dagelijkse massage te krijgen of iets dergelijks, maar blije werknemers werken over het algemeen beter, zijn minder ziek en ik denk dat het uiteindelijk voor een beter product kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:40:
[...]
Ze hoeven van mij ook niet een dagelijkse massage te krijgen of iets dergelijks, maar blije werknemers werken over het algemeen beter, zijn minder ziek en ik denk dat het uiteindelijk voor een beter product kan zorgen.
Ziek zijn is natuurlijk nog geen reden om thuis te blijven natuurlijk ;) , doorwerken zullen ze! >:) Snap wel dat de druk heel hoog ligt het dat het zeker geen pretje is om taken onder hoge druk te moeten uitvoeren die totaal niet leuk zijn om te doen.

Het is altijd oppassen met de druk te hoog te leggen, omdat dit inderdaad voor kwaliteitsverlies kan zorgen. Misschien komt het ook wel een beetje van TNGS, de kwaliteit in die schepen die een paar "amateurs" in enkele weken in elkaar knutselde deed CR volgens mij een beetje verbazen. (zeker met wat hij nog zei bij de finale, dat de kwaliteit zo hoog was dat in-house ontwikkelaars een stapje bij moesten zetten op het gebied van kwaliteit...)

Maar wanneer iets een 'passie' is, gaat er meer productiviteit in zitten dan wanneer het je baan is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:58
Ik wilde dit ook eens hier in de groep gooien. Op reddit de volgende issue over FOV (field of view oftewel de grootte van je zichtveld):

Er is een glitch waarbij de VoF veel groter is en je een veel beter overzicht hebt van je directe omgeving + meer van je cockpit ziet (dus ook hud) + meer immersion zoals je stick die je ziet bewegen etc.

Nu is het tegenargument dat dit spelers met meerdere monitors of trackir of ockulus rift en zelfs spelers met een hogere relolutie monitor in de hand zal spelen.
Mijns inziens hebben SC spelers al een behoorlijke specs en is het voordeel wat je krijgt ook terecht naar de investering die de spelers hebben gedaan. (heb het zelf niet, standaard 1080p monitor maar wil in de toekomst trackir aanschaffen)

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 08:55
Fordox schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:46:
Als iemand trek heeft in een potje AC, ik zit in TeamSpeak :)

Blijkbaar werkt t nog steeds niet lekker... Ik kan niks doen in mn schip behalve vliegen. Schieten en scannen naar targets is blijkbaar onmogelijk.
Gezien het feit dat ik een 20-tal minuten over de 1e wave vanduul swarm doe, denk ik niet dat het heel verstandig is om tegen anderen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb het probeelm gefixt. Alles in de USERS folder verwijderd en t draait weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:06:
Ik heb het probeelm gefixt. Alles in de USERS folder verwijderd en t draait weer
was dat het probleem van gisteravond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nee dat is volgens mij de fout van RSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wel ontdekt dat Muis > > > > Joystick qua schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:43:
Wel ontdekt dat Muis > > > > Joystick qua schieten
Niet zo'n klein beetje ook ja. :P Ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen in 1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
Ik vrees dat met een non hotas setup de joystick ervaring altijd minder zal zijn dan tb-muis.

Heb t even geprobeerd met mn good old sidewinder pro maar je komt hoe dan ook knoppen te kort als je 6dof goed wilt gebruiken icm decoupled etc.

Dan maar een hotas setup aanschaffen. T geeft gewoon zo veel beter gevoel dan n muis dus ik hoop dat ze t verschil ooit recht trekken

Één van die dingen zou kunnen zijn: gimbal automatisch laten bewegen naar t lead point, maar dan kom je weer in t vaarwater van class 4 mounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even opgezocht wat CR precies zei over wat ze van plan zijn in 1.0 kwa joystick controls (je moet goed opletten anders mis je het :P )

Hij zegt het bij 49:30. Hij zegt dat het plan is om een soort "dynamic scaling" toe te voegen. Dus als je target in vizier komt verandert de input van je joystick (de sensitivity scalet automatisch down als het ware). Hierdoor heb je niet meer het probleem dat je steeds overcorrect met je joystick. Het lijkt een beetje een oplossing te zijn tussen "hardcore" (zoals nu) en auto-aim in. Ben benieuwd hoe dat gaat werken. :)

Hij zegt later ook dat deze toevoeging nog voor 1.0 gaat komen (paar weken).

En om ook maar even screenshotje gemaakt van alle toevoegingen in 1.0:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/23RzJXC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Gimme now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
ook maar geapplied voor de org
vooral geintreseert in het transporteren van de space tulips, en er pas vast wel wat jenever in me droptanks

What does Gathering of Tweakers offer?
Dutch craftsmanship in the shape of advanced body-armor, high-tech overclocked ship-parts and a mean brew named ‘jenever’’. And don’t forget the famous Dutch cheese and space-tulips! This is just a small selection of services and products available at our organization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha hartstikke mooi, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://media.fyre.co/lV4IFwJrSKuBJZrA2caV_KWzFoKA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

renrob schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:53:
ook maar geapplied voor de org
vooral geintreseert in het transporteren van de space tulips, en er pas vast wel wat jenever in me droptanks

What does Gathering of Tweakers offer?
Dutch craftsmanship in the shape of advanced body-armor, high-tech overclocked ship-parts and a mean brew named ‘jenever’’. And don’t forget the famous Dutch cheese and space-tulips! This is just a small selection of services and products available at our organization
Accepted :) , gaat leuk worden later in de 'verse met zo'n redelijk grote org.
Haha, de CR Scarface, hij weet niet meer wat hij met het geld moet doen xD . Mooie shop, dat wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Zo, heb nou eindelijk eens m'n Tweakers nick veranderd naar m'n game nick, maakt het wat duidelijker :P Zou iemand dat ook aan kunnen passen in het google doc?

Leuk trouwens, een echte Nederlands org, exploration, trade en protection, in de voetsporen van VoC :P Valt me net pas op :D

Anyway, ik hoop dat ze met dat Lobby System dan ook gelijk orgs en misschien vriendenlijsten implementeren, anders is het toch een beetje kaal :P

Vergroting van de maps lijkt me ook vet, al hadden we net al in een potje Vanduul Swarm dat we de Vanduuls wel eens kwijt waren, dus dat zal dan nog wel lastiger worden. Al geeft dat natuurlijk wel weer meer het gevoel van de echt ruimte, best vet dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joene1972
Ook een verzoek gedaan om te joinen. Samen zijn we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Thisuren schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:34:
Zo, heb nou eindelijk eens m'n Tweakers nick veranderd naar m'n game nick, maakt het wat duidelijker :P Zou iemand dat ook aan kunnen passen in het google doc?

Leuk trouwens, een echte Nederlands org, exploration, trade en protection, in de voetsporen van VoC :P Valt me net pas op :D

Anyway, ik hoop dat ze met dat Lobby System dan ook gelijk orgs en misschien vriendenlijsten implementeren, anders is het toch een beetje kaal :P

Vergroting van de maps lijkt me ook vet, al hadden we net al in een potje Vanduul Swarm dat we de Vanduuls wel eens kwijt waren, dus dat zal dan nog wel lastiger worden. Al geeft dat natuurlijk wel weer meer het gevoel van de echt ruimte, best vet dus :D
Dan zal de Hornet Tracker toch nog van pas kunnen komen, extra sterke sensors zijn dan wel fijn. Ben benieuwd tot hoeveel spelers dan in 1 map gaan passen.. met 10 schepen Squadron Battle kan al behoorlijk chaotisch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Case_C schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:52:
[...]

Dan zal de Hornet Tracker toch nog van pas kunnen komen, extra sterke sensors zijn dan wel fijn. Ben benieuwd tot hoeveel spelers dan in 1 map gaan passen.. met 10 schepen Squadron Battle kan al behoorlijk chaotisch worden.
Heh, wie vroeg er ook al weer om een reden om de Hornet Tracker te kopen? :P

Goed punt ja, alleen zou het ook heel handig zijn als je binnen een squadron goed een locatie door kan geven, daar heb ik eigenlijk nog niks over gezien. Dan kun je namelijk 1 Hornet Tracker in je squadron hebben die vijandelijke posities doorgeeft aan de rest, alleen is dat positie doorgeven nogal lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat was ik, en ik heb m 8)
En voor degene die weer trek hebben in een rondje, ik sta klaar op teamspeak :)

[ Voor 60% gewijzigd door Fordox op 19-10-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Thisuren schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:34:

hmm ok, en nu met mijn tekst erbij...

We missen alleen nog de kapers, ook oud Nederlands beroep, Watergeuzen, West Indische Compagnie (met Piet Hein!, Piet Hein!, Piet Hein zijn naam is klein,
Zijn daden bennen groot, zijn daden bennen groot
Hij heeft gewonnen de zilveren vloot,
Die heeft gewonnen, gewonnen de Zilvervloot.)
De duinkerker kapersm, Oostendse kaper
Wat is wikipedia toch ook fijn Wikipedia: Kaper

En dan de nederlandse piraten: Abraham Blauvelt, Jan de Bouff, Hendrik Brouwer, Jacob Collaert, Claes Compaen, Valtazar de Cordes, Simon de Danser, Ivan de Veenboer, Jan Janszoon van Haarlem, Johan Evertsen, Pieter Adriaanszoon Ita, Jan Jacobsen, Willem Jacobzoon, Willem Jansen, Cornelis Jol, Hendrick Jacobszoon Lucifer, Jan Marinus van Sommelsdijk, Isaac Rochussen, Mathieu Romboutsen, Mathieu Romboutsen, William Rous, en nog veel meer Wikipedia: Lijst van piraten

[ Voor 40% gewijzigd door Bornhald op 19-10-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Fordox schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:05:
Dat was ik, en ik heb m 8)
En voor degene die weer trek hebben in een rondje, ik sta klaar op teamspeak :)
Nou vooruit, hopen dat m'n geklets nu wel doorkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En wederom weer heerlijk gevochten :)
Toch leuk dat een pre alpha module zo vermakelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Bornhald schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:07:
[...]

hmm ok, en nu met mijn tekst erbij...

We missen alleen nog de kapers, ook oud Nederlands beroep, Watergeuzen, West Indische Compagnie (met Piet Hein!, Piet Hein!, Piet Hein zijn naam is klein,
Zijn daden bennen groot, zijn daden bennen groot
Hij heeft gewonnen de zilveren vloot,
Die heeft gewonnen, gewonnen de Zilvervloot.)
De duinkerker kapersm, Oostendse kaper
Wat is wikipedia toch ook fijn Wikipedia: Kaper

En dan de nederlandse piraten: Abraham Blauvelt, Jan de Bouff, Hendrik Brouwer, Jacob Collaert, Claes Compaen, Valtazar de Cordes, Simon de Danser, Ivan de Veenboer, Jan Janszoon van Haarlem, Johan Evertsen, Pieter Adriaanszoon Ita, Jan Jacobsen, Willem Jacobzoon, Willem Jansen, Cornelis Jol, Hendrick Jacobszoon Lucifer, Jan Marinus van Sommelsdijk, Isaac Rochussen, Mathieu Romboutsen, Mathieu Romboutsen, William Rous, en nog veel meer Wikipedia: Lijst van piraten
Onze Secondary Discipline is Bounty-Hunting, dus kapen kapen zit er ook al min of meer in en protection heeft daar ook nog enigszins mee te maken ;) . En volgens mij had ik ergens gelezen dat piraterij strikt verboden was, maar dat was het in Nederland ook (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
Bornhald schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:07:
[...]

En dan de nederlandse piraten: Abraham Blauvelt, Jan de Bouff,... William Rous, en nog veel meer Wikipedia: Lijst van piraten
Haha goeie insteek!

Zeg Bornhald, Wikipedia is toch door iedereen aan te passen? Ik zou zeggen, voeg ons (Beycon) ook ff aan dat lijstje toe :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Thisuren schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:29:
[...]

Onze Secondary Discipline is Bounty-Hunting, dus kapen kapen zit er ook al min of meer in en protection heeft daar ook nog enigszins mee te maken ;) . En volgens mij had ik ergens gelezen dat piraterij strikt verboden was, maar dat was het in Nederland ook (toch?).
Ik zou niet Willen zeggen dat een premie jager hetzelfde is als een kaper, maar je kan altijd bij ons komen en een echte piraat worden, en geliëerd blijven aan GoT
Majari schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:29:
[...]

Haha goeie insteek!

Zeg Bornhald, Wikipedia is toch door iedereen aan te passen? Ik zou zeggen, voeg ons (Beycon) ook ff aan dat lijstje toe :7
Haha, alleen jammer dat er een keuringscommisie oid achter zit maar +1 voor het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Zal ook ff applyen trouwens, lol. maandag ochtend he. ff rustig opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

kipkruide schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:13:
Zal ook ff applyen trouwens, lol. maandag ochtend he. ff rustig opstarten.
Zal tussen de middag weer eens kijken naar de applications :) , voor mij begint de maandag iets vlammender xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al gedaan, slome maandagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:03:
[...]

Zal tussen de middag weer eens kijken naar de applications :) , voor mij begint de maandag iets vlammender xD .
Heeft je vriendin je wakker gemaakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Heeft je vriendin je wakker gemaakt? :p
Nee bijna aangereden door een traktor die met z'n ploeg/ferticuteer-machine op mijn weghelft zat...
De traktor reed netjes op zijn helft, enkel wat er uitstak niet, en als je dan met 80 in een bochtje zit vereist uitwijken ineens een behoorlijk reactievermogen... Slippende bandjes zeg maar. :/ verdomde boeren ook :(
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:05:
Heb het al gedaan, slome maandagochtend.
:P Wat een team-work weer in de organisatie :) , gaat helemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
[...]

Ik vind het net wel goed dat er eindelijk iemand is die zegt hoe het er aan toe gaat bij CIG en in 't algemeen in de sector.
Dit is de Reddit thread die bij het plaatje hoort: http://www.reddit.com/r/s..._me_about_star_citizen_i/

Michael Morlan benadrukte in een ander bericht dat het van zijn kant wel degelijk kritiek op de sector is:
That was a bit harsh, I agree. CIG is just typical of many game studios - there is always an emergency, always a looming deadline requiring ultimate personal sacrifice by the dev team, working insane hours for the same flat rate. I'm tired of watching how tired my friends are.
Bron: http://www.reddit.com/r/s...y_ep015_live_chat/clcu2rk

Maar ik had het al langer door dat het bij CIG niet veel beter is als bij de andere bedrijven in dezelfde sector. Op de homepage zie je vaak werknemers in 't weekend posten. Sandi had ook al eens laten weten dat ze Around The Verse "na hun uren" doen. En ze zien er vaak allemaal heel erg moe uit op alle videos. En 't is niet de eerste keer dat we in een comm-link post horen dat ze een weekendje door hebben gewerkt... 8)7

'k denk dat we het hier goed hebben met onze 40-uren week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
AndrewBourgeois schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:33:
[...]

Ik vind het net wel goed dat er eindelijk iemand is die zegt hoe het er aan toe gaat bij CIG en in 't algemeen in de sector.
Dit is de Reddit thread die bij het plaatje hoort: http://www.reddit.com/r/s..._me_about_star_citizen_i/

Michael Morlan benadrukte in een ander bericht dat het van zijn kant wel degelijk kritiek op de sector is:

[...]

Bron: http://www.reddit.com/r/s...y_ep015_live_chat/clcu2rk

Maar ik had het al langer door dat het bij CIG niet veel beter is als bij de andere bedrijven in dezelfde sector. Op de homepage zie je vaak werknemers in 't weekend posten. Sandi had ook al eens laten weten dat ze Around The Verse "na hun uren" doen. En ze zien er vaak allemaal heel erg moe uit op alle videos. En 't is niet de eerste keer dat we in een comm-link post horen dat ze een weekendje door hebben gewerkt... 8)7

Volgens mij had ze zelfs laatste at te verse te melden dat ze eigenlijk altijd bereikbaar zijn, ook wanneer ze niet aan het werk zijn en wanneer ze verlof hebben enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ah ben neit de enige die vind dat ze er allemaal erg moe uitzien op de filmpjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kritiek geven is goed. Zeker op wat er mis is met de game industrie. maar niet in de vorm van facebook snears naar je werkgever (ook nog iets van 6 maanden nadat je er weg bent). In het geval van Elijah is het zeker wel veel persoonlijker naar CIG dan het "aankaarten" van een probleem met de game industrie. Zeker gezien zijn geschiedenis in de chat en op het forum.

In het geval van Morlan vind ik het helemaal hypocriet. Eerst zeggen dat het de meest toxic werkomgeving is, en dan later daarop terugkomen "oh nee ik bedoelde eigenlijk de game industre in het algemeen". 8)7 Kom dan meteen met een goed verhaal met onderbouwing.

Ik ontken niet dat het bij CIG speelt, maar het aankaarten op deze manier is gewoon onprofessioneel en werkt alleen maar averechts.
AndrewBourgeois schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:33:
[...]
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
't Kon inderdaad véél beter aan de man gebracht worden zeker gezien 't onderwerp waarover ze het hebben.

Maar "zich verkeerd uitdrukken" is iets dat mij nog wekelijks overkomt (wel voor banalere dingen) dus ik geef ze wat slack en ik concentreer mij op de boodschap die blijkbaar (zie Reddit) steek houdt.

Gelukkig heeft CR uit zijn fouten geleerd en geeft hij al geen release dates meer. Intern zal hij er wel hebben maar aan ons geeft hij enkel overzicht met de te verwachten features inclusief prioriteiten.

Hopelijk kan CR zijn bedrijf ook efficiënter maken want ik heb de indruk dat ze nu iedereen die ze maar konden vinden hebben aangenomen en dat er flink wat mensen zijn die vervangen mogen worden. Als mensen weten wat ze doen kan je beter plannen en moet je minder "onvoorziene" taken uitvoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door AndrewBourgeois op 20-10-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren weer ff opgestart was weer zo klaar ermee. Voelde wel een stuk beter, maar laat Hardline maar komen, tijd voor een nieuwe online shooter.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
AndrewBourgeois schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:19:
't Kon inderdaad véél beter aan de man gebracht worden zeker gezien 't onderwerp waarover ze het hebben.

Maar "zich verkeerd uitdrukken" is iets dat mij nog wekelijks overkomt (wel voor banalere dingen) dus ik geef ze wat slack en ik concentreer mij op de boodschap die blijkbaar (zie Reddit) steek houdt.

Gelukkig heeft CR uit zijn fouten geleerd en geeft hij al geen release dates meer. Intern zal hij er wel hebben maar aan ons geeft hij enkel overzicht met de te verwachten features inclusief prioriteiten.

Hopelijk kan CR zijn bedrijf ook efficiënter maken want ik heb de indruk dat ze nu iedereen die ze maar konden vinden hebben aangenomen en dat er flink wat mensen zijn die vervangen mogen worden. Als mensen weten wat ze doen kan je beter plannen en moet je minder "onvoorziene" taken uitvoeren.
Ik zou dan wel wee willen weten wat voor target datums ze hebben voor bepaalde onderdelen, onder voorbehoud natuurlijk(en niet zoiets als ergens halverwege 2014). Ik wil als 'backer' toch wel de progressie willen volgen en of ze wel of niet op de rit zitten. Nadeel is dat mensen zich te veel gaan focussen op die datums en dan reageren als men de datums niet haalt en ze zich moeten verantwoorden waarom(wat overigens best wel normaal is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joene1972
Toevallig nog een lefty hier die met links muist en als basis de pijltjestoetsen gebruikt?
Ben wel enigszins benieuwd naar de keyboard setup. Twijfel nog over de aanschaf van een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ik ben ook links maar gelukkig heb ik de muis gewoon rechts, zou ook absoluut niet met links kunnen gamen.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

joene1972 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:22:
Toevallig nog een lefty hier die met links muist en als basis de pijltjestoetsen gebruikt?
Ben wel enigszins benieuwd naar de keyboard setup. Twijfel nog over de aanschaf van een joystick.
Hier nog een linkshandige die met rechts muist. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen hoe ik met links zou moeten muizen. Een joystick is nog niet echt aan te raden, aangezien het moeilijk nu te bepalen is wat het lekkerste vliegt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joystick vliegt al heel lekker (merk je vooral met racen). Het is alleen nu heel lastig om je target te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:14:
Joystick vliegt al heel lekker (merk je vooral met racen). Het is alleen nu heel lastig om je target te raken.
Ik moet wel zeggen, dat ik met de muis manouvreren ook al redelijk onder de knie begin te krijgen. Daar is aimen weer makkelijker, maar lekker vliegen weer wat moeilijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Met mijn x-55 kan ik ook op de verschillende HAT switches alle types van vliegen gebruiken (dus de-coupled etc). Dat maakt het zoveel makkerlijk. Ook de draai switches is handig voor zoomen en de mini muis is handig voor de interface.

Dus ik ga niet over naar de muis, hopelijk wordt het richten iets makkelijker / moet ik beter worden. Maar ik ga niet naar de muis terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:39:
Met mijn x-55 kan ik ook op de verschillende HAT switches alle types van vliegen gebruiken (dus de-coupled etc). Dat maakt het zoveel makkerlijk. Ook de draai switches is handig voor zoomen en de mini muis is handig voor de interface.

Dus ik ga niet over naar de muis, hopelijk wordt het richten iets makkelijker / moet ik beter worden. Maar ik ga niet naar de muis terug!
Dat zou ik ook zeggen als ik een Hornet heb gekocht :P , dan ga ik zeker niet terug naar de Aurora ;) . Begrijp dat het prachtig vliegt, maar heb momenteel echt de ruimte en het geld er niet voor :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hehe absoluut! Ik geef alleen aan dat de x-55 gewoon mogelijk maakt om het spel volledig te gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou wachten met het halen van zo'n dure joystick tot de Star Citizen varianten uit zijn, maar voor 40 euro heb je ookal een hele goede joystick, de Hotas X bijvoorbeeld. Zitten allen niet zoveel knopjes op.

Maar het aimen met de joystick wordt binnenkort al wel verbeterd als het goed is, zie mijn eerdere post:
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:19:
Ik heb even opgezocht wat CR precies zei over wat ze van plan zijn in 1.0 kwa joystick controls (je moet goed opletten anders mis je het :P )

Hij zegt het bij 49:30. Hij zegt dat het plan is om een soort "dynamic scaling" toe te voegen. Dus als je target in vizier komt verandert de input van je joystick (de sensitivity scalet automatisch down als het ware). Hierdoor heb je niet meer het probleem dat je steeds overcorrect met je joystick. Het lijkt een beetje een oplossing te zijn tussen "hardcore" (zoals nu) en auto-aim in. Ben benieuwd hoe dat gaat werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:58:
Ik zou wachten met het halen van zo'n dure joystick tot de Star Citizen varianten uit zijn, maar voor 40 euro heb je ookal een hele goede joystick, de Hotas X bijvoorbeeld. Zitten allen niet zoveel knopjes op.

Maar het aimen met de joystick binnenkort al wel verbeterd, zie mijn eerdere post:

[...]
Inderdaad, ik ga die scaling wel afwachten.. en afhankelijk daarvan maak ik een beslissing. Het is toch een behoorlijke zak met geld, en een nieuwe PC/Monitor kost ook niet weinig... :X
Pagina: 1 ... 73 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.